xpadder tasuline, ja viimane free version ei tööta win8.1. hetkel jändan xbox360 emulaatoriga http://linustechtips.com/main/topic/71105-how-to-trick-most-games-into-thinking-any-gamepad-is-an-xbox-360-controller/ , mängus valin puldi, pööramine töötab aga ei oska seal x360ce.ini failis nuppe muuta, seal tuleb see Right Trigger asendada mõne asjaliku käsuga agu näiteks space=gaas või midagi sellist . olen üpris kindel, et nii saab tööle. Ma sain kunagi mängu Spintires nii tööle rooliga ja teised nupud klaviatuurilt aga ei leia õpetust enam.
kusjuures seda mängu saab mängida pedaalid+klaviatuur... kes tahab tallata pedaale ja pöörata klaviatuuril... wtf
http://store.steampowered.com/app/244210/
Kuni 22. mai Assetto Corsa põhimäng 50% allahinnatud ehk 22,49€. Mäng koos Dream Pack DLC-iga on 40% allahinnatud hinnaga 29,99€. Dream Pack ise on 30% allahinnatud ja hinnaks 10,49€. Kõik kellele võidusõidusimulaatorid huvi pakuvad soovitan ära osta. Mängule endale tuleb järjest uuendusi ja arendajad on lubanud panna rõhku multiplayeri täiendamisele.
Lõpuks on kohale jõudnud tõesti kauaoodatud uuendus. Ehk on AC jaoks uus build gamechanger, ning simulaator tuleb tagasi pilti. Hiljutises digi-s sai märgatud, et pCARS on eestis ostetavuselt esikümnes ning AC eikusagil... kerge roop tuli kurku. Mõlemad on Steam'is saadaval ning AC on ju vähemalt sama hea ning füüsikas oluliselt reaalsem võidusõidusimulaator.
Lõpuks on kohale jõudnud tõesti kauaoodatud uuendus. Ehk on AC jaoks uus build gamechanger, ning simulaator tuleb tagasi pilti. Hiljutises digi-s sai märgatud, et pCARS on eestis ostetavuselt esikümnes ning AC eikusagil... kerge roop tuli kurku. Mõlemad on Steam'is saadaval ning AC on ju vähemalt sama hea ning füüsikas oluliselt reaalsem võidusõidusimulaator.
Inimesed pelgavad SIM nime mängu juures, arvavad ,et mega raske ja imelik asjandus
Lõpuks on kohale jõudnud tõesti kauaoodatud uuendus. Ehk on AC jaoks uus build gamechanger, ning simulaator tuleb tagasi pilti. Hiljutises digi-s sai märgatud, et pCARS on eestis ostetavuselt esikümnes ning AC eikusagil... kerge roop tuli kurku. Mõlemad on Steam'is saadaval ning AC on ju vähemalt sama hea ning füüsikas oluliselt reaalsem võidusõidusimulaator. (y)
Inimesed pelgavad SIM nime mängu juures, arvavad ,et mega raske ja imelik asjandus :D
Sellega on kummaline lugu jah. Laiemalt levis see väärarvamus 2000ndate alguses, kui esimesed tõelised simulaatorid nagu GPL, GP3/4, RBR, F1C ja LFS ilmavalgust nägid. Peamine probleem oli tol ajal kontrollerite puudumine. Klaviatuuriga ei olnud enam võimalik mõistlikul tasemel sõita ning Logitech Momo oli suhtkoht ainuvõimalik valik (ning kel ikka raha selleks oli). Roolide feedback oli ka lapsekingades ning algajatele oli äärmiselt keeruline kohaneda virtuaalse keskkonnaga.
Tänapäeval on asi võiks öelda ikka teisel tasemel. Roolid on äärmiselt kõrgekvaliteedilised ning ka odavamas hinnaklassis leidub korralike vahendeid, jätkuvalt on küll probleemiks roolide seadistamine vastavalt vajadustele. Kuid eks simulaatorid ole ka paljunõudlikud. Selleks, et kõik oleks parimas korras, on vaja maksimaalselt head riistvara. Võhikutele ja noortele on esmalt ületamatu takistus auto seadistamine (vajab võidusõiduinseneri teadmisi, kuid see on lugedes/testides omandatav) ning paljudele ka sõiduvahendi juhtimine, sest soovitakse koheselt sõita proffessionaali tasemel keerulise juhitavusega ringrajaautodega. Sõidukooli tuleks ikka minna (AC näitel) esiveolise Abarth'i, kiirendusel lahjade BMW 235i või Toyota 86-ga, seejärel liikuda edasi GT3-masinaklassi peale jne. Hardcore simulaatorites nagu iRacing ja rFactor 2-s on autovalikus samuti ladder olemas. iR-is on alustamiseks valida ülipopulaarne Mazda Miata ning rF2-s Renault Clio. Mõlemad masinad, eriti rF2 Clio on erilise fluidumiga. Kokkuvõttes on asi üksnes mõtlemises kinni, keerulist pole midagi. Kui "nagu päriselt" on imelikum kui mingi arkaadjuhitavusega mäng, siis tuleks peeglisse vaadata.
