Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
12.02.2015 11:58:40
|
|
|
just, minumeelest üsnagi perfektne tasakaal siiski sellise hea fun'i ja ikkagi ka survimise/exploremise vahel. vaevalt, et väga pikalt oleks viitsinud mängida kui iga tondi tapmist või mittetapmist nüüd hullult enne kaaluma oleks pidanud. lihtsalt võibolla mingi keerukam game mode võiks juures olla.
survimise osa mängust on ilmselt öine teema ja vähemalt praeguseni minul veel ei ole tekkinud tunnet, et võiks rind ees öösel suvalt ringi käia kus iganes. ma võin ju suuta mingi tegelase seal ära killida kuskil, ega a'la 5 volatiili ei ole mitte mingit lootust tappa...ei aitaks siin ka mingisugune imeline mõõk. ma ei tea mis raskusega sina Vici mängid, aga lükka see põhja ja killi enda ümber kari volatiile ära nii et sa medpacki ka ei vaja...tee video ka sellest, tahaks vaadata
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 275 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
3 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
486
HV Guru
liitunud: 19.04.2004
|
12.02.2015 12:14:57
|
|
|
MA veel täitsa alguses. Kas selles mängus zombied ei levelda kaasa? Dead islandis v6is max leveliga olla ja ikkagi peksid tava kolli nagu tegelane oleks lv1 Selles mängus siis tunneb, et oled tugevamaks saanud?
_________________ zero |
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
2 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
 |
K3ndu
HV Guru

liitunud: 25.10.2009
|
12.02.2015 12:50:49
|
|
|
486, siin mängus saab jah tugevamaks zombidest.
Kui alguses pidi päris palju neid klobima, et jagu saaks siis lõpu poole tõmbad lihtsalt pead maha.
|
|
Kommentaarid: 126 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
116 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vici
HV kasutaja
liitunud: 06.02.2008
|
12.02.2015 13:23:32
|
|
|
Wiltz kirjutas: |
just, minumeelest üsnagi perfektne tasakaal siiski sellise hea fun'i ja ikkagi ka survimise/exploremise vahel. vaevalt, et väga pikalt oleks viitsinud mängida kui iga tondi tapmist või mittetapmist nüüd hullult enne kaaluma oleks pidanud. lihtsalt võibolla mingi keerukam game mode võiks juures olla.
survimise osa mängust on ilmselt öine teema ja vähemalt praeguseni minul veel ei ole tekkinud tunnet, et võiks rind ees öösel suvalt ringi käia kus iganes. ma võin ju suuta mingi tegelase seal ära killida kuskil, ega a'la 5 volatiili ei ole mitte mingit lootust tappa...ei aitaks siin ka mingisugune imeline mõõk. ma ei tea mis raskusega sina Vici mängid, aga lükka see põhja ja killi enda ümber kari volatiile ära nii et sa medpacki ka ei vaja...tee video ka sellest, tahaks vaadata  |
Sellepärast teebki mängu igavaks pikapeale,kui seda pudru igalpool vedeleb ja mängu kergeks teeb,et midagi mõtlema ei pea ja lahma niisama ringi,võib ka niisama kiirelt .läbi joosta,et ei peagi suurt zombisi tapma,oma lõbuks vahepeal killin ajan neid lõksudesse jne aga pikapeale muutub seegi tegevus üksluiseks,stoori on ka selline alla keskmise.Selline 7/10 mäng muidu,kõige hullem pole,aga siiski,metacriticu järgi hinnatud nagu dead island,aga Dead Islandist parem kindlasti mängitavavuselt
_________________
 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
12.02.2015 14:21:25
|
|
|
läbi jooksmine ongi dying lighti suur thing
kui seisma jääd keset karja, siis oled kiirelt surnud ka endgame olekus. öösel seda enam.
päris viimased stamina elimineerivad skillid v-o teevad vahe sisse aga nendeni jõudmiseks peaks hirmsat moodi grindima või tõesti kogu contenti enne ära mängida.
selleks ajaks võiks juba tekkida isegi tunne, et oled need ära teeninud.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
rastaman
Kreisi kasutaja

