praegune kellaaeg 25.06.2025 00:41:38
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Kas kavatsed peale järelvaatamise lõppemist tellida salvestusteenust 5€ kuus? |
Jah |
|
9% |
[ 51 ] |
Ei |
|
42% |
[ 222 ] |
Mul juba olemas |
|
38% |
[ 200 ] |
Kolin mujale |
|
9% |
[ 48 ] |
|
hääli kokku : 521 |
|
autor |
|
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
17.09.2014 07:50:06
|
|
|
Puhv2 kirjutas: |
tänan kahte härrast kiire vastuse eest! uuendused nii telekal kui appidel tehtud, sellega sain jeeli-jeeli hakkama. eks ma väikse kõne elioni homme võtan, kuna viga nendepoolne ja lepinguline suhe hetkel pisut ühele poole kaldu (mina maksan nende toreda aga puuduliku teenuse eest). igatahes, veelkord tänud teile! |
Oleks soovitanud natuke rohkem kui viimaseid postitusi lugeda.
Elioni kordusTV ja Salvestusteenusega on kõik korras, maksad töötava asja eest. Küll aga ei ole korras Samsungi teleri tarkvara mille abil töötab Elioni äpp, pikalt pole kordama mõtet hakata, teemas kirjas, lahendust veel ei ole.
Soovitan digiboksi sealt kapist välja võtta ja tarbida seni kuni lahendused olemas, saad sellest kindlasti teada.
|
|
Kommentaarid: 259 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
dave55
HV vaatleja
liitunud: 25.08.2013
|
17.09.2014 08:56:57
|
|
|
Miks siiski Elion müüb Samsungit kliente ette hoiatamata, et teenuste kasutamisel võib esineda probleeme, ise teades, et probleeme esineb.
|
|
tagasi üles |
|
 |
jägaja
HV Guru

liitunud: 06.08.2004
|
17.09.2014 08:59:11
|
|
|
dave55, see indrekp pähe ei mahu.
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine." |
|
Kommentaarid: 141 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
126 |
|
tagasi üles |
|
 |
jaakjaak22
HV kasutaja
liitunud: 28.02.2012
|
17.09.2014 09:14:38
|
|
|
dave55 kirjutas: |
Miks siiski Elion müüb Samsungit kliente ette hoiatamata, et teenuste kasutamisel võib esineda probleeme, ise teades, et probleeme esineb. |
Kas Jaguariga sõites on Tallinna tänavad vähem auklikud? Kui Jaguari esindus selgitab sulle, et muidu on sõidurõõm väga hea, aga vat Tallinnas kuni lahenduse leidmiseni on sõitmine katkendlik, siis oled ikkagi Jaguari peale vihane? Kas parem lahendus oleks Tallinna teede kordasaamiseni Jaguarite müük katkestada?
Teile anti ju mõistlik selgitus, et probleem on Samsungi pleierkomponendis ja probleemid kaovad kohe kui Samsung selle fiksitud saab. Sama probleem ilmneb järelikult ka teiste videoteenuste tarbimisel: youtube jt.
|
|
tagasi üles |
|
 |
ivokas
HV veteran

liitunud: 14.10.2006
|
17.09.2014 09:31:46
|
|
|
Klient ostab teenust Elionilt, mitte Samsungilt.
edit: Ehk siis see, et need 2 teenust korralikult toimima ei saa, on kliendi silmis juba puhtalt Elioni mure.
_________________ Reisijate ja fekaali vedu kahekorruselise bussiga.
Praepelmeenid ja Vana Tallinn suudavad nii mõndagi muuta! |
|
Kommentaarid: 65 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
 |
dave55
HV vaatleja
liitunud: 25.08.2013
|
17.09.2014 09:49:10
|
|
|
jaakjaak22 kirjutas: |
dave55 kirjutas: |
Miks siiski Elion müüb Samsungit kliente ette hoiatamata, et teenuste kasutamisel võib esineda probleeme, ise teades, et probleeme esineb. |
Kas Jaguariga sõites on Tallinna tänavad vähem auklikud? Kui Jaguari esindus selgitab sulle, et muidu on sõidurõõm väga hea, aga vat Tallinnas kuni lahenduse leidmiseni on sõitmine katkendlik, siis oled ikkagi Jaguari peale vihane? Kas parem lahendus oleks Tallinna teede kordasaamiseni Jaguarite müük katkestada?
