Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Dirt Rally märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 67, 68, 69  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Equinox
HV veteran
Equinox

liitunud: 05.04.2002




sõnum 12.08.2015 20:43:27 vasta tsitaadiga

AndreReiu kirjutas:

Mina võin üks olla kuna olen üsna aktiivne oma 400 mängu tunniga icon_lol.gif


Tehtud ja hannes36-le ka andsin õigused icon_smile.gif

_________________
Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
viisnelinu
HV vaatleja

liitunud: 04.08.2015




sõnum 12.08.2015 21:03:31 vasta tsitaadiga

hannes36 kirjutas:
Anar. kirjutas:
Sai ka soetatud Dirt Rally ja ostsin G27 ka kohe, mõtlesin et hakkan täiga rallitama. Pole aga kunagi ühtegi sellist "simulaatorit" mänginud, veel vähem rooli puutunud. icon_biggrin.gif Päris huumor kohe, üle paari sekundi raja peal ei püsi. Kellelgi mingeid häid soovitusi ehk, kuidas harjutamist lihtsamaks teha? thumbs_up.gif


meenutab minu algust icon_biggrin.gif mingi nädalaga hakkas tulema. Algul tasub tõesti rahulikult võtta.


"Rahulikult" võtmine pole võib-olla ka kõige õigem lahendus. See tähendab näiteks seda, et paljud kes esimest-teist-kolmandat korda üldse proovivad, ei julge keerata. Hoogu ei ole palju, aga ikkagi ei keera rooli nii palju kui vaja oleks ning otseks see kurv läheb. Teine asi on ka tehniline ja teadlikum lähenemine, ehk on asju kuidas auto keerama saada, seda nii mängus kui ka päriselus.

Example, kiires kurvis pedaali järgi lasta ei ole teab kui tark tegu, nii kui vedu tagant ära - kohe ka välja veab. Õige pööre (käik) on ka alati oluline.
Teinekord jälle aitab just piduri kasutamine, küll aga nn "vasaku jala pidur" mida ka valdav osa reaalseid rallisõitjaid kasutab, näiteks väga kiires kurvis kus juba puhtast inertsist (väga suurel kiirusel) ei suuda auto teel püsida ja hakkab välja kiskuma, aitab just nimelt gaasipedaali põhjas hoides sinna juurde vasaku jalaga õrnalt piduri vajutamine, see surub nina natukene vastu maad ja hoiab esimest sisemist ratast kurvis sees, selliselt on ka võimalik see kurv tunduvalt kiiremini läbida kui ehku peale ainult gaasiga mängides jms.
Lisaks siis ideaaltrajektoorid, kontrad ja muud sarnased asjad, kus siis pannakse auto juba eelnevas kurvis järgneva jaoks paremasse ja sobilikumasse trajektoori, külglibisemisesse jne.

Abiks on kindlasti suur hulk youtubes saadaval olevaid videoklippe nii mängudest kui ka reaalsest rallist endast mille pealt saab veidi nippe ja tehnikat õppida.
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Gap
HV Guru
Gap

liitunud: 20.03.2006




sõnum 12.08.2015 21:25:55 vasta tsitaadiga

Mängin ka seda mängu ikka vahest ja kuna mängin xbox360 analoog pc puldiga,siis endal ikka suht raske veel esikohti väljasõita...parim mida olen suutnud on saksamaa rallil 2 koht üldkokkuvõttes...momendil ongi saksamaa ja inglise etapid, mis mulle paremini sobivad,võrreldes kreeka ja selle monte carlo etappidega.Seal nagu üldse ei taha auto teel püsida icon_biggrin.gif muidu ikka nii kohtadel 4-7 imelik on see et seal monte carlo ralllil kus on lumine maastik,siis on juhtunud et auto libises kurvis n.ö teelt välja võssa,siis oli kiri ees et sõit läbi vms icon_confused.gif Proovisin siin hiljuti ka mõne kiirema klassi autot,sellega ei suutnud üldse teistega tempos püsida... vahe oli peale ühte rada juba mingi minut juba icon_neutral.gif eks ma pean veel harjutama ka,mängitud seda mängu kokku alles mingi 24 tundi... see kiirem auto näiteks sirge peal suurema kiiruse peal vibab ka kuidagi imelikult ja siis kurvides ma ei suuda teda nagu üldse ohjes hoida.... eks rooliga on kindlasti parem seda mängida,selline reaalne tunnetus on kindlasti parem... aga mäng on siiski üks parimaid rallimänge mis peale richard burns rallyt tehtud beer_yum.gif
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rocky-b
Kreisi kasutaja
rocky-b

liitunud: 06.06.2010



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.08.2015 21:31:20 vasta tsitaadiga

