Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
pppd
Kreisi kasutaja
liitunud: 21.06.2004
|
22.12.2015 14:53:03
|
|
|
mtakso kirjutas: |
... plaanime 2016 jooksul lisada sadu sõidujagajaid kõigis Balti pealinnades.
Samuti teeme tööd kohalike ametkondadega, et seadusandlus selgeks saada ning aitame juhtidel sobiva ettevõtlusvormi leida. |
Need kaks lauset sisaldavad kahjuks teineteist absoluutselt välistavad põhimõtteid. Ühelt poolt vaadates ei saa sõidujagamine kui ühe suvalise eraisiku vastutulek teisele eraisikule kuidagi olla ettevõtlus ning teiselt poolt vaadates on ärilisel eesmärgil sellise teenuse pakkumine ammu leiutatud, selle nimi on taksoteenus.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
RustyZ
HV Guru

liitunud: 20.06.2004
|
22.12.2015 14:56:47
|
|
|
Nimetame asju õige nimega. Sõidujagaja on see kes võtab inimese peale eesmärgiga kulusid jagada. Enamastu just pikkade otsade puhul.
See mida teie pakute on piraattaksondus mis on ebaseaduslik ja põhineb ikkagi sellel et juht tahab selle pealt teenida.
Kas te arvate et Eesti rahvas on kari idikaid et võib mulle pähe ajada?
_________________ Wreckfest 2 server: 136.243.70.252:30102 | parool: isamaa (kui on enabled) |
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
vortex
HV veteran

liitunud: 02.02.2003
|
22.12.2015 14:58:08
|
|
|
Väljendi "sõidujagamine" kasutamine oleks viisakas antud kontekstis küll ära lõpetada.
Firmad nagu Taxify ja Uber pakuvad siiski klassikalist taksoteenust, see et läbitud vahemaa arvutamine ja maksmine käib taksomeetri asemel äpi kaudu, ei oma tegelikult tähtsust.
Sõidujagamine on hoopis teine asi.
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
37 |
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
22.12.2015 16:03:24
Re: Positiivset ka |
|
|
crackpot kirjutas: |
Monkey businessiga teenitava kümneka asemel on puhtam ja kuivem 2 klienti rohkem vedada (km tasud lisaks alustustele ja on see 10 olemas).
Samas mine tea - äkki see loogika ei ole universaalne.
|
Mitteuniversaalne on seal loogikas ainult see osa, et olenevalt kuupäevast ja kellaajast võib soov kaks klienti rohkem teenindada olla, kuid kliente ei pruugi olla võtta. Aga see ei õigusta mitte kuidagi petmist.
Nojah, samas ega see teab mis keeruline liigutus pole ennast FIE-na arvele võtta kui nõutav on vaid ettevõtjastaatus mitte taksojuhistaatus, kellel on nii enda kui auto paberid korras.
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
crackpot
HV kasutaja

liitunud: 04.11.2015
|
23.12.2015 18:43:41
Re: Positiivset ka |
|
|
napoleon kirjutas: |
Nojah, samas ega see teab mis keeruline liigutus pole ennast FIE-na arvele võtta kui nõutav on vaid ettevõtjastaatus mitte taksojuhistaatus, kellel on nii enda kui auto paberid korras. |
Tundub, et erinevad ametid liigutavad erineva kiirusega - ettevõtjana arvel olemine huvitab MTA-d, taksoveoluba kui selline neid väga ei huvita - selle olemasolu või puudumine ja kodaniku korrale kutsumine lubamatu majandustegevuse osas on teiste organite ülesanne.
Eks varsti näis, mida linnavalitsus kui taksonduse peahaldaja ja koordineerija uute õigusaktide valguses ja Pihli palgates tegema hakkab, kas politsei ja mupo koostöö muutub sagedasemaks ja efektiivsemaks ning kas lisaks nahvestiga vanadele sadama-hollika maffiakollidele (kel tihti on taksoveoluba olemas o_0) võetakse luubi alla ka uus äppidest tiivad saanud piraadiräkit.
http://uudised.err.ee/v/eesti/8e87dd9d-3100-4447-8afa-56e6053c172e/juri-pihl-hakkab-tallinna-taksomaffia-vastu-voitlema
Suveks lubatakse tulemusi.
|
|
tagasi üles |
|
 |
inca
HV Guru

