Mul on mingi jama juba teist päeva, ütleb et RaceNet maas vms, kas minupoolne probleem? _________________ 🥫 Experience is one thing you can't get for nothing.
Küsimus Junior WRT liiga kohta, kui tegemist restart süsteemiga kas saab uuesti aega parandada, kui oled juba aja kirja saanud liiga lehele ? Eeldusel, et oled mängust väljunud.
Kui ei eksi siis saab, eile jäi korra mulje.
Ise olen seni kõik sõidud ühe sõiduga teinud. Seda ka näha sellest, et ajad on ikka lõpuotsa omad. _________________ ToreTigu
Küsimus Junior WRT liiga kohta, kui tegemist restart süsteemiga kas saab uuesti aega parandada, kui oled juba aja kirja saanud liiga lehele ? Eeldusel, et oled mängust väljunud.
Saab küll, kui korra juba aja kirja oled saanud, lähed tagasi junior WRT liiga peale ja ekraani all ääres on kirjas nupp millega sa resetida saad. Vana aeg kustutakse ära ja sõidad 0st uuesti. _________________ minu lugupeetus
Küsimus Junior WRT liiga kohta, kui tegemist restart süsteemiga kas saab uuesti aega parandada, kui oled juba aja kirja saanud liiga lehele ? Eeldusel, et oled mängust väljunud.
Saab küll, kui korra juba aja kirja oled saanud, lähed tagasi junior WRT liiga peale ja ekraani all ääres on kirjas nupp millega sa resetida saad. Vana aeg kustutakse ära ja sõidad 0st uuesti.
Kuidas te neid hairpin pöördeid kiiresti teete? olen proovinud ühtpidi ja teistpidi, aga alati on probleemiks see, et kui rooli keerata kaob pidamine ja auto paneb otse kurvist välja. On seal mingi kindel nõks? Gaasi lahti mitte lasta või kässariga või kuidas?
Kuidas te neid hairpin pöördeid kiiresti teete? olen proovinud ühtpidi ja teistpidi, aga alati on probleemiks see, et kui rooli keerata kaob pidamine ja auto paneb otse kurvist välja. On seal mingi kindel nõks? Gaasi lahti mitte lasta või kässariga või kuidas?
Kui sa otse välja paned siis tõenäoliselt lähened sa hairpinnile liiga kiiresti. Proovi aeglasemalt läheneda. Konkreetne läbimine sõltub mul vähemalt nii rajatüübist, autost kui ka konkreetsest hairpinnist endast.
4WD puhul on kõige lihtsam kässariga kiiresti läbi minna, need masinad on kõige stabiilsemad. RWD ja FWD puhul on kässariga paras kunst kiiresti läbida, tahab kõva harjutamist saada, nendega on algul parem niisama läbi minna. Muidu soovitaks youtube'st mõne seletusega video ette võtta ja sealt teooria omale selgeks teha. Ise ei oska hetkel kohe ühtegi soovitada, aga eks mõni targem oskab postitada, siit teemast on varemgi läbi käinud neid minu teada.
Kuidas kellelegi ajaliselt 7:33 ja läks ülihästi ja avariivabalt v.a. üks spinn kuhu kadus 5-10sekundit. gaasi rohkem vajutand siis oleks võsas.
Aga ma restarti ei harrasta seega kirja.
Mul sama seis T500RS-iga Nüüd 3 päev hiljem hakkan alles enda vanu aegu üle sõitma. Väga erinev ja vajab harjutamist. Mul muidugi käigukang alles tulekul, Thrustmaster TH8A (läheb vajadusel sequentialiks ja kässariks), praegu pean kässarit nupu pealt vajutama ja no mitte ei tule välja kohe. _________________ Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
Equinox, Endal ei tulnudki lõpuks kuidagi nupuga kässari vajutamine välja. Ja kuna H shifterit pole siis kasutan sequentalit labadega ning siduri pedaali asemel on käsipidur.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.