Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Aah
Kreisi kasutaja

liitunud: 21.09.2007
|
17.06.2015 22:59:08
|
|
|
Auron, võibolla on asi mängude ülekülluses ja inimeste lodevuses. Tead küll, ei viitsi seda ja teist teha, mänge, filme ja muusikat on nii palju et seda kõike ei jõua ära tarbida. Lõpuks lüüjakse lihtsalt käega. Ei süveneta asjasse. Lõpuks on kõik grillvorstikesed ühe maitsega ja peale teist õllet enam vahet pole. Mina näen seal doom 1 ja 2 laskmist, paremat doom 3 graafikat ja ...... vaata liikumist. Kohe alguses topelthüpe? (elukiiremadliigutused 1:01, 2:55, 5:42) Neid pole üheski doomi seerias olnud. Ma ei taha open world survival horrorit. Ma tahan doomi stiilis märulit (rohelise muruga minge metsa). Samas, D3 oleks pidanud olema selline nagu see video. Keegi võiks MP kohapealt sõna võtta.
E:Sattusite vale mehe otsa. 20a tagasi sai Contrat sõbraga koos mängida. 2 players vs arvuti, tänapäeval co-op . Enne neid hiina konsoole sai mänge lindistada kassettidega käima (korvpallist kosmoseni), üks mängis puldiga teine klaviatuuriga , sellised ilma klahvita. Tegelikult ma ise eelistan qake seeriat.
|
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
p6kk
HV kasutaja
liitunud: 15.05.2015
|
17.06.2015 23:15:48
|
|
|
Minuarust just mänge jääb järjest vähemaks mida mängida. Väga paljud mängud ongi lihtsalt järjed.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
0 |
|
tagasi üles |
|
 |
lightbluefox
HV Guru
liitunud: 30.12.2004
|
|
Kommentaarid: 45 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
 |
Dave20
HV veteran
liitunud: 18.01.2005
|
17.06.2015 23:57:04
|
|
|
trip kirjutas: |
@6:20
Spoiler 
|
Väga super mäng tundub, eriti see saagimine
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
 |
S.I.L.L.U
HV veteran

liitunud: 26.06.2003
|
18.06.2015 00:24:09
|
|
|
Tundub tulevat selline tüüpiline CoD
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
Auron
HV Guru

liitunud: 19.08.2003
|
18.06.2015 10:24:46
|
|
|
Aah kirjutas: |
Auron, võibolla on asi mängude ülekülluses ja inimeste lodevuses. Tead küll, ei viitsi seda ja teist teha, mänge, filme ja muusikat on nii palju et seda kõike ei jõua ära tarbida. |
Olen osaliselt nõus, et kuna tänapäev on manti niipalju siis tahaks kõike tarbida kiiremini kui on reaalselt võimalik. Samas mänge oli palju ka näiteks 20 aastat tagasi ja suures plaanis kehtis sama süsteem nagu täna - asju on palju aga otseselt head on sealt ju vähesed. Rämpsu pole vaja tarbida ja aega raisata. Olen endagi puhul vahel kahtlend, et kurat miks mängida ei viitsi asju - kas olen saand vahepeal niivanaks, et ei suudagi ükski mäng enam huvitada? Samas ei ole nii - kui ikka hea asi on siis võin siiani õhinaga end kuhugi maailma ära unustada - viimati tegin Fallout NV jälle läbi koos kõikide DLC'dega ja läks mingi 140+ tundi.
Enivei tulles tagasi nüüd Doom'i juurde siis loomulikult on graafika parem kui 15 aastat vanas D3'es. Samas niipalju kui mängu õnnestus näha olid kohad kuidagi jõle igavad - mingi tehas kus sisuliselt jooksed mööda suuri treppe, sildu ja platvorme, paljud ruumid nagu lihtsalt ruumid kohapärst kus siis moepärast paar kasti ja kogu moos jne. Näiteks Doom 1'es mulle tegelt väga meeldis levelite vahepealne kus siis näitas kuidas tegelt kraatris oli siis nö. suur jaam erinevate ehitistega ja siis näitas kus oled. Samamoodi oleks võinud ju siin šnitti võtta sellest, et on suur jaam kuhu kuuluvad igasugu nö. kuplialused - veetootmise jaam, jäätmejaam, mingi sõjaväeline osa, laborid, kaevandus, miks mitte ka suur roheline ala kus taimestik ja puud toodavad hapnikku jaamale jne. Detailseid ruume ja kohti võiks olla hulgim a'la kohvikud, puhkeruumid, haigla, laboratooriumid, uuringukukeskused ja need võiks olla ka detailselt sisustatud ja tunduda nagu päris kohad kus võiks elamine ja töötamine käia. Samuti võiks madina käigus igast klaasid, asjad katki minna jne. ehk siis füüsika võiks olla vägakõrgel tasemel, et kogu see maailm tunduks elav ja interaktiivne mitte nii, et lauapeal monitor, kohvitass ja pliiatsid ja kui viskad sinna granaadi sis peale plahvatust on eelpool nimetet asjadele tekitatud lihtsalt mingi tahmaplekk vms.
Antud juhul nagu ütlesin paistavad siuksed suured seosetud ruumid kus jooksed ühest nonsenss kohast teise ja lihtsalt kõmmutad. Lihtsalt kõmmutamine on vägahea ja seda oli minuarvates D3'es isegi vähe - pean silmas just hordide kaupa vastaste mahavõtmist aga maailm võiks olla ilus ja usutav kus seda teha.
|
|
Kommentaarid: 152 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
129 |
|
tagasi üles |
|
 |
ertr2
HV Guru

