aa mul ei ole seda spotify ma tean mis see on ja milleks see on... aga pole nagu huvi tundnud mis see endast kujutab... kasutan itunes-i .....olen nagu sellega harjunud ja rahul ... ma nüüd googlest otsisin mingi soundtrack ikkagi on sellele mängule aga kui ma teen selle spotify konto siis kas saan mängus olles mängides v sõites seda soundtracki kuulata või on see jälle tasuline ?
Teed ehk video, kuidas libiseb? Võimalusel kasuta telemeetriaga kaetud HUD'i, kui tõesti on probleem, siis saab videot arendajatele näidata
Video salvestamiseks saab kasutada mitmeid rakendusi, näiteks FRAPS, nVidia Shadowplay, AMD GVR või dxtory.
Olen nüüd natuke seda mängu veel proovinud ja maha rahunenud.
Eks ootaks mängult veel lihvimist, kuid üldmulje on ikka väga hea. Väga kaasa-haarav, nii üksi kui võrgumängus.
See probleem, mis mul libisemise füüsika kohapealt alguses shokeeriv oli tulenes eelkõige sellest, et ennem mängisin kõvasti Assetto Corsa-t ... sealt otse PCarsi sõitma minna ei soovitaks.
Aga mõistan, et PCarsi puhul on selline füüsika implementatsioon teadlik valik - ehk siis kui masin kurves kontrolli alt väljub, siis on äärgmiselt lihtne selline jäme sõidu viga taastada ja taas auto kontrolli alla saada. Tulemuseks ongi selline absurdne külg-ees aerutamine.
Kuna aga mina eriti proff ei ole ja selliseid sõiduvigu ikka juhtub, siis ma pigem olen rahul, et füüsika mind selle eest kõvasti ei karista, vaid annab mõistliku "penaltiga" auto taas kontrolli alla saada ja võidusõitu jätkata.
Olgu mainitud, et kui sõita ilma vigadeta, siis autode füüsika tundub täitsa mõistlik. Igatahes ei saa kuidagi mängu füüsikat radadel kruitarvitada ja korralikult sõites näib kõik igati realistlik.
Kui keegi märkab/kuuleb, et mäng on sujuvalt mobiilse HD4000 peal toimima saadud, võib teada anda.
Seniks piirdun codemastersi mängudega, nende mootor toimib 30+ fpsi low@720p.
pCars aga toimib 20+ fpsi vaid üksinda rajal, kõik autod koos on kogemus selline 15fps kandis, mis on kahjuks siiski mängitamatu.(äkki saab config seadetest muuta, mitu autot korraga nähtav on? ) _________________ Winter is coming...
NeroEST, suht bugine mäng veel alles. täiesti lampi viskab mul ka vahest 20 peale FPS. peale paari-kolme ringi hakkab normaalselt jooksma ja siis mingi aeg jälle juperdab. 20fps ajal on ka gpu ja cpu kasutus minimaalne, nagu oleks idles.
Gap, klokkimine ei puutu ajasse. GTA5, far cry 4, crysis 3 jne jne kõik töötavad ilma jamadeta hetkel + benchmarkid, millede tulemused on võrdväärsed sarnaste masinatega. pigem ma ikkagi jään oma arvamuse juurde, et mäng pole veel päris valmis tehtud. sama tempoga minnes ehk aasta-kahe pärast on lootust.
Sõidan siin seda careeri mode ja anti minu käsutusse selline pill nagu McLaren F1 (mitte vormel ) ja selline mure nüüd et olen nüüd jännis selle autoga.näppisin siin neid puldi seadeid ja suht võimatu on selle autoga sõita... Saan siis boksist välja ja niikui natukene pööran viskab külje ette .... võtsin siis steering sensitivityt 50 pealt 10 peale,läks veel hullemaks ... siis hakkas auto natukene pöörates vibama ja kisub nagu ühele poole võtsin siis speed sensitivity 100 pealt 65 peale ... läks nagu paremaks... kuna alguses veel practice sessioon, siis on aega mängida,aga suht võimatu on sõita... mingi belgia rada on mitte spa,mingi teine ... palju on S kurve,sõidan need kõik sirgeks momendil kuna võimatu on pöörata selle autoga...sirgete peal on mõnus kiire masin ja liigub hästi ,aga jah jube tundlik on ikka momendil...sirge peal natukenegi rooli järsemalt keerad hakkab n.ö vibama ja viskab külje ette.... ühekorra käisin üle katuse ka oskab keegi öelda, kes puldiga mängib ja mis seaded on või ma pean auto mingeid settinguid muutma ?
