Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Bolti ja taksonduse teema märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 237, 238, 239  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.11.2015 23:22:39 vasta tsitaadiga

mtakso kirjutas:

Ajaloos on igas sektoris näha, et hindade alandamine tõstab teenuse kasutust. Me näeme +100K inimeste statistika põhjal, et taksosid kasutatakse iga kuuga tihedamini - näiteks bussi ootamise või isikliku auto asendusena.


No kindlasti. Kui hind oleks 1 sent€/km, siis sõidaksid kõik taksoga. Aga kuna teenusel on ka omahind, siis kuskil on piir. Kuigi ma taksondusega kuidagi seotud pole, ma seda hinnaga survestamist väga ei poolda.
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
elukas
Kreisi kasutaja
elukas

liitunud: 04.11.2001




sõnum 06.11.2015 17:06:19 vasta tsitaadiga

mtakso kirjutas:
>Kino Kosmose taksopeatusest taxify kaudu saadud tellimusega Laste Maailma ette sõites on tee 2km lühem
See kommentaar näitab ära, et see arutelu väga produktiivne ei ole icon_smile.gif


Nii loll väide ja eneseupitamine vääris lolli näidet icon_wink.gif

mtakso kirjutas:
> Kordan veel, taxify ei tea palju firmasiseselt taksod tööd saavad, see jutt ei vasta tõele. Kui mõni klient eelistab helistamise asemel või kutsutakso/taxigo/taxofoni asemel tellida taxify kaudu, siis see ei ole tänu taxifyle saadud töö, vaid klient lihtsalt valis selle kanali et omale antud firma takso tellida.
Tegelikult teame mitmete taksofirmade põhjal väga täpselt tellimuste mahtusid, kuna iga kuu tehakse läbi Taxify dispetšertarkvara kümneid tuhandeid tellimusi. Mainitud 50-100% kasv tunnis tulevate tellimuste mahus on selgelt mõõdetav ning see tõestab miks iga nädal kümned juhid Taxifyga liituvad.


Bfff... ära siis püüa jätta muljet, nagu räägiksid kõikidest taksofirmadest. Jutt kõib ikkagi ainult neist, kes seda dispetshertarkvara kasutavad.... Palju neid on, 5 firmat vist ongi ve? Aga nad ju ongi juba taxifys icon_lol.gif Et sinu väide toimiks, oleks vaja võrrelda kahte sarnast firmat, kellest ühel on taxify dispetshertarkvara ja teisel mitte. Aga konks on selles et taxifyvälise firma tööde arvu te ei saa teada. Klient tellib taxifys olematu firma lihtsalt taxifyväliselt.
Kui kellelgi tellimused kangesti kasvavad, siis on need piraattaksod, need tõesti saavad taxify abiga kliente, muidu oleks vaja varrukast kiskumas käia.
Lisaks muidugi see, et kuna dispetshertarkvara on vigane, siis esineb ka juhuseid, kus ühele kliendile saadetakse 2 taksot vms.

mtakso kirjutas:
>Pühapäeva öösel vastu esmaspäeva kell kolm inimesed magavad, ei ärka keegi üles ja tule sõitma seepärast et odav on.
Ajaloos on igas sektoris näha, et hindade alandamine tõstab teenuse kasutust. Me näeme +100K inimeste statistika põhjal, et taksosid kasutatakse iga kuuga tihedamini - näiteks bussi ootamise või isikliku auto asendusena.


Taksondusega tegelev inimene võiks aru saada et taksobisness ei ole pesupulbri müük. Sinu unistuste taksofirma on tegelikult olemas, Intertakso, sõidavad vist siiani 35 s/km , aga taxify teenuseid kasutada on neile liiga kallis icon_lol.gif
Kui see sinu jutt õige oleks, siis te ju poleks tõstnud 90sendi peale tallink/tulika juhtide vahendustasu icon_lol.gif
Kommentaarid: 147 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 129
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.11.2015 18:45:38 vasta tsitaadiga

Tegelikult Taxify saab kaudselt hinnata, palju juht mujalt tellimusi saab. Kui juht kuskilt mujalt tellimuse saab, siis peab ta ju taxify-s märkima, et ei ole saadaval. Kas ta läks oma asju ajama, koju magama või teenindab mujalt saadud klienti, seda taxify muidugi ei tea. Samas kaudselt saab siiski midagi järeldada ja mida pikemat perioodi analüüsida, seda täpsemaks saab tulemused ajada.
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
LKits
HV Guru
LKits

liitunud: 06.09.2007




sõnum 06.11.2015 19:18:45 vasta tsitaadiga

Mina kasutan Taxify rakendust, sest minul ei ole aega läbi helistada erinevaid taksosid, ei tunne linna, kui kaua ootama peaksin (ehk kus takso asub) jne.

Jah, selline teenus maksab.

Pidage meeles - tegemist on kasumit teeniva ettevõtlusega, mitte heategevusega!

