Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Bolti ja taksonduse teema märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 26, 27, 28 ... 237, 238, 239  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
pepsy
HV kasutaja
pepsy

liitunud: 24.08.2004




sõnum 03.01.2016 15:14:37 vasta tsitaadiga

napoleon kirjutas:
eee.... kui mälu ei peta, siis taxify juhi äpp'i aifööni jaoks ei olnud. Räägin siis sellest äppist, mida taksojuht kasutab, kliendi jaoks on jah olemas.


aga kui vaadata appstoorist, siis tundub, et nagu ikka oleks.
Kommentaarid: 64 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 61
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mufferino
Kreisi kasutaja

liitunud: 12.09.2013




sõnum 03.01.2016 15:31:39 vasta tsitaadiga

täitsa olemas nii androidifonile, aiföönile ja winblows-föönile icon_wink.gif
Kommentaarid: 32 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 32
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
crackpot
HV kasutaja
crackpot

liitunud: 04.11.2015




sõnum 03.01.2016 23:37:59 vasta tsitaadiga

softis kirjutas:


Ära räägi. Uberi omad teenivad väga hästi tegelikult. Enne MTA nõudeid teenisid nad keskeltläbi 150€ nädalas puhast raha (kütuse jms kulud maha arvestatuna). Enamik neist on rahul sellega ka.
Ei ole neil mingit musta äri mekki enam, vähemalt klientide seisukohast, taksojuhtide vaatenurk on loomulikult teine. Uber lihtsalt ei tee mingit kampaaniat endale. Ise kasutan ka nende teenust järjest rohkem. Neil on reaalselt siiani kõik väga korralikud juhid olnud, kellel ka autod korras.


Mõni Piraadifys purjetav ekskolleeg väidab, et 200-300+ nädalas jääb endale. Seda räägiti suvel ja nüüd detsembri kohta, sept-okt olid nad mornimad, pakun, et seda on nad ka nüüdsest aprilli keskpaigani. Ja autos veedavad tõesti enam aega kui kodus ja mujal kokku.
Samas jutt on jutt, mõni taksojuht räägib ka nädalavahetuse/pühade 500-600 ulmekassast (insomnia?) ja 10 min hiljem küsib "homseni" suitsuraha. icon_rolleyes.gif

Uber on must äri - järjepidev tegevus majandusliku kasu e tulu saamiseks, olemata äriregistris ja majandustegevuse registris. Täpselt sama nagu "rendiauto" Taxify-s, mille kohta ju ometi on majandusministeerium selgelt öelnud, et see on ebaseaduslik ja mitte vaid maksude osas.
Kui ta ei oleks must ja ma tohiks maksuosa endale jätta, nii, et mul halle karvu juurde ei tuleks, siis ma kasutaks Uberit, p...se see paberipakk ja taksovidinad.
Isegi regatud olen Uberis, aga ta on:
a) mulle liiga kallis tellimuskanal (vbla mingil dünaamilise hinnastamise hetkel isegi tasuks ära?)
b) kliendile tavatakso hind ning Uber-ist tellituna ei ole mina ega mu auto kliendile kvaliteetsemad, oleme nagu Taxifys, tänaval, telefonis, Taxigo-s
c) viiendik rahast kaob "musta auku" ega jõua miskit pidi Eesti majanduses ringlema (võtan enne Piraadify kui Uberi, ükskõik kummal äpipoolel)

Kui me nüüd selle hüpoteetilise Uberi 150.- ndl e 600.- kuus kätte, maksuvabalt vaatame, siis...

a) ei usu, et Uberi juht teenib tunnis enam kui taksojuht
b) ei usu, et Uberi juhi keskmine sõit on pikem kui taksojuhil
c) ei usu, et kütusekulu erineb
d) nad veel ei tea, millist raha küsib 50 000 aastas sõitev masin, millega läbid marsruute, mida erasõitudel parem 5km ringiga sõidaks (auto tervise huvides)

... siis minu matemaatika ütleb, et 600 maksuvaba raha saamiseks peab vähemalt 150h tööd tegema ja 180 - 190 klienti vedama, läbi sõitma 3000+ km.

