T29 eelis on see, et tal on niivõrd räme tornisoomus, et isegi T9 tankidel on raske seda peneda eest. Seega kui sa suudad oma kere ära peita ja sinu ning vastase vahel on piisavalt palju distantsi, siis T29 suudab väga edukalt ka mitme T9 tanki vastu positsiooni hoida. Enamus kaarte on kaetud erinevate hulldown'i võimaldavate küngastega, vrakkidega, lohkudega, kivide, pommikraatritega jne. Leiad õige koha üles oma liinil, siis on pool võitu juba käes.
Kõik muidugi väga tore, kuid T29 ei hoia mitte iialgi mitme tier 9 vastu mitte mingit liini... võibolla ainult siis, kui tal 1-2 tier 9 TD seljatagust katavad, kuid midagi sellist pole minu silmad veel näinud.
Hüva, siis ma ei tunne ennast enam nii äpuna oma IS'i seljas, mida absoluutselt kõik T6+ kodanikud igast asendist koinivad - nii ongi ette nähtud . _________________ Tšudes ne bõvajet.
IS torus on kõva purakas, aga pen, täpsus ja sihtimine sakib sajaga. Kere ja turret väga ei bounci. T29 klassi armorit pole mõtet loota. T29 on kindlasti parim T7 HT. _________________ Ostan 400-650W PSU (Platinum-Titanium) Liitu Binance'ga Liitu Honey'ga
mulle is meeldis. eks see on suuresti joppamise asi kuidas tank jooksma saab. is -ga mul küll sellist tunnet polnd et keegi koiniks. suht hästi põrgatas myrske ja kahuriga olin kah rahul. pidevalt oled ju eesliinil, sniperdamist tollega vaja teha pole ju
Kui sul mingi suurem vahemaa on vahel, siis see pole eriline t9 vastu seismine. Väiksema vahemaa peal ei huvita su hulldown kedagi, T9 sõidab peale lihtsalt ja kasutab ära su.
Muidugi vaadates enamus WOTi mängijaskonda, siis võib täitsa vabalt istuda 50m eemal T29ga kahe T9 vastu, kuna põmmpead ei taju peale sõita.
mulle is meeldis. eks see on suuresti joppamise asi kuidas tank jooksma saab. is -ga mul küll sellist tunnet polnd et keegi koiniks. suht hästi põrgatas myrske ja kahuriga olin kah rahul. pidevalt oled ju eesliinil, sniperdamist tollega vaja teha pole ju
Minu meelest pole tal ei soomust ega peni, mulle küll väga ei meeldinud kuigi mängitav oli.
Kes viitsib, vaadake selle replay'd, ma ütleks, et pime kana leidis epic tera...
http://wotreplays.eu/site/1320917#ruinberg_on_fire-priitr-is
1:08 lahingu algusest, hetkest, mil teen oma esimese, lõpuni sihitud lasu Tiger I pihta. Vaadake häääästi aeglustatult . _________________ Tšudes ne bõvajet.
Eile juhtus sarnane asi Su-14-2ga. Sihtisin KV4, mürsk lendas 3.5sekundit. KV4 tagurdas ja mürsk oneshottis kedagi, kes polnud spotitud ja istus KV4 varjus. Kes siis surma sai? Vastaste 13-90. _________________ Ostan 400-650W PSU (Platinum-Titanium) Liitu Binance'ga Liitu Honey'ga
Vbaddict loeb juba ammu andmeid otse mängu enda cache'ist. Ei pea tulemusi vaatama peale igat lahingut,
100% ta küll nii ei toimi. Siis kui oled uude lahingusse läinud ja sel ajal eelmine lahing lõppeb, siis ei laadi tihti tulemust üles. Vahepeal töötas paremini aga peale viimast patchi on jälle kalane. Dossieri laeb ta jah lõpuks kõigi lahingute tulemustega, aga "quick summary" all osasid ei näe.
Vbaddict loeb juba ammu andmeid otse mängu enda cache'ist. Ei pea tulemusi vaatama peale igat lahingut,
100% ta küll nii ei toimi. Siis kui oled uude lahingusse läinud ja sel ajal eelmine lahing lõpeb, siis ei laadi tihti tulemust üles. Vahepeal töötas paremini aga peale viimast patchi on jälle kalane. Dossieri laeb ta jah lõpuks kõigi lahingute tulemustega, aga "quick summary" all osasid ei näe.
Mul küll sellega probleemi ei ole, isegi olen samal ajal uues lahingus on ADU selle tulemuse ikka üles laadinud. Vaid siis kui arvuti on mõnikord kokku jooksnud ja sisse saan alles, siis kui lahing on läbi saanud, siis seda tulemust sinna ei teki. Probleem vaid adu installiga, kuna mu Norton teatab, et see fail on nakatunud. Esmainstalli ajaks olen pidanud Nortoni kinni keerama...
Tegin eile x5 ekspi puhul 3 premmipäeva missiooni ära, pm mängisin kõik masinad läbi, mis garaažis olid. T67ga (harjumatu nimetada vana T49-t) tuli päris huvitav mäng välja, ammo otsas ja 2 tire6 masinat veel alles. Poleks alguses suvalt tühja paugutanud, oleks korralikuma dmg saanud.
http://wotreplays.com/site/1325470#airfield-riqpiku-t67
Mina jälle ei jõua ära imestada, kust need mängijad tulevad, kes esimese 3 mängu jooksul Ace tankeri kätte saavad. Antud juhul küll sai palju mooduleid T29 peale üle tuua, kuid siiski... Ma pean tavaliselt mitusada lahingut sama tankiga enne pidama. Oli eeskujulik diagonaalis kere vastase poole hoidmine Muidu T32 kere soomus on pigem vilets.
