Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Mobiiltelefonid/ GPS seadmed / Muu tehnika »  Sony Xperia Z3 Compact märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 39, 40, 41 ... 110, 111, 112  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
iir
HV Guru
iir

liitunud: 20.06.2006




sõnum 06.08.2015 00:38:30 vasta tsitaadiga

Njah. Õnneks veel terve... kui nüüd kaks aastat välja veaks oleks juba rahul. Praeguses seisuga ka kahjuks uut klaasist Sony telefoni küll ei osta enam... Vaatan niigi juba HTC poole. Kui M9+ hind kukub siis läheb sony müüki kah...
Kogu maailm on täis katkiseid ekraane, eestis läks ju välja tulles ühe ajakirjaniku käes asi ämblikuks... Ju siis vaadati, et kalliks läheb.
thumbs_down.gif

_________________
sometimes i hug myself for no reason.
you dont need a reason to call me. me not answer anyway
Kommentaarid: 86 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ph4nt0m
HV kasutaja

liitunud: 28.04.2003




sõnum 06.08.2015 10:18:24 vasta tsitaadiga

iir kirjutas:
Njah. Õnneks veel terve... kui nüüd kaks aastat välja veaks oleks juba rahul. Praeguses seisuga ka kahjuks uut klaasist Sony telefoni küll ei osta enam... Vaatan niigi juba HTC poole. Kui M9+ hind kukub siis läheb sony müüki kah...
Kogu maailm on täis katkiseid ekraane, eestis läks ju välja tulles ühe ajakirjaniku käes asi ämblikuks... Ju siis vaadati, et kalliks läheb.
thumbs_down.gif

Kahtlane on see, et aegade jooksul Sony oma suhtumist klaaside purunemisse muudab. Ostsin Z3 Compacti eelmise aasta oktoobris ja novembris-detsembris purunes tagaklaas. Garantii korras vahetati tagaklaas välja. Ja nüüd siis on poliitika muutunud..
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
firemark
HV Guru
firemark

liitunud: 11.03.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.08.2015 10:20:29 vasta tsitaadiga

kokkuhoiupoliitika ilmselt
_________________
PS4 PSN: markomoisa
Kommentaarid: 101 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 92
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Siim159
HV Guru
Siim159

liitunud: 16.08.2010




sõnum 06.08.2015 10:45:27 vasta tsitaadiga

ph4nt0m, Kõiki juhtumeid vaadatakse eraldi. Ei saa ju öelda, et nii kui mõra tekib, ei uurita, kas see on kuidagi telefoni (nt ülekuumenemisega kuidagi vms) või kasutaja tekitatud ning eks ikka arusaamatusi tekib.

Samuti natuke vähe usutav, et kui juba on mõra telefonil (ei ole vahet, kas telefoni enda praak või mitte), siis garantii koheselt katkeb (nagu MTTC oli öelnud?). MTTC juttu ei tasu eriti tõepähe võtta, ennegi nad rääkinud sellist juttu, mis ei vasta tõele (just garantiide kehtivuse osas). Garantiitingimusteski ju kirjas, et kui see pole kasutaja tekitatud, siis garantii kehtivust see ei saa torkida. Kindlasti tasuks antud teemal ka otse Sonyga kontakteeruda.
Kommentaarid: 22 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Draqula
HV Guru

liitunud: 29.10.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.08.2015 10:50:02 vasta tsitaadiga

Kas keegi oskab soovitada konkreetset mudelit autohoidikut kasutamiseks koos magnetlaadijaga?
Kommentaarid: 42 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 34
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
eddvin
HV kasutaja
eddvin

liitunud: 28.08.2008




sõnum 06.08.2015 12:45:43 vasta tsitaadiga

eddvin kirjutas:
Ostsin selle telefoni vennale, see olevat läinud tulikuumaks ja puuteekraan läks ämblikuks. Lööke pole saanud, maha pole kukkunud.
Ise neid telefone müües, olen šokis.
Saadan esmaspäeval garantiisse kaks päeva vana telefoni icon_confused.gif

