Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
jägaja
HV Guru
liitunud: 06.08.2004
|
12.08.2015 16:04:46
|
|
|
Järgmisena hakkab pihta jant, et kuigi ühe keti kauplusi on eestis mitmeid siis kauba saab viia ainult poodi, kust osteti.
Sõltumata praegusest justnagu kehtivast arusaamast ja TK kinnitamisest, et saab viia lähimasse Tallinna poodi, kuigi Võrust ostsid.
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine." |
|
Kommentaarid: 133 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
120 |
|
tagasi üles |
|
|
rmc
Aeg maha 1p
liitunud: 28.06.2005
|
12.08.2015 16:09:13
|
|
|
Killhoven,
Siim159 kirjutas: |
Kas mingeid paragrahve ka välja toodud, et millele nad tuginesid? |
_________________
|
|
Kommentaarid: 195 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
181 |
|
tagasi üles |
|
|
salatoimik
HV Guru
liitunud: 08.08.2006
|
12.08.2015 17:25:58
|
|
|
oot o0n keegi üldse tarbijakaitsest küsinud, et kuidas reaalsuses on, või käib taas siin suvaline paugutamine?
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
|
Killhoven
OC`er
liitunud: 05.11.2001
|
12.08.2015 17:34:58
|
|
|
rmc kirjutas: |
Killhoven,
Siim159 kirjutas: |
Kas mingeid paragrahve ka välja toodud, et millele nad tuginesid? |
|
Kui ma päris aus olen, siis ma ei saanudki täpselt aru kas TKA ise kah tegelikult asja menetles või pakub mulle välja lihtsalt kas jään rahule müüja arvamusega/selgitusega asjast. Vastus muidu selline:
Spoiler
Pöördusite Tarbijakaitseameti (TKA) poole seoses Arvutitark OÜ-le tootjapoolse garantii teostamiseks makstud vahendustasuga, mis oli Teie hinnangul ebaseaduslik. Tarbijakaitseamet edastas Teie kaebuse Arvutitark OÜ-le (edaspidi ka kaupleja), kes andis kaebuse asjaoludele omapoolse seisukoha.
Kaupleja selgitab, et kliendil ei ole õigust nõuda neilt tasuta remonti või selle vahendamist tootele, mida nemad ei ole talle müünud.
Kaupleja juhib tähelepanu sellele, et pretensioonide esitamise õigus kehtib vaid kaupleja poole, kellelt klient toote soetas.
Kaupleja on kokkuvõtvalt seisukohal, et nad tulid Teile niigi vastu, pakkudes Teile toote edastamise võimalust tootjale ning nad ei ole nõus Teile hüvitama teenustasuks kulunud 15 eurot.
TKA selgitab, et Teie soetasite oma toote järelturult, siis lähtuvalt võlaõigusseadusest oleksite pidanud oma pretensiooniga pöörduma Teile toote müünud isiku poole.
Juhul, kui Te ei ole nõus kaupleja pakutud vastusega, näeb tarbijakaitseseadus (TKS) ette ka võimalust Teie kaebuse edasiseks menetlemiseks tarbijakaebuste komisjonis. Tarbijakaebuste komisjon kuulab istungi käigus ära asjaosaliste selgitused ja muud tõendid ning hindab neid.
Samuti selgitame, et tarbijakaebuste komisjon on tarbija ja kaupleja vahelisi vaidlusi lahendav sõltumatu institutsioon, kes erapooletult aitab vaidlusesse tuua selgust, rakendades selleks osapoolte seadusest tulenevaid õigusi ja kohustusi saavutamaks pooltevaheline kokkulepe. Komisjoni otsuse täitmine on pooltele vabatahtlik. Tarbijakaebuste komisjoni pädevus ja õigused on pikemalt lahti seletatud tarbijakaitseseaduse §-des 22-37. Samuti lisame, et tegemist on kohtuvälise kaebusi lahendava organiga, kes ei teosta põhjalikku uurimist ega kuula ära tunnistajaid.
Tarbijakaebuste komisjoni otsused ei ole tagatud sundtäitmisega ja nende mittetäitmisel on huvitatud poolel võimalus pöörduda eelpool viidatud tsiviilkohtumenetluse korras kohtusse.
Seega peaksite otsustama ja Tarbijakaitseametit teavitama, kas soovite kaebuse arutamist tarbijakaebuste komisjonis või lepite kaupleja pakutud lahendiga. Juhul, kui soovite kaebuse arutamist tarbijakaebuste komisjonis, siis peaksite teavitama Tarbijakaitseamet, tehes seda ..
