Avaleht
uus teema   See teema on lukus, sa ei saa siin muuta postitusi või vastata teemale! Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Autode teema vol.3 (Lisatud küsitlus: "Kuidas vahetad või lased oma autol õli vahetada?") märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 1042, 1043, 1044 ... 1063, 1064, 1065  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing

Kuidas vahetad või lased oma autol õli vahetada?
Ostan õli, filtri ja vahetan ise oma kätega
29%
 29%  [ 77 ]
Ostan õli, filtri ja lasen sõbral/töökojal vahetada
20%
 20%  [ 55 ]
Lähen mõnda töökotta ja tellin õlivahetuse (+ hooldus)
18%
 18%  [ 48 ]
Lähen margiesindusse ja lasen vahetada (+ hooldus)
31%
 31%  [ 83 ]
hääli kokku : 263

autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Go Kane!
HV Guru
Go Kane!

liitunud: 07.11.2006




sõnum 27.01.2016 22:32:05 vasta tsitaadiga

tsitaat:
Tühikäigul mootori soojendamine lõhub seda


http://www.aripaev.ee/uudised/2016/01/27/talvine-mootori-soojendamine-lohub-seda-autod

_________________
wuerth.ee. Vajad midagi, küsi julgelt 😉
Kommentaarid: 1839 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1343
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
lxx2
Kreisi kasutaja

liitunud: 28.03.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.01.2016 22:34:37 vasta tsitaadiga

lxx2 kirjutas:
Oskab keegi Tallinnas soovitada mingit head kontrollpunkti, kus oleks hea hind, ning põhjalikult vaadataks auto üle ja visataks kaablid jms asjad külge, et saaks täpselt nimekirja, mis parandamist vajaks?


Upitan, ehk keegi märkab icon_biggrin.gif.
Kommentaarid: 37 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 37
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Cb4
HV Guru
Cb4

liitunud: 24.10.2006




sõnum 27.01.2016 22:35:56 vasta tsitaadiga

Esindus?
_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.
Did i ever tell you the definition of "Insanity"?
Kommentaarid: 113 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 95
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KillFrenzy
HV Guru
KillFrenzy

liitunud: 05.04.2003




sõnum 27.01.2016 22:37:34 vasta tsitaadiga

Cb4, mis jonni. Ja mis need labad siia puututavad, nii turbiinil kui kompressori poolel on tõesti eemalt vaadates sarnased rootorid.
Palun loe mu post uuesti läbi.
Kas sa ei saa ikka veel aru mis seade on kompressor ja mis seade on turbiin? Eelmises postis on kirjas mis on mis.
Kompressor(külm koda) + turbiin(kuum koda) = rahva keeli turbo ehk turbolaadija ehk turbocharger
Kompressor(külm koda) + misigianes mehaanile ülekanne ja rihmaajam = rahvakeeli "kompressor" ehk supercharger. Ei teagi kuidas eesti keeles õige nimetus sellele on. Mehaaniline ülelaadur??

Turbiin ei ole turbo!

Ja lisaks olen turbot käes hoidnud ja kruvinud. Ja suudaks vahet teha uutel turbiini ja kompressori rootoritel. Kuna nende otstarve on erinev siis näevad nad ka erinevad välja.


viimati muutis KillFrenzy 27.01.2016 22:46:54, muudetud 5 korda
Kommentaarid: 151 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 133
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
R3negadeX
Kreisi kasutaja

