Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
thargun
Kreisi kasutaja
liitunud: 05.11.2009
|
10.04.2015 13:36:41
|
|
|
leaked Act 4a pildid
http://imgur.com/a/EXvIK#D9P2THI
kuidagi jõle äge näeb välja äkki ja WTF seal viimasel pildil on, passive trees socket , homme peaks ametlikult infot hakkama tilkuma
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
[raVen]
HV kasutaja
liitunud: 30.01.2003
|
10.04.2015 14:11:58
|
|
|
Dang, müüsin just 4 exalti eest fusinguid ja õnnelik sitapea sai nendega 2 6-linki - Atziri armori ja kirve. Samal ajal kui mina 30ga seda armorit osta üritan. Pakkus 35ga müüa.. Kenad pildid, ootame uudiseid
|
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
|
Syncmahv
HV Guru
liitunud: 01.01.2006
|
10.04.2015 16:35:32
|
|
|
thargun, Päris huvitav mis sinna treesse panna saab, hakkab uusi geme dropima v
|
|
Kommentaarid: 108 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
102 |
|
tagasi üles |
|
|
Gangrel
HV kasutaja
liitunud: 11.07.2008
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
thargun
Kreisi kasutaja
liitunud: 05.11.2009
|
10.04.2015 19:48:20
|
|
|
OH MY GOD
GGG on nagu hea mustkunst, koguaeg tõmmatakse kübarast küülikuid välja ja vahel oli juba tunne, et mäng on suht surnud, MEGA SUPER
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
Gangrel
HV kasutaja
liitunud: 11.07.2008
|
10.04.2015 19:53:30
|
|
|
Lisaks veel gamepedia artikkel. Siin veel detailsemat infot uute gemmsüsteemide jms kohta.
http://www.gamepedia.com/news/688-path-of-exile-the-awakening
Spoiler
tsitaat: |
Army of Bones acts much like a standard passive node, but comes with a powerful bonus to the maximum number of skeletons.
Fluid Motion converts all strength nodes within a large radius to dexterity nodes, allowing easier access to dexterity for characters working their way through the strength section of the tree.
Lioneye’s Fall converts melee and melee weapon type modifiers within its radius into bow modifiers, allowing particularly strong nodes near a jewel socket to be converted for bow users.
Dark Thoughts allows enemies to have an additional curse if at least 60 intelligence is allocated within the jewel’s radius. Additional curses are a very powerful modifier, so this has strong potential for many builds.
Eldritch Knowledge provides a percentage of increased chaos damage per 10 intelligence allocated within the jewel’s radius, effectively turning otherwise potentially useless travel nodes into powerful new bonuses.
Selfless Leadership applies all allocated passives within its radius to your minions, instead of the Exile. This includes keystones, so be ready for some very strong summoners.
Intuitive Leap allows any passive within the radius to be allocated without previously being connected in the tree. This means, given a suitably placed jewel slot, that you could take powerful nodes like Infused Shield or Mortal Conviction without needing to take the keystone they’re gated behind. Worth noting is that while the passive can be allocated, it does not act as a new starting point for the tree. |
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
thargun
Kreisi kasutaja
liitunud: 05.11.2009
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
maxsimiljo
Kreisi kasutaja
liitunud: 15.08.2007
|
10.04.2015 20:57:48
|
|
|
Väga hea, et ei tule kõigest uus act lisaks, vaid kogu mäng saab korraliku uuenduskuuri. On mida oodata.
tsitaat: |
Enjoy extensive user interface improvements, customisation options and a completely rebalanced game experience from the very first level.
|
|
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
|
486
HV Guru
liitunud: 19.04.2004
|
11.04.2015 00:17:45
|
|
|
nii et mäng muutub sitaks aeglaseks
parem angu offline mode
_________________ zero |
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
2 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
thargun
Kreisi kasutaja
liitunud: 05.11.2009
|
11.04.2015 01:35:55
|
|
|
Ei muutu ju aeglaseks, nii palju kui ma aru sain, siis see sõltub sinu latencyst, mul POEs on see stabiilselt 70 juures ja samuti jääb optionisse vana mode, f2p mängul ei saa ju offline modi olla, nad vist tahavad ka natuke raha teenida
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
Verdungo
HV vaatleja
liitunud: 04.02.2014
|
11.04.2015 03:01:58
|
|
|
Gangrel kirjutas: |
Yup. Teine poe korralduse suur pluss on, et kui HC surma saad siis lihtsalt liigud standardisse. Saab edasi mängida tegelasega ning ta täiesti lõpuni lihvida. |
Sellega on jälle selline asi, vähemalt minupuhul, et pärast HC's hamba verele saamist on jube igav ja suht-koht pointless standardis edasi teha, ei paku nagu enam pinget ja korraliku geari hinnad on ka maksimaalselt laes.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
Archangel
HV veteran
liitunud: 15.08.2007
|
11.04.2015 05:30:59
|
|
|
[quote="486"]
thargun kirjutas: |
nii et mäng muutub sitaks aeglaseks
parem angu offline mode |
Muutub samasuguseks nagu Diablo III. Pole rahval häda midagi.
|
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
|
troglodyte
Kreisi kasutaja
liitunud: 09.08.2002
|
11.04.2015 09:49:53
|
|
|
Et siis on veel üks asi mida grindida - passive jewel? Ja ilmselt ka passive tree reset.. saabki oma dual claw shadow veel saamatumaks timmida
Kas normal ja cruel raskusastmetega saab ka Act 4 tagantjärgi läbimängida?