_________________ Foorumis on ühe lolli kohta kümme tarka, nii et jõud on enam-vähem võrdsed.™ |
|
Kommentaarid: 393 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
340 |
|
tagasi üles |
|
|
Siim159
HV Guru
liitunud: 16.08.2010
|
12.08.2015 17:49:50
|
|
|
Ma ise küll ei oska öelda, et vb tõesti pretensioone saab ehk esitada algne ostja, kelle nimel arve on (kui tõesti VõS-s on sedasi kirjas, kuigi mingeid paragrahve ei ole välja toodud). Kuid kas sa siis esitasid pretensiooni või soovisid garantiisse saata selle? Oli sellel garantii alles veel ikka ju?
Hetkel sellest TKA kirjast selgub, et AT räägib ainult pretensiooni esitamisest.
|
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
|
RustyZ
HV Guru
liitunud: 20.06.2004
|
12.08.2015 19:02:08
|
|
|
Eraisikule ei saa küll mingit pretentsiooni esitada. Misasja see TKA jahub. Pretentsiooni esitamise õigus on jah otseloomulikult sellel kes originaalis selle asja ostis aga toote müügigarantii käib ikkagi tootega kaasas. Pretentsiooni esitamise õigus ja müügigarantii on kaks eri asja.
Krdi segaseks on see asi siin läinud
eniveis arvutitarka tark vist ei torma enam...
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
|
Alarius
HV vaatleja
liitunud: 23.02.2011
|
12.08.2015 19:33:10
|
|
|
Tootel ongi garantii ju. Saada otse tootjale või vii edasimüüjale, kes teeb seda sinu eest, väikese tasu eest. Lihtne ja loogiline.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
|
kummieesel
HV vaatleja
liitunud: 26.05.2013
|
12.08.2015 19:37:37
|
|
|
Alarius kirjutas: |
Tootel ongi garantii ju. Saada otse tootjale või vii edasimüüjale, kes teeb seda sinu eest, väikese tasu eest. Lihtne ja loogiline. |
Miks ma peaksin garantii all olevale tootele, mis õhku lendas, veel midagi peale maksma?
Müüd, siis vastutad(antud juhul vahendad, kui edasimüüja).
Kõik.
viimati muutis kummieesel 12.08.2015 19:39:38, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
|
Alarius
HV vaatleja
liitunud: 23.02.2011
|
12.08.2015 19:39:36
|
|
|
Selles see erinevus ongi. Kui oled esimene ostja, kelle nimi on arvel, siis sa esitad poele pretensiooni. Selle käigus pood saadab ise tootjale garantiisse.
Kui sa ostsid eraisikult selle, siis on sinul kohustus see toode saata tootjale garantiisse. Ükski pood sinu eest seda tasuta ei tee.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
|
kummieesel
HV vaatleja
liitunud: 26.05.2013
|
12.08.2015 19:40:59
|
|
|
Eesti Vabariigis kehtib garantii tootele mitte isikule, pretensiooni esitamise õigus on midagi muud.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
|
Alarius
HV vaatleja
liitunud: 23.02.2011
|
12.08.2015 19:42:26
|
|
|
Loe veel mu postitusi, ma ei viitsi end korrata.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
|
Edeni
HV vaatleja
liitunud: 24.07.2013
|
12.08.2015 20:21:59
|
|
|
Alarius kirjutas: |
Selles see erinevus ongi. Kui oled esimene ostja, kelle nimi on arvel, siis sa esitad poele pretensiooni. Selle käigus pood saadab ise tootjale garantiisse.
Kui sa ostsid eraisikult selle, siis on sinul kohustus see toode saata tootjale garantiisse. Ükski pood sinu eest seda tasuta ei tee. |
No näe, keegi isegi teab midagi 80% siinsest mulast on see, et ei tehta vahet Tootjagarantiil ja Pret. esitamise õigusel. Ja lisaks sellele tõi keegi veel välja ka müügigarantii? Müügigarantii on hoopis kolmas asi, mis ei puutu kuidagi juhtumisse.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
|
Alarius
HV vaatleja
liitunud: 23.02.2011
|
12.08.2015 20:26:23
|
|
|
Võib ju siis seletada nende vahet. Ma muidugi pead ei anna, aga:
Pood sulle mingit garantiid ei anna, vaid tootele kehtib tootjagarantii (Eesti Vabariigiga ei ole siin mingit pistmist) Tootjagarantii tingimused kehtestab tootja. Ehk siis kui sa tahad kasutada tootjagarantiid, siis sa pead selle viima tootjale. Kui aga viid selle poodi, siis sa esitad poele pretensiooni (sa ei saa viia poodi garantiisse, kuna pood pole sulle mingit garantiid andnud)
Kui oled ostnud eraisikult, siis on sul alles vaid tootjagarantii ja poele sa pretensioone esitada ei saa. See, kuidas su toode jõuab tootjani, on sinu probleem.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
|
rewer
HV Guru
liitunud: 31.08.2004
|
12.08.2015 20:26:55
|
|
|
kummieesel kirjutas: |
Eesti Vabariigis kehtib garantii tootele mitte isikule, pretensiooni esitamise õigus on midagi muud. |
Garantii on vabatahtlik, ehk ei pea üldse andma tootele või võib olla lühem kui 2a jne aga kui garantii anda siis peab seda ka täitma.