Kel probleeme kiirusega ja enda tagasihoidmisega, siis tuleks RBR'is rallikool ära teha ning proovida üks ralli rahulikult läbi sõita. Olen täheldanud, et see aitab thumbs_up.gif
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mihkel.
HV Guru
Mihkel.

liitunud: 16.06.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.08.2015 21:45:49 vasta tsitaadiga

RBR'i taust aitab päris kõvasti. Ralli sõitmise põhitõed on täpselt samad, justnimelt siin eelnevalt nimetatud vasaku jala pidur jms.
Kommentaarid: 91 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 81
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Gap
HV Guru
Gap

liitunud: 20.03.2006




sõnum 12.08.2015 23:45:13 vasta tsitaadiga

rocky-b kirjutas:
Kel probleeme kiirusega ja enda tagasihoidmisega, siis tuleks RBR'is rallikool ära teha ning proovida üks ralli rahulikult läbi sõita. Olen täheldanud, et see aitab thumbs_up.gif



RBR rallikooli olen kunagi ammu läbi teinud küll,aga see oli niiii ammu et midagi väga palju sellest küll ei mäleta enam icon_lol.gif aga eks ma harjutan tasapisi ja saksamaa rallil sõitsin just 2 koha välja ühel etapil icon_razz.gif rbr rally oli vägev mäng küll ,mängiks seda isegi praegu, aga pole seda enam kusagilt võtta,nad võiksid sellest mängust uue parandatud veriooni teha,muidugi koos rallikooliga icon_razz1.gif Samas selle kiiruse tagasihoidmisega on ka nii ja naa... kui väga palju kiirust tagasi hoida siis kaotab kõvasti aega ja need 180 kraadised kurvid on võimatu suure kiirusega niikuinii välja võtta... tavalise piduriga kuidagi ei keera kurvi välja ja kui kässarit vajutan siis viskab külje ette vahest...
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
viisnelinu
HV vaatleja

liitunud: 04.08.2015




sõnum 13.08.2015 00:05:02 vasta tsitaadiga

180 kraadised?

Pidurist ja käsipidurist rääkides - pidurdada on eelkõige ikka ENNE kurvi vaja, et siis kurv ise maksimum juhitavuse ja kiirusega läbida ja väljudes vajadusel juurde vajutada. See muidugi ei ole kõikide läbimiste ja kurvide kohta, neid vasaku jala piduriga kurve on ka üksjagu ning sel juhul töötab see pidur just juhitavuse säilitamise eesmärgil ideaalselt.

Käsipidurit ei ole vaja maailmalõppu vedada, seda on vaja vaid hetkeks ÕIGEL ajal ning ei tule mingit spinni kui teadlikult rooli keerata ja muid pedaale vajutada - jällegi, õiget pööret ja käiku on ka vaja. Paljud tagasipöörded saab läbida kontraga, ehket viid pilli juba teadlikult rooli keerates ja õigel ajal pidurit puudutades teistpidi risti ning keerad selle kurvi õige kiiruse ja raadiusega väga hästi ära.

Soovitan soojalt video otsast lõpuni ja vajadusel mitu korda läbi vaadata ja ka ise proovida.

Link
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hannes36
Kreisi kasutaja
hannes36

liitunud: 30.10.2003




sõnum 13.08.2015 10:16:43 vasta tsitaadiga

viisnelinu kirjutas:
hannes36 kirjutas:
Anar. kirjutas:
Sai ka soetatud Dirt Rally ja ostsin G27 ka kohe, mõtlesin et hakkan täiga rallitama. Pole aga kunagi ühtegi sellist "simulaatorit" mänginud, veel vähem rooli puutunud. icon_biggrin.gif Päris huumor kohe, üle paari sekundi raja peal ei püsi. Kellelgi mingeid häid soovitusi ehk, kuidas harjutamist lihtsamaks teha? thumbs_up.gif


meenutab minu algust icon_biggrin.gif mingi nädalaga hakkas tulema. Algul tasub tõesti rahulikult võtta.


"Rahulikult" võtmine pole võib-olla ka kõige õigem lahendus. See tähendab näiteks seda, et paljud kes esimest-teist-kolmandat korda üldse proovivad, ei julge keerata. Hoogu ei ole palju, aga ikkagi ei keera rooli nii palju kui vaja oleks ning otseks see kurv läheb. Teine asi on ka tehniline ja teadlikum lähenemine, ehk on asju kuidas auto keerama saada, seda nii mängus kui ka päriselus.

