Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Mis väärtusega käekella kannad? |
Alla 50€ |
|
14% |
[ 55 ] |
51-100€ |
|
11% |
[ 46 ] |
101-150€ |
|
9% |
[ 38 ] |
151-200€ |
|
7% |
[ 30 ] |
201-300€ |
|
9% |
[ 36 ] |
301-500€ |
|
7% |
[ 31 ] |
501-999€ |
|
4% |
[ 17 ] |
1000€ või rohkem |
|
5% |
[ 20 ] |
Ei kanna käekella |
|
29% |
[ 115 ] |
|
hääli kokku : 388 |
|
autor |
|
rex
HV Guru

liitunud: 09.01.2002
|
28.03.2015 01:29:49
|
|
|
Tundub, et siin pole tootepildistajagi seda hästi 10:10 peale sättida osanud. Must on minu silma järgi pigem 9:12 kanti?
Spoiler 
Aga noh, kellele ta lihtsalt kella moodi käevõru oleks ja õige aeg oleks teisejärguline, siis miks ka mitte. Isiklikult eelistaksin, et suudaksin ühe pilguga minuti pealt täpse aja teada saada. Loomulikult pole kellelgi keelatud enda leivakappi ka plastmassist leivaimitatsiooniga täita, kuid kui mõni stiilipede peaks mulle tunniajase hilinemise vabanduseks sellise kella kandmise tooma, ulataksin 2 tellist.
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
raxz
HV Guru
liitunud: 27.07.2003
|
28.03.2015 12:09:21
|
|
|
See teema muutub ilmselt palju aktiivsemaks, kui Apple Watch välja tuleb.
|
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
 |
sukelduja
HV Guru

liitunud: 14.06.2007
|
29.03.2015 17:34:18
|
|
|
raxz kirjutas: |
See teema muutub ilmselt palju aktiivsemaks, kui Apple Watch välja tuleb.  |
Seadet, mida ülepäeva laadima peab, on väga raske käekellaks liigitada.
|
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
24 |
|
tagasi üles |
|
 |
Minttunator
HV kasutaja

liitunud: 13.04.2007
|
29.03.2015 20:52:58
|
|
|
raxz kirjutas: |
See teema muutub ilmselt palju aktiivsemaks, kui Apple Watch välja tuleb.  |
Ei usu, et siin foorumis nii palju ajudoonoreid on, kes sellise jura peale raha raiskaks.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
29.03.2015 21:16:30
|
|
|
tsitaat: |
Seadet, mida ülepäeva laadima peab, on väga raske käekellaks liigitada. |
Ma ei tea, minu self winding kell jookseb ka nädalavahetusega "tühjaks", kui mitte kanda või manuaalselt üles keerata. Ehk siis milles probleem täpsemalt seisneb ? Nutikell võiks sisaldada muidugi samal põhimõttel töötavat generaatorit.
tsitaat: |
Ei usu, et siin foorumis nii palju ajudoonoreid on, kes sellise jura peale raha raiskaks. |
Igaühe oma asi, mille peale ta oma raha kulutab. Ma lähen lihtsalt poodi ja ostan, kui tahan, ega pea seda raiskamiseks.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
XR
HV Guru

liitunud: 04.11.2001
|
29.03.2015 21:23:04
|
|
|
Markos, Felix Baumgartneri firma Urwerk EMC on mingil määral selline nagu kirjeldasid.
Vändast keerad üles ja selle energia abil saad kella täpseks keerata:
http://www.urwerk.com/en/collection-emc-emc-c4-p13.php
Paar päeva tagasi just Verkkokauppas (kus koos käisime) sain näppida LG ja Motorola Smartwatche.
Ei jätnud mitte mingit muljet. Jube kribu tekst ja jube väike ekraan, tõeliselt ebamugav kasutada.
Tag Heuer tuleb varsti oma nutikellaga välja. Oleks huvitav teada, mis nad selle akuga ette võtsid ja kuidas mugava kasutuse tagavad.
IMHO smartwatch võiks nii tark olla, et seda ei pea üldse "kasutama". Ta võiks kõike sinu eest teha, mida sa talle kunagi alguses õpetasid.
|
|
Kommentaarid: 49 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
42 |
|
tagasi üles |
|
 |
sukelduja
HV Guru

