Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Path of Exile [Eesti gildi info esimeses postituses] märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 51, 52, 53 ... 96, 97, 98  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
thargun
Kreisi kasutaja

liitunud: 05.11.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.04.2015 13:36:41 vasta tsitaadiga

leaked Act 4a pildid
http://imgur.com/a/EXvIK#D9P2THI

kuidagi jõle äge näeb välja äkki ja WTF seal viimasel pildil on, passive trees socket icon_eek.gif , homme peaks ametlikult infot hakkama tilkuma
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
[raVen]
HV kasutaja
[raVen]

liitunud: 30.01.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.04.2015 14:11:58 vasta tsitaadiga

Dang, müüsin just 4 exalti eest fusinguid ja õnnelik sitapea sai nendega 2 6-linki - Atziri armori ja kirve. Samal ajal kui mina 30ga seda armorit osta üritan. Pakkus 35ga müüa.. Kenad pildid, ootame uudiseid thumbs_up.gif
Kommentaarid: 18 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 18
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Syncmahv
HV Guru
Syncmahv

liitunud: 01.01.2006




sõnum 10.04.2015 16:35:32 vasta tsitaadiga

thargun, Päris huvitav mis sinna treesse panna saab, hakkab uusi geme dropima v icon_idea.gif
Kommentaarid: 108 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 102
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Gangrel
HV kasutaja
Gangrel

liitunud: 11.07.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.04.2015 19:35:54 vasta tsitaadiga

Act 4-jal tuleb closed beta. Kes tahab saada pange nimi loosi. Siin ka muud infot act nelja kohta, k.a. uus skilltree gem süsteem. All aboard the HYYPPPUUUU train. Chugga chugga choo choo

https://www.pathofexile.com/theawakening

EDIT: PCgamer artikkel http://www.pcgamer.com/path-of-exile-the-awakening-expansion-news/

ja gamestop tutvustav video: http://www.gamespot.com/videos/path-of-exile-the-awakening-socketed-skill-trees-a/2300-6424359/
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
thargun
Kreisi kasutaja

liitunud: 05.11.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.04.2015 19:48:20 vasta tsitaadiga

OH MY GOD hevi.gif
GGG on nagu hea mustkunst, koguaeg tõmmatakse kübarast küülikuid välja ja vahel oli juba tunne, et mäng on suht surnud, MEGA SUPER
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Gangrel
HV kasutaja
Gangrel

liitunud: 11.07.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.04.2015 19:53:30 vasta tsitaadiga

Lisaks veel gamepedia artikkel. Siin veel detailsemat infot uute gemmsüsteemide jms kohta.

http://www.gamepedia.com/news/688-path-of-exile-the-awakening

Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
thargun
Kreisi kasutaja

liitunud: 05.11.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.04.2015 20:51:28 vasta tsitaadiga

desync kaob
With the expansion we are adding a Deterministic Lockstep mode to Path of Exile that will have no desync. Bear in mind that this means that when you click you will have to wait for whatever your ping time is before you start to move or do a skill.
This works the same way as you would see in strategy game like Starcraft or a MOBA like Dota.

http://www.reddit.com/r/pathofexile/comments/324u94/rewrite_of_netcode_with_a4_to_reduce_dsync/ thumbs_up.gif
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
maxsimiljo
Kreisi kasutaja
maxsimiljo

liitunud: 15.08.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.04.2015 20:57:48 vasta tsitaadiga

Väga hea, et ei tule kõigest uus act lisaks, vaid kogu mäng saab korraliku uuenduskuuri. On mida oodata. thumbs_up.gif
tsitaat:

Enjoy extensive user interface improvements, customisation options and a completely rebalanced game experience from the very first level.
Kommentaarid: 28 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
486
HV Guru

liitunud: 19.04.2004




sõnum 11.04.2015 00:17:45 vasta tsitaadiga

thargun kirjutas:
desync kaob
With the expansion we are adding a Deterministic Lockstep mode to Path of Exile that will have no desync. Bear in mind that this means that when you click you will have to wait for whatever your ping time is before you start to move or do a skill.
This works the same way as you would see in strategy game like Starcraft or a MOBA like Dota.

