Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
andyco
HV kasutaja

liitunud: 15.10.2004
|
04.10.2015 07:15:35
Dell U2713HM "burn-in" |
|
|
Selline teema, et pigem tahaks saada infot garantiiremondi kohta kui oma muret avaldada. Tegemist on aastavanuse Dell IPS-paneeliga, millele tekib tugev burn-in juba peale pooletunnist nt. brauseri kasutust (nt. kui vaatan youtube'i videot ja millega on seotud ka allolevad pildid). Hommikuks on sissepõlenud aadressiriba peaaegu kadunud, kuid sellegipoolest silmaga nähtav. Kui keegi on sarnase probleemi otsa sattunud, siis kas teab öelda, kuidas ja kui kaua garantiiremondis asja olemusega tegeletakse. PC Experdis ei osatud selle kohta midagi öelda. Pidin vaid monitori kohale viima testimiseks.
Desktopi taustaks on valitud ühtlane tumehall.
Spoiler 
Tegemist on pilditöötlusega... ilmselgelt taevas ei näe välja ruuduline.
Spoiler 
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
Killhoven
OC`er

liitunud: 05.11.2001
|
05.10.2015 11:21:43
|
|
|
Vaata monitori tagant serial nr ja saada küsimus antud isendi garantii ja eeldatava ajakulu kohta MAX123-te. See peaks olema kiireim teenindus. Sinu mure võib saada üllatavalt kiire lahenduse.
ot: |
Mul Delliga kogemusi ei ole, küll aga oli kunagi tugeva staatilise burn-in`iga BenQ monitor. Esmalt üritati Eesti firmas seda monitori "prandada" panneks taustaks täisvalge ja hoides seda paar päeva. Ehkki ma ei saa aru kui midagi on ilmselgelt katki siis miks peaks antud liigutus jäädavalt ekraani korda tegema? Nii võib puuduva garantiiga isendite pilti üritada paremaks saada. Aga see selleks. Seejärel saadeti monitor tootjale ja siis venis see saaga paari kuu pikkuseks kuna samaväärset monitori firma enam ei tootnudki, asemele pakuti keskklassi jama kuni lõpuks sain raha tagasi. Delli puhul ma analoogi siit ei otsiks. |
_________________ Foorumis on ühe lolli kohta kümme tarka, nii et jõud on enam-vähem võrdsed.™ |
|
Kommentaarid: 399 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
345 |
|
tagasi üles |
|
 |
andyco
HV kasutaja

liitunud: 15.10.2004
|
05.10.2015 12:11:01
|
|
|
Killhoven kirjutas: |
Vaata monitori tagant serial nr ja saada küsimus antud isendi garantii ja eeldatava ajakulu kohta MAX123-te. See peaks olema kiireim teenindus. Sinu mure võib saada üllatavalt kiire lahenduse.
ot: |
Mul Delliga kogemusi ei ole, küll aga oli kunagi tugeva staatilise burn-in`iga BenQ monitor. Esmalt üritati Eesti firmas seda monitori "prandada" panneks taustaks täisvalge ja hoides seda paar päeva. Ehkki ma ei saa aru kui midagi on ilmselgelt katki siis miks peaks antud liigutus jäädavalt ekraani korda tegema? Nii võib puuduva garantiiga isendite pilti üritada paremaks saada. Aga see selleks. Seejärel saadeti monitor tootjale ja siis venis see saaga paari kuu pikkuseks kuna samaväärset monitori firma enam ei tootnudki, asemele pakuti keskklassi jama kuni lõpuks sain raha tagasi. Delli puhul ma analoogi siit ei otsiks. |
|
Teistkordsel järelpärimisel sain konkreetsema vastuse. Just natuke aega tagasi helistasin PC Experti ja lõpuks osati mulle vastus anda. Mainiti midagi ülekuumenemise kohta. Nähtavasti läheb aega kuni kaks nädalat uue monitori saamiseks. Tõenäoliselt vahetatakse toode ümber. Tänan vastamast!
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
pinTero
HV veteran

liitunud: 10.11.2001
|
11.10.2015 18:34:39
|
|
|
See on mingi huvitav praak-paneeli nähtus. Oli täpselt sama veaga 23-tolline Delli IPS monitor (mudelit täpset ei mäleta).
Läks garantiisse - saadeti asendus - viga täpselt samasugune Lõpuks tehti rahatagastus...
|
|
Kommentaarid: 149 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
131 |
|
tagasi üles |
|
 |
andyco
HV kasutaja

liitunud: 15.10.2004
|
05.11.2015 20:26:25
|
|
|
Sain nüüd lõpuks pika ringiga oma uue monitori kätte, milleks oleks tegelikult kulunud vaid paar päeva. Läks aga kuu aega, tänu PC Experdi saamatusele. Jooksutati mind PC Experdi ja Ordi vahet, pidin isegi oma arvutikasti PC Experti viima, et viga tõestada jne... üpris pikk jutt tuleks - ei viitsi hetkel sellest jahuda. Igatahes oli mu monitoril "online"-garantii, mis tähendab seda, et telefoni teel oleksin saanud uue monitori endale ukse taha. Vähemalt sain uuema mudeli asemele - U2713Hb.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|