Ehk kui turg ei ole ennast ära reguleerinud, siis nii peabki olema. Taksojuhid liitugu ilusasti ametiühinguga ja tõstku kära. Ei? Siis olgu vait ja teenigu orjakombel edasi, kui mune püksis pole.

_________________
itLahendused - Arvutite remont ja hooldus, veebilehtede loomine, soodne veebimajutus. Võta ühendust! Tel: +372 555 268 97 ja e-post info@itlahendused.ee
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Dirty Harry
HV Guru

liitunud: 05.09.2002




sõnum 06.11.2015 20:13:52 vasta tsitaadiga

ot:
elukas, mulle tekkis selline küsimus, et kes Sa oled antud teema kontekstis? St on arusaadav, et mingi teenuse/toote/milleiganes suhtes saab olla poolt või vastu, kritiseerida või vait olla - või midagi kolmandat või vahepealset. Täiesti normaalne on omada arvamust, mõned avaldavad seda ka avalikult. Konkreetse lõime puhul on näha pidevalt sinupoolset kriitikat Taxify pihta. Mõne kohapealt olen ise sellega ka päri.

Kuid kokkuvõttes tekitab sinupoolne ühekülgne tümitamine ilma ühtegi positiivset poolt nägemata vägisi tunde, et erapooletu Sa küll pole. Seega - kas töötad mõne teise rakenduse juures? Või oled taksojuht, kellele Taxify mingil põhjusel ei meeldi (kui jah siis mis põhjusel täpsemalt)? Või Taxify kliendina on halbu kogemusi? Või töötad (takso)firmas, mis mingil põhjusel Taxify'ga koostööd ei tee? Või midagi muud, mida ma ei oska välja mõtelda (kui jah siis mis täpsemalt kriibib)?

Disclaimer: ma ise pole Taxify'ga kuidagi seotud. Küll olen nende teenust mitu korda kasutanud ja väga rahule jäänud. Samuti pole mul midagi konstruktiivse kriitika vastu - eks see viibki edasi. Kuid antud juhul on millegipärast tunne, et siin on midagi enamat peidus. Mis on ka iseenesest okei - aga viisakas oleks natuke enda positsiooni siis ka lähti rääkida.
Kommentaarid: 178 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 144
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
RassK
HV Guru
RassK

liitunud: 17.01.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.11.2015 16:26:20 vasta tsitaadiga

Ei tea, kas siin on kujunenud teised taksofirmad vs Taxify või kurat teab. Vahelduseks annaks positiivset tagasisidet ka. Kliendina arvestades on igatahes 5+ teenus. Kuskile mujale isegi ei vaevu helistama, täiesti mõttetu aja raiskamine.
Kuna app'i mõistlikum kasutada, siis seetõttu ka rohkem teenuseid kasutanud kui kunagi varem.

Mis puutub statistikasse, siis täiesti mõttetu vaidlus. See, et keegi vahepeal läbi x tee taksot tellib, ei mõjuta üldist pilti mitte kuidagi. Kui sul on maht ja korralikud statistikamudelid taga, siis on ikka väga hästi näha, mis kuskil toimub.
Üldiselt suur osa sellest on elementaarne keskkooli matemaatika...

Taxify'le aga jõudu thumbs_up.gif
Kommentaarid: 112 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 98
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
elukas
Kreisi kasutaja
elukas

liitunud: 04.11.2001




sõnum 11.11.2015 12:43:21 vasta tsitaadiga

RassK kirjutas:
Ei tea, kas siin on kujunenud teised taksofirmad vs Taxify või kurat teab. Vahelduseks annaks positiivset tagasisidet ka. Kliendina arvestades on igatahes 5+ teenus. Kuskile mujale isegi ei vaevu helistama, täiesti mõttetu aja raiskamine.
Kuna app'i mõistlikum kasutada, siis seetõttu ka rohkem teenuseid kasutanud kui kunagi varem.

Mis puutub statistikasse, siis täiesti mõttetu vaidlus. See, et keegi vahepeal läbi x tee taksot tellib, ei mõjuta üldist pilti mitte kuidagi. Kui sul on maht ja korralikud statistikamudelid taga, siis on ikka väga hästi näha, mis kuskil toimub.
Üldiselt suur osa sellest on elementaarne keskkooli matemaatika...

Taxify'le aga jõudu thumbs_up.gif


Tekkis kerge kahtlus ärapanemise suhtes, kerge google näitas et oledki taxify omadega tuttav, nii et jätan selle viisakalt siiapaika icon_wink.gif



Mark0 kirjutas:
ot:
elukas, mulle tekkis selline küsimus, et kes Sa oled antud teema kontekstis? St on arusaadav, et mingi teenuse/toote/milleiganes suhtes saab olla poolt või vastu, kritiseerida või vait olla - või midagi kolmandat või vahepealset. Täiesti normaalne on omada arvamust, mõned avaldavad seda ka avalikult. Konkreetse lõime puhul on näha pidevalt sinupoolset kriitikat Taxify pihta. Mõne kohapealt olen ise sellega ka päri.

