Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Doom 4 märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 24, 25, 26  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Aah
Kreisi kasutaja
Aah

liitunud: 21.09.2007




sõnum 17.06.2015 22:59:08 vasta tsitaadiga

Auron, võibolla on asi mängude ülekülluses ja inimeste lodevuses. Tead küll, ei viitsi seda ja teist teha, mänge, filme ja muusikat on nii palju et seda kõike ei jõua ära tarbida. Lõpuks lüüjakse lihtsalt käega. Ei süveneta asjasse. Lõpuks on kõik grillvorstikesed ühe maitsega ja peale teist õllet enam vahet pole. Mina näen seal doom 1 ja 2 laskmist, paremat doom 3 graafikat ja ...... vaata liikumist. Kohe alguses topelthüpe? (elukiiremadliigutused 1:01, 2:55, 5:42) Neid pole üheski doomi seerias olnud. Ma ei taha open world survival horrorit. Ma tahan doomi stiilis märulit (rohelise muruga minge metsa). Samas, D3 oleks pidanud olema selline nagu see video. Keegi võiks MP kohapealt sõna võtta.

E:Sattusite vale mehe otsa. 20a tagasi sai Contrat sõbraga koos mängida. 2 players vs arvuti, tänapäeval co-op icon_biggrin.gif. Enne neid hiina konsoole sai mänge lindistada kassettidega käima (korvpallist kosmoseni), üks mängis puldiga teine klaviatuuriga , sellised ilma klahvita. Tegelikult ma ise eelistan qake seeriat.
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
p6kk
HV kasutaja

liitunud: 15.05.2015




sõnum 17.06.2015 23:15:48 vasta tsitaadiga

Minuarust just mänge jääb järjest vähemaks mida mängida. Väga paljud mängud ongi lihtsalt järjed.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 0
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
lightbluefox
HV Guru

liitunud: 30.12.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.06.2015 23:20:47 vasta tsitaadiga

Eks näe kas on nagu siin ennustas icon_biggrin.gif https://www.youtube.com/watch?v=C4yIxUOWrtw

Või klassika https://www.youtube.com/watch?v=W1ZtBCpo0eU
Kommentaarid: 45 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 44
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dave20
HV veteran

liitunud: 18.01.2005




sõnum 17.06.2015 23:57:04 vasta tsitaadiga

trip kirjutas:
@6:20 icon_lol.gif
Spoiler Spoiler Spoiler


Väga super mäng tundub, eriti see saagimine icon_biggrin.gif thumbs_up.gif
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
S.I.L.L.U
HV veteran


liitunud: 26.06.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.06.2015 00:24:09 vasta tsitaadiga

Tundub tulevat selline tüüpiline CoD
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Auron
HV Guru
Auron

liitunud: 19.08.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.06.2015 10:24:46 vasta tsitaadiga

Aah kirjutas:
Auron, võibolla on asi mängude ülekülluses ja inimeste lodevuses. Tead küll, ei viitsi seda ja teist teha, mänge, filme ja muusikat on nii palju et seda kõike ei jõua ära tarbida.

Olen osaliselt nõus, et kuna tänapäev on manti niipalju siis tahaks kõike tarbida kiiremini kui on reaalselt võimalik. Samas mänge oli palju ka näiteks 20 aastat tagasi ja suures plaanis kehtis sama süsteem nagu täna - asju on palju aga otseselt head on sealt ju vähesed. Rämpsu pole vaja tarbida ja aega raisata. Olen endagi puhul vahel kahtlend, et kurat miks mängida ei viitsi asju - kas olen saand vahepeal niivanaks, et ei suudagi ükski mäng enam huvitada? Samas ei ole nii - kui ikka hea asi on siis võin siiani õhinaga end kuhugi maailma ära unustada - viimati tegin Fallout NV jälle läbi koos kõikide DLC'dega ja läks mingi 140+ tundi.

