Kui juba sellistest miniülevaadetest jutt, siis lisaks omaltpoolt ka lingi TotalBiscuiti arvamusele (nagu ta nimetab et ülevaateks seda nimetada just ei saa). Esimesed 5min allolevast videost. Väga head sõnad tema poolt - ma natuke laiendaks selle ka supercruise´le ja muule kosmosevahelisele reisimisele. See on asi mis minu arvates väga hästi õnnestunud (tean ka et mõnede arvates maailma igavaim tegevus ).
Ja kui veel ülevaadetest rääkida, siis täna oli "Puhata ja mängida" saadet kuulates (püüan iga nädal ikka kas youtubest otse või mingi päev järgi vaadata) huvitav kuulda nende saatejuhi Raineri arvamust. Küll alles esimene mulje, ja osadest asjadest ta (päris) valesti aru saanud, aga ehk järgmine saade juba selgem pilt (või siis juba Digi ajakirjas mingi kirjatükk).
Mängust ka. Täna tehti teatavaks järgmiste kuude plaanid. Et mitte üksipulki ümber kirjutada kopeerin lihtsalt teksti spoiler tagi sisse. Kommenteerin ainult seda, et silma on hakanud mõne mängija imestus selle üle et beta testimise eest küsitakse mingit lisasummat. Minu arvates on see just selline "kosmeetika" mille pealt loodan nad teenivad. Igal juhul minu arvates väga head uudised, ja ka tempo üle pole midagi nuriseda - veebruar pole kaugel, ja samad sõnad ka märtsi kohta. Lisamärkus ka see, et sellised 1.1 ja 1.2 jne on mängu ostjatele tasuta (ainult suurte Expansionite, mida praegu veel ühtegi ametlikult teatatud pole, eest küsitakse lisasummasid).
Spoiler
Hi everyone,
Following up on my post last week I will provide more information on our process moving forwards and dates for the next two major releases. As you’ve seen since the game’s initial release we have issued a number of point updates, the latest being 1.05 this morning. These are typically restricted to urgent and/or low risk changes and will continue on a regular basis as they allow us to respond as we need to. These aren’t scheduled in the same way as the major updates, but will be ongoing.
More significant updates allow us to add new features and content (as well as sweeping up a host of fixes and tweaks that haven’t been deemed suitable for the intermediate point releases).
Currently beta testing will be available for those who already have beta access for the main game. For players participating in the beta tests there will be a separate mechanism for playing so testing does not affect your game and that you can continue to play the retail version as well. Options for players currently without beta access to be able to purchase beta access will be available. Details will be made available nearer the time.
Depending on how the update Betas go in test, we expect them to be released to everyone a week or so after the Beta release.
As you all know we’re also working on paid expansions for the game and these will have their own beta periods as well, we’ll again make details available of how this will work as we near their release.
The first planned significant update will be 1.1 and will enter beta in the first week of February. We’ll be talking next week about how 1.1 will introduce a new way to collaborate with other players in the galaxy in preparation for 1.2’s major Wings update. We have some some good news for planners of long journeys - V1.1 will also have a significant increase in the maximum distance for the route planner. We’re currently looking at extending this to 1,000 light years!
Looking further ahead there will be a 1.2 update which is planned to enter beta testing in the first week of March. The focus for this update will be Wings and other multiplayer goodness. I’ll provide more detail in future updates.
Ma ise vaatan ka P&M saadet,aga veidi tundub, et Rainer ei ole see inimene (no offence), kes Elite'i mängiks. Liiga hardcore mäng tundub talle olevat, pigem Martini v siis isegi Reinu teema.
Rainer selline super mario family gamer rohkem
Ma ootaks järgmise nädala ära - võibolla tuleb sealt sellist kriitikat et taotakse maa alla.
Aga heameel et keegi neist võttis mängu ette. P&M on väga mõnus saade, jutt jookseb neil hästi ja nende arvamust erinevate mängude ja uudiste kohta on väga huvitav kuulata.
