Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Kuidas vahetad või lased oma autol õli vahetada? |
Ostan õli, filtri ja vahetan ise oma kätega |
|
29% |
[ 77 ] |
Ostan õli, filtri ja lasen sõbral/töökojal vahetada |
|
20% |
[ 55 ] |
Lähen mõnda töökotta ja tellin õlivahetuse (+ hooldus) |
|
18% |
[ 48 ] |
Lähen margiesindusse ja lasen vahetada (+ hooldus) |
|
31% |
[ 83 ] |
|
hääli kokku : 263 |
|
autor |
|
wirx
HV Guru

liitunud: 03.08.2002
|
05.05.2015 18:03:07
|
|
|
Eeldavasti ehitatakse Teslale külge varsti ka "Foori jälgimise süsteem" mis stardib täpselt rohelise süttimise ajal, sest 50km/h saavutamine võtab 1s ainult aega ning juhi oma võib võtta 0.2-0.3s
_________________ Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal 200+ sülearvutit, HV kasutajale 5-10% läpparilt alla! |
|
Kommentaarid: 80 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
05.05.2015 18:15:46
|
|
|
artikkel kirjutas: |
kaheksa sõiduauto väljalasketorusse, lukuaukudesse ja kerele ehitusvahtu |
kõlab ikka väga väikse kahjusummana.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
jkddp
HV veteran

liitunud: 22.12.2004
|
05.05.2015 22:02:50
|
|
|
wirx kirjutas: |
Eeldavasti ehitatakse Teslale külge varsti ka "Foori jälgimise süsteem" mis stardib täpselt rohelise süttimise ajal, sest 50km/h saavutamine võtab 1s ainult aega ning juhi oma võib võtta 0.2-0.3s  |
hmm... esimese kümne ristmikuga sõidetakse sellisel külg sisse. roosad ja muud sellised punesesõbrad.
_________________ Kui vaja joonistada/saagida/hööveldada midagi, võib alati küsida  |
|
Kommentaarid: 64 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
62 |
|
tagasi üles |
|
 |
SSD
HV Guru

liitunud: 18.01.2006
|
05.05.2015 22:21:56
|
|
|
Tesla on tegelikult ikka tegija küll. Kui täsvarustuses auto juba nii reipalt edasi astub, siis "liigsest" kolast vabastades, läheks auto ikka väga kiireks.
Praegused tesla hinnad ei võimalda muidugi seda pulli teha, et osta üks kasutatud tesla, loopida sisu välja, asendada raske aku kergemaga, või üldse mingi kondekaga (kui 30 sek-i kestab, siis ju piisav), progeda veidi aju ja võib-olla veel midagi ja oleks selline püss et rebib käed roolilt lahti.
|
|
Kommentaarid: 312 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
266 |
|
tagasi üles |
|
 |
wirx
HV Guru

liitunud: 03.08.2002
|
05.05.2015 22:27:55
|
|
|
Kaugel pole enam aeg, kui enda isikliku autot ei või ise remontida - https://www.yahoo.com/autos/s/gm-ford-others-want-working-own-car-illegal-160000229.html
It’s called the Digital Millennium Copyright Act (DMCA). It’s been around since 2000 and started as anti-Internet piracy legislation. But automakers want to use it to try and make working on your own car illegal. Yes, illegal. The general premise is that unlike cars of the past, today’s vehicles are so advanced and use such a large amount of software and coding in their general makeup, altering said code could be dangerous and possibly even malicious.
_________________ Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal 200+ sülearvutit, HV kasutajale 5-10% läpparilt alla! |
|
Kommentaarid: 80 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
Pätu
HV Guru

liitunud: 18.07.2006
|
05.05.2015 22:40:42
|
|
|
Aga olgem ausad. Praegused uued autod on juba ju nii ehitatud, et kui sul endal teeninduse jagu spets riistu ja tarkvara ei ole, siis sa ei saa ise midagi teha. Osadel pead pirni vahetuseks ka esindusse minema.
|
|
Kommentaarid: 115 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
89 |
|
tagasi üles |
|
 |
Anti
liitunud: 11.05.2004
|
05.05.2015 22:42:57
|
|
|
ilmselt ei peeta silmas päris kättpidi ise kapoti all küürutamist, vaid pigem thirt-party remonditöökodades käimist.
|
|
Kommentaarid: 314 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
4 :: |
240 |
|
tagasi üles |
|
 |
SSD
HV Guru