Enivei tulles tagasi nüüd Doom'i juurde siis loomulikult on graafika parem kui 15 aastat vanas D3'es. Samas niipalju kui mängu õnnestus näha olid kohad kuidagi jõle igavad - mingi tehas kus sisuliselt jooksed mööda suuri treppe, sildu ja platvorme, paljud ruumid nagu lihtsalt ruumid kohapärst kus siis moepärast paar kasti ja kogu moos jne. Näiteks Doom 1'es mulle tegelt väga meeldis levelite vahepealne kus siis näitas kuidas tegelt kraatris oli siis nö. suur jaam erinevate ehitistega ja siis näitas kus oled. Samamoodi oleks võinud ju siin šnitti võtta sellest, et on suur jaam kuhu kuuluvad igasugu nö. kuplialused - veetootmise jaam, jäätmejaam, mingi sõjaväeline osa, laborid, kaevandus, miks mitte ka suur roheline ala kus taimestik ja puud toodavad hapnikku jaamale jne. Detailseid ruume ja kohti võiks olla hulgim a'la kohvikud, puhkeruumid, haigla, laboratooriumid, uuringukukeskused ja need võiks olla ka detailselt sisustatud ja tunduda nagu päris kohad kus võiks elamine ja töötamine käia. Samuti võiks madina käigus igast klaasid, asjad katki minna jne. ehk siis füüsika võiks olla vägakõrgel tasemel, et kogu see maailm tunduks elav ja interaktiivne mitte nii, et lauapeal monitor, kohvitass ja pliiatsid ja kui viskad sinna granaadi sis peale plahvatust on eelpool nimetet asjadele tekitatud lihtsalt mingi tahmaplekk vms.
Antud juhul nagu ütlesin paistavad siuksed suured seosetud ruumid kus jooksed ühest nonsenss kohast teise ja lihtsalt kõmmutad. Lihtsalt kõmmutamine on vägahea ja seda oli minuarvates D3'es isegi vähe - pean silmas just hordide kaupa vastaste mahavõtmist aga maailm võiks olla ilus ja usutav kus seda teha.
Kommentaarid: 152 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 129
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ertr2
HV Guru
ertr2

liitunud: 19.06.2008




sõnum 18.06.2015 10:37:19 vasta tsitaadiga

nad näitasid ju ainult ühe levelit, nkn on palju rohkem erinevaid keskkondi kui ainult see üks tehas, vaadake New Orderi E3me demo- seal näidati ka ainult castle wolfensteini, tegelikult oli seda lossiosa maksimaalselt 15-20 minutit
Kommentaarid: 67 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 65
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
eternity
HV kasutaja

liitunud: 20.11.2008




sõnum 18.06.2015 14:19:42 vasta tsitaadiga

ertr2 kirjutas:
nad näitasid ju ainult ühe levelit, nkn on palju rohkem erinevaid keskkondi kui ainult see üks tehas, vaadake New Orderi E3me demo- seal näidati ka ainult castle wolfensteini, tegelikult oli seda lossiosa maksimaalselt 15-20 minutit

The man's got a point. Suht naljakas on lugeda äärmiselt pessimistlike hinnanguid mängu kohta mille kohta on väljas ~20 mini gameplay videot ja seegi ei pruugi veel nn. final olla.
+ Võrdlused Codiga jäävad siin kontekstis täiesti arusaamatuks, sest peale selle, et mõlemad on FPS mängud pole seal küll erilist sarnasust (videost oli ju selgelt näha, et health ei regenni, armorit kogud packidena nagu ennemuiste ning cover-based muljet ka ei olnud.).
Need melee finisherid olid vb. ainus sarnasus Codi sarnaste mängudega ja seni kuni need pole mingid mandatory qte'd siis ei tohiks nad eriti ette jääda.
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 30
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Auron
HV Guru
Auron

liitunud: 19.08.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.06.2015 14:38:05 vasta tsitaadiga