Neile kes Frontieri foorumit ei külasta, ega mänguarendajate postitusi jälgi, siis paar väikest uuendust mis kõige eelduste kohaselt peaks 1.1 sisse tulema.
AI programmerija Sarah Jane Avory kirjutas, et muutis ümber süsteemi kus iga kogemata tulev lask vastase pihta kuulutab tagaotsitavaks (wanted). Kopeerin olulisemad tsitaadid ja detailid:
Spoiler
tsitaat:
"Hi good people, just want to say as one of the AI programmers, I'm looking at the one-shot-bounty problem right now and have an idea how to fix it.
Also should have a fix for turrets in Fire At Will mode accidentally hitting friendlies and turning them hostile.
I'm working on making the AI better, so more fixes will be coming."
tsitaat:
"I can confirm (after talking with Design) that targeted hits will be instant bounty. Accidental damage will be for shielded non-targeted ships only, and at a low damage threshold. It's just to stop the odd stray bullet or weak laser fire from triggering instant bounties. It's not based on a damage per second rate either, so someone who keeps deliberately hitting a ship with the odd shot will get a bounty pretty quick."
tsitaat:
"Got it in and working and it looks good. Will need balancing before it can be released, but that's the job of Design.
We're also planning on adding a bit of comms chatter, so you'll get a warning message.
Oh, and I'll reiterate this is player vs NPC only."
Mängu peadisainer Sandro Sammarco kirjutas väiksest muutusest shield cell bank´iga:
Spoiler
tsitaat:
Just a quick heads up: we've been looking at the stats for shield cell banks and have made some tweaks, which should filter out in a near future update. Basically, cell capacities have been reduced, cost per cell has been increased, and the passive power draw for having a cell bank active has increased.
We're not totally convinced this is the end of tweaking shield cell banks, but we think it will be a move in the right direction.
tsitaat:
To clarfy:
We have not made the changes to make shield cell bank better or worse for two individual ships in a duel. We have simply made their running costs more in line with the benefit they offer. For example, the cost of a shield cell was basically silly, so we've increased it significantly. The cost of running a cell bank was negligible, so we've increased the power draw. But the ability of a cell to charge shields is unaffected. And larger ships can still basically fit more cell banks than smaller ships.
Looking at things objectively, the game is full of asymmetric conflict: a hauler is going to struggle against any combat ship, for example. Even if we wanted to balance the ships for one versus one battles, we would struggle like crazy.
Mul veel seda mängu ei ole aga jälgin suure huviga arengut. Hea viis arendajate postitusi näha on kasutada RSS Feed-i. Firefoxis kasutan Bamboo Feed Reader laiendit.
Selles teemas on seletatud kuidas seda teha: https://forums.frontier.co.uk/showthread.php?t=52253
Asi on sama kaiff kui esimene Elite Tellisin omale riiuli-iluks selle karbiversiooni ka ära: praegu on see veel küll pre-order aga küll nad valmis pressivad need plaadid kah Eriti mõnus tunne on, et esimest Elitet sai aastaid näpitud ja kuna klahvid on suht samad esimese Elitega siis laeva juhtimine on käemällu jäänud Mõtlemist on siin muidugi rohkem. Natuke häirib see, et esimeses Elites võisid laeva täiustada palju vaid pappi on: siin aga määrab jubinate külgeinstallimise laeva kandevõime ja kinnituspunktide arv. Vähemalt mulle tundub nii esimestel muljetel: kaupmees, kaevur, õnnekütt, avastaja jne: igal juhul pead valikud tegema, et mida sul just vaja on. Praegu on mul algne sidewinderi kast ja olin valiku ees, et kas fuel scoops või cargo rack. Mingist docking computerist ei saa unistadagi: osta jõuaks aga siis peaks millestki olulisemast loobuma. ... nu üli-pro-superasi ja ei kahetse ühtegi eurikut. Laev ootab ja lendama, ei saa kaua jututada midagi _________________ Elite on Elite
viimati muutis Laiakas 17.01.2015 16:54:37, muudetud 2 korda
Mhhh... on ikka nii? Internal moduleid on sidewinderil näiteks 11 ja nii paljusid pudinaid saadki külge kruttida või kuidas see 12. koht tekiks? Näiteks tahaks fuel scoopikest veel lisada aga kõik moodulpesad juba kasutusel. Tonninduse vähendamine teeb lihtsalt laeva kiiremaks ja manööverdusvõimelisemaks.
