Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  The Witcher 3 märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 30, 31, 32 ... 86, 87, 88  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
bladerunner
HV Guru

liitunud: 17.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.05.2015 22:55:42 vasta tsitaadiga

ot:
In 2012 Blizzard had 4,700 employees, with offices across 11 cities including Austin, Texas, and countries around the globe. As of June 2014, the company's headquarters in Irvine, California had 2,620 employees.
Activision - Number of employees >4000

_________________
Experience is what you get when you don't get what you want.
Kommentaarid: 168 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Levelxer
HV veteran
Levelxer

liitunud: 27.11.2011




sõnum 21.05.2015 23:00:49 vasta tsitaadiga

Vähemalt samavõrd immersive kui olid omal ajal Gothic ja Gothic 2 aga jookseb kordades paremini. Jookseb isegi sujuvamalt kui Witcher 2 paiguti?
Paarkümment tundi alla pandud ja ikka hämmastab kui vähe buge sellise suurusega mängu kohta. Paaris kohas olen jäänud "auku kinni".
Aga üldiselt minu meelest väga kaunis isegi kui kõik sätted pole põhjas. Ja maailm on ikka tohutu, st. maailmad.

9.9/10
Kommentaarid: 125 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 114
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 21.05.2015 23:20:21 vasta tsitaadiga

ot:
bladerunner, halb võrdlus.
cdpr on üks stuudio, teevad ühte mängu, reliisid iga 3 aasta tagant. wiki ütleb töötajate hulgaks 450.

blizzardil on diablo, wow, sc2, heartstone, heart of the storm, millest wow on räigelt töömahukas. kahtlustada võib, et ülejäänud samuti, kuna nende kallal käib aastatepikkune pidev töö.

activision on 12 stuudiot, enamik 100-300 inimesega. pluss publisheri osa.

ubisoft montreal on küll jah 2700 inimest, aga näiteks selsamal 2014 aastal tulid neilt: child of light, watch dogs, shape up, ac unity, ac rogue, far cry 4
neilt on iga aasta tulnud vähemalt 2 mängu.

erinevatel andmetel jääbki mõistlik devi (ühe mängu kallal töötava grupi) suurus kuskil paarisaja kanti. sealt edasi hakkab majandamine liiga suureks probleemiks kujunema. 300-400 inimest on juba suur.
seda siis põhitöötajate, pidevate palgaliste osas. niikuinii ostetakse tööd sisse ja on mingi hulk ajutisi töötajaid.


Wiltz kirjutas:
kui graafika on kole nagu siin räägitakse siis kas performance on megahea?
ilus on. pildiilu veel rohkem peale keerates pole performancet ollagi, nagu ikka icon_razz.gif
_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Gap
HV Guru
Gap

liitunud: 20.03.2006




sõnum 21.05.2015 23:47:54 vasta tsitaadiga

Sai ka siis lõpuks ära võetud selle mängu gog võti... otsisin steami oma,aga tundub et ainuke ongi steamist endast 60€ ....ok see selleks,aga jälle oli vaja üks lisaprogramm arvutisse installida et seda mängu mängida icon_confused.gif Ma ei saa aru mis krdi pärast on niipalju vaja neid lisaprogramme välja mõelda,nagu neid vähe veel oleks.... steam,origin,uplay....Miks ei võinud siis näiteks steam jääda ... oleks veits rohkem kasvõi maksnud steami võtme eest,aga 60€ veits liiast.. steamis ostan ainult sale-de ajal mänge. mis muidugi meeldivad ja huvi pakuvad.

ok aga kui ma tahan arvuti kinni panna selles n.ö GOG programmis mis ma juba endale mängu tarvis installisin saan kuidagi pausile ka panna või võin lihtsalt selle kinni panna ja järgmine kord ta jätkab mitte ei hakka otsast peale tõmbama mängu ?