Tuli nüüd alles vastus, et ei lähe garantii alla, nemad pakuvad, et 140€ eest teevad korda.
Ma muidugi pole nõus ning ajan nüüd seda asja läbi Elisa.
Kommentaarid: 59 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 56
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
iir
HV Guru
iir

liitunud: 20.06.2006




sõnum 06.08.2015 15:34:49 vasta tsitaadiga

nojah, normaalne ju. ju siis Sony on pankrotis lihtsalt... Tuleb lõpp ka, sest uusi telefone ju sealt kah ei tule, Z3+ mis on ju täielik jama...
eddvin kirjutas:
eddvin kirjutas:
Ostsin selle telefoni vennale, see olevat läinud tulikuumaks ja puuteekraan läks ämblikuks. Lööke pole saanud, maha pole kukkunud.
Ise neid telefone müües, olen šokis.
Saadan esmaspäeval garantiisse kaks päeva vana telefoni icon_confused.gif

Tuli nüüd alles vastus, et ei lähe garantii alla, nemad pakuvad, et 140€ eest teevad korda.
Ma muidugi pole nõus ning ajan nüüd seda asja läbi Elisa.

_________________
sometimes i hug myself for no reason.
you dont need a reason to call me. me not answer anyway
Kommentaarid: 86 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
firemark
HV Guru
firemark

liitunud: 11.03.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.08.2015 15:36:39 vasta tsitaadiga

Küll neid uusi tuleb icon_biggrin.gif GSMarenas juba jutud Z5est

http://www.gsmarena.com/leaked_image_shows_xperia_z5_and_z5_compact_in_new_angle-news-13404.php

_________________
PS4 PSN: markomoisa
Kommentaarid: 101 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 92
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
prtv
HV Guru

liitunud: 20.03.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.08.2015 15:37:01 vasta tsitaadiga

Z5 ja Z5c on juba lekkinud.
_________________
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 73
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Siim159
HV Guru
Siim159

liitunud: 16.08.2010




sõnum 06.08.2015 15:41:23 vasta tsitaadiga

iir kirjutas:
nojah, normaalne ju. ju siis Sony on pankrotis lihtsalt... Tuleb lõpp ka, sest uusi telefone ju sealt kah ei tule, Z3+ mis on ju täielik jama...
eddvin kirjutas:
eddvin kirjutas:
Ostsin selle telefoni vennale, see olevat läinud tulikuumaks ja puuteekraan läks ämblikuks. Lööke pole saanud, maha pole kukkunud.
Ise neid telefone müües, olen šokis.
Saadan esmaspäeval garantiisse kaks päeva vana telefoni icon_confused.gif

Tuli nüüd alles vastus, et ei lähe garantii alla, nemad pakuvad, et 140€ eest teevad korda.
Ma muidugi pole nõus ning ajan nüüd seda asja läbi Elisa.


See võib vabalt olla ka mingi MTTC oma värk seal. Pigem pakuvad tasulist parandust kui garantiikorras vahetamist. Vb teenivad sellega rohkem? Pole kindel. Kuid MTTC on ennegi igasugu kägu ajanud.
Kommentaarid: 22 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
-KRANTS-
vitamiinidiiler
-KRANTS-

liitunud: 19.11.2005




sõnum 06.08.2015 17:33:53 vasta tsitaadiga

ma kahtlustan, et nad võtavad kliendilt pappi, ala, et ei lähe garantii alla. Tegelikult läheb ja tehas korvab neile selle omakorda lisaks...

Eriti nõme on see, et mttc on monopol. Või on veel keegi, kes tohib garantiiremonti teostada? Läheks uuriks sealt, mis toimub?

_________________
Kui keegi mandariini tahab, siis helistab icon_smile.gif

Ühendust saab siin: https://www.facebook.com/groups/1953700414852281/
Kommentaarid: 364 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 243
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
firemark
HV Guru
firemark

liitunud: 11.03.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.08.2015 17:36:11 vasta tsitaadiga

-KRANTS- kirjutas:
ma kahtlustan, et nad võtavad kliendilt pappi, ala, et ei lähe garantii alla. Tegelikult läheb ja tehas korvab neile selle omakorda lisaks...

Eriti nõme on see, et mttc on monopol. Või on veel keegi, kes tohib garantiiremonti teostada? Läheks uuriks sealt, mis toimub?


SERVISA ICT OÜ
peaks ka olema hoolduskeskus

_________________
PS4 PSN: markomoisa
Kommentaarid: 101 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 92
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Siim159
HV Guru
Siim159

liitunud: 16.08.2010




sõnum 06.08.2015 18:07:46 vasta tsitaadiga

Minu teada Eestis on Sony ametlik garantiiteostaja kahjuks ainult MTTC.
SERVISA ICT lehelt ei leia ka nagu nad parandaks Sony tooteid.