Kuid kokkuvõttes tekitab sinupoolne ühekülgne tümitamine ilma ühtegi positiivset poolt nägemata vägisi tunde, et erapooletu Sa küll pole. Seega - kas töötad mõne teise rakenduse juures? Või oled taksojuht, kellele Taxify mingil põhjusel ei meeldi (kui jah siis mis põhjusel täpsemalt)? Või Taxify kliendina on halbu kogemusi? Või töötad (takso)firmas, mis mingil põhjusel Taxify'ga koostööd ei tee? Või midagi muud, mida ma ei oska välja mõtelda (kui jah siis mis täpsemalt kriibib)?

Disclaimer: ma ise pole Taxify'ga kuidagi seotud. Küll olen nende teenust mitu korda kasutanud ja väga rahule jäänud. Samuti pole mul midagi konstruktiivse kriitika vastu - eks see viibki edasi. Kuid antud juhul on millegipärast tunne, et siin on midagi enamat peidus. Mis on ka iseenesest okei - aga viisakas oleks natuke enda positsiooni siis ka lähti rääkida.



Taksojuht olen. Algul arvasin et paar korda targutan siin teemas ja kõik, mis ma ikka enda tagasihoidlikku isikut tutvustan. Pealegi on mul targematki teha kui taxifypoolse tagakiusamisega tegeleda, aga sellest kuidagi kujunes pikem taxify valede ümberlükkamine.
Ühest küljest ma ei ole nõus taxify visiooniga, kes järjekordse puugina üritab suruda taksojuhte pärisorjusse. Teiselt poolt üritan tutvustada taxify tõelist tausta ka vähe laiemalt. On ju taxify saanud ja teinud propagandat ja reklaami väga palju, jättes endast väga head muljet, "Eesti IT Uhkus"... Nii mõnigi on solbvunud et kuidas sa julged meie IT tiigri oivikut kritiseerida. Aga tegelikult on see tüüpiline eesti äri halvas võtmes. Ka IT alal kodusolevad ei tea et Easytaxi, programm millelt nad taxify maha vehkisid oli juba aastal 2011 Brasiilias startupp ja kohalik võitja. Niiet kui nad sellega 2013 meil laineid lõid, siis innovatiivusest, (2 aastat hiljem!) ei saa juttugi olla. Nad lihtsalt olid siin esimesed, seda küll. Mul on taxifyd "eesti IT uhkuseks" juba paljalt taksojuhipoolse äpi ebakindla töökindluse pärast võimatu nimetada, rääkimata muudest asjaoludest (Kes dispetsheriprogrammi ei kasuta, neil olukord veidi parem).
Positiivset - Pole enam seda mikriga kirjapanemist ja klient saab ise valida omale sobiva takso. Ka tööst keelduda on lihtsam icon_biggrin.gif
Taxify teenuse kasutamisest kliendina niipalju, et tuleks vahet teha, kas jäädi rahule taxifyga ja/või jäädi rahule taksoga.
Kliendina on tõesti mugav kasutada, võtad äpi lahti ja vaatad mis sul seal lähedal on. Olen mõned korrad kasutanud. Esimesel korral ei õnnestunud kuidagi vastvalminud maja õiget aadressi ette meelitada, teine läks probleemitult, kolmandal tellisin teisele isikule takso ja läksin magama, ärgates hakkasin hindama, aga miskipärast oli ainult üks tärn vaikimise ees ja äärepelt oleksin kolleegile ära väänanud. Viimane kord olid ainult piraadikärud pakkumisel, peaaegui olekski kasutamata jäänud aga siis üks normaalne takso leidus.



LKits kirjutas:
Mina kasutan Taxify rakendust, sest minul ei ole aega läbi helistada erinevaid taksosid, ei tunne linna, kui kaua ootama peaksin (ehk kus takso asub) jne.

Jah, selline teenus maksab.

Pidage meeles - tegemist on kasumit teeniva ettevõtlusega, mitte heategevusega!

Ehk kui turg ei ole ennast ära reguleerinud, siis nii peabki olema. Taksojuhid liitugu ilusasti ametiühinguga ja tõstku kära. Ei? Siis olgu vait ja teenigu orjakombel edasi, kui mune püksis pole.


