Tegin üle pika aja bätiga ühe mängu. Ace tanker, aga vaadake intacti tiimikaaslase dämmi... aga ekspi mul rohkem, hea näide kui oma targeti ise spotid.
Eile hakkasid mul tekkima mingi imelikud fps dropid 80ne pealt 3-9 peale. Mingi kerge lahendus ka sellele?
Mõõda GPU-Z-ga videomälu kasutust. Kui väga täis on, peab detailsust või reso langetama.
No enne pole sellist jama olnud (eile siis hakkasid anomaaliad), settingud on ka suht tavalised. FPS drop on mingi 5 sekki ja siis vaikselt kerib üles tagasi. Vb mingi modide jama? Aslain recommended mod pack on peal.
Spoiler
Spoiler
Automaatselt soovitab muidu mäng kõik high peale.
Arvuti spec:
Processor: Intel(R) Pentium(R) CPU G3420 @ 3.20GHz
Memory: 8 GB RAM
Hard Drive: KINGSTON SSD 120 GB, SATA-III
Hard Drive: WDC HDD 1000 GB, 5400 RPM, SATA-III
Video Card: ATI Radeon HD 6870 Series (1 GB)
Operating System: Windows 7 Ultimate 64-bit
No kui enne pole olnud, siis tasuks vaadata üle nt GPU ja CPU temperatuurid. Kui need on normis ja asi pole throttlemises, võiks modide folderi korraks ära liigutada, et vanilla mängu perf katsetada. _________________ WoT StatsTwitch Stream
No kui enne pole olnud, siis tasuks vaadata üle nt GPU ja CPU temperatuurid. Kui need on normis ja asi pole throttlemises, võiks modide folderi korraks ära liigutada, et vanilla mängu perf katsetada.
Tempid olid jah normis. Katsetan siis ilma modideta.
Kui selle esimese kuulirahe selga sain, siis mõtlesin, et ongi kõik, aga sai veel mängida ka.
Siis kui E25 välja ilmus, jooksis mäng kokku ning hakkas tööle siis, kui tank oli hävitatud. Ma olen kuulnud, et ka teistel on seletamatuid kokkujooksmisi olnud. Kas kõik kellel mäng hangub ca 10 sek on ka SLI videokaardid või mängivad ühega?
Ravenclaw, ma pidasin rohkem silmas seda, et mürsk säilitas oma peneväärtuse nii kaugele - üle poole kaardi on rikošett tappev T-62A lask loomulikult.
Ok selle kohapealt point täitsa õige et pärast rikošetti peaks mürsu pene ja damage vast nats langema. Küll nad jõuavad seda veel nerfida kui vingumine suureks läheb. Endal seni rikošetiga pole õnnestunud kedagi maha lasta ja omast arust ise pole ka kuuli nii saanud Treening ruumis sai paar korda seda proovitud, nii et E100 pealt sihitud vastase tanki, enamus rikošete kiskus taevasse minevat, mitte maad ligi edasi liikuma.
Teoorias heat mürsud saavad bounci minna nii, et nad jäävad terveks ja seega säilitavad ka kogu oma pene väärtuse.
Kus on loogika? Eile peale BIA skilli aktiivseks saamist laseb mu hellcat täiesti villast. Praktiliselt pooled lasud lendavad isegi seisvast sihtmärgist kas üle või põrandasse (ise seisan ka paigal ja lasen sihikul miinimumini taanduda)...
Kus on loogika? Eile peale BIA skilli aktiivseks saamist laseb mu hellcat täiesti villast. Praktiliselt pooled lasud lendavad isegi seisvast sihtmärgist kas üle või põrandasse (ise seisan ka paigal ja lasen sihikul miinimumini taanduda)...
See BIA ongi suhteliselt mõttetu asi, mul küll kõigil masinatel on ta olemas peale STB ja STBle ma ei panegi või panen kui 5 skill on käes. BIA ei anna sulle silmaga nähtavalt mitte midagi juurde.
Ainult autoloaderitel või kahe laadijaga + vent + ratsioon vähendab ta tiba laadimisaega.
Kus on loogika? Eile peale BIA skilli aktiivseks saamist laseb mu hellcat täiesti villast. Praktiliselt pooled lasud lendavad isegi seisvast sihtmärgist kas üle või põrandasse (ise seisan ka paigal ja lasen sihikul miinimumini taanduda)...
Hellcat on suht algusest saadik selline olnud. 90mm gun trollind endalgi. _________________ http://www.lossirestoran.eu/
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.