Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Arvutitark märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 82, 83, 84 ... 185, 186, 187  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 09.11.2015 11:48:15 vasta tsitaadiga

Tellisin http://www.arvutitark.ee/est/TOOTEKATALOOG/NEtgear+WN3000RP+/NEtgear-WN3000RP-N300-WLAN-Range-pikendi80211n-1-pordiga-Wall-plug-External-antenns-175219
Töötab laitmatult, tarneaeg vastas kirjeldusele. No problemos thumbs_up.gif
Kevadel võtan veel 1 juurde

_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.11.2015 15:15:08 vasta tsitaadiga

Minul oli eelmine kuu õnnetu juhus tarneajaga. Tellides näitas 1 laos ja tarneaeg 3-7 tööpäeva. Tellisin 8 oktoober ja kätte sain 31 Oktoober. Sedagi tänu sellele, et olin pakiautomaati tellinud. Vastasel korral oleks 30.10 üle antud ja kuller oleks toonud Esmaspäeval ehk 2 November.

Alguses oli trackingus eeldatavaks saabumise tähtajaks 13.10 mis oleks olnud norm (Staatus: Tellitud). Siis läks üle selle ja ootasin kuni 21.10 ja saatsin meili, et mis toimub. Selle peale vastust ei tulnud aga trackingus muutus kuupäev 26.10 peale ja 26.10 omakorda muutus 30.10 peale kuni lõpuks SmartPOST-le üle anti 30.10.

Ütleme nii, et viimane kord, kui üks firma tarnis asja kuu aega loobusin ma peale seda sealt tellimisest ja see oli 4 aastat tagasi. AT-le annan veel ühe võimaluse, aga kui selline asi kordub veel, siis on lõpp kah. Rahakotiga tuleb hääletada. Strike 1!
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
K3ndu
HV Guru
K3ndu

liitunud: 25.10.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.11.2015 15:29:58 vasta tsitaadiga

Tomorrow, ega seal väga vahet pole kust tellid, oleksid mõnest teisest e-poest tellinud oleks sama kaua läinud. Lihtsalt Läti või misiganes laost on toode otsas ja seda oodati omakorda kuskilt laost veel.

Hiljuti oli hea kogemus kui uurisin erinevatest poodidest Sony Xperia Z2 ja Z3 Compact tahvelarvutite kohta. Kõigil on kenasti kodulehtedel tooted olemas, kui aga teed meili teel päringu, et kas toodet saab tellida - tuli kõigil vastuseks, et seda enam laos ei ole.
Kommentaarid: 126 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 116
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Muhekas
HV Guru
Muhekas

liitunud: 29.10.2011




sõnum 09.11.2015 15:34:15 vasta tsitaadiga

Tomorrow kirjutas:
Minul oli eelmine kuu õnnetu juhus tarneajaga. Tellides näitas 1 laos ja tarneaeg 3-7 tööpäeva. Tellisin 8 oktoober ja kätte sain 31 Oktoober. Sedagi tänu sellele, et olin pakiautomaati tellinud. Vastasel korral oleks 30.10 üle antud ja kuller oleks toonud Esmaspäeval ehk 2 November.

Alguses oli trackingus eeldatavaks saabumise tähtajaks 13.10 mis oleks olnud norm (Staatus: Tellitud). Siis läks üle selle ja ootasin kuni 21.10 ja saatsin meili, et mis toimub. Selle peale vastust ei tulnud aga trackingus muutus kuupäev 26.10 peale ja 26.10 omakorda muutus 30.10 peale kuni lõpuks SmartPOST-le üle anti 30.10.

Ütleme nii, et viimane kord, kui üks firma tarnis asja kuu aega loobusin ma peale seda sealt tellimisest ja see oli 4 aastat tagasi. AT-le annan veel ühe võimaluse, aga kui selline asi kordub veel, siis on lõpp kah. Rahakotiga tuleb hääletada. Strike 1!
ˇ

Kus juures ma ise imestan ka selle üle. Kas tõesti siis kliendile on nii raske saata meil või helistada ja öelda, et selline selline asi juhtus. Kas olete nõus jne.... ei võta ju tegelikult tükki küljest selline asi.

_________________
#Olen küberkiusamise vastu!
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.11.2015 15:55:01 vasta tsitaadiga

K3ndu kirjutas:
Lihtsalt Läti või misiganes laost on toode otsas ja seda oodati omakorda kuskilt laost veel.

Arvatavasti nii oligi. Muudmoodi nii pikka tarneaega selgitada ei saa. Jama muidugi, et minu pärimise peale alles asjad liikuma hakkasid. Kui raha makstud (ja see ei olnud väike summa), siis võiks ju asjad liikida niigi ilma, et tellija koguaeg nõel firma tagumiku juures seisab, et asi ikka liiguks.

K3ndu kirjutas:
Kõigil on kenasti kodulehtedel tooted olemas, kui aga teed meili teel päringu, et kas toodet saab tellida - tuli kõigil vastuseks, et seda enam laos ei ole.

See häiribki viimasel ajal üsna rohkem. Praktiliselt midagi ei saa enam tellida ilma üleküsimata, et kas asi on tellitav ja laos üldse. Ma paneks selle kaubavaliku mitmekesisuse arvele. E-poodides on lihtsalt niipalju erinevaid artikleid, et kui kuskil mingi asi otsa saab ja IT pool ei toimi ongi tulemuseks fantoom tooted mis justkui on laos ja tellitavad, aga tegelikult ammuilma otsas.
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.11.2015 16:21:28 vasta tsitaadiga

"itti" ei tee selliste tarneaegadega.
_________________
Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder Umbes 25 arvutit kohe olemas.
Kommentaarid: 1130 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 716
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 14.11.2015 17:05:10 vasta tsitaadiga

Üllatav, kuskil ju alati . kui tean, et pean ootama võtan mujalt .
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pots4t4j4
HV Guru

liitunud: 14.09.2002




sõnum 01.12.2015 20:34:35 vasta tsitaadiga

On see normaalne, et garantiilist hiirt vahetatakse välja juba poolteist kuud ? Edaspidi on vist targem amazoni kaudu osta uk,de,fr,es,it,com vahet pole aga asja saab paari päevaga aetud, arvutitark ei suuda juba poolteist kuud lillegi liigutada, täiesti mõttetu üritus thumbs_down.gif
Kommentaarid: 490 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 3 :: 398
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Pihlakas
HV kasutaja
Pihlakas

liitunud: 18.10.2004




sõnum 01.12.2015 20:42:10 vasta tsitaadiga

Samuti teinud väga palju tellimusi ja pole veel kordagi probleeme olnud.
Sai isegi kohvimasin tellitud arvutitargast ja tuli ilusti õigeks ajaks kohale. thumbs_up.gif
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 9
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.12.2015 20:49:02 vasta tsitaadiga

tsitaat:

vasta tsitaadiga
On see normaalne, et garantiilist hiirt vahetatakse välja juba poolteist kuud ?

jah, sest sinu hiir saadeti või saadetakse tehasesse. ise logitechiga suheldes saab kiiremini.

_________________
Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder Umbes 25 arvutit kohe olemas.
Kommentaarid: 1130 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 716
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
smurfar
Kreisi kasutaja
smurfar

liitunud: 15.02.2010




sõnum 01.12.2015 20:51:07 vasta tsitaadiga

pots4t4j4 kirjutas:
On see normaalne, et garantiilist hiirt vahetatakse välja juba poolteist kuud ? Edaspidi on vist targem amazoni kaudu osta uk,de,fr,es,it,com vahet pole aga asja saab paari päevaga aetud, arvutitark ei suuda juba poolteist kuud lillegi liigutada, täiesti mõttetu üritus thumbs_down.gif


Normaalne see kindlasti pole icon_rolleyes.gif
Ostsin paar kuud tagas ühe roccati hiire, mis osutus vigaseks, aga see sai hiljem kohapeal ringi vahetatud. Usun, et vigaste asjade garantiisse saatmiseks võiks ennast esindusse kohale vedada, saab täitsa mõistliku aja jooksul asjad korda thumbs_up.gif

_________________
Parandan lõhutud küttepuid. Hind kokkuleppel
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 106
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Pailaps
HV Guru

liitunud: 13.05.2004




sõnum 01.12.2015 20:51:36 vasta tsitaadiga

Tellimisega ei ole vaadates kommentaari suuri probleeme ühelgi veebipoodidest. Tarneajad hilinevad, veidi, see ka kõik

Järelteeninduse teema on kõigil väga perses värk, mistõttu tuleb Amazon laadseid kaubamaju kasutada, kus suurema käibe ja usalduse peale pannakse uus vidin kohe teele ootamata.