liitunud: 14.10.2010




sõnum 27.01.2016 22:38:28 vasta tsitaadiga

Räägiks oma kogemusest autostaabiga. Käisin eelmisel kuul rattalaagrit vahetamas, kõik sujus hästi ja töö tehti kiirelt ära.
Nüüd hiljuti tekkis autol probleem, et läks kuumaks ja radikasse tuli tasooli valada, lisaks mõned voolikud kuumad ja teised külmad ehk siis tasool ei käinud ringi. Pakkusin ise välja, et äkki radikas auk aga mainisin, et ma täpselt ei tea. Jätsin auto sinna, 30 minutit hiljem helistavad, et tegid esmase diagnoosi ning ütlesid, et radikas, veepump ja termostaat vaja vahetada. Jupid + töö 250€ kokku. Kuna auto ei ole kallis siis otsustasin, et ei soovi remontida.
Võtsin samal päeval ühendust õemehega ja käisin täna tema juures. Tüüp vaatas paar minutit autot, ütles kohe et veepumba juurest aurab, ilmselt tilgub sealt läbi ja sellepärast ka radikas tühjaks jookseb. See, et ühes voolikus külm ja teises soe oli, põhjendas sellega, et õhk sees ja termostaat kinni. Paar minutit lasi pöördeid korra üles ja see mure lahenes ära.
Vahetas veepumba ära, tasool sisse ja pill toimib, ei mingit leket ja voolikud kõik voolikud sama tempiga. 200€ kokkuhoidu icon_biggrin.gif

Pani mõtlema, et kas nad meelega tahtsid külma teha või kuidas nad nii valesti said diagnoosida, et radikas, termostaat oleks vaja välja vahetada, sest nad helistasid mulle ja küsisid, et kas tellivad jupid ära. icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
madoc
HV kasutaja

liitunud: 11.07.2003




sõnum 27.01.2016 22:41:54 vasta tsitaadiga

Cb4 kirjutas:
KillFrenzy, Oled turbot käes hoidnud? Lahti võtnud? Külma ja kuuma koja labasi kõrvuti hoidnud? Palju neil vahet on? Kui ma annaks sulle tutika turbo mõlema poole labad/turbiinid/rootorid, kas sa suudaks öelda kump on turbo ja kumb kompressor?

Ma saan nati aru millele sa rõhud, kuid ega ma ei saa oma jonni ka ju jätta.

Laialdaselt müüakse turbo külma koja turbiine. Ehk siis "turbo intake turbine". Mis see siis on? icon_biggrin.gif


See, et keegi kuskil maailmas midagi on nii nimetanud, et tähenda, et see õige oleks. Saa nüüd aru, nende asjade nimetus sõltub nende otstarbest, mitte kujust või välimusest. Nüüd saan aru, miks sa eelmise teemaga nii palju jaurasid.
http://www.googlefight.com/%22turbo+intake+turbine%22-vs-%22turbo+compressor+wheel%22.php - 100 korda enam vasteid kompressoriga variandil
Kommentaarid: 35 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 34
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Cb4
HV Guru
Cb4

liitunud: 24.10.2006




sõnum 27.01.2016 22:47:00 vasta tsitaadiga

KillFrenzy, No ei saa nõus olla mitte kohe.
Lugesin läbi. Saan aru mida mõtled.


"Rootori laba"? Pole sellist sõnapaari väga kuulnud. "Turbiini laba" on aga laialt levinud.

Üldiselt ülejäänud maailm kasutab sõna turbiin.

madoc kirjutas:


See, et keegi kuskil maailmas midagi on nii nimetanud, et tähenda, et see õige oleks

Just nimelt! icon_biggrin.gif



Me vist ei jõua selle vaidlusega väga kuskile. icon_biggrin.gif

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.
Did i ever tell you the definition of "Insanity"?


viimati muutis Cb4 27.01.2016 22:48:17, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 113 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 95
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
p3000
Kreisi kasutaja

liitunud: 29.09.2008




sõnum 27.01.2016 22:48:07 vasta tsitaadiga

Etz kirjutas:
mittepuutetundlikuks muutus
puutetundetu icon_idea.gif icon_lol.gif
Kommentaarid: 15 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Etz
HV Guru
Etz

liitunud: 27.01.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.01.2016 22:50:00 vasta tsitaadiga

p3000 kirjutas:
Etz kirjutas:
mittepuutetundlikuks muutus
puutetundetu icon_idea.gif icon_lol.gif