Tegu oli vist Sapphire kaardiga mille üle vaidlus, kodulehel neil:
tsitaat: |
Sapphire VGA products carry a 2 year warranty* with all enquires carried out through your initial place of purchase. This can only be carried out by the original purchaser Please contact your Dealer/Reseller for Warranty / RMA service. They will require proof of purchase which includes the original invoice/documentation. |
Tundub et JOKK see teema
|
|
Kommentaarid: 1296 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
917 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
12.08.2015 21:14:41
|
|
|
rewer, Jõuame tagasi selle juurde, et Sapphire ja teiste taoliste tootjate toodangut tasub siis vältida, kuna garantii kehtib neil ainult algsetele omanikele. AT on kah naljakas - mingi 10 euri saatekulu pärast nüüd kotivad. Ma saaks aru, kui keegi kasahhitar oleks lubanud käed maha raiuda ja tahab uut toodet tasuta aga 10 euri - no andke andeks
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
Dirty Harry
HV Guru
liitunud: 05.09.2002
|
12.08.2015 21:19:24
|
|
|
Tomorrow kirjutas: |
AT on kah naljakas - mingi 10 euri saatekulu pärast nüüd kotivad. Ma saaks aru, kui keegi kasahhitar oleks lubanud käed maha raiuda ja tahab uut toodet tasuta aga 10 euri - no andke andeks |
Arvutijubinate jaekaubanduse on marginaalid nii madalad (ühekohaline protsent) ja klient kooner, et imelik üldse kui mõni füüsiline pood koos väljapanekuga veel eksisteerib. Seal peab igat euro taga ajama.
|
|
Kommentaarid: 178 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
144 |
|
tagasi üles |
|
|
laurx
HV Guru
liitunud: 25.03.2004
|
12.08.2015 21:22:03
|
|
|
tsitaat: |
AT on kah naljakas - mingi 10 euri saatekulu pärast nüüd kotivad.
|
hakka ettevõtjaks, palka omale inimesed ja tee 200 le kaardile mingi x perioodi jooksul RMA. ma tegin just kahele logitechi hiirele ning kahele kingstoni mälupulgale kummagi tootja juures kasutades arveid. regamine, arvete pildistamine, üles laadimine jms joga ning pakkimine mõlemal juhul ca 2h kokku. kas sa omanikuna tahad maksta müüjale selle eest, et ta neljandiku päevast kahe hiire ja mäluga jebib selle asemel, et müüa või midagi kasumlikumat teha? minu ja sinu kui lõpp-kasutajate jaoks on asi lihtne: mingit "ainult müüja kaudu" värgiga saasta EI OSTA lihtsalt.
_________________ Hooldatud (puhastatud, installitud) sülearvutid - https://www.yaga.ee/mox-fulder
https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Kui aega on, võin u 100km kaugusele kuhu post hästi ei käi, ära tuua. |
|
Kommentaarid: 1104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
704 |
|
tagasi üles |
|
|
caramis
HV Guru
liitunud: 19.09.2010
|
12.08.2015 23:39:22
|
|
|
Tomorrow kirjutas: |
rewer, Jõuame tagasi selle juurde, et Sapphire ja teiste taoliste tootjate toodangut tasub siis vältida, kuna garantii kehtib neil ainult algsetele omanikele. AT on kah naljakas - mingi 10 euri saatekulu pärast nüüd kotivad. Ma saaks aru, kui keegi kasahhitar oleks lubanud käed maha raiuda ja tahab uut toodet tasuta aga 10 euri - no andke andeks |
naljakas, et see 10€ on tähtsam kui see, et maurata ja keerutada tolmu üles ning lasta sellel riknenul kaardil kuskil nurgas konutada. palju see bullsh*t siin kõik nüüd väärt oli? ajaliselt kindlasti rohkem kui 10€, seega eraisikult toote ostnud inimene on nüüd pigem kahjumis kui kasumis. 2 senti.