Sõidan siin seda careeri mode ja anti minu käsutusse selline pill nagu McLaren F1 (mitte vormel ) ja selline mure nüüd et olen nüüd jännis selle autoga.näppisin siin neid puldi seadeid ja suht võimatu on selle autoga sõita... Saan siis boksist välja ja niikui natukene pööran viskab külje ette .... võtsin siis steering sensitivityt 50 pealt 10 peale,läks veel hullemaks ... siis hakkas auto natukene pöörates vibama ja kisub nagu ühele poole võtsin siis speed sensitivity 100 pealt 65 peale ... läks nagu paremaks... kuna alguses veel practice sessioon, siis on aega mängida,aga suht võimatu on sõita... mingi belgia rada on mitte spa,mingi teine ... palju on S kurve,sõidan need kõik sirgeks momendil kuna võimatu on pöörata selle autoga...sirgete peal on mõnus kiire masin ja liigub hästi ,aga jah jube tundlik on ikka momendil...sirge peal natukenegi rooli järsemalt keerad hakkab n.ö vibama ja viskab külje ette.... ühekorra käisin üle katuse ka oskab keegi öelda, kes puldiga mängib ja mis seaded on või ma pean auto mingeid settinguid muutma ?
Track Fixes:
* Zolder: Fixed cars garaged in 2 closed garages. (This fixes where you could get stuck in a garage during FP and Quali).
Controllers:
* Changed XB1 pad rumble to only update during the per frame tick and not at 600hz (Should make steering more responsive on the PC with the XB1 controller).
* Use absolute acceleration values for blending and updating steering movement to prevent negative direction (Moving the XB1 pad far left to far right, sometimes the steering got stuck, this should stop that happening).
Online:
* Removes the need to access the game setup details (Fixes occasional crash when advancing from Quali to Race).
* Crash in ProximityDetectorUserDataCreateCallback (Fixes occasional crash when returning from a race to the main menus).
* Disable driver swap for TT and MP
Aeron, tundub huvitav teen pärast proovi Sain eile selle mclareni juhitavust veel natuke reguleeritud ja läks tiba paremaks küll. suht tundlik masin on ikkagi. S-kurvides peab ikka hoo maha võtma,muidu ei keera välja
Etskae! Seekord ei olegi kõik ülitäpselt paigas, v.a lõppskoor 7/10... end tuli 6.75/10, aga nagu mainitud: "oleneb kuidas asjad klapivad".
Mul ei ole fanatec'u rooli... pole nii heal tasemel FFB'd. Samas ei tee ka nii rämedalt AI'd ja struktuuri maha. :roll:
Kas kellelgi on kogemusi trustmaster T300RS rooliga PCarsi mängu setingutega PS4 peal? Ma jummala jännis ei saa asja kuidagi heaks ja võimalusi nii palju sättida kõike. kellelgi kogemusi siis ehk jagab oma setinguid kuidagi.
80% vastase tugevusega on mängu sessiooni ajal 60x aja kiirendamisega sõidetud ajad veel üle sõidetavad. 100% vastaste aeg enam mitte.
Skip to end session on üldse katki, viskab veel ebareaalsemad ajad vastastele.
Enne practice sessiooni alustamist saab liikuda paremale ja vaadata kui pikk oleks antud sõiduprotsendiga põhisõit. Mingi endurance sõidu puhul säästsin tunde ja samas lühikeste sõitude puhul ei soovi päris kahe ringist võiduajamist ka. Caterham classic ja BMW m1 seeria sõitude jaoks tundub 70% sõidupikkust ja 80% vastaste tugevust hea.