Märkasid, seega läks täkkesse... icon_cool.gif

_________________
...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen!
Kommentaarid: 228 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 194
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Volum
Kreisi kasutaja

liitunud: 18.01.2006




sõnum 27.01.2016 22:53:21 vasta tsitaadiga

Turboülelaaduri pöörlevad koosteosad koosnevad võlliga turbiinirattast ja kompressori rattast. Tööpõhimõttest - Heitgaas ajab ringi turbiiniratast ja see omakorda võlli kaudu kompressoriratast. Kompressor imeb sisse toorsegu ja transpordib mootorisse eelkompresseeritud toorsegu ülelaade. Nii õpetati õppejõu poolt.
Superchargeri nimetus on rootorkompressor.

Ja pole olemas mingi külm või kuum koda. kopp.gif Kompressori kere ja turbiini kere.

_________________
Tellin originaal A-varuosasi saksast. 15-70% soodsamalt kui esindustes!
Teostan diagonstikat tehasetasemel: BMW, VAG (Audi, VW, Seat, Skoda ja kaubikud), Volvo (sõiduautod), Scania - Tartus, Põlvas ja lisatasu eest Võrus.
Kommentaarid: 18 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Alan
HV veteran
Alan

liitunud: 12.02.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.01.2016 22:55:16 vasta tsitaadiga

Räägime veel turbodest natuke.





Siis räägiks Skodadest.





Lexustest ka, muidugi.
Kommentaarid: 131 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 121
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Sold OUT
no credit
Sold OUT

liitunud: 30.07.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.01.2016 22:55:16 vasta tsitaadiga

Klge. See pole siin mingi õlide teema kes peavad koiki juppe teadma. Ytleme turbo kohta parem "asi mis teeb vilet"


Tehke oma autojuppidr ja iseremontijate teema ja tõmmake seal tunked selga ning vahetage amorte


viimati muutis Sold OUT 27.01.2016 22:56:03, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 1 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
p3000
Kreisi kasutaja

liitunud: 29.09.2008




sõnum 27.01.2016 22:55:19 vasta tsitaadiga

Pätu kirjutas:
Ja leksus annab välja "Naginavastast komplekti" ? icon_biggrin.gif Tehku korralik auto kohe tehases. Volkar ei nagise.

VW ei nagise , see minu lemmikreklaam
Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 15 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 27.01.2016 23:01:04 vasta tsitaadiga

Super AMOLED, vilistada oskad? kas see teeb sinust turbo?
tsitaat:

See pole siin mingi õlide teema kes peavad koiki juppe teadma.

aga tee teema:" esinduste ja kazckovaatluz, igal esmaspäeval qyyma mõccat õtz qurq.. " vms

_________________
Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder Umbes 25 arvutit kohe olemas.
Kommentaarid: 1130 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 716
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KillFrenzy
HV Guru
KillFrenzy

liitunud: 05.04.2003




sõnum 27.01.2016 23:01:46 vasta tsitaadiga

Cb4 kirjutas:
KillFrenzy, No ei saa nõus olla mitte kohe.
Lugesin läbi. Saan aru mida mõtled.
"Rootori laba"? Pole sellist sõnapaari väga kuulnud. "Turbiini laba" on aga laialt levinud.
Üldiselt ülejäänud maailm kasutab sõna turbiin.


Eesti keeles kasutatakse ka sõna laba ja tiivik.
Üldiselt kes asjadega tegelevad kutsuvad neid ka õige nimega. Kui lähed poodi ja ütled et turbol on turbiini labad kahjustada saanud, antakse sulle uus kuuma poole ehk turbiini rootor.

http://www.turbo.ee/index.php?id=8&pub=16

6. Turbokompressori kompressori tiivikul või turbiinil on kahjustused

Põhjus: Kompressori tiivik (1) või turbiin (2) on vigastatud


http://www.gtrauto.ee/firmast-est/turbode-rikete-pohjused-me-aitame-teil-need-ules-leida/