http://www.reddit.com/r/pathofexile/comments/324u94/rewrite_of_netcode_with_a4_to_reduce_dsync/ thumbs_up.gif


nii et mäng muutub sitaks aeglaseks
parem angu offline mode

_________________
zero
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
thargun
Kreisi kasutaja

liitunud: 05.11.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.04.2015 01:35:55 vasta tsitaadiga

Ei muutu ju aeglaseks, nii palju kui ma aru sain, siis see sõltub sinu latencyst, mul POEs on see stabiilselt 70 juures ja samuti jääb optionisse vana mode, f2p mängul ei saa ju offline modi olla, nad vist tahavad ka natuke raha teenida
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Verdungo
HV vaatleja
Verdungo

liitunud: 04.02.2014




sõnum 11.04.2015 03:01:58 vasta tsitaadiga

Gangrel kirjutas:
Yup. Teine poe korralduse suur pluss on, et kui HC surma saad siis lihtsalt liigud standardisse. Saab edasi mängida tegelasega ning ta täiesti lõpuni lihvida.


Sellega on jälle selline asi, vähemalt minupuhul, et pärast HC's hamba verele saamist on jube igav ja suht-koht pointless standardis edasi teha, ei paku nagu enam pinget ja korraliku geari hinnad on ka maksimaalselt laes.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Archangel
HV veteran
Archangel

liitunud: 15.08.2007




sõnum 11.04.2015 05:30:59 vasta tsitaadiga

[quote="486"]
thargun kirjutas:

nii et mäng muutub sitaks aeglaseks
parem angu offline mode


Muutub samasuguseks nagu Diablo III. Pole rahval häda midagi.
Kommentaarid: 25 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
troglodyte
Kreisi kasutaja
troglodyte

liitunud: 09.08.2002




sõnum 11.04.2015 09:49:53 vasta tsitaadiga

Et siis on veel üks asi mida grindida - passive jewel? Ja ilmselt ka passive tree reset.. saabki oma dual claw shadow veel saamatumaks timmida icon_smile.gif
Kas normal ja cruel raskusastmetega saab ka Act 4 tagantjärgi läbimängida?
Ise nende muudatuste suhtes suht positiivne, mängin seda kui single-player mängu ajaviiteks nagunii.

PS - kas corrupted areate spawnimist on vähendatud oluliselt viimase kuu-kahe jooksul? Ma olen viimase kuu jooksul ainult 2 korda corrupted areat näinud (samas ma ei mängi ka seda iga päev).

_________________
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Tanel468
HV kasutaja

liitunud: 16.02.2014



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.04.2015 10:13:44 vasta tsitaadiga

Kuidas PoE käima panemisega teil lood on, ma murran hetkel pead, et kas on bad install v midagi, et launcheri startides läheb paar mintsa enne kui login screeni jõuab.
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Gangrel
HV kasutaja
Gangrel

liitunud: 11.07.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.04.2015 11:59:09 vasta tsitaadiga

Verdungo kirjutas:
Gangrel kirjutas:
Yup. Teine poe korralduse suur pluss on, et kui HC surma saad siis lihtsalt liigud standardisse. Saab edasi mängida tegelasega ning ta täiesti lõpuni lihvida.


Sellega on jälle selline asi, vähemalt minupuhul, et pärast HC's hamba verele saamist on jube igav ja suht-koht pointless standardis edasi teha, ei paku nagu enam pinget ja korraliku geari hinnad on ka maksimaalselt laes.


Ehh eks kõik taandub sellele, kui tõsiselt sa seda HC mõistet võtad ning mis on su prioriteedid. Mäng on permades üks ja seesama. High end levelites pole vahet kus sa oled: HC-s on surma hirm ja SC-s ka kuna üle lvl 90ne minnes võib too -10%xp-d ikka tähendada kümnete tundide töö raisku minekut. Seda ka näha top end cookie cutter buildide puhul- HC-s on tavaliselt elusid natuke rohkem ja dps veidi väiksem, softis on jälle vastupidi. Buildide põhimõtted on aga analoogsed.