liitunud: 14.06.2007
|
30.03.2015 09:05:16
|
|
|
Markos kirjutas: |
tsitaat: |
Seadet, mida ülepäeva laadima peab, on väga raske käekellaks liigitada. |
Ma ei tea, minu self winding kell jookseb ka nädalavahetusega "tühjaks", kui mitte kanda või manuaalselt üles keerata. Ehk siis milles probleem täpsemalt seisneb ? Nutikell võiks sisaldada muidugi samal põhimõttel töötavat generaatorit.
|
See süsteem ei suuda piisavalt energiat toota.
|
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
24 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
30.03.2015 09:13:20
|
|
|
See võib täiesti tõsi olla, ent samas, suudab ta niipalju kineetilist energiat salvestada, et käitada klassikalist kellamehanismi.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
sukelduja
HV Guru

liitunud: 14.06.2007
|
30.03.2015 10:03:09
|
|
|
Markos kirjutas: |
See võib täiesti tõsi olla, ent samas, suudab ta niipalju kineetilist energiat salvestada, et käitada klassikalist kellamehanismi. |
Klassikalise kellamehhanismi voolutarve on naeruväärselt tühine. 60 mAh patarei suudab seda vedada 1-2 aastat.
|
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
24 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
30.03.2015 10:14:42
|
|
|
Antud juhul pidasin ma silmas siiski täismehaanilist mehanismi, kus elektrist pole haisugi.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
1234567
HV vaatleja
liitunud: 05.11.2003
|
30.03.2015 10:42:14
|
|
|
tsitaat: |
täismehaanilist mehanismi |
Samal teemal - kas kellelgi on kogemust mehaanilise kella (automatic movement) hooldamisega? Kus näiteks Tallinnas sellist teenust pakutakse?
Kellatootja sõnul peaks hooldama iga kahe aasta järel ja see aeg hakkab täis saama. Mehhanismiks Miyota 9015 Automatic.
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
velx
HV kasutaja

liitunud: 13.03.2004
|
31.03.2015 18:22:35
|
|
|
1234567 kirjutas: |
tsitaat: |
täismehaanilist mehanismi |
Samal teemal - kas kellelgi on kogemust mehaanilise kella (automatic movement) hooldamisega? Kus näiteks Tallinnas sellist teenust pakutakse?
Kellatootja sõnul peaks hooldama iga kahe aasta järel ja see aeg hakkab täis saama. Mehhanismiks Miyota 9015 Automatic. |
Enamus kellaseppasid väidavad normaalseks hooldusperioodiks 5 aastat
Miyota 9015 puhul pole aga korraline hooldus eriti mõttekas kuna uus mehhanika maksab alla 100 EUR.
Sellise odava mehhanismi puhul lähed hooldusesse alles siis kui ilmneb probleem ja ilmselt vahetatakse sel puhul kogu sisu uue vastu.
Üldiselt on Jaapani mehaanika vastupidav ja see võib probleemivabalt tiksuda ka mitukümmend aastat.
ETA automaadi puhul aga pead aegajalt metallipuru välja raputamas käima ja see võib tekkida sinna ka poole aastaga.
|
|
tagasi üles |
|
 |
XR
HV Guru

liitunud: 04.11.2001
|
|
Kommentaarid: 49 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
42 |
|
tagasi üles |
|
 |
velx
HV kasutaja