Enim levinud turbokompressorite rikete põhjused:
• Rootori lubatud pöörlemiskiiruse ületamine
NB! Juhul, kui kõrgel kiirusel pöörlevale turbokompressori rootorisse võõrkeha satub, võib see  labad kahjustada.  Isegi, kui see kahjustus on  minimaalne, on turbo purunemine kõigest aja küsimus. Igat sorti nugade kuju moondumine tähendab rootori tasakaalu kaotust  ja tulemuseks on ulatuslik rike.
Tihti satub kompressori korpusesse praht rikutud õhufiltri kaudu, sisselaskesüsteemi jäetud paberitükikesi, lapikesi, muid pisidetaile.


viimati muutis KillFrenzy 27.01.2016 23:03:36, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 151 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 133
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.01.2016 23:02:36 vasta tsitaadiga

tsitaat:

Superchargeri nimetus on rootorkompressor.

mitte tingimata, on olemas ka radiaal või Nautilus tüüpi kompressorid, näiteks mille Alpina välja töötas.
Paar pilti ka huvilistele

Spoiler Spoiler Spoiler


Juttu ka Alpina B5 pressikast:

tsitaat:

BMW Alpina B5 2006
4,4 V8 (Mahle pistons, 9.0:1 nominal compression)
Nautilus-type compressor@105,000rpm@6000rpm crank speed

A radial or ”Nautilus-type” compressor delivers the ALPINA V8’s boost pressure: one might see it as a combination of super-charger and turbo-charger. It isn’t propelled by exhaust gases, as a turbo would be, but rather belt-driven from the crankshaft. The inner workings of the radial compressor compare to the intake side of a turbo: a small turbine generates up to 0.8 atmospheres of boost to the cylinders. Before reaching the engine, the air passes through a generously-dimensioned inter-cooler, capable of sinking intake air temperature up to 70°C

The advantages of this innovative technical solution? The radial compressor never stops spinning, with no time lag when power is demanded. Under the types of low to partial loads found in everyday driving, the engine operates as if it were normally aspirated, using the full functionality of Valvetronic (variable valve lift). This is the deciding factor in creating advantageous fuel economy. The compressor is controlled through the use of an ”upstream” throttle plate in the intake system – a development unique to ALPINA, and one that makes the charging of the Valvetronic V8, without the use of a common throttle body, even possible


viimati muutis Tanel 27.01.2016 23:17:34, muudetud 3 korda
Kommentaarid: 465 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 358
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Markos
HV veteran

liitunud: 10.04.2002




sõnum 27.01.2016 23:03:23 vasta tsitaadiga

tsitaat:
Kompressor imeb sisse toorsegu ja transpordib mootorisse eelkompresseeritud toorsegu ülelaade. Nii õpetati õppejõu poolt.
Superchargeri nimetus on rootorkompressor.


Mõnus pauk käiks, kui "toorsegu" imetaks. Õhku imetakse, see läheb peale turbot (kus ta kompresseerimise tõttu kuumeneb, mille tõttu ruumala suureneb) läbi vahejahuti (intercooler), ning siis otse silindrisse, pihustist lastakse sobivas vahekorras kütust hulka. Turbolaaduri põhimõte on pressida silindrisse rohkem õhku, sest sisepõlemismootori tööpõhimõte ei seisne mitte leegi tekitamises, vaid segu süttimisel tekkivas termoplahvatuses, mille tõttu silindris olev õhk paisub ja lükkab kolvi välja. Vabalthingaval mootoril on silindris vähem õhku ja selle paisumisenergia on seetõttu ka väiksem. Sp mootor on õhupump. Kompressorit käitatakse kiilrihmaga veovõllilt, idee on sama, kuid erinevalt turbost puudub sellel iseloomulik viivitus, ehk lag. Ameeriklased armastavad kompressorit rohkem, kui eurooplased.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KillFrenzy
HV Guru
KillFrenzy

liitunud: 05.04.2003




sõnum 27.01.2016 23:06:15 vasta tsitaadiga

Markos kirjutas:
tsitaat:
Kompressor imeb sisse toorsegu ja transpordib mootorisse eelkompresseeritud toorsegu ülelaade. Nii õpetati õppejõu poolt.
Superchargeri nimetus on rootorkompressor.