Imelik see veel et steamis on tavaline versioon 35GB ja ise ostsin tavalise gog võtme 30€ eest mis on 25GB ? mis vahe neil siis on ?
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kriist
HV veteran
kriist

liitunud: 07.05.2008




sõnum 22.05.2015 00:34:08 vasta tsitaadiga

Gap, Miks sa lihtsalt gog.com´ist faile alla ei sikuta. GoG Galaxy pole Witcheri mängimiseks kohustuslik.
Kommentaarid: 103 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 93
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Archangel
HV veteran
Archangel

liitunud: 15.08.2007




sõnum 22.05.2015 01:03:01 vasta tsitaadiga

kriist kirjutas:
Gap, Miks sa lihtsalt gog.com´ist faile alla ei sikuta. GoG Galaxy pole Witcheri mängimiseks kohustuslik.


Täpselt. GoG Galaxy pole ühestki otsast vajalik.

Gap

GoG on ja jääb oma DRM vabade liistude juurde. Sa võid alati mängu oma Steam "library"-sse lisada ja sealt käima panna, kui sulle nii mugavam on. Sest niivõinaa kui uue arvuti taha istud peaksid mängu uuesti sinna arvutisse tõmbama ja sel puhul pole erilist vahet, kas Steam või GoG.com. Paar nupuvajutust mõlemal puhul.

GoG'i eelised on ilmselged. Sitaks ekstra nänni üldjuhul + no DRM. Lae mäng alla, kõrveta plaadile (või pigem plaatidele või USB-le) kui tahad ning sul on nüüd ja igavasti töötav mäng olemas.
Kommentaarid: 25 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
nolifer
Kreisi kasutaja

liitunud: 24.05.2008




sõnum 22.05.2015 01:08:22 vasta tsitaadiga

Archangel kirjutas:
Scart kirjutas:
bitCON kirjutas:
rofl, epic võrdlus icon_lol.gif

Okei, milline siis suur stuudio on? kui 200 seda ei ole?


Unityt ehitas näiteks 1000+ inimest icon_rolleyes.gif


Ja arvestades milline failure sealt välja tuli peaks CDPR'i väga tugevalt seljale patsutama ja thumbs_up.gif näitama.

tegelaste arvu järgi pole eriti mõtet mängu hinnata, hea näide penumbra seeria ja amnesia, minumeelest seda tegi mingi väike 4jast mehest koosnev punt ainult;P
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
10.10.10
Kreisi kasutaja
10.10.10

liitunud: 10.10.2010




sõnum 22.05.2015 03:36:42 vasta tsitaadiga

Sai ka nüüd paar h seda lastud, täitsa muhe ikka thumbs_up.gif Mis raskusastmel keegi mängib? Ise võtsin 3-nda. 1-4 valikust.
_________________
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.05.2015 08:11:22 vasta tsitaadiga

Mängin eelviimase raskusastmega.

Endal lasi mäng kohe selle gog'i jura peale. Ei näinud kusagil valikut, et mitte seda peale lasta. Kui juba selle jura peale lasi regasin võtme kah ära ja sai kõik nänni kätte gog'i kaudu.

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vael
HV Guru

liitunud: 17.03.2013




sõnum 22.05.2015 08:57:02 vasta tsitaadiga

Ka Blood and Broken Bones- vahel kui kaua ringi rännata tühja, siis läheb võitlus meelest ära ning 2 huntigi murrab maha:P. Hoo sisse saab siis on jah suht lihtne, eriti veel kui ability pointe kõvasti koguda ja kasutada ka passive skille. Veleni Person in Distress missioon lvl4-ga pani küll kõiki jooke jooma, punase luugerepeaga HP-bariga Gang Leader võttis ikka võhmale, aga tehtav põiklemisega.
Tessalation ja HW ON töötab ilusti, hobustel ka lakk lehvib ning 16x tess on 40+FPS isegi, mitte 20 nagu varem.
Meditation + Alchohest, vahepeal ei korjanudki neid enam, aga läheb vaja...
Velen on juba 2-3 korda suurem kui White Orchid ja juba esimeses mapis sai oma 10h ringi kolatud...
Ei tea kas ise või 3-s pätsh lükkas Texture Detail Low peale, tagasi pannes nägi Vizima loss ikka kena välja, marmor postid eriti.