liitunud: 02.06.2003
|
24.12.2015 11:38:46
|
|
|
Mul tekkis küsimus. Kui tšekki ei saa, siis võin maksmisest keelduda?
_________________ KASS |
|
Kommentaarid: 168 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
crackpot
HV kasutaja

liitunud: 04.11.2015
|
24.12.2015 15:01:47
|
|
|
inca kirjutas: |
Mul tekkis küsimus. Kui tšekki ei saa, siis võin maksmisest keelduda? |
Kui tellid kanalist, mis nimetab end TAKSOäpiks:
tsitaat: |
Sõitja ei ole kohustatud arvet tasuma kui printeri tšekki ei väljastata või kui taksomeeter ja printer puuduvad. Taksojuhil on keelatud teenindada sõitjat rikkis taksomeetri või printeriga.
Sõitjal on kohustatud tasuma arve taksomeetri näidu järgi kui taksojuht väljastab talle printerikviitungi. |
Kui sa just mingeid võlaõiguslikke lepinguid, mis defineerivad teenuse olemuse ja hinna, sõidu alguses ei allkirjasta, siis ma küll ei tea, mis maksma kohustaks, e-mail see ei ole.
Piraadil oma õigusruumivälise teenuse ja raha küsimisega ei ole nö ülelaskmisega kusagile pöörduda peale Taxify - ei tea, kas see juhile ka "halva kogemuse" raha ise maksab... ja "sigakliendi" süsteemist eemaldab...
|
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
24.12.2015 15:15:20
|
|
|
Kui piraat nimetab ennast sõidujagajaks, siis vist taksot puudutav seadusandlus talle ei kehti ehk siis on segane, kes ta seaduse silmis üldse on.
Aga selle tšeki küsimisega ei tasu nüüd ise ka siga mängida ehk kui sõidu eest üle mõistuse suurt summat ei küsita, siis ei lihtsalt põhimõtte pärast pole pointi seda nõudma hakata. See on muidugi omaette teema kui tegemist on töösõiduga ja on vaja paberit, mille alusel tööandja kulud hüvitab. Aga tõenäoliselt kirjutab juht sellisel juhul käsitsi tšeki kui printeriga tõesti mingi tõrge on.
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
crackpot
HV kasutaja

liitunud: 04.11.2015
|
24.12.2015 16:24:22
|
|
|
napoleon kirjutas: |
Kui piraat nimetab ennast sõidujagajaks, siis vist taksot puudutav seadusandlus talle ei kehti ehk siis on segane, kes ta seaduse silmis üldse on.
Aga selle tšeki küsimisega ei tasu nüüd ise ka siga mängida ehk kui sõidu eest üle mõistuse suurt summat ei küsita, siis ei lihtsalt põhimõtte pärast pole pointi seda nõudma hakata. See on muidugi omaette teema kui tegemist on töösõiduga ja on vaja paberit, mille alusel tööandja kulud hüvitab. Aga tõenäoliselt kirjutab juht sellisel juhul käsitsi tšeki kui printeriga tõesti mingi tõrge on. |
Ta võib end nimetada kuis tahab, aga me oleme siingi ju taksoveole viitavad tunnused üle käinud, hinnast tundmatu marsruudini, mille määrab tellija.
Käsitsi tšekk ... tegelikult ei tohi. Kui ma avastan, et printer on rikkis ja tšekki ei saa anda, ropendan mõttes veidi, aga kliendile tuleb öelda "see sõit oli nüüd tasuta, ilusat päeva jätku!" ja leida viga üles ning asi korda teha.
Esteks taksomeeter kui väike arvuti saadab printerile hulga andmeid, mida mul on raske nõuetekohaseks taksotšekiks kirjutada (ok, enam-vähem saan kellaajad minuti täpsusega paika ja summa tekke aja ja kilometraaži põhjal 100m täpsusega arvutatud - veits aega kulub), aga peamine põhjus ongi see, et taksoprinteri väljatrükk tõendab, et oli vedu taksomeetrit omava ja nõuetele vastava sõidukiga.
|
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
24.12.2015 16:33:40
|
|
|
Ei, printeri väljatrükk ei tõesta seda. Samasuguse printeri võib ühendada ka arvutiga ja printida sealt välja mis pähe tuleb sh. ka mõne taksomeetrit omava takso id/numbri/... kui see seal peal peab olema
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
crackpot
HV kasutaja