Mina nt jälle kasutan täiega seda cross-league võimalust ära. Leveldan alte HC liigas (et normal-cruel-merc leveldamine huvitavam oleks) ning end-game jõudes yolon ringi senikaua kuni surma saan. Stiilis a'la atziri at lvl 71 või 78-sed at lvl 80 vms. Seejärel tuunin std-s oma buildid viimase peale ning eemaldan viimased defektid. Std-ga on jälle see teema, et tegelikult on hüperinflatsioon ainult täiesti top end kraamil. Veits sitem aga piisavalt pädev/nišhi kraam on saadaval võileiva hinna eest. Kuid enamiku contenti tegemise jaoks ei ole sul top endi vaja. Viimane on juba täiesti overkill enamiku map contenti jaoks ning loeb ainult üksikute instantside nagu über atziri juures.

HC-dega minu silmis on ka see teema, et kogu elu käib neil ajutistes liigades. Emaliiga neil on selline surnuaed aktiivsete mängijate poolest. et nt mingi täiesti nish geari leidmine muutuv pehmelt öeldes väga frustreerivaks. Kes on oma poe üles jätnud ja siis ära kadunud, kes ei viitsi ümber logida, et oma geari müüa ning kes müüb absurdsete hindade eest kuna pakkumine on nii piiratud jne. Ajutised liigad aga muutuvad ka ise surnuaiaks tavaliselt kuskil 5/6 piiri peal enne liiga lõppu. Std kõigub aga stabiilselt umbes 15%-25% peal kogu mängijate baasist, isegi liigade ajal. SC ajutine on kuskil 45% ja HC ajutine kuskil 35%. HC perma on alla 5%. Need on ligiakudsed numbrid toetudes GGG enda statistikale millele nad aeg-ajalt vihjanud.

Kokkuvõttes pole vaja siin alustada mingit scrubcore vs alt+f4/logout vms vaidlust. Kõik mis ma ütlen on, et tasub alati avatud olla uute võimaluste suhtes. Igal pool on omad plussid ja miinused ning nagu ma varem ka maininud, palju taandub indiviidide eelistustele.

tsitaat:
PS - kas corrupted areate spawnimist on vähendatud oluliselt viimase kuu-kahe jooksul? Ma olen viimase kuu jooksul ainult 2 korda corrupted areat näinud (samas ma ei mängi ka seda iga päev).


Neid vähendati jah peale forsaken masterite välja laset. On aga üks exploidi maiguline metoodika mis lubab corrupted alasid kiirelt farmid docksides. Suhteliselt turvaline ka senikaua kuni liiga palju ei reseti docks instantse järjest ning tõmbad seega GGG anti-bot detectioni enda kaela.

https://www.youtube.com/watch?v=A643ii9MT1A
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
thargun
Kreisi kasutaja

liitunud: 05.11.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.04.2015 12:59:36 vasta tsitaadiga

Tanel468, see on kahjuks täiesti normaalne nähtus, paar mintsa, lucky y, mul mõnikord läheb 5 mintsa
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
486
HV Guru

liitunud: 19.04.2004




sõnum 11.04.2015 14:35:10 vasta tsitaadiga

[quote="Archangel"]
486 kirjutas:
thargun kirjutas:

nii et mäng muutub sitaks aeglaseks
parem angu offline mode


Muutub samasuguseks nagu Diablo III. Pole rahval häda midagi.


pole juba aastaid seda jama mänginud. Ei mäleta, et võitlus seal eriti kiire oleks olnud. SC2 on suur vahe kui mängid bnettis või offline oma pc-l.