Dialoogidel on karakterite väikestele grimmassidele palju tähelepanu pööratud, väike salakaval naeratus suunurgas väreleb, siis annab ikka hoopis teise värvingu vestlusele.
AMD driverid uued tulevad ja paar pätshi ka, siis küll enam nuriseda ei saa.
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 22.05.2015 09:13:28 vasta tsitaadiga

Väga head sätted reshadele.

http://pastebin.com/KGPDrrP7
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
bladerunner
HV Guru

liitunud: 17.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.05.2015 09:51:01 vasta tsitaadiga

Vael kirjutas:
Ei tea kas ise või 3-s pätsh lükkas Texture Detail Low peale, tagasi pannes nägi Vizima loss ikka kena välja, marmor postid eriti.
Panin ka seda tähele. Miskit vist oli veel muutunud seadetes. icon_rolleyes.gif

Pole otseselt teemasse aga samas mänguga seotud, et kas W3 GoG võtit võib edasi müüa?
Ma nimelt ostsin selle pre-orderina ära ja tegin ka GoG konto omale millega võti nüüd seotud, samas nüüd ostsin uue video, millega sain ka W3 kupongi kaasa.
Tahaks nüüd ühest lahti saada aga kuidas seda kõige legaalsem teha oleks minimaalsete kahjudega omale?

_________________
Experience is what you get when you don't get what you want.
Kommentaarid: 168 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
dstar
Kreisi kasutaja
dstar

liitunud: 27.11.2004




sõnum 22.05.2015 10:40:11 vasta tsitaadiga

"Dumbed down typical casual console game with shitty combat and gameplay, but great story and characters."

thumbs_down.gif


Link
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.05.2015 10:43:23 vasta tsitaadiga

tänapäeva popp video kus mingi debiilik ropendab, vannub selleks, et rahvas subsssscriiibiks kuna muud ta ei oska. Tõesti kõva tase. Proovigu spämmida combatis kõrgema raskus astmega. Paar hoopi ja oled kutu.

+ plokk ei ole kindla peale minek, osa vastased löövad plokist läbi ja saad ikka pihta või halvimal juhul stun efekti peale icon_rolleyes.gif

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Killhoven
OC`er
Killhoven

liitunud: 05.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.05.2015 10:50:23 vasta tsitaadiga

Päris iga moroni arvustusi ei ole vast mõtet siia postitama hakata. Ikka siis kui tundub, et asjal on sisu ja väärtust teiste foorumi lugejate jaoks.
_________________
Foorumis on ühe lolli kohta kümme tarka, nii et jõud on enam-vähem võrdsed.™
Kommentaarid: 400 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 346
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
bladerunner
HV Guru

liitunud: 17.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.05.2015 10:53:59 vasta tsitaadiga

Killhoven, ja huvitav kes otsutab, kes on "moron" ja kes mitte? Mingi kinnine tagatuba või? icon_rolleyes.gif
dstar äkki tunduski see sisuka ja väärtuslikuna. Ilma jagamata ei saa ju teiste arvamust teada. icon_lol.gif

_________________
Experience is what you get when you don't get what you want.
Kommentaarid: 168 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.05.2015 10:54:50 vasta tsitaadiga

Combat süsteemil on see viga, et saab lõpmatuseni eest ära rulluda. Sageli ei ole ka sellest abi kuna vastased ründavad eraldi (mitte ei võtta järjekorda nagu ac'is) ja võib juhtuda, et saad ikka tappa. Witcher 3 võiks kasutada stamina süsteemi, et mingi aja pärast saab sul lihtsalt võhm otsa ja enam ei põikle. See teeks asjad huvitavamaks ja väldiks lõpmatut eemale põiklemist. Ise mängin eelviimase raskus astmega ja sageli saab ikka tappa isegi kui põigelda. Kujutan ette, et kui titte tasemega mängida on tõesti nii, et vehid oma toikaga (nagu skyrim) palju tahad ja rullud eest ära ning kõik langevad.


Jookite süsteem on natuke nadi tõiesti, võiks saada ise valida millest teed ja millal. Jookide manustamine võitluse ajal on nii ja naa. Õnneks on jookide manustamise arv piiratud kuna jooke ei saa varasemast lõpmatuseni teha.
Witcher 2 süsteem selles osas oli parem, tea miks nad selle lihtsustasid icon_neutral.gif thumbs_down.gif

"Drink the formula three times, and it's all gone, but worry not – you can refill your flask quite easily. All you need to do is make sure that you have some sort of alcohol in your inventory. Then, when you meditate, you'll automatically use that alcohol to restock your potions. Nifty, eh?" -> see võiks muutuda raskema astme puhul. Liiga kergeks teeb jookide osa.