Igaühe oma asi, mida kuidas kasutab, lase käia icon_wink.gif
Jah, tegemist on röövkapitalismiga, nagu ka nii mõnegi taksofirma juhatus. Kui mind silmas pidasid, siis mul roosasid prille pole icon_wink.gif
Enamus taksojuhte on FIE'd, seega ametiühing jääb ära.
Kui mune poleks, siis siin IT tiigri näidislapsukese poolehoidjatega ju vaidlemas poleks icon_biggrin.gif
Ma ei tea konkreetseid lepinguid, seega nimesid ei julge öelda, aga taxify kommionuhõlma alt lahkuvad Taxigosse mitu firmat, niiet midagi ikka toimub icon_wink.gif
Kommentaarid: 147 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 129
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kussu
HV veteran
kussu

liitunud: 18.12.2002




sõnum 11.11.2015 12:59:11 vasta tsitaadiga

elukas kirjutas:
Ka IT alal kodusolevad ei tea et Easytaxi, programm millelt nad taxify maha vehkisid oli juba aastal 2011 Brasiilias startupp ja kohalik võitja. Niiet kui nad sellega 2013 meil laineid lõid, siis innovatiivusest, (2 aastat hiljem!) ei saa juttugi olla. Nad lihtsalt olid siin esimesed, seda küll. Mul on taxifyd "eesti IT uhkuseks" juba paljalt taksojuhipoolse äpi ebakindla töökindluse pärast võimatu nimetada, rääkimata muudest asjaoludest (Kes dispetsheriprogrammi ei kasuta, neil olukord veidi parem).


ot:
teeme oma HV taxi icon_biggrin.gif source leiutada pole vaja, alg source täitsa müügis ja ei olegi kallis, vaid 30€

http://codecanyon.net/item/android-taxi-booking-complete-solution/12469117?s_phrase=android&s_rank=7

Kommentaarid: 69 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 68
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.11.2015 15:56:18 vasta tsitaadiga

elukas kirjutas:

Ühest küljest ma ei ole nõus taxify visiooniga, kes järjekordse puugina üritab suruda taksojuhte pärisorjusse.


No olgu see taxify, taksofirma või kes iganes, pärisorjus eksisteerib ikka. Kui oled üksi FIE ja app-i ka ei kasuta, siis pole klientide leidmine just lihtne kuna suurem osa kliente tellib takso mitte ei otsi tänavalt ja isegi kui su number kuskil kataloogis on, siis üksikule FIE-le enamasti helistama ei hakata.

Taxify jm. sarnaste rakenduste idee on ju hea. Kas ka teenustasu mõistlik on, see on omaette teema.
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
wheels001
HV vaatleja

liitunud: 01.10.2008




sõnum 22.11.2015 23:54:07 vasta tsitaadiga

elukas kirjutas:

Lihtne ja selge on see, et kui taxify tõesti hoolliks kvaliteediks siis ju hämaraid piraattaksosid ei vahendataks ja seega ju taxifyd mingiks kvaliteedikontrollijaks pidada ei saa.

Kui taksojuhte sunnitakse konkureerima piraattaksodega ja tembeldatakse sellele tähelepanu juhtivaid taksojuhte ebakvaliteetseks, siis jah see on ahistamine ja Taxify on seda teinud heameelega juba peaaegu Taxify algusest peale.
Seega ootan nüüd lubaduse täitmist ja piraattaksode eemaldamist vastavalt lubamisele icon_wink.gif


Miks Sa arvad, et rendiautod on tumedad piraattaksod, mille kvaliteet on alla igasuguse arvestuse? Räägin natuke enda kogemusest – käisin umbes aasta tagasi taksokoolitusel ja peale seda läksin ühte taksofirmasse. Seal ei küsitud minu käest isegi seda, kas ma olen taksokoolitusel käinud, räägimata mingist tausta kontrollimisest. Natuke küll tänavate tundmise kohta küsiti aga see selleks. Mitte mingeid lepingui jms minuga ei sõlmitud. Kätte anti üle 15 aasta vanune autoront, mille eest pidin maksma 40€ päevas (kõik kulud hinnas). Auto salong oli räpane ja hallitanud ning ligi 500000km sõitnud auto tehniline seisukord pehmelt öeldes vilets. Poole aasta jooksul, mis seal sõitsin jäin autoga 3 korda teele, seejuures ühe korra kliendiga. Kunagi teismeeas kui veel lube polnud sai tihti sõidetud ühe odavfirma taksoga, kolisevate autode roolis olid umbkeelsed suitsu järgi haisevad venelased. NN. Rendiautodele on selgelt paigas vanusepiir ja ka auto kontrollitakse liitumisel põhjalikult üle. Samuti tehti mulle nii UBERiga liitumisel taustakontroll ( tean teiste käest, et ka taxifys tehakse sama) ja hetkel rendin autorendifirmast 25-30€ eest päevas 2-3 aasta vanuseid autosi, mis on korralikult hooldatud ja viisaka välimusega. Kusotsast siis parema autoga (mis on enamvähem võrdväärne Tallinki ja Tulika autodega) kvaliteetse teenuse osutamine hämar ja ebakvaliteetne tegevus??? Ebakvaliteetne on pigem 20 aastat vana haisvate parsadega sõitvate umbkeelsete Gennadide ja Sergeide tegevus. Ja ärge unustage, et Eestis on REAALSELT taksoroolis istunud mõrvareid, röövleid ja narkomaane – alles oli üks artikkel kuidas korduvalt taksoroolist tabatud narkomaan vangi pandi.
crackpot kirjutas:

