Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Dying Light märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 12, 13, 14  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
P1nts3L
HV vaatleja

liitunud: 30.01.2013




sõnum 07.02.2015 23:51:22 vasta tsitaadiga

Dave20 kirjutas:
No kui story tehtud, siis pole muidugi enam mõtet mängida ju.
Need side missionid on ka üpris huvitavad..
Kommentaarid: 9 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 9
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
nmk
Kreisi kasutaja

liitunud: 23.09.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.02.2015 00:59:01 vasta tsitaadiga

sotamees kirjutas:


nmk, uninstall ühesõnaga. Kui sul on mängu parim külmrelv (koos epic percidega) ja skillid põhjas, siis pole seal enam midagi teha. Isegi öösel ei ole mingit "õuduka" tunnet enam kuna kõik tapad paari hoobiga ära (eriti kui sul on infinite stamina + potionid peal).


Eks iga asi saab ükskord otsa ja lõpmatuseni ei tundu õudne. Minuarust ok, et alguses oled nõrk ja kardad ööd, lõpus alistad kõik vastased, kui tahad.
Ma jätsin alieni jälle sellepärast pooleli, et seda kolli seal killida ei saanudki ja enamuse ajast ole kuskil laua all peidus...
Kommentaarid: 72 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 71
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dave20
HV veteran

liitunud: 18.01.2005




sõnum 08.02.2015 01:21:54 vasta tsitaadiga

38% tehtud ja lõpuks sai relvi kõriauguni proovitud icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Brunn1985
HV vaatleja
Brunn1985

liitunud: 09.11.2010




sõnum 10.02.2015 16:52:52 vasta tsitaadiga

päris lahe bug oli mul, üks vihane zombie tuli safe house`i.
Jooksis lihtsalt ringiratast ja mulle ei teind midagi, ainult vahtis mind vahepeal vihase näoga.
Ise ka ei saand teda tappa icon_biggrin.gif lõpuks nügisin ta vastu mingeid orsasi, mis seinaääres oli icon_biggrin.gif

kui ma läksin mööda kanalisatsioone sealt slummist minema, siis ühekohapeal pidi "torusse" hüppama ja teise ruumi ujuma. aga seal teises ruumis lasti mind mingi 4 korda maha. ma ei jõudnud veepealegi :S
vees olles ei saa healida kah.
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
K3ndu
HV Guru
K3ndu

liitunud: 25.10.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.02.2015 16:54:26 vasta tsitaadiga

Brunn1985, see oli raske koht jah, aga mitu korda proovid, kuni lõpuks õnnestub icon_razz.gif
Kommentaarid: 121 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 111
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
486
HV Guru

liitunud: 19.04.2004




sõnum 10.02.2015 17:11:25 vasta tsitaadiga

Teil ka mäng kiilub kinni kui enne cutte? Heli veel toimub katkendlikkult. VAhest kui teise alasse minna juhtub ka selline jama.
Nagu liiga vähe mälu oleks. Settingud lowi peale ka ei aita.

_________________
zero
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 10.02.2015 17:51:46 vasta tsitaadiga

Brunn1985 kirjutas:
kui ma läksin mööda kanalisatsioone sealt slummist minema, siis ühekohapeal pidi "torusse" hüppama ja teise ruumi ujuma. aga seal teises ruumis lasti mind mingi 4 korda maha. ma ei jõudnud veepealegi :S
vees olles ei saa healida kah.
seal tuli vee alt ju järgmisse tuppa ujuda kus vastaseid ei olnud?
_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 238 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 213
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
madness
HV veteran
madness

liitunud: 11.10.2004




sõnum 10.02.2015 18:17:49 vasta tsitaadiga

486 kirjutas:
Teil ka mäng kiilub kinni kui enne cutte? Heli veel toimub katkendlikkult. VAhest kui teise alasse minna juhtub ka selline jama.
Nagu liiga vähe mälu oleks. Settingud lowi peale ka ei aita.


default setingutega jooksis jah kinni. Peale textures medium ja draw distance maha võtmist enam mitte.
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rastaman
Kreisi kasutaja
rastaman

liitunud: 27.02.2011




sõnum 10.02.2015 18:33:56 vasta tsitaadiga

soovitan selle tõmmata, saab kõiki graafikaseadeid muuta või välja lülitada.
http://www.nexusmods.com/dyinglight/mods/18/?

