Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
iir
HV Guru
liitunud: 20.06.2006
|
06.08.2015 00:38:30
|
|
|
Njah. Õnneks veel terve... kui nüüd kaks aastat välja veaks oleks juba rahul. Praeguses seisuga ka kahjuks uut klaasist Sony telefoni küll ei osta enam... Vaatan niigi juba HTC poole. Kui M9+ hind kukub siis läheb sony müüki kah...
Kogu maailm on täis katkiseid ekraane, eestis läks ju välja tulles ühe ajakirjaniku käes asi ämblikuks... Ju siis vaadati, et kalliks läheb.
_________________ sometimes i hug myself for no reason.
you dont need a reason to call me. me not answer anyway |
|
Kommentaarid: 86 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
ph4nt0m
HV kasutaja
liitunud: 28.04.2003
|
06.08.2015 10:18:24
|
|
|
iir kirjutas: |
Njah. Õnneks veel terve... kui nüüd kaks aastat välja veaks oleks juba rahul. Praeguses seisuga ka kahjuks uut klaasist Sony telefoni küll ei osta enam... Vaatan niigi juba HTC poole. Kui M9+ hind kukub siis läheb sony müüki kah...
Kogu maailm on täis katkiseid ekraane, eestis läks ju välja tulles ühe ajakirjaniku käes asi ämblikuks... Ju siis vaadati, et kalliks läheb.
|
Kahtlane on see, et aegade jooksul Sony oma suhtumist klaaside purunemisse muudab. Ostsin Z3 Compacti eelmise aasta oktoobris ja novembris-detsembris purunes tagaklaas. Garantii korras vahetati tagaklaas välja. Ja nüüd siis on poliitika muutunud..
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
firemark
HV Guru
liitunud: 11.03.2007
|
06.08.2015 10:20:29
|
|
|
kokkuhoiupoliitika ilmselt
_________________ PS4 PSN: markomoisa |
|
Kommentaarid: 101 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
92 |
|
tagasi üles |
|
|
Siim159
HV Guru
liitunud: 16.08.2010
|
06.08.2015 10:45:27
|
|
|
ph4nt0m, Kõiki juhtumeid vaadatakse eraldi. Ei saa ju öelda, et nii kui mõra tekib, ei uurita, kas see on kuidagi telefoni (nt ülekuumenemisega kuidagi vms) või kasutaja tekitatud ning eks ikka arusaamatusi tekib.
Samuti natuke vähe usutav, et kui juba on mõra telefonil (ei ole vahet, kas telefoni enda praak või mitte), siis garantii koheselt katkeb (nagu MTTC oli öelnud?). MTTC juttu ei tasu eriti tõepähe võtta, ennegi nad rääkinud sellist juttu, mis ei vasta tõele (just garantiide kehtivuse osas). Garantiitingimusteski ju kirjas, et kui see pole kasutaja tekitatud, siis garantii kehtivust see ei saa torkida. Kindlasti tasuks antud teemal ka otse Sonyga kontakteeruda.
|
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
|
Draqula
HV Guru
liitunud: 29.10.2004
|
06.08.2015 10:50:02
|
|
|
Kas keegi oskab soovitada konkreetset mudelit autohoidikut kasutamiseks koos magnetlaadijaga?
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
|
eddvin
HV kasutaja
liitunud: 28.08.2008
|
06.08.2015 12:45:43
|
|
|
eddvin kirjutas: |
Ostsin selle telefoni vennale, see olevat läinud tulikuumaks ja puuteekraan läks ämblikuks. Lööke pole saanud, maha pole kukkunud.
Ise neid telefone müües, olen šokis.
Saadan esmaspäeval garantiisse kaks päeva vana telefoni |
Tuli nüüd alles vastus, et ei lähe garantii alla, nemad pakuvad, et 140€ eest teevad korda.
