Seoses kolimisega sai augusti viimastel päevadel leping ära lõpetatud. Öeldi, et eks te toimetaga siis modem ja kaart kaardimoodul neile tagasi. Kuna nad asuvad nüüd kusagil üsna ebamugavas kohas, tegin seda alles eile. Kõik tore, võeti vastu ja klienditeenindaja teatas rõõmsalt, et augusti viimaste päevade eest on mul ettemaks arvel, et tuleb saata kiri klienditeenindusse ja see tagasi küsida.
Okei, sai seda tehtud. Sealt tuli vastus, et pole teil mingit ettemaksu ja räägiti mingist kaarditasust. Wtf. Sai täpsustav kiri saadetud, mille vastuseks tuli arve. Hoopis mina pean neile maksma, sest nad on sinna väga sobival külge keevitanud kogu septembri eest seadmete rendi
Nagu mida. Jah, tegu ei ole suurte summadega, aga põhimõtteliselt ikka tore suhtumine küll. Kui tulevikus isegi oli võimalusel plaan Starmani äkki tagasi minna (hetkel nad uues kohas lihtsalt ei paku teenust ja siiani ma olin nendega üsna rahul), siis nüüd ja edaspidi võivad küll muna imeda ja viin oma raha parem Elionile. Ja nende Starmani tüüpide vastu kaubanduskeskustes ma ka enam viisakas ei ole. _________________ verba volant, scripta manent Hoiatus! Olen sinu postituses olevate lolluste ja nõmeduste vastu allergiline. Lolluste ilmnemisel võib kaasneda raskekujuline sarkastiline reaktsioon.
Antud kaabliotsad siiski on pigistatavad. Mina neid igaks juhuks näppima ei hakka. Huvitav miks tehnikud ise kohapeal mingit kontrolli eitee, et vältida tagasikutsumisi.
Sest iga väljakutse eest maksad
tegelt ka? loogika eeldaks siiski et ma ei peaks neile peale maksma selle eest et nad oma teenuse kvaliteedi tagaksid. palju see väljakutse maksab siis kah, mingi kirve tunnihinna alusel?
kui telekasse jookseb zuumtv, ma veel ei tea täpselt kas boxiga või mooduliga, a kui nüüd teha telekale firmware'i uuendus, kas siis tuleb mingid seaded uuesti ka sättida juhul, kui mooduliga on zuumtv? telekaks philips, vist selle aasta oma.
Tegin naabrimehe telekale uuenduse ära. Täna ta küsib, et et mingitel kanalitel kus peaks vist olema EST subtiitrid, ei näita neid, a mõndadel näitab, ta rääkis mulle Historyst a ma ei tea kas sel peaks olema eesti keelsed subtiitrid või mitte.
Antud kaabliotsad siiski on pigistatavad. Mina neid igaks juhuks näppima ei hakka. Huvitav miks tehnikud ise kohapeal mingit kontrolli eitee, et vältida tagasikutsumisi.
Sest iga väljakutse eest maksad
tegelt ka? loogika eeldaks siiski et ma ei peaks neile peale maksma selle eest et nad oma teenuse kvaliteedi tagaksid. palju see väljakutse maksab siis kah, mingi kirve tunnihinna alusel?
Tehnik on siis tasuta kui nende poolt kaablid sitasti tehtud. Kui ise sebisid või lasid teha, siis maksad.
Loogiline ju. _________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks!
Antud kaabliotsad siiski on pigistatavad. Mina neid igaks juhuks näppima ei hakka. Huvitav miks tehnikud ise kohapeal mingit kontrolli eitee, et vältida tagasikutsumisi.
Sest iga väljakutse eest maksad
tegelt ka? loogika eeldaks siiski et ma ei peaks neile peale maksma selle eest et nad oma teenuse kvaliteedi tagaksid. palju see väljakutse maksab siis kah, mingi kirve tunnihinna alusel?
Kümme eurikut .. mul siiamaani on tehnik 3 korda käinud, iga kord oli eelmine tehnik oma tööd shitasti teinud, raibed küsisid ikka selle eest raha
kui telekasse jookseb zuumtv, ma veel ei tea täpselt kas boxiga või mooduliga, a kui nüüd teha telekale firmware'i uuendus, kas siis tuleb mingid seaded uuesti ka sättida juhul, kui mooduliga on zuumtv? telekaks philips, vist selle aasta oma.
Tegin naabrimehe telekale uuenduse ära. Täna ta küsib, et et mingitel kanalitel kus peaks vist olema EST subtiitrid, ei näita neid, a mõndadel näitab, ta rääkis mulle Historyst a ma ei tea kas sel peaks olema eesti keelsed subtiitrid või mitte.
Täname teid pöördumast Starmani poole!
Hetkel meil kasutatavad seadmed seda upconvertimsel kahjuks ei võimalda. Näiteks SD kanali puhul on see peidetud ja seal valgeid kriipse näha ei ole.
Kui kõik läheb plaanipäraselt siis laheneb antud mure augusti lõpuks uute seadmete kasutuselevõtuga.
