Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
heikis
HV Guru
liitunud: 17.03.2003
|
07.09.2015 11:33:03
|
|
|
kas need hiina dokid kõlbavad ka kasutada või on originaal peajagu üle?
|
|
Kommentaarid: 338 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
4 :: |
290 |
|
tagasi üles |
|
 |
holma
HV kasutaja
liitunud: 28.03.2004
|
07.09.2015 18:59:08
|
|
|
Ei tea originaaldokkidest midagi, hiina oma funkab mul probleemideta. Telefoni ka ei hoia nagu sitta pilpa peal, maja ehituse käigus pidevalt tolmu, saepuru, vee-niiskuse võtta. Töötab nigu vana mees Pesen aeg-ajalt suurema pasa kraani alla maha ja nigu peaaegu uus jälle. Okei, kraapse ikka tuleb.
|
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
sukelduja
HV Guru

liitunud: 14.06.2007
|
08.09.2015 12:45:48
|
|
|
heikis kirjutas: |
kas need hiina dokid kõlbavad ka kasutada või on originaal peajagu üle? |
Korralikult töötavad. Vahe tuleb sisse sellest millise laadija otsa selle doki riputad.
|
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
24 |
|
tagasi üles |
|
 |
c4v6
Kreisi kasutaja

liitunud: 15.05.2008
|
08.09.2015 19:33:33
|
|
|
Nii,
Mina sain täna tagasi peale 4.4.4 ja kuna avastasime, et aku oli ikkagi kergelt kummis, siis panime uue aku ka.
Nüüd vaja veel uus tagakaas kusagilt sebida.
Kuidas ma saan selle kinni keerata, et ta mulle uut androidi nüüd pakub ?
Esmapilgul nüüd aku peab, puutetundlikus on huipu parem ja vana hea keskkond on tagasi. Telefonimees ütles ka, et selle telefoni kõik probleemid on seotud selle uue androidiga.
|
|
Kommentaarid: 61 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
57 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sahasrahla
HV kasutaja
liitunud: 19.06.2011
|
08.09.2015 22:15:33
|
|
|
Hoia mõni sekund "New system update available" all > App info > Show notifications (nulli linnuke).
|
|
tagasi üles |
|
 |
raiksman
HV veteran

liitunud: 25.11.2003
|
09.09.2015 11:38:29
|
|
|
On see normaalne, et mobla ei ole kaks kuud vanagi aga nüüd ei lae enam rohkem kui 85% ja mobla on hommikul väga kuum ka veel? Aku ka surem tunduvalt kiiremini. natuke vara ei ole akul nii kiiresti pekki minna?
|
|
Kommentaarid: 156 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
145 |
|
tagasi üles |
|
 |
firemark
HV Guru

liitunud: 11.03.2007
|
09.09.2015 11:39:33
|
|
|
raiksman kirjutas: |
On see normaalne, et mobla ei ole kaks kuud vanagi aga nüüd ei lae enam rohkem kui 85% ja mobla on hommikul väga kuum ka veel? Aku ka surem tunduvalt kiiremini. natuke vara ei ole akul nii kiiresti pekki minna? |
täiesti vabalt võis juba uuena praak aku sees olla
|
|
Kommentaarid: 101 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
92 |
|
tagasi üles |
|
 |
c4v6
Kreisi kasutaja

liitunud: 15.05.2008
|
09.09.2015 12:26:10
|
|
|
Laske see uus soft maha, see on saatanast.
|
|
Kommentaarid: 61 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
57 |
|
tagasi üles |
|
 |
H_K
Aeg Maha 2n