liitunud: 18.01.2006
|
05.05.2015 22:55:05
|
|
|
wirx kirjutas: |
Kaugel pole enam aeg, kui enda isikliku autot ei või ise remontida |
No Rootsis ei või ammu enam midagi ise teha. Juba aastaid tagasi lugesin artiklit sellest kuidas keegi sai trahvi et kodus ise mingit remonti tegi (a-la vahetas tapeeti vms.). Ja põhjenduseks toodi see et kui sa ise teed, siis keegi jääb ju tööta! Seega iga väiksemgi töö tuleb tellida!
Hästi jäi meelde üks artikli kommentaar, kus keegi küsis et, kas oma naist ikka võib n...uda? Äkki arvatakse et näe, nüüd prostil jäi raha saamata ja maksa trahvi!
Kuulge see lugu ka, et mu meelest oli vanasti n-ö meigipeegel kõrvalistuja pool, või on alati juhipool olnud?
Premium klassi masinatel on kindlasti valgustusega peegel mõlemas sirmis, aga ma pean silmas ikka odavamaid liikureid.
|
|
Kommentaarid: 312 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
266 |
|
tagasi üles |
|
 |
Pätu
HV Guru

liitunud: 18.07.2006
|
05.05.2015 23:04:08
|
|
|
Ikka kõrvalistuja pool on olnud.
|
|
Kommentaarid: 115 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
89 |
|
tagasi üles |
|
 |
Valvejoodik
HV veteran

liitunud: 27.12.2008
|
05.05.2015 23:04:57
|
|
|
2002 fookusel on mõlemal sirmil
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
SSD
HV Guru

liitunud: 18.01.2006
|
05.05.2015 23:09:45
|
|
|
patrick615 kirjutas: |
Ikka kõrvalistuja pool on olnud. |
Mul ka nagu sedasi meeles. Aga näiteks škoda rapid-itel on juhipool.
Ma omale sebisin ka teisele poole peegli. Aga töökaaslasel ja niipalju kui uurinud olen, siis ikka ainult juhil on peegel, kõrval standardis pole.
|
|
Kommentaarid: 312 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
266 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
05.05.2015 23:15:46
|
|
|
SSD kirjutas: |
Tesla on tegelikult ikka tegija küll. Kui täsvarustuses auto juba nii reipalt edasi astub, siis "liigsest" kolast vabastades, läheks auto ikka väga kiireks.
Praegused tesla hinnad ei võimalda muidugi seda pulli teha, et osta üks kasutatud tesla, loopida sisu välja, asendada raske aku kergemaga, või üldse mingi kondekaga (kui 30 sek-i kestab, siis ju piisav), progeda veidi aju ja võib-olla veel midagi ja oleks selline püss et rebib käed roolilt lahti.  |
midagi sellist? http://www.plasmaboyracing.com/whitezombie.php
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
SSD
HV Guru

liitunud: 18.01.2006
|
05.05.2015 23:43:43
|
|
|
londiste kirjutas: |
SSD kirjutas: |
Tesla on tegelikult ikka tegija küll. Kui täsvarustuses auto juba nii reipalt edasi astub, siis "liigsest" kolast vabastades, läheks auto ikka väga kiireks.
Praegused tesla hinnad ei võimalda muidugi seda pulli teha, et osta üks kasutatud tesla, loopida sisu välja, asendada raske aku kergemaga, või üldse mingi kondekaga (kui 30 sek-i kestab, siis ju piisav), progeda veidi aju ja võib-olla veel midagi ja oleks selline püss et rebib käed roolilt lahti.  |
midagi sellist? http://www.plasmaboyracing.com/whitezombie.php  |
Midagi sellist jah. Elektriga stardib ikka väga äkiliselt. Isegi see elektriauto Leaf kiirendab hästi. Või noh, stardib hästi (võrdluseks perevagunid, või muud lahjad liikurid).
|
|
Kommentaarid: 312 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
266 |
|
tagasi üles |
|
 |
rtfm99
HV kasutaja
liitunud: 08.04.2007
|
06.05.2015 07:45:20
|
|
|
patrick615 kirjutas: |
Ikka kõrvalistuja pool on olnud. |
sõltub autost ja varustusest.
_________________ |
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
2III7
HV veteran