Ettevõtluse, st SM ja TM rakendumisel /FIE-l tööandja ja töötukindlustust ei ole, pensionisammas on v ei ole/ ja KM alt jookseb keskmine käive1200 kuus lati alt läbi, sissetulek jääks alla 400 kätte (ja "üllatavad" autokulud söövad sellestki maha) - siin tulebki see, et otsid ka teise sissetuleku v saad teada, mis see müstiline kohati 16h tööl on.
Tööna töö päras seda asja kaua ei tee (va need, kes muud ei oska v mujalt niigi palju ei saa, jah, neidki leidub), sp on ka taksonduses hull kaadrivoolavus ja aastateks pidama jäävad need, kel see amet on midagi elustiili ja diagnoosi vahepealset.

Samas Uber ja Piraadify, nagu ka tavataksod, leiavad jooksvalt piisavalt uusi üritajaid ja õnneotsijaid - üks huvitavamaid märgiseid äppides oleks nt "üle viie aasta ses ametis" - seda ei kohtaks nii tihti kui võiks arvata.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.01.2016 01:30:46 vasta tsitaadiga

ot:

crackpot graafiline disain paistab sul vähemalt algtasemel käpas olema ning muus osas sa samuti nüri kriit pakis ei paista. Nii uudishimust küsin, mis põhjusel üldse taksojuhina leiba teenid?
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
crackpot
HV kasutaja
crackpot

liitunud: 04.11.2015




sõnum 04.01.2016 03:30:41 vasta tsitaadiga

napoleon kirjutas:
ot:

crackpot graafiline disain paistab sul vähemalt algtasemel käpas olema ning muus osas sa samuti nüri kriit pakis ei paista. Nii uudishimust küsin, mis põhjusel üldse taksojuhina leiba teenid?


Mul ei ole see ainus töö, mitmel alal siplen mikrotasandil, küll aga on takso kindel: kui mujal auk v arved ei laeku ja millestki nt 50 v 80 € täna puudu (pesumasin suri ja järelmaksu ei taha võtta), lähed sõitu ja enne ei lõpeta, kui see olemas, koos kulude ja maksudega. Paljud ametid, eriti palgatöö, sellist võimalust ei anna.

2008/9 kriisi ajal sai satutud "ajutiselt". Tallinkis alustasin, suht koos Tallink Takso endaga. Sobis kuidagi, süvenesin ja jõudsin palga-rendivariantidest lühima toiduahela e oma taksoveoloa, auto, sõidukikaardini jne ja vist sõidaks isegi siis episoodiliselt edasi kui Viking Lotto jackpoti võidaks.
Vabadus.
Frants ja oma sõidukiga ei dikteeri keegi midagi, ise planeerid aja, vaatad rahavajaduse üle (ja et isiklikku elu päris lõhki ei aja) + tööajast käid nagunii dokumente ajamas, arstil, poes, ema juures suppi söömas või kuhu tahes lähedale satud ja asja on, oma aeg ja küsima ei pea. Sama puhkustega - leiad viimase hetke sigasooduka kusagilt, siis anna minna.
Ja siis vahel teedki reede lõunast pühapäeva õhtuni mõne magamispausiga 40h ära ja nädala sees peale.

Omad miinused, omad plussid.
Söömata-saamata jäänud ja liiast joonud inimesed võivad päris vastikud olla või mõnel liht katus sõidab. Enamasti siiski kõik hästi.

Aga ses ametis ongi läbilõige ühiskonnast; paarimeeste hulgas on olnud nii endisi pedagooge, pensionil arhitekt, TÜ õigusteaduskonna lõpetaja kui umbsed põhihariduseta kirjaoskamatud, lauaga lapiti lüüa ei saa.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
inca
HV Guru
inca

liitunud: 02.06.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.01.2016 14:40:44 vasta tsitaadiga

Vähe mõistlikum jutt…
Kui väljend "piraadify" välja jätta.

_________________
KASS
Kommentaarid: 166 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 155
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.01.2016 14:46:29 vasta tsitaadiga

Üritasin eile 18.40 paiku Taxify kaudu lähimat taksot saada, eranditult kõik taksod ütlesid ära (kirveid Tulika ja Tallink taksosid ei hakanud proovima). Süsteem on poole aastaga täiega pekki keeratud. thumbs_down.gif
Lõpuks läks Uber käiku.

_________________
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
alpha
Kreisi kasutaja
alpha

liitunud: 04.12.2002




sõnum 09.01.2016 15:03:07 vasta tsitaadiga

Eile öösel 4 paiku oli Lasnamäel vaid üks kirve hinnaga takso pakkuda neil. Taxigo aitas hädast välja.
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
elukas
Kreisi kasutaja
elukas

liitunud: 04.11.2001




sõnum 09.01.2016 16:07:45 vasta tsitaadiga

Avastasin just et hüppeline autode taseme tõus Tallinna taksonduses jääb ära. Lubati küll Euro 5 nõuet, kuid see ei kehti enne 2016 aasta maikuud välja antud sõidukikaartidele. Aga uue ühistranspordiseaduse järgi antakse uus taksoveoluba (rahvakeeles litsents) ja sõidukikaart (sõiduki luba taksotada) tähtajatult ehk igaveseks. Enne oli max 5 aastat korraga.
Elik tuleb taotleda lihtsalt enne maikuud uued load ja saadki oma rondiga igavesti taksot sõita.
Süüdi nii idioodid linnaviletsusest kui idioodid majandusministeeriumist.
Kommentaarid: 147 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 129
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
softis
HV Guru
softis

liitunud: 07.09.2004




sõnum 09.01.2016 16:32:54 vasta tsitaadiga

Eile öösel oli kesklinnas päris palju autosid saada. Enamus päris kalli hinnaga.
Lõpuks võtsin ühe nn sõidujagaja. Tore lugu, et sõidu hinda näeb alles siis kui juht sõidu lõppenuks märgib. Oleks siis võimalus Uberi moodi sihtpunki märkides umbkaudne hind teada saada aga ei... thumbs_down.gif
Suht s*tt süsteem ikka, pole midagi öelda. Algne lihtne ja loogiline süsteem on tuksi keeratud.

_________________
www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks!
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.01.2016 22:55:25 vasta tsitaadiga

elukas kirjutas:

Elik tuleb taotleda lihtsalt enne maikuud uued load ja saadki oma rondiga igavesti taksot sõita.
Süüdi nii idioodid linnaviletsusest kui idioodid majandusministeeriumist.


No pakun, et taksot sõites kantakse ront suht kiiresti maha. Takso sõidab ju päevas rohkem kui mõni oma isikliku autoga nädalas.
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Etz
HV Guru
Etz

liitunud: 27.01.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.01.2016 23:44:59 vasta tsitaadiga

Täna hommikul Laevale minekuks polnud taaskord ainumastki autot saada, peale ühe takso, kes keeldus ja kahe sõidujagaja... icon_neutral.gif

Tuli vanamoodselt kiisule helistatada... icon_lol.gif

_________________
...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen!
Kommentaarid: 223 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 192
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Renka
HV Guru
Renka

liitunud: 01.04.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.01.2016 23:46:18 vasta tsitaadiga

mismoodi see keeldumine välja näeb? Või miks nad üldse siis seal on?
_________________
There is no place like 127.0.0.1
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 61
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.01.2016 23:52:18 vasta tsitaadiga

Ütleb lihtsalt "auto pole enam saadaval, vali uus auto" vms.
Ja niimoodi 10x järjest oli mul kopp.gif

_________________
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
sannukas00
HV kasutaja
sannukas00

liitunud: 21.05.2011



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.01.2016 00:13:23 vasta tsitaadiga

Isiklikult ma küll taxify kohta midagi halba ei saa öelda. Siin detsembri lõpus sai 10 korda läbi taxify omale ja teistele takso tellitud ja jäin väga rahule. Uusaastaöö oli ainuke kord kus tuli natuke kauem oodata, et mõistliku hinnaga taksot saada. Pakuti seda Teslat aga 1.10km on veidi kirves, kuigi tegelikult oleks tahtnud proovida icon_lol.gif .
Kommentaarid: 15 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jaank
HV veteran

liitunud: 14.01.2007




sõnum 10.01.2016 00:37:40 vasta tsitaadiga

Ma enne jõule ka proovisin korra mingil tipphooajal taksot leida südalinnast väljas.
Uberist läks maru kaua aega ja Taxifyst sain mingi Sergei suht ruttu... aru nüüd muidugi ei saanud kas sõidujagaja või ei, aga kõik taksole iseloomulikud omadused nagu olid olemas.
Kommentaarid: 61 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 55
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
huviline30
HV vaatleja

liitunud: 25.12.2011




sõnum 10.01.2016 18:31:03 vasta tsitaadiga

Tanel kirjutas:
Üritasin eile 18.40 paiku Taxify kaudu lähimat taksot saada, eranditult kõik taksod ütlesid ära (kirveid Tulika ja Tallink taksosid ei hakanud proovima). Süsteem on poole aastaga täiega pekki keeratud. thumbs_down.gif
Lõpuks läks Uber käiku.


No Tulika päevatariif nüüd küll kallis ei ole.Erinevatest kommentaariumitest on silma jäenud,et soovitakse sama süsteemi nagu soomes,kõigil sama hind jne.Samas ise adumatta mida see hinnapoliitikas endaga kaasa tooks.Võiks muidugi paraleeli tõmmata soome hindadega,ainult et poole odavam.
Takso ettetellimine 7euri vs 3.50
Alustustasu päev 6euri vs 3eur öö 9eur vs 4.50 eur
Km 1-2 inimest 1.6eur vs 0.80eur
Km 2-3 inimest 1.9eur vs 0.95eur
Pagasitasu 3eur vs 1,5eur
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.01.2016 18:33:55 vasta tsitaadiga

Taksos on veel pagasitasu? icon_eek.gif
_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
huviline30
HV vaatleja

liitunud: 25.12.2011




sõnum 10.01.2016 18:50:48 vasta tsitaadiga

elukas kirjutas:
Avastasin just et hüppeline autode taseme tõus Tallinna taksonduses jääb ära. Lubati küll Euro 5 nõuet, kuid see ei kehti enne 2016 aasta maikuud välja antud sõidukikaartidele. Aga uue ühistranspordiseaduse järgi antakse uus taksoveoluba (rahvakeeles litsents) ja sõidukikaart (sõiduki luba taksotada) tähtajatult ehk igaveseks. Enne oli max 5 aastat korraga.
Elik tuleb taotleda lihtsalt enne maikuud uued load ja saadki oma rondiga igavesti taksot sõita.
Süüdi nii idioodid linnaviletsusest kui idioodid majandusministeeriumist.


Päris nii lilleline see ei ole.Taksoveoluba ja sõidukikaardi kehtivus ajad käivad käsikäes e.kui taksoveoluba lõppeb on ka sõidukikaart kehtetu.Olemasolev taksoveoluba lõpeb näiteks 2.mai 2016(seda kehtetuks tehes uut võtta ei saa ennem antud kuupäeva möödumist),siis ei ole sul enam midagi teha.Uutel tulijatel või kelle lõpeb veoluba ennem 1.maid läheb jah veel vana järgi.Vanasid autosid ilmselt näeb veel aastani 2020,aga samas kui kliendil on valikut,siis on neil pannidel tööd ainult suurema nõudluse ajal.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.01.2016 18:58:15 vasta tsitaadiga

Hästi hoitud vana auto võib olla tunduvalt parem kui kehvasti hoitud uuem auto. Ehk puhtalt väljalaskeaasta järgi ma autot panniks küll ei nimetaks ja sellest euro5-st on keskmisel kliendil sügavalt pohh. Puhtalt mugavuse poolest teeb nii mõnigi 20 aastat vana auto mõnele paar aastat vanale autole silmad ette(okok, sel juhul ei võrdleks küll sama klassi autosid, aga see ei muuda pointi), iseasi kas 20 aastat vana autoga on majanduslikult otstarbekas taksot sõita.
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
crackpot
HV kasutaja
crackpot

liitunud: 04.11.2015




sõnum 10.01.2016 21:38:20 vasta tsitaadiga

Väljalaskeaasta on suht mõttetu tõesti; odavaim Dacia salongist on 10k kopkatega, aga 10k maksev MB on selles vanuses, et Dacia samaealisena, kui on need aastad taksot sõitnud, tuleb maha kanda.
Oma autot hoitakse - mina taksot rendile anda ei taha/julge, kuigi endal vahel mitu nädalat taksopausi. Piisavalt näinud, et võõrast varast kiiresti seibid tehakse. Tallink-Tulika ju kasutavad autot pmst vaid garantiiaja ja tagasi aeda.

Tellimistest seda, et külm on palju tööd tekitanud - kellel ei lähe auto käima ja kellele tavaline tee külma tõttu jalgsi käimiseks liiga pikk tundub.
Siin esimeste lumiste päevadega oli liiklus ka teeolude tõttu nii hangunud ja aeglane, et võrreldes tavalisega jõudis vähem kliente teenindada kui muidu sama ajaga ning mitmed firmaeetri ja teise äpiga seotud juhid ei jõua alati Taxify-sse, nii kui vabaned, antakse peale.

Lisaks sellele - enne lasi Taxify määrata juhil teenindusraadiuse, mis oli eetritöö ees hea eelis just tipptunnil (ja motiveeris isegi mind 1km raadiuses Taxify lahti hoidma), nüüd aga tuleb Taxify-s juhile ka väljaspoolt enda määratud raadiust töö sisse. See võib hea olla linnast väljas (kus ma nagunii ise 10km peale panen), aga tipptunnil Koplisse Hiiu tööd pakkuda? 30min ettesõit linnas sees? Taxify enesegi sõnul on liiga pikk ettesõit ja/või hilinemine sagedaiseim põhjus, miks klient tühistab, nii et jah, ei taha. Kumbki pool ei taha.

Taxify ütleb, et neile lisandub iga nädal palju uusi juhte - äkki tõesti, samas nad teevad jätkuvalt turundust, et taksojuht just ja ainult nende kaudu töötaks: nädala lõpus saatsid SMS-i, et R-L öösel 15 sõitu läbi nende annab järgmine nädal 15 sõitu tasuta (so 7.5€ kokkuhoidu).

Taxify äppmeetri kohta tähelepanek - ma olen varem öelnud, et see loeb nobedamini kui taksomeeter, nüüd aeglase liikluse ja ummikutega on vahed veelgi suurenenud, Musta-Lasna ots võtab mobiilimakse taustal tiksuv äppmeeter euro enam kui taksomeeter; pidevaks ajatariifiks oleks see samas liiga väike vahe.

Ja üks küsimus laiale ringile - kas keegi teist on Taxify mobiilimakse kasutaja? Kas Taxify on liitumisel informeerinud, et mob maksega taksojuhilt kviitungit ei küsita/saa küsida?
Mul oli mobiilimaksega klient, kes nõudis taksokviitungit, sest tema peab selle taksost saama. Mina ei saa anda, sest mina tema käest teenustasu saanud ei ole. Kui maksta KÜ pangaarvele ummistuse likvideerimise eest, siis torumees Sidorovilt ju tšekki ei küsi.
Lõpuks ehitasime kiriku keset küla, nullisin mob makse, võtsin kaardimakse ja andsin "tõendid".

Edit: endale mulle selge, muu jutu seas, aga teistele ju ei ole, täpsustan.

Renka kirjutas:
mismoodi see keeldumine välja näeb? Või miks nad üldse siis seal on?


Et vastus "juht keeldus" võibki tulla sellest, et see antakse juhile väljaspool tema määratud tööraadiust, kuhu ta ei pea otstarbekaks sõita, sest pikk ettesõit ja kuluv aeg - aga Taxify pakub teda sulle ikka. E teda ei olegi seal, oma teada. Vahel juht võtab, vahel mitte. See on sama nagu helistada, dispetšer hõikab raadiost aadressi - vahel keegi tahab minna, teine kord tuleb vastus "vabandame, meil ei ole vaba autot". Nüüd saab seda vastust ka äpis, sõnastuses *"juht keeldus".
+ liht mitme äpi opereerijad, kes unustavad end "nähtamatu" peale lükata mujalt tööd saades.


viimati muutis crackpot 10.01.2016 22:39:04, muudetud 1 kord
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.01.2016 22:08:40 vasta tsitaadiga

Mida Taxify esindaja kostab?
_________________
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
NPedro
HV kasutaja

liitunud: 17.02.2015




sõnum 10.01.2016 22:57:24 vasta tsitaadiga

Tanel kirjutas:
Mida Taxify esindaja kostab?

Millal nad siisnses keskkonnas enam üldse midagi julgenud kosta on icon_biggrin.gif
Teavad täpselt, mis kakaga nad tegelevad ja siinsed kasutajad on need puudused ja vead ka valjuhäälselt välja toonud, millele neil õigustust pole ....
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Pailaps
HV Guru

liitunud: 13.05.2004




sõnum 10.01.2016 23:15:37 vasta tsitaadiga

Vahel on tulnud juht keeldus internetiühenduse katkemise asjaolust.

Minu kogemused kiisu vs taxify on võrdlemisi negatiivsed. Mulle tundub, et taksod kipuvad eelistama allikas "Sularaha" sõita soovijaid. Viimane kord sai sellist trikki tehtud, et tellisin Taxify kaudu takso kohale ülalmainitud Sularaha mooduse abiga. Palusin viisakalt teenuse nullida ja uuesti võtta ettevõtte arvele sõidu.

Huvitav, millest viimane asjaolu võiks tuleneda? Oma makseviisi valides kahanes autode hulk märgatavalt.

crackpot, nn. kviitung tuleb hiljem meilile. Vähemalt mul tuleb mobiilimakset kasutades.

Kontrollisin üle. Kiri tuleb
Taxify Arve <receipts-tallinn@taxify.eu> Näitab ära juhi nime, sõidu hinna, kauguse, aja. Teekond algpunktist lõpp-punkti.

_________________
Ma trollin 50% oma postitustest.
Kommentaarid: 56 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 52
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
crackpot
HV kasutaja
crackpot

liitunud: 04.11.2015




sõnum 10.01.2016 23:47:03 vasta tsitaadiga

Jep, vahel on netilevi auk ka, mis anomaaliaid tingib, aga see on mul max 3% (3 tell 100 kohta) ... mul Tele2 ja 3G.

Sularaha - jah, tihti nii on, sest
a) odavfirmad - kes taksondusest midagi teab, siis ... nad ei taha/saa käivet näidata ja neil plegi kaardimakset, a la Sinu Takso, IR ja Q Takso (üksikutel FIE-del seal on), st nad opereerivadki sula peal;
b) kui firmalt FIE-na autot rentiv juht ple KM kohuslane ja rendib komplekti, sh kaardimakse terminali ühes autoga, siis tal läheb raha kaduma, sest kaardimaksed laekuvad taksofirma kui KM kohuslase, mitte tema kui FIE arvele; juht eelistab sula;

Oma auto, kassaterminali ja iseenda maksumaksjana (kui maksad) ple vahet.

Kviitung mailile - ok.
Aga kas keegi võiks maili screenshotina kuvada (oma nime võib muidugi kasvõi paintis maha tõmmata). Ma tahaks teada, kuidas Taxify minu teenuse kliendile kuvab, ma ise ple Taxify OÜ-ga kunagi midagi allkirjastanud, ei paberil ega ID-kaardiga.

+ niisama uudishimust, seoses äppmeetriga - kui kellelgi on sõidujagaja meil alustustasu, km tasu ja ajatariifiga + kulunud ajaga ... ma sõidaks selle taksomeetriga läbi, hinnavõrdluseks.

_________________
I´m so uber this...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Bolti ja taksonduse teema mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 26, 27, 28 ... 237, 238, 239  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.