Example, kiires kurvis pedaali järgi lasta ei ole teab kui tark tegu, nii kui vedu tagant ära - kohe ka välja veab. Õige pööre (käik) on ka alati oluline.
Teinekord jälle aitab just piduri kasutamine, küll aga nn "vasaku jala pidur" mida ka valdav osa reaalseid rallisõitjaid kasutab, näiteks väga kiires kurvis kus juba puhtast inertsist (väga suurel kiirusel) ei suuda auto teel püsida ja hakkab välja kiskuma, aitab just nimelt gaasipedaali põhjas hoides sinna juurde vasaku jalaga õrnalt piduri vajutamine, see surub nina natukene vastu maad ja hoiab esimest sisemist ratast kurvis sees, selliselt on ka võimalik see kurv tunduvalt kiiremini läbida kui ehku peale ainult gaasiga mängides jms.
Lisaks siis ideaaltrajektoorid, kontrad ja muud sarnased asjad, kus siis pannakse auto juba eelnevas kurvis järgneva jaoks paremasse ja sobilikumasse trajektoori, külglibisemisesse jne.

Abiks on kindlasti suur hulk youtubes saadaval olevaid videoklippe nii mängudest kui ka reaalsest rallist endast mille pealt saab veidi nippe ja tehnikat õppida.
Sekundiga rajalt kadudes viitab ikkagi sellele, et pole veel mitte mingisugust rooli ja pedaali tunnetust. Lisaks ei ole veel kiirusetunnetust. Eks ma mäletan veel enda esimesi päevi, alustasin täpselt sama moodi. Ostsin DR'i ja G27 ja teel püsimine oli suur pingutus. Gaasi andsin nagu lülitiga- on-off, süsteemis ja roolist ei saanud sottigi aru. nädala pärast käisin juba kõiksugu õppematerjalid läbi ja siis hakkasid tulemused paistma ning kiirused kasvama.
Btw Anar. vaata Logitechi rooli pöörderaadius üle, ma keerasin enda oma suuremaks ja selle võrra polnud juhitavus nii tundlik enam.

_________________
minu lugupeetus
Kommentaarid: 121 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 111
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Anar.
HV kasutaja

liitunud: 09.06.2009




sõnum 13.08.2015 16:17:36 vasta tsitaadiga

Mille all te käsipidurit hoiate g27 peal?
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
AndreReiu
HV vaatleja

liitunud: 29.07.2015




sõnum 13.08.2015 16:58:42 vasta tsitaadiga

Anar. kirjutas:
Mille all te käsipidurit hoiate g27 peal?


Käigud on labade all ja käsipidur on käigukangi all icon_wink.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hannes36
Kreisi kasutaja
hannes36

liitunud: 30.10.2003




sõnum 13.08.2015 17:02:55 vasta tsitaadiga

mul käigud labadel ja kässer rooli parem ülemine nupp, nii et default.
_________________
minu lugupeetus
Kommentaarid: 121 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 111
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
-huviline-
HV kasutaja

liitunud: 17.04.2012




sõnum 13.08.2015 17:17:11 vasta tsitaadiga

Vahetan käiku kangiga ja kässariks panin vasaku laba.
_________________
SC: -huviline-
Steam: Huviline
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Anar.
HV kasutaja

liitunud: 09.06.2009




sõnum 13.08.2015 17:37:39 vasta tsitaadiga

Ma nii pädav ei ole veel, et käiku vahetada, kümmnest kolm jõuan üldse raja lõppu. icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
viisnelinu
HV vaatleja

liitunud: 04.08.2015




sõnum 13.08.2015 17:52:19 vasta tsitaadiga

Käikude manuaalse vahetamise võiks võtta kohe selle rooli ja pedaalitunnetuse juurde, see teeb head. Automaadiga on alatihti see paha lugu, et on liiga madal pööre ja teinekord kus on vaja just neljandat põhjas hoida, vahetab arvuti ikkagi viiendale. Samuti on kohti kus on just vaja viiendaga lasta, kuigi võiks kiiruse järgi ka vabalt kolmas olla, siis hoiabki arvuti just seda kolmandat. Ja on kohti kus piduriga pidurdamine teeb ajale liiga, kuid käik alla lahendus annab lõppajas juba sekundi-kaks. Eriti hullud on tagasipöörded näiteks Montes sõites ja just mäest üles. Kõik on ilus, aga kui pööret on vaja siis paneb teise või juba kolmanda, kuigi tuleks lasta esimesega või siis teisega, see teeb ka ajale väga palju liiga.