liitunud: 20.09.2003
|
06.05.2015 09:50:39
|
|
|
londiste kirjutas: |
SSD kirjutas: |
Tesla on tegelikult ikka tegija küll. Kui täsvarustuses auto juba nii reipalt edasi astub, siis "liigsest" kolast vabastades, läheks auto ikka väga kiireks.
Praegused tesla hinnad ei võimalda muidugi seda pulli teha, et osta üks kasutatud tesla, loopida sisu välja, asendada raske aku kergemaga, või üldse mingi kondekaga (kui 30 sek-i kestab, siis ju piisav), progeda veidi aju ja võib-olla veel midagi ja oleks selline püss et rebib käed roolilt lahti.  |
midagi sellist? http://www.plasmaboyracing.com/whitezombie.php  |
See on mõnes mõttes veel vingem. Väidetavalt kõige suurema tippkiiruse saavutanud esimese põlvkonna Mustang.
http://www.theverge.com/2015/4/1/8320189/zombie-222-electric-car-1968-mustang-texas-mile
|
|
Kommentaarid: 158 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
3 :: |
143 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001

|
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
jtamm
HV kasutaja

liitunud: 24.07.2007
|
06.05.2015 13:17:39
|
|
|
wirx kirjutas: |
Eeldavasti ehitatakse Teslale külge varsti ka "Foori jälgimise süsteem" mis stardib täpselt rohelise süttimise ajal, sest 50km/h saavutamine võtab 1s ainult aega ning juhi oma võib võtta 0.2-0.3s  |
Huvitav, kas drag race'l oleks/on selline lahendus lubatud? Ei tohiks olla väga keeruline seda süsteemi aretada...
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001

|
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
SSD
HV Guru

liitunud: 18.01.2006
|
06.05.2015 14:17:54
|
|
|
Tanel kirjutas: |
Põhimõtteliselt poleks inimest enam rooli vajagi ju siis.
Istud arvuti taga ja paned vastavalt rahakotile ostetud isesõitvad autod joonele.  |
Automudelism on täitsa olemas. Tuleb lihtsalt suured mudelid teha ja varustada arvutiga ja foori jälgimisanduriga.
Esialgu jääks võib-olla puldist juhtimine, kuigi ka sellest saaks juba praegugi loobuda.
|
|
Kommentaarid: 312 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
266 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
06.05.2015 14:52:36
|
|
|
Jah, siis pääseksid piloodid ka oma kutsehaigusest, pimedaksjäämisest. Top fuel dragsterite kiirendus on selline, et rebib silma võrkkesta lahti.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001

|
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001

|
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
ihvike
HV Guru
liitunud: 01.04.2002
|
06.05.2015 16:33:17
|
|
|
Jutt on kohati üle pingutatud nagu taolised kirjutised ikka, aga selge see on, et sisepõlemismootor on elektrimootoriga võrreldes täielik õnnetus.
Saaks ometi kuidagi need toimivad loodussõbralikud, odavad, igavesed ja hetkega laetavad superkondensaatorid käiku. Läbisõidupiirang tegelikult polegi nii suur probleem, 150 km piisaks vähemalt mulle küll vabalt. Ja auto võiks olla väike, odav ja lihtne.
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
raxz
HV Guru
liitunud: 27.07.2003
|
06.05.2015 17:36:30
|
|
|
Liitiumioonkondensaatorid on uus teema. Nagu akud, aga laevad kiiremini.
|
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
06.05.2015 17:43:33
|
|
|
kui ma füüsika tunde õigesti mäletan, siis energiatiheduse vahe akuga on ~10x. elektriauto puhul, kus kaal niigi kriitiliselt oluline on, on see tõsine probleem.
lisaks kiirem isetühjenemine (mis auto puhul võib mitte probleem olla).
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
|