liitunud: 19.06.2008
|
18.06.2015 10:37:19
|
|
|
nad näitasid ju ainult ühe levelit, nkn on palju rohkem erinevaid keskkondi kui ainult see üks tehas, vaadake New Orderi E3me demo- seal näidati ka ainult castle wolfensteini, tegelikult oli seda lossiosa maksimaalselt 15-20 minutit
|
|
Kommentaarid: 67 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
65 |
|
tagasi üles |
|
 |
eternity
HV kasutaja
liitunud: 20.11.2008
|
18.06.2015 14:19:42
|
|
|
ertr2 kirjutas: |
nad näitasid ju ainult ühe levelit, nkn on palju rohkem erinevaid keskkondi kui ainult see üks tehas, vaadake New Orderi E3me demo- seal näidati ka ainult castle wolfensteini, tegelikult oli seda lossiosa maksimaalselt 15-20 minutit |
The man's got a point. Suht naljakas on lugeda äärmiselt pessimistlike hinnanguid mängu kohta mille kohta on väljas ~20 mini gameplay videot ja seegi ei pruugi veel nn. final olla.
+ Võrdlused Codiga jäävad siin kontekstis täiesti arusaamatuks, sest peale selle, et mõlemad on FPS mängud pole seal küll erilist sarnasust (videost oli ju selgelt näha, et health ei regenni, armorit kogud packidena nagu ennemuiste ning cover-based muljet ka ei olnud.).
Need melee finisherid olid vb. ainus sarnasus Codi sarnaste mängudega ja seni kuni need pole mingid mandatory qte'd siis ei tohiks nad eriti ette jääda.
|
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
30 |
|
tagasi üles |
|
 |
Auron
HV Guru

liitunud: 19.08.2003
|
18.06.2015 14:38:05
|
|
|
eternity kirjutas: |
The man's got a point. Suht naljakas on lugeda äärmiselt pessimistlike hinnanguid mängu kohta mille kohta on väljas ~20 mini gameplay videot ja seegi ei pruugi veel nn. final olla. |
Et siis suurel avaüritusel näidati reklaamiks kõige jamamat, igavamat, halloraanži levelit ja kõik vinged ilusad tasemed jäeti täismängu tarbeks? Üldjuhul käib asi ikka vastupidi - tuletame meelde Doom 3'me või kasvõi bioshock infinite'i kus teaserid näitasid nagu oleks ikka uippuäge aga täismäng jäi nagu kõvasti alla kuna palju stuffi oli välja jäetud.
|
|
Kommentaarid: 152 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
129 |
|
tagasi üles |
|
 |
Noname
HV Guru