Ma muidugi pole nõus ning ajan nüüd seda asja läbi Elisa.
|
|
Kommentaarid: 59 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
56 |
|
tagasi üles |
|
|
iir
HV Guru
liitunud: 20.06.2006
|
06.08.2015 15:34:49
|
|
|
nojah, normaalne ju. ju siis Sony on pankrotis lihtsalt... Tuleb lõpp ka, sest uusi telefone ju sealt kah ei tule, Z3+ mis on ju täielik jama...
eddvin kirjutas: |
eddvin kirjutas: |
Ostsin selle telefoni vennale, see olevat läinud tulikuumaks ja puuteekraan läks ämblikuks. Lööke pole saanud, maha pole kukkunud.
Ise neid telefone müües, olen šokis.
Saadan esmaspäeval garantiisse kaks päeva vana telefoni |
Tuli nüüd alles vastus, et ei lähe garantii alla, nemad pakuvad, et 140€ eest teevad korda.
Ma muidugi pole nõus ning ajan nüüd seda asja läbi Elisa. |
_________________ sometimes i hug myself for no reason.
you dont need a reason to call me. me not answer anyway |
|
Kommentaarid: 86 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
firemark
HV Guru
liitunud: 11.03.2007
|
|
Kommentaarid: 101 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
92 |
|
tagasi üles |
|
|
prtv
HV Guru
liitunud: 20.03.2006
|
06.08.2015 15:37:01
|
|
|
Z5 ja Z5c on juba lekkinud.
_________________ |
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
1 :: |
73 |
|
tagasi üles |
|
|
Siim159
HV Guru
liitunud: 16.08.2010
|
06.08.2015 15:41:23
|
|
|
iir kirjutas: |
nojah, normaalne ju. ju siis Sony on pankrotis lihtsalt... Tuleb lõpp ka, sest uusi telefone ju sealt kah ei tule, Z3+ mis on ju täielik jama...
eddvin kirjutas: |
eddvin kirjutas: |
Ostsin selle telefoni vennale, see olevat läinud tulikuumaks ja puuteekraan läks ämblikuks. Lööke pole saanud, maha pole kukkunud.
Ise neid telefone müües, olen šokis.
Saadan esmaspäeval garantiisse kaks päeva vana telefoni |
Tuli nüüd alles vastus, et ei lähe garantii alla, nemad pakuvad, et 140€ eest teevad korda.
Ma muidugi pole nõus ning ajan nüüd seda asja läbi Elisa. |
|
See võib vabalt olla ka mingi MTTC oma värk seal. Pigem pakuvad tasulist parandust kui garantiikorras vahetamist. Vb teenivad sellega rohkem? Pole kindel. Kuid MTTC on ennegi igasugu kägu ajanud.
|
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
|
-KRANTS-
vitamiinidiiler
liitunud: 19.11.2005
|
06.08.2015 17:33:53
|
|
|
ma kahtlustan, et nad võtavad kliendilt pappi, ala, et ei lähe garantii alla. Tegelikult läheb ja tehas korvab neile selle omakorda lisaks...
Eriti nõme on see, et mttc on monopol. Või on veel keegi, kes tohib garantiiremonti teostada? Läheks uuriks sealt, mis toimub?
_________________ Kui keegi mandariini tahab, siis helistab
Ühendust saab siin: https://www.facebook.com/groups/1953700414852281/ |
|
Kommentaarid: 364 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
243 |
|
tagasi üles |
|
|
firemark
HV Guru
liitunud: 11.03.2007
|
06.08.2015 17:36:11
|
|
|
-KRANTS- kirjutas: |
ma kahtlustan, et nad võtavad kliendilt pappi, ala, et ei lähe garantii alla. Tegelikult läheb ja tehas korvab neile selle omakorda lisaks...