Teile anti ju mõistlik selgitus, et probleem on Samsungi pleierkomponendis ja probleemid kaovad kohe kui Samsung selle fiksitud saab. Sama probleem ilmneb järelikult ka teiste videoteenuste tarbimisel: youtube jt. |
Ma tahaks seda selgitust kuulda telekat ostes, mitte kuskilt foorumitest.
ET siis, Elion on Jaguar ja Samsung Tallinna tänavad
|
|
tagasi üles |
|
 |
ivokas
HV veteran

liitunud: 14.10.2006
|
17.09.2014 10:08:14
|
|
|
tsitaat: |
ET siis, Elion on Jaguar ja Samsung Tallinna tänavad |
Samsung on tänavaauk, kuhu lilla jaguar sisse kukkus.
_________________ Reisijate ja fekaali vedu kahekorruselise bussiga.
Praepelmeenid ja Vana Tallinn suudavad nii mõndagi muuta! |
|
Kommentaarid: 65 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
 |
JazZ
HV kasutaja
liitunud: 25.12.2012
|
17.09.2014 10:31:15
|
|
|
jaakjaak22 kirjutas: |
Teile anti ju mõistlik selgitus, et probleem on Samsungi pleierkomponendis ja probleemid kaovad kohe kui Samsung selle fiksitud saab. Sama probleem ilmneb järelikult ka teiste videoteenuste tarbimisel: youtube jt. |
Kõik teised videoteenused, mida mina proovinud olen, toimivad veatult. Põhjus on ka üsna selge, Elion kasutab oma playerit (tegelt vist lausa kahte, ühte live TV ja teist salvestuste mängimiseks ja siis on veel vist uus ja vana versioon veel mõlemast?) mis on firmware's. Ainuke teine app mis sellist varianti kasutab on vist Vudu. YouTube mängib HTML5's. Netflix kasutab ka oma pleyerit, aga see laetakse koos app'iga, iga kord kui käima paned kontrollitakse serverist kas on uuemat versiooni ja vajadusel uuendatakse (sama lahendust kasutab ka muide Telia Sonera Rootsis). Amazon Instant Video ja enamus teised kasutavad ilmselt Samsung'i nö default pleyerit.
Seega jah, Elion peab oma vigade lappimiseks ootama Samsung'i järgi, sest muud varianti firmwares pleyeri lappimiseks ei ole. Ilmselt puudub ka Samsung'il väga suur huvi oma kõikide telerite firmware'i iga kord uuendada kui Elion millegi üle kurdab (keegi teine seda playerit ilmselt ei kasuta). Variant oleks olnud kohe alguses teist teed minna, aga ilmselt polnud see tehniliselt võimalik, sest taheti Verimatrix krüpti kasutada (samas ma ei tea, kas Rootsis siis ei kasutata?).
See on puhtalt minu arusaam asjast ja ei pruugi üldse tõele vastata.
|
|
tagasi üles |
|
 |
R3negadeX
Kreisi kasutaja
liitunud: 14.10.2010
|
17.09.2014 10:48:21
|
|
|
Siinkohal olen ma ühel meelel Samsungi kasutajatega. Kui oled ostnud teleri, milles on nutiTV olemas siis mina kui klient eeldan, et see toimib korrektselt. See, et seal on probleemid on Elionist mitte tingituna, vaid Samsungi pärast, ei ole kliendi jaoks tähtis - tähtis on see, et pakutakse välja lahendus kuidas saaksin oma teenuseid normaalselt tarbida. Hetkel lollitab Elion oma kliente ja toob Samsungi põhjusena miks asi ei tööta kuid miks ei pakuta kliendile lahendust senikauaks kuni asjaga tegeletakse juhul kui probleem on selline mis takistab kliendil teenust normaalselt tarbida.