Ise nende muudatuste suhtes suht positiivne, mängin seda kui single-player mängu ajaviiteks nagunii.
PS - kas corrupted areate spawnimist on vähendatud oluliselt viimase kuu-kahe jooksul? Ma olen viimase kuu jooksul ainult 2 korda corrupted areat näinud (samas ma ei mängi ka seda iga päev).
_________________ ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn |
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel468
HV kasutaja
liitunud: 16.02.2014
|
11.04.2015 10:13:44
|
|
|
Kuidas PoE käima panemisega teil lood on, ma murran hetkel pead, et kas on bad install v midagi, et launcheri startides läheb paar mintsa enne kui login screeni jõuab.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
|
Gangrel
HV kasutaja
liitunud: 11.07.2008
|
11.04.2015 11:59:09
|
|
|
Verdungo kirjutas: |
Gangrel kirjutas: |
Yup. Teine poe korralduse suur pluss on, et kui HC surma saad siis lihtsalt liigud standardisse. Saab edasi mängida tegelasega ning ta täiesti lõpuni lihvida. |
Sellega on jälle selline asi, vähemalt minupuhul, et pärast HC's hamba verele saamist on jube igav ja suht-koht pointless standardis edasi teha, ei paku nagu enam pinget ja korraliku geari hinnad on ka maksimaalselt laes. |
Ehh eks kõik taandub sellele, kui tõsiselt sa seda HC mõistet võtad ning mis on su prioriteedid. Mäng on permades üks ja seesama. High end levelites pole vahet kus sa oled: HC-s on surma hirm ja SC-s ka kuna üle lvl 90ne minnes võib too -10%xp-d ikka tähendada kümnete tundide töö raisku minekut. Seda ka näha top end cookie cutter buildide puhul- HC-s on tavaliselt elusid natuke rohkem ja dps veidi väiksem, softis on jälle vastupidi. Buildide põhimõtted on aga analoogsed.
Mina nt jälle kasutan täiega seda cross-league võimalust ära. Leveldan alte HC liigas (et normal-cruel-merc leveldamine huvitavam oleks) ning end-game jõudes yolon ringi senikaua kuni surma saan. Stiilis a'la atziri at lvl 71 või 78-sed at lvl 80 vms. Seejärel tuunin std-s oma buildid viimase peale ning eemaldan viimased defektid. Std-ga on jälle see teema, et tegelikult on hüperinflatsioon ainult täiesti top end kraamil. Veits sitem aga piisavalt pädev/nišhi kraam on saadaval võileiva hinna eest. Kuid enamiku contenti tegemise jaoks ei ole sul top endi vaja. Viimane on juba täiesti overkill enamiku map contenti jaoks ning loeb ainult üksikute instantside nagu über atziri juures.
HC-dega minu silmis on ka see teema, et kogu elu käib neil ajutistes liigades. Emaliiga neil on selline surnuaed aktiivsete mängijate poolest. et nt mingi täiesti nish geari leidmine muutuv pehmelt öeldes väga frustreerivaks. Kes on oma poe üles jätnud ja siis ära kadunud, kes ei viitsi ümber logida, et oma geari müüa ning kes müüb absurdsete hindade eest kuna pakkumine on nii piiratud jne. Ajutised liigad aga muutuvad ka ise surnuaiaks tavaliselt kuskil 5/6 piiri peal enne liiga lõppu. Std kõigub aga stabiilselt umbes 15%-25% peal kogu mängijate baasist, isegi liigade ajal. SC ajutine on kuskil 45% ja HC ajutine kuskil 35%. HC perma on alla 5%. Need on ligiakudsed numbrid toetudes GGG enda statistikale millele nad aeg-ajalt vihjanud.
Kokkuvõttes pole vaja siin alustada mingit scrubcore vs alt+f4/logout vms vaidlust. Kõik mis ma ütlen on, et tasub alati avatud olla uute võimaluste suhtes. Igal pool on omad plussid ja miinused ning nagu ma varem ka maininud, palju taandub indiviidide eelistustele.
tsitaat: |
PS - kas corrupted areate spawnimist on vähendatud oluliselt viimase kuu-kahe jooksul? Ma olen viimase kuu jooksul ainult 2 korda corrupted areat näinud (samas ma ei mängi ka seda iga päev). |
Neid vähendati jah peale forsaken masterite välja laset. On aga üks exploidi maiguline metoodika mis lubab corrupted alasid kiirelt farmid docksides. Suhteliselt turvaline ka senikaua kuni liiga palju ei reseti docks instantse järjest ning tõmbad seega GGG anti-bot detectioni enda kaela.