Eriti nõme on see, et mttc on monopol. Või on veel keegi, kes tohib garantiiremonti teostada? Läheks uuriks sealt, mis toimub? |
SERVISA ICT OÜ
peaks ka olema hoolduskeskus
_________________ PS4 PSN: markomoisa |
|
Kommentaarid: 101 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
92 |
|
tagasi üles |
|
|
Siim159
HV Guru
liitunud: 16.08.2010
|
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
|
-KRANTS-
vitamiinidiiler
liitunud: 19.11.2005
|
07.08.2015 06:19:20
|
|
|
nüüd võiks siis keegi oma katkise tagaklaasiga hoopis nende poole pöörduda ja vaadata, mis tulemuseks saab. Eeldusel muidugi, et tagaklaasil pole mehhaanilisi vigastusi.
_________________ Kui keegi mandariini tahab, siis helistab
Ühendust saab siin: https://www.facebook.com/groups/1953700414852281/ |
|
Kommentaarid: 364 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
243 |
|
tagasi üles |
|
|
Jaanos
HV kasutaja
liitunud: 21.01.2009
|
07.08.2015 11:59:09
|
|
|
Et selleks esimeseks "nutikaks" ka Sony Z3 Compakti pidin valima
Telefon jäi ca 20 minutiks päikse kätte peale kõne lõpetamist, sealt edasi tuulejope rinnataskusse ning siis tuppa lauale. Järgmine kord kui toru võtta üritasin oli "puutetundlik ekraan" juba tundetu. MTTC seisukoht loomulikult, et garantii läbi sest telefoni on painutatud ning selle läbi on mõra tekkinud. Kukkumise jälgi ju ei olnud, järelikult saame diagnoosiks ainult paindumise panna Vaidlustada ilmselt praktiliselt ei maksa sest lähim sõltumatu ekspertiis Sony toodetele asub Soomes.
Teagi mida nüüd edasi teha, kas kooliraha 499 EUR (toonane ostuhind) või 145 EUR vahetusraha järgmise oodatava ekraanipurunemiseni.
Seniks abiks jälle vana hea 6510, ajutise aku kusjuures leidsin Logitech Harmony puldist Vot tehti ikka omal ajal telefone...
Sony brändi toodetele mõtlevatele kodanikele sellega siia märk maha, hoolduse osas eriti. Kui midagi vaieldavat telefoniga juhtub siis olete kindlasti kuses. Või maksate või hoiate oma telefoni siidpaberiga karbis ja ei käitu temaga nii hoolimatult nagu minul see õnnestus. Oligi ju reklaamis kirjas, et tegemist on vee ja tolmukindla mudeliga
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
|
eddvin
HV kasutaja
liitunud: 28.08.2008
|
|
Kommentaarid: 59 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
56 |
|
tagasi üles |
|
|
rmc
Aeg maha 1p
liitunud: 28.06.2005
|
07.08.2015 12:29:59
|
|
|
tahaks natukene teada, palju neid telefone (z1c ja z3c) ostetud on ning kui suur see veaprotsent on... olen z1c väljatulekust alates sihtinud seda mudeliseeriat, ent otsest tungivat vajadust pole olnud... mõtlengi, kas hea või mitte... samas sellised "mehhaaniline viga" jutud on jaburad...
_________________
|
|
Kommentaarid: 195 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
181 |
|
tagasi üles |
|
|
Jaanos
HV kasutaja
liitunud: 21.01.2009
|
07.08.2015 13:52:26
|
|
|
Konkreetne telefon ostetud EMT-st. Täna helistades EMT seadmetoe telefonil igatahes sain sellise vastuse, et Sony puhul ei ole neil muule toetuda kui MTTC hinnangule. Või alternatiivina Soome saata.