//EDIT: Või siiski, Sony Center ja nt Nordan poe lehtedel kirjas, et Sony seadmete remonti teostavad ka veel nt: Infotech Service, Remondiekspert , Arwest
http://www.miterassa.ee/sonycenter/tingimused/garantii-ja-pretensioonide-esitamine/
http://www.nordan.ee/index.php?sisu=tekst&mid=10&lang=est&www=-16ntL93yzXjMnU2o2HqZMDsHDf
Tasub neilt küsida üle, kas nad ongi ka ametlikud garantiiteostajad. Või mispärast nt mobiilioperaatorid jpt Sony telefone kogu aeg ainult MTTC-sse saadavad?
Kommentaarid: 22 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
-KRANTS-
vitamiinidiiler
-KRANTS-

liitunud: 19.11.2005




sõnum 07.08.2015 06:19:20 vasta tsitaadiga

nüüd võiks siis keegi oma katkise tagaklaasiga hoopis nende poole pöörduda ja vaadata, mis tulemuseks saab. Eeldusel muidugi, et tagaklaasil pole mehhaanilisi vigastusi. icon_rolleyes.gif
_________________
Kui keegi mandariini tahab, siis helistab icon_smile.gif

Ühendust saab siin: https://www.facebook.com/groups/1953700414852281/
Kommentaarid: 364 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 243
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Jaanos
HV kasutaja

liitunud: 21.01.2009




sõnum 07.08.2015 11:59:09 vasta tsitaadiga

Et selleks esimeseks "nutikaks" ka Sony Z3 Compakti pidin valima icon_sad.gif
Telefon jäi ca 20 minutiks päikse kätte peale kõne lõpetamist, sealt edasi tuulejope rinnataskusse ning siis tuppa lauale. Järgmine kord kui toru võtta üritasin oli "puutetundlik ekraan" juba tundetu. MTTC seisukoht loomulikult, et garantii läbi sest telefoni on painutatud ning selle läbi on mõra tekkinud. Kukkumise jälgi ju ei olnud, järelikult saame diagnoosiks ainult paindumise panna icon_smile.gif Vaidlustada ilmselt praktiliselt ei maksa sest lähim sõltumatu ekspertiis Sony toodetele asub Soomes.

Teagi mida nüüd edasi teha, kas kooliraha 499 EUR (toonane ostuhind) või 145 EUR vahetusraha järgmise oodatava ekraanipurunemiseni.
Seniks abiks jälle vana hea 6510, ajutise aku kusjuures leidsin Logitech Harmony puldist icon_biggrin.gif Vot tehti ikka omal ajal telefone...

Sony brändi toodetele mõtlevatele kodanikele sellega siia märk maha, hoolduse osas eriti. Kui midagi vaieldavat telefoniga juhtub siis olete kindlasti kuses. Või maksate või hoiate oma telefoni siidpaberiga karbis ja ei käitu temaga nii hoolimatult nagu minul see õnnestus. Oligi ju reklaamis kirjas, et tegemist on vee ja tolmukindla mudeliga icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
eddvin
HV kasutaja
eddvin

liitunud: 28.08.2008




sõnum 07.08.2015 12:12:08 vasta tsitaadiga

Jaanos, erapooletu ekspertiisi saab ka Tallinnas teha.
Elisa aktsepteerib kahte kohta - https://www.elisa.ee/et/eraklient/Tugiinfo/artikkel/254
Pakun, et teistele poodidele sobivad ka nende ekspertide arvamus
Kommentaarid: 59 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 56
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rmc
Aeg maha 1p
rmc

liitunud: 28.06.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.08.2015 12:29:59 vasta tsitaadiga

tahaks natukene teada, palju neid telefone (z1c ja z3c) ostetud on ning kui suur see veaprotsent on... olen z1c väljatulekust alates sihtinud seda mudeliseeriat, ent otsest tungivat vajadust pole olnud... mõtlengi, kas hea või mitte... samas sellised "mehhaaniline viga" jutud on jaburad...
_________________
Kommentaarid: 195 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 181
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Jaanos
HV kasutaja

liitunud: 21.01.2009




sõnum 07.08.2015 13:52:26 vasta tsitaadiga

eddvin kirjutas:
Jaanos, erapooletu ekspertiisi saab ka Tallinnas teha.
Elisa aktsepteerib kahte kohta - https://www.elisa.ee/et/eraklient/Tugiinfo/artikkel/254
Pakun, et teistele poodidele sobivad ka nende ekspertide arvamus


