Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Path of Exile [Eesti gildi info esimeses postituses] märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 48, 49, 50 ... 96, 97, 98  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Gangrel
HV kasutaja
Gangrel

liitunud: 11.07.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.09.2014 19:30:10 vasta tsitaadiga

Oma eelmise postituse täienduseks lisan veel mõned lingid uutele tegelastele mis kuluvad PoE juures ära:

http://poe.xyz.is/ - pm PoE AH (Auction House)
http://exilestats.com/ex/ - valuuta kursid
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/624695 - relva dps kalkulaator
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/994393 - offline skiltree kalkulaator. Näitab täpsed buildide statistika ja saad eraldi faile salvestada. Hea buildi planeerimiseks
http://pathofexile.gamepedia.com/ -PoE wiki kulub ära kui midagi spetsiifilist tahad teada. Nt osade skillide juures tuleb arvestada, et mängu enda tooltip dps on ebatäpne ja ei kajasta reaalsust. Nt molten strike nimeline gem näitab tooltipis ainult melee löögi osa. Projektiilide dämmi ta üldse ei kajasta. Endal on excelis eraldi kalkulaator mis välja arvestab.

EDIT: https://code.google.com/p/procurement/ - pm programm mis võimaldab kiirelt ja efektiivselt oma kraami turule panna.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Martman
HV vaatleja

liitunud: 07.05.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.09.2014 20:29:32 vasta tsitaadiga

5+ post Gangrel thumbs_up.gif

Lisaksin sinna veel tõrtsu mugavama variandi online skilltree kalkulaatorist - https://poebuilder.com/
Ja kellel plaan on ikkagi tõsisemalt mõnda hardcore liigat ragistama hakata, siis soovitan kindlasti endale mõned macrod enne tekitada

F2 = /remaining - näitab mitu monsterit zones/mapis on veel elus
F3 = /oos (out of sync) - toob su characteri välja serveri ja sinu enda positsiooni vahelisest nihkest
F4 = /itemlevel - näitab itemi levelit (enne pead kursori itemi kohale viima)

XButton1(backi nupp hiirel) logout macro - logib nupuvajutusega välja

5-minutiline macro installimise õpetus siin: https://www.youtube.com/watch?v=H_hirS7jrFU

Macrod kindlasti abiks ka softcore liigades, eriti 3 esimest, aga logout macro hardcores on musthave (eriti meleedel ja eriti beyondis), kui ei ole sihilik plaan uuesti ja uuesti rerollida icon_smile.gif


viimati muutis Martman 10.09.2014 23:07:22, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Gangrel
HV kasutaja
Gangrel

liitunud: 11.07.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.09.2014 21:26:06 vasta tsitaadiga

Poebuilder on kah hea variant aga hetkel ei julenud soovitada- vähemalt kui 1.2.0 skiltree muudatus tuli siis oli ta veits bugine ja kippus jama ajama kohati. Lisaks tolle saidi omajal on ka probleeme serveri rendimaksuga (ei saa piisavalt annetusi) ja paistab suht läbipõlenud olevat, mis tavaliselt viib ka lohakuseni. Hetkel muidu tundub jälle korras olevat.

Macrod on jah nummid asjad HC-s. Softis muutuvad nad olulisemaks end-games ehk lvl 83+ kui see -10% XP "surma maks" võib sageli tähendada mitme tunni töö raisku minekut.

EDIT: Muidu 5+ post macrode kirjeldamise eest. Ise pole neid kasutanud ja ei osanud midagi asjaliku seal soovitada. thumbs_up.gif
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Syncmahv
HV Guru
Syncmahv

liitunud: 01.01.2006




sõnum 11.09.2014 17:52:39 vasta tsitaadiga

Sai ka jälle alustatud, viimati vist pelasin beta ajal 2011a. icon_eek.gif Siiani on kõik ilus ja huvitav, läksin evasion rangeri teed esialgu.
Kommentaarid: 108 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 102
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
[raVen]
HV kasutaja
[raVen]

liitunud: 30.01.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.09.2014 14:43:09 vasta tsitaadiga

Duelistiga endgames, hea kõrge DPSiga bossimischar, aga endgame kohta elu madal, nii et hakkan passiive survivali peale respeccima. Resistid nii 80-85% mercilessis, ainult chaos miinustes.
Hetke skillid:

Rünnak: Double Strike + Melee Physical Damage + Life Gain on Hit + Multistrike (pole 5-linki Melee Splashi või Faster Attacksi lisamiseks, aga leveldan ka neid)
Kaitse: Cast when Damage Taken + Molten Shell + Rejuvenation Totem + Increased Duration
Aurad: Hatred + Herald of Ash + Reduced Mana Cost (Leveldan Hastet passiivselt ja Blood Magicut juhuks, kui 3 aurat tööle saan)
Mobiilsuseks Leap Slam.

