Sai ka soetatud Dirt Rally ja ostsin G27 ka kohe, mõtlesin et hakkan täiga rallitama. Pole aga kunagi ühtegi sellist "simulaatorit" mänginud, veel vähem rooli puutunud. Päris huumor kohe, üle paari sekundi raja peal ei püsi. Kellelgi mingeid häid soovitusi ehk, kuidas harjutamist lihtsamaks teha?
meenutab minu algust mingi nädalaga hakkas tulema. Algul tasub tõesti rahulikult võtta.
"Rahulikult" võtmine pole võib-olla ka kõige õigem lahendus. See tähendab näiteks seda, et paljud kes esimest-teist-kolmandat korda üldse proovivad, ei julge keerata. Hoogu ei ole palju, aga ikkagi ei keera rooli nii palju kui vaja oleks ning otseks see kurv läheb. Teine asi on ka tehniline ja teadlikum lähenemine, ehk on asju kuidas auto keerama saada, seda nii mängus kui ka päriselus.
Example, kiires kurvis pedaali järgi lasta ei ole teab kui tark tegu, nii kui vedu tagant ära - kohe ka välja veab. Õige pööre (käik) on ka alati oluline.
Teinekord jälle aitab just piduri kasutamine, küll aga nn "vasaku jala pidur" mida ka valdav osa reaalseid rallisõitjaid kasutab, näiteks väga kiires kurvis kus juba puhtast inertsist (väga suurel kiirusel) ei suuda auto teel püsida ja hakkab välja kiskuma, aitab just nimelt gaasipedaali põhjas hoides sinna juurde vasaku jalaga õrnalt piduri vajutamine, see surub nina natukene vastu maad ja hoiab esimest sisemist ratast kurvis sees, selliselt on ka võimalik see kurv tunduvalt kiiremini läbida kui ehku peale ainult gaasiga mängides jms.
Lisaks siis ideaaltrajektoorid, kontrad ja muud sarnased asjad, kus siis pannakse auto juba eelnevas kurvis järgneva jaoks paremasse ja sobilikumasse trajektoori, külglibisemisesse jne.
Abiks on kindlasti suur hulk youtubes saadaval olevaid videoklippe nii mängudest kui ka reaalsest rallist endast mille pealt saab veidi nippe ja tehnikat õppida.
Mängin ka seda mängu ikka vahest ja kuna mängin xbox360 analoog pc puldiga,siis endal ikka suht raske veel esikohti väljasõita...parim mida olen suutnud on saksamaa rallil 2 koht üldkokkuvõttes...momendil ongi saksamaa ja inglise etapid, mis mulle paremini sobivad,võrreldes kreeka ja selle monte carlo etappidega.Seal nagu üldse ei taha auto teel püsida muidu ikka nii kohtadel 4-7 imelik on see et seal monte carlo ralllil kus on lumine maastik,siis on juhtunud et auto libises kurvis n.ö teelt välja võssa,siis oli kiri ees et sõit läbi vms Proovisin siin hiljuti ka mõne kiirema klassi autot,sellega ei suutnud üldse teistega tempos püsida... vahe oli peale ühte rada juba mingi minut juba eks ma pean veel harjutama ka,mängitud seda mängu kokku alles mingi 24 tundi... see kiirem auto näiteks sirge peal suurema kiiruse peal vibab ka kuidagi imelikult ja siis kurvides ma ei suuda teda nagu üldse ohjes hoida.... eks rooliga on kindlasti parem seda mängida,selline reaalne tunnetus on kindlasti parem... aga mäng on siiski üks parimaid rallimänge mis peale richard burns rallyt tehtud
Kel probleeme kiirusega ja enda tagasihoidmisega, siis tuleks RBR'is rallikool ära teha ning proovida üks ralli rahulikult läbi sõita. Olen täheldanud, et see aitab
Kel probleeme kiirusega ja enda tagasihoidmisega, siis tuleks RBR'is rallikool ära teha ning proovida üks ralli rahulikult läbi sõita. Olen täheldanud, et see aitab
RBR rallikooli olen kunagi ammu läbi teinud küll,aga see oli niiii ammu et midagi väga palju sellest küll ei mäleta enam aga eks ma harjutan tasapisi ja saksamaa rallil sõitsin just 2 koha välja ühel etapil rbr rally oli vägev mäng küll ,mängiks seda isegi praegu, aga pole seda enam kusagilt võtta,nad võiksid sellest mängust uue parandatud veriooni teha,muidugi koos rallikooliga Samas selle kiiruse tagasihoidmisega on ka nii ja naa... kui väga palju kiirust tagasi hoida siis kaotab kõvasti aega ja need 180 kraadised kurvid on võimatu suure kiirusega niikuinii välja võtta... tavalise piduriga kuidagi ei keera kurvi välja ja kui kässarit vajutan siis viskab külje ette vahest...