Et kui hoolduses nad ütlevad, et te ise ka ei pruugi teada mida või millal te oma telefoniga olete teinud siis... Justkui olin ahastavapanevalt kaine ja adekvaatne tol päeval
Tänud, uurin edasi
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
|
DigeBeni
HV Guru
liitunud: 06.11.2001
|
07.08.2015 14:18:11
|
|
|
... sellepärast ei tohikski pöörduda otse MTTC poole, MTTC pole teile midagi müünud ja seetõttu pole nendega midagi vaielda. Tuleks pöörduda ikka otse müüja poole ja kui müüja ajab sama jama, siis võtta neilt kirjalik seisukoht ja sellega tarbijakitsesse. Tarbijakaitse jaoks muideks ei loe sellised väited midagi, et kellegi kõhutunde järgi on tõenäoliselt midagi juhtunud, kui pole võimalik faktiliselt tõestada (müügijärgse 6 kuu jooksul on müüjal suisa seadusest tulenev kohustus seda teha), siis suure tõenäosusega tuleb lahend tarbija kasuks ...
_________________
|
|
Kommentaarid: 193 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
|
-KRANTS-
vitamiinidiiler
liitunud: 19.11.2005
|
07.08.2015 14:25:08
|
|
|
Kui oled enne viinud telefoni mttc-sse remonti ja pärast mingi jama hakkab (nagu näiteks mul), siis müüja tõstab käed ja ütleb, et tema sellesse vaidlusesse ei sekku. Samas ise nad soovitavad ka otse sinna viia, et kliendil mugavam oleks ja teenus kiirem... Juba eos hiilivad vastutusest kõrvale?
viimati muutis -KRANTS- 07.08.2015 15:45:16, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 364 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
243 |
|
tagasi üles |
|
|
DigeBeni
HV Guru
liitunud: 06.11.2001
|
07.08.2015 15:03:50
|
|
|
-KRANTS-, point on selles, et tarbija ei peakski selliste asjadega tegelema, peaks viima telefoni müüjale ja esitama pretensiooni, kui seda ei rahuldata, siis edastama tarbijakaitsele lahendada. Praegusel juhul kasutavad müüjad lihtsalt ära ostjate teadmatust ja laiskust, ning lasevad ka hoolduse teostajatel endile pähe istuda. Juhul, kui tarbijakaitsest hakkaks tulema ridamisi müüja jaoks ebamugavaid otsuseid, siis surutaks müüja poolt ka MTTC sugustele kand kuklasse. Enamik inimesi ei taju, et tootjagarantii on tegelikult müüja teema, müüja ja ostja vahel kehtib ostja jaoks märksa laiem kaitse ...
_________________
|
|
Kommentaarid: 193 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
|
rmc
Aeg maha 1p
liitunud: 28.06.2005
|
07.08.2015 15:05:26
|
|
|
-KRANTS-, ... tundub jah, et meelega tekitavad "nokk kinni - saba lahti" olukorra...
DigeBeni, hästi kokkuvõetud. konkreetselt dokumenteeritud seisukohad... esinduse, hoolduse ja tarbija ning tarbijakaitsesse
mulle tundub nagu Elisa paneks MTTC tanki, et nad soovitud tulemuse ütleksid, nö. juhiste järgi juhtumilahendus ja neil toimib kena sümbioos
_________________
|
|
Kommentaarid: 195 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
181 |
|
tagasi üles |
|
|
DigeBeni
HV Guru
liitunud: 06.11.2001
|
07.08.2015 15:20:30
|
|
|
rmc, vaevalt see sümbioos sedapidi toimib, keegi pole neid sellest mugavusstsoonist lihtsalt veel välja peksnud enamik peab MTTC otsust lõplikuks, kuigi reaalsuses võib see firma kasvõi bestseller põnevusromaane kirjutada, kuidas ikka tarbija süüdi kõiges, kuid ilma konkreetse tõenduseta ei maksa see midagi ...