liitunud: 13.03.2004
|
31.03.2015 21:54:47
|
|
|
XR kirjutas: |
velx, räägi täpsemalt sellest metallipurust. |
Metallipuru tekib kulumisest.
Kohad kus tekivad hõõrdetakistused hakkavad kuluma ja tekibki metallipuru.
Kohad kus määre on ebapiisav, tolerants väike või pinge suur.
Intensiivne kulumine on seotud põhiliselt probleemsetel automaat mehhanismidel mida on üritatud disainida käsitsi krutitavaks, aga eks ole ka manual mehhanisme sellega seotud.
Näitena ETA levinuim 2824 kus osa hammakaid haakub üle ühe hamba - hambumine vale - tekitab suure pinge ja mis halvimal juhul kulutab hambad siledaks. Koht kus hammakas pöörleb ovaalsel teljel, et võimaldada hambumise ümberlülitus - määrdeaine kadumisega tekib seal suur hõõrdetakistus ja palju metallipuru - telje kulumisel tekib ka vale hambumine mis omakorda tekidab probleeme. Puru tekib ka krooni ja mehhanismi plaatide vahel. Kõik see puru levib ka mujale ja kus tekitab juba järgmisi probleeme. Pole vahet kas see sisu on säästukellal või kallil rolexil kui sisu disain on sama.
Sellita SW 220 esimene variant mis samuti populaarne oli üldse vale hambumisega (vale hamba evolvendiga) mis põhjustas intensiivse kulumise ja hammaste kao - õnneks see viga parandati versioon kahel - muidugi on see ei tähenda, et teised probleemid parandati.
Eks iga asi mis liigub see kulub, aga vahe on intensiivsuses - mõnesse disaini on intensiivne kulumine juba sisse programmeeritud.
Rumal on aga ka see, et ka nn. kloon mehhanismidel mida lambamoodi on üritatud järgi ahvida on samad probleemid esindatud.
ETA ja selle kloonid pole veel mõistlikku laialt levinud automaat-manuaal reziimi varianti välja mõelnud. On küll erinevaid lahendusi aga kõikidel on mingi kiiks küljes.
Huvitaval kombel aga isegi levinud säästu "jaapanlased" on veidi paremad selles osas - mainimata Grand Seikot.
|
|
tagasi üles |
|
 |
XR
HV Guru

liitunud: 04.11.2001
|
31.03.2015 22:02:49
|
|
|
ETA2892 puhul on ka seda valehambumise teemat?
_________________ www.estonia1918.com |
|
Kommentaarid: 49 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
42 |
|
tagasi üles |
|
 |
pacho
HV veteran

liitunud: 26.02.2004
|
31.03.2015 23:08:18
|
|
|
Markos kirjutas: |
See võib täiesti tõsi olla, ent samas, suudab ta niipalju kineetilist energiat salvestada, et käitada klassikalist kellamehanismi. |
Ma leidsin selle kohta paar huvitavat uurimistööd
link
link
Esimeses lingis säärase generaatori võimsuse kohta tabel. Täpsed numbrid pole isegi tähtsad. Suurusjärgust saab aimu. Moto 360-l on 320mAh aku. 3.8 voldi juures on see 1.1Wh. Kiire peast arvutus annab eelpool mainitud aku laadimisajaks umbes 6-7 kuud. Seda ideaalsete tingimuste juures.
|
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
 |
velx
HV kasutaja

liitunud: 13.03.2004
|
31.03.2015 23:09:52
|
|
|
XR kirjutas: |
ETA2892 puhul on ka seda valehambumise teemat? |
ETA2892 puhul on tõesti ühes osas hambumine parem kuid siiski on ka sel mehhanismil sarnane ehitus 2824-ga. Ümberlülitus toimub samamoodi hammakaga mis istub ovaalsel võllil/teljel.
Seda telje ja hammaka ühendust ei saaks nimetada isegi liuglaagriks. 2892 puhul seal ka lisa traatvedru mis hoiab üht hammakat paigast logisemast ja teist hammakat tagasi põõrlemast. Paraku aga see traatvedru võib mõningatel juhtudel samuti paigast minna ja probleeme tekitada. Probleem on ka see, et ETA mehhanismid ei lahuta alati täielikult automaat vinnastus osa kui seda kasitsi kruttida.
Sellele vaatamata on 2892 parem kui 2824.
Et erinevatest lahendustest aru saada soovitan vaadata mehhanismi jooniseid ja pilte - kirjeldada on seda raske.
|
|
tagasi üles |
|
 |
XR
HV Guru