+ http://www.geforce.com/whats-new/guides/dying-light-graphics-and-performance-guide
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
HDTanel
Overclocker
HDTanel

liitunud: 15.12.2002




sõnum 11.02.2015 03:13:14 vasta tsitaadiga

Alustasin ka paar päeva tagasi mänguga, et ülevaadet teha.
Noo.. väga Dead Islandit meenutab kuid samas on ikka kõvasti parem kui Dead Island.
Siiski kuidagi üksluine ja kaart tundub äärmiselt väike hetkel.. loodetavasti see kõik veel muutub, keegi rääkis, et suuremad kohad veel tulevad, eks näis. Linna oleks mega saada, üle müüride näha aga vaevalt sinna saab :/
Öö on lahe, vähemalt alguses pole isegi mõtet üritada ellu jääda.. või veel vähem missioone täita öösel. Sessuhtes thumbs_up.gif
Paar bugi, mis eile silma jäid:


Link

_________________
Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel
Kommentaarid: 634 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 3 :: 495
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
ahvilõust
Kreisi kasutaja
ahvilõust

liitunud: 08.06.2005




sõnum 11.02.2015 12:52:39 vasta tsitaadiga

HDPeder,
oma keiivideod võid oma vanamutile näidata. thumbs_down.gif

_________________
Gdesainer

M: MSI RTX 3070 Gaming Trio
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dj-E
Aeg maha 60
Dj-E

liitunud: 19.01.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.02.2015 13:58:04 vasta tsitaadiga

ahvilõust kirjutas:
HDPeder,
oma keiivideod võid oma vanamutile näidata. thumbs_down.gif
Idioot ole vait!!!
Kommentaarid: 22 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
avila
HV vaatleja

liitunud: 16.06.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.02.2015 14:47:07 vasta tsitaadiga

OT: Mõtlesin, et kuskil on vist jälle lasteaed maha põlenud, kui eelviimast kommentaari lugesin.

Aga jah selle mängu puhul tekivad mul vastuolulised emotsioonid.
Story ja tegelased on kaasaharavalt hästi läbi mõeldud, samas see vägivald on kohutavalt eemaletõukav, kuid õnneks laias laastus välditav.
Ja parkour meelib väga.
Pacifist run achievement võiks olla.
Kommentaarid: 15 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
olafsand
HV Guru
olafsand

liitunud: 07.09.2007




sõnum 11.02.2015 15:19:24 vasta tsitaadiga

ot:
Ma mängus polegi niimoodi ehmatanud veel kui nüüd nende lendulastud "kajakate" peale Taneli videos icon_lol.gif
Kommentaarid: 60 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 57
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Redikate
HV veteran
Redikate

liitunud: 30.12.2005




sõnum 11.02.2015 16:41:56 vasta tsitaadiga

Dj-E kirjutas:
ahvilõust kirjutas:
...
...


Te mõelmad võiks natuke mõelda enne kui foorumisse postitate midagi.

Dead Islandiga võrreldes on alguse ala küll väiksem, kuid väike ma selle kohta ei ütleks. Jooksmist on küllaga.
Mis puutub vägivalda, siis eriti ei kujutaks zombie mängu ilma ette, aga nagu sa ise välja tõid, siis laias laastus välditav mis üldiselt pole zombie mängudele väga omane.

Et vägivalla vältimiseks natuke vale žanri valinud.

_________________
http://nodejs.org/
"I'm also a person. Programming is just one thing I do."
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dave20
HV veteran

liitunud: 18.01.2005




sõnum 11.02.2015 19:02:23 vasta tsitaadiga

avila kirjutas:
OT: Mõtlesin, et kuskil on vist jälle lasteaed maha põlenud, kui eelviimast kommentaari lugesin.

Aga jah selle mängu puhul tekivad mul vastuolulised emotsioonid.
Story ja tegelased on kaasaharavalt hästi läbi mõeldud, samas see vägivald on kohutavalt eemaletõukav, kuid õnneks laias laastus välditav.
Ja parkour meelib väga.
Pacifist run achievement võiks olla.


Vägivalla kohta nii palju, et teletupsude mänguga pole tõesti tegu ja selles mängus pole point vägivalda vältida. Selleks on muud mängud icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
-Kaivo-
HV Guru

liitunud: 22.08.2007




sõnum 11.02.2015 20:45:52 vasta tsitaadiga

HDTanel, Kasuta blueprinte, teeb asja huvitavamaks ja annab dämmi juurde. Tanel, see kui saa hakkama ei saa ja ei oksa ei tee mängu sitaks icon_lol.gif
Pimedas ilma lambita liikumine on ka mõistlik thumbs_up.gif icon_lol.gif
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.02.2015 21:42:31 vasta tsitaadiga

"linna oleks mega saada" ...what the actual fuck??? misasi see on, kuskohas mäng algab, põld, mets või lennuväli?

mis puutub ellu jäämisse siis mina olen vist kogu mänguaja jooksul surma saanud ühe korra öösel...ja ikka mõnikümmend korda päevasel ajal. Ja öösel exploritud on küllalt. midagi võimalut selles öösel ellu jäämises nüüd küll ei ole.