Elites olen ka laiakas nimega, kui seal näete siis ärge omasid pekske
Veel muljeid proovimistest:
Piraatlus: natsa paremad laserid peale ja võib hädisemaid bot-e toksida küll: suht ruttu jätavad kauba maha aga ise jõuavad udu tõmmata. Ühesõnaga kosun enne siis vaatan seda teemat.
Tellimused jaamades: õnneasi, mis trehvab. Võib ka mingi konteineri toimetamise eest algaja jaoks hea nutsu saada arvele.
Kaevandus: jube tüütu asi nagu esimeseski Elites Käi ja toksi asteroide nigu totakas, sest neid scannida ei saa ning enamus sisaldab odavat rämpsu. Plaatina, kuld, beryllium ja nu hõbe kah on norm hinnaga. Ja kui tüki küljest lased siis on väärt kraami sisaldus tavaliselt vaid mingi 10-18 protsenti. üle 30 prosese maagi pudenemine on pidu-pidu Laeval peab ka raffineerimisseade olema, mis üleliigsest rämpsust eraldab maksva väärtusliku osa. Mingit tonnikest hõbedat siksisin ühe asteroidi juures tund aega ja siis viskasin jaamas kaevanduslaserid minema. See on lihtsalt igav. Mulle vähemalt.
Kaupmees: selleks peab suur laev olema kui tavakaupu liigutades hästi teenida tahad. Tulevikus ostan ja proovin.
Uurimine: korralikud scannerid (mu arust saab algse basicuga vaid tähti lahata ja planeediga ei oska see midagi peale hakata: Täiendus: saab planeete ka, just proovisin.) ja laev peaks siis vast Eagle olema: kiire ja nobe.
Ühesõnaga: kõik algajad puutuvad kokku hunniku dilemmadega, et mida teha ja kust pappi arenemiseks saada Mina ka
Aga VÄÄGA-VÄÄGA haigelt hea asi ja ilge tundideneelaja, niiet tähelegi ei pane Ja see reaalne Universum milles lendad: juba nende vaatepiltide pärast tasub Elites lennata: kõik on erinev, kordumatu ja ülikaunis!
... jätk
Reaalmaailmas tagasi Nagu ütlesin siis Elite kaotab ajataju
Tähelepanekuid:
*tagaotsitava (wanted) kleepsu saab omale lihtsalt: lased kedagi keda ei tohiks, tühistad tellimuse, numisiganes aga seda staatust ei pea põdema. Mu pearaha on praegu Föderatsiooni poolt mingi 29 tuhhi. Neid saan ise föderatsiooni baasis ära tasuda ja kõik oki. Praegu lihtsalt sebin anarhhiates Kui pollar või piraat üritab sind hüperruumis maha tõmmata siis hakkab ta sind reaalkosmosesse sikutama. Sellest saad pääseda: su ette tekib siis selline rescue tunnelile suunav sinine target ja kui suudad end sellel suunal hoida (laev on natsa alajuhitav siis ja see asi rillerdab ekraanil) siis pääsed. Enamjagu ma olen pääsenud. Kui siiski sikutatakse sind kosmosesse ja pahad hakkavad ahnelt sind kõmmutama, kuid algajana tunnetad, et laev on lahinguks lahja siis hoia kiirust spidoka peal sinise skaala tipus: see on mingi 70 proset mootori võimsusest. Siis säilib hea manööverdusvõime. Paned hüperi uuesti laadima, pahalast hoiad radari järgi endast taga ja vasakul-paremal (laseb enamuse sust mööda siis) ning kannatad ta võimlemised ära