liitunud: 04.11.2001
|
01.04.2015 09:30:58
|
|
|
pacho kirjutas: |
Markos kirjutas: |
See võib täiesti tõsi olla, ent samas, suudab ta niipalju kineetilist energiat salvestada, et käitada klassikalist kellamehanismi. |
Ma leidsin selle kohta paar huvitavat uurimistööd
link
link
Esimeses lingis säärase generaatori võimsuse kohta tabel. Täpsed numbrid pole isegi tähtsad. Suurusjärgust saab aimu. Moto 360-l on 320mAh aku. 3.8 voldi juures on see 1.1Wh. Kiire peast arvutus annab eelpool mainitud aku laadimisajaks umbes 6-7 kuud. Seda ideaalsete tingimuste juures. |
Et siis kui tervet keha pendleid täis ei pane, siis pole suurt midagi kasu.
Turing mootor oleks siis juba mõttekam
|
|
Kommentaarid: 49 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
42 |
|
tagasi üles |
|
 |
velx
HV kasutaja

liitunud: 13.03.2004
|
01.04.2015 13:34:22
|
|
|
Võimsa neodüüm magnetiga saaks väga hästi kella keerata.
Magnet taskusse ja uhad kätega niikuis jaksad.
Mehaaniline kell hakkab kohe väga kiiresti käima.
Hiljem kui erinev ajastu häirima hakkab, siis saab mehaanika lasta kellasepajuures demagnetiseerida.
Automaat Divereid saab aga ülesse keeratata pesumasinas - villase programmiga.
Tänane nipp aga quartsi sõpradele on see, et ka elektrikellasid saab väga lihtsalt laadida juhul kui patarei tühjaks saab.
Selleks on vaja ühendada 1,5v lisapatarei + poolus kella nupuga ja - poolus kella korpusega. Laadimine toimub koheselt.
See vähetuntud võimalus on mõeldud kellatehastes mehhanismi kontrolliks juhuks kui patarei peaks ära kaduma.
|
|
tagasi üles |
|
 |
villu70
HV Guru

liitunud: 19.12.2006
|
03.04.2015 10:58:26
|
|
|
Tuttaval sünnipäev tulemas ja plaan käekell kinkida. Peaks olema nö. "ülikonna" kell.... et siis nahkrihmaga või veel parem kui on ka metallrihm kaasas.
Mingeid "vigureid" see kell tegema ei peaks, piisab kui on kuupäevanäit..... samas pole sedagi vaja. Hind peaks ~300€ kanti jääma ja eestist ostetav/garantiiga.
Tänud ette!
|
|
Kommentaarid: 141 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
121 |
|
tagasi üles |
|
 |
Porno Parm
mugavuspagulane

liitunud: 30.11.2003
|
|
Kommentaarid: 66 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
6 :: |
47 |
|
tagasi üles |
|
 |
XR
HV Guru

liitunud: 04.11.2001
|
|
Kommentaarid: 49 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
42 |
|
tagasi üles |
|
 |
villu70
HV Guru

liitunud: 19.12.2006
|
03.04.2015 13:17:09
|
|
|
XR, võtan arvesse, tänud.
|
|
Kommentaarid: 141 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
121 |
|
tagasi üles |
|
 |
Smati
HV kasutaja
liitunud: 12.12.2006
|
04.04.2015 14:12:41
|
|
|
Skagenid ka suht kenad ja selle hinna eest saab kindlasti.
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
XR
HV Guru

liitunud: 04.11.2001
|
|
Kommentaarid: 49 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
42 |
|
tagasi üles |
|
 |
|