eternity kirjutas:
The man's got a point. Suht naljakas on lugeda äärmiselt pessimistlike hinnanguid mängu kohta mille kohta on väljas ~20 mini gameplay videot ja seegi ei pruugi veel nn. final olla.
Et siis suurel avaüritusel näidati reklaamiks kõige jamamat, igavamat, halloraanži levelit ja kõik vinged ilusad tasemed jäeti täismängu tarbeks? icon_lol.gif Üldjuhul käib asi ikka vastupidi - tuletame meelde Doom 3'me või kasvõi bioshock infinite'i kus teaserid näitasid nagu oleks ikka uippuäge aga täismäng jäi nagu kõvasti alla kuna palju stuffi oli välja jäetud.
Kommentaarid: 152 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 129
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Noname
HV Guru
Noname

liitunud: 26.10.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.06.2015 14:38:57 vasta tsitaadiga

Eks graafika ole maitse asi. Serious sam on minuarust oluliselt lõbusam "hoia tulistamisnuppu all" mäng kui doom, mitte et ma üldse sellist mängude fänn oleks. Omal ajal kui arvutimänge mängima sai hakatud, oli doom1 muidugi kõva sõna aga täna ma sellisele mängu suurt edu küll ei ennusta, olgu graafika või 25a oma ajast ees.

ot:
Tjah, kurb ja samas naljakas on lugeda seda lillastumist. Kõike peab laikima, midagi ei tohi kritiseerida, kõik on ilus tore vahva ja järjest parem. Olgu teemaks ükskõik mis, like or ole vait. Tsensuuri moodne vorm mis keerab vaikselt ühiskonda perse. Enamus projekte, mänge, ettevõtteid jms mis läbi kukuvad lähevad on tänu sellele, et ei osata enam kriitiliselt mõelda.

_________________
"Olukord on sitt, aga see on meie tuleviku väetis." - Lennart Meri
"Edu on kehv õpetaja. See ahvatleb tarku inimesi mõtlema, et nad ei saagi kaotada" - B. Gates
Kommentaarid: 370 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 320
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
p6kk
HV kasutaja

liitunud: 15.05.2015




sõnum 18.06.2015 14:44:48 vasta tsitaadiga

eternity kirjutas:
ertr2 kirjutas:
nad näitasid ju ainult ühe levelit, nkn on palju rohkem erinevaid keskkondi kui ainult see üks tehas, vaadake New Orderi E3me demo- seal näidati ka ainult castle wolfensteini, tegelikult oli seda lossiosa maksimaalselt 15-20 minutit

The man's got a point. Suht naljakas on lugeda äärmiselt pessimistlike hinnanguid mängu kohta mille kohta on väljas ~20 mini gameplay videot ja seegi ei pruugi veel nn. final olla.
+ Võrdlused Codiga jäävad siin kontekstis täiesti arusaamatuks, sest peale selle, et mõlemad on FPS mängud pole seal küll erilist sarnasust (videost oli ju selgelt näha, et health ei regenni, armorit kogud packidena nagu ennemuiste ning cover-based muljet ka ei olnud.).
Need melee finisherid olid vb. ainus sarnasus Codi sarnaste mängudega ja seni kuni need pole mingid mandatory qte'd siis ei tohiks nad eriti ette jääda.


Tõesti arvad, et mäng on palju parem kui videos nähtud? Ma küll ei usu. Võib ju olla teisi tasandeid, aga nad on lihtsalt teise pildiga.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 0
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
eternity
HV kasutaja

liitunud: 20.11.2008




sõnum 18.06.2015 15:20:21 vasta tsitaadiga

Auron kirjutas:
eternity kirjutas:
The man's got a point. Suht naljakas on lugeda äärmiselt pessimistlike hinnanguid mängu kohta mille kohta on väljas ~20 mini gameplay videot ja seegi ei pruugi veel nn. final olla.
Et siis suurel avaüritusel näidati reklaamiks kõige jamamat, igavamat, halloraanži levelit ja kõik vinged ilusad tasemed jäeti täismängu tarbeks? icon_lol.gif Üldjuhul käib asi ikka vastupidi - tuletame meelde Doom 3'me või kasvõi bioshock infinite'i kus teaserid näitasid nagu oleks ikka uippuäge aga täismäng jäi nagu kõvasti alla kuna palju stuffi oli välja jäetud.

