Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Durin
HV kasutaja
liitunud: 20.12.2005
|
06.11.2015 08:08:12
|
|
|
Keegi minu tehtud Eventi polegi läbinud, kas liiga pikad sõidud ?
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
hannes36
Kreisi kasutaja
liitunud: 30.10.2003
|
06.11.2015 11:27:12
|
|
|
Üle pika aja sain korraks rooli ja proovisin kuidas Group B autod v2 juhitavusega tunduvad... Oi milline elamus nendega nüüd sõita on
_________________ minu lugupeetus |
|
Kommentaarid: 121 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
111 |
|
tagasi üles |
|
|
Durin
HV kasutaja
liitunud: 20.12.2005
|
06.11.2015 18:15:48
|
|
|
Keegi "defuzah" sõitis minust 30 seki kiiremini RALLY ESTONIA sõitu. Rool vs pult, hakkab tulema väi
Tegin ka uued sõidud. HV LEAGUE
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
Gap
HV Guru
liitunud: 20.03.2006
|
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
kermu
HV kasutaja
liitunud: 30.12.2004
|
09.11.2015 12:27:04
|
|
|
Sai siis Junior WRT lõpetatud, tagaveolisega ikka tükk tegemist, et katse lõpuks ühes tükis oleks.
Spoiler
|
|
Kommentaarid: 36 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
36 |
|
tagasi üles |
|
|
MartinKa
HV vaatleja
liitunud: 12.10.2015
|
11.11.2015 01:40:37
|
|
|
Durin kirjutas: |
Keegi "defuzah" sõitis minust 30 seki kiiremini RALLY ESTONIA sõitu. Rool vs pult, hakkab tulema väi
Tegin ka uued sõidud. HV LEAGUE |
See teeb mingit ime sõitu seal jah
Seis siis : RALLY ESTONIA,s Järgmine :
1 defuzah 25
2 KermoR 18
3 E30EST 15
4 Toskin 0
5 Tankist 0
6 Matu-EST 0
Next Rada : JarvenKyla MIDDAY/SUNNY
Restart : ON
Retry : ON
Service: ON
Auto: Subaru Impreza WRX STI 2011
Seekord sean ka stereo paika ja tulistan vähe kõvema ringi oma G27
Niimuuseas, kas keegi Rallitooli ei müü või ?
_________________ Toskin |
|
tagasi üles |
|
|
MRTO
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
11.11.2015 01:58:49
|
|
|
Elitesse jõudnud nüüd lõpuks. Siiamaani kõik raskused 2. kohal lõpetand. Või on üldse neil Openill , Elitel jne mingit raskusevahet? Ei saa aru küll.
Igapäev mõned rajad teha siis on piisavalt tore ja huvitav - ei pinguta üle Saab läppariga mängitud küll.
0.9 update tegi asja kõvasti mängitavamaks läppari klaviatuuril groub Bga. Tahaks 2010 masinaid osta aga need kuramuse mehaanikud röövivad niipalju raha ära, et alati on kuskil 200-300k vahel.
|
|
Kommentaarid: 86 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
77 |
|
tagasi üles |
|
|
mikk36
HV Guru
liitunud: 21.02.2004
|
11.11.2015 10:59:43
|
|
|
Marto. kirjutas: |
Tahaks 2010 masinaid osta aga need kuramuse mehaanikud röövivad niipalju raha ära, et alati on kuskil 200-300k vahel. |
Spoiler
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
|
Equinox
HV veteran
liitunud: 05.04.2002
|
11.11.2015 11:47:32
|
|
|
Marto. kirjutas: |
Elitesse jõudnud nüüd lõpuks. Siiamaani kõik raskused 2. kohal lõpetand. Või on üldse neil Openill , Elitel jne mingit raskusevahet? Ei saa aru küll.
|
Pead ei anna aga mulle on jäänud mulje selline, et nendel raskusastmetel on vahe aga see ei ole väga suur, pigem, et mida raskem, seda vähem teevad AI-sõitjad vigu, on stabiilsemad, ei katkesta palju, jne, mitte, et otseselt kiirus neil megalt hüppaks kõrgeks. Openi ja Masteri AI-sõitjatega ajavahed kõiguvad sekundites, mitte kümnetes mulle tundub. Küll aga on selgelt eri raskusastmete championshipidel vahe see, et mida raskem seda rohkem radu on pandud võistlusse. Keegi võiks veel oma seisukohta avaldada, oleks huvitav teada. Ma olen ametlikku vastust üritanud veebist otsida aga ei ole leidnud selle raskuastmete vahe kohta.