Proovisin Dual Strike ja Melee Splash kombinatsioone ka, aga osutusid Double Strikest aeglasemaks. Tuleviku ründeskilliks leveldan Reavet, hetkel ei saa kasutada, kuna kasutan kirvest.
Üldiselt ajasin kogu mängu läbi kauplemata, alles Lv60 soetasin 16 chaose eest Wings of Enthropy kirve (hea dämm, 2H dualwield) ja Belly of the Beast armori (+35% elu ja näpuotsaga resiste).
Lisan eelnevatele headele nõuannetele mõned põhitõed, kuidas algaja orbe teenida saab. Exaltide maast leidmist võibki ootama jääda, palju lihtsam on koguda chaoseid ja neid vajadusel vahetada.

Koguda tasub Alteratione, neid saab siniseid asju vendorile müües ja siis Transmutationide eest ostes (aeglane) või magic findiga siniseid ja kollaseid idenditud asju vendorile müües (kiirem ja mugavam, aga päris alguses põletab idendiscrollid kiiresti läbi).
Asju korjates pigem eelistada väikeseid asju, sest makstakse niikuinii ühepalju ja väikeseid mahub korraga kotti rohkem, ei pea nii tihti linnavahet nõeluma.
Alati tasub üles korjata kõik itemid, millel on kõik 3 värvi omavahel lingitud (selle eest saab vendorilt Chromaticu) ja 6slot itemid (7 jewelleri).
Pudeleid ja vb ka muud träni (nooled äkki) ca 3tk ühesugust korraga vendorile müües saab vastu klass kangema samasuguse itemi.

Alteratione on juba lihtne müüa teistele mängijatele (15-16:1chaos) või osta vendorilt nende eest esialgu Jewellere ja siis Fusione, mida saab iga kell 2:1 Chaoseks vahetada.
Hindu tasub muidugi jälgida, veidral kombel püüab enamus kokkuostjaid orbe osta madalama hinnaga kui vendor (kehitab õlgu). Niimoodi passiivselt ca 100 chaose jagu valuutat kokku ajanud.
Ise kasutan poe.xyz.is hinnavõrdluseks, osta pole sealt siiani proovinud, aga katsun mängus sama hinnaga hakkama saada.


viimati muutis [raVen] 19.09.2014 19:47:25, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 18 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 18
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Verdungo
HV vaatleja
Verdungo

liitunud: 04.02.2014




sõnum 19.09.2014 14:57:55 vasta tsitaadiga

Mida sa aoe skillina kasutad? Tulevikus reave okei, aga praegu ajad ainult multistrikega läbi? Sellep soovitasingi melee splashi, asenda life gain on hit ja clearid kiiremini.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
karm
HV vaatleja

liitunud: 23.09.2003




sõnum 19.09.2014 15:45:12 vasta tsitaadiga

Alustasin Witch-summoneriga ja lvl 40 hetkel ning tundub kuidagi väga tuim icon_sad.gif

Kasutan praegu zombiesi ja suuremate pakkide juures panen skeletonid ka välja (hetkel 8 max), leidsin maast tabula rasa ja zombid+skeletonid on lingitud kõik erinevate minion buff skillidega (resists+life+damage+life on hit)
Spellina kasutan freeze pulse (LMP-ga lingitud), aga suuremate pakkide juures tegelen siiski ellu jäämisega ja ringi ratast jooksmisega (tegelt 1k elu, 174 energy shieldi ja resiste kasutan vastavalt nopriku guidile, hetkel 60+ fire ja 50+ coldi, kuna crueli act 1-s)