Mida ma mõtlesin sellega, on pigem see , et nii mõnigi asi võib muutuda ennem ametlikku release'i ja mingit paikapanevat hinnangut on veel vara anda.
No nt. Diablo 3 puhul oli ka ju ennem release'i peale treilereid tonnide viisi hala ja nuttu kuidas graafika on jube wowilikuks läinud ja, et kuidas blizz keerab ikka asja mõnuga persse, aga avalikkus avaldas survet mille tulemusel siiski muudeti lõpuks nii mõndagi.
Leveldesigni poolest on küsimus juba pigem subjektiivses maitses, kuna doomi suguselt mängult mingit farcry vms gta open-world experience oodata on pehmelt öeldes kummaline ning isiklikult pigem eeldakski pigem sellist nn. baasi koridorides ringi hulkumist (tegemist on ju ikkagi suurkorporatsiooni UAC installatsioonidega, kus on pigem jälgitud utilitaarset joont, kui seda, et seal peaks olema purskkaevud, pony-ride'id ja läikivad vikerkaared, et maailm oleks "põnev" icon_biggrin.gif).
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 30
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.06.2015 16:37:16 vasta tsitaadiga

Ehk siis küsimus taandub sellele, kas Bethesda võtab arvesse saadavat kriitikat icon_wink.gif
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Arisilan
HV vaatleja
Arisilan

liitunud: 27.10.2006




sõnum 18.06.2015 17:22:35 vasta tsitaadiga

Graafika graafikaks, kuid mäng ise paistab äärmiselt igav. Tüüp lihtsalt hüpleb mööda ruume ringi ja one-shotib vastaseid. Kõik... rohkem polnud nagu midagi. Vaatasin gameplay video ära ja kordagi ei tekkinud tunnet, et tahaks seda ise mängida. Tundus lihtsalt täiesti pointless.
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001




sõnum 18.06.2015 17:52:39 vasta tsitaadiga

... olles mänge mänginud nüüdseks umbes 3 kümnendit, pole eriti põhjust esmamuljes kahelda. Haruharva tuleb ette positiivseid üllatusi, mis esialgse mulje täiesti uppi lükkaks. Praegu nähtu puhul lihtsalt puudub see ruum, kuhu üllatus peita, liiga üheselt viitab kogu nähtud tegevus mängu olemusele. Mängu mehhaanika on tõepoolest natuke paranenud võrreldes varasemaga, kuid võrreldes konkurentidega ei ole midagi esile tõsta, mida poleks juba n+1 korda tehtud ja nähtud. Mängu enda teemasse ei paista kah midagi lisatud olevat, ei mingit uut omapära, ikka seesama lihtsakoeline bloodfest staatilise väljanägemisega ruumides (koridorides), millele on vaid visuaalse efektina ruumikust lisatud. Vastaste AI on sama nüri nagu varem ja kas need tapmise efektid on siis tõepoolest nii sügavat kummardust väärt? Ma pakun, et pärast tunnist mängimist ei pane neid enam tähelegi, sest see kõik kordub ühetaoliselt. Võimalik, et kaasaegsele generatsioonile sellest tõepoolest piisabki, müüvad ju kõiksorti arcade sõjasimulaatorid suisa arutult hästi, võib-olla oleme tõepoolest väljasurevad dinosaurused, kellele kaasaegne söögilaud ei paku enam piisavalt mahlakat suutäit ...
_________________
Kommentaarid: 194 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
invension
Kreisi kasutaja
invension

liitunud: 27.09.2009




sõnum 18.06.2015 21:07:47 vasta tsitaadiga

Kõikidele kellele pole kohale veel jõudnud mis asi DOOM oli ja on! kopp.gif
lause algab 29:57 ja lõppeb 30:29
Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 9
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
marcor1
HV veteran
marcor1