Konkreetne telefon ostetud EMT-st. Täna helistades EMT seadmetoe telefonil igatahes sain sellise vastuse, et Sony puhul ei ole neil muule toetuda kui MTTC hinnangule. Või alternatiivina Soome saata.
Et kui hoolduses nad ütlevad, et te ise ka ei pruugi teada mida või millal te oma telefoniga olete teinud siis... Justkui olin ahastavapanevalt kaine ja adekvaatne tol päeval icon_sad.gif
Tänud, uurin edasi icon_smile.gif
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.08.2015 14:18:11 vasta tsitaadiga

... sellepärast ei tohikski pöörduda otse MTTC poole, MTTC pole teile midagi müünud ja seetõttu pole nendega midagi vaielda. Tuleks pöörduda ikka otse müüja poole ja kui müüja ajab sama jama, siis võtta neilt kirjalik seisukoht ja sellega tarbijakitsesse. Tarbijakaitse jaoks muideks ei loe sellised väited midagi, et kellegi kõhutunde järgi on tõenäoliselt midagi juhtunud, kui pole võimalik faktiliselt tõestada (müügijärgse 6 kuu jooksul on müüjal suisa seadusest tulenev kohustus seda teha), siis suure tõenäosusega tuleb lahend tarbija kasuks ...
_________________
Kommentaarid: 193 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
-KRANTS-
vitamiinidiiler
-KRANTS-

liitunud: 19.11.2005




sõnum 07.08.2015 14:25:08 vasta tsitaadiga

Kui oled enne viinud telefoni mttc-sse remonti ja pärast mingi jama hakkab (nagu näiteks mul), siis müüja tõstab käed ja ütleb, et tema sellesse vaidlusesse ei sekku. Samas ise nad soovitavad ka otse sinna viia, et kliendil mugavam oleks ja teenus kiirem... Juba eos hiilivad vastutusest kõrvale?

viimati muutis -KRANTS- 07.08.2015 15:45:16, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 364 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 243
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.08.2015 15:03:50 vasta tsitaadiga

-KRANTS-, point on selles, et tarbija ei peakski selliste asjadega tegelema, peaks viima telefoni müüjale ja esitama pretensiooni, kui seda ei rahuldata, siis edastama tarbijakaitsele lahendada. Praegusel juhul kasutavad müüjad lihtsalt ära ostjate teadmatust ja laiskust, ning lasevad ka hoolduse teostajatel endile pähe istuda. Juhul, kui tarbijakaitsest hakkaks tulema ridamisi müüja jaoks ebamugavaid otsuseid, siis surutaks müüja poolt ka MTTC sugustele kand kuklasse. Enamik inimesi ei taju, et tootjagarantii on tegelikult müüja teema, müüja ja ostja vahel kehtib ostja jaoks märksa laiem kaitse ...
_________________
Kommentaarid: 193 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rmc
Aeg maha 1p
rmc

liitunud: 28.06.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.08.2015 15:05:26 vasta tsitaadiga

-KRANTS-, thumbs_up.gif... tundub jah, et meelega tekitavad "nokk kinni - saba lahti" olukorra...

DigeBeni, hästi kokkuvõetud. konkreetselt dokumenteeritud seisukohad... esinduse, hoolduse ja tarbija ning tarbijakaitsesse

mulle tundub nagu Elisa paneks MTTC tanki, et nad soovitud tulemuse ütleksid, nö. juhiste järgi juhtumilahendus ja neil toimib kena sümbioos icon_smile.gif

_________________
Kommentaarid: 195 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 181
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.08.2015 15:20:30 vasta tsitaadiga

rmc, vaevalt see sümbioos sedapidi toimib, keegi pole neid sellest mugavusstsoonist lihtsalt veel välja peksnud icon_rolleyes.gif enamik peab MTTC otsust lõplikuks, kuigi reaalsuses võib see firma kasvõi bestseller põnevusromaane kirjutada, kuidas ikka tarbija süüdi kõiges, kuid ilma konkreetse tõenduseta ei maksa see midagi ...

edit:

... pole küll telefonidega seotud teema, kuid probleemi konteksti poolest sarnane olukord:
http://tarbija24.postimees.ee/3286663/piletiraha-tagastamisega-vassisid-nii-korraldaja-kui-piletimuuja

_________________


viimati muutis DigeBeni 07.08.2015 15:46:12, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 193 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
-KRANTS-
vitamiinidiiler
-KRANTS-

liitunud: 19.11.2005




sõnum 07.08.2015 15:50:37 vasta tsitaadiga

DigeBeni kirjutas:
-KRANTS-, point on selles, et tarbija ei peakski selliste asjadega tegelema, peaks viima telefoni müüjale ja esitama pretensiooni, kui seda ei rahuldata, siis edastama tarbijakaitsele lahendada. Praegusel juhul kasutavad müüjad lihtsalt ära ostjate teadmatust ja laiskust, ning lasevad ka hoolduse teostajatel endile pähe istuda. Juhul, kui tarbijakaitsest hakkaks tulema ridamisi müüja jaoks ebamugavaid otsuseid, siis surutaks müüja poolt ka MTTC sugustele kand kuklasse. Enamik inimesi ei taju, et tootjagarantii on tegelikult müüja teema, müüja ja ostja vahel kehtib ostja jaoks märksa laiem kaitse ...

Minu puhul on asi lihtne. Viimasele kirjale pole mingi nädala jooksul vastatud. Ootan selle 14 päeva täis ja esitan tarbijakaitsesse teatise. Siis on näha, kas mingi reaktsioon tuleb või mitte.

DigeBeni kirjutas:
kuigi reaalsuses võib see firma kasvõi bestseller põnevusromaane kirjutada, kuidas ikka tarbija süüdi kõiges, kuid ilma konkreetse tõenduseta ei maksa see midagi ...

Aga kuidas tõestada vastupidist? Minu kirjale, kus ma soovisin pilte, mille nad "kindlasti tegid/tegema pidid" tootja jaoks, et uurida, kas on garantiikeiss või mitte VÕI pildid, millele jääks tõestus, et tegemist oli mehaanilise vigastusega, nad enam vastata ei suvatse. Ma usun, et neil polegi neid pilte tehtud. Sama lugu selle kaardipesa kattega. Viga tekkis peale eelmist remonti. Kui avastasin, et see pole enam normaalne (ca nädal hiljem vms), siis ka teavitasin mttc-d. Paluti kohale tulla. No läksingi kohale, aga alles kahe kuu pärast. Nüüd aetakse ümarat juttu, et mulle ju öeldi palju remont maksma läheb ja olin ju nõus (mis sest, et palusin garantiikorras teha ja kiri tuli, et klaas ei lähe garantii alla). Keegi ei viitsinud lahti seletada, mida see remonditasu sisaldab ja kui ma juba nõus olin selle summa maksma, siis pole nende arust vaja neil oma raha eest puudst likvideerida, mille ise põhjustasid. No kuidas ma peaksin dokumenteerima sellist jura tarbijakaitse jaoks? icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 364 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 243
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.08.2015 16:03:15 vasta tsitaadiga

-KRANTS-, sa ei pea midagi tõestama, kui neil pole neid pilte, siis järelikult tõendus puudub ja otsus peaks tehtama ikka sinu kasuks. Mis puutub aga igat sorti kõrvalistesse lubadustesse, siis ei ole siin midagi teha, kõik tuleb lasta paberile kirja panna, muidu pole neist suurt kasu. Mis muidugi ei tähenda, et sa ei võiks seda mainida ehk pane kirja nii nagu sinuteada olukord on või oli. Tarbijalt mingit ülitäpset olukordade dokumenteerimist ja fikseerimist oodata on ülemäärane eeldus ja seda tarbijakaitse sinult ka ei oota. Kuigi loomulikult kõik, mis on olemas, tuleb ainult kasuks, isegi internetiavarustest toodud artiklid vms. Peab aru saama, et ega tarbijakaitse spetsialist pole iseenesest tark, talle tuleb kah olukord võimalikult lihtsalt, puust ja punaselt, selgeks teha, siis on lihtsam otsus formuleerida ...
_________________
Kommentaarid: 193 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Mobiiltelefonid/ GPS seadmed / Muu tehnika »  Sony Xperia Z3 Compact mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 39, 40, 41 ... 110, 111, 112  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.