Pidurist ja käsipidurist rääkides - pidurdada on eelkõige ikka ENNE kurvi vaja, et siis kurv ise maksimum juhitavuse ja kiirusega läbida ja väljudes vajadusel juurde vajutada. See muidugi ei ole kõikide läbimiste ja kurvide kohta, neid vasaku jala piduriga kurve on ka üksjagu ning sel juhul töötab see pidur just juhitavuse säilitamise eesmärgil ideaalselt.
Käsipidurit ei ole vaja maailmalõppu vedada, seda on vaja vaid hetkeks ÕIGEL ajal ning ei tule mingit spinni kui teadlikult rooli keerata ja muid pedaale vajutada - jällegi, õiget pööret ja käiku on ka vaja. Paljud tagasipöörded saab läbida kontraga, ehket viid pilli juba teadlikult rooli keerates ja õigel ajal pidurit puudutades teistpidi risti ning keerad selle kurvi õige kiiruse ja raadiusega väga hästi ära.
Soovitan soojalt video otsast lõpuni ja vajadusel mitu korda läbi vaadata ja ka ise proovida.
Sai ka soetatud Dirt Rally ja ostsin G27 ka kohe, mõtlesin et hakkan täiga rallitama. Pole aga kunagi ühtegi sellist "simulaatorit" mänginud, veel vähem rooli puutunud. Päris huumor kohe, üle paari sekundi raja peal ei püsi. Kellelgi mingeid häid soovitusi ehk, kuidas harjutamist lihtsamaks teha?
meenutab minu algust mingi nädalaga hakkas tulema. Algul tasub tõesti rahulikult võtta.
"Rahulikult" võtmine pole võib-olla ka kõige õigem lahendus. See tähendab näiteks seda, et paljud kes esimest-teist-kolmandat korda üldse proovivad, ei julge keerata. Hoogu ei ole palju, aga ikkagi ei keera rooli nii palju kui vaja oleks ning otseks see kurv läheb. Teine asi on ka tehniline ja teadlikum lähenemine, ehk on asju kuidas auto keerama saada, seda nii mängus kui ka päriselus.
Example, kiires kurvis pedaali järgi lasta ei ole teab kui tark tegu, nii kui vedu tagant ära - kohe ka välja veab. Õige pööre (käik) on ka alati oluline.
Teinekord jälle aitab just piduri kasutamine, küll aga nn "vasaku jala pidur" mida ka valdav osa reaalseid rallisõitjaid kasutab, näiteks väga kiires kurvis kus juba puhtast inertsist (väga suurel kiirusel) ei suuda auto teel püsida ja hakkab välja kiskuma, aitab just nimelt gaasipedaali põhjas hoides sinna juurde vasaku jalaga õrnalt piduri vajutamine, see surub nina natukene vastu maad ja hoiab esimest sisemist ratast kurvis sees, selliselt on ka võimalik see kurv tunduvalt kiiremini läbida kui ehku peale ainult gaasiga mängides jms.