_________________ 3D-printimine mahus kuni 350x350x400, küsi lisa! |
|
Kommentaarid: 155 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
133 |
|
tagasi üles |
|
|
RustyZ
HV Guru
liitunud: 20.06.2004
|
13.08.2015 08:31:16
|
|
|
See müügigarantii mõiste mainimine oli minupoolne aps tõesti. Arvutitark vahendab tootja garantiid jah.
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
|
caramis
HV Guru
liitunud: 19.09.2010
|
13.08.2015 12:07:39
|
|
|
RustyZ kirjutas: |
See müügigarantii mõiste mainimine oli minupoolne aps tõesti. Arvutitark vahendab tootja garantiid jah. |
aga Sapphire on selle oma reeglistikus märkinud, et vaid originaalomanik on võimeline garantiiga muretult majandama
_________________ 3D-printimine mahus kuni 350x350x400, küsi lisa! |
|
Kommentaarid: 155 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
133 |
|
tagasi üles |
|
|
.:MDK:.
HV veteran
liitunud: 24.12.2002
|
13.08.2015 13:00:14
|
|
|
caramis kirjutas: |
RustyZ kirjutas: |
See müügigarantii mõiste mainimine oli minupoolne aps tõesti. Arvutitark vahendab tootja garantiid jah. |
aga Sapphire on selle oma reeglistikus märkinud, et vaid originaalomanik on võimeline garantiiga muretult majandama |
Ja makstes 15€ reeglid enam ei kehti?
_________________ Experience is gained immediately after it is needed. |
|
Kommentaarid: 105 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
96 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
13.08.2015 13:06:01
|
|
|
Tanel@29.07.2015 kirjutas: |
Kui Sapphire on sellised tingimused kehtestanud, siis nende kaarte ei tohikski ükski Eesti edasimüüja müüa, kui nende garantiitingimused ei vasta Eesti seadustele. Kivi nii Sapphire kui Eesti maaletoojate/distribuutorite kapsaaeda, et end Sapphire tingimustega kurssi pole viinud ja neid kaarte edasimüüjatele pakuvad. Edasimüüjad võivad päris korralikult kõrbeda tagantjärgi. Aga Sapphire toodete müügi peaks ASAP peatama, et tulevikus selliseid jamasid vältida. |
_________________ HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
13.08.2015 14:15:04
|
|
|
arvutitark ei ole sapphire edasimüüjate listis.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 238 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
213 |
|
tagasi üles |
|
|
dohc-48v12
Aeg maha 1p
liitunud: 28.07.2008
|
13.08.2015 14:21:10
|
|
|
Et siis AT on lõpp tarbija ?
londiste,
_________________ Ime tala, Nagu ime kepike.
Siga armastab muda, aga mudane siga armastab puhast aset!
Miks ADMIN Anti112 ambusib mind? andis 1p cooldowni aga ma ei saa peale selle enam mitteühtegi postitust teha! üks päev ei kuid! |
|
Kommentaarid: 112 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
6 :: |
0 :: |
85 |
|
tagasi üles |
|
|
630
HV kasutaja
liitunud: 21.01.2004
|
13.08.2015 16:41:17
|
|
|
Tanel kirjutas: |
Tanel@29.07.2015 kirjutas: |
Kui Sapphire on sellised tingimused kehtestanud, siis nende kaarte ei tohikski ükski Eesti edasimüüja müüa, kui nende garantiitingimused ei vasta Eesti seadustele. Kivi nii Sapphire kui Eesti maaletoojate/distribuutorite kapsaaeda, et end Sapphire tingimustega kurssi pole viinud ja neid kaarte edasimüüjatele pakuvad. Edasimüüjad võivad päris korralikult kõrbeda tagantjärgi. Aga Sapphire toodete müügi peaks ASAP peatama, et tulevikus selliseid jamasid vältida. |
|
See kehtib täpselt risti vastupidi tegelikult. Euroopa Liidus (ei hakka otsima praegu, aga kes viitsib, see leiab) on kehtiv nõue, et igasugu tingimused jne, mis ei ole kehtivuses kohaliku seadusandlusega on õigustühised.
Ehk, Sapphire, Eestisse müües on teadlik Eesti seadusandlusest ja igasugu nendepoolsed lisad oma paberites , mis ei vasta meie seadustele võivad nad pehmelt öeldes ....
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
|
|