IMHO võib Opeliga kasvõi Rolls Royce'i võrrelda, kui need sama hinnaga on. Autolehes on ka iga kord võrdlus uus vs kasutatud. _________________ www.estonia1918.com
Ma olen sõitnud selle Amservi demoauto Insigniaga veidi aega. See, millel need nö uued kellad on.
Mulle küll meeldis üldpilt. Õnneks oli bensiin, mitte traktorimootor ja see küll väga vali polnud. Kahjuks (ilmselt) ainult 1,6T mootoriga (125kw).
Sellel on peal veel OPC välimusepakett (OPC-style keredetailid ja sportistmed ees) ja Cosmo varustusaste. Ei ütleks, et jäik või uimane oleks. Tõsi, kerge viide on, kui gaas põhja vajutada (puudub ka "S"-käik automaadi valitsal) aga linnas väga hästi. Rool on mu Astraga võrreldes hoopis raskem aga mitte väga häirivalt. Istmed olid ka päris head.
Piduritunnetus ka täitsa ok (ehk sellepärast, et igapäevaselt sõidan Astraga). See osa on üldse väga subjektiivne - ma nt Honda pidurite "võtmist" ei salli absoluutselt.
Superbiga võrrelda seda ei oska, pole sõitnud. Avensisest on parem (mitte kõige uuemast) ja Mazda 6 ka.
Ma nüüd võrdlesin puhtalt oma Opeli pealt, mitte premiumitega _________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks!
Küttekulude juurde tulles jäi mulle silma viimases Autolehes Lexus GS450h 100'000km test. Sealses artiklis kirjas, et selle perioodi keskmine kulu oli 10.4L/100km kohta. Mis võibolla polegi lux auto kohta teab mis suur number, ainult et kõrval on toodud välja ka tehase näitajad, mis hübriidautol on tehnika väärilised. Keskmine kulu 5.9L/100km kohta. Ehk siis reaalsuses on auto küttekulu pmst 2x suurem, kui tehas seda lubab? See on ikka päris suur eksimus ja kuidas kliendid selle alla neelavad? Ostan kallima-parema hübriid mootoriga isendi just selle mõttega, et säästa kütuse pealt raha ja tulemuseks 2x suurem kulu? Ma saaks aru, kui kulu erineb 10-20 või noh healjuhul 30% aga 2x suurem on ikka päris karm. Cayennel on tehase poolt öeldud 11.5, minul on viimase 9000km keskmine 12.6. 10% erinevus tehase omast on täiesti ok, sest naastud, rinka, suured kiirused, külmalt sõidud jms tõstavadki keskmist. Aga oleks keskmine kulu hoopis 23L/100km kohta läheks auto esimese asjana remonti ja kui viga ei leitaks siis müüki.
Kuidagi jõle väikesed numbrid jah toodud, ettevaatlikuks teeb just maanteekulu, see 3,5 liitrine bensukas ei saa mitte mingi valemiga võtta vähem kütet, kui kahepoolene väiksem vend, mis jääb sinna 6,8 tuuri. Praktiliselt olen selle GS450h maanteekulu ka ära kontrollinud, ehk siis rahulikul sõidul 7,2. Linnas kusagile 8 kanti, kui hübriidiga sõita mõistad ja väga ei tallu. Hübriidi puhul oleneb keskmine kulu vägagi palju just sõidustiilist.
Sõna sõidustiil tähendab ilmselt mingit enamike Leafi omanike laadset uimamist...ise nad nimetavad seda sujuvaks kulgemiseks.
kui normaalseks pidada gaas-pidur-gaas stiili siis küll jah.
Linnavahel liiklevatel bemaritel paistavad enamustel pedaalid töötavat, vaid on-off põhimõttel... _________________ ...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen!
Eilse ülevaatusel käiguga selgus selline asi, et kui autol millel registrikanne on peatunud (vist 2a ülevaatuseta) siis ei ole võimalik internetist kindlustuspoliisi osta, et saaks legaalselt ülevaatusele sõita.
Et seadust mitte rikkuda, pead minema kontorisse, saad teha poliisi 30ks päevaks, siis lähed ülevaataatusele ja peale selle läbimist on võimalik teha internetis kindlustus aastaks või mis iganes perioodiks.
Hiiumaal on 2 kindlustuse kontorit, if mis sulatakse kuu lõpus ja salva, mis ilmselt ka varsti ukse kinni naelutab. Sel juhul peaks haapsalusse minema kindlustust kontorisse sõlmima või rentima treileri, et oleks võimalik läbida ülevaatust
Ma ei tea, ma olen enda Insigniaga juba 25k sõitnud(ostsin aprilli lõpus), oli nn tavalise vedrustuse ja tavaliste istmetega versioon.
On jah jäik, mu vana A4 oli ka sama jäik 17" velje ja 225/45 rehviga(Opel 245/45 R18), aga ega tal vast niisama nimeks Sports Tourer ole.
Siiani veel selgroog ja erinevad kondid/luud terved. XR-i kirjeldus oli muidugi veel hullem kui tema maailma kõige hullema auto Pesukott 206 kirjeldus.
Kahju ainult, et ei täpsustanud millega täpselt siis sõitis.
Aga üldiselt.. tegin kuuenda detsembri peale kalendrisse märke kui nn teine sünnipäev.
Praktikas peaksin ammu surnud olema
Aga eks see ole sama loogiline jutt kui see, et mersu omanikul peab mitu autot olema sest mersu koguaeg elektroonika pärast remondis.
Ja noh, kohalik Silber oma saamatu tegutsemisega aitab sellele veel omakorda kaasa..
Aga eks võrrelda võib ikka igasugu asju.
viimati muutis Winterwind 06.12.2015 18:50:49, muudetud 1 kord
praegu on pigem naastuilm, sest pole lund vaid libe jää kohe kui miinus tuleb.
Mis pagana miinus, mul näitab praegu 8.9C plussi igatahes õues...
ja kui nüüd tuleb kuskil see kolmapäeva ööseks lubatid -1 siis näitab sul ka "mul näitab praegu miinus üks"? meil sii ntartus oli nädalakene või kaks tagasi hommikul kuus kraadi külma ja tänavad päev läbi jääs varjulisemates kohtades. _________________ Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder Umbes 18 arvutit kohe olemas.
15 sekundil paremal liikuval mahtuniversaalil tagatule LED-id värelevad - targad räägivad, et kaameras värelevad LED-is pidid ebakvaliteetsed või muidu pahad olema
H_K, värelev LED -> PWM piisavalt madala sagedusega kaamera jaoks.
Silm ei saa aru, aga kaamerale jääb näha.
Kvaliteediga ei ole midagi pistmist antud juhul.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.