Elioni vaatest kohati saan ka aru, et kõik ei ole meie võimuses kuid klient on see, kes lõpp-kokkuvõttes ju kannatab.
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
jeesus188
kodustatud

liitunud: 14.04.2003
|
17.09.2014 10:59:09
|
|
|
Kõik ei ole meie võimuses.......sellega nad pidid arvestama juba siis kui käe samsungile ulatasid.
Samsale peale ka lennata ei saa kogu aeg, visatakse yle parda. Elion on samsungile kui piisk meres
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
JazZ
HV kasutaja
liitunud: 25.12.2012
|
17.09.2014 11:00:21
|
|
|
R3negadeX kirjutas: |
Siinkohal olen ma ühel meelel Samsungi kasutajatega. Kui oled ostnud teleri, milles on nutiTV olemas siis mina kui klient eeldan, et see toimib korrektselt. See, et seal on probleemid on Elionist mitte tingituna, vaid Samsungi pärast, ei ole kliendi jaoks tähtis - tähtis on see, et pakutakse välja lahendus kuidas saaksin oma teenuseid normaalselt tarbida. Hetkel lollitab Elion oma kliente ja toob Samsungi põhjusena miks asi ei tööta kuid miks ei pakuta kliendile lahendust senikauaks kuni asjaga tegeletakse juhul kui probleem on selline mis takistab kliendil teenust normaalselt tarbida.
Elioni vaatest kohati saan ka aru, et kõik ei ole meie võimuses kuid klient on see, kes lõpp-kokkuvõttes ju kannatab. |
Siin on väidetud et pakutakse digiboksi kui muret kurta. Ma pean küll tunnistama et kui mina viimati klienditoele kurtsin et salvestused ei mängi lõpuni, siis öeldi suht ülbelt et Teil on võimalus teenusest loobuda kui rahul pole...
|
|
tagasi üles |
|
 |
seeru
HV veteran
liitunud: 10.02.2004
|
17.09.2014 11:03:31
|
|
|
jaakjaak22 kirjutas: |
Teile anti ju mõistlik selgitus, et probleem on Samsungi pleierkomponendis ja probleemid kaovad kohe kui Samsung selle fiksitud saab. |
Tead. Asi on selles, et ei kao. Kui lahendatakse üks asi, tekib järgmine probleem.
Samas ma olen vaatand seda äppi paari 46" Samsungi peal. No Amino pilt samal telekal on ikka täitsa pissine võrreldes äpiga.
Aga Motorola pilt läbi HDMI (no kasutage ikka vähemalt mingit 1.3 standardile vastavat kaablit) küll kuidagi äpi pildist kehvem ei ole. Pigem parem igas mõttes.
Mis te seda pisikest boxi kardate? Saatke see Samsung metsa oma poliitikaga.
|
|
tagasi üles |
|
 |
JazZ
HV kasutaja
liitunud: 25.12.2012
|
17.09.2014 11:10:39
|
|
|
seeru kirjutas: |
jaakjaak22 kirjutas: |
Teile anti ju mõistlik selgitus, et probleem on Samsungi pleierkomponendis ja probleemid kaovad kohe kui Samsung selle fiksitud saab. |
Tead. Asi on selles, et ei kao. Kui lahendatakse üks asi, tekib järgmine probleem.
Samas ma olen vaatand seda äppi paari 46" Samsungi peal. No Amino pilt samal telekal on ikka täitsa pissine võrreldes äpiga.
Aga Motorola pilt läbi HDMI (no kasutage ikka vähemalt mingit 1.3 standardile vastavat kaablit) küll kuidagi äpi pildist kehvem ei ole. Pigem parem igas mõttes.
Mis te seda pisikest boxi kardate? Saatke see Samsung metsa oma poliitikaga. |
Kohe saadan kui boksi HDMI-CEC õiget pidi tööle pannakse. Mul ei ole vaja hunnikut innovatiivseid pulte lauale, minu arusaam innovatsioonist on ilmselt natuke teistpidine.
|
|
tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
17.09.2014 11:11:52
|
|
|
Asi on põhimõttes.
Kas keegi siit on selle uuringugrupiga kah juba liitunud?
|
|
Kommentaarid: 730 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
551 |
|
tagasi üles |
|
 |
olafsand
HV Guru

liitunud: 07.09.2007
|
17.09.2014 11:18:50
|
|
|
Mul Amino box magamistoa 32" Philipsi jooksutab kokku, aga elutoas töötab 37" Philips laitmatult. Kuna 32" puhul on tegu Philipsi tarkvaraveaga, siis tegelikkuses peaksin Elioni süüdistama ja nõudma töötavat lahendust?
|
|
Kommentaarid: 60 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
57 |
|
tagasi üles |
|
 |
jeesus188
kodustatud

liitunud: 14.04.2003
|
17.09.2014 11:20:31
|
|
|
Betamax kirjutas: |
Asi on põhimõttes.
Kas keegi siit on selle uuringugrupiga kah juba liitunud? |
nagu eilsest postitusest aru sain, siis huvilisi pidi olema
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
armjan
Kreisi kasutaja
liitunud: 27.05.2008
|
17.09.2014 11:38:53
|
|
|
jeesus188 kirjutas: |
Betamax kirjutas: |
Asi on põhimõttes.
Kas keegi siit on selle uuringugrupiga kah juba liitunud? |
nagu eilsest postitusest aru sain, siis huvilisi pidi olema |
Need, kes liitunud, teavad ise ja kui soovivad, ütlevad ise välja. UXElion ega mina seda infot siia teiste eest ei edasta. Poleks ei viisakas ega eetiline.
Jazz - Samsungides kasutatakse ÜHTE äppi, mitte erinevaid versioone. Ja kasutatakse HTML5. Live triimi mängija ei ole player!
See pole nii lihtne angu siin kõrvalseisjale tundub.
Samsungi FW jamade tõttu klientide kannatused on tõesti Elioni mure. seda ei lükka ümber. Infot põhjuste kohta anname aga see ei meeldi siin vist kellelegi. Igasugune info viib sae käivitamiseni, arvamsiteni, mis ei vasta tõele ja veel IT alaste analüüsideni, mis täpselt on Elioni skasutusel ja miks nad küll ei kasuta YT / Netflixi moodi asju. Asjatu analüüs, kuna sellist infot, kuidas asjad rakenduse kõhus käivad ja miks käivad nii, ei hakka siia kunagi postitama. Olge ettevaatlikud lausetega "olen kindel, et nad teevad nii...". Kui pole teada, kuidas asjad täpselt ja miks nad nii, siis vastavalt ka arutelu, mitte "raudselt neil asi nii ja nad rumalad...YT ju töötab"
Sama kehtib ka Samsung-Elion ja jutuga, kuidas Samsung viskab Elioni üle parda. Sellised rumalad väited on täiesti absurdsed kui info omal puudub!
Samsa-Elioni suhet siin lahkama Elioni töötajate poolt EI hakata
Jätkame saagimist!
Samsungi murega tegeletakse.
Jazz, veel - millal sulle öeldi, et kui ei meeldi, loobu Elioni teenusest? Ma tõesti tahan teada ja ma isiklikult teen nii, et see info jõuaks sinna, kuhu peab. Sellist asja ei tohi teenindaja öelda!!! su väidet on väga lihtne kontrollida.
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
Pailaps
HV Guru
liitunud: 13.05.2004
|
17.09.2014 11:43:48
|
|
|
armjan kirjutas: |
Jazz, veel - millal sulle öeldi, et kui ei meeldi, loobu Elioni teenusest? Ma tõesti tahan teada ja ma isiklikult teen nii, et see info jõuaks sinna, kuhu peab. Sellist asja ei tohi teenindaja öelda!!! su väidet on väga lihtne kontrollida. |
Tore! Jõuame tagasi klienditeenindaja kiusamise juurde. Suunaks äkki jõupingutuse teenuse parendamisele. Siinkohal mõeldi võimalust leping ühepoolselt lõpetada, kui soovi on teenuse kasutamist mitte jätkata võttes põhjuseks teenuse mittevastavuse.
Mina isiklikult olen kompromisslahendusi klientidele välja pakkunud. Kuna osadele ei sobi näiteks Elioni HDMI-CEC implementatsioon, siis ei olegi suurt telefonitsi teha, kui asjaolusid selgitada.
_________________ Ma trollin 50% oma postitustest.
viimati muutis Pailaps 17.09.2014 11:49:43, muudetud 2 korda |
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
52 |
|
tagasi üles |
|
 |
ivokas
HV veteran

liitunud: 14.10.2006
|
17.09.2014 11:44:17
|
|
|
armjan, infojagamine on . Sina ja Pailaps olete siin suht mulje jätnud. Sae käima tõmbamine on paratamatus, mida juhtub igas keskkonnas, kus rohkem kasutajaid koos.
_________________ Reisijate ja fekaali vedu kahekorruselise bussiga.
Praepelmeenid ja Vana Tallinn suudavad nii mõndagi muuta! |
|
Kommentaarid: 65 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
 |
JazZ
HV kasutaja
liitunud: 25.12.2012
|
17.09.2014 12:05:17
|
|
|
armjan kirjutas: |
jeesus188 kirjutas: |
Betamax kirjutas: |
Asi on põhimõttes.
Kas keegi siit on selle uuringugrupiga kah juba liitunud? |
nagu eilsest postitusest aru sain, siis huvilisi pidi olema |
Need, kes liitunud, teavad ise ja kui soovivad, ütlevad ise välja. UXElion ega mina seda infot siia teiste eest ei edasta. Poleks ei viisakas ega eetiline.
Jazz - Samsungides kasutatakse ÜHTE äppi, mitte erinevaid versioone. Ja kasutatakse HTML5. Live triimi mängija ei ole player!
See pole nii lihtne angu siin kõrvalseisjale tundub.
Samsungi FW jamade tõttu klientide kannatused on tõesti Elioni mure. seda ei lükka ümber. Infot põhjuste kohta anname aga see ei meeldi siin vist kellelegi. Igasugune info viib sae käivitamiseni, arvamsiteni, mis ei vasta tõele ja veel IT alaste analüüsideni, mis täpselt on Elioni skasutusel ja miks nad küll ei kasuta YT / Netflixi moodi asju. Asjatu analüüs, kuna sellist infot, kuidas asjad rakenduse kõhus käivad ja miks käivad nii, ei hakka siia kunagi postitama. Olge ettevaatlikud lausetega "olen kindel, et nad teevad nii...". Kui pole teada, kuidas asjad täpselt ja miks nad nii, siis vastavalt ka arutelu, mitte "raudselt neil asi nii ja nad rumalad...YT ju töötab"
Sama kehtib ka Samsung-Elion ja jutuga, kuidas Samsung viskab Elioni üle parda. Sellised rumalad väited on täiesti absurdsed kui info omal puudub!
Samsa-Elioni suhet siin lahkama Elioni töötajate poolt EI hakata
Jätkame saagimist!
Samsungi murega tegeletakse.
Jazz, veel - millal sulle öeldi, et kui ei meeldi, loobu Elioni teenusest? Ma tõesti tahan teada ja ma isiklikult teen nii, et see info jõuaks sinna, kuhu peab. Sellist asja ei tohi teenindaja öelda!!! su väidet on väga lihtne kontrollida. |
Esiteks, ma ei öelnud kuskil et nii on ja keegi on rumal, ma selgelt kirjutasin "See on puhtalt minu arusaam asjast ja ei pruugi üldse tõele vastata." ja see postitus oli suunatud sellele kes kirjutas et ükski video app ei toimi.
Seda et ma võin teenusest loobuda kui ei meeldi öeldi mulle umbes kuu aega tagasi. Kes seda ütles, ma tõesti enam ei mäleta, aga suht ebameeldiv kogemus oli ja peale seda pole näinud mõtet enam sinna helistada. Ma saan aru et ega sellel klienditeenindajal polnudki eriti midagi muud öelda, arvestades et ma olen selle murega sinna päris mitu korda pöördunud, siis ilmselt saavad nad ise ka aru et see asi on katki olnud juