Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Kas kavatsed peale järelvaatamise lõppemist tellida salvestusteenust 5€ kuus? |
Jah |
|
9% |
[ 49 ] |
Ei |
|
42% |
[ 208 ] |
Mul juba olemas |
|
38% |
[ 188 ] |
Kolin mujale |
|
9% |
[ 47 ] |
|
hääli kokku : 492 |
|
autor |
sõnum |
|
Clover
HV veteran
liitunud: 26.03.2009
|
04.12.2014 17:47:17
|
|
|
simp kirjutas: |
Iseteenindusest saan ainult porte avada/sulgeda.
Lähen "sinu tellitud teenused" - "internet 100/100" - "muuda teenust". |
Ma võin küll eksida, aga vist nii ei saagi tellida. Olemasoleva tellitud kiiruse peal saadki ainult porte avada/sulgeda.
Võta kõrvalolev tab pealkirjaga "Internet" kus on kõik kiirused valikutes, 300/300 peal "Vaata" ning seal vist ongi tellmise nupp.
|
|
Kommentaarid: 110 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
|
salatoimik
HV Guru
liitunud: 08.08.2006
|
04.12.2014 18:13:59
|
|
|
A.S. kirjutas: |
Elionil võiks ju siis Inteno laenutus olla, 24h hinnaga, nagu suvaline tööriistalaenutus. Teed 300/300 tellimuse ära, järgmine päev viid ruuteri jälle ilusasti tagasi. |
Tellid netist, siis saab 14p jooksul tagastada
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
|
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
04.12.2014 20:22:44
|
|
|
Seoses 300Mbit internetiga on foorumis arutelu juba selguse loonud interneti teemas:
https://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?t=422469&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=
Teenindajad nõustavad kliente päevast päeva rikete ja pretensioonide ennetamiseks. On kliente kes peale 300M tellimist, pöörduvad, miks kiirust ei saa, selleks tehakse enne selgeks, et kiirus ei ole tarbitav, speedtouchide, thomsonite, trendnetide, linksyside ja muude sarnaste aparaatidega.
See 1% kes on suutnud Gbit võimelise "muu" ruuteri hankida, ja jumal teab, ehk ka iptv tööle saanud, peab ennast sellest tulemüürist ise läbi murdma ja teenindajaga asjad selgeks saama. Tegemist ei ole jõulise müügitööga, vaid rikete ennetamisega, mis toimib igati positiivselt. Vastasel korral klikib 100 peret oma ekraanil 300M peale ja kaks kuud hiljem on pretensioonid seoses kiirusega, ruuter TG784 thomson ja netti pole ollagi.
Lõpptulemusena saab teenindaja kliendi tellimuse teostada ka ilma Intenot omamata kui kliendiga on selgus loodud.
|
|
Kommentaarid: 255 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
223 |
|
tagasi üles |
|
|
Osiris
HV Guru
liitunud: 12.08.2002
|
04.12.2014 20:38:23
|
|
|
Oskab keegi kommenteerida salvestamisteenust - kuidas selle hinnastamine toimub? Et kui tellin üheks päevaks ja järgmisel päeval tühistan siis võetakse ikka täie kuu eest?
|
|
Kommentaarid: 114 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
102 |
|
tagasi üles |
|
|
simp
HV vaatleja
liitunud: 18.11.2006
|
04.12.2014 20:42:42
|
|
|
Spoiler
indrekp kirjutas: |
Seoses 300Mbit internetiga on foorumis arutelu juba selguse loonud interneti teemas:
https://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?t=422469&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=
Teenindajad nõustavad kliente päevast päeva rikete ja pretensioonide ennetamiseks. On kliente kes peale 300M tellimist, pöörduvad, miks kiirust ei saa, selleks tehakse enne selgeks, et kiirus ei ole tarbitav, speedtouchide, thomsonite, trendnetide, linksyside ja muude sarnaste aparaatidega.