_________________
Ma trollin 50% oma postitustest.
Kommentaarid: 56 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 52
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.12.2015 20:58:56 vasta tsitaadiga

kui pood tahaks korralikult teenust pakkuda ,peaks ta investeerima ja tekitama "puhvri", et poodi toodud ja kohapeal vigaseks diagnoositud seadmete asemele kasutajale uued anda ning ise siis tehasega suhelda aga seda ei tehta, sest see tähendab, kus kõiki "kohal" olevad totoeid peab olema mõni rohkem. tegelikkus on selline, et kohapeal on murdosa ja "tellitavad" tükid tulevad kuskilt kesklaost, samamoodi saadetakse garantiilised tükid "kesklattu" (leedus) kus nad siis omakorda üle vaadatakse ja edasi tehasesse saadetakse. igas selle ahela etapis tekib puhver kuna ei ole mõistlik asju ühekaupa saata vms. asi lõpeb sellega, et võimalusel on lõppkasutajal oluliselt kiirem ja valutum oma garantii teha otse tootja juures. nt. logitech vahetab nende saidil registreeritud seadmed arve alusel välja nii, et katkist toodet neile saatma ei pea.
_________________
Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder Umbes 25 arvutit kohe olemas.
Kommentaarid: 1130 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 716
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
alexcrx
HV kasutaja
alexcrx

liitunud: 29.03.2006




sõnum 01.12.2015 22:42:43 vasta tsitaadiga

pots4t4j4 kirjutas:
On see normaalne, et garantiilist hiirt vahetatakse välja juba poolteist kuud ? Edaspidi on vist targem amazoni kaudu osta uk,de,fr,es,it,com vahet pole aga asja saab paari päevaga aetud, arvutitark ei suuda juba poolteist kuud lillegi liigutada, täiesti mõttetu üritus thumbs_down.gif


pole normaalne, pane palun garantiitöö number PSi, homme uurin mis sellega juhtus ning ajan korda.
Kommentaarid: 30 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 29
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 02.12.2015 00:44:13 vasta tsitaadiga

pots4t4j4 kirjutas:
On see normaalne, et garantiilist hiirt vahetatakse välja juba poolteist kuud ? Edaspidi on vist targem amazoni kaudu osta uk,de,fr,es,it,com vahet pole aga asja saab paari päevaga aetud, arvutitark ei suuda juba poolteist kuud lillegi liigutada, täiesti mõttetu üritus thumbs_down.gif
tuleb käia ja peksta neid. kuskil kuu aja pärast peaks üldjuhul olema juba mõistlik hetk raha tagasi küsida.

laurx, HV kontingent on kardetavasti selline, kes alati kohapeal olevat kaupa ei osta icon_razz.gif

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Pailaps
HV Guru

liitunud: 13.05.2004




sõnum 02.12.2015 01:05:06 vasta tsitaadiga

Eh! Ma tahan küll vahepeal kaupa kohapeal osta. Võta näpust, AT-s ei ole. Vajasin USB 3.0 kõvakettakarpi. Käisin 7 meetrist HDMI kaablit ka Ordis ostmas. Kallim, kuid reaalse laoseisuga kohapeal. Kui firmana käia, siis ei ole mõlemal kohal enam vahet.
_________________
Ma trollin 50% oma postitustest.
Kommentaarid: 56 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 52
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pots4t4j4
HV Guru

liitunud: 14.09.2002




sõnum 02.12.2015 11:18:04 vasta tsitaadiga

laurx kirjutas:
tsitaat:

vasta tsitaadiga
On see normaalne, et garantiilist hiirt vahetatakse välja juba poolteist kuud ?

jah, sest sinu hiir saadeti või saadetakse tehasesse. ise logitechiga suheldes saab kiiremini.


On ka teisi tootjaid peale logitechi.
Kommentaarid: 490 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 3 :: 398
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.12.2015 13:40:34 vasta tsitaadiga

tsitaat:

On ka teisi tootjaid peale logitechi.

ja kuidas nende teiste tootjate garantii on? sama hea kui logitechil? põhjus miks ma omale logitechi soetan (mul on 4 aktiivses kasutuses ja 1 kapis ootel) on see sama, et ma saan nad vajadusel kodust lahkumata välja vahetada ja "kuu aja pärast" on mul juba uued hiired kulleriga koju toodud.

_________________
Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder Umbes 25 arvutit kohe olemas.
Kommentaarid: 1130 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 716
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
caramis
HV Guru
caramis

liitunud: 19.09.2010



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.12.2015 16:38:47 vasta tsitaadiga

laurx on meil üldse üks garantiiremondi fänn. kipun juba arvama, et ei oska asju sihtotstarbeliselt kasutama ja seetõttu jooksebki pidevalt garantiide vahet. pole veel näinud teemat, kus ta garantiist rääkinud ei oleks
_________________
CAD modelleerimine - 3D-skännist või mõõtmiste-kirjelduste põhjal uue mudeli loomine
3D-printimine - kuni 350x350x420mm ühe detaili kohta, valmidus enamike termoplastikute jaoks olemas (va. PEEK, PEKK jms)
Kommentaarid: 164 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 142
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.12.2015 16:57:25 vasta tsitaadiga