Hinda pole kusagile alandada, ainult ebainimlike töötundide ja musta majanduse arvelt (uberdajad ja nn Taxify rendikad, kuni MTA juhtidele sarvede vahele lajatab - tegemist ON ettevõtlusega, kümned rendikad on päevad/ööd läbi väljas, see pole kuidagi "juhusõit," mille osas siin leebelt vaadatakse),

Kustotsast UBER must majandus on? Seal laekub ja kogu raha ametlikult pangakontole ja selle pealt ei saa ju kuidagi maksudest kõrvale viilida. Pealegi, suur osa UBERi juhte ongi oma tegevuse ettevõtlusena registreerinud. Ma ei tea mis olukord täpselt Taxify privaatjuhtidel on, aga näteks hõbedaste ja kuldsete logodega firmade rendiautodes (mida taxifyst tellida saab) on igatahes olemas kaarditerminalid ja samuti on võimalik maksta kontoga seotud krediitkaardiga nagu UBERis. Must majandus käib pigem odavate turusolkjate juures nagu Q-takso (neil pole ühtki muud maksemeetodit peale sularaha ja ega selliste hindadega sõites polegi võimalik makse maksta niiet midagi ka enda taskusse jääks). Poole aasta jooksul, mis ma taksot sõitsin, sain ka ainult sularaha ja mitte mingit jälge selle kohta ei eksisteeri kas ja kui palju ma teenisin.

Peale umbes aastat tegutsemist on mulle selgeks saanud, et plafoonil on mõte ainult siis, kui sõita kas Tulika või Tallinki all (kelle käes on sadamad, lennujaam, hotellid, Viru tänav) või siis Globali, Tallinn takso ja teiste sarnaste piraatide all kes kurjategijate abil ülejäänud magusamad taksopeatused (nii ametlikud kui omaalgatuslikud) enda kätte on saanud. „Tavalisel“ taksojuhil pole ju rendiauto juhiga võrreldes mitte mingit eelist.
Tsiteeriks siinkohal ühe Hollandi päritolu DJ loodud laulu sõnu „Fit in or F...ck off“ ehk maakeeles antud loo kontekstis „Kohane või sure välja“. Taksonduse tulevik liigub paratamatult UBERi ja teiste sarnaste rakenduste ja nn rendiautode suunas, vanakooli taksojuhid sõimavad ja protestivad nende vastu peamiselt seetõttu, et lihtsalt ei suudeta loomuliku arenguga kaasas käia. Kliendi jaoks on UBER ja analoogsed teenused oluliselt mugavamad ja turvalisemad.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.11.2015 23:57:39 vasta tsitaadiga

wheels001, no eks viidati sellele, et takso puhul on seaduses täiendavad nõuded nii juhile kui autole. Kui mõni taksofirma nende peale vilistab, siis see on teine teema.
Mina mõtlen tegelikult umbes samamoodi, et kui inimene omab b-kat juhiluba ja on kaine, siis julgen tema auto peale istuda ja kliendina on mul tegelikult suht pohh, ka see taksobürokraatia on läbitud või mitte. Nähes kuidas riik raha enamasti väga valesse kohta raiskab, ei huvita mind isegi see olulisel määral, kas juht pistab minu käest saadud sula tasku või näitab seda ametlikult.

AGA sellest kõigest hoolimata mõistan neid taksojuhte. Kui ise ettevõtlusega tegeleks, siis tahaks ka pigem nii toimetada, et kõik paberid on korras ja maksud makstud ehk millal iganes keegi kontrollima tuleb, pole midagi karta. Paraku ausalt äri ajamine on kallim ehk need nö. piraadid ei pruugi küll kliendi jaoks kehvem valik olla, kuid õõnestavad nende tegevust kes ausalt toimetavad.
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dirty Harry
HV Guru

liitunud: 05.09.2002




sõnum 23.11.2015 00:04:34 vasta tsitaadiga

napoleon kirjutas:
Paraku ausalt äri ajamine on kallim ehk need nö. piraadid ei pruugi küll kliendi jaoks kehvem valik olla, kuid õõnestavad nende tegevust kes ausalt toimetavad.
...ehk siis tegemist on tavalise evolutsiooniga mille käigus nõrgemad hukkuvad. Minu jaoks on nõrgemad igasugused "nimega" taksofirmad, mille sisseistumine ja kilomeetrihind on 1,5x kõrgemad kui nendel, keda Taxify kaudu olen kasutanud. Sest kui ikka mõni minut peale mobiili taskust väljavõtmist on takso ees, viib kiirelt sinna kuhu vaja (ja kui ei tea täpselt siis GPSi pealt vaatab kiirelt järgi) - milleks maksta rohkem?
Kommentaarid: 178 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 144
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
wheels001
HV vaatleja

