It looks like Oculus co-founder Palmer Luckey wants to manage price expectations surrounding his company’s upcoming virtual reality headset, the Oculus Rift.
After revealing last week that Oculus plans to begin taking pre-orders for the Rift in the new year, Luckey took to Reddit and Twitter to discuss price expectations for the Facebook-owned VR company’s first VR headset.
Luckey’s barrage of Tweets and Reddit posts (some can be seen below) indicate that while the Rift will likely be expensive, the virtual reality headset will still fall in the US$500 range, pushing the device’s cost out of reach some people.
However, Luckey emphasizes that given the high-end technology featured in his company’s virtual reality headset, Oculus Rift’s initial cost is more than justified in his company’s view.
On Reddit, Luckey also discussed one of the major issues surrounding upcoming VR headsets right now and how Oculus intends to circumvent this problem.
“People who think we are going to come out ahead on hardware don’t understand that our goal is to make the VR market as large as possible so developers (and Oculus) have a large enough addressable market to make VR content financially viable and self-sustaining,” said Luckey in a Reddit post.
Maksab, mida ta maksab. Kallis lõbu igal juhul! Ise kardan, et enda GTX 780 jääb väheks ja pean CV1 lisaks veel uue videokaardi ostma, nii et kokku +1000e on sellisel juhul väga ligidal ...
viimati muutis Avot 30.12.2015 18:59:01, muudetud 1 kord
Maksab, mida ta maksab. Kallis lõbu igal juhul! Ise kardan, et enda GTX 780 jääb väheks ja pean CV1 lisaks veel uue videkaardi ostma, nii et kokku +1000e on sellisel juhul väga ligidal ...
Mul tuleb CV1 + terve lauaarvuti kuna 12,5"-se läpakaga väga ei jooksuta ...
fx-8350/i5-45**(6*** võibolla ), 16gb mälu, GTX 970 on hetkel minimaalne plaan. Järgmine aasta peaks uus AMD prose ka välja tulema, siis tuleb neid FX-e korralikult turule ja hind ehk langeb ka Ning tulevikus kui jõudlust puudu jääb siis teine 970 ka paariliseks kõrvale ehk emaplaat, toide ja korpus võiksid seda toetada.
cubedude. OK. Ise ei pane enam enda arvutisse yhtegi AMD "juppi". On olnud mitmeid ebameeldivaid kogemusi. Väga v6imalik, et lihtsalt kokkusattumus aga enam ei viitsi "kepiga jääd torkkima minna".
Irw @ need jutud, et pixleid ple jms.. seda räägiti juba DK2 ajal.. et nii vähe näha nüüd jne.. ja siis retail, et täiesti puhas kuigi GC-il kui proovisin oli täiesti selgelt pixleid näha. Aga jah lõpp produkti tahaks uurida küll juba. _________________ Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel
Eks nädala pärast CES-il näeb ja kuuleb. Ma ise usun et siis nad avalikustavad preorderi ja müügile jõudmise aja ning eks ka reporterid saavad käega täitsa katsetada.
Isiklikult ootan seda suurt tehnilise läbimurde infot, et mis oli see põhjus, et nad selle HTC Vive-i aprilli peale lükkasid. Kõlakad käivad, et nad suutsid juhtmetest lahti saada, ilma et pildiedastuskvaliteet väheneks mingil moel, mis oleks muidugi väga vinge, saaks ise mappida suuurema pinna, kus saaks vabalt ringi jalutada või midagi sellist ja elamus oleks siis palju vingem, aga eks siis näeb, mis see tegelikult on juba nädala pärast Muidugi kahtlane, et see ilma juhtmeta ideaalselt töötaks, aga never no
HDTanel. Olen sinuga täiesti samal arvamusel. Mäletan veel selgelt millist "kiidulaulu lauldi" DK2 puhul. Tegelikkus oli aga hoopis midagi muud!
Kärsituna aga olen ikkagi esimeste seas kes selle CV1 tellib, arvan et pettumise korral ei ole raske edasi myija.[/b]
It looks like Oculus co-founder Palmer Luckey wants to manage price expectations surrounding his company’s upcoming virtual reality headset, the Oculus Rift.
After revealing last week that Oculus plans to begin taking pre-orders for the Rift in the new year, Luckey took to Reddit and Twitter to discuss price expectations for the Facebook-owned VR company’s first VR headset.
Luckey’s barrage of Tweets and Reddit posts (some can be seen below) indicate that while the Rift will likely be expensive, the virtual reality headset will still fall in the US$500 range, pushing the device’s cost out of reach some people.
Sellise hinnataseme juures on tegu üsna surnult sündinud projektiga. Ilmselt enamik softifirmasid ei hakka seda toetama.
and12345, ja siis nagu PS4 pult? Ala aku kestab 2h.. samas ega üle selle aja ehk olla seal ei soovikski kuid siiski.. vihkan neid krdima wireless tooteid, hiired ja klaverid.. mis point neil on kui akut iga mõne tunni tagant vahetama pead.. _________________ Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel
and12345, ja siis nagu PS4 pult? Ala aku kestab 2h.. samas ega üle selle aja ehk olla seal ei soovikski kuid siiski.. vihkan neid krdima wireless tooteid, hiired ja klaverid.. mis point neil on kui akut iga mõne tunni tagant vahetama pead..
No hiired ja klaviatuurid küll arvuti taga aga samas ei saa väga võrrelda seda praeguse teemaga. HMD peas hoides oleks vaja pöörata ja liikuda ilma muretsemata et kas kaabli peale astud või kuidagi ennast sisse mässid. Ma usun et midagi nii jõhkrat arendust oodata pole aga samas sellised asjad nagu kindad mis suudavad trackida sõrmi või fokuseerimise lisamine oleks väga tere tulnud asjad minu meelest.
Hinnaga samuti ma kahtlen et kui Rift maksab 350$ -> 450$ ega see väga ei murra arendajaid kuna ega Vive odavam ei tule...
cubedude. Mina isiklikult olen sellevõrra laisk, et ei viitsiks vähemalt pidevalt toas ringi jalutada/joosta ja seega arvan, et minu puhul virtuaal maailma vaatamine toimub mugavalt, mugavast toolist. Ka akud peaksid veel "veidi" arenema, ennem kui neid korralikult sellisel moel kasutada. Peab ju arvesse võtma ka nende kaalu jne.!
Mis aga puudutab hinda, siis ise kardan et Eestis ja ka mujal Euroopas hakkab maksma CV1 tunduvalt rohkem kui 350-450 euri! Peame ju võtma arvesse toote oma hinna + kõik maksud, myyjate vaheltkasu jne. Ilusate siniste silmade eest ei hakka neid keegi kohale toimetama ja vahendama. Peame aru saama et tootte valmistamise ja müügi hind on kaks erinevat asja!
Lihtne näide:
Development Kit 2 ($350.00) x 1 = $350.00
Shipping: $55.00 USD
Tax: $97.20 USD
Order Total: $502.20 USD = 460 Euro! (praeguse kursi järgi)
Kusjuures on vahelt ära vahendaja (pood jne.) kasum, mis on tavaliselt 20-60% ostu hinnale peale!! (need numbrid ei ole õhust tõmmatud, vaid minu isiklik tellimse hind DK2 puhul!)
"Pagar ei määrä tordi lõplikku hinda". Kui maailma hinnapoliitika/kaubandus/maksud/vaheltkasu jne. on tuttavad asjad, siis saab iga inimene hästi aru, millest räägin ja mida silmas pean! Elame vabas turumajandus ühiskonnas ja lõpptulemusena toode maksab just niipalju, kui ostja on valmis maksma!
Isiklikult oleks nõus selle hinna eest ostma. Kui siin ennist oli jutt, et kui esimene versioon ei rahulda siis saab ikka maha müüa. Samas ma usun, et niikaua kui paremat/uuemat versiooni ei ole ja midagi muud ka pole ning samas VR annab niipalju ikkagi mängule juurde (sõltuvalt mängudest muidugi) siis ilmselt kasutatakse seda niikaua kui mingi parem versioon müüki tuleb ning alles siis müüakse vana maha. Mina käituks küll niimoodi. Kui VR-i saadud kogemus ei paku midagi ja on möhh-efekt siis ilmselt jah müüks kohe maha. Screen-door oleks enda jaoks ikka teisejärguline probleem, võrreldes immersioniga mis sealt saab/saaks. Pean tunnistama, et pole õnnestunud veel ühtegi VR-seadet proovida, olen vaid ainult kogemusi/ülevaateid lugenud netist. Samas tuttavad ja ka paljud kes omavad kogemusi, kirjutavad, et kui oled proovinud, siis tagasiteed ei ole enam. _________________ Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
Equinox. Põhimõtteliselt on sinul õigus. Muide ise arvasin täpselt samuti nagu sina praegu (ennem ostmist), et screen-door ei tohiks minule kõige tähtsam/segavam olla aga kahjuks eksisin! Ka selles on sinul õigus, et tagasiteed tõesti ei ole!
Ise tellisin otse Oculuselt DK2 ja kõik kokku hinnaga 466 Eur. (selle aja dollari/euro kursi järgi) ja müüsin maha 490 Euroga. Umbes 10 päeavase kasutamise järgi (Soomes). Nüüd ootan pikisilmi CV1 müügile saabumist.
Põhjus müümisele oli just see kuulus screen-door. Neid mänge mida mina mängin ei olnud lihtsalt võimalik mängida, kuna see "värviline võrk" pildil oli lausa jube! Näiteks Air Wars, oli küll ilus efkt lennukis istudes ja immersioon oli super, aga vastaseid lihtsalt ei näinud ennem, kui sind sodiks lasti! Muidu lennata oli ilus, väljaarvatud kaugemate tetailide puudumine ... Tänaseks on loodetavasti asjad veidi muutunud ja on ka rohkem mänge mis on mõeldud VR mängimiseks.
Proovisin ka oma lemmik mängu Red Orchestra 2 DK2 ga mängida, aga loomulikult oli ka see võimatu, kuna vastaseid lihtsalt ei näe ja "värviline võrk" oli ikkagi liiga häiriv. Lühidalt screen-door kaalus negatiivsusega immersiooni üle minu puhul. Rõhutan, seda minu puhul ja ei väida, et see oleks kõigile probleemiks!
Ega ma ise ka endas selles screen-door efekti osas kindel ei oleks. Enda peamine plaan oleks võidusõidu simulaatorites seda kasutada. Oskab keegi öelda kas selle Oculus Simulatori (http://vr.mkeblx.net/oculus-sim/) näited, kajastavad nende reaalset Oculuste versioonide pilte, et kuidas see silmale võiks paista? Selle pildi järgi CV1-ga ma isegi lepiks. _________________ Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
Ega ma ise ka endas selles screen-door efekti osas kindel ei oleks. Enda peamine plaan oleks võidusõidu simulaatorites seda kasutada. Oskab keegi öelda kas selle Oculus Simulatori (http://vr.mkeblx.net/oculus-sim/) näited, kajastavad nende reaalset Oculuste versioonide pilte, et kuidas see silmale võiks paista? Selle pildi järgi CV1-ga ma isegi lepiks.
1080 DK2 võib enamvähem sarnane pilt küll olla. CV1 ja Vive tulevad 2160x1200 resoga ehk siis 1080x1200 silmale
Proovisin ka Dirt Rally ära DK2 peal aga kahjuks ei saanud 75 FPS peal tööle. Jõnkas päris koledasti. Arvamus sellest on see, et sõita on suht kehva, sest pilt sellise mängu jaoks liiga ruuduline ja nähtavust ei ole. Elite Dang. sellepoolest parem, seal kuidagi ei sega see nii olulisel määral mängimist. Tuleneb vist sellest, et oled enamus ajast pimedas kosmoses aga kokpit sinu ümber on lähedal. Võidusõidus on vaja ette näha ja kokpitti väga ei vahi sõidu ajal. Pluss on see, et raja profiili tuleb hästi esile ehk siis tõusude-languste suurused on hästi tajutavad.
Ühte asja panin veel, eriti Dirti puhul, tähele, midagi on nagu puudu. Sõit on ehe ja oled oma autos aga G-sid pole tunda. Ükski jõud ei suru sind kuskile kuigi ootaks. Monitori puhul pole sellist tunnet tekkinud, vähemalt ei mäleta, et oleks. Buttkicker äkki aitab natuke asja leevendada?
ED paneb mul hoopis pea ringi käima, eriti jaamas sees olles kus pead keerutama, et oma platvormile maanduda. Pöörlemine ümber oma telje ei ole hea Olen üsnagi kindel, et kui päriselt selliseid manöövreid teeks, siis parem tunne see olema ei saaks
V6in käsi sydamel öelda, et kui minu DK2 pilt oleks samasugune olnud, nagu selles simulaatoris ( http://vr.mkeblx.net/oculus-sim/ ), oleksin rahul olnud ja ei oleks DK2 ära myynud! Tegelikkuses on aga see "v6rk" teravam ja häirib tunduvalt rohkem, kui TV kaudu simulaatorit vaadates. Arvatavasti sellepärast, et DK2 ekraan on silmale väga ligidal! K6igele lisaks on kysimuses DK2 puhul OLED ekraan/paneel, millel k6ik värvid tulevad paremini ja teravamini esile. Seega see kuradi "v6rk" oli lihtsalt jube minu silmale.
Head vanaaasta l6ppu ja uut aastat k6igile! Loodame ja usume, et aasta 2016 tuleb igati parem ja seda ka VR maailma silmas pidades!
viimati muutis Avot 01.01.2016 20:28:58, muudetud 2 korda
Ma olin väga üllatunud, et ralli mänge oli actually halb mängida DK2ga.
Ootused olid kõrged immersiooni osas, aga see, et sa silmapiiril jälgid mingeid ruute koguaeg ikka rikub feelingu ära.
Samas andis selgelt tunda, et kui pilt oleks tiba parem, oleks väga tuus asi.
Seega, varume kannatust ja vaatame, mis saab.
Mis wireless tehnoloogiasse puutub, siis pmt poleks ju probleem mingi battery pack kõhu peale panna vms, mis mingi 12h gametime'i annaks.
Ei pea ju pea küljes kogu pott olema. _________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!|
Sai Dirti korralikumalt proovitud. Põhilised kanged graafika sätteid nagu "Ground cover" ja varjud maha keeratud ja 75 FPS enamvähem stabiilselt käes. Pilt on küll niru aga kannatab täitsa sõita. Graafika sätteid on sellevõrra lihtsam allapoole tuua, sest pilt palju kehvemaks ei lähe.
Autoks valisin '60 Mini, mis on täitsa mini küll, kui "kohapealse" pilguga vaadata. Ainuke jama on see, et kui pilk seljataha heita, siis avastad, et auto tagaosa puudu
Aitüma kommentaaride eest. Nüüd natuke targem selle koha pealt
sain paar päeva dk2 dirty rallyt proovida G27ga. 3monitori lööb tegelikult üle, aga mind häiris veits reso. Rajal võivad mõned pisemad detailid kaduma minna. Küll aga teeb tasa kiiruse tunnetus. Auto käitumine tundub loomulik ja vahepeal vaatad automaatselt külje aknast välja jms Eriti äge oli vaadata kahte proovijat kes esimest korda üldse mängurooli ja Oculust proovisid ja üllatavalt hästi teel püsisid _________________ minu lugupeetus
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.