liitunud: 27.02.2011
|
12.02.2015 14:41:21
|
|
|
486 kirjutas: |
Kas selles mängus zombied ei levelda kaasa? |
no alguses oli küll ikka väga lihtne, aga just märkasin et muutusid aggressiivsemaks ja hüppavad kiiremini kõri kallale. survivor level sai 8, vb sellest tulenevalt siis.
|
|
tagasi üles |
|
 |
Dave20
HV veteran
liitunud: 18.01.2005
|
12.02.2015 18:00:57
|
|
|
Minu meelest ka zombide lähevad koguaeg agressiivsemaks mängu jooksul, lisaks veel on päevasel ajal mingid zombied, kes ajavad sama kiiresti taga nagu öösel ja mapi peale tekib see nool.
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
 |
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
12.02.2015 18:31:51
|
|
|
jah, zombiede "tase" tegelikult kasvab, lihtsalt see on piisavalt hästi tehtud, et sellest on küllaltki raske aru saada. ja õnneks ei kasva see ka niimoodi täiesti lineaarselt, et täpselt niipalju kui palju kõvema relva saad, niipalju protsenti on iga tont kõvem ka kohe. vot see oleks alles P*SK!
aga selle pikapeale asja kohta...no näita mulle mängu, mis pikapeale igavaks ei muutu või ära ei tüüta. minumeelest sellist ei ole veel tehtud! ja zombie'de tapmine oma lõbuks on minumeelest täiesti fine, ma mängingi arvutimänge oma lõbuks mitte selle nimel, et paremaks inimeseks saada vms
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 275 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
3 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
tont23
HV veteran

liitunud: 13.06.2006
|
12.02.2015 22:00:41
|
|
|
kellel nVidia kaart siis soovitaks viimased driverid peale lasta,mäng töötab tunduvalt sujuvamalt! vähemalt enda gtx 660-ga on asi märgatav
|
|
Kommentaarid: 126 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
110 |
|
tagasi üles |
|
 |
mõmmi003
HV vaatleja
liitunud: 05.01.2015
|
13.02.2015 22:15:24
|
|
|
Kui pikk on öö, kas ma kusagilt kella näen.
Täna alustasin mängu ja jõudsin stooriga esimese dropi juurde aga see jäi suht öösse ja otsustasin et safehouse jääb liiga kaugele ja jäin mere äärde hiilima. Krt realajas 2h töllasin ringi ja ikka ei lähe valgeks, kaua võib.
Ainuke võimalus ongi surma saada ja kuskil safehousis üles ärgata, sest neid öözombisid ma küll üle joosta ei suuda?
|
|
tagasi üles |
|
 |
rastaman
Kreisi kasutaja

liitunud: 27.02.2011
|
|
tagasi üles |
|
 |
mõmmi003
HV vaatleja
liitunud: 05.01.2015
|
13.02.2015 22:32:01
|
|
|
Aga miks ma siis 2h päeva ootasin ja ikka seda ei saabunud?
|
|
tagasi üles |
|
 |
-Kaivo-
HV Guru
liitunud: 22.08.2007
|
13.02.2015 22:53:43
|
|
|
Questiga oli seotud öö ?
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
13.02.2015 23:04:05
|
|
|
i. inventory paremas ülemises nurgas on kellaaeg.
öösel liigub aeg palju kiiremini kui päeval.
see esimene drop on sul story missioon? neis on päev-öö tihti peale surutud.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
Dave20
HV veteran
liitunud: 18.01.2005
|
14.02.2015 01:58:50
|
|
|
Tore on see, et story käigus saab ikka õigesse linna ka edasi, mitte ei ole ainult mingid uberikud
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
 |
mõmmi003
HV vaatleja
liitunud: 05.01.2015
|
14.02.2015 02:37:35
|
|
|
Leidsin kella üles, tänud, nüüd lihtsam planeerida oma käimisi.
Teisel korral sain aru, et selle ei lähe valgeks, et see oli questiga seotud, kahju et selleks pidin kaks tundi päris elust kulutama seina ääres hiilimisele ja oodates mllal ometi valgeks läheb.
Samas nõme mingeid öiseid queste tea, mitte essugi ei näe ja kui taskulambi korraks põlema panen, siis samahästi surnud.
|
|
tagasi üles |
|
 |
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
14.02.2015 03:55:52
|
|
|
aga mängi siis mõnda teist mängu, mis ei ole "nõme"
minumeelest väga veider asi jällegi, mille alusel mängu kohta sitasti ütlema hakata, kui ise loll olid ja aru ei saanud, et quest on vaja ära teha. ja mina ei ole veel ühtegi nii hirmrasket ööquesti kohanud ka, et nüüd aiunlt kuskil vee piiril hiilima peaks
taskulamp muide põleb mul öösel koguaeg, see ei huvita seal kedagi. tüübid näevad sind siis kui oled neile liiga lähedal ja vaateväljas. ja selleks peab ikka olema tõsiselt lähedal! ning outrunnida pole ka üldse midagi võimatut
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 275 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
3 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
14.02.2015 05:53:45
|
|
|
taskulamp tõmbab öösel räigelt tähelepanu. ka tavalised zombied on võimelised omajagu jama tekitama.
night vision booster ja soovitavalt poti pikkust lisav skill on öiseks kondamiseks hädavajalik.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
14.02.2015 19:42:36
|
|
|
heh...ei tea kelle tähelepanu ta tõmbab siis kui see mul pidevalt põleb ja jalutan ringi nagu vana mees. muidugi kui näed minimapi pealt, et sul põmst nina ees on volatiil jalutamas otsaga sinu poole siis pane lamp ikka kinni...aga mingit muud probleemi see ei tekita.
aga noh, ega see öö nüüd muidu ka NII pime ei ole, et üldse ei näeks mitte midagi või et kuhu joosta. kõik on ju kenasti näha, mis tarvis. liigud vaikselt ja ette mõeldud trajektoori pidi siis pole mingit häda, kui läheb jooksuks siis aga pole enam vahet, kas sul lamp põleb või mitte...seega siis tasub ta nagunii põlemas panna ja põlema jätta.
kaua need boosterid kestavad muidu? ma polegi senimaani veel kordagi proovinud
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 275 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
3 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
14.02.2015 19:47:42
|
|
|
oleneb kui heledaks sul gamma või monitor keeratud on. öö on ikka väga pime. ega ei näe küll kuhu joosta.
boosterid kestavad ilma pikendava skillita haledalt vähe, saad öösel vajalikku kohta ja tagasi joosta vms, ringi konnata ei kannata. koos skilliga on mõistlik, kuigi terve öö jaoks läheb ikka päris mitu tükki.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
rastaman
Kreisi kasutaja