_________________
zero
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel468
HV kasutaja

liitunud: 16.02.2014



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.04.2015 14:45:16 vasta tsitaadiga

olgu, aitäh thargun
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
thargun
Kreisi kasutaja

liitunud: 05.11.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.04.2015 15:18:44 vasta tsitaadiga

486, kui nüüd võrrelda Diablo 3a, siis combat on juba praegast kiirem ja D3s mul tavaline latency kuskil 50+-, nüüd nad teevad siia sama süsteemi, nu ma ei tea, peaks desynci ära kaotama ju, rääkimata sellest et vaadates A4 pilte on mäng ka graafiliselt ägedam

ALL HAIL THE KING jooma.gif
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Archangel
HV veteran
Archangel

liitunud: 15.08.2007




sõnum 11.04.2015 17:11:56 vasta tsitaadiga

486 kirjutas:

pole juba aastaid seda jama mänginud. Ei mäleta, et võitlus seal eriti kiire oleks olnud. SC2 on suur vahe kui mängid bnettis või offline oma pc-l.


Kõik sõltub sinu ühendusest. Kui sul ühendus sitt on asi sitt, kui ühendus hea, siis pole absull vahet offline mänguga. PoE's niivõinaa paarkümmend pingi siia sinna ei oma tähtsust.
Kommentaarid: 25 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Lordlesta
Kreisi kasutaja

liitunud: 05.07.2005




sõnum 12.04.2015 10:55:10 vasta tsitaadiga

Üldiselt eelistan väikese viitega mängida kui pidevalt desync'i pärast surma saada, mida olen ka lugematuid kordi saanud.
Kommentaarid: 30 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Stabby
Kreisi kasutaja

liitunud: 19.04.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.04.2015 18:42:07 vasta tsitaadiga

kui nad ainult lisaksid selle dps näitamise ka nagu diablos, et koguaeg näed mis dmg hitid tulevad, siis oleks super
Kommentaarid: 28 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
486
HV Guru

liitunud: 19.04.2004




sõnum 13.04.2015 11:44:33 vasta tsitaadiga

Stabby kirjutas:
kui nad ainult lisaksid selle dps näitamise ka nagu diablos, et koguaeg näed mis dmg hitid tulevad, siis oleks super


optional

_________________
zero
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
thargun
Kreisi kasutaja

liitunud: 05.11.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.04.2015 13:34:34 vasta tsitaadiga

Tegelt ei ole ju siin vajalik see dpsu numbrid, püütakse teha tegelast kes oneshotib enamvähem kõike, misseal vahet on kas oneshot tegi 10k dämmi või miljoonziljoon ja raskete bossudega on niigi niipalju edasi-tagasi ringi tõmblemist, et dps on kõige väiksem mure mida jälgida (peab vaatam, et ise oneshoti ei saa icon_biggrin.gif )
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
[raVen]
HV kasutaja
[raVen]

liitunud: 30.01.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.04.2015 12:57:25 vasta tsitaadiga

Eks suured numbrid on ikka ilusad vaadata ja kui see optional oleks, siis ei häiriks. 5-link Puncture Vaal haste ja power charge boostiga, kusjuures mõned gemid tiksuvad alles oma 20ndat levelit ja Atziri potiga annab veel boostida:

Samas on laiemas mõttes oluline leveli läbimise kiirus, ehk siis mitu hoopi (aega) kolli/paki mahavõtmiseks kulub. Ühes hiljutises Quality of Life arendusjutus räägiti, et exp bar hakkab tooltipina näitama exp per hour väärtust. Ootan huviga, kuidas see surmasaamistega korreleeruma hakkab.

Edit: eile avaldas IGN Act4 esimese bossivõitluse King Kaomiga: http://www.ign.com/videos/2015/04/17/path-of-exile-the-awakenings-first-boss-ign-plays
Ma pole veel beeta kutset saanud, aga boomisin just 1400 fusinguga oma vibu lootuses saada veidi odavamalt hakkama kui Vorici juures ja seda pauku on natuke raske üle elada. Ranger jääb standardis Atziri õppimiseks nüüd, ise koliks beetat uudistama heameelega.
Kommentaarid: 18 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 18
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Path of Exile [Eesti gildi info esimeses postituses] mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 51, 52, 53 ... 96, 97, 98  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.