_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Kommentaarid: 273 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 9 :: 3 :: 224
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
madness
HV veteran
madness

liitunud: 11.10.2004




sõnum 11.02.2015 23:07:28 vasta tsitaadiga

http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2015/02/11/dying-light-free-dlc-including-hard-mode-on-the-way.aspx

tsitaat:
Techland has announced that it’s working on some free DLC for its open world zombie title, Dying Light. The studio has heard that some of you aren’t quite terrified by the shambling undead or their nocturnal cousins.

A new hard mode will be implemented into the game. This amped up difficulty will make the already lethal night phases even deadlier, make living and dead foes more aggressive, and force players to focus more on stealth.

The first of the free updates will also deliver new outfits. No specific date has been announced for this content drop, but Techland says to expect it “soon.”
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.02.2015 23:43:45 vasta tsitaadiga

õige käik thumbs_up.gif
_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Kommentaarid: 273 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 9 :: 3 :: 224
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
486
HV Guru

liitunud: 19.04.2004




sõnum 12.02.2015 01:07:20 vasta tsitaadiga

madness kirjutas:
http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2015/02/11/dying-light-free-dlc-including-hard-mode-on-the-way.aspx

tsitaat:
Techland has announced that it’s working on some free DLC for its open world zombie title, Dying Light. The studio has heard that some of you aren’t quite terrified by the shambling undead or their nocturnal cousins.

A new hard mode will be implemented into the game. This amped up difficulty will make the already lethal night phases even deadlier, make living and dead foes more aggressive, and force players to focus more on stealth.

The first of the free updates will also deliver new outfits. No specific date has been announced for this content drop, but Techland says to expect it “soon.”


minu arvates mäng on juba piisavalt raske.
Hiilides ja ringidega, muutub questimine veelgi pikemaks. Queste on ka väga palju. Tüdineb ära ju.

_________________
zero
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 12.02.2015 02:55:19 vasta tsitaadiga


icon_biggrin.gif

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 238 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 213
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.02.2015 04:26:07 vasta tsitaadiga

aga minu arvates võiksid vastased mängus olla raskemad tappa, praegu võib päevasel ajal suvalises kohas minna ja choppida ära 20-30 zombiet, kuid võiks olla ka selline play mode kus taolist asja ikka naljalt ei tee. inimvastased peaksid vähemalt osaliselt olema tulirelvadega ja samas vähe paremini kaitstud, mingi armor vms.
teisalt võiks öösel nende põhikollide tapmine jälle natuke lihtsam olla, just selles mõttes, et saaks ühekaupa ikkagi ette võtta. praegu on nii, et kui hakkad ühte nottima siis lendab neid terve hunnik veel peale ja siis pole midagi muud teha kui safehouse'i varjule joosta.

ja ideaalis näeks DLC lisana midagi sellist, et mängides saaks ise kokku panna või kombineerida kuidagi mingeid epic lõkse ning siis monstrumeid sinna sisse meelitada

_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Kommentaarid: 273 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 9 :: 3 :: 224
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vici
HV kasutaja

liitunud: 06.02.2008




sõnum 12.02.2015 10:13:33 vasta tsitaadiga

Mäng on ikka ülilihtne,surma mängu jooksul väga vähe saanud.Relva kräftid ära,lööb mõõgaga ühe laksuga siis pea otsast,või pooleks.Igasugust kola,relvi ja muud kräftimiseks vajalikku nodi on külluses,survivali tunnet mängus üldse ei ole,isegi öösel on ülilihtne,mängu keskel juba volatine ka lihtne tappa.Mäng oleks palju lahedam kui oleks kõike kola kordades vähem,Oleks asju huvitavam otsida.Oleks arendajad pidanud vähe õppima sellisest mängust nagu TLOU elemente,et kõike oleks vähe,mitte külluses,survivali tunne täielik null kui kõik kohad kola täis ja kerge kätte saada.Lockpickid on üldse üks naljanumber,neid oli mul vahepeal üle 200 juba kogunenud,karta on et pole nii palju kohvreidki enam.Medpäkke oli juba üle 80ne vahepeal jne icon_biggrin.gif
_________________
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 12.02.2015 10:47:39 vasta tsitaadiga

survivalist oligi juba kopp ees. hea, et dying light julges veidi teistsugune olla.
_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 238 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 213
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Dying Light mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 12, 13, 14  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.