Aga vaikselt hakkan kahetsema et sellise buildi valisin, videodest vaadates tunduvad igast melee attackid ja hüppamised palju huvitavamad ning väga ei kujuta ette kuidas ma act 1 viimase bossi cruelis isegi maha saan, kuigi zombidel on ~1k elu juba, aga igasuguse suurema aoe dammi peale surevad liiga kiirelt (Ehk peaks raise spectre mängu tooma skeletonide asemel?). Zombide taas elustamiseks (kui corpse ei ole) kasutan desecrate-i. (mida muidu kasutan selle tüübi välja toomiseks kes minionidele boonust mõneks sekundiks annab)
Kommentaarid: 9 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
[raVen]
HV kasutaja
[raVen]

liitunud: 30.01.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.09.2014 15:12:17 vasta tsitaadiga

Jah, ainult multistrike. Molten strike on ka, aga see pole millegi kasulikuga lingitud (natuke slotiprobleem ka, gemme juba on). Sellepärast Reavet leveldangi, aga pole sobivat relva leidnud.
Proovin uuesti melee splashi switchida, kuigi hetkel max 4slot - kusjuures leidsin just esimese 6link valge eva armori ja nuputan, kas oleks mõistlik kasutusele võtta või vahetada def armori vastu. 3tk 5link int armoreid on ka kogunenud, kui keegi peaks vajama.

Karm, melee on päris fun, mul duelist esimene melee (kuigi maradöör oleks parem tank), varem tegin damage over time eva rangeri ja cold/fire crit witchi.
Kui palju eest ära jooksed, tasuks kaaluda Searing Bond damage over time tootemit, see tundub väga tugev olema (sisuliselt ainuke asi, mille peale ma pottima hakkan, ja kiiresti).
Kui rampages oled, siis mul on natuke minioni geari vist kogunenud, kui maha pole müünud. IGN iDueli

Edit: Melee Splash on pakkide hävitamiseks tõhus tõesti. Dual Strike teeb küll 1,8k rohkem dämmi, sest Double Strike ei arvesta mu kirve off-hand chaos damaget, aga tundub tublisti aeglasem. Bossimiseks saab splashi millegi singletargetima vastu vahetada.

Edit 2: Nonii, vahetasin 6l evasion armori defense armori vastu, elu on küll Belly of the Beasti arvelt ca 300 vähem ja armori statid võiks ka paremad olla, aga 6-linkisin Dual Strike + Melee Physical Damage + Multistrike + Faster Attacks + Melee Splash + Life Leech ja nägu läks lausa nii naeru täis, et võiks 2 exalti 5link korraliku relva peale kulutada küll. 11,5k dämmi, Herald of Ashiga ignite ja leegioni uniiksaabastega 15% lisadämmi süüdatud vastastele. CWDT vahetasin välja Immortal Call + Enduring Cry + Increased Duration, eluspüsimine mõnevõrra parem juba.
Kommentaarid: 18 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 18
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Bullzeye
HV vaatleja
Bullzeye

liitunud: 27.08.2009




sõnum 20.09.2014 17:38:07 vasta tsitaadiga

Minu arvamus mängust - Esimesed nädal aega oli tõesti väga-väga huvitav, aga see pidev grindimine ja actide kordamine on meeletult tüütu ja igav, oleks siis vähemalt mingi pvp element juures kui ringi jooksed ja leveldad. Ei suutnud mingit kindlat eesmärki leida seda mängides, vaid leidsin 2 asja mida teha: korrata ja korrata ja veelkord korrata acte ning lootida, olen pettunud icon_sad.gif
-edit- parandage, kui eksin. Võib-olla ei avastanud ma piisavalt mängu
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
486
HV Guru

liitunud: 19.04.2004




sõnum 20.09.2014 17:46:24 vasta tsitaadiga

Kui kaua sa ühte mängu mängida tahad, elu lõpuni? Tasuta mängu kohta ületab kõik teised ja isegi D3.
Diablo 2 ka mängisin kuni hellini ja siis veel paari altiga üks ring ja kõik.

