Ma varem just seda olen mõelnud, et tore asi see Oculus küll, aga käsi ei tracki miski. Muidugi kui nad nüüd selle ka veel enne consumer-versiooni ilmumist sinna integreerida tahavad, lükkub see ilmumise-aeg veel aastake-paar edasi
Duke Nukem Forever? _________________ Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
e.k spikker: muhk on kumer, lohk on nõgus.
sooty, cubedude, tänud! _________________ lapsesuu: "kui sa surnud oled, siis ei saa sa ise sellest aru, ainult teistel on raske. samamoodi on siis, kui sa loll oled"
... kui see on nii, siis amazing times ahead. Enne tahan näha, kui usun. _________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!|
Jep, jep. Teist korda enam reklaami ohvriks ei lähe. Õnneks seda "versiooni" ei müüdagi. Selle võrra negatiivsed kogemused DK2_st on veel meeles, et ennem kui ametliku korralikku versiooni ei tule, püsin "pili/pali" versioonidest kaugel
Kardan et ka selle video lõigu esikuvas, mehe suu räägib rohkem kui sada sõna
Ei. Halb on. Lag'ib ja ebatäpne. _________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!|
Intervjuust võis aru saada, et neil ei ole kavatsust sisendseadet Riftiga siduda, see tuleb esialgu samamoodi devkitina, kui Rifti consumer version on juba tootmises ja müügil. _________________ Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
e.k spikker: muhk on kumer, lohk on nõgus.
Ega kuulda pole olnud, kas on tehtud midagi sellele pikseli "vörgule", mis DK2 puhul jubedalt segas? Loodame et myygi versioonidel enam sellist jama vaatama ei pea? Muidu jäävad ned VR tooted minu puhul lihtsalt ostmata.
Ega kuulda pole olnud, kas on tehtud midagi sellele pikseli "vörgule", mis DK2 puhul jubedalt segas? Loodame et myygi versioonidel enam sellist jama vaatama ei pea? Muidu jäävad ned VR tooted minu puhul lihtsalt ostmata.
Sellele ei ole mingit lahendust. Pead lihtsalt ootama niikaua kuni tuleb 12k resolutsiooniga ekraan + eye tracking + foveated rendering, et ühtegi ruudukest ei näeks. Kõik oleneb inimesest. Mind näiteks DK2 võrk üldse ei sega ja Valve headseti, CB ja GearVR võrk on veel vähem märgatavam.
Ega kuulda pole olnud, kas on tehtud midagi sellele pikseli "vörgule", mis DK2 puhul jubedalt segas? Loodame et myygi versioonidel enam sellist jama vaatama ei pea? Muidu jäävad ned VR tooted minu puhul lihtsalt ostmata.
Sellele ei ole mingit lahendust. Pead lihtsalt ootama niikaua kuni tuleb 12k resolutsiooniga ekraan + eye tracking + foveated rendering, et ühtegi ruudukest ei näeks. Kõik oleneb inimesest. Mind näiteks DK2 võrk üldse ei sega ja Valve headseti, CB ja GearVR võrk on veel vähem märgatavam.
Keegi ei hakka sul 12k kasutama selle jaoks, see oleks väga ebapraktiline.
Nähtavasti ei ole te viimaseid siia lingitud videosid vaadanud. CES-il väljas olnud versioonis oli ekraani peale paigaldatud mingi pilti kergelt hägustav kile, mis muutis pikslid veidi häguseks, kaotades sellega ka "võrgu". Midagi piimklaasilaadset nähtavasti. Ja kui ma õigesti mäletan, oli see "optional", st soovi korral eemaldatav. Mul on vana tuutepundliku läpaka ekraan sarnase kattega - vahel isegi tahaks üksikuid piksleid näha, aga kuramus, ei näe - kogu pilt on kergelt "teraline" ja piksleid ei ole näha, kuigi resolutsioon on sama sitt kui enamusel läpakatel. Muidu eriti ei häiri. _________________ Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
e.k spikker: muhk on kumer, lohk on nõgus.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.