liitunud: 09.01.2002
|
09.09.2015 12:35:23
|
|
|
Oli kevadel lapse kasutada olnud Motorola Defy-iga huvitav juhus, sai rooditud Defyle CM Lollipop versioon selga aetud, paari nädala pärast oli aku õhtal, tellisin uue aku, kuu aja pärast aku punnis ja akuga telefon pilti ette ei võta. Võib olla suur juhus, et akude viga, kuigi kangesti paistab välja, et tarkvaral võib laadimise korraldamisel olla oma osa. Kusjuures Defy foorumis oli aku teemal mingi seletus, kuidas tarkvara seda aku laetust üldse arvestab, ja seal olid mingid omad kiiksud ja probleemid. Üldiselt oli vist nii, et uue softi peale laskmisel võidakse senini kogutud akukasutuse-tervise info ära nullida, ja läheb mõnda aega kui uus tarkvara akuga jälle sinapeale saab. Võis olla, et esimesed päevad-nädalad võib akuteemad käituda imelikult, kiired arusaamatud tühjenemised jne, segadus ekraanil näidatava aku täituvuse ja reaalsuse vahel, ent mõne aja pärast pidavat see ise ära lahenema, aga üksikutel juhtudel mingil põhjusel ka mitte. Defy puhul jäi ka mulje, et akut vist laeti lihtsalt süsteemselt üle ja nii nad paksuks läksid ja otsad andsid
Enda Compacti teemal kurtsin samuti viimase tarkvarauuenduse (Lollipop) järgselt aku kasutuse kehvenemist, aga huvitaval kombel loksus ise paika. Ühel korral sai telefon nii tühjaks, et viskas selle Stamina säästurežiimi peale, lasin ka pärast laadimist paar päeva nii olla, kuna aku kestis Stmainaga ikka sigahästi aga ära tüütas, sest internetiühendused ja muu oli pidevalt aku säästmiseks välja lülitaud. Lülitasin Stamina välja ja edasine akukasutus tundus palju parem, hinnanguliselt samaväärne KitKati aegadega. Võimalik, et Stamina jooksutamisel telefon õppis akukaustusega kuidagi paremini ringi käima ja ka pärast Stamina väljalülitamist oli sellest infost kuidagi akusäästmisel kasu.
_________________ --------------- |
|
Kommentaarid: 53 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
51 |
|
tagasi üles |
|
 |
p2evavaras
HV vaatleja
liitunud: 16.11.2008
|
13.09.2015 18:49:55
|
|
|
Küsiks kaas-sonytajatelt nõu suhtlemiseks emt'ga: Nimelt käis naise compact garantiis helistamise probleemiga, kus teine pool enam minu juttu ei kuulnud. Teenindajatele oli probleem tuttav ja sai mitu korda esinduses käia, enne kui telefon vastu võeti. Esimesel korral võttis teenindaja letitaga mürasummutuse maha. See pidi mõnikord aitama. Katsetas siis naine nädalajagu - viga endine. Siis anti uus sim kaart. Garantiikorras. Ka siis jama jätkus. Lõpuks võeti telefon vastu ja saadeti targematele uurida. Mingi aeg helistati naisele, pakuti ekraani vahetust kuna seal oli paar kriimu(hind 120€). Sellest ta keeldus, mille peale teatati, et ta peab uue päringu tegema, et kas sellisel juhul üldse kehtib garantii. Lõpuks anti teada, et tehti telefonile tartkvara vahetus ja tahetakse 13€ saada.
Nüüd, kui mina sellest kuulsin, ajas karvad turri küll, klient ei saa ju kuidagi androidi süsteemi ja sony ebakõlas süüdi olla. Täiesti garantiiprobleem. Ja nemad lükkavad selle kliendi kraesse. Teada sain naiselt selle loo, helistasin 123'e. Seal härra andis mulle garantiiosakonna numbri. Nüüd uuringi, et kas keegi on veel sellises olukorras olnud ja kuidas käitunud? Või on homme garantiiosakonda helistades ainus argument see, et garantii on 2 aastat ja ükski ekraani kriim tarkvara tööd ei saa segada(eriti olukorras, kus elisa lasi välja tehnilise info kus uusim android ja sony kipuvad koos jonnakad olema) ning rõhumagi siis tarbijakaitsesse pöördumisele.
13 eurot ei ole küll suur raha aga olles sellel teemal silma peal hoidnud, siis üritatakse kliendilt nahka üle kõrvade tõmmata. Garantiitöö ju hüvitab nii ehk naa tehas. Kliendi raha on justkui topelt teenimine siis.
Andres
|
|
tagasi üles |
|
 |
Siim159
HV Guru

liitunud: 16.08.2010
|
13.09.2015 18:55:37
|
|
|
p2evavaras, Mingid kriimud ei kaota telefoni garantiid, kui need ei ole põhjustanud antud heli-vms probleemi (vaevalt ju). Kui mingi asi on vigane, siis see ei katkesta terve telefoni garantiid (kui nt ekraan läheb katki, siis lihtsalt ekraani garantii katkeb, muu garantii jääb alles). Loe Xperia Z3 Compact teema viimaseid poste. Seal üks kasutaja võitles pmst sama probleemiga ning sai võidu.
MTTC (kes Sony telefonide garantiid teostab) kasutabki klientide teadmatust sedasi ära.
Samuti ei saa aru, miks nad mingi tarkvara vahetusest raha küsivad? Telefonil ju garantii ning neil on kohustus telefon korda teha (ja kas üldse see tarkvara "vahetus" lahendas probleemi?). Või nad ajasid sellel asjal ka seda, et ekraanil on kriimud ja seetõttu garantii täiesti kadunud telefonil? See bullshit.
|
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
p2evavaras
HV vaatleja
liitunud: 16.11.2008
|
13.09.2015 19:09:35
|
|
|
Aitäh vihje eest. Lugesin, sain targemaks. Mina ka ei saa aru, miks nad raha küsivad. Homme helistan ja uurin.
|
|
tagasi üles |
|
 |
masmre
Kreisi kasutaja

liitunud: 08.02.2004
|
13.09.2015 20:08:52
|
|
|
p2evavaras kirjutas: |
Aitäh vihje eest. Lugesin, sain targemaks. Mina ka ei saa aru, miks nad raha küsivad. Homme helistan ja uurin. |
Anna siis teada, kuidas asjalood kulgevad.
|
|
Kommentaarid: 79 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
73 |
|
tagasi üles |
|
 |
Kevvare
Kreisi kasutaja

liitunud: 02.06.2010
|
13.09.2015 20:34:26
|
|
|
Mulle väideti seda, et kui telefon on rohkem kui 6 kuud vana peab ~10 eurot tasuma selle eest, et nad üldse viga otsima hakkavad. (diagnostika hind mis ei kuulu garantii alla) ja võttis kukalt kratsima küll.
|
|
Kommentaarid: 32 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
3 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sold OUT
no credit

liitunud: 30.07.2002
|
13.09.2015 21:23:23
|
|
|
Täiesti perses. Telefoni esiklaas lihtsalt lampi läks praegu laua peal seistes puruks... #absurd
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
 |
Siim159
HV Guru

liitunud: 16.08.2010
|
13.09.2015 21:40:59
|
|
|
Kevvare, Sellega pole eriti kursis... Vb kui otse MTTC-sse pöörduda, siis neil ehk ongi seal mingi selline õigus vms. Kui aga edasimüüja kaudu lahendada, siis edasimüüja kindlasti ei tohi mingi tasu küsida.
|
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
karusloom
HV kasutaja
liitunud: 11.11.2004
|
13.09.2015 21:58:07
|
|
|
Siim159 kirjutas: |
Kevvare, Sellega pole eriti kursis... Vb kui otse MTTC-sse pöörduda, siis neil ehk ongi seal mingi selline õigus vms. Kui aga edasimüüja kaudu lahendada, siis edasimüüja kindlasti ei tohi mingi tasu küsida. |
MTTC-l kui Sony ametlikul tööde teostamise asutusel puudub õigus muuta garantii tingimusi. Vigade tuvastamiseks on olemas punktuaalsed ja täpselt kirjeldatud protseduurid mis ei ole isegi MTTC enda poolt välja mõeldud vaid mis on tehase poolt väljastatud ning mida peab rangelt järgima ning mis ühtlasi on fikseeritud ajakuluga ja seega vastavalt tasustatud tehase poolt. Igasugune tasulise diagnostika jutt garantii perioodi ajal on kellegi fantaasia genereering mida ei tohi tõsiselt võtta.
|
|
Kommentaarid: 50 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
48 |
|
tagasi üles |
|
 |
p2evavaras
HV vaatleja
liitunud: 16.11.2008
|
14.09.2015 09:24:53
|
|
|
Nii, annan siis teada, mida sain teada helistades garantiiosakonda. Lühidalt: Kui seadmel on mehhaaniline vigastus(kriim ekraanil) ja klient ei võta vastu pakkumist (120€) selle vahetuseks lõpetatakse MTTC poolt garantii ära(mida tehtigi) Ja siis väidetavalt ma ise tellisin tarkvarauuenduse. Ühesõnaga: Täna lähen toon telefoni ära, maksan arve ka ära. Ja siis hakkan otsima kontakti Sony ja tarbijakaitsega, jälgides kaaskannataja teed, kes kirjeldas oma lugu Z3 compacti teemas. Kui keegi oskab anda vihjeid ja nippe asjade edasi ajamisel, olen kõigile nõuannetele avatud.
Hoian teid kursis.
Andres
|
|
tagasi üles |
|
 |
Tomv
Kreisi kasutaja

liitunud: 14.01.2007
|
14.09.2015 10:02:39
|
|
|
Leo Kalme kirjutas: |
Tomv kirjutas: |
Leo Kalme kirjutas: |
EasyRoot jah. Flashisin KK peale, rootisin installisin dual-recovery ja installisin twrps PRFW .270'i. |
Kas see meetod ka 5.0.2-ga töötaks? Ma olen edasi-tagasi Custom ROMe peale vorpinud, aga ükski pole nii head akukestvust andnud nagu Sony stock ROM oma Stamina mode'iga. Seega panin jälle stocki tagasi, aga ei leia korralikku rootimisvõimalust. Kõik variandid lõpetavad bootloopis. Kas viimasele Lollipopile on üldse normaalne root olemas? |
Aga nii see ju ongi. Rooditud KitKatilt flashid peale dual-recovery ja sealt edasi pre-rooditud 5.0.2-e. |
Aga mismoodi näeks välja see teekond rootimata lollipopilt?
_________________ jah |
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
 |
rmc
Aeg Maha 2n

liitunud: 28.06.2005
|
14.09.2015 12:27:00
|
|
|
p2evavaras, täiesti idiootne suhtumine MTTC poolt. Kui ma kogemata ekraanile kääridega kriipsu teen, siis ega seepärast telefon katki lähe , peab hakkama igast vigastusest pilti tegema, päevikut pidama nende jaoks, et kõik toimiks?
_________________
 |
|
Kommentaarid: 195 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
181 |
|
tagasi üles |
|
 |
p2evavaras
HV vaatleja
liitunud: 16.11.2008
|
14.09.2015 13:11:41
|
|
|
Mttc'ga ma ei suhelnud, küll aga emt garantii osakonnaga. Jutt oli selline.
Mina: "Ega siis kriim ei saa lõpetada seadme garantiid. Eriti veel tarkvara garantiid?!"
Onu emt'st:"Saab ikka küll ja lõpetab."
Vot sedasi.
Ja kriim ekraanil on tekkinud laadija otsast, naine oli natuke hooletu laadima panemisel
|
|
tagasi üles |
|
 |
Draqula
HV Guru
liitunud: 29.10.2004
|
14.09.2015 14:57:30
|
|
|
p2evavaras kirjutas: |
Mttc'ga ma ei suhelnud, küll aga emt garantii osakonnaga. Jutt oli selline.
Mina: "Ega siis kriim ei saa lõpetada seadme garantiid. Eriti veel tarkvara garantiid?!"
Onu emt'st:"Saab ikka küll ja lõpetab."
Vot sedasi.
Ja kriim ekraanil on tekkinud laadija otsast, naine oli natuke hooletu laadima panemisel  |
Garantii tingimused sätestab tootja/müüja, selles osas vaielda raske.
Eesti seadusandlus sätestab pretensiooniesitamise õiguse, mis ei tohiks selliste idiootsete väidete järgi painduda nagu sulle esitati.
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
 |
Siim159
HV Guru

liitunud: 16.08.2010
|
14.09.2015 16:35:38
|
|
|
p2evavaras, Las nad toovad vastava punkti ka välja. Ei tea, kus nad sellise välja võluvad?
|
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
MultiUser
HV kasutaja
liitunud: 16.04.2007
|
14.09.2015 20:33:36
|
|
|
p2evavaras kirjutas: |
Mttc'ga ma ei suhelnud, küll aga emt garantii osakonnaga. Jutt oli selline.
Mina: "Ega siis kriim ei saa lõpetada seadme garantiid. Eriti veel tarkvara garantiid?!"
Onu emt'st:"Saab ikka küll ja lõpetab."
Vot sedasi.
Ja kriim ekraanil on tekkinud laadija otsast, naine oli natuke hooletu laadima panemisel  |
Niisiis peab ikka väga hoolikalt kaaluma, millise tootja seadmeid tulevikus osta. Ja seda just siinse kolka teenindust silmas pidades. Paraku on see mttc päris mitme tootja garantii teostaja. Paneb päris kiruma. Nende kobakäppade juurde ei julge enam oma poolpidust pisiveaga garantiiga seadet viia. Viimati oli kolm nädalat ära ning ei tehtud midagi... Eelnevatel kordadel on tekkinud hästi hoitud telefonidele kriime, ekraanide vahetusel garantiitööde käigus. Üks telefon käis sama veaga kolm korda ning enne korda ei saanud, kui nõudsin seadme tagasiostu. Huvitaval kombel suudeti siis korda teha... Ehk siis umbes iga kolmas kord neil vist töö õnnestub.
|
|
tagasi üles |
|
 |
softis
HV Guru

liitunud: 07.09.2004
|
14.09.2015 20:53:04
|
|
|
Iseasi, kas vaeva väärt on aga võid ka nt Soome saata selle teinekord.
_________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks! |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
|