Mõnus pauk käiks, kui "toorsegu" imetaks. Õhku imetakse, see läheb peale turbot (kus ta kompresseerimise tõttu kuumeneb, mille tõttu ruumala suureneb) läbi vahejahuti (intercooler), ning siis otse silindrisse, pihustist lastakse sobivas vahekorras kütust hulka. Turbolaaduri põhimõte on pressida silindrisse rohkem õhku, sest sisepõlemismootori tööpõhimõte ei seisne mitte leegi tekitamises, vaid segu süttimisel tekkivas termoplahvatuses, mille tõttu silindris olev õhk paisub ja lükkab kolvi välja. Vabalthingaval mootoril on silindris vähem õhku ja selle paisumisenergia on seetõttu ka väiksem. Sp mootor on õhupump. Kompressorit käitatakse kiilrihmaga veovõllilt, idee on sama, kuid erinevalt turbost puudub sellel iseloomulik viivitus, ehk lag. Ameeriklased armastavad kompressorit rohkem, kui eurooplased.


Ära seleta kui asjast midagi ei jaga. Enne leksuseid olid karburaatoriga mootorid olemas ja siis on kasutatud süsteeme kus turbo on pärast karburaatorit.
Draw through turbocharging.
Kompressorid on seade kus suruõhku tekitakse õhu ruumala vähendamise teel, mitte ruumala suureneb.
Termoplahvatus? Mis imeloom see veel on?

Mõlemad leksuse mehed peaksid aja maha võtma ja omale mõisted selgeks tegema.
Saan aru küll et ahtol siin on turbo suprad olnud ja traktorit tuuninud ja ilmselt seisavad tööriistad käes, aga niisama lahmida pole mõtet.


viimati muutis KillFrenzy 27.01.2016 23:19:34, muudetud 3 korda
Kommentaarid: 151 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 133
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
madoc
HV kasutaja

liitunud: 11.07.2003




sõnum 27.01.2016 23:08:21 vasta tsitaadiga

Markos kirjutas:

Mõnus pauk käiks, kui "toorsegu" imetaks. Õhku imetakse, see läheb peale turbot (kus ta kompresseerimise tõttu kuumeneb, mille tõttu ruumala suureneb) läbi vahejahuti (intercooler), ning siis otse silindrisse, pihustist lastakse sobivas vahekorras kütust hulka. Turbolaaduri põhimõte on pressida silindrisse rohkem õhku, sest sisepõlemismootori tööpõhimõte ei seisne mitte leegi tekitamises, vaid segu süttimisel tekkivas termoplahvatuses, mille tõttu silindris olev õhk paisub ja lükkab kolvi välja. Vabalthingaval mootoril on silindris vähem õhku ja selle paisumisenergia on seetõttu ka väiksem. Sp mootor on õhupump. Kompressorit käitatakse kiilrihmaga veovõllilt, idee on sama, kuid erinevalt turbost puudub sellel iseloomulik viivitus, ehk lag. Ameeriklased armastavad kompressorit rohkem, kui eurooplased.

Õpeta siis teisele seltsimehele (Cb4-le) ka, kuidas õigesti asju nimetada...
Kommentaarid: 35 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 34
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Volum
Kreisi kasutaja

liitunud: 18.01.2006




sõnum 27.01.2016 23:22:46 vasta tsitaadiga

Tanel kirjutas:
tsitaat:

Superchargeri nimetus on rootorkompressor.

mitte tingimata, on olemas ka radiaal või Nautilus tüüpi kompressorid, näiteks mille Alpina välja töötas.