edit:
... pole küll telefonidega seotud teema, kuid probleemi konteksti poolest sarnane olukord:
http://tarbija24.postimees.ee/3286663/piletiraha-tagastamisega-vassisid-nii-korraldaja-kui-piletimuuja
_________________
viimati muutis DigeBeni 07.08.2015 15:46:12, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 193 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
|
-KRANTS-
vitamiinidiiler
liitunud: 19.11.2005
|
07.08.2015 15:50:37
|
|
|
DigeBeni kirjutas: |
-KRANTS-, point on selles, et tarbija ei peakski selliste asjadega tegelema, peaks viima telefoni müüjale ja esitama pretensiooni, kui seda ei rahuldata, siis edastama tarbijakaitsele lahendada. Praegusel juhul kasutavad müüjad lihtsalt ära ostjate teadmatust ja laiskust, ning lasevad ka hoolduse teostajatel endile pähe istuda. Juhul, kui tarbijakaitsest hakkaks tulema ridamisi müüja jaoks ebamugavaid otsuseid, siis surutaks müüja poolt ka MTTC sugustele kand kuklasse. Enamik inimesi ei taju, et tootjagarantii on tegelikult müüja teema, müüja ja ostja vahel kehtib ostja jaoks märksa laiem kaitse ... |
Minu puhul on asi lihtne. Viimasele kirjale pole mingi nädala jooksul vastatud. Ootan selle 14 päeva täis ja esitan tarbijakaitsesse teatise. Siis on näha, kas mingi reaktsioon tuleb või mitte.
DigeBeni kirjutas: |
kuigi reaalsuses võib see firma kasvõi bestseller põnevusromaane kirjutada, kuidas ikka tarbija süüdi kõiges, kuid ilma konkreetse tõenduseta ei maksa see midagi ... |
Aga kuidas tõestada vastupidist? Minu kirjale, kus ma soovisin pilte, mille nad "kindlasti tegid/tegema pidid" tootja jaoks, et uurida, kas on garantiikeiss või mitte VÕI pildid, millele jääks tõestus, et tegemist oli mehaanilise vigastusega, nad enam vastata ei suvatse. Ma usun, et neil polegi neid pilte tehtud. Sama lugu selle kaardipesa kattega. Viga tekkis peale eelmist remonti. Kui avastasin, et see pole enam normaalne (ca nädal hiljem vms), siis ka teavitasin mttc-d. Paluti kohale tulla. No läksingi kohale, aga alles kahe kuu pärast. Nüüd aetakse ümarat juttu, et mulle ju öeldi palju remont maksma läheb ja olin ju nõus (mis sest, et palusin garantiikorras teha ja kiri tuli, et klaas ei lähe garantii alla). Keegi ei viitsinud lahti seletada, mida see remonditasu sisaldab ja kui ma juba nõus olin selle summa maksma, siis pole nende arust vaja neil oma raha eest puudst likvideerida, mille ise põhjustasid. No kuidas ma peaksin dokumenteerima sellist jura tarbijakaitse jaoks?
|
|
Kommentaarid: 364 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
243 |
|
tagasi üles |
|
|
DigeBeni
HV Guru
liitunud: 06.11.2001
|
07.08.2015 16:03:15
|
|
|
-KRANTS-, sa ei pea midagi tõestama, kui neil pole neid pilte, siis järelikult tõendus puudub ja otsus peaks tehtama ikka sinu kasuks. Mis puutub aga igat sorti kõrvalistesse lubadustesse, siis ei ole siin midagi teha, kõik tuleb lasta paberile kirja panna, muidu pole neist suurt kasu. Mis muidugi ei tähenda, et sa ei võiks seda mainida ehk pane kirja nii nagu sinuteada olukord on või oli. Tarbijalt mingit ülitäpset olukordade dokumenteerimist ja fikseerimist oodata on ülemäärane eeldus ja seda tarbijakaitse sinult ka ei oota. Kuigi loomulikult kõik, mis on olemas, tuleb ainult kasuks, isegi internetiavarustest toodud artiklid vms. Peab aru saama, et ega tarbijakaitse spetsialist pole iseenesest tark, talle tuleb kah olukord võimalikult lihtsalt, puust ja punaselt, selgeks teha, siis on lihtsam otsus formuleerida ...
_________________
|
|
Kommentaarid: 193 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
|
|