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|


viimati muutis angel 22.05.2015 10:59:29, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 22.05.2015 11:03:00 vasta tsitaadiga

dstar kirjutas:
Vesemir võitleb mitu tundi põllu peal griffiniga, samal ajal kui ise teed eemal queste.


Kui ikka spetsiifiliselt otsida asju, mida lõhkuda, need ka leiab. Üldiselt on tegu järjekordse debiil-videoga, millel pole actual gameplayga mitte mingit seost.
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
dstar
Kreisi kasutaja
dstar

liitunud: 27.11.2004




sõnum 22.05.2015 11:03:00 vasta tsitaadiga

angel kirjutas:
tänapäeva popp video kus mingi debiilik ropendab, vannub selleks, et rahvas subsssscriiibiks kuna muud ta ei oska. Tõesti kõva tase. Proovigu spämmida combatis kõrgema raskus astmega. Paar hoopi ja oled kutu.

+ plokk ei ole kindla peale minek, osa vastased löövad plokist läbi ja saad ikka pihta või halvimal juhul stun efekti peale icon_rolleyes.gif


Tüüpiline vastus - selle asemel, et sõnumi üle arutada, hakatakse hoopis sõnumitoojat sõimama: idioot, mölakas, debiil jne. Pigem on tegemist ikka vägagi ebapopulaarse ja suhteliselt riskantse videoga, sest enamus hinnangutest on olnud 10/10 stiilis ülistuslaulud. Videos tuuakse välja jama, millest ei räägita. Vesemir võitleb mitu tundi põllu peal griffiniga, samal ajal kui ise teed eemal queste. NPC kõnnivad üksteisest läbi, põrkavad vastu hobust. Combat on üks nüri hack 'n slash vehkimine, enam-vähem sama mis Witcher 2's. Liikumine on väga puine ja kohmakas. Isegi hobusega saab nuppu alla hoides ringi kihutada, kui ise ei viitsi diivanil pikutades vaeva näha. Let's face it - järjekordne konsoolikas ju.

Ja video on 16 minutit pikk, aga esimenene vastus tuli pärast kolme minutit. Vaadake ikka video lõpuni, enne kui lahmima hakkate.
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.05.2015 11:04:59 vasta tsitaadiga

dstar kirjutas:
angel kirjutas:
tänapäeva popp video kus mingi debiilik ropendab, vannub selleks, et rahvas subsssscriiibiks kuna muud ta ei oska. Tõesti kõva tase. Proovigu spämmida combatis kõrgema raskus astmega. Paar hoopi ja oled kutu.

+ plokk ei ole kindla peale minek, osa vastased löövad plokist läbi ja saad ikka pihta või halvimal juhul stun efekti peale icon_rolleyes.gif


Tüüpiline vastus - selle asemel, et sõnumi üle arutada, hakatakse hoopis sõnumitoojat sõimama: idioot, mölakas, debiil jne. Pigem on tegemist ikka vägagi ebapopulaarse ja suhteliselt riskantse videoga, sest enamus hinnangutest on olnud 10/10 stiilis ülistuslaulud. Videos tuuakse välja jama, millest ei räägita. Vesemir võitleb mitu tundi põllu peal griffiniga, samal ajal kui ise teed eemal queste. NPC kõnnivad üksteisest läbi, põrkavad vastu hobust. Combat on üks nüri hack 'n slash vehkimine, enam-vähem sama mis Witcher 2's. Liikumine on väga puine ja kohmakas. Isegi hobusega saab nuppu alla hoides ringi kihutada, kui ise ei viitsi diivanil pikutades vaeva näha. Let's face it - järjekordne konsoolikas ju.


Arutlengi üleval pool su posti.

Tean, et on pop ja noortepärane pe*e tropp m, v, jne rääkida aga vat ei kõla eriti vastuvõetavalt ja jätab teisest inimesest madala enesehinnangu ehk siis kokkuvõttes - ropendav idioot.

Witcher 2 võitlus süsteemil küll midagi viga ei olnud. Täitsa korralik oli. Kui vinguda, et liiga lihtne siis mängi raskema raskus astmega. Siis pead kogu süsteem ära kasutama, et hakkama saada. Witcher 3 'es tundub kohati sama lugu olevat. Ja tõesti on liikumine kohmakas... eks pätsitakse ära varsti. Nii kohmakas ei ole, et lõhuks mängu ära aga siiski võiks natuke tweakitud olla (kirusin kusagil isegi seda liikumist, et võiks vahepealne kiirus olla kui tigu aeglane ja jookseb). NPC kõnnivad üksteisest läbi... hm kas mitte just tavapärane see asi ei ole tänapäeval icon_lol.gif Ise kahjuks ei ole veel ühtegi NPC 'd läbi kõndimas näinud.

Tahaks näha kuidas sedasi toigast vehkides kari huntide, drowner jms tontidele peale lendad. Või siis näiteks karule. Ei lähe eriti edukalt, ehk siis läheb kui valid raskusastme "im here for the story".

Ja saage üle sellest "konsoolikas" vaimustusest. Terve Souls seeria teeb pms enamik action rpg'dele ära pika puuga ja just nende "aaa" tiitlitele mida kiidetakse. Ja antud seeria sai konsoolidelt alguse.

to Scart:

Witcher 1 timed click endale isegi meeldis. etem kui osades diablo vms sugustes mängudes kus lihtsalt clickid lampi või siis vajutad vastase peal hiirega ja vaatad võitlust. Ala enamus rpg'sid. Raskema astmega pidi väga hoolikalt jälgima millal click toimub muidu jäid paremad ja vajalikud combod saamata.
Witcher 3'es vist kah mingi süsteem sees? Vaatasin, et võitlus palju ladusam kui peale rünnakut kohe clickid õigel momendil mitte ei ürita oma hiire klahvi puruks taguda sihitult.

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|


viimati muutis angel 22.05.2015 11:08:15, muudetud 2 korda
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 22.05.2015 11:06:08 vasta tsitaadiga

angel kirjutas:

Ja saage üle sellest "konsoolikas" vaimustusest. Terve Souls seeria teeb pms enamik action rpg'dele ära pika puuga ja just nende "aaa" tiitlitele mida kiidetakse. Ja antud seeria sai konsoolidelt alguse.


Lisaks omalt poolt, et kogu Witcheri esimese osa combat oli timed klikkimine hiirega. Tea, mida küll tänapäeval mõni selline "review" selle kohta arvaks icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
dstar
Kreisi kasutaja
dstar

liitunud: 27.11.2004




sõnum 22.05.2015 11:29:32 vasta tsitaadiga

Kui Witcher 3 combat oleks identne Dark Soulsiga, siis annaks kohe 10/10 ära. Seal on iga mõõgalöök õige raskusega tunda, liikumine on sujuv ja loomulik. Iga vastane võib olla surmav, kui kaasa ei mõtle. Witcheri combat on muudetud tüüpiliseks MMO stiilis hakkimiseks, milles puudub pinge. See, et normal raskusastmega mängides tekib vajadus seda tõsta, näitabki seda, et midagi on valesti. Vaatasin üht Twitchi striimerit, kes 45 minutit nägi roppu vaeva bossiga, kes ennast healis ja tegi absurdset one-hit damaget. Lõpuks enam ei kannatanud välja ja langetas difficulty Hardi pealt Easy peale ning boss oli 5 minutiga surnud. Lisaks oli veel tegu PS4 versiooniga, mis tähendas 30+ sekundilisi laadimisi. Dark Souls on seevastu niivõrd läbimõeldud, et seal polegi võimalik raskusastet muuta. Kui oled Dark Soulsi proovinud, siis selline casual hack 'n slash Fable combat ei pakugi enam mitte mingisugust huvi. Combat on ikkagi pool mängust ja kui see ei meeldi, siis on ausalt öeldes natuke sitasti...
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Killhoven
OC`er
Killhoven

liitunud: 05.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.05.2015 11:35:05 vasta tsitaadiga

dstar kirjutas:
angel kirjutas:
tänapäeva popp video kus mingi debiilik ropendab, vannub selleks, et rahvas subsssscriiibiks kuna muud ta ei oska. Tõesti kõva tase. Proovigu spämmida combatis kõrgema raskus astmega. Paar hoopi ja oled kutu.