See 1% kes on suutnud Gbit võimelise "muu" ruuteri hankida, ja jumal teab, ehk ka iptv tööle saanud, peab ennast sellest tulemüürist ise läbi murdma ja teenindajaga asjad selgeks saama. Tegemist ei ole jõulise müügitööga, vaid rikete ennetamisega, mis toimib igati positiivselt. Vastasel korral klikib 100 peret oma ekraanil 300M peale ja kaks kuud hiljem on pretensioonid seoses kiirusega, ruuter TG784 thomson ja netti pole ollagi.
Lõpptulemusena saab teenindaja kliendi tellimuse teostada ka ilma Intenot omamata kui kliendiga on selgus loodud. |
Jah ma saan aru miks peab seda natuke selgitama, aga kui mulle räägitakse sõna otseses mõttes sellest kuidas 300/300 ühenduse optika signaal on natuke teistsugune kui 100/100 ühenduse optika signaal ja öeldakse, et mine poodi siis see ka ei kõlba kuskile. Eriti kui ma olen just selgitanud miks optika signaal ei saa mingil juhul tähtsust omada.
Oleks teenindaja küsinud kas mu ruuter toetab gigast ühendust poleks probleemi olnud.
Oleks ta kasvõi maininud, et intenot on vaja kuna see toetab gigast ühendust siis oleks olnud mul võimalik öelda, et minu ruuter toetab gigast ühendust. Isegi kui mulle gigane ühendus midagi ei ütleks siis oleks õlgu kehitanud ja mõistnud et ju siis on tõesti vaja. Praegult toodi välja loll vabandus ja saadeti mind sadat eurot kulutama.
Oleks teenindaja küsinud mis ruuter mul on(mitte inteno/midagi muud) ja kuuldes, et mul on midagi muud mind esimese asjana poodi poleks saatnud vaid edasi uurinud poleks ka probleemi olnud.
Selle asemel oli suhtumine see, et intenot on vaja ja kõik.
Kui teenindaja ei mõista mida ta/klient räägib siis tuleks kõne üles poole suunata, mitte öelda, et pole võimalik kuna eee.... signaal on natuke teistsugune...
Praegusel hetkel pidin mina läbi X tee välja uurima milles reaalne probleem seisneb, selleasemel et teenindaja oleks mulle reaalse põhjuse öelnud. Ma oleks vastanud ja kõik oleks viie minutiga tehtud olnud...
Lihtsalt kogu olukord oli tõsiselt lollakas ja üritasin teada saada millest selline piirang. Nüüdseks on see teada.
ps: Siis tulebki kliendiga selgus luua, mitte sonida sellest kuidas optika signaal on natuke teistsugune, kui kiirust tõsta.
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
|
A.S.
HV Guru
liitunud: 27.10.2003
|
04.12.2014 21:02:54
|
|
|
PCman kirjutas: |
Et kui tellin üheks päevaks ja järgmisel päeval tühistan siis võetakse ikka täie kuu eest? |
Et hommikul salvestad ja õhtul kohe vaatad? Seal peaks vist ikka päevakaupa maksmine toimuma. Kuskil keskit miskit rääkis. Kui just päevakaupa tellimine massiliseks muutuma hakkab, eks nad siis asja muudavad.
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
|
can860
HV vaatleja
liitunud: 02.03.2014
|
04.12.2014 22:06:02
|
|
|
Avastasin üllatusena, et filmiriiulis on osadele filmidele lisandunud valik "Vaata HD-s". Igati tervitatav nähtus (ärge näkku lööge kui see valik seal juba pikemalt on olnud). Kui nüüd veel 5.1 heli ka uue nutiTV menüüga toimima saaks, siis oleks päris hea juba...
|
|
tagasi üles |
|
|
vysnap007
HV kasutaja
liitunud: 27.10.2008
|
04.12.2014 22:18:50
|
|
|
A.S. kirjutas: |
PCman kirjutas: |
Et kui tellin üheks päevaks ja järgmisel päeval tühistan siis võetakse ikka täie kuu eest? |
Et hommikul salvestad ja õhtul kohe vaatad? Seal peaks vist ikka päevakaupa maksmine toimuma. Kuskil keskit miskit rääkis. Kui just päevakaupa tellimine massiliseks muutuma hakkab, eks nad siis asja muudavad.
|
Ma ise olen üldse aru saanud, et esimesel kuul toimub kuupõhine maksmine, edasi on juba päevapõhine.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
|
Pailaps
HV Guru
liitunud: 13.05.2004
|
04.12.2014 22:33:34
|
|
|
simp kirjutas: |
Spoiler
indrekp kirjutas: |
Seoses 300Mbit internetiga on foorumis arutelu juba selguse loonud interneti teemas:
https://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?t=422469&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=
Teenindajad nõustavad kliente päevast päeva rikete ja pretensioonide ennetamiseks. On kliente kes peale 300M tellimist, pöörduvad, miks kiirust ei saa, selleks tehakse enne selgeks, et kiirus ei ole tarbitav, speedtouchide, thomsonite, trendnetide, linksyside ja muude sarnaste aparaatidega.
See 1% kes on suutnud Gbit võimelise "muu" ruuteri hankida, ja jumal teab, ehk ka iptv tööle saanud, peab ennast sellest tulemüürist ise läbi murdma ja teenindajaga asjad selgeks saama. Tegemist ei ole jõulise müügitööga, vaid rikete ennetamisega, mis toimib igati positiivselt. Vastasel korral klikib 100 peret oma ekraanil 300M peale ja kaks kuud hiljem on pretensioonid seoses kiirusega, ruuter TG784 thomson ja netti pole ollagi.
Lõpptulemusena saab teenindaja kliendi tellimuse teostada ka ilma Intenot omamata kui kliendiga on selgus loodud. |
Jah ma saan aru miks peab seda natuke selgitama, aga kui mulle räägitakse sõna otseses mõttes sellest kuidas 300/300 ühenduse optika signaal on natuke teistsugune kui 100/100 ühenduse optika signaal ja öeldakse, et mine poodi siis see ka ei kõlba kuskile. Eriti kui ma olen just selgitanud miks optika signaal ei saa mingil juhul tähtsust omada.
Oleks teenindaja küsinud kas mu ruuter toetab gigast ühendust poleks probleemi olnud.
Oleks ta kasvõi maininud, et intenot on vaja kuna see toetab gigast ühendust siis oleks olnud mul võimalik öelda, et minu ruuter toetab gigast ühendust. Isegi kui mulle gigane ühendus midagi ei ütleks siis oleks õlgu kehitanud ja mõistnud et ju siis on tõesti vaja. Praegult toodi välja loll vabandus ja saadeti mind sadat eurot kulutama.
Oleks teenindaja küsinud mis ruuter mul on(mitte inteno/midagi muud) ja kuuldes, et mul on midagi muud mind esimese asjana poodi poleks saatnud vaid edasi uurinud poleks ka probleemi olnud.
Selle asemel oli suhtumine see, et intenot on vaja ja kõik.
Kui teenindaja ei mõista mida ta/klient räägib siis tuleks kõne üles poole suunata, mitte öelda, et pole võimalik kuna eee.... signaal on natuke teistsugune...
Praegusel hetkel pidin mina läbi X tee välja uurima milles reaalne probleem seisneb, selleasemel et teenindaja oleks mulle reaalse põhjuse öelnud. Ma oleks vastanud ja kõik oleks viie minutiga tehtud olnud...