liitunud: 01.10.2008




sõnum 23.11.2015 14:04:56 vasta tsitaadiga

napoleon kirjutas:
wheels001, no eks viidati sellele, et takso puhul on seaduses täiendavad nõuded nii juhile kui autole. Kui mõni taksofirma nende peale vilistab, siis see on teine teema.
Mina mõtlen tegelikult umbes samamoodi, et kui inimene omab b-kat juhiluba ja on kaine, siis julgen tema auto peale istuda ja kliendina on mul tegelikult suht pohh, ka see taksobürokraatia on läbitud või mitte. Nähes kuidas riik raha enamasti väga valesse kohta raiskab, ei huvita mind isegi see olulisel määral, kas juht pistab minu käest saadud sula tasku või näitab seda ametlikult.

AGA sellest kõigest hoolimata mõistan neid taksojuhte. Kui ise ettevõtlusega tegeleks, siis tahaks ka pigem nii toimetada, et kõik paberid on korras ja maksud makstud ehk millal iganes keegi kontrollima tuleb, pole midagi karta. Paraku ausalt äri ajamine on kallim ehk need nö. piraadid ei pruugi küll kliendi jaoks kehvem valik olla, kuid õõnestavad nende tegevust kes ausalt toimetavad.


Seaduses on taksole jah teatud tingimused ette nähtud. Eks muidugi nendele ka vilistatakse. Aga taksojuhile (sellele iskikule, kes reaalselt taksoroolis istub) on ainuke nõue läbitud ametikoolitus. Konkreetsemad nõuded on takso veoloa taotlejale. Hea maine nõue on OÜ-na taksoteenust osutava firnale ja selle veokorraldajale, samuti ka FIE-na taksot sõitvale juhile. Samas, ka FIE saab inimesi tööle võtta. Seda on korduvalt ka taksokoolitusel mainitud, et reaalselt takso roolis olevale inimesele seadusega nõudeid pole.

Nagu juba enne mainisin, on mul vajalikud koolitused läbitud, takso pealt lahkusin just seetõttu et kliendile paremat teenust pakkuda ja ka endal mugavam sõita oleks. UBERi valisin seetõttu, et see on mulle kui juhile turvalisem kuna klient ei saa maksmata lahkuda

Ausalt toimetavate taksojuhtide tegevuse õõnestajana tuleks vaadata pigem nende taksode suunas, kelle km hind on 0,4€ või alla selle. Nägin kunagi üht arvutust, et kui sellise hinnaga klienti petmata sõita ja kõik maksud ära maksta, jääb juhile kätte 300-350€. Lisaks olen kuulnud jutte Ida-Võlumaalt saabunud umbkeelsete juhtide kasutamise kohta, kellel Tallinna linnast õrna aimugi pole.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
crackpot
HV kasutaja
crackpot

liitunud: 04.11.2015




sõnum 25.11.2015 11:32:23 vasta tsitaadiga

Uberis on musta majandus küll, 3 uberdajat, keda mina nägu- ja nimepidi tean (2 endist taksojuhti ja 1 mees, kes Škodalt ostis minu kasutatud ja paarist avariist läbi käinud Superbi) ei ole mingile ettevõtlusele ega maksudele mõelnudki, nüüd, kus MTA pidi Uberilt otse andmed välja nõudma enne järgmise aasta tuludeklarit, on veits närviline olek ja 1 neist linnapildist kadunud. Mõni kaob veel kui MTA tuludeklari täiendamist palub.

Ja napoleon saab õigesti aru, millest pahameel - mul on täiesti ükskõik, kust kanalist mulle klient tuleb ja millist teenusevahendajat/äppi ta kasutab ning minu poolest võib seadused ja eeskirjad muuta selliselt, et reisijavedu on omal riisikol kontrollivaba majandusharu. Kliendil on tõesti kama, kellega ja milliselt ta p...seli punktist A punkti B kulgeb.
Aga ei saa kesta olukord, kus kehtivat seadusandlust järgiv inimene kannab suuremaid kulusid ja vastutust. Ka kohvikupidajad läheksid närvi kui kõrval keldris igasugu bürokraatia, toidukäitlemise nõuete, alkomüügiloata ja ähmase maksupoliitikaga kodupubi avataks ja ametnikud pead sügades ütleks, et "ah, las olla, kuidagi hall ala".

Kuni mul tavakindlustus on kehtetu, kuni ma saan Olerexi kusele tormates trahvikviitungi taksotunnustega auto parkimise eest väljaspool taksopeatust, kuni ma pean 5 dokumenti omama, maksma ja uuendama, seni ma olen pahur. Hetkeni, mil riik ja KOV sama teenuse osutajaid võrdselt kohtlema hakkavad, olgu siis vanal viisil või uuel liberaalsel, mul savi.

Hetkel lahknevust "päris takso" ja uberite/rendikate vahel suurendatakse veel.
Järgmise aasta maist ei saa sõidukikaarti alla Euro 5 heitmenormiga autole - taksona masinat enam kasutada ei saa; teenindajakaarti tahab KOV välja andma hakata (vedaja, st OÜ v FIE asemel), seega umbsed keeletaseme kategooriata Gennadid, liiklushuligaanid ja maksuvõlglased peaks roolist kaduma, olgu nad kelle tahes palgatud - kui taksojuhile esitatud nõuetele ei vasta, siis kaarti ei saa (ilmselt on see Globalite jms väljajuurimiseks).

Isiklikult mind seegi ei sega, bürokraatia silmis olen ma ontlik ja hea mainega kodanik: auto Euro5, eesti keelt nagu oskan, karistusregister on puhas, riigile võlgu ei ole, aga vot see krdi õiglusprintsiip on riivatud ja seepärast mölisen.
Kel hapumad lood ja Euro4 väljavahetamist ei kannata - Uber ja rendikad on võimalus.

Ja wheels001 - olen vägagi nõus, et turg on madala hinnaga solkijaid täis (ja Taxify leiab, et üle 40 sendi ongi kuritegu inimkonna vastu), aga kuidas ettevõtja Uberi hinnaga, mis ongi nn prügitaksode hinnaklass, järsku parem, kvaliteetsem ja edukam saab olla?
Saad äkki arvandmetega ära näidata? Mitu töötundi, käive, kulu, maksud ja mis järele jääb?

Patoloogiline uudishimu noh - mina küll registreeritud ettevõtjana ei tuleks toime kui auto eest 600 kuus + viiendiku käibest + kütuse maksaks + maksud maksaks.
Seda saab jah ainult nii, et maksad taksofirmale renti, ise oled riskivabalt "palgatöötaja", kelle min pealt maksud kantakse ja rendist ja kütusest üle jääva pistad silma pilgutamata tasku, on ka sellised ajad olnud.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
softis
HV Guru
softis

liitunud: 07.09.2004




sõnum 26.11.2015 12:23:41 vasta tsitaadiga

Nüüd siis lõpuks teevadki suurusest tuleneva võimu najal pimesõidud reaalsuseks. Minu jaoks väga hull pole aga kuidas hinnatundlikele klientidele seda serveeritakse? Hinnakirjade normeerimist erinevate firmade vahel pole veel kuulnud.
_________________
www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks!
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kussu
HV veteran
kussu

liitunud: 18.12.2002




sõnum 26.11.2015 12:36:25 vasta tsitaadiga

http://majandus24.postimees.ee/3412969/taxify-muudatused-teevad-taksojuhid-arevaks


Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 69 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 68
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mtakso
HV vaatleja
mtakso

liitunud: 04.09.2013




sõnum 26.11.2015 12:59:39 vasta tsitaadiga

Erinevad kliendid tahavad erineva hinna ja kvaliteeditasemega autosid tellida. Testime järgmistel kuudel 4-5 erineva kategooriaga, et kõigile sobiv lahendus leida, alates Eco klassist (0.40€/km) kuni Premiumini (Mercedes E-klass ca 0.80€/km).

Peamine eesmärk logode kaotamiseks on efektiivsus:
1) Täna tellitakse ilma logota juhi asemel tihti sama hinna ja kvaliteediga Reval või Tulika takso, mis asub 2km kaugemal, sest teatakse brandi. Kui sama tasemega autodel on sama ikoon, siis tellitakse alati lähim mis annab suure võidu ajas ning kuludes. Tähendab et saame kogu süsteemi paremaks muuta.
2) Sajad juhid tuleksid oma firmadest ära ainult Taxify alla, et iga kuu tellimuste pealt 100-150€ säästa. Mida kiiremini hakkavad üksikud juhid saama sama palju tööd kui brändifirmade omad, seda rohkem neid ära tuleb ning see võimaldab neil 10-15% kulusid säästa, mis kajastub ka kliendi hinnakirjas.

Tagasiside teretulnud icon_smile.gif

_________________
Telli takso 2-klikiga nutitelefonist või veebilehelt http://taxify.ee

Linnade vahel leiad sõite Hoppiga http://gethopp.com
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
manic
HV vaatleja
manic

liitunud: 03.02.2005




sõnum 26.11.2015 13:18:30 vasta tsitaadiga

Ma kasutan Tartus hetkel Taxify teenust aga seejuures tellin ainult elektritaksot, põhimõtteliselt meeldib see firma või nii. Selle uuenduse järel mul see võimalus kaob? Seega pean selle taxify vahelüli ära kaotama vist..
_________________
Heit mir, morgen dir.


viimati muutis manic 26.11.2015 13:37:04, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mtakso
HV vaatleja
mtakso

liitunud: 04.09.2013




sõnum 26.11.2015 13:25:17 vasta tsitaadiga

Manic, enne tellimist saad sa jätkuvalt valida täpselt sulle sobiva mudeli - näiteks Nissan Leaf või Tesla.