Kuna sai Win10 peale mindud ja selle tarbeks puhas install tehtud läks career nulli. Polnud palju mängida jõudnud N1 ja N2 sõidud, aga kõik sõidud olid uuesti nauditavad. Rooli tagasiside on ikkagi üks parimad mis siiani mängudes olnud
Siiani parim mod, mis AC-le tulnud. Mitte küll nii detailne ja rahuldust pakkuv kui rF2 ISI FR3.5, kuid vähe lihtsama ülalpidamisega äärmiselt fun nagu CTDP IFM2009. Minu tähelepanek AC kohta on, et kui netKar'is tegi Kunos vähe autosid, aga need olid oma aja kohta ülidetailsed ning nauditavad, siis AC-s on endised rF1 modijad selgelt paremat kraami välja andvad kui Kunos ise. Ilmselt tuleneb see liigsest kiirustamisest, sest tuleb meelde tuletada, et Kunos koosneb ikkagi kümnekonnast töötajast ning sisu tuleb välja märksa kiiremini kui teistel sama töötajakollektiivi hulgaga tiimidel.
Vaatasin, et androidile on tehtud app, mis näitab parasjagu onlines olevaid servereid - Link
Huvitav kas mõnda tavalist veebi ei ole, kus sarnane info? Väga mugav oleks vaadata, mis parasjagu toimumas, et ei peaks koguaeg tervet mängu käivitama.
Teoorias vist ei tohiks olla väga keeruline ka ise selline sait teha?
Keegi Drifti serverites ka pelamas käib, kellegagi koos oleks vähe põnevam sõita.
Drift serverid tihti tühjad ja sõidetakse ainult originaalis olevat drifti rada M3-dega, aga radu ja autosid saab ise juurde tõmmata palju süda lustib ja need palju huvitavamad.
Ehk leidub mõnda drifti fanatti.
Keegi Drifti serverites ka pelamas käib, kellegagi koos oleks vähe põnevam sõita.
Drift serverid tihti tühjad ja sõidetakse ainult originaalis olevat drifti rada M3-dega, aga radu ja autosid saab ise juurde tõmmata palju süda lustib ja need palju huvitavamad.
Ehk leidub mõnda drifti fanatti.
Käingi enamasti ainult drifti sõitmas, oleks küll huvitav kellegagi tandemeid uhada. Võid Steamis lisada.
http://steamcommunity.com/id/Dinks/
The new release includes some new amazing content, available as FREE upgrades: the Ford Mustang 2015, The Corvette C7 Stingray 2015,the Abarth 595 EsseEsse and the new scenery "Black Cat County", available with 3 different layouts.
1.5
- New Abarth 595esseesse and S1, S2 upgrades
- New Ford Mustang GT 2015
- New Corvette C7 Stingray
- New Black Cat County track
- Nurburgring gp circuit updated
- Nurburgring gp circuit now with 4 layouts
- Silverstone circuit updated
- Monza circuit updated
- Spa circuit updated
- Nurburgring Nordschleife circuit updated
- Nurburgring Nordschleife endurance cup layout added
- Mugello circuit updated
- Magione circuit updated
- Imola circuit updated
- Drift circuit updated
- Vallelunga circuit updated
- Vallelunga classic layout added
- Vallelunga circuit (all layouts) now has 24 car slots
- Activated time progression in Multiplayer
- All cars updated to Tyre Model 7
- Pitstop are now available in single player races
- Damage is now visible in Multiplayer mode for remote cars
- Launcher: steam overlay support disabled due to stability issues
- Launcher: re-instated multi-process mode for CEF due to stability issues
- Launcher: changes to memory usage policy, more aggressive memory releasing thresholds
- Fixed Lamborghini Miura gearbox damage
- Updated drivetrain upshift and downshift timings for all cars
- F6 inside cameras use internal sounds
- Free camera now honours distance multiplier for sound attenuation
- Of all Drivable cameras only Cockpit uses internal sounds
- Transmission sound can have its own volume (by default it shares engine volume, otherwise it uses the TRANSMISSION value set in audio.ini)
- Gearshift sound shares engine volume
- Backfire sound shares engine volume
- Fixed car sound when bottoming out
- Realtime app shows lapped guys (blue) and lapping guys (green)
- Fixed FuelLapEvaluation function
- Fixed fuel consumption on turbo engines
- Fixed inconsistency on UI tech specs
- Modding : added FormCamera functionality to associate internal/external soundset
- Modding : added console commands "observeLights" and "observeFlames" (work as observeDigital); EDIT_MODE is deprecated
- Modding : added Digital Instrument KERS_CHARGE (percentage)
- Modding : added Digital Instrument TOTAL_LAPS (if session is not race then "---")
- Modding : added Digital Instrument CURRENT_LAP
- Modding : added Digital Instrument EST_LAPS (if est is less than 0 then "--.-")
- Modding : added Digital Instrument AMBIENT_TEMP
- Modding : added Digital Instrument FUEL_CONS (UNITS: MPG_UK, MPG_US, L100 or "Kms per Liter" if missing)
- Modding : added Digital Instrument PLACE_HOLDER to avoid fixed digits on texture (use TEXT)
- Modding : added ON_BOARD_LOOKBACK_OFFSET in car.ini
- All tyres now use V7 with brand new heating values (beta: except Exos F1 tyres yet)
- All tyres now use V7 with brand new falloff level and speed (beta: except Exos F1 tyres yet)
- Changed all tyres flex and pressure relation.