liitunud: 04.11.2015
|
24.12.2015 17:12:48
|
|
|
napoleon kirjutas: |
Ei, printeri väljatrükk ei tõesta seda. Samasuguse printeri võib ühendada ka arvutiga ja printida sealt välja mis pähe tuleb sh. ka mõne taksomeetrit omava takso id/numbri/... kui see seal peal peab olema  |
Seda küll, kes tahab mingite imeliste skeemidega tegeleda, sel fantaasiast puudu ei tule.
A jällegi - milleks ometi.
Auto reg nr on tšekil küll, nagu ka vedaja juriidiline nimi ja reg kood, taksomeeter ühes nende andmetega kuulub just ja ainult konkreetse sõiduki juurde.
|
|
tagasi üles |
|
 |
inca
HV Guru

liitunud: 02.06.2003
|
25.12.2015 03:53:48
|
|
|
Ei noh, crackpot on väga kallutatud tegelane igatahes... Nagu mingi usklik juba...
Mõni veel.
_________________ KASS |
|
Kommentaarid: 168 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
NPedro
HV kasutaja
liitunud: 17.02.2015
|
25.12.2015 06:51:18
|
|
|
inca kirjutas: |
Ei noh, crackpot on väga kallutatud tegelane igatahes... Nagu mingi usklik juba...
Mõni veel. |
Ja see seisneb milles ?
Su avaldus viitab ehtsa nõukogude kommunistliku töövilja produktidi arusaamaledele:
Annan "mendile" doljat, virutan tsehhist kruvisi ja maksan "piraadile" 1/3 odavamalt ja ARMASTAN samal ajal kodumaad
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
elukas
Kreisi kasutaja