Lisaks siis ideaaltrajektoorid, kontrad ja muud sarnased asjad, kus siis pannakse auto juba eelnevas kurvis järgneva jaoks paremasse ja sobilikumasse trajektoori, külglibisemisesse jne.
Abiks on kindlasti suur hulk youtubes saadaval olevaid videoklippe nii mängudest kui ka reaalsest rallist endast mille pealt saab veidi nippe ja tehnikat õppida.
Sekundiga rajalt kadudes viitab ikkagi sellele, et pole veel mitte mingisugust rooli ja pedaali tunnetust. Lisaks ei ole veel kiirusetunnetust. Eks ma mäletan veel enda esimesi päevi, alustasin täpselt sama moodi. Ostsin DR'i ja G27 ja teel püsimine oli suur pingutus. Gaasi andsin nagu lülitiga- on-off, süsteemis ja roolist ei saanud sottigi aru. nädala pärast käisin juba kõiksugu õppematerjalid läbi ja siis hakkasid tulemused paistma ning kiirused kasvama.
Btw Anar. vaata Logitechi rooli pöörderaadius üle, ma keerasin enda oma suuremaks ja selle võrra polnud juhitavus nii tundlik enam. _________________ minu lugupeetus
Käikude manuaalse vahetamise võiks võtta kohe selle rooli ja pedaalitunnetuse juurde, see teeb head. Automaadiga on alatihti see paha lugu, et on liiga madal pööre ja teinekord kus on vaja just neljandat põhjas hoida, vahetab arvuti ikkagi viiendale. Samuti on kohti kus on just vaja viiendaga lasta, kuigi võiks kiiruse järgi ka vabalt kolmas olla, siis hoiabki arvuti just seda kolmandat. Ja on kohti kus piduriga pidurdamine teeb ajale liiga, kuid käik alla lahendus annab lõppajas juba sekundi-kaks. Eriti hullud on tagasipöörded näiteks Montes sõites ja just mäest üles. Kõik on ilus, aga kui pööret on vaja siis paneb teise või juba kolmanda, kuigi tuleks lasta esimesega või siis teisega, see teeb ka ajale väga palju liiga.
Mina olen rallimänge alati mänginud käigud labade all ja kang alla siis käsipidur, tunnetab kuidagi paremini kui roolil nuppu kasutades.
Rooli pööramisraadius on oluline, samuti ka tundlikus, see tasuks ka üle vaadata pedaalide puhul.
viimati muutis viisnelinu 13.08.2015 17:55:09, muudetud 1 kord
Olen ka algusest peale manuaaliga sõitnud ja kõik abid esimesest päevast peale välja lükanud.
Ma arvan, et kui kasutad abisid ja automaati siis pead hakkama edaspidi jälle sõidutehnikat muutma ja ümber õppima.
Mina tegin siis nii ,et algusest peale abid maas ja manuaal. Esimesed 15-20 tundi s6itsin nii, et kordagi restarti ei vajutanud. Sain teinekord katkestamisi ja kaotusi eksimuste t6ttu.
Niimoodi sai realistlikut rallielamust ja oli väga fun.
nüüd aga hakkasin siin eelpoolk6nelejate soovitusel restartima kui midagi nihu l2heb. Selle tegevusega 6pib selgeks radasid. Tulemus on see, et xbox one puldiga s6itsin pareguses saksa ralli weeklys esimeseks eestlaseks ja edetabelis 35nda koha. Kuigi online evente restartida ei saa, 6petab restartimine piisavalt radasid ja s6itmist, et vigu teed ka v2hem. _________________ Winter is coming...
Olen ka algusest peale manuaaliga sõitnud ja kõik abid esimesest päevast peale välja lükanud.
Ma arvan, et kui kasutad abisid ja automaati siis pead hakkama edaspidi jälle sõidutehnikat muutma ja ümber õppima.