oeh. alustame algusest. ma olen elanud ca 12 aastat oma elust nii, et tuttavad ja tuttavate tuttavad külastavad mind oma it probleemidega. ma olen olnud kuus ja pool aastat seotud organisatsiooniga, kus on olnud kõrghetkeldel ca 700 laua ja rüperaali. sellest tulenevalt on tootetugi minu jaoks sama oluline kui toode. toodet ,millel tuge ei ole, ma ei osta, sest hiljem tuleb tema võimaliku asendamise jaoks teha lisatööd võrreldes sellega kui palju tööd tuleb teha korraliku toega seadme vahetamiseks..
ma toon näite: sa ostad läpaka a) soodukaag ACERI EOL toote, mille viimase masinaga koos liinilt lõppes sellele varuosade tegemine. sul läheb see poolteist aastat peale ostmist katki. kuigi pood andis sulle 2 aastat garantiid, remonditakse su ässer ära juhul kui kuskil on veel olemas veel varuosi. näide: inimene ostis euronicist CX620 (msi) hiljem selgus, et kehva korpuse tõttu kuulutas MSI hinged ja korpused garantiiliseks ja parandas need tasuta kui pood masina remonti võttis. tuttava masinal läks korpus katki aga euronics keeldus seda füüsilise vigastusega masinat garantiisse võtmast. lahenduseks tuli masin saata läbi arvutimeistrite olematu prioriteediga leetu. leedus oli masin kadunud neli ja pool kuud. kas sulle meeldib olukord, kus sa oled ostnud asja aga see on neli ja pool kuud või kuu või poolteist kuud remondis? mulle ei meeldi. selle pärast ma ei soovita inimesel omale osta ei ässerit ega MSI d kui ta ei ole suuteline ise RMA d tegema ega remondikohta otsima. näide b) selles organisatsioonis oli ühel inimesel 3 aastat vana D630. Dell tunnistas, et qvadro videokivid lähevad neil emaplaatidel katki, tuli inimene ja kurtis, et pilt on neljaks. läksime max123 e ,et tehke raha eest korda, kuna masinal on garantii läbi. plaat vahetati garantiikorras ja põhjendusega, et masin on recallitud. aega läks kaks päeva.

_________________
Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder Umbes 25 arvutit kohe olemas.
Kommentaarid: 1130 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 716
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mnator
HV Guru

liitunud: 18.10.2007




sõnum 02.12.2015 17:16:24 vasta tsitaadiga

laurx, väide "...mille viimase masinaga koos liinilt lõppes sellele varuosade tegemine." saab olla tõene vaid täielikult tegevuse lõpetanud firma puhul. Kõik muud toodavad varuosi mõnda aega, et suurklientidele partnerina eksisteerida. Tõsi küll seejuures --- tavaline jaetarbija ja meie riigi olematu turu kliendid ei pruugi sellest hoolimata varuosi leida mujalt kui lammutusest.
Piisavalt markantse näitena - ISA-siini ei tunnistata enam naljalt, aga tõeliste suurtarbijate jaoks toodetakse tänapäevani tellimuskorras ISA-siiiniga arvuteid.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.12.2015 17:22:48 vasta tsitaadiga

EOL = end of life. amiiludele ja esprimodele ei toodetud hiljem mitte ühtegi varuosa ning seadmed remonditi inertsist või tehti mingi kompromiss. ma ei räägiks kui ma poleks sellega kokku puutunud.
sinu isasiini näide on samast august kui see, et miks on serial port tänapäevastel arvutitel. vastus " äriturg nõuab".

_________________
Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder Umbes 25 arvutit kohe olemas.
Kommentaarid: 1130 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 716
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mnator
HV Guru

liitunud: 18.10.2007




sõnum 02.12.2015 17:24:02 vasta tsitaadiga

sulle korraldati EOL-i puhul kohe tehastesse ekskursioon selle tõestuseks?
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.12.2015 17:27:15 vasta tsitaadiga

fujitsu services i s on tuttav tehnik. oli üsna mitu pöördumist tema poole, et see ja see masin on vaja remontida. vastused tulid, et " see masin on EOL, ma ei saa sellele juppe enam".
_________________
Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder Umbes 25 arvutit kohe olemas.
Kommentaarid: 1130 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 716
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mnator
HV Guru

liitunud: 18.10.2007




sõnum 02.12.2015 17:33:59 vasta tsitaadiga

ma juba kirjutasin, et jaeklientidele ja üldse siinsele mikroturule ei anta midagi icon_wink.gif
aga pane mõni usa suurfirma küsima tehaselt varuosa ja jutt on ilmselt teine, ehki ma ei tea mida taoline firma su mainitud läpakatüüpidega peaks üldse tegema.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Arvutitark mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 82, 83, 84 ... 185, 186, 187  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.