liitunud: 04.11.2001
|
25.12.2015 18:57:01
|
|
|
inca kirjutas: |
Mul tekkis küsimus. Kui tšekki ei saa, siis võin maksmisest keelduda? |
Taksod:
Kui taksos ei saa nõuetele vastavat tsekki, siis võid keelduda, nõuetele vastav tähendab et prinditud, teenusepakkuja ettevõtlusvormi andmed, läbitud vahemaa, aeg, kuidas kujunes hind jms. peab peal kirjas olema.
Muud illegaalsed sõidutamisviisid:
"Sõidujagajatel" takosga seonduv seadusandlus ei kehti. Seal kujuneb hind nagu mõne muu teenusegi puhul, kokkuleppeliselt. Kui arvestada Taxifypoolset infot, et "sõidujagajad" niikuinii sõidavad samas suunas ja teevad seda seepärast et ökom oleks, siis soovitaks kütusehind pooleks teha läbitud maa peale. Bensuka puhul 5km sõitu näiteks peaks siis kokku 25 senti maksma. Elektriautoga tuleb veel soodsam.
Muidugi klient hea usu põhimõttel teenust kasutades usub, et teenusepakkuja annab sõidu lõppedes tseki. Kui ta seda ei anna, siis võid ju informmeerida, et kahjuks sa ei saa maksta, kuna ilma tsekita ei saa kulunud raha kuludokumentideta esitada. Kui teenusepakkujal ei ole sellega nõus, siis lahendab vaidluse tsiviilkohus. Keegi nii väikse raha pärast sinna ei lähe ja isegi kui läheks siis ebaseaduslikku teenust aluseks tuues ei mõista ka kohus palju üle kütusekulu ilmselt välja, kui üldse.
mtakso kirjutas: |
Lätis on sõidujagajad isegi populaarsemad kui Tallinnas, kuna kvaliteet võrreldes taksodega on väga hea ning hind samal tasemel. Keskmine takso Riias on 1998-2000 aasta Opel, kuid sõidujagajate puhul keskmine auto vanus 2007. Tuleme kasutajate suurele huvile vastu ja plaanime 2016 jooksul lisada sadu sõidujagajaid kõigis Balti pealinnades.
Samuti teeme tööd kohalike ametkondadega, et seadusandlus selgeks saada ning aitame juhtidel sobiva ettevõtlusvormi leida.
cascada kirjutas: |
Eeldasin, et Taxify helistab ka mulle, et uurida mis juhtus, miks hinnati nii madalalt kuid siiamaani ei ole Taxifyst mitte midagi kuulda olnud. |
Vabandan! Palun saada enda telefoninumber meie supporti info@taxify.eu ja saan uurida, miks antud tellimuse puhul sinu käest lisainfot veel küsitud pole. Võimalik et antud juht oli saanud klientidelt korduvalt negatiivset tagasisidet ja ta konto deaktiveerimiseks oli piisavalt infot juba eelmistest sõitudest. |
Hea jutt jälle jah, korralikud taksod kuuldavasti ei taha teiega liituda lihtsalt. Suvel Riias käies polnud taksode pilt nii halb midagi, eriti arvestades et on meie omadest natuke odavamad. Uusi keskklassi sedaane ei jäänud küll silma, kuid keskmine mulje oli parem kui twitteri pildil olevad 10a. vanad sõidukid. Miks osadel tammelehed iluvõrest välja turritasid, see jäigi müsteeriumiks. Ka google pildiotsing ei näita midagi hullu: https://www.google.ee/search?q=rigas+taxi&safe=off&client=opera&hs=9iB&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjBl7HhqPfJAhVI1SwKHfXADdoQ_AUICCgC Niiet ära laima jälle
Huvitav on tõdeda, et ilmselt koos twitteri lingi leidmisega läks taxifypoolne info läti taxifysse, kust tõtati kohe ennast twitteris õigustama
Üsna masendav on, et Taxify pole asjaolusid selgitanud, ega teagi millise juhiga tegemist on, aga juba tehakse maha ja kritiseeritakse oma taksojuhti. Sellel pole reaalse kvaliteedikontrolliga midagi pistmist, vaid see on "oma suva järgi kontroll"
cascada kirjutas: |
Olin hommikul hiljaks jäämas ning kuna sula nappis siis avasin Taxify äpi, et leida lähim takso, valisin esimese ilma logota takso.
Ette sõitis valge Mersu (täiesti tundmatu firma masin), juht rääkis vene aktsendiga, oli viisakas ja meeldiv, kõik tip-top kuid selle asemele, et kuidagi ringiga sõita või trikitama hakata sõitis juht sihtkohta kõige otsemat teed pidi, olgugi, et vahemaa ei olnud väga pikk, arve tuli üpris väike mis sai üles ümardatud (ei olnud kahju nii hea sõidu eest rohkem maksta kui taksomeeter näitas).
Eelmine kord kui samast kohast sõitsin arvas taksojuht, et olen vist turist ja üritas külma teha. Alles peale mainist, et takso koos reisijaga on ju ühistransport ja saab sellest tänavast läbi sõita (Ahtri tänavast Hobujaama keerata, et Narva maanteele välja jõuda) võttis ta Ahtri ja Jõe tänava ristmikul paremasse ritta, et keerata Jõe tänavale, muidu oli suund otse, Tuukri tänavale . Sihtkoht asus aga hoopis teises suunas, Asian Aroma (Süda 1). Kohale jõudes oli arve ca 7€ mida taksojuht vähendas 1€ võrra, kuid ka see oli liiga suur sest kunagi varem ei ole see sõit mul üle 5€ läinud (ise mitte kallite taksofirmadega). Tegemist oli ühe suure Tallinna taksofirmaga kelle taksod tegelikult Taxify all vist sõita ei tohikski.
See oli esimene kord kui pidin sõitu 1 tärniga hindama, varem pole seda juhtunud.
Eeldasin, et Taxify helistab ka mulle, et uurida mis juhtus, miks hinnati nii madalalt kuid siiamaani ei ole Taxifyst mitte midagi kuulda olnud.
Kui Taxify esindaja siin foorumis veel kohal on siis küsimus, kas sellest hindamisest reaalselt ka kasu on või lähevad need kõik /dev/null ? |
Hobujaamast ei või taksod juba tükk aega läbi sõita, tegin pildi ka, sest googles vana info: https://www.dropbox.com/s/zeghasjx4i3q98z/2015-12-24%2003.49.33.jpg?dl=0
See märk tähendab konkreetselt bussi, mitte kõiki ühissõidukeid. Ühissõidukimärk oli seal enne. Tegelikult sõidetakse ikka, aga see pole argument Liiklusseaduse rikkumiseks.
Ahtrist Tuukri poole sõites tee keerab vasakule, ma isegi, kui pöörata tahan paremale, sõidan keskmises reas ja lõikan, kui kedagi ei sega ja reastun enne pööret.
_________________ Hoiatan kasutaja "Harmoonia" eest. Tont müüs graafikakaardi, "unustades" kuulutuses mainida et oli seal ise asju ümber tinutanud.
Kui see läks katki siis ajas lolli juttu, oma kehva töö eest vastutamata. Pädevas remondikohas tuvastati et tema tinutatud graafikaprotsessor on lahti. |
|
Kommentaarid: 150 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
131 |
|
tagasi üles |
|
 |
NPedro
HV kasutaja
liitunud: 17.02.2015
|
25.12.2015 19:12:57
|
|
|
elukas kirjutas: |
Muud illegaalsed sõidutamisviisid:
"Sõidujagajatel" takosga seonduv seadusandlus ei kehti. Seal kujuneb hind nagu mõne muu teenusegi puhul, kokkuleppeliselt. Kui arvestada Taxifypoolset infot, et "sõidujagajad" niikuinii sõidavad samas suunas ja teevad seda seepärast et ökom oleks, siis soovitaks kütusehind pooleks teha läbitud maa peale. Bensuka puhul 5km sõitu näiteks peaks siis kokku 25 senti maksma. Elektriautoga tuleb veel soodsam.
Muidugi klient hea usu põhimõttel teenust kasutades usub, et teenusepakkuja annab sõidu lõppedes tseki. Kui ta seda ei anna, siis võid ju informmeerida, et kahjuks sa ei saa maksta, kuna ilma tsekita ei saa kulunud raha kuludokumentideta esitada. Kui teenusepakkujal ei ole sellega nõus, siis lahendab vaidluse tsiviilkohus. Keegi nii väikse raha pärast sinna ei lähe ja isegi kui läheks siis ebaseaduslikku teenust aluseks tuues ei mõista ka kohus palju üle kütusekulu ilmselt välja, kui üldse.
|
Sellele rõhutaksegi, aga kodumaa arendatud appi vastu on armastus nii suur .... nigu "Nõukogude Jeesti Njokia"
Ja turustajad selele rõhuvadki, kopikate pärast ei viitsi KEEGI kohtusse minna ja arendajad lupsavad kodumaa patrioote
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
crackpot
HV kasutaja

liitunud: 04.11.2015
|
25.12.2015 20:22:18
|
|
|
inca, suutsid paljastada, tegutsebki ususekt - Taksonatsid.
Koosolekud toimuvad juhuslikel aegadel ning erinevates koosseisudes Bermuda kolmnurgas, Ahtri Olerexis ja Mustamäe polikliiniku kõrval. Kõik on teretulnud.
---------------
Tsiviilvaidlus? Ma kahtlen ka kütusekulu väljamõistmises.
Pigem kostja (ebaseadusliku teenuse eest, mida tõenäoliselt esitas ka füüsiline isik, tasumata jätnud persoon) teeb teemasse väikese pöörde e esitab enne kohtuvaidlust või kirjalikku menetlust vastuhagi, mille rahuldamise korral saab põhihagi rahuldamise välistada. Ja paluda kohtul kaotajapoolele jätta ka õigusabikulud.
Jälle eksperimenteerimisvõimalus uurivale ajakirjandusele, sest terve talupojamõistusega inimene, olgu või taksonats, tõepoolest nii kaugele ei jõua/lähe.
_________________ I´m so uber this... |
|
tagasi üles |
|
 |
jkddp
HV veteran

liitunud: 22.12.2004
|
25.12.2015 22:21:15
|
|
|
sealmustamäel on ju burksiputka. seepärast pargvad seal ju. ükspolitsei lemmikkohtadest see ka.
_________________ Kui vaja joonistada/saagida/hööveldada midagi, võib alati küsida  |
|
Kommentaarid: 64 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
62 |
|
tagasi üles |
|
 |
crackpot
HV kasutaja