Mängu esmakordselt käivitamisel tasub võtta PRO raskusaste. Teha vajalikud korrektuurid, kuid peale ABS pidurduse ei soovita mingit muud abi kasutada.
Õiged FFB settingud teevad imet. _________________ Winter is coming...
(patchi saabumise aeg postitamise hetkel teadmata!!)
Spoiler
General
* Pagani Monza Clubday invitational event - No longer causes the game to crash when using a specific livery on the Pagani Huayra.
* PC - Fixed an issue that would cause the game to crash while watching saved replays, when shared memory is enabled.
* PS4 - Anisotropic filtering has been increased to help reduce blurry textures.
* PS4 - Temporal anti-aliasing has been further optimized. This reduces the ghosting effect and additionaly gives the player full control via a slider to tweak the resulting image according to personal preference.
Performance improvements
* Xbox One - Various performance optimizations, adding up to an average of 5-6% performance improvement. This results in an overall smoother experience.
* PS4 - All shaders have been rebuilt using new shader compiler, giving a significant performance boost in some areas.
* PS4 - CPU performance gains due to new more aggressive code optimisations.
Physics & AI
* The AI loss of grip that results from tyre degradation as a result of wear is now more noticeable.
* The AI will now show much more realistic grip loss when running on slick tyres in the rain.
* First pass improvements on various tracks to enhance the AI performance and ability (Azure Circuit, Donington GP, Watkins Glen, Bathurst, Nordschliefe)
Pitting, tuning, setups
* Fixed an issue where certain street cars would pit for tyre change during rain when they already had the correct tyres fitted.
* Fixed an issue where custom vehicle setups were lost when progressing through sessions.
* Improved the system used to select the most appropriate tyres based on current and predicted weather conditions.
* Ensure that the AI always pit when they need to change tyres based on the weather conditions.
* The Default strategy will now correctly show the tyres that will be fitted on the player vehicle during a pit stop.
* The pit stop routine will no longer start during online races until the player closes the pit stop menu. This ensures that the player has enough time to select or configure an appropriate set of actions before the pit crew start working on the car.
* Tyre pressures will now be correctly set when the player changes to a new set of tyres.
* The currently-active Pit strategy will now remain in action when advancing through race sessions.
Online
* Fixed an issue where the player was sometimes given a large time penalty when exiting the pit lane.
* Fixed an issue where the remaining session time displayed an incorrect value in the Tuning screen.
* Fixed an issue that at times would prevent a player from entering a race, after joining a second online lobby.
* Fixed and issue where the Track Location popup would at times appear on some screens.
* PS4 – The lobby browser now displays random lobbies instead of always the oldest lobbies.
* PS4 – Fixed an issue where network features could not be used after resuming from rest mode.
* PC - The lobby browser now automatically extends the search distance for lobbies when not enough of them are found using the default filter. Lobbies that are hosted further away (and therefore have potentially worse latency to all peers) appear at the bottom of the browser, and are colour coded with yellow or orange icons do indicate the quality of the connection.
* PC - The session host now regularly sets the current timestamp into a session attribute, so that sessions with too old timestamps are not displayed in the browser. This prevents stale sessions with no active host from appearing in the session browser.
* PC - When joining a session, the client now attempts to request the member details multiple times before giving up. This helps to improve the success rate of joining online sessions.
* Xbox One – Fixed an issue where matchmaking was not filtering the race length correctly.
Controls – All platforms
* Fixed pedals and triggers that vibrates during replays.
* Fixed an issue that causes the wheel centring spring to be active during driving.
* Improved force feedback strength and tweaked the default force feedback parameters for all supported wheels based on community feedback.
* Further enhancements to the steering feeling – Improved blending between the tyre force spring and the steering lock spring.
* Improved behaviour of the wheel force springs while navigating the menu system.
Controls – PS4
* Fixed an issue where the player got stuck on the career screen when entering driver name using a wheel controller.
* Improved the support implementation of several older Fanatec wheels, such as the GT2, GT3, and CSR.
* Fixed the Fanatec CSS so that it works correctly in sequential mode.