+1
NeroEST kirjutas:
Mina tegin siis nii ,et algusest peale abid maas ja manuaal. Esimesed 15-20 tundi s6itsin nii, et kordagi restarti ei vajutanud. Sain teinekord katkestamisi ja kaotusi eksimuste t6ttu.
Niimoodi sai realistlikut rallielamust ja oli väga fun.
nüüd aga hakkasin siin eelpoolk6nelejate soovitusel restartima kui midagi nihu l2heb. Selle tegevusega 6pib selgeks radasid. Tulemus on see, et xbox one puldiga s6itsin pareguses saksa ralli weeklys esimeseks eestlaseks ja edetabelis 35nda koha. Kuigi online evente restartida ei saa, 6petab restartimine piisavalt radasid ja s6itmist, et vigu teed ka v2hem.
Just, restartimisega annab juba enda sõitu analüüsida (kui kiire sõit juba enamvähem käpas on) ja seda siis lihvida, siit-sealt rohkem lõigata ja teatud kohtades veidi omamoodi sõidujoont hoida ning sellearvelt siis suurel hulgal sekundeid päästa. Otseloomulikult jäävad ka rajad pähe.
restardid on teretulnud.
Esimene kurv oleks koheselt moti langetaja.
S6itsin oma arvates ylimalt hea aja 6:46.
Vaatasin, et oma friends listist oli esimesel 6:29
Hakkasin uuesti siis s6itma. Ytleme nii, et 50 restardi peale andsin tänaseks järgi, kuid väga fun s6it kui kurvid välja tulevad.
Pean vist ilmselgelt 6ppima seda auto piduriga kurvist kurvi viskamist .
ot:
Kas keegi viitsib aidata mind koos saatmiskuludega odavaima G27 ostmisega? Ma otsustain, et G27 on momo k6rval kindlasti suur edasiminek. Jätan selle TR500 järgmiseks leveliks, kuhu G27lt edasi minna.
VÕtsin ka kõik abid maha ja manuaal kast + käsipidu, tegin esimese open championshipi ka. Mini cooper, kokkuvõtteks jäin viiendaks, parim koht oli saksamaa ühel katsel teine. Käsipiduri kurvid lähevad ikka nii võssa, et paha hakkab, üldsiselt sõidan nagu mõni vanaema, gaasi ikka väga hellalt.
ma räige nuub vist... minu jaoks on nii faking raske 4 koht parim mis saanud olen :S
mängin xbox controlleriga äkki keegi parem vend viskab oma sätted täpselt xboxi controlleriga?
default seadetel on autot raske isegi sirgel otse hoida suurel kiirusel:D
Sõitsin ka aja ära (1 korraga, ausalt kah ) - tuli mingi 6.50.
Lolli peaga panin restardi asemel continue, kuna ei teadnud, et pärast enam restarti panna ei saa ja nüüd jäigi see katse niimoodi
ma räige nuub vist... minu jaoks on nii faking raske 4 koht parim mis saanud olen :S
mängin xbox controlleriga äkki keegi parem vend viskab oma sätted täpselt xboxi controlleriga?
default seadetel on autot raske isegi sirgel otse hoida suurel kiirusel:D
Sensitivity p6hja ja linearity 0 on oluliselt parem.
Muud seaded mul nagu default. _________________ Winter is coming...
ma räige nuub vist... minu jaoks on nii faking raske 4 koht parim mis saanud olen :S
mängin xbox controlleriga äkki keegi parem vend viskab oma sätted täpselt xboxi controlleriga?
default seadetel on autot raske isegi sirgel otse hoida suurel kiirusel:D
Ma ka puldiga absull tunnetust kätte ei saa, klaviatuuriga olen ca 20% kiirem... samas tahaks ikkagi osata puldiga mängida - chillim ja huvitavam.(lisaks ranne ei väsi sundasendist ära )
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.