https://www.youtube.com/watch?v=A643ii9MT1A
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
thargun
Kreisi kasutaja
liitunud: 05.11.2009
|
11.04.2015 12:59:36
|
|
|
Tanel468, see on kahjuks täiesti normaalne nähtus, paar mintsa, lucky y, mul mõnikord läheb 5 mintsa
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
486
HV Guru
liitunud: 19.04.2004
|
11.04.2015 14:35:10
|
|
|
[quote="Archangel"]
486 kirjutas: |
thargun kirjutas: |
nii et mäng muutub sitaks aeglaseks
parem angu offline mode |
Muutub samasuguseks nagu Diablo III. Pole rahval häda midagi. |
pole juba aastaid seda jama mänginud. Ei mäleta, et võitlus seal eriti kiire oleks olnud. SC2 on suur vahe kui mängid bnettis või offline oma pc-l.
_________________ zero |
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
2 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel468
HV kasutaja
liitunud: 16.02.2014
|
11.04.2015 14:45:16
|
|
|
olgu, aitäh thargun
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
|
thargun
Kreisi kasutaja
liitunud: 05.11.2009
|
11.04.2015 15:18:44
|
|
|
486, kui nüüd võrrelda Diablo 3a, siis combat on juba praegast kiirem ja D3s mul tavaline latency kuskil 50+-, nüüd nad teevad siia sama süsteemi, nu ma ei tea, peaks desynci ära kaotama ju, rääkimata sellest et vaadates A4 pilte on mäng ka graafiliselt ägedam
ALL HAIL THE KING
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
Archangel
HV veteran
liitunud: 15.08.2007
|
11.04.2015 17:11:56
|
|
|
486 kirjutas: |
pole juba aastaid seda jama mänginud. Ei mäleta, et võitlus seal eriti kiire oleks olnud. SC2 on suur vahe kui mängid bnettis või offline oma pc-l. |
Kõik sõltub sinu ühendusest. Kui sul ühendus sitt on asi sitt, kui ühendus hea, siis pole absull vahet offline mänguga. PoE's niivõinaa paarkümmend pingi siia sinna ei oma tähtsust.
|
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
|
Lordlesta
Kreisi kasutaja
liitunud: 05.07.2005
|
12.04.2015 10:55:10
|
|
|
Üldiselt eelistan väikese viitega mängida kui pidevalt desync'i pärast surma saada, mida olen ka lugematuid kordi saanud.
|
|
Kommentaarid: 30 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
|
Stabby
Kreisi kasutaja
liitunud: 19.04.2007
|
12.04.2015 18:42:07
|
|
|
kui nad ainult lisaksid selle dps näitamise ka nagu diablos, et koguaeg näed mis dmg hitid tulevad, siis oleks super
|
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
|
486
HV Guru
liitunud: 19.04.2004
|
13.04.2015 11:44:33
|
|
|
Stabby kirjutas: |
kui nad ainult lisaksid selle dps näitamise ka nagu diablos, et koguaeg näed mis dmg hitid tulevad, siis oleks super |
optional
_________________ zero |
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
2 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
thargun
Kreisi kasutaja
liitunud: 05.11.2009
|
13.04.2015 13:34:34
|
|
|
Tegelt ei ole ju siin vajalik see dpsu numbrid, püütakse teha tegelast kes oneshotib enamvähem kõike, misseal vahet on kas oneshot tegi 10k dämmi või miljoonziljoon ja raskete bossudega on niigi niipalju edasi-tagasi ringi tõmblemist, et dps on kõige väiksem mure mida jälgida (peab vaatam, et ise oneshoti ei saa )
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
[raVen]
HV kasutaja
liitunud: 30.01.2003
|
19.04.2015 12:57:25
|
|
|
Eks suured numbrid on ikka ilusad vaadata ja kui see optional oleks, siis ei häiriks. 5-link Puncture Vaal haste ja power charge boostiga, kusjuures mõned gemid tiksuvad alles oma 20ndat levelit ja Atziri potiga annab veel boostida:
Samas on laiemas mõttes oluline leveli läbimise kiirus, ehk siis mitu hoopi (aega) kolli/paki mahavõtmiseks kulub. Ühes hiljutises Quality of Life arendusjutus räägiti, et exp bar hakkab tooltipina näitama exp per hour väärtust. Ootan huviga, kuidas see surmasaamistega korreleeruma hakkab.
Edit: eile avaldas IGN Act4 esimese bossivõitluse King Kaomiga: http://www.ign.com/videos/2015/04/17/path-of-exile-the-awakenings-first-boss-ign-plays
Ma pole veel beeta kutset saanud, aga boomisin just 1400 fusinguga oma vibu lootuses saada veidi odavamalt hakkama kui Vorici juures ja seda pauku on natuke raske üle elada. Ranger jääb standardis Atziri õppimiseks nüüd, ise koliks beetat uudistama heameelega.
|
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
|
|