AS Starman
Selle saaga jätk on siis nüüd selline, et nii ETV kui ETV2 SD kanalitele on need faking triibud tekkinud. "HD" kanalist muidugi rääkimata.
tsitaat:
-----Original Message-----
From: Starman klienditeenindus [mailto:klienditugi@starman.ee]
Sent: Friday, September 04, 2015 1:51 PM
To: raud@hinnavaatlus.ee
Subject: RE: ETV pildikvaliteedi langus
Täname Teid pöördumisest Starmani poole!
Edastasime pildikvaliteedi ja ETV HD kanali valgete triipude küsimuse teeleteenuste juhtivinsenerile. Vastuse saabumisel anname Teile teada.
Kümme eurikut .. mul siiamaani on tehnik 3 korda käinud, iga kord oli eelmine tehnik oma tööd shitasti teinud, raibed küsisid ikka selle eest raha
sellest ei saa ma absoluutselt aru... keegi tarbijakaitsesse pole pöördunud?
see, et nad ühendades ise modem.starman.ee ei vaata, on ka jabur. täielikult lohakat tööd tehakse. _________________
-----Original Message-----
From: Starman klienditeenindus [mailto:klienditugi@starman.ee]
Sent: Friday, September 04, 2015 2:40 PM
To: raud@hinnavaatlus.ee
Subject: RE: ETV pildikvaliteedi langus
Hea Tanel Raud!
Täname veelkord pöördumast Starmani poole!
Need triibud on näha kui CRT teleriga vaadata.
Kvaliteedi poolelt on bitrate sama mis varem, nii SD kui HD kanalitel. HD on 1080i varem oli 720p. Hetkel teeb upconverti ETV ise. Kirjeldatud mured peaksid lahenema esmaspäeval kui ETV teeb ümbelülituse HD signaalile.
Valgete triipude kuvamine peaks samuti korda saama esaspäevase ümberlülitusega ETV poolt.
Peab vist HV toetust saatma
It foorumi pealik ja kodus tehnika eelmisest kümnendist/sajandist _________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
namstoop, see arve teema on neil kogu aeg seline olnud.
Kui klient juba läheb, tuleb koorida mis annab. _________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine."
otsad tunduvad korralikud olevat jah, kuigi varjestuse kohta ei oska öelda, tunduvad suhteliselt kõvasti küljes olevat ning keeratavad ei tundu samuti olevat, kuidas selle otsast saan ning kas pärast ise korralikult ka tagasi saan ilma tööristadeta?
järel pole midagi peale selle, et jagajast üks läheb starboxi ning teine ruuterisse
otsad tunduvad korralikud olevat jah, kuigi varjestuse kohta ei oska öelda, tunduvad suhteliselt kõvasti küljes olevat ning keeratavad ei tundu samuti olevat, kuidas selle otsast saan ning kas pärast ise korralikult ka tagasi saan ilma tööristadeta?
järel pole midagi peale selle, et jagajast üks läheb starboxi ning teine ruuterisse
väljakutse 10.-
alustatud pooltund tööd 12.-
materjalid vastavalt hinnakirjale lehelt, mis koos lepingutega jäeti. otsad 1€ tk, kaabli meeter 0,6€ kahene jagur 4, kolmene 5 jne.
suured tänud, kuid kui signaal korralik ja otsad korralikud, siis miks internet siiski kannatab, mis neist tühja ikka välja kutsuda, kui siin kohapeal kõik ok tundub olevat, kuid samuti kuidagi peaks probleemile mingisuguse lahenduse leidma ikkagist.
See ka vähe ebareaalne et maksan 100megase neti eest ning reaalsus on teine, sooviks stabiilselt 90+ näha, siis oleks rahul.
Kedagi süüdistada ka ei oska, aga ometigi minu viga ka pole.
tohoh, peale postitamist õnnestus esimest korda korraks lubatud kiirus ka kätte saada
kuid koheselt uut testi tehes on reaalne tulemus siiski 60ne kanti, mis on stabiilne, stabiilselt tuleb 40-70, kuid millest see nüüd oleneb siis et korraks ka lubatud kiiruse kätte sain, tuule suunast?
Eelmisel lehel olevale arutelule lisaks, et oli samuti sarnane probleem kuidas online-mängudes (CS:GO) viskas pidevalt lag'i sisse. Mingi hetk hakkas internet üldse iga väikese aja tagant täielikult katkema, vahel ilma liialdamiseta iga kuradi 20 sekundi tagant. Sai ruuterit vahetatud mitu korda ja lõpuks pärast tehniku mingit kruttimist sai korda... ajutiselt. Just ajutiselt, sest täpselt sama probleem on korduvalt ka varem ette tulnud. Järgmine kord lähen juba Elioni peale üle. Sõber näiteks tegigi seda, sest tal ei suudetudki Mustamäel internetti korda saada.
