Mõistust ei saa ka HMD-ga kaasa...
puldist uksed lahti ja auto käima, siis aega kraapida.
Kui lund sadanud saab ka lume ära lükata. Istud sooja autosse ja sõidad tööle.
Ei pea kella pealt olema, nii et jää paanikasse ei aja.
3.0 ABT 320kw ja well... 2000km peale umbes pool liitrit. Isegi auto manuaalis on kirjas midagi, enam täpselt ei mäleta aga äkki oli, et on normaalne 0.2L/1000km peale.
viis tonni ja liiter või? see ülimugevate ja uute autode õli pideva pealekallamise jutt meenutab mulle 2t masinat. algelisematel tuli õli küttesse segada, ädvänsimatel on eraldi paak ja segab ise. kui nii ehk naa tuleb seal midagi kontrollida ja lisada, peaks neile mugevatele ja ägedatele autodele installeerima näiteks määrdeniplid, et noh, kui härra juba õli peab kontrollima, las siis määrib ja õlitab kah natuke. ma olen oma 26 tuhat minu käes sõitnud kurat teab mis fookusel kontrollinud kaks korda. esimesel kuul kui ma ta sain. noh, kunagi ei tea, mis lotovõidu saad aga kuna sain talvel ja käimapanemisel ei suitsenud ega suitse siiani olenemata temperatuurist, pole enam mõtet.. kurat võtaks, õllevahetusvälba ajal poolteist liitrit karterist minema sõita.. uus auto mu persest.. nagu kuradi damagutsi: kalla "lisasinist," kalla õli peale raisk.
viis tonni ja liiter või? see ülimugevate ja uute autode õli pideva pealekallamise jutt meenutab mulle 2t masinat. algelisematel tuli õli küttesse segada, ädvänsimatel on eraldi paak ja segab ise. kui nii ehk naa tuleb seal midagi kontrollida ja lisada, peaks neile mugevatele ja ägedatele autodele installeerima näiteks määrdeniplid, et noh, kui härra juba õli peab kontrollima, las siis määrib ja õlitab kah natuke. ma olen oma 26 tuhat minu käes sõitnud kurat teab mis fookusel kontrollinud kaks korda. esimesel kuul kui ma ta sain. noh, kunagi ei tea, mis lotovõidu saad aga kuna sain talvel ja käimapanemisel ei suitsenud ega suitse siiani olenemata temperatuurist, pole enam mõtet.. kurat võtaks, õllevahetusvälba ajal poolteist liitrit karterist minema sõita.. uus auto mu persest.. nagu kuradi damagutsi: kalla "lisasinist," kalla õli peale raisk.
morganit tuleb määrida. vist tänapäeval kah.
Tuttavale Subaru esindus väitis ka ,et tutikale XV-le on täiesti normaalne peale valada umbes 5-6L -15000km kohta.
Kui selgus ,et mis õli Mariine kasutab ( 5w-30 Addinol või Valvoline) ma ei mäleta täpselt, siis oli asi selge.
Lõpuks sai mindud oma õliga mis oli 0W-20 ,pärast seda pole pidanud tilkagi õli peale valama.
viis tonni ja liiter või? see ülimugevate ja uute autode õli pideva pealekallamise jutt meenutab mulle 2t masinat. algelisematel tuli õli küttesse segada, ädvänsimatel on eraldi paak ja segab ise. kui nii ehk naa tuleb seal midagi kontrollida ja lisada, peaks neile mugevatele ja ägedatele autodele installeerima näiteks määrdeniplid, et noh, kui härra juba õli peab kontrollima, las siis määrib ja õlitab kah natuke. ma olen oma 26 tuhat minu käes sõitnud kurat teab mis fookusel kontrollinud kaks korda. esimesel kuul kui ma ta sain. noh, kunagi ei tea, mis lotovõidu saad aga kuna sain talvel ja käimapanemisel ei suitsenud ega suitse siiani olenemata temperatuurist, pole enam mõtet.. kurat võtaks, õllevahetusvälba ajal poolteist liitrit karterist minema sõita.. uus auto mu persest.. nagu kuradi damagutsi: kalla "lisasinist," kalla õli peale raisk.
morganit tuleb määrida. vist tänapäeval kah.
Tuttavale Subaru esindus väitis ka ,et tutikale XV-le on täiesti normaalne peale valada umbes 5-6L -15000km kohta.
Kui selgus ,et mis õli Mariine kasutab ( 5w-30 Addinol või Valvoline) ma ei mäleta täpselt, siis oli asi selge.
Lõpuks sai mindud oma õliga mis oli 0W-20 ,pärast seda pole pidanud tilkagi õli peale valama.
mingid paar lehte tagasi mingid vanad seletasid, et "kui esindus ütleb siis nii peabki olema!" . suudetakse paljulubav roikakandidaat juba ESINDUSES ära koinida. lase sedasi veel longlaifi kah. loomulikult garantii aja lõpuks läheb kolm liitrit välba peale.. "ongi normaalne". "esinduseonuteab blabla.." veelkord, kui esinduseonu kõike teab, miks siin vaja üldse sõna võtta on? tuleb minna esinduseonu juurde punast autot valima ja cüüma mökkat õtse corq.. vms ta oligi. _________________ Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder Tasub kooliks valmistuma hakata.
mingid paar lehte tagasi mingid vanad seletasid, et "kui esindus ütleb siis nii peabki olema!" . suudetakse paljulubav roikakandidaat juba ESINDUSES ära koinida. lase sedasi veel longlaifi kah. loomulikult garantii aja lõpuks läheb kolm liitrit välba peale.. "ongi normaalne". "esinduseonuteab blabla.." veelkord, kui esinduseonu kõike teab, miks siin vaja üldse sõna võtta on? tuleb minna esinduseonu juurde punast autot valima ja cüüma mökkat õtse corq.. vms ta oligi.
Longlife ise ei riku sul midagi. Lased pikka otsa vs. linn siis pole mingit vahet kas vahetad 10-15 peal või 22-28 peal. VW oli vist Inglsmaa jaoks kohe tabel, et kumb välp valida. Ehk seal võid võtta ka 15K välba.
Vähemalt 180K longlife välbaga ei mõju ka 1,6L mootorile veel...
Krt hirm tuleb peale, kui loen siin uute autode õli pealekallamise vajadust. Sõidan oma pea 10-aasta vanuse HMD-ga edasi ja olen rahul. Ei mingit õlikulu. Tükke ei kuku. Õli vahetan 10-15kkm järel.
Varsti ei olegi ühtegi autot osta, sest õlikulu sama, mis kütusel. _________________ Rakvere parasiit
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.