ning tõmbad hüperruumi uuesti udu Kõik Sidewinderiga ilusti sooritatav. Mul on algusest peale sama laev ja ei midagi hullu. Kui väga rahakesed ja eesmärgid käest ära kaovad siis saad Optionide alt oma saved nullida, kuid arvesta, et siis kaotad ka kogu eelmise läbikäidu. Tähesüsteemid, kogemuse, raha.. Proovi seda vältida: lahe ju hiljem tunda, et raskemas olukorras oled ise välja rabelenud Selliseid olukordi tekib algul sageli: võtad ülejõu käiva tellimuse: lendad mingisse pärapõrgu seda täitma ja siis avastad, et süsteem on tundmatu (ei tea kus baas), ei jätku kütust, pahasid liiga palju, baasis pole kraami mida lootsid... nu miljon asja, mis ootusi ei pruugi täita : ära loobu siis!, tühista ebamugav tellimus ja maksad hiljem trahvi ära ja kõik on jälle oki .. Elites ongi see siseehitus pettumuste ja õnnestumiste puhul rõõmustamisteks jube realistlikult üles ehitatud Miski ei tule lihtsalt aga kui tuleb siis naudid ..hiljem rikkaks ja tuunitud käruga cruisima hakkad, siis läheb muidugi igavamaks _________________ Elite on Elite
viimati muutis Laiakas 17.01.2015 17:10:15, muudetud 1 kord
Sisemiste moodulite limiteeritus on väga vajalik asi, see on üks tähtis komponent sellest mis teeb konktreetsest laevast konkreetse laeva. Eagle ja Viper puhul näiteks on neid küllaltki vähe sest tegu puhtalt lahingulaevadega; Cobra jällegi on universaal (head mooduli kohad + piisavalt relvakohti); Asp ja Type6 jällegi rohkete moodulitega sest esimene neist on peamiselt mõeldud kaardistamiseks (fuel scoop, detailed discovery scanner ja üldine scanner on tõsisemaks ettevõtmiseks miinimum) ja teine on esimene kesktasemel kaubalaev. Need on asjad mis panevad kombineerima, ja mõtlema mis laeva on tarvis mis ülesanneteks.
Kui keegi on sind tirinud planeetidevaheliselt liikumiselt (supercruise) välja (interdiction), siis esimene asi kogu energia mootoritesse (ENG) panna, ja boostida et jääd niipalju ellu et jõuad uuesti välja hüpata. Muidugi valik ka võidelda. Kui ma Cobraga kauplesin ja kaardistasin, siis ma isegi lootsin et mind mõne tagaotsitava poolt maha tõmmakse - väike lisateenistus kulus ära. Olen siis ennem ka kirjutanud, et väga fun on ka ise teisi niiviisi maha võtta - oled kuskil madala turvalisusega süsteemis, näed ära et mingi wanted laev liigub planeetide vahel, võtad ta sappa ja paned interdiction mooduli tööle. Tavaliselt tagaotsitavad arvutilaevad annavad ise järgi.
Soovitan ka igasugu missioone ja muid tegevusi kombineerida. Kui lähed tagaotsitavaid jahtima, vaata ennem kas bulletin boardil mingit ülesannet sellekohta pole. Või kui kaupled, äkki keegi vajab midagi, või tahab midagi kuhugi viia. Kui liigud erinevate süsteemide vahel, siis alati soovitav ka kaardistada (kui just polnud vajadust olnud see moodul ära vahetada), hea lisateenistus.