Mina olen rallimänge alati mänginud käigud labade all ja kang alla siis käsipidur, tunnetab kuidagi paremini kui roolil nuppu kasutades.

Rooli pööramisraadius on oluline, samuti ka tundlikus, see tasuks ka üle vaadata pedaalide puhul.


viimati muutis viisnelinu 13.08.2015 17:55:09, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hannes36
Kreisi kasutaja
hannes36

liitunud: 30.10.2003




sõnum 13.08.2015 17:53:48 vasta tsitaadiga

Anar. kirjutas:
Ma nii pädav ei ole veel, et käiku vahetada, kümmnest kolm jõuan üldse raja lõppu. icon_biggrin.gif
harjuta ikka kohe algusest manualiga, tegelikult on sedasi isegi lihtsam sõita.
_________________
minu lugupeetus
Kommentaarid: 121 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 111
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
AndreReiu
HV vaatleja

liitunud: 29.07.2015




sõnum 13.08.2015 18:26:28 vasta tsitaadiga

Olen ka algusest peale manuaaliga sõitnud ja kõik abid esimesest päevast peale välja lükanud.
Ma arvan, et kui kasutad abisid ja automaati siis pead hakkama edaspidi jälle sõidutehnikat muutma ja ümber õppima.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
NeroEST
Kreisi kasutaja
NeroEST

liitunud: 11.11.2007




sõnum 13.08.2015 18:31:34 vasta tsitaadiga

Mina tegin siis nii ,et algusest peale abid maas ja manuaal. Esimesed 15-20 tundi s6itsin nii, et kordagi restarti ei vajutanud. Sain teinekord katkestamisi ja kaotusi eksimuste t6ttu.
Niimoodi sai realistlikut rallielamust ja oli väga fun.
nüüd aga hakkasin siin eelpoolk6nelejate soovitusel restartima kui midagi nihu l2heb. Selle tegevusega 6pib selgeks radasid. Tulemus on see, et xbox one puldiga s6itsin pareguses saksa ralli weeklys esimeseks eestlaseks ja edetabelis 35nda koha. Kuigi online evente restartida ei saa, 6petab restartimine piisavalt radasid ja s6itmist, et vigu teed ka v2hem.

_________________
Winter is coming...
Kommentaarid: 38 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 37
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
viisnelinu
HV vaatleja

liitunud: 04.08.2015




sõnum 13.08.2015 19:22:17 vasta tsitaadiga

AndreReiu kirjutas:
Olen ka algusest peale manuaaliga sõitnud ja kõik abid esimesest päevast peale välja lükanud.
Ma arvan, et kui kasutad abisid ja automaati siis pead hakkama edaspidi jälle sõidutehnikat muutma ja ümber õppima.


+1


NeroEST kirjutas:
Mina tegin siis nii ,et algusest peale abid maas ja manuaal. Esimesed 15-20 tundi s6itsin nii, et kordagi restarti ei vajutanud. Sain teinekord katkestamisi ja kaotusi eksimuste t6ttu.
Niimoodi sai realistlikut rallielamust ja oli väga fun.
nüüd aga hakkasin siin eelpoolk6nelejate soovitusel restartima kui midagi nihu l2heb. Selle tegevusega 6pib selgeks radasid. Tulemus on see, et xbox one puldiga s6itsin pareguses saksa ralli weeklys esimeseks eestlaseks ja edetabelis 35nda koha. Kuigi online evente restartida ei saa, 6petab restartimine piisavalt radasid ja s6itmist, et vigu teed ka v2hem.


Just, restartimisega annab juba enda sõitu analüüsida (kui kiire sõit juba enamvähem käpas on) ja seda siis lihvida, siit-sealt rohkem lõigata ja teatud kohtades veidi omamoodi sõidujoont hoida ning sellearvelt siis suurel hulgal sekundeid päästa. Otseloomulikult jäävad ka rajad pähe.
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
AndreReiu
HV vaatleja

liitunud: 29.07.2015




sõnum 13.08.2015 19:39:26 vasta tsitaadiga

WRT Estonia hooaeg jälle avatud!

Autodeks on B-Grupp (4WD)
Igas riigis kolm katset, erinevate ilmaoludega ja katsed nii öösel kui ka päeval.