_________________
zero
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
[raVen]
HV kasutaja
[raVen]

liitunud: 30.01.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.09.2014 18:00:28 vasta tsitaadiga

PVP on täitsa olemas, mitmes eri kategoorias. Ise olen proovinud ainult no-pain-no-gain varianti teiste buildidega võrdlemiseks, aga olemas on veel party vs party ja cutthroat, milles kaotaja pillab oma equipi.
Väljakutsumiseks parem klikk charil - invite to PVP - info: http://pathofexile.gamepedia.com/Player_Versus_Player
See 3 acti praegu on täitsa ilusti detailideni viimistletud ja arendusega tegeletakse pidevalt, muidugi oleks vahva, kui tuleks neljas ka või muud suuremat lisacontenti olemasoleva täiustamise kõrval.
Muidugi on palju korra mängijaid, aga palju on ka neid, kes mängu atmosfääri ja detailsust hindavad, aastast aastasse mängivad ja eri builde proovivad. Nemad ajavadki turul hinnad nii kõrgeks,
et esmamängijal pole suurt võimalust midagi korralikku soetada (esimesed päris head dropid saab vb alles endgames 70+).

WoWe ja LoLe pole ausalt öeldes tulnud pähegi proovida, kunagi mängisin üht korealaste MMORPG'd, milles kaubandus oli isegi veel olulisem - aga see kippus rohkem pay to win olema (kah free to play sildi all).
Ning lõpuks muidugi häkkisid pilukad mu konto ja tegid tühjaks vaatamata mitmekordsele turvamehhanismile, GM'idest kasu polnud ja rohkem ei viitsinud.
Path of Exile on tunduvalt paremini korraldatud, kui konto kaotakski, võib vabalt uuesti alustada.
Kommentaarid: 18 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 18
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
thargun
Kreisi kasutaja

liitunud: 05.11.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.09.2014 21:35:40 vasta tsitaadiga

Ma loodan, et nad ei tee veel ühte kuradi acti lisaks, isiklikult selle mängu juures vihkan A3 uusi alasid,(libary,garden jne), selle pärast ei taha kohe kuidagi uut tegelast teha, bljää jälle roni 3 korda läbi selle kuradi tobeda A3e
Selle mängu point ongi loot,loot,loot, aga mappides ei kipu kohe kuidagi seda looti tulema, suht nüri grind on mappimine
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
[raVen]
HV kasutaja
[raVen]

liitunud: 30.01.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.09.2014 23:10:05 vasta tsitaadiga

Millalgi ikka teevad, online mängude eripära ongi pidev arendus ja sisu lisamine tsüklitena. Eks act3 võik parem olla, aga juba valmis sisu keegi kustutama ei hakka. Teoreetiliselt sobiks act2 ja act3 vahele ühtlustamiseks mingi vahepala teha. Gardenis tuleb klaustrofoobia? icon_smile.gif Kuskile otseselt elama jääma ei pea, levinud on public partyga kiire läbijooksmine (1 raskustase ca tunniga läbi) ja farmimine mõnel parema expiga mapil - act1 Ledge, act2 Fellshrine Ruins, act3 Docks - kõik suhteliselt kiiresti teed järgides läbi joosta ja resettida (ctrl+click uksel/waypoindil > new). Hetkel farmin ka Docksis, kuigi exp penalty juba peal ja leveldamine suht aeglane. Mappe olen mõned proovinud, valgetega pole vist muud suurt midagi peale hakata peale selle, et alchemyga kollaseks ja siis tõuseb ka droprate. 1 kräpi uuniku saanud ja paar korda chaos dämmiga bossidelt lõuga (resist on mul -60), ei teagi, kas enne respeccimist tahan jälle proovida - või kui, siis 0% pealt.
Kommentaarid: 18 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 18
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
thargun
Kreisi kasutaja

liitunud: 05.11.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.09.2014 23:33:58 vasta tsitaadiga

osad mappide bossud ongi skippimiseks, jungel vally, uus merveil , museum, neid on lihtsalt mõttekas vältida, surma saamis tõenäosus on suur ja dropivad nagunii hunniku pahna
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Gangrel
HV kasutaja
Gangrel

liitunud: 11.07.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.09.2014 00:04:02 vasta tsitaadiga

thargun kirjutas:
Ma loodan, et nad ei tee veel ühte kuradi acti lisaks, isiklikult selle mängu juures vihkan A3 uusi alasid,(libary,garden jne), selle pärast ei taha kohe kuidagi uut tegelast teha, bljää jälle roni 3 korda läbi selle kuradi tobeda A3e


Jäta siis kohe PoE maha. Act 4 tuleb kindlasti- arendusdokumendid lekitati suvel ühe tuntud datamineri poolt. Seal samas teemas mainis ta ka mastereid ja hideoute ennem kui hype masin üldse neile vihjama hakkas. ETA Act neljale tõenäoliselt 2015 aasta esimene või teine kvartal.