W!ngs, su sõber pole ainus, kes "raske" otsuse on teinud, pealegi on sümmeetriline kiirus kauba peale.
pean nõustuma _________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Eelmisel lehel olevale arutelule lisaks, et oli samuti sarnane probleem kuidas online-mängudes (CS:GO) viskas pidevalt lag'i sisse. Mingi hetk hakkas internet üldse iga väikese aja tagant täielikult katkema, vahel ilma liialdamiseta iga kuradi 20 sekundi tagant. Sai ruuterit vahetatud mitu korda ja lõpuks pärast tehniku mingit kruttimist sai korda... ajutiselt. Just ajutiselt, sest täpselt sama probleem on korduvalt ka varem ette tulnud. Järgmine kord lähen juba Elioni peale üle. Sõber näiteks tegigi seda, sest tal ei suudetudki Mustamäel internetti korda saada.
atm esineb Akadeemia tee, Ehitajate tee, Vilde tee elanikel selliseid "mikrokatkestusi" ja see on üldine probleem. Neid mikrokatkestusi saab tunda ainult arvutimängudes või programmis kus vaja stabiilset netiühendust. Probleemiga juba tegeletakse.
Eelmisel lehel olevale arutelule lisaks, et oli samuti sarnane probleem kuidas online-mängudes (CS:GO) viskas pidevalt lag'i sisse. Mingi hetk hakkas internet üldse iga väikese aja tagant täielikult katkema, vahel ilma liialdamiseta iga kuradi 20 sekundi tagant. Sai ruuterit vahetatud mitu korda ja lõpuks pärast tehniku mingit kruttimist sai korda... ajutiselt. Just ajutiselt, sest täpselt sama probleem on korduvalt ka varem ette tulnud. Järgmine kord lähen juba Elioni peale üle. Sõber näiteks tegigi seda, sest tal ei suudetudki Mustamäel internetti korda saada.
atm esineb Akadeemia tee, Ehitajate tee, Vilde tee elanikel selliseid "mikrokatkestusi" ja see on üldine probleem. Neid mikrokatkestusi saab tunda ainult arvutimängudes või programmis kus vaja stabiilset netiühendust. Probleemiga juba tegeletakse.
tore kuulda, et probleemiga tegeletakse. on kuskile jõutud ka probleemi lahendamisega või tähendab tegelemine, et probleemist ollakse teadlik ja vea leidmine on nagu nõela heinakuhjast otsimine ning võtab kuu aega ?
Eelmisel lehel olevale arutelule lisaks, et oli samuti sarnane probleem kuidas online-mängudes (CS:GO) viskas pidevalt lag'i sisse. Mingi hetk hakkas internet üldse iga väikese aja tagant täielikult katkema, vahel ilma liialdamiseta iga kuradi 20 sekundi tagant. Sai ruuterit vahetatud mitu korda ja lõpuks pärast tehniku mingit kruttimist sai korda... ajutiselt. Just ajutiselt, sest täpselt sama probleem on korduvalt ka varem ette tulnud. Järgmine kord lähen juba Elioni peale üle. Sõber näiteks tegigi seda, sest tal ei suudetudki Mustamäel internetti korda saada.
atm esineb Akadeemia tee, Ehitajate tee, Vilde tee elanikel selliseid "mikrokatkestusi" ja see on üldine probleem. Neid mikrokatkestusi saab tunda ainult arvutimängudes või programmis kus vaja stabiilset netiühendust. Probleemiga juba tegeletakse.
tore kuulda, et probleemiga tegeletakse. on kuskile jõutud ka probleemi lahendamisega või tähendab tegelemine, et probleemist ollakse teadlik ja vea leidmine on nagu nõela heinakuhjast otsimine ning võtab kuu aega ?
probleemile jõuti jälile augusti lõpus, rohkem midagi ei tea.
Võin kinnitada, et lahendatud seda pole- isegi kui jälile jõuti.
Hetk tagasi mängisin CS:GO'd ja kuskil iga 10-20 seki tagant pilt jookseb kokku ~2 sekundiks. Teinekord kohe jutti.
Nii ei saa kohe üldse mängida.
Tõsiselt mõtlen Elioni peale vahetamist-peale 5+ aastat tuleks vahetada.
Sest juba pikemat aega selline probleem ja lahendust ei leita.
Oli ju kirjas, et tegeletakse, mitte, et on juba lahendatud.
Minu arust on just tore näha, et tegelikult probleeme ikka on rohkematel inimestel.
Seega äkki liigutatakse ennast kiiremini lahenduse suunas.
Kuu aega puuduliku teenuse eest maksta, hakkab juba tõsisemaid kolimismõtteid tekitama.
Saatsin neile tagasiside ka.
Maksan neile mingi 40+ eurot kuus (ei ole just vähe) ning pikaaegne klient.
Kui võtavad ühendust siis reaalselt ütlen, et no "do-or-die". Kuna töötan Telekomis siis omatöötajana saaksin väga soodsalt uue kodupaketi Elionist. Pole seda siiamaani teinud sest kuni selle hetkeni olen Starmaniga rahul olnud, aga no tõesti kaua võib.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.