No et siis ika kehtibki see moodulite limiteeritus Ma õrnalt lootsin, et järsku annab kohti tulevikus juurde osta. Märkisin lihtsalt, et esimeses Elites sellist piirangut polnud. Seal oli vaid relvastuse hulk piiratud. Ütleme et kui 4 laserit siis 5-t peale ei kruvinud. See on muidugi uues Elites ka. Muid porisemiskohti mul polegi Kusjuures see moodulite piiratus on natsa ajuvaba siiski. Sama kui sa isiklikku autosse ei saaks tahaistmele lastetooli paigaldada sest tehase manuaalis on kirjas, et navi lisamisega said kõik lisade kohad täis Kui mul on hi-tech praktiliselt kaalutu ja väikese energianõudlikusega lisa jaoks raha ning eeloleva põhjal laev suudaks selle pudina ära majandada siis miks ma seda saada ei tohiks? Millest ma loobuma peaks kui tahaks luksust docking computer´i näol? protsess muutub ju näiteks ruttu igavaks.. : keeruta jaama ümber platsi otsides: ma muide ei usu, et Sa ka enam seda naudiks Dokkamine on päris algajale vaatemänguline. Hiljemalt teisel päeval muutub see tüütuks _________________ Elite on Elite
Limiteeritus on kõigepealt gameplay element. Ja ka in-fiction on see päris loogiline - kui ikka laev on väike, siis sinna palju ei pane. Mõnel väiksel vidinal võib jah öelda, et mis see üks lisaskänner oleks, aga siin tuleb lihtsalt tõdeda et tegu mänguga. Kui Eagle mahutaks ära 4 või 5 sisemist moodulit, siis ma mingi teise laevaga ei mängikski. Kui aga tahan kas kaubandust või tähesüsteemide kaardistust teha, siis tuleb mul vaadata suuremate laevade poole.
Ma automaatset dockingut pole kasutanud, ja arvan et ei kasutagi. Lõbusam on ise manuaalselt (ja ka palju kiirem), ja vähemalt minul pole see veel ära tüüdanud, sama fun kui alguses. Väga hästi õnnestunud element.
Scartile
Lase ajal natsa joosta, Su arvamus muutub sest ekraanil visuaalne pilt ju ei muutu ning kogu protsess muutub Su jaoks tavaliseks AEGASÖÖVAKS rutiiniks Umbes nagu hommikul hambaidpestes teed samu liigutusi Mul esimesest Elitest sellest siiber Et asi edaspidi põnevust dokkamisel säilitaks peaks arendajad sinna siis mingi tiheda trafficu juurde tinistama või jaamasid põnevamaks tegema visuaalselt. Usu mind, see muutub ajas samaigavaks kui bussijuht oma igapäevast marssuuti läbib...
Krisile
Mäng on Elite reikarnatsioon ehk olemuselt ju tema taaselustamine: nagu ise ütlesid, see on mäng. miks siis esimese reaalsusega rohkem klappivast osast loobuma pidi??? (isegi X-Tensionis polnud moodulite piirangut ju, mis on Elitega võrreldes lahja kõiges muus).. Simulatsioon peaks ikka püüdma loogikasse jääda mu jaoks ka nii ajuvabas punktis kasvõi, et menüüst oleks võikamalik ka lastetooli paigaldada _________________ Elite on Elite
viimati muutis Laiakas 21.01.2015 11:54:57, muudetud 3 korda
Scartile
Lase ajal natsa joosta, Su arvamus muutub sest ekraanil visuaalne pilt ju ei muutu ning kogu protsess muutub Su jaoks tavaliseks AEGASÖÖVAKS rutiiniks
Ma pole mänginud midagi muud alates launchipäevast, seega ei muutu siin rutiiniks midagi. Kui sul on miljoni eest träni trümmis, värisevad käed päris korralikult iga kord.