Lihtsalt kogu olukord oli tõsiselt lollakas ja üritasin teada saada millest selline piirang. Nüüdseks on see teada.
ps: Siis tulebki kliendiga selgus luua, mitte sonida sellest kuidas optika signaal on natuke teistsugune, kui kiirust tõsta. |
Võin öelda ka lihtsa põhjuse, miks Inteno DG301 vaikimisi kaasa antakse. Nimelt, kui on TV juures, siis Asus/Mikrotik/jne seadmete ligipääsu puudumise tõttu on maru raske diagnoosida pildi ruudutamise probleeme.
Annaks vaikimisi Inteno DG301 riiulisse, tarbi ise , millega soovid, kuid probleemide korral saad Inteno DG301 tagasi ühendada.
Rikete kõrvaldamise protsess on üsnagi standardne. Ei saa tekkida olukorda, kus näed, et kliendi seade x tekitab probleemi võrgus ja klienti juhuslikult kätte ei saa. Piirad teenuse ja tuleb ving.
Piisavalt hädasid olnud kolmanda osapoole seadmete tekitab tahtmise uurida " aitan end ise, tellin tasulise tehniku visiidi " tekitamise võimalust.
_________________ Ma trollin 50% oma postitustest. |
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
52 |
|
tagasi üles |
|
|
JOKKER666
HV veteran
liitunud: 21.09.2002
|
04.12.2014 23:07:25
|
|
|
JOKKER666 kirjutas: |
Saan aru et Motorola boxiga hdmi-cec puudulik, aga miskit moodi siiski töötab. Kas Samsungi telekat oskab tööle kuidagi panna? Samsung ise nagu ei leia cec seadet - Starmani box töötab ilma lisaliigutusteta. |
fuzzum?
|
|
Kommentaarid: 47 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
42 |
|
tagasi üles |
|
|
simp
HV vaatleja
liitunud: 18.11.2006
|
05.12.2014 02:16:29
|
|
|
Pailaps kirjutas: |
Spoiler
simp kirjutas: |
indrekp kirjutas: |
Seoses 300Mbit internetiga on foorumis arutelu juba selguse loonud interneti teemas:
https://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?t=422469&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=
Teenindajad nõustavad kliente päevast päeva rikete ja pretensioonide ennetamiseks. On kliente kes peale 300M tellimist, pöörduvad, miks kiirust ei saa, selleks tehakse enne selgeks, et kiirus ei ole tarbitav, speedtouchide, thomsonite, trendnetide, linksyside ja muude sarnaste aparaatidega.
See 1% kes on suutnud Gbit võimelise "muu" ruuteri hankida, ja jumal teab, ehk ka iptv tööle saanud, peab ennast sellest tulemüürist ise läbi murdma ja teenindajaga asjad selgeks saama. Tegemist ei ole jõulise müügitööga, vaid rikete ennetamisega, mis toimib igati positiivselt. Vastasel korral klikib 100 peret oma ekraanil 300M peale ja kaks kuud hiljem on pretensioonid seoses kiirusega, ruuter TG784 thomson ja netti pole ollagi.
Lõpptulemusena saab teenindaja kliendi tellimuse teostada ka ilma Intenot omamata kui kliendiga on selgus loodud. |
Jah ma saan aru miks peab seda natuke selgitama, aga kui mulle räägitakse sõna otseses mõttes sellest kuidas 300/300 ühenduse optika signaal on natuke teistsugune kui 100/100 ühenduse optika signaal ja öeldakse, et mine poodi siis see ka ei kõlba kuskile. Eriti kui ma olen just selgitanud miks optika signaal ei saa mingil juhul tähtsust omada.
Oleks teenindaja küsinud kas mu ruuter toetab gigast ühendust poleks probleemi olnud.
Oleks ta kasvõi maininud, et intenot on vaja kuna see toetab gigast ühendust siis oleks olnud mul võimalik öelda, et minu ruuter toetab gigast ühendust. Isegi kui mulle gigane ühendus midagi ei ütleks siis oleks õlgu kehitanud ja mõistnud et ju siis on tõesti vaja. Praegult toodi välja loll vabandus ja saadeti mind sadat eurot kulutama.