Taxify eesmärgiks on sõitude arvu kasvatada ning jälgime pidevalt kasutajate tagasisidet. Kui näeme et piisavalt kasutajaid sellega rahul pole saab alati kaubamärke edasi kuvada.

_________________
Telli takso 2-klikiga nutitelefonist või veebilehelt http://taxify.ee

Linnade vahel leiad sõite Hoppiga http://gethopp.com
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.11.2015 13:29:18 vasta tsitaadiga

tsitaat:

enne tellimist saad sa jätkuvalt valida täpselt sulle sobiva mudeli - näiteks Nissan Leaf või Tesla

aga kui võhik mudeleid ei tea?

_________________
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
manic
HV vaatleja
manic

liitunud: 03.02.2005




sõnum 26.11.2015 13:39:11 vasta tsitaadiga

Ok,v. hea, selle peale ma ei tulnud, et auto mudelit saab jälgida. Loodan, et Leafide "monopol" samas firmas siis sel juhul jätkub.
_________________
Heit mir, morgen dir.
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.11.2015 14:18:51 vasta tsitaadiga

mtakso, kui baaris õlle tellid, kas sulle siis piisab kui öeldakse kas hele või tume ja kangus pluss võibolla veel mõni detail koostise kohta või sooviksid ikka teada, mis õlut tellid? Või poes riiulis on 5 ühesugust pakki, mille peale on kirjutatud apelsinimahl ja tootja nime saad paremal juhul peale maksmist tsheki pealt teada?
Minul on näiteks taksode puhul nii, et erilisi lemmikuid ei ole, kuid on mõned taksofirmad mida väldin ja vältimise põhjus ei ole hind. Samuti ei sooviks ma mingit umbkeelset FIE-st vassilit või gennadit. Praegu tegite sellega pisematele täieliku karuteene kui nende logo ära korjasite ja suuremate oma alles jätsite kuna kliendi jaoks on nüüd valik kas talle mingilgi määral tuntud kaubamärk või põrsas kotis. Pole vist raske arvata, kumb valitakse.
Ehk tasuks pisut ka klientide arvamust uurida kuna kliendid ei kipu seda väga ise ütlema tulema vaid pigem hääletavad jalgadega icon_wink.gif
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mtakso
HV vaatleja
mtakso

liitunud: 04.09.2013




sõnum 26.11.2015 14:24:59 vasta tsitaadiga

Napoleon - esiteks on tegemist plaaniga ning logode kaotamine sõltub kasutajate tagasisidest ning numbrite analüüsist. Ideed väga teretulnud.

Mõned argumendid
1) Kui sa helistad taksofirmasse siis antakse sulle lähim auto, mitte valik. Sama moodi toimib Taxify - me teeme filtri ning määrame hinna ja kvaliteedi piirid täpselt nii nagu seda teeb Reval või mõni muu taksofirma.
2) Taxifys ei olegi umbkeelseid "Vassilisid", sest meil on nõuded minimaalse keeleoskuse osas ning jälgime igat jäetud reitingut. Keskmine taksofirma kvaliteediga ei tegele, sest nad teenivad suurema osa raha autorendist mitte sõitude vahendamisest. Motivatsioonid on erinevad.
3) Jälgime igapäevaselt statistikat ning juba suvel oli 50% Taxify autodest väikestest (alla 10 autoga) firmadest. Tellimuste arvu vahe tuntud brandidega on vaid 5-15%. See oligi peamine põhjus plaani algatamisel.

_________________
Telli takso 2-klikiga nutitelefonist või veebilehelt http://taxify.ee

Linnade vahel leiad sõite Hoppiga http://gethopp.com
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.11.2015 14:27:50 vasta tsitaadiga

Hmm, vaatasin nüüd ka ise üle.
On paar taksofirmat, keda eri põhjustel põhimõtteliselt ei soovi tellida.
Kuidas ma neid nüüd välistada saaks? Asi tegelikult tõsine.
Praegu selles logode kaotamises ma küll mingit eelist ei näe.

_________________
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
mtakso
HV vaatleja
mtakso

liitunud: 04.09.2013




sõnum 26.11.2015 14:54:57 vasta tsitaadiga

Kas saaksid selgitada, mis põhjusel sa mõnda firmat tellida ei soovi?

Taxifys on miinimum nõuded autole, juhi keeleoskusele ning lisaks jälgime igat reitingut. Meie nägemuses on iga auto piisava kvaliteediga ning sama moodi toimivad enamus taksorakendused maailmas. Kliendi eest tehakse filtreerimise töö ära, et ta saaks platvormi usaldada.

_________________
Telli takso 2-klikiga nutitelefonist või veebilehelt http://taxify.ee

Linnade vahel leiad sõite Hoppiga http://gethopp.com
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Bolti ja taksonduse teema mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 237, 238, 239  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.