_________________ Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015 |
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
|
siimuga
HV vaatleja
liitunud: 11.10.2014
|
11.11.2015 12:46:22
|
|
|
Equinox kirjutas: |
Marto. kirjutas: |
Elitesse jõudnud nüüd lõpuks. Siiamaani kõik raskused 2. kohal lõpetand. Või on üldse neil Openill , Elitel jne mingit raskusevahet? Ei saa aru küll.
|
Pead ei anna aga mulle on jäänud mulje selline, et nendel raskusastmetel on vahe aga see ei ole väga suur, pigem, et mida raskem, seda vähem teevad AI-sõitjad vigu, on stabiilsemad, ei katkesta palju, jne, mitte, et otseselt kiirus neil megalt hüppaks kõrgeks. Openi ja Masteri AI-sõitjatega ajavahed kõiguvad sekundites, mitte kümnetes mulle tundub. Küll aga on selgelt eri raskusastmete championshipidel vahe see, et mida raskem seda rohkem radu on pandud võistlusse. Keegi võiks veel oma seisukohta avaldada, oleks huvitav teada. Ma olen ametlikku vastust üritanud veebist otsida aga ei ole leidnud selle raskuastmete vahe kohta. |
See pole ju nii keeruline aru saada. Kõrgemal tasemel on ajavahed esimeste ja viimaste vahel väiksemad, kuid esikoha ajad jäävad kõigil raskustasemetel samaks. Teisisõnu, kui open klassis oled suhteliselt kehva ajaga 4.kohal, siis masteris oled sama ajaga 10.kohal.
Ent ometigi on "tore" see, et kõrgemal tasemel erinevad AI sõitjad katkestavad erinevatel rallidel suhteliselt tihti või nende tase varieerub (nt saavad rallidel 1. ja 5. koha) ja nii pole probleemi kokkuvõttes top3 koht välja sõita, isegi klaviatuuriga.
|
|
tagasi üles |
|
|
hannes36
Kreisi kasutaja
liitunud: 30.10.2003
|
11.11.2015 14:58:59
|
|
|
siimuga, Equinox, mõlema jutt on tegelikult õige. ühes codi streamis seletati natuke lähemalt, et masters tase ei ole lihtsalt ulme kiire, vaid AI eksib rajal vähem. St. teoreetiliselt võid ka openis sattuda mõnel katsel AI otsa, kes teeb oma veatu sõidu ära, aga ülejäänud ralli käib võsas. Suuremas plaanis on Masters vs openi vahe ikka väga tugev. Btw, kas keegi on võrrelnud vihmas ja kuivaga sõidetud AI katse aegu?
_________________ minu lugupeetus |
|
Kommentaarid: 121 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
111 |
|
tagasi üles |
|
|
Wordmc9
HV Guru
liitunud: 09.07.2006
|
11.11.2015 16:04:47
|
|
|
mida teha kui rool on käes kerge? mida peale peab keerama et saaks asja paremaks ?
|
|
Kommentaarid: 333 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
278 |
|
tagasi üles |
|
|
Albert4584
HV vaatleja
liitunud: 08.02.2009
|
11.11.2015 16:56:01
|
|
|
eh, sorri, torgin jällegi üht teist teemat...
ega kellelgi pole eskalaatori kutset jagada?
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
villu70
HV Guru
liitunud: 19.12.2006
|
11.11.2015 16:57:48
|
|
|
Albert4584 kirjutas: |
eh, sorri, torgin jällegi üht teist teemat...
ega kellelgi pole eskalaatori kutset jagada? |
wut?
|
|
Kommentaarid: 139 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
119 |
|
tagasi üles |
|
|
mikk36
HV Guru
liitunud: 21.02.2004
|
11.11.2015 20:30:15
|
|
|
Wordmc9 kirjutas: |
mida teha kui rool on käes kerge? mida peale peab keerama et saaks asja paremaks ? |
Rooli FF taset kõrgemaks panema või siis tugevama mootoriga rooli hankima.
hannes36 kirjutas: |
Btw, kas keegi on võrrelnud vihmas ja kuivaga sõidetud AI katse aegu? |
Võrrelnud otseselt ei ole, aga aeglasemad on küll, kui kuivas.
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
|
Wordmc9
HV Guru
liitunud: 09.07.2006
|
11.11.2015 20:35:41
|
|
|
g25 on nõrkade mootoritega, st vahetan välja ?
|
|
Kommentaarid: 333 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
278 |
|
tagasi üles |
|
|
Equinox
HV veteran
liitunud: 05.04.2002
|
11.11.2015 20:38:42
|
|
|
Wordmc9 kirjutas: |
mida teha kui rool on käes kerge? mida peale peab keerama et saaks asja paremaks ? |
Kui sa pead silmas force feedback, siis mängus pead Optionite -> Vibration&Feedback alt sätteid kruttima. Eks rooliti võib olla erinev see kõik. Enda G25-l mõjutavad roolile antavat tagasisidet oluliselt Self Align Torque, Suspension-i ja tyre Slipi tugevamaks kruttimine. Võimalik, et pead efekte peale keerama ka rooli enda tarkvarast, näiteks Logitechi puhul on Profiler selleks.
Wordmc9 kirjutas: |
g25 on nõrkade mootoritega, st vahetan välja ? |
G25 on 2 mootorit, puudu ei tohiks päris jääda. Mul on nii, et olen hoopis maha keeranud G25-ga jõudusid, sest muidu hakkas käsi seljataha väänama
Ise avastasin täna sellised probleemid seoses manuaalse kojameeste ja tulede lülitiga. Tulede oma töötab imelikult nagu oleks push button aga nagu ei oleks kah. Vahepeal vajutad klahvi ja lased lahti, siis tuli vilgub korraks nii kaua kui klahvi all hoiad. Vahepeal hoiad kauemal siis jääb põlema aga alati mitte. Kojameeste lüliti aga ei tööta üldse miskipärast. Ei kuivas ilmas ega overcastis Vajutad nuppu aga ei lähe kojamehed tööle. Kui on vihm siis töötavad automaatselt kojamehed koguaeg ja välja lülitada ei saa. Ei tea kas on bugi või minu puhul mingi häda.
_________________ Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015 |
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
|
Jack.igg
HV kasutaja
liitunud: 10.02.2013
|
11.11.2015 20:41:27
|
|
|
Panin ise ka tähele ,et tulede lüliti jamab.
|
|
tagasi üles |
|
|
Syncmahv
HV Guru
liitunud: 01.01.2006
|
11.11.2015 20:44:21
|
|
|
Wordmc9, Logitechi enda profilerist saad muuta kuidas rool "vabalt" käes tundub, oli vist damper str.
Equinox, Endal sama kala et need nupud ei toimi nagu peaks, arvatavasti bugine.
|
|
Kommentaarid: 108 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
102 |
|
tagasi üles |
|
|
mikk36
HV Guru
liitunud: 21.02.2004
|
11.11.2015 22:27:24
|
|
|
G27 puhul kohati sama tunne, et peaks maha keerama võimsust, muidu murrab ükshetk näpud ära kiiremaid pöördeid tehes (900 kraadise rooliga autode puhul kiirelt rooli vändates ja ilma mingi tugeva roolivõimuta sikutab kohati päris julmalt).
Kojameestega on ju aga see teema, et pead ise preferencesist vms selle automaatse asja välja lülitama, siis saad suvalisel hetkel ise aktiveerida.
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
|
makaak
HV kasutaja
liitunud: 11.08.2006
|
11.11.2015 22:29:25
|
|
|
Minu meelest selle kojameeste "lüliti" peab veel eraldi sisse lülitama...
Spoiler
|
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
24 |
|
tagasi üles |
|
|
Wordmc9
HV Guru
liitunud: 09.07.2006
|
11.11.2015 22:42:25
|
|
|
teeks keegi rooli confist screeshoti klaveriga oli võsa, ps3 pult natuke parem, ps4 pult kah kuidagi, rooliga püsib rajal
|
|
Kommentaarid: 333 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
278 |
|
tagasi üles |
|
|
Syncmahv
HV Guru
liitunud: 01.01.2006
|
11.11.2015 23:27:45
|
|
|
Wordmc9, Selle configa on nii et igal ühel sobib oma, netis sobrades leidsin ka igasugu variante millest enamus mulle ei meeldinud. Kuidagi sai kõigest oma kombineeritud ja nüüd enamvähem.
|
|
Kommentaarid: 108 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
102 |
|
tagasi üles |
|
|
MRTO
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
12.11.2015 00:40:55
|
|
|
Nad peaks/võiks teha ka valiku, et klaveri tundlikust saaks valida. Siiamaani on mängitav aga võiks kiiremini reageerida.
|
|
Kommentaarid: 86 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
77 |
|
tagasi üles |
|
|
mikk36
HV Guru
liitunud: 21.02.2004
|
12.11.2015 01:04:45
|
|
|
Rooli confist:
Profileris Overall force 108% ja ulatus 900deg
Mängus soft-lock vms aktiveeritud
Prefist cockppit driver & wheel: wheel only (et näitaks õiget kallet)
Ülejäänud default
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
|
|