Oleks teenindaja küsinud mis ruuter mul on(mitte inteno/midagi muud) ja kuuldes, et mul on midagi muud mind esimese asjana poodi poleks saatnud vaid edasi uurinud poleks ka probleemi olnud.
Selle asemel oli suhtumine see, et intenot on vaja ja kõik.
Kui teenindaja ei mõista mida ta/klient räägib siis tuleks kõne üles poole suunata, mitte öelda, et pole võimalik kuna eee.... signaal on natuke teistsugune...
Praegusel hetkel pidin mina läbi X tee välja uurima milles reaalne probleem seisneb, selleasemel et teenindaja oleks mulle reaalse põhjuse öelnud. Ma oleks vastanud ja kõik oleks viie minutiga tehtud olnud...
Lihtsalt kogu olukord oli tõsiselt lollakas ja üritasin teada saada millest selline piirang. Nüüdseks on see teada.
ps: Siis tulebki kliendiga selgus luua, mitte sonida sellest kuidas optika signaal on natuke teistsugune, kui kiirust tõsta. |
Võin öelda ka lihtsa põhjuse, miks Inteno DG301 vaikimisi kaasa antakse. Nimelt, kui on TV juures, siis Asus/Mikrotik/jne seadmete ligipääsu puudumise tõttu on maru raske diagnoosida pildi ruudutamise probleeme.
Annaks vaikimisi Inteno DG301 riiulisse, tarbi ise , millega soovid, kuid probleemide korral saad Inteno DG301 tagasi ühendada.
Rikete kõrvaldamise protsess on üsnagi standardne. Ei saa tekkida olukorda, kus näed, et kliendi seade x tekitab probleemi võrgus ja klienti juhuslikult kätte ei saa. Piirad teenuse ja tuleb ving.
Piisavalt hädasid olnud kolmanda osapoole seadmete tekitab tahtmise uurida " aitan end ise, tellin tasulise tehniku visiidi " tekitamise võimalust. |
Mõistan et oma ruuteriga ei hakka supporti tüütama kui on tehnilised mured.
Selleks on siiamaani olnud ekstra thomsoni käkk mida vajaduse korral saab külge ühendada. Kui Thomson töötab, siis järelikult on mure mu ruuteri confis.
Aga teise/kallima/parema teenuse peale üleminekut piirama hakata sellepärast, et mul pole inteno ruuter? See ei ole enam normaalne tegevus ju.
ps: kui ma selle inteno riiulisse saamise eest 108€ välja käima ei peaks siis ma ilmselt väga vastu ei puikleks.
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
|
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
05.12.2014 08:52:09
|
|
|
simp, loeme teema lõppenuks. Just sellepärast ma ei hakanudki süübima sellesse kas sul on optika või korrusmaja võrgukaabel või mis gigane ruuter on, et see pole mulle, ega teenindajale otseselt oluline.
Ouline on teenindajaga suheldes koos aru saada, et me mõlemad ei taipa tehnikast suurt midagi, vaid teame: Elioni teenindaja soovitab Intenot, et 300M kiirus kätte saada, klient aga ütleb selgelt, et tal on kindlasti 300M võimeline ruuter olemas, ning uut pole vaja. Siis kui mõlemad kuulavad ka seda juttu, ei hakata muust tehnoloogiast rääkima, millest nad midagi ei tea.
OT: On jah optiline võrk erinev korrusmaja võrgust, aga see pole üldse oluline. Esimene toob Gigabit võimelise võrgu kohe tuppa, teise puhul läheb sinu kiiruse tellimuse peale võibolla veel töö ka tehnikule kes keldris kolistab ja seadmed uuendab.
Samamoodi pole meil enam väga mõtet siis selgitada, et Elion saab paremini tuge pakkuda kui tegemist on Elioni toetatud ruuteriga, samuti saab klient nii kiiremini uue IPv6 võrgu peal teenuseid kasutama hakata jms. Kõik ühes seade toimib koos paremini Elioni pakutavate teeenustega jms.