liitunud: 26.10.2002
|
18.06.2015 14:38:57
|
|
|
Eks graafika ole maitse asi. Serious sam on minuarust oluliselt lõbusam "hoia tulistamisnuppu all" mäng kui doom, mitte et ma üldse sellist mängude fänn oleks. Omal ajal kui arvutimänge mängima sai hakatud, oli doom1 muidugi kõva sõna aga täna ma sellisele mängu suurt edu küll ei ennusta, olgu graafika või 25a oma ajast ees.
ot: |
Tjah, kurb ja samas naljakas on lugeda seda lillastumist. Kõike peab laikima, midagi ei tohi kritiseerida, kõik on ilus tore vahva ja järjest parem. Olgu teemaks ükskõik mis, like or ole vait. Tsensuuri moodne vorm mis keerab vaikselt ühiskonda perse. Enamus projekte, mänge, ettevõtteid jms mis läbi kukuvad lähevad on tänu sellele, et ei osata enam kriitiliselt mõelda. |
_________________ "Olukord on sitt, aga see on meie tuleviku väetis." - Lennart Meri
"Edu on kehv õpetaja. See ahvatleb tarku inimesi mõtlema, et nad ei saagi kaotada" - B. Gates |
|
Kommentaarid: 370 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
320 |
|
tagasi üles |
|
 |
p6kk
HV kasutaja
liitunud: 15.05.2015
|
18.06.2015 14:44:48
|
|
|
eternity kirjutas: |
ertr2 kirjutas: |
nad näitasid ju ainult ühe levelit, nkn on palju rohkem erinevaid keskkondi kui ainult see üks tehas, vaadake New Orderi E3me demo- seal näidati ka ainult castle wolfensteini, tegelikult oli seda lossiosa maksimaalselt 15-20 minutit |
The man's got a point. Suht naljakas on lugeda äärmiselt pessimistlike hinnanguid mängu kohta mille kohta on väljas ~20 mini gameplay videot ja seegi ei pruugi veel nn. final olla.
+ Võrdlused Codiga jäävad siin kontekstis täiesti arusaamatuks, sest peale selle, et mõlemad on FPS mängud pole seal küll erilist sarnasust (videost oli ju selgelt näha, et health ei regenni, armorit kogud packidena nagu ennemuiste ning cover-based muljet ka ei olnud.).
Need melee finisherid olid vb. ainus sarnasus Codi sarnaste mängudega ja seni kuni need pole mingid mandatory qte'd siis ei tohiks nad eriti ette jääda. |
Tõesti arvad, et mäng on palju parem kui videos nähtud? Ma küll ei usu. Võib ju olla teisi tasandeid, aga nad on lihtsalt teise pildiga.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
0 |
|
tagasi üles |
|
 |
eternity
HV kasutaja
liitunud: 20.11.2008
|
18.06.2015 15:20:21
|
|
|
Auron kirjutas: |
eternity kirjutas: |
The man's got a point. Suht naljakas on lugeda äärmiselt pessimistlike hinnanguid mängu kohta mille kohta on väljas ~20 mini gameplay videot ja seegi ei pruugi veel nn. final olla. |
Et siis suurel avaüritusel näidati reklaamiks kõige jamamat, igavamat, halloraanži levelit ja kõik vinged ilusad tasemed jäeti täismängu tarbeks? Üldjuhul käib asi ikka vastupidi - tuletame meelde Doom 3'me või kasvõi bioshock infinite'i kus teaserid näitasid nagu oleks ikka uippuäge aga täismäng jäi nagu kõvasti alla kuna palju stuffi oli välja jäetud. |
Mida ma mõtlesin sellega, on pigem see , et nii mõnigi asi võib muutuda ennem ametlikku release'i ja mingit paikapanevat hinnangut on veel vara anda.
No nt. Diablo 3 puhul oli ka ju ennem release'i peale treilereid tonnide viisi hala ja nuttu kuidas graafika on jube wowilikuks läinud ja, et kuidas blizz keerab ikka asja mõnuga persse, aga avalikkus avaldas survet mille tulemusel siiski muudeti lõpuks nii mõndagi.
Leveldesigni poolest on küsimus juba pigem subjektiivses maitses, kuna doomi suguselt mängult mingit farcry vms gta open-world experience oodata on pehmelt öeldes kummaline ning isiklikult pigem eeldakski pigem sellist nn. baasi koridorides ringi hulkumist (tegemist on ju ikkagi suurkorporatsiooni UAC installatsioonidega, kus on pigem jälgitud utilitaarset joont, kui seda, et seal peaks olema purskkaevud, pony-ride'id ja läikivad vikerkaared, et maailm oleks "põnev" ).
|
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
30 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tomorrow
HV Guru