Tõin ainult ühe näite. icon_smile.gif

Markos kirjutas:
Mõnus pauk käiks, kui "toorsegu" imetaks. Õhku imetakse, see läheb peale turbot (kus ta kompresseerimise tõttu kuumeneb, mille tõttu ruumala suureneb) läbi vahejahuti (intercooler), ning siis otse silindrisse, pihustist lastakse sobivas vahekorras kütust hulka. Turbolaaduri põhimõte on pressida silindrisse rohkem õhku, sest sisepõlemismootori tööpõhimõte ei seisne mitte leegi tekitamises, vaid segu süttimisel tekkivas termoplahvatuses, mille tõttu silindris olev õhk paisub ja lükkab kolvi välja. Vabalthingaval mootoril on silindris vähem õhku ja selle paisumisenergia on seetõttu ka väiksem. Sp mootor on õhupump. Kompressorit käitatakse kiilrihmaga veovõllilt, idee on sama, kuid erinevalt turbost puudub sellel iseloomulik viivitus, ehk lag. Ameeriklased armastavad kompressorit rohkem, kui eurooplased.


Vabandust, aga selle jutu peale tuleb okse.gif
Jahutatud õhu tõttu kasvab täite gaasitihedus. Suurem õhumass võimaldab sisse pritsida suuremat küttekogust ja tänu sellele mootori võimsus suureneb. Ja tee endale selgeks toorsegu mõiste, kui paugust rääkima hakkad. icon_rolleyes.gif

_________________
Tellin originaal A-varuosasi saksast. 15-70% soodsamalt kui esindustes!
Teostan diagonstikat tehasetasemel: BMW, VAG (Audi, VW, Seat, Skoda ja kaubikud), Volvo (sõiduautod), Scania - Tartus, Põlvas ja lisatasu eest Võrus.
Kommentaarid: 18 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KillFrenzy
HV Guru
KillFrenzy

liitunud: 05.04.2003




sõnum 27.01.2016 23:23:36 vasta tsitaadiga

Aga jätkame põhiteemaga, skoodad ja leksused.
Täna oli au hoida oma poriseid saapaid maailma parima jalamati peal.

Kommentaarid: 151 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 133
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
madoc
HV kasutaja

liitunud: 11.07.2003




sõnum 27.01.2016 23:29:10 vasta tsitaadiga

Misasi on "termoplahvatus"? Päriselt, ma ei tea...
Kas silindris toimib normaaltingimustel plahvatus? Olen aru saanud, et kui "knock" või "ping" ehk detoneerib, siis tekib plahvatus. Normaaltingimustel aga kiire põlemine.
Kommentaarid: 35 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 34
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 27.01.2016 23:30:55 vasta tsitaadiga

madoc, detonatsioon, hõõgsüüde..
_________________
Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder Umbes 25 arvutit kohe olemas.
Kommentaarid: 1130 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 716
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Etz
HV Guru
Etz

liitunud: 27.01.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.01.2016 23:32:05 vasta tsitaadiga

madoc kirjutas:
Misasi on "termoplahvatus"?


Spoiler Spoiler Spoiler

_________________
...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen!
Kommentaarid: 228 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 194
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Volum
Kreisi kasutaja

liitunud: 18.01.2006




sõnum 27.01.2016 23:35:50 vasta tsitaadiga

Isesüttimine tekib siis kui kütuse-õhu segu süttib lisaks süütesädemega süüdatud põlemisele ka iseeneslikult. Termoplahvatusega pole mingit seost. Võib-olla hoitakse plahvatust soojas, nagu termotops.
_________________
Tellin originaal A-varuosasi saksast. 15-70% soodsamalt kui esindustes!
Teostan diagonstikat tehasetasemel: BMW, VAG (Audi, VW, Seat, Skoda ja kaubikud), Volvo (sõiduautod), Scania - Tartus, Põlvas ja lisatasu eest Võrus.
Kommentaarid: 18 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   See teema on lukus, sa ei saa siin muuta postitusi või vastata teemale! Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Autode teema vol.3 (Lisatud küsitlus: "Kuidas vahetad või lased oma autol õli vahetada?") mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 1042, 1043, 1044 ... 1063, 1064, 1065  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.