108€ ei oleks päris raiskamine vaid oleks tavainimesele lihtne ja mugav. Samas on kliendi soov täitmiseks, 300M peale ja klient püüab ise kiiruse kätte saada.
|
|
Kommentaarid: 255 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
223 |
|
tagasi üles |
|
|
Cloner
HV kasutaja
liitunud: 19.10.2004
|
05.12.2014 13:02:43
|
|
|
MinuTV teenus toimis eile õhtul imelikult, ükskõik mis viisil ma sinna arvutis sisse logisin siis asju vaatama hakates ütles, et vaja enne tellida teenus.
Läksin tellimise lehele ja ütleb, et tellitud, lähen jälle filmi-seriaali peale ja siis käsib teenust tellida jälle.
Telefonis töötas aga ilusti.
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
|
olafsand
HV Guru
liitunud: 07.09.2007
|
05.12.2014 13:53:16
|
|
|
Cloner, 3-4 korda valid erinevate kanalite vahel ja siis hakkab jooksma uuesti. Kui samal ajal telefonis töötab ja lisaekraane pole tellitud, siis muidugi ei hakkagi tööle jah ilma tellimata.
|
|
Kommentaarid: 60 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
57 |
|
tagasi üles |
|
|
Cloner
HV kasutaja
liitunud: 19.10.2004
|
05.12.2014 15:17:20
|
|
|
telefon oli sellel ajal taskus. Hea arendus, vaheta 5 korda kanalit et vahetusk, päris äge oleks kui telekas kah nii saaks, äkki ma ikka ei taha vaadata teist kanalit
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
|
dentartu
HV kasutaja
liitunud: 25.11.2010
|
05.12.2014 15:53:53
|
|
|
Cloner kirjutas: |
telefon oli sellel ajal taskus. Hea arendus, vaheta 5 korda kanalit et vahetusk, päris äge oleks kui telekas kah nii saaks, äkki ma ikka ei taha vaadata teist kanalit |
Mul aitas: logisin välja, ja logisin turvaliselt sisse ja oli korras.
vysnap007 kirjutas: |
A.S. kirjutas: |
PCman kirjutas: |
Et kui tellin üheks päevaks ja järgmisel päeval tühistan siis võetakse ikka täie kuu eest? |
Et hommikul salvestad ja õhtul kohe vaatad? Seal peaks vist ikka päevakaupa maksmine toimuma. Kuskil keskit miskit rääkis. Kui just päevakaupa tellimine massiliseks muutuma hakkab, eks nad siis asja muudavad.
|
Ma ise olen üldse aru saanud, et esimesel kuul toimub kuupõhine maksmine, edasi on juba päevapõhine. |
See on õige info esimesel kuul toimub kuupõhine maksmine, edasi on juba päevapõhine.
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
9 |
|
tagasi üles |
|
|
SirVorkars
Kreisi kasutaja
liitunud: 24.12.2003
|
05.12.2014 17:41:07
|
|
|
Ei ei kõik peaks ikka päevapõhine olema. Neti ja tv eest võeti küll päevade pealt.Nii liitumis kui peatamise kuul. Samamoodi noppekanalite lõpetamine oli ka päevade kaupa, kui samal kuul sai tellitud.
|
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
3 :: |
56 |
|
tagasi üles |
|
|
Tompa
HV kasutaja
liitunud: 11.02.2014
|
05.12.2014 19:33:16
|
|
|
can860 kirjutas: |
Avastasin üllatusena, et filmiriiulis on osadele filmidele lisandunud valik "Vaata HD-s". Igati tervitatav nähtus (ärge näkku lööge kui see valik seal juba pikemalt on olnud). Kui nüüd veel 5.1 heli ka uue nutiTV menüüga toimima saaks, siis oleks päris hea juba... |
HD filmid on olnud seal algusest saadik. Aga jah 5.1 heli boksist välja ei tule. Ma Soovitan saata e-mail tugi@elion.ee. Mida rohkem meid on kes sellest veast teada annab seda parem!