tsitaat:

Selle mängu point ongi loot,loot,loot, aga mappides ei kipu kohe kuidagi seda looti tulema, suht nüri grind on mappimine


VALE. Mina ütleks, et mängu point on hoopis erinevaid alte pidevalt planeerida, aretada ning lõpuks valmis teha ja seejärel kogu tsükliga otsast peale alustada. Reroll is king. Nodi mida sa hangid on kõigest vahend eesmärgini jõudmiseks. See mingi D3 ei ole kus ehitad mingi ühe nässaka omale valmis ja siis jäädki sadu tunde teda toksima kuna respec on lõpmatu, kõikide sama klassi tegelased on koopiad üksteisest ja ainuke tõeline vahe tuleb geariga seotud numbrite suuremaks ajamisest. SAMAS mõni teine ütleks ,et PoE mõte on üldse pidevalt ladderitel võistelda ajutistes kolme kuulistes liigades. Kolmas jorss marsiks üldse sisse ja kärataks, et olge vait, kõik olete lollid- mängu point on võistlus hooaegadel auhindu välja teenida koos kõvatamise õigusega. Viimaks neljanda tüübi jaoks on elu ja surma küsimus, et saaks mängus miljardäriks ja ostaks kokku siis parimat kraami.

Tegelikult tõde on, et kõigil on õigus- PoE-l on palju aspekte ning palju oleneb indiviididest mida oluliseks peetakse. Kuid seda viga ei maksa teha, et varustuse kokku kühveldamine on ainuke ja kõige olulisem aspekt mängus.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Martman
HV vaatleja

liitunud: 07.05.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.09.2014 04:13:17 vasta tsitaadiga

Act4 lõhna ikka ja jälle ajanud, mingi ennustus oli, et 2014 lõpp/2015 algus. Isiklikult arvan, et pärast Rampage/Beyondi lõppu ehk siis ajutise liigade vahepeal oleval ajal. Eks tegelikult ole palju tähtsamaid asju (balance ja optimizing), mis enne improve võiksid saada. Aga nendel aladel on arvatavasti täiesti iseseisvad arendustiimid.

Hardcore liigades on tõesti teatud bosside skippimine mappides isegi soovituslik, kui enda võimekuses kindel ei ole. Naasen just grupist milles üheks mapiks oli Necropolis, kus üks tüüp merveilil rippis, kuigi soovitasime ebakindlatel heaga eemale hoida, sest seal läheb üsna inetuks.

Gangreli jutt mängu poindi kohalt on spot-on. Tuleb leida endale kõige atraktiivsem aspekt mängust, olgu see siis pidev noobide rerollimine ja buildide katsetamine, mänguvaluuta hoardimine ja äritsemine, ühe mehise characteri tippu leveldamine. Kõike seda ma soovitan siiski teha "ajutistes" kolme kuulistes liigades, kuna mängu "melu" n-ö toimub ikkagi nende liigade ümber. Minu arvates, pole midagi paremat, kui enda buildi etteplaneerimine ja seejärel buildi elluviimine.

Kutsun ka kõiki Beyondis guildiga liituma. Aitame bossidega, mängukäigus tekkivate küsimustega ja muu säärasega. Unistus oleks eestlastest Beyondis töötav mapping grupp kokku panna. HVst on mõni mees juba tilkunud, kuid ootaks veel juurde icon_biggrin.gif .

Nimi mängus: Rootalicious
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Gangrel
HV kasutaja
Gangrel

liitunud: 11.07.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.09.2014 09:14:59 vasta tsitaadiga

HC liigades lisaks teatud bossidele on ka nüüd lisandunud meistrite missioonid. Ma ise ehitan alte tavaliselt HC emaliigas- teeb early ja mid game leveldamise huvitavamaks. End-games siis jolon mäppidega seni kuni surma saan ja viin buildid lõpuni softi liigas.

Igatahes mu viimase ringi kogemus oli, et Haku võib minna ja pihku panna. Olen siis cruel act 3-s ja kohtan Hakut. Nii saan missi- esialgu tundub standard pakett. Ei mingit timerit, leia vaim ja too tagasi. Nüüd tema mapis vaatan, et okei, fracture on peal- no problemo. Tasa ja targu jõuan kaugele. Kõik sujub ilusti ja leian vaimu. Nüüd tagasiteel vaatan, et okei, spirit spawnib kolle. Samuti ei ole probleem- panen quicksilveri sisse ja jooksen. Mida ma aga tähele ei pannud, oli et spiritil oli veel üks mod- taaselustab kollide laipu. Kuid ma sain sellest aru siis kui ma jõudsin ruumi kus oli altar olnud mille ümber umbes 20 pealine golemi kari, kes omakorda olid jagunenud siis umbes 40 pealiseks karjaks. BOOM, spiriti rõngas läheb lahti, järsku ma olen ümbritsetud neljakümne golemiga kellele lisandusid veel alchemistid. Kõik nad muidugi fracturisid jälle. Paanikas vajutasin quartz flaski ja jooksin läbi karja AGA valesse suunda ning kokkuvõttes suutsin ennast nurka mängida ühte väiksesse kongi (mapi tyyp oli act 1 vangla põhjal). Niisiis ma istusin seal, kongis väljas sipsib golem/alchemist army OF DOOM ja iga hetk on spirit veel kongi sisse spawnimas oma enda kolli karja. Kõik nad muidugi fracture modiga. Ega midagi- ma ei ole alt+f4 usku ja otsustasin välja pressida. Mingi imega suutsin läbi karja põigelda ja viimane lõpp tolles mapis oli nagu mingit stseen filmist "Saving private ryan"- kollide hord kannul, spiriti enda kollid ka juurde spawnitud ja alchemistide pommide miinipilduja tuli mu kannul. Ise ma siis vähem kui veerand elude ja tyhjade elu taastamis pudelitega väljapääsu juures.

Igatahes IMO see koomiks on peaaegu üks-ühele kirjeldamaks mu olukorda. Surm kindel, et in-games tegi mu spirit samasuguseid grimasse kui tolle fracture karja otsas otsustas need restuareerida. "Talamoana motherfucker" indeed. icon_lol.gif http://i.imgur.com/4qsp0gN.jpg

Tal ka teisi tabavaid koomikseid. Main directory: http://joeduncan123.imgur.com/all/
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Verdungo
HV vaatleja
Verdungo

liitunud: 04.02.2014




sõnum 22.09.2014 11:03:43 vasta tsitaadiga

Rääkides mappimisest, siis low level (66-69) peale ei ole mõtet currencyt kulutada, ehk mõni transmute/alt siia sina, aga alche mitte. Ühtlasi tuleb valida mappe, mis oma layouti ja packide suuruse kohapealt on kõige optimaalsemad ning lõpuboss ka kirves ei oleks. PoE redditis liigub väga head infot selle kohapealt ning üldiselt ka palju arukat lugemist. Kui tohib, siis lingi otse teema mappimise kohapealt. 1. postis on suur hunnik infot sellest mida ma just rääkisin.

http://www.reddit.com/r/pathofexile/comments/2h0pum/from_6680_what_are_the_best_maps_to_do_and_what/
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Metsjeesus
HV Guru
Metsjeesus

liitunud: 12.07.2004




sõnum 22.09.2014 11:30:54 vasta tsitaadiga

See eilne post on hea jah. Ma isiklikult toppisin pea 20 mapi guildstashi, et alustajatel 66st hakkaks kohe võimalus pihta map pooli kasvatamiseks. Transmute and go.
Ma ise olen tharguni tyypi "ah fakk jälle a3". Alati lasen a3 välja, siis mitu lvlit dockis ja siis kiirelt läbi.

_________________
Füsioteraapia alane hindamine & nõu ¤ treeningfilosoofia & toitumine ¤ kaela- ja õlavöötme lihaspingete leevendamine
Kommentaarid: 108 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 94
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
[raVen]
HV kasutaja
[raVen]

liitunud: 30.01.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.09.2014 14:55:03 vasta tsitaadiga

Istusin eile hideoutis craftivate lv8x-9x tegelaste täispeos ja soolosin dokkides 76-le, tänu kõrgendatud mäpiraskusele mobe-bosse paksult täis ja täitsa expatav, kui dmg peale hakkab.
Ühtlasi annab seal ilusti mastereid farmida, ideepoolest on nad Battlefronti uksest sisenedes järgmise suurema platsi keskel oleva risti ümber. Tõsi küll, suures poes olles hakkasin Talamoana-questide
soolot vältima, korra sai koledasti monsterite sisse kinni jäädud ja kuidagi, äkki Leap Slami abil välja hüpatud - seal oleks vist abiks see "your movement is not blocked by enemies" pott.
Mappimist võiks vaadata, kui keegi viitsib mingeid madalama otsa siniseid ragistada, võiks kopereeruda. Omalgi kipuvad juba stashi ummistama ja sain ka esimese uniigi - lv66 Crypt
24 monsterilainega (the Cowards Trial).
Kommentaarid: 18 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 18
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Verdungo
HV vaatleja
Verdungo

liitunud: 04.02.2014




sõnum 22.09.2014 18:21:22 vasta tsitaadiga

Trialit on mõttekas üritada alles seal 80+ piirimail. Beyond mobid + see hunnik seal on ripivääriline ettevõtmine.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Metsjeesus
HV Guru
Metsjeesus

liitunud: 12.07.2004




sõnum 24.09.2014 10:46:10 vasta tsitaadiga

Oleneb mis tegelane...mul oli trial selline, et silmad kinni ka ei eruta.
Lasin aegajalt yhe ice shoti ja kogu ruum põles maha. Bossi avastasin siis, kui tal elud poolepeal olid ja vahepeal juba whispisin, et kaua see jama kestab... icon_biggrin.gif

_________________
Füsioteraapia alane hindamine & nõu ¤ treeningfilosoofia & toitumine ¤ kaela- ja õlavöötme lihaspingete leevendamine
Kommentaarid: 108 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 94
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Minttunator
HV kasutaja
Minttunator

liitunud: 13.04.2007




sõnum 01.10.2014 11:29:42 vasta tsitaadiga

Tahaks samuti siinkohal kiita uut expansionit! Ma olen hingekirjas olnud 2012 suvest (closed beta) alates ja nii heas seisus pole mäng minu meelest kunagi olnud. Viimase kuu aja jooksul olen mänginud pea sama palju kui eelnenud 2 aasta jooksul kokku. icon_biggrin.gif

Eriti solo/self-found rahvale on master craftimine kulda väärt ning teeb üldiselt kõigi elu märksa lihtsamaks - kuigi, tõsi, ka mina ei ole mõningate aspektidega lõpuni nõus (nt kogu Elreoni multimod fiasko ja see, kui rõvedalt kaua läheb masterite 7-8ni levelimiseks). Kui kellelegi on gearimine kunagi tüütu/raske/kallis tundunud, siis praegu on väga hea hetk uuesti proovida. thumbs_up.gif
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
drac
HV kasutaja
drac

liitunud: 30.03.2005




sõnum 10.10.2014 20:16:05 vasta tsitaadiga

ign: Esijf
vahel võiks mõne mapi koos lasta

_________________
58579602
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
[raVen]
HV kasutaja
[raVen]

liitunud: 30.01.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.10.2014 22:56:35 vasta tsitaadiga

Vat siis, hakkasin ka RaizQT õpetuse järgi endgame buildi tegema, lv64 lõpetasin iseseisvalt mercilessi ja nüüd valiti see nädala buildiks:
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/1068509
Kuni Doryani skeptri saamiseni kasutan leveldamiseks Molten Strike + Faster Attacks + Multistrike + Life Gain on Hit + Added Fire Damage + Blind, töötab fire nodedega hästi - Incinerate tundub esialgu nõrk.
Cast When Damage Taken setupit muutsin ka, Enduring Cry + Immortal Call + Warlords Mark - annab kena elu ja mana leechi seal, kus seda vaja on.
Doryani füüsilise vöö peaks vist tule oma vastu vahetama, sest füüsiline dämm on nõrk ja sealt suurt boonust ei tule.
Natuke tekitas segadust, miks ta Herald of Ice kasutab Herald of Ashi asemel, agajah, seesama madal füs dämm. Ise kasutan praegu Ice+Ash+Hatred.

Nende buildidega on selline naljakas lugu, et olen kuulnud arvamusi, et Ranger on halvim vibukütt üldse, aga samas tugev dualwield pistodaga. Nii et valikut on.
RF incinerator on ka nagu Marauder tank-build, mis kasutab hoopis INT skille.
Kommentaarid: 18 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 18
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Path of Exile [Eesti gildi info esimeses postituses] mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 48, 49, 50 ... 96, 97, 98  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.