- Changed all tyres footprint and pressure relation
- Modified global aero efficiency with yaw angle. Works on all cars
- Added new aero.ini version=3 with new YAW_CL_GAIN values that can stall wings depending on yaw angle
- Yaw angle stalling wings and diffusers for GT2/GT3 cars and Mercedes C9 and Lotus 98T
- All GT2/GT3 cars now have minimum height 55mm
- 200,400,500,1000,2000 meters drag circuits now available
- Modding : ksPreviewBuilder added to sdk/dev folder
- Python Interface:
- initFont(fontfamily, italic, bold)
- setCustomFont(fontfamily, italic, bold)
- getCameraMode()
- setCameraMode(acsys.CM)
- getCameraCarCount(carId)
- setCameraCar(F6 camera index, carId)
- focusCar(carId)
- getFocusedCar()
- getServerName()
- getServerIP()
- getServerHttpPort()
- getServerSlotsCount()
- isCarInPitline(carId)
- isCarInPit(carId)
- isConnected(carId)
- getCarBallast(carId)
- getCarState(carId)
- eKersCharge
- eKersInput
- totally revamped backfire system (will not break mods)
- added new F1 "dash camera" and "Chase camera #2"
- CameraManager : fixed issue globalCameraIndex
- Fixed Camera selection on Replay Interface
- Fixed CameraApp to reflect Dash and Chase changes
- Fixed Camera system messages
- Fixed Random camera wrong cameras + message
- added CameraOnBoard offset to avoid car parts on view
- added new driver model with lod
- added Fuel Lut to solve issues with several cars gauges
- SharedMemory : added new members
- SPageFilePhysics
float turboBoost = 0;
float ballast = 0;
float airDensity = 0;
- SPageFileGraphic
int isInPitLine = 0;
float surfaceGrip = 0;
- SPageFileStatic
float maxTurboBoost = 0;
float airTemp = 0;
float roadTemp = 0;
bool penaltiesEnabled = false;
float aidFuelRate = 0;
float aidTireRate = 0;
float aidMechanicalDamage = 0;
bool aidAllowTyreBlankets = false;
float aidStability = 0;
bool aidAutoClutch = false;
bool aidAutoBlip = false;
- fixed several cars still featuring dashboard "floating" digits
- fixed car scraping volume
- added first implementation of Force Feedback Post Processing (docs in cfg/ff_post_process.ini)
- improved camber calculations
- improved tyre heating on low friction surfaces (grass,sand etc)
- added new "Tyres" app
- Server lap counters and lap times are now 16 bit unsigned ints allowing super long sessions/races
- Ford GT40 fuel tank position fixed
- revamp of all digital displays and script
- revamp of analogue gauges
- Lamborghini Huracan GT3 3D model tweaks
- Lotus Exige S model tweaks
- Various LOD fixes across the entire vehicle content
- BMW M3 GT2 3D model tweaks
- Roof on the LaFerrari is now customizeable
- Emissive values tweaked on some cars to improve visibility with PP off
- Various skin issues fixed
- PP preset improvements
- Improved AI behavior in traffic
Ennast huvitas kõigerohkem VR tugi. Kuid öeldi, et töös on palju teisi asju ja sellele ei keskenduta. Võibolla alles suvel alustavad. _________________ ToreTigu
1.5.5
- MODDING: BRAKE_POWER_MULT setup option is now correctly expressed in % and can be used for modded content
- Fixed typo on Lotus 98T soft compound slipangle value
- Fixed Lotus 98T engine limiter sound for higher rev limiter than default
- Fixed bad naming on Lotus Exos S1 medium and hard heat curves
- Modified Drift cars steering lock.
- Bugfixing and optimization on Imola, Silverstone, Vallelunga, Spa, Black Cat County circuits
- Improved smoothness of AI driving style
- Improved collisions in multiplayer
- Improved AI fuel planning strategies
- Fixed tatuusfa1 at vallelunga hardcoded achievement
- Added bonnet and bumper internal/external sound switch on Volume App
Sai üle pika aja Assetto Corsaga sõidetud, sest olen nüüd ülikõva 599XX EVO rooli värske omanik.
Esimene asi mida täheldasin ning mida ei saa eelnevaga võrrelda on autotunnetuse märgatav paranemine. Esimest korda tundsin kuidas auto rehvid päriselt töötavad, rajaolud kandusid läbi rooli juhini. Mängumootori performance'it on fixitud ning suuremaid visuaalseid kalasid ka ei täheldanud.
Siinkohal aga pean tunnistama, et rohkem positiivset minuni ei jõudnud. Midagi on väga ära käkitud võrreldes 1.3 build'iga. Ülejuhitavus ei ole pea üldse kontrollitav ning enamus ajast kipuvad kõik autod alajuhitavad olema. Flatspot'id (kui neid üldse enam tekib) ei jõua läbi rooli kohale ja ei mõjuta kuidagi auto käitumist. Seadistus on taas väga metsas nagu see oli enne 1.3-me.
Minu jaoks on selgelt üks samm edasi astutud ja kaks sammu tagasi tehtud. Kahjuks ei tekita mingit tuju võidusõiduks.
PS. Kas ma olen ainukene, kel on mingi forced anti-engine-damage abi peal paljude (kui mitte kõigi) semi-automatic käigukastiga võidusõidumasinatel. Eriti ajab see närvi minu AC lemmikauto BMW 235i puhul, kus kõrgetel pööretel downshift'imine on kohustuslik.
PS2. Vb ei tööta rooli uued driver'id veel AC-ga, ei ole hotfix'e tähelepanelikult üle lugenud.
Sai üle pika aja Assetto Corsaga sõidetud, sest olen nüüd ülikõva 599XX EVO rooli värske omanik.
Esimene asi mida täheldasin ning mida ei saa eelnevaga võrrelda on autotunnetuse märgatav paranemine. Esimest korda tundsin kuidas auto rehvid päriselt töötavad, rajaolud kandusid läbi rooli juhini. Mängumootori performance'it on fixitud ning suuremaid visuaalseid kalasid ka ei täheldanud.
Siinkohal aga pean tunnistama, et rohkem positiivset minuni ei jõudnud. Midagi on väga ära käkitud võrreldes 1.3 build'iga. Ülejuhitavus ei ole pea üldse kontrollitav ning enamus ajast kipuvad kõik autod alajuhitavad olema. Flatspot'id (kui neid üldse enam tekib) ei jõua läbi rooli kohale ja ei mõjuta kuidagi auto käitumist. Seadistus on taas väga metsas nagu see oli enne 1.3-me.
Minu jaoks on selgelt üks samm edasi astutud ja kaks sammu tagasi tehtud. Kahjuks ei tekita mingit tuju võidusõiduks.
PS. Kas ma olen ainukene, kel on mingi forced anti-engine-damage abi peal paljude (kui mitte kõigi) semi-automatic käigukastiga võidusõidumasinatel. Eriti ajab see närvi minu AC lemmikauto BMW 235i puhul, kus kõrgetel pööretel downshift'imine on kohustuslik.
PS2. Vb ei tööta rooli uued driver'id veel AC-ga, ei ole hotfix'e tähelepanelikult üle lugenud.
Ma elasin üle uuenduse 1.4 -> 1.5.
Uuenes "tire model" 6 -> 7 ja pidin ümber õppima. Autod lihtsalt käitusid teisiti. Külma kumm, ääred, jms.
Heli ümber tegemine (reverb, doppler), visuaalne pool 5+, dashboard vaade.
Kasutan G27 ja sõidan Pro seadistusega. Rehvide ja pinna tagasiside tunnetus väga raja ja autode spetsiifiline.
Üldiselt olen väga rahul arendajate tööga. Tasuta materjal (rajad-autod ) ja tarkvara parendused _________________ Steam profiil
Children play Call of Duty.. Boys play Battlefield.. Men play ARMA
Olen ka väga rahul praeguse versiooniga. See et GT3 masinatega enam driftida ei kannata on ainult positiivne. Samuti kui rehvid korra "ära keeta" mingi spinniga, siis jätkub selline libedasõit veel pikalt. Seega ei saa väga agressiivselt sõita koguaeg ja tuleb ka rehve hoida.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.