eeem.. Ma sain vanas Elites Elite taseme ja kuna see asi on tõsiselt võluv siis see jama naelutab Su aastateks Käte värin kuulub asja juurde miljoniga .. Tõsisema mängimise puhul on sellised piiramised pikema aja jooksul nagu tõrv meepütis. Ohh , muidugi on see dokkamine kama ja üleelatav ... lihtsalt ma ei taba loogilist pointi, et milleks see olema peab. Fuel scoop näiteks pole enam luksus aga tähesüsteemide tõsisemal avastamisel juba hädavajalik asi, et ennast tähe juures tankida.. nu krt. pole kuhugi installida seda oma sidewinderile: kõik olemasolevad moodulid on hädavajalikud.. Arendajad võiks siis vähemalt 2-3 lisakohta juurde panna. Ma muide ei usu et nad oma arendustegemistes ennast ise nii piiraks testides Cheativad nagunii
Hahaaa ma üldse ei tahtnud nii palju vinguda
Ok, midagi lahedat ka siis: ma ostsin Voiceattaci ja häälkäskluste paketi Elite Dangerousile. Häälkäsklused on omamoodi kirss tordile Illustreerimiseks üks ja teil suu vesiseks ajamiseks muarust täitsa lahe venku video Astrast:
https://www.youtube.com/watch?v=s4QkltClArw
Täitsa äge tunne on kui ütled: gear up või jump ning Elites kõik nii juhtubki pluss kõrva hellitavalt ka ju kuulatav vastureaktsioon, sest tädi hääl on.. nu lahe Paketis mis ma ostsin on Astra vastuseid .. väääga palju ja seal videos olev Rimas jagas ka oma VoiceAttaci häälestusprofiili (Täiendus: tsekkasin just, ta on youtuubikus selle lingi maha võtnud aga mul on olemas. Kes tahab siis mailigu mulle laiakas@mail.com ja saadan. mul on see olemas) ning temal oli seal viide mingile hullule kogusele käskudele, kus Astra räägib lisaks käskude teostamisele küsimise peale tähespektritest, müüdavate kaupade kirjeldusi ja igast värki: mingi selline wikipedia moodi.., aga niipalju ju nagunii ei kasuta.
Vaadake
Täiendus... ei saa ju nii laisk olla - peksa mulle , et kribad foorumisse ja viiteid ei anna. Nii, kes asjade vastu huvi tunneb siis:
*Elite Dangerosi jaoks Astra (nu see laheda häälega tädi vastused ) saab osta siit: http://www.elitedangerousvoicepack.com/ ja lisaks proge VoiceAttack siit: http://www.voiceattack.com/ . Esimene maksis mingi vist 7 eurikut ja teine oli vist 5 kopikatega. Natsa otsisin piravariante ka aga.. las see mäng jääb täitsa puhtaks: inimesed on kõvasti vaeva näinud Asja mänguga kokkusidumiseks annan sellise video: https://www.youtube.com/watch?v=6aQwq01L8kc ingliskeelseid on ka, mul vene keel lihtsalt rohkem suus, see venekeelne õpetus. _________________ Elite on Elite
Küll jõuab Pealegi pole sellel winderil ka midagi väga häda kui tuunida: hiljem uut laeva ostes saad sinna investeeritud enamus raha hinnas tagasi ju. Uues Elites on piraatide agressiivsus võrreldes esimese Elitega ikka hämmastavalt lahja: selle SideWinderiga võid rahulikult tükk aega ringi loperdada. Siin kui seisu tahad pead rohkem ise torkima minema
Loodan, et mingi updatega tuleb veel üks komponent 84 aasta Elitest siia. UFO-d. Neid kohtas üliharva. Tulid ei tea kust: jube kiired, kannul püsida ei õnnestunud, et jälitada. Neid oli ka pagana raske hävitada: ülikiired, manööverdasid järsult. Piisavalt osav olid ja võimas relvastus siis sai jagu küll. Enamjaolt hävinesid täielikult, vahel harva jätsid mingi erimagusa nänniga konteineri maha .. neil seal Frontieris on vanu üllatusi lisada küll ja küll veel.. _________________ Elite on Elite
vaatasin ka selle eile ära.
Üks kahest youtube'i tegelasest, kelle gameplay'd vaatan. (teine mäng pole Elite)
Väga lahedalt edasi antud Elite'i. Kutt on üle keskmise osav ja tark ka.
P.S. Kas on tõsi, et Braben ja Co liidab mingi hetk jaamades ringi liikumise jms asja ka ? Ehk mingisugune FPS tugi, kus jalutad ringi.
Hetkel üks suuremaid puudusi on vist korralik co-op süsteem,kus bountyd ja asjad jagatud ja üksteisele creditsi ülekandmine jne.
RPSi artikkel oli päris hea Elite'i kohta.
Tundub nagu oleks ikka veel 0.9 Elite, aga kindlasti liigub legendaarse staatuse suunas.
Isinona videod on jah juba legendaarsed. Juba tema FAOFF dockimised panevad imestama. Tal igas videos on ka oma narrative, ja kuigi mõni tema otsus pole olnud kõige targem, siis tema oskustes ei kahtle keegi.
Lisan siia ühe teise mängija video, midagi sarnast nagu siin lingitud viimane Isinona oma. Tsiteerides tema videot - putting the "hunting" back into bounty hunting. Väikse lisamärkusena oli mullegi siin videos paar asja mida ei teadnud.
https://www.youtube.com/watch?v=m3Q7c0dkI3c
Rääkides expansionitest, siis praegu veel ei tea mis tuleb ja millal tuleb. Suure tõenäosusega esimene on jah kas planeetidele maandumine/liikumine või siis laevasisene/jaamasisene liikumine. Arvan et need tulevad eraldi, ja mingi hetk tagasi vähemalt öeldi et plaan on neid etappidena välja lasta (a´la planeetidele maandumine on kõigepealt atmosfäärita kuud, ja sealt liigutakse edasi keerulisemate asjade juurde). Viimastest uudistest teame vaid niipalju et arendustiimi laiendatakse. Eks sellised asjad võtavad aega, ma lähiajal küll midagi ei ootaks, võimalik et isegi mitte käesoleval aastal. See on kindlasti suur töö - samas kui suutsid Elite alla 2 aastaga valmis teha (kickstarteri viimane päev oli 5.jaanuar 2013), siis ei üllata mind midagi.
Eks Elitel jah mõneti sellist 0.9 maiku, kuid see ka arusaadav miks tehti otsus aasta lõpus välja lasta. Kuhugile tuli joon tõmmata, ja kui mõelda et poleks detsembris välja tulnud siis vaevalt oleksime palju võitnud kui väljalase olnuks näiteks olnud sellel nädalal. Nüüd oli neil joon 16.detsembri peal, siht silme ees, ja usun anti endast maksimum. Nüüd kui jõulupuhkus läbi, asuti uuesti tööle - sealhulgas keerulisemate bugide likvideerimine ja vanade asjade lihvimine. Siiski arvan et 1.0 (mis nüüd jõudnud 1.05 peale) on olnud väga stabiiline, ja raskemaid bugisid pole ka meeletult olnud (ise pole millegi sellise otsa komistanud - et maandumistuled mõnikord vilguvad ja kustuvad elan üle). Nagu ka eelmine nädal öeldi, et paljud parandused jäävad 1.1 peale (nagu Frontieril tavaks olnud et x.0x uuendused on ainult kriitilisemad asjad). Kuna müüginumbrid on olnud head (viimased numbrid mida teatati oli 6.jaanuari seisuga £14.1 miljonit), ja et arendustiim laieneb, siis see on tuleviku suhtes kõige tähtsam. Üks ütlus (mitte konkreetse mängu kohta vaid üldiselt) mida olen lugenud sobib siin hästi - "mänguarendaja kõige suurem vaenlane on aeg" (st. alati seda liiga vähe et kõik asjad oleks nii nagu vaja) - ja see paneb natuke ka teiste mängude puhul teisiti mõtlema (kirume küll GTA ja Witcheri edasilükkamist, aga neil on selline võimalus mängu paremaks teha).
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.