liitunud: 27.02.2011
|
14.02.2015 20:02:47
|
|
|
oleneb ka ilmast, kui kuu särab taevas siis näeb ilusti, aga kui pilves ja vihmane ei näe ilma valgusallikata essugi
endal 14h mängitud ja story alles 14%, sai vist alguses liialt niisama ringi kondamas käidud
|
|
tagasi üles |
|
 |
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
15.02.2015 01:14:47
|
|
|
oo jumal, ma mõtlesin, et booster kestab mingi 10 sekundit. aga kui saab joosta kuskile kohale ja tagasi siis ju nagu superpower juba
see kuu point on hea point küll, mõtlema hakata siin on vist tõesti nii olnud, et üks öö on pimedam kui teine. aga jah, seda probleemi pole veel tekkinud, et ei näeks kuhu joosta. gammat kruttinud ei ole ja monitor on mul väga täpselt paigas seal kus ta olema peab aga eks vahe on ilmselt selles, et mul ei olegi tegelikult monitor vaid telekas ja see lahendab tükimaad rohkem halle toone kui üks keskmine tn paneeliga arvutimolu
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 275 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
3 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
martin366
HV Guru

liitunud: 07.09.2009
|
15.02.2015 01:54:45
|
|
|
Keegi juba 1.4 patchi proovinud ? Kuidas perf on ?
|
|
Kommentaarid: 185 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
172 |
|
tagasi üles |
|
 |
Dave20
HV veteran
liitunud: 18.01.2005
|
15.02.2015 01:58:25
|
|
|
Wiltz, Kui öösel näed vabalt ringi liikuda, siis on ikkagi gamma sul telekal liiga peale krutitud. Teine võimalus on see,et black equalaiseri tase nii põhjas kui annab. Benq monitoril sai seda käsitsi regullida ja kui see liiga peal, siis toobki halli tooni liiga välja, seinad jne. rõvedalt hallid ja heledad kõik.
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
 |
sotamees
Kreisi kasutaja

liitunud: 29.03.2005
|
15.02.2015 02:18:30
|
|
|
Boosterid olid päris head, ilma selle pikendava skillita sai ka hakkama aga sellega koos oli tõesti palju parem ja võiks öelda, et neid kulus kaks korda vähem
Pimeduse kohta võiks öelda mängisin nii, et ilma taskulambita või mingi muu tuleta oli kõik suht must. Alguse poole sai joostud küll, et ainult taskulamp ja need glow stickid, ning Päris jube oli. Mõned korrad sai nii napilt safe zone jõutud, et adreaks laes ja viimased elud veel alles. Jama, et difficulty levelit vahetada ei saanud, liiga kergeks läks mäng lõpus. Alguse levelis oli suht ok kuni edasi pidi liikuma.
Grappling hook oli ka selline easy-mode asjandus seal
Hardmode oleks vaja kus osad asjad ära võetud ja skill tree jaoks saad ainult teatud summa punkte. Mitte, et kõik saad kergelt ära maxida.
|
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
 |
|