* Fixed the Fanatec CSP pedals to save the calibration correctly if player calibrated only pedals.
* Fixed the Fanatec CSP ABS rumble.
* Fixed the Fanatec CSW handbrake.
* Game Pad - Tilt Control support implemented to allow controller tilt to be used to control the vehicles.
Vehicles
* Adjusted handbrake strength on vehicles which are equipped with handbrakes.
Fixed an issue where the rain wipers’ state did not reset correctly when restarting a session.
Fixed an issue where light glows from a vehicle behind the player would sometimes appear in front of the player.
* Fixed fuel pressure gauge calibration in several cars.
* Fixed an issue where a white border would at times appear around the brake light glow of certain cars.
* Ford Mk.IV – Improved the collision model to prevent vehicles wedging in under other vehicles.
* Formula Gulf, Gumper Apollo, Formula Rookie - Fixed and issue with the livery sets that caused the livery selection to display wrong liveries.
* Lykan Hypersport -Statistics updated to latest manufacturer specification.
* Lotus 72D - Improved handing characteristics, exposed bump stops to be adjustable in the vehicle setup, reduced cold sensitivities of the slick tyres, adjusted the AI speed, wear and rain tires to match the player’s experience.
* Karts - Reworked the Karts optimization to help address performance drops with a lot of Karts on track.
* McLaren 12C GT3 - Adjusted the vehicle pose to more closely match the real car.
* BMW M3 GT4 – Improved the accuracy of the levels at which the oil and water temperature warning lights will activate.
* Ford Escort RS1600 - Improved the collision and wheel contact model to prevent climbing over other cars in collisions.
* 250cc Superkart – Improved the default setup to address controller issues on higher speed tracks, and improved the AI handling.
* Lotus 49 – Improved the AI handling of the vehicle in corners and in close racing.
* Pagani Huayra - Reduced fuel consumption to around 3mpg in hard track use, and improved cooling to prevent engine overheating.
Tracks
* Bathurst – Removed cones in the pit lane that was causing cars to get stuck.
* Watkins Glen – Fixed a number of accuracy issues around the track.
* Lemans 24h – Improved the race line at a few corners to keep the LMP cars off the curbs as this was causing the cars to lean over on two wheels.
* Silverstone National – Vehicle grid placement reworked to more closely align with the painted start boxes.
* Hockenheim (various layouts) – Reworked the wet weather reflection mapping to address incorrect object reflections.
* Willow Springs – Fixed an issue where the vehicle could drive through the barriers when exiting the pits.
GUI
* Driver Network Profile - Visual tidy up to improve usability.
* Fixed an issue where very thin lines would not always appear.
* Added support for better info display on the Community Events page.
* Fixed the issue where HUD customization was not saved on exiting a session.
* Fixed an issue where the Potential Lap time display on the Lap Info board would be inconsistent with the sector times being displayed.
* Monitor/Spectate mode - Fixed an issue where the vehicle being viewed would automatically reset to the player’s vehicle on leaving the monitor screen.
Saan ma õigesti aru, et kui olen selle FFB copynud Project Cars folderisse, siis ongi kõik juba korras?
Mängus (options) ta vist ei kajasta ju neid muudatusi?
80% vastase tugevusega on mängu sessiooni ajal 60x aja kiirendamisega sõidetud ajad veel üle sõidetavad. 100% vastaste aeg enam mitte.
Skip to end session on üldse katki, viskab veel ebareaalsemad ajad vastastele.
Enne practice sessiooni alustamist saab liikuda paremale ja vaadata kui pikk oleks antud sõiduprotsendiga põhisõit. Mingi endurance sõidu puhul säästsin tunde ja samas lühikeste sõitude puhul ei soovi päris kahe ringist võiduajamist ka. Caterham classic ja BMW m1 seeria sõitude jaoks tundub 70% sõidupikkust ja 80% vastaste tugevust hea.
Mängu esmakordselt käivitamisel tasub võtta PRO raskusaste. Teha vajalikud korrektuurid, kuid peale ABS pidurduse ei soovita mingit muud abi kasutada.
Õiged FFB settingud teevad imet.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.