liitunud: 08.02.2006
|
18.06.2015 16:37:16
|
|
|
Ehk siis küsimus taandub sellele, kas Bethesda võtab arvesse saadavat kriitikat
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
82 |
|
tagasi üles |
|
 |
Arisilan
HV vaatleja

liitunud: 27.10.2006
|
18.06.2015 17:22:35
|
|
|
Graafika graafikaks, kuid mäng ise paistab äärmiselt igav. Tüüp lihtsalt hüpleb mööda ruume ringi ja one-shotib vastaseid. Kõik... rohkem polnud nagu midagi. Vaatasin gameplay video ära ja kordagi ei tekkinud tunnet, et tahaks seda ise mängida. Tundus lihtsalt täiesti pointless.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
DigeBeni
HV Guru

liitunud: 06.11.2001
|
18.06.2015 17:52:39
|
|
|
... olles mänge mänginud nüüdseks umbes 3 kümnendit, pole eriti põhjust esmamuljes kahelda. Haruharva tuleb ette positiivseid üllatusi, mis esialgse mulje täiesti uppi lükkaks. Praegu nähtu puhul lihtsalt puudub see ruum, kuhu üllatus peita, liiga üheselt viitab kogu nähtud tegevus mängu olemusele. Mängu mehhaanika on tõepoolest natuke paranenud võrreldes varasemaga, kuid võrreldes konkurentidega ei ole midagi esile tõsta, mida poleks juba n+1 korda tehtud ja nähtud. Mängu enda teemasse ei paista kah midagi lisatud olevat, ei mingit uut omapära, ikka seesama lihtsakoeline bloodfest staatilise väljanägemisega ruumides (koridorides), millele on vaid visuaalse efektina ruumikust lisatud. Vastaste AI on sama nüri nagu varem ja kas need tapmise efektid on siis tõepoolest nii sügavat kummardust väärt? Ma pakun, et pärast tunnist mängimist ei pane neid enam tähelegi, sest see kõik kordub ühetaoliselt. Võimalik, et kaasaegsele generatsioonile sellest tõepoolest piisabki, müüvad ju kõiksorti arcade sõjasimulaatorid suisa arutult hästi, võib-olla oleme tõepoolest väljasurevad dinosaurused, kellele kaasaegne söögilaud ei paku enam piisavalt mahlakat suutäit ...
_________________
 |
|
Kommentaarid: 194 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
 |
invension
Kreisi kasutaja

liitunud: 27.09.2009
|
18.06.2015 21:07:47
|
|
|
Kõikidele kellele pole kohale veel jõudnud mis asi DOOM oli ja on!
lause algab 29:57 ja lõppeb 30:29
Spoiler 
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
9 |
|
tagasi üles |
|
 |
marcor1
HV veteran

liitunud: 29.09.2003
|
18.06.2015 22:05:56
|
|
|
DigeBeni kirjutas: |
... olles mänge mänginud nüüdseks umbes 3 kümnendit, pole eriti põhjust esmamuljes kahelda. Haruharva tuleb ette positiivseid üllatusi, mis esialgse mulje täiesti uppi lükkaks. Praegu nähtu puhul lihtsalt puudub see ruum, kuhu üllatus peita, liiga üheselt viitab kogu nähtud tegevus mängu olemusele. Mängu mehhaanika on tõepoolest natuke paranenud võrreldes varasemaga, kuid võrreldes konkurentidega ei ole midagi esile tõsta, mida poleks juba n+1 korda tehtud ja nähtud. Mängu enda teemasse ei paista kah midagi lisatud olevat, ei mingit uut omapära, ikka seesama lihtsakoeline bloodfest staatilise väljanägemisega ruumides (koridorides), millele on vaid visuaalse efektina ruumikust lisatud. Vastaste AI on sama nüri nagu varem ja kas need tapmise efektid on siis tõepoolest nii sügavat kummardust väärt? Ma pakun, et pärast tunnist mängimist ei pane neid enam tähelegi, sest see kõik kordub ühetaoliselt. Võimalik, et kaasaegsele generatsioonile sellest tõepoolest piisabki, müüvad ju kõiksorti arcade sõjasimulaatorid suisa arutult hästi, võib-olla oleme tõepoolest väljasurevad dinosaurused, kellele kaasaegne söögilaud ei paku enam piisavalt mahlakat suutäit ... |
Ise küsid - ise vastad. Mängud tehaksegi noortele, Doom on lihtsalt kaubamärk, nagu oli ka Fallout. Oleks ka imelik, kui nürist "lase pealejooksvatel zombidel ajud välja", tunneks sarnast rõõmu nii 15 kui 35 aastaselt.
_________________ War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop! |
|
Kommentaarid: 68 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
62 |
|
tagasi üles |
|
 |
DigeBeni
HV Guru

liitunud: 06.11.2001
|
18.06.2015 22:13:56
|
|
|
invension kirjutas: |
Kõikidele kellele pole kohale veel jõudnud mis asi DOOM oli ja on!
lause algab 29:57 ja lõppeb 30:29
Spoiler 
|
... nagu kellegi välja hõigatud loosungid määraks mängu headuse ja nagu marketing hype oleks kunagi mõne mängu põnevamaks teinud, ei meenu nagu ühtegi näidet ...
marcor1 kirjutas: |
Ise küsid - ise vastad. Mängud tehaksegi noortele, Doom on lihtsalt kaubamärk, nagu oli ka Fallout. Oleks ka imelik, kui nürist "lase pealejooksvatel zombidel ajud välja", tunneks sarnast rõõmu nii 15 kui 35 aastaselt. |
... no vabandust väga, kui mõni penskar ootab kaubamärgi taga ka mängu
_________________
 |
|
Kommentaarid: 194 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
 |
marcor1
HV veteran

liitunud: 29.09.2003
|
18.06.2015 22:17:15
|
|
|
.. no minusugusel penskaril, võttis näiteks FO:NV suu naerule, niiet proteesid pidid välja kukkuma. Doom oli juba vanasti nüri - sellel ajal olid Civ ja Warcraft tegijad ( DN3D, HL, Q1,Q2 tulid hiljem).
_________________ War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop! |
|
Kommentaarid: 68 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
62 |
|
tagasi üles |
|
 |
DigeBeni
HV Guru

liitunud: 06.11.2001
|
18.06.2015 22:24:30
|
|
|
... maitsed ongi erinevad, olenemata vanusest, kuid ma ei vaidlegi niiväga selle üle pigem pean ma silmas, et kui Doom 1 oli omal ajal žanri teerajaja, siis tulevane 4., paistab oleva lihtsalt üks paljudest ja ma ei näe seda uut taset, millele viimati viidatud videos vihjati ...
_________________
 |
|
Kommentaarid: 194 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
 |
ertr2
HV Guru

liitunud: 19.06.2008
|
19.06.2015 19:23:42
|
|
|
Auron kirjutas: |
eternity kirjutas: |
The man's got a point. Suht naljakas on lugeda äärmiselt pessimistlike hinnanguid mängu kohta mille kohta on väljas ~20 mini gameplay videot ja seegi ei pruugi veel nn. final olla. |
Et siis suurel avaüritusel näidati reklaamiks kõige jamamat, igavamat, halloraanži levelit ja kõik vinged ilusad tasemed jäeti täismängu tarbeks? Üldjuhul käib asi ikka vastupidi - tuletame meelde Doom 3'me või kasvõi bioshock infinite'i kus teaserid näitasid nagu oleks ikka uippuäge aga täismäng jäi nagu kõvasti alla kuna palju stuffi oli välja jäetud. |
Tuletan jällegi meelde, uuel Wolfil näidati ka ühte kõige igavamat levelit demos, kus paistsid ainult igavad hallid koridorid ja 2 erinevat relva
|
|
Kommentaarid: 67 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
65 |
|
tagasi üles |
|
 |
UB
HV Guru

liitunud: 26.12.2002
|
19.06.2015 20:49:34
|
|
|
invension, Aga need nõuded ei ole ju täidetud! Mis kiirest liikumisest saab juttu olla, kui ma pean kogu aeg vaatama mingisuguseid animatsioone vaenlase lömastamistest? Tegelikult mulle meeldib tulistamine, aga ainult siis kui see pakub mingisugust pinget. Kas Doom seda pakub? Elame näeme, aga tundub, et õudne see mäng kindlasti ei ole. Kuid vanasti oli tegemist ulmelise ja õudse keskkonnaga, siis nüüd oled nagu metallitehase vabrikant ületunde tegemas.
|
|
Kommentaarid: 45 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
 |
p6kk
HV kasutaja
liitunud: 15.05.2015
|
19.06.2015 21:27:43
|
|
|
Wolf oli tegelikult väga igav mäng. Kui omalajal sai tuhandeid kordi doom 1 & 2 uuesti ja uuesti läbimängitud, siis tänapäeval kus tehnilised võimalused on tuhandeid kordi suurenenud, ei osata enam teha mängu mida tahaks uuesti ja uuesti läbi mängida. Kulutatakse tohutu energia graafikale, aga mäng ise on igavamast igavam. Tuleb Doom 4 sama mis uus Wolf. Mängid korra läbi suure tüdimusega ja unustad.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
0 |
|
tagasi üles |
|
 |
ertr2
HV Guru

liitunud: 19.06.2008
|
20.06.2015 02:25:38
|
|
|
p6kk kirjutas: |
Wolf oli tegelikult väga igav mäng. Kui omalajal sai tuhandeid kordi doom 1 & 2 uuesti ja uuesti läbimängitud, siis tänapäeval kus tehnilised võimalused on tuhandeid kordi suurenenud, ei osata enam teha mängu mida tahaks uuesti ja uuesti läbi mängida. Kulutatakse tohutu energia graafikale, aga mäng ise on igavamast igavam. Tuleb Doom 4 sama mis uus Wolf. Mängid korra läbi suure tüdimusega ja unustad. |
omal ajal sai paljusid mänge rohkem mängida kui need väärt olid. tänapäeval pole, vähemalt minul, ühtegi mängu, mida ma 2. korda mängida tahaks-valik on nii suur,saab kohe järgmise ette võtta.
|
|
Kommentaarid: 67 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
65 |
|
tagasi üles |
|
 |
invension
Kreisi kasutaja

liitunud: 27.09.2009
|
20.06.2015 09:58:33
|
|
|
Vanasti, vanasti....ffs vanasti kanti riided ja jalanõud ka täiesti pilbasteks enne kui uus osteti. Miks? seda te vist välja ei mõtle nagu näha.
_________________ Liitu vabalt siit: Coinbase / Binance |
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
9 |
|
tagasi üles |
|
 |
|