Lisasin ka restardid, et mitte ´´masti maha tõmmata´´ esimesel katsel icon_lol.gif

Hooaja algus: 13/08/2015 20:00
Hooaja lõpp : 20/08/2015 21:00

Igaks juhuks tegin nädalase tähtaja kuna ma usun, et paljudel on muu elu ka peale mängimise, erinevalt minust icon_lol.gif icon_lol.gif icon_lol.gif

Nael kummi ja katus lömmi thumbs_up.gif

See on minu esimene kord hooaega kokku panna nii ja kui midagi tundub häirivat hooaja osas siis kirjutage siia ja võtan teadmiseks icon_wink.gif NO HATE PLEASE
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
NeroEST
Kreisi kasutaja
NeroEST

liitunud: 11.11.2007




sõnum 13.08.2015 21:13:56 vasta tsitaadiga

AndreReiu kirjutas:
WRT Estonia hooaeg jälle avatud!

restardid on teretulnud.
Esimene kurv oleks koheselt moti langetaja.

S6itsin oma arvates ylimalt hea aja 6:46.
Vaatasin, et oma friends listist oli esimesel 6:29
Hakkasin uuesti siis s6itma. Ytleme nii, et 50 restardi peale andsin tänaseks järgi, kuid väga fun s6it kui kurvid välja tulevad.
Pean vist ilmselgelt 6ppima seda auto piduriga kurvist kurvi viskamist .

ot:
Kas keegi viitsib aidata mind koos saatmiskuludega odavaima G27 ostmisega? Ma otsustain, et G27 on momo k6rval kindlasti suur edasiminek. Jätan selle TR500 järgmiseks leveliks, kuhu G27lt edasi minna.

_________________
Winter is coming...
Kommentaarid: 38 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 37
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Anar.
HV kasutaja

liitunud: 09.06.2009




sõnum 13.08.2015 23:13:40 vasta tsitaadiga

VÕtsin ka kõik abid maha ja manuaal kast + käsipidu, tegin esimese open championshipi ka. Mini cooper, kokkuvõtteks jäin viiendaks, parim koht oli saksamaa ühel katsel teine. thumbs_up.gif Käsipiduri kurvid lähevad ikka nii võssa, et paha hakkab, üldsiselt sõidan nagu mõni vanaema, gaasi ikka väga hellalt. icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
siven
HV veteran
siven

liitunud: 04.12.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.08.2015 23:16:28 vasta tsitaadiga

ma räige nuub vist... minu jaoks on nii faking raske 4 koht parim mis saanud olen :S
mängin xbox controlleriga äkki keegi parem vend viskab oma sätted täpselt xboxi controlleriga?
default seadetel on autot raske isegi sirgel otse hoida suurel kiirusel:D
Kommentaarid: 163 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 149
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Kluiverson
HV vaatleja

liitunud: 04.10.2010




sõnum 13.08.2015 23:42:48 vasta tsitaadiga

Sõitsin ka aja ära (1 korraga, ausalt kah icon_razz.gif) - tuli mingi 6.50.
Lolli peaga panin restardi asemel continue, kuna ei teadnud, et pärast enam restarti panna ei saa ja nüüd jäigi see katse niimoodi icon_biggrin.gif

Aga tänud AndreReiu orgunni eest!
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
NeroEST
Kreisi kasutaja
NeroEST

liitunud: 11.11.2007




sõnum 14.08.2015 06:07:34 vasta tsitaadiga

siven kirjutas:
ma räige nuub vist... minu jaoks on nii faking raske 4 koht parim mis saanud olen :S
mängin xbox controlleriga äkki keegi parem vend viskab oma sätted täpselt xboxi controlleriga?
default seadetel on autot raske isegi sirgel otse hoida suurel kiirusel:D


Sensitivity p6hja ja linearity 0 on oluliselt parem.
Muud seaded mul nagu default.

_________________
Winter is coming...
Kommentaarid: 38 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 37
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Arx07
HV veteran
Arx07

liitunud: 08.01.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.08.2015 07:57:05 vasta tsitaadiga

siven kirjutas:
ma räige nuub vist... minu jaoks on nii faking raske 4 koht parim mis saanud olen :S
mängin xbox controlleriga äkki keegi parem vend viskab oma sätted täpselt xboxi controlleriga?
default seadetel on autot raske isegi sirgel otse hoida suurel kiirusel:D

Ma ka puldiga absull tunnetust kätte ei saa, klaviatuuriga olen ca 20% kiirem... samas tahaks ikkagi osata puldiga mängida - chillim ja huvitavam.(lisaks ranne ei väsi sundasendist ära icon_biggrin.gif)
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Dirt Rally mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 67, 68, 69  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.