liitunud: 04.11.2015
|
28.12.2015 13:51:33
|
|
|
Reval Takso endised juhtide logokasutus tõi kaasa juristide sekkumise
http://tehnika.postimees.ee/3448839/reval-takso-endised-juhtide-logokasutus-toi-kaasa-juristide-sekkumise
Edit:
tsitaat: |
«Lisaks pakub Taxify taksojuhtidele paremat hinda, mis on ka väga oluline. Paljud taksojuhid teevad enda ära elatamiseks 14-16 tunniseid tööpäevi. Taxify võimaldab raha säästa ja seeläbi tööpäevi pisutki lühendada,» sõnas Pilve ja märkis, tema hinnangul «vanade» taksofirmade mudel enam ei tööta, kuna enamus tellimusi tuleb läbi Taxify. |
Ühes "Terevisioonis" mainis Martin Villig sama, et kokkuhoitud raha eest saab taksojuht, kes teeb kuni 16h tööpäevi ja ei ole lõpuks enam kliendi jaoks lõbus jutukaaslane, kasvõi vähem töötada.
Palju Reval Takso frantsiis on, äkki 120 (max 160) - 22 tööpäeva korral on see 5 kopkatega "koormus" vahetuse kohta. 1 klient, mis läheks firmale, vähem saad teha. Üüratu kokkuhoiu puhul võib nüüd hoopis 13.5 - 15.5h vahetusi teha. Ja kusagil siin on veel hinnalanguse ja/või parema masina soetamise ruum.
|
|
tagasi üles |
|
 |
p3000
Kreisi kasutaja
liitunud: 29.09.2008
|
28.12.2015 14:08:43
|
|
|
kasutasin Taxify teenust 25.12 öösel lennujaamast, läbi Lumia W8.1 telefoni ja teenus toimis suurepäraselt.
võtsin kaardimaksega takso.
vene juht, ise juhatasin teed, maksin kaardiga ja sain ka "tseki".
|
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
RustyZ
HV Guru

liitunud: 20.06.2004
|
28.12.2015 22:17:25
|
|
|
Taxify eriti ülbeks läinud? Pilti ei viitsi panna aga täna sõitis üks hõbedane universaalkerega octavia ees millel tühi valge plafoon katusel, pisikee taxify logo autol ja hindu kuskil klaasil pole.
Esiteks peab plafooni kandmiseks olema takso. Teiseks peab minuarust seal plafoonil olema telefoninumber vms, lisaks pesb klaasil nähtaval kohal olema hinnakiri.
_________________ Wreckfest 2 server: 136.243.70.252:30102 | parool: isamaa (kui on enabled) |
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
29.12.2015 13:09:16
|
|
|
Nädal-poolteist tagasi reede ja laupäeva öösel jäi linnas ikka väga palju sõidukeid silma, millel vaid taksoäppide logod peal. Osadel polnud plafoonegi. Jäi mulje, et laksa logokleeps või -magnet peale ja oledki taksojuht.
|
|
Kommentaarid: 729 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
550 |
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
29.12.2015 13:14:34
|
|
|
Need ilma plafoonita ongi nö. "sõidujagajad". Võibolla on mõni isegi plafooni pannud kuigi seada nad seaduse järgi kohe kindlasti teha ei tohi.
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
29.12.2015 13:32:30
|
|
|
Tundub, et Tallinna taksonduses on jälle kaos tekkimas. Vahepeal nagu näs, et asjad peaaegu jonksus ja visuaalselt pirataksosid näha polnud (vähemalt plafoonid, logod ja hinnakirjad olid küljes). Nüüd uuesti mingi metsiku lääne tunne. Ei kutsu küll mingeid taksoäppe kasutama selles valguses. Lisaks jube keeruliseks see värk aetud - mingid krediitkaardid, kasutajakontod, tärnisüsteemid, GPS-id jms. Siis mingid uuendused, mis asjad tuksi keeravad. Pigem tellin telefonitsi vanakooli stiilis taksosid edasi või siis valin peatusest normaalse firma logodega takso. Istun sisse ja kohale jõudes maksan.
|
|
Kommentaarid: 729 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
550 |
|
tagasi üles |
|
 |
jeesus188
kodustatud

liitunud: 14.04.2003
|
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
29.12.2015 13:37:19
|
|
|
Taxigo on lihtne, pole mingit kontot ega krediitkaarti(sms-ga vist mingi kood tuli mille pead sisestama, aga see on ka kõik). Hea lihtne ja piraate seal ka pole.
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
|