|
|
tagasi üles |
|
|
Six
HV veteran
liitunud: 28.09.2002
|
05.12.2014 20:01:20
|
|
|
Samsa telekaga, kasutades Elioni äpi filmiriiulit, laseb igatahes teleka heli seadetes valida digitaalse heliväljundi all Dolby Digitali.
Ja siis saab ka ressiiver aru, et DD 5.1 tuleb sisse.
Lihtsalt äpiga telekat vaadates lubab ainult PCM valida.
Niiet äpiga vist toimib... või on see juba ammu teada...
Tompa kirjutas: |
can860 kirjutas: |
Avastasin üllatusena, et filmiriiulis on osadele filmidele lisandunud valik "Vaata HD-s". Igati tervitatav nähtus (ärge näkku lööge kui see valik seal juba pikemalt on olnud). Kui nüüd veel 5.1 heli ka uue nutiTV menüüga toimima saaks, siis oleks päris hea juba... |
HD filmid on olnud seal algusest saadik. Aga jah 5.1 heli boksist välja ei tule. Ma Soovitan saata e-mail tugi@elion.ee. Mida rohkem meid on kes sellest veast teada annab seda parem! |
viimati muutis Six 05.12.2014 20:01:55, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 40 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
jägaja
HV Guru
liitunud: 06.08.2004
|
05.12.2014 20:02:05
|
|
|
Motorola S/PDIF annab vähemalt minu yamaha ressi jaoks DD 5.1 kenasti välja.
Seda on siin varem arutatud, et osad ressid saavad heli kätte ja osad mitte.
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine." |
|
Kommentaarid: 133 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
120 |
|
tagasi üles |
|
|
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
05.12.2014 20:29:26
|
|
|
Samsa äpiga on digiheli OK.
roller, arris osade ressiveritega DD,DTS töötab, osadega mitte, mina olen ka viimaste hulgas. Arendusele teavitatud, et tuleb mitmete resiiveritega selgeks teha, milles kala.
Mul uuem Yamaha, ei tule ei HDMI, Coax ega ka TOSLINK kaudu digi välja, ainult PCM.
|
|
Kommentaarid: 255 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
223 |
|
tagasi üles |
|
|
salatoimik
HV Guru
liitunud: 08.08.2006
|
06.12.2014 00:09:32
|
|
|
Kiire asjalik küsimus ka:
Kaua elion kavatseb Kanal8 veel testida (õigemini mida seal testida on? Seda, kui kehva kvaliteediga annab edastada?)?
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
|
olafsand
HV Guru
liitunud: 07.09.2007
|
06.12.2014 01:12:07
|
|
|
salatoimik, 8 on aktiivne siis iseenesest juba?
|
|
Kommentaarid: 60 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
57 |
|
tagasi üles |
|
|
jägaja
HV Guru
liitunud: 06.08.2004
|
06.12.2014 01:51:32
|
|
|
olafsand, jah.
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine." |
|
Kommentaarid: 133 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
120 |
|
tagasi üles |
|
|
Cloner
HV kasutaja
liitunud: 19.10.2004
|
06.12.2014 03:54:32
|
|
|
dentartu kirjutas: |
Cloner kirjutas: |
telefon oli sellel ajal taskus. Hea arendus, vaheta 5 korda kanalit et vahetusk, päris äge oleks kui telekas kah nii saaks, äkki ma ikka ei taha vaadata teist kanalit |
Mul aitas: logisin välja, ja logisin turvaliselt sisse ja oli korras.
|
Ma logisin nii mobiil id kui fb-ga ja ikka oli sama jama.
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
|
|