Ainuke mod mida veel igatsen on heliga kuues meel. Vahepeal on olnud selliseid hetki kus pole kindel kas pirn põles või ei. Kasutan QB lihtsat ja puhast modpacki ning see kuuenda meele heli oleks hea lisa.Kõik muud modid on üleliigsed segajad.
Sellist pidu ja pillerkaari nagu mõne youtube videos Modide näol esineb ei salli üldse.
Situatsioon 1 - oled võrdse vastasega linnalahingus (ümber vaid majad). Kuidas käituda, kui mõlemad tulevad nurgatagant samal ajal välja ja näevad siis üksteist. Paned esimese paugu kirja ja edasi? Nurgataha? Jääd ootama? Ootama jäädes võib juhtuda, et vastasel reload kiirem ja saad rohkem tuld. Samas kui nurgataha minna, siis vastane ehk ei lähe ning kohe kui tahad välja vupsata ning lindiotsa välja pistad, lastakse track maha ja nii kuni surnud oled.
Situatsioon 2 - istud SPG'ga @ tagalas metsas kusagil. Lased ühe lasu kellegi teise spotitud vastase pihta (jääb ellu). Spottija saab surma ja vastane kaob radarilt, aga näed, et keegi liigub sinna ja peaks peagi taas vastast nägema. Samas teises mapi ääres on üks vastane näha. Kas jääd ootama, kuni see sama uuesti spotitakse, kuna sihik paigas või sihid uude kohta ja ootad seal jälle selle 5-6-7-mis iganes sek, kuni sihik paigas?
Mis mängides niisama silma jäänud - TOG vennad tunduvad maunid. Panevad pea-ees 3-4 vastase sisse ja kestavad seal 10 sek. Ilmselt 1400 vms HP teevad liiga enesekindlaks. Teine asi - isegi mingid Tier 8 vennad panevad alguses täie lauluga mingite kaljude pealt alla ja kohe track vigane + 69% HP left. Cmon... My 2 cents. _________________ Täpne 3D skanneerimine | Aerofotod | Aerovideod |
1. Linnavahel Heavyga = sidescrape on üsna efektiivne sellises seisus, meelitad lasu välja suure nurga all oleva küljega Ja ma laeks Prem moona sellisel juhul. Ja kui sinul on juba HP(näiteks vaenlane 700 HP ja sina 1200 HP) eelis siis julgemalt peale suruda. Tähtis on see, et sina saaks mängu tempot dikteerida.
2. Kõik oleneb millise väärtusega masinate vahel valida on. Kui uus sihtmärk on ohtlikum su tiimile või takistab kriitilise tähtsusega edasi liikumist siis valiks uue sihtmärgi ikka.
Kõik oleneb situatsioonidest. Ma pole õige inimene kedagi õpetama kuid mina käituks nii.
Sa pead vaata mis olukord on kui sa selle võrdse vastase avastad. Paned paugu kirja obv aga siis pead vaatama mitut asja. Esiteks kus sa oled. Võib juhtuda et koht on nii kehva et pead kindlasti tagasi minema. Kui on vastaseid palju siis võib arvata et hakkad igast kyljest tina saama kui sa sinna passima jääd. Ja pealegi ei pruugi kõige targem ainult sellele vastasele keskenduda. Kui teil on veel tanke linnas siis teised ehk saavad kusagilt paremast kohast lasta. Kui sa kohe ei tea mida teha siis alati turvalisse kohta taganemine on targem, lased olukorral settida ja vaatad mis saab. Yldine seis suuresti määrab mis mõistlikum teha on. Imho
Spg. Kui näed et uus spotter kimab sinna siis obv jääd sihikuga sinna kus vastane kohe nähtavale peaks tulema. See pidev artyde pendeldamine oma sihikuga on ylijama. Kui ma ise spotin ja näen et arty toetab siis ma eeldan et ta toetab edasi. Arvatavast yritan träkkida ja jube pettumus oleks kui arty juba järgmisesse kohta oma sihikut lohistab
Situatsioon 1 - oled võrdse vastasega linnalahingus (ümber vaid majad). Kuidas käituda, kui mõlemad tulevad nurgatagant samal ajal välja ja näevad siis üksteist. Paned esimese paugu kirja ja edasi? Nurgataha? Jääd ootama? Ootama jäädes võib juhtuda, et vastasel reload kiirem ja saad rohkem tuld. Samas kui nurgataha minna, siis vastane ehk ei lähe ning kohe kui tahad välja vupsata ning lindiotsa välja pistad, lastakse track maha ja nii kuni surnud oled.
1on1 oled ja sul reload parem, siis lihtsalt sõidad peale ja DPMid ära. See oleneb nii palju sellest, mis tankid on jne.
Situatsioon 2 - istud SPG'ga @ tagalas metsas kusagil. Lased ühe lasu kellegi teise spotitud vastase pihta (jääb ellu). Spottija saab surma ja vastane kaob radarilt, aga näed, et keegi liigub sinna ja peaks peagi taas vastast nägema. Samas teises mapi ääres on üks vastane näha. Kas jääd ootama, kuni see sama uuesti spotitakse, kuna sihik paigas või sihid uude kohta ja ootad seal jälle selle 5-6-7-mis iganes sek, kuni sihik paigas?
Oleneb jälle artyst ja mängu üldisest kiirusest.
Mis mängides niisama silma jäänud - TOG vennad tunduvad maunid. Panevad pea-ees 3-4 vastase sisse ja kestavad seal 10 sek. Ilmselt 1400 vms HP teevad liiga enesekindlaks. Teine asi - isegi mingid Tier 8 vennad panevad alguses täie lauluga mingite kaljude pealt alla ja kohe track vigane + 69% HP left. Cmon... My 2 cents.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.