liitunud: 29.09.2003




sõnum 18.06.2015 22:05:56 vasta tsitaadiga

DigeBeni kirjutas:
... olles mänge mänginud nüüdseks umbes 3 kümnendit, pole eriti põhjust esmamuljes kahelda. Haruharva tuleb ette positiivseid üllatusi, mis esialgse mulje täiesti uppi lükkaks. Praegu nähtu puhul lihtsalt puudub see ruum, kuhu üllatus peita, liiga üheselt viitab kogu nähtud tegevus mängu olemusele. Mängu mehhaanika on tõepoolest natuke paranenud võrreldes varasemaga, kuid võrreldes konkurentidega ei ole midagi esile tõsta, mida poleks juba n+1 korda tehtud ja nähtud. Mängu enda teemasse ei paista kah midagi lisatud olevat, ei mingit uut omapära, ikka seesama lihtsakoeline bloodfest staatilise väljanägemisega ruumides (koridorides), millele on vaid visuaalse efektina ruumikust lisatud. Vastaste AI on sama nüri nagu varem ja kas need tapmise efektid on siis tõepoolest nii sügavat kummardust väärt? Ma pakun, et pärast tunnist mängimist ei pane neid enam tähelegi, sest see kõik kordub ühetaoliselt. Võimalik, et kaasaegsele generatsioonile sellest tõepoolest piisabki, müüvad ju kõiksorti arcade sõjasimulaatorid suisa arutult hästi, võib-olla oleme tõepoolest väljasurevad dinosaurused, kellele kaasaegne söögilaud ei paku enam piisavalt mahlakat suutäit ...


Ise küsid - ise vastad. Mängud tehaksegi noortele, Doom on lihtsalt kaubamärk, nagu oli ka Fallout. Oleks ka imelik, kui nürist "lase pealejooksvatel zombidel ajud välja", tunneks sarnast rõõmu nii 15 kui 35 aastaselt.

_________________
War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop!
Kommentaarid: 68 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 62
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001




sõnum 18.06.2015 22:13:56 vasta tsitaadiga

invension kirjutas:
Kõikidele kellele pole kohale veel jõudnud mis asi DOOM oli ja on! kopp.gif
lause algab 29:57 ja lõppeb 30:29
Spoiler Spoiler Spoiler

... nagu kellegi välja hõigatud loosungid määraks mängu headuse ja nagu marketing hype oleks kunagi mõne mängu põnevamaks teinud, ei meenu nagu ühtegi näidet ...
marcor1 kirjutas:
Ise küsid - ise vastad. Mängud tehaksegi noortele, Doom on lihtsalt kaubamärk, nagu oli ka Fallout. Oleks ka imelik, kui nürist "lase pealejooksvatel zombidel ajud välja", tunneks sarnast rõõmu nii 15 kui 35 aastaselt.

... no vabandust väga, kui mõni penskar ootab kaubamärgi taga ka mängu icon_lol.gif

_________________
Kommentaarid: 194 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
marcor1
HV veteran
marcor1

liitunud: 29.09.2003




sõnum 18.06.2015 22:17:15 vasta tsitaadiga

.. no minusugusel penskaril, võttis näiteks FO:NV suu naerule, niiet proteesid pidid välja kukkuma. Doom oli juba vanasti nüri - sellel ajal olid Civ ja Warcraft tegijad ( DN3D, HL, Q1,Q2 tulid hiljem).
_________________
War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop!
Kommentaarid: 68 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 62
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001




sõnum 18.06.2015 22:24:30 vasta tsitaadiga

... maitsed ongi erinevad, olenemata vanusest, kuid ma ei vaidlegi niiväga selle üle icon_rolleyes.gif pigem pean ma silmas, et kui Doom 1 oli omal ajal žanri teerajaja, siis tulevane 4., paistab oleva lihtsalt üks paljudest ja ma ei näe seda uut taset, millele viimati viidatud videos vihjati ...
_________________
Kommentaarid: 194 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ertr2
HV Guru
ertr2

liitunud: 19.06.2008




sõnum 19.06.2015 19:23:42 vasta tsitaadiga

Auron kirjutas:
eternity kirjutas:
The man's got a point. Suht naljakas on lugeda äärmiselt pessimistlike hinnanguid mängu kohta mille kohta on väljas ~20 mini gameplay videot ja seegi ei pruugi veel nn. final olla.
Et siis suurel avaüritusel näidati reklaamiks kõige jamamat, igavamat, halloraanži levelit ja kõik vinged ilusad tasemed jäeti täismängu tarbeks? icon_lol.gif Üldjuhul käib asi ikka vastupidi - tuletame meelde Doom 3'me või kasvõi bioshock infinite'i kus teaserid näitasid nagu oleks ikka uippuäge aga täismäng jäi nagu kõvasti alla kuna palju stuffi oli välja jäetud.
Tuletan jällegi meelde, uuel Wolfil näidati ka ühte kõige igavamat levelit demos, kus paistsid ainult igavad hallid koridorid ja 2 erinevat relva
Kommentaarid: 67 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 65
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
UB
HV Guru
UB

liitunud: 26.12.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.06.2015 20:49:34 vasta tsitaadiga

invension, Aga need nõuded ei ole ju täidetud! Mis kiirest liikumisest saab juttu olla, kui ma pean kogu aeg vaatama mingisuguseid animatsioone vaenlase lömastamistest? Tegelikult mulle meeldib tulistamine, aga ainult siis kui see pakub mingisugust pinget. Kas Doom seda pakub? Elame näeme, aga tundub, et õudne see mäng kindlasti ei ole. Kuid vanasti oli tegemist ulmelise ja õudse keskkonnaga, siis nüüd oled nagu metallitehase vabrikant ületunde tegemas.
Kommentaarid: 45 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
p6kk
HV kasutaja

liitunud: 15.05.2015




sõnum 19.06.2015 21:27:43 vasta tsitaadiga

Wolf oli tegelikult väga igav mäng. Kui omalajal sai tuhandeid kordi doom 1 & 2 uuesti ja uuesti läbimängitud, siis tänapäeval kus tehnilised võimalused on tuhandeid kordi suurenenud, ei osata enam teha mängu mida tahaks uuesti ja uuesti läbi mängida. Kulutatakse tohutu energia graafikale, aga mäng ise on igavamast igavam. Tuleb Doom 4 sama mis uus Wolf. Mängid korra läbi suure tüdimusega ja unustad.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 0
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ertr2
HV Guru
ertr2

liitunud: 19.06.2008




sõnum 20.06.2015 02:25:38 vasta tsitaadiga

p6kk kirjutas:
Wolf oli tegelikult väga igav mäng. Kui omalajal sai tuhandeid kordi doom 1 & 2 uuesti ja uuesti läbimängitud, siis tänapäeval kus tehnilised võimalused on tuhandeid kordi suurenenud, ei osata enam teha mängu mida tahaks uuesti ja uuesti läbi mängida. Kulutatakse tohutu energia graafikale, aga mäng ise on igavamast igavam. Tuleb Doom 4 sama mis uus Wolf. Mängid korra läbi suure tüdimusega ja unustad.
omal ajal sai paljusid mänge rohkem mängida kui need väärt olid. tänapäeval pole, vähemalt minul, ühtegi mängu, mida ma 2. korda mängida tahaks-valik on nii suur,saab kohe järgmise ette võtta.
Kommentaarid: 67 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 65
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
invension
Kreisi kasutaja
invension

liitunud: 27.09.2009




sõnum 20.06.2015 09:58:33 vasta tsitaadiga

Vanasti, vanasti....ffs vanasti kanti riided ja jalanõud ka täiesti pilbasteks enne kui uus osteti. Miks? seda te vist välja ei mõtle nagu näha.
_________________
Liitu vabalt siit: Coinbase / Binance
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 9
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Doom 4 mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 24, 25, 26  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.