+ plokk ei ole kindla peale minek, osa vastased löövad plokist läbi ja saad ikka pihta või halvimal juhul stun efekti peale icon_rolleyes.gif


Tüüpiline vastus - selle asemel, et sõnumi üle arutada, hakatakse hoopis sõnumitoojat sõimama: idioot, mölakas, debiil jne. Pigem on tegemist ikka vägagi ebapopulaarse ja suhteliselt riskantse videoga, sest enamus hinnangutest on olnud 10/10 stiilis ülistuslaulud. Videos tuuakse välja jama, millest ei räägita. Vesemir võitleb mitu tundi põllu peal griffiniga, samal ajal kui ise teed eemal queste. NPC kõnnivad üksteisest läbi, põrkavad vastu hobust. Combat on üks nüri hack 'n slash vehkimine, enam-vähem sama mis Witcher 2's. Liikumine on väga puine ja kohmakas. Isegi hobusega saab nuppu alla hoides ringi kihutada, kui ise ei viitsi diivanil pikutades vaeva näha. Let's face it - järjekordne konsoolikas ju.

Ja video on 16 minutit pikk, aga esimenene vastus tuli pärast kolme minutit. Vaadake ikka video lõpuni, enne kui lahmima hakkate.


Ehkki postitasin 10 minutit hiljem siis kulutasin video jaoks 2-3 min. See on täiesti piisav, et edasi kerimisega kohati vaadates aru saada, et tegemist on lausmoroniga. Ropendada oskab, aga sisust, millest selle paari minuti jooksul aru sain:

- nutab, et keskkkond ei luba takistamatult kukerpallitada, s. t. ta kaebab otseselt selle üle (videos näha) et ta rulludes puude, tarade jms taha kinni jääb. Huh?
- proovimata kõrgemaid raskusastmeid kurdab, et võitlus on imelihtne ja lihtsalt tuleb attaki spämmida. Uskumatu mees. Kõrgematel raskusastmetel lähed nii imekiirelt kasti.
- arulage jutt hobuse juhitamatuse osas just nagu hobune peaks hetkega liikuma kohe soovitud suunas ja alati sirgjooneliselt.

Rohkem ma ei suutnud seda jama vaadata.

_________________
Foorumis on ühe lolli kohta kümme tarka, nii et jõud on enam-vähem võrdsed.™
Kommentaarid: 400 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 346
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 22.05.2015 11:36:53 vasta tsitaadiga

mängin teise raskusastme peal. kõrgematega kipub see juhtuma, et mäng läheb väga lineaarseks kätte - levelreq järgi järjestatuna teed (side)queste või naudid peaga vastu seina jooksmist.

nii hobuse kui tüübi juhitavus on kräpp, suund ja liikumahakkamine on tõsiselt probleemne, ka peale patchi. sellega seonduvalt - asjade lootimine on kohati sigakeeruline, sest osadele kastidele ei ole võimalik piisavalt peale sihtida. lisaks jooksen ma stabiilselt inimesi pikali, olen nii isegi kaklusse sattunud.

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.05.2015 11:40:58 vasta tsitaadiga

see peaks just tore olema, et saad inimesi pikali joosta ja kaklusest osa võtta... siis kui ta teistest läbi jookseks või niisma käperdades neid eemale tõukaks ilma tagajärgedeta oleks ju siis jälle häda, et näe käperdan kõik läbi ja keegi ei reageeri.

raskusastmed ongi selleks pandud, et laiemale publikule meelepärane olla. Need kes seda titte vehkimist ei kannata panevad raskusastme põhja ja on rahul. Need kes tahavad story panevad kergema taseme peale ja on kah rahul. Selleks need raskusastmed ju ongi icon_rolleyes.gif

Ise teen kõiki queste seni sedasi nagu heaks arvan, ei koti see level reg seal... mida suurem level nõudmine seda huvitavam on icon_cool.gif

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  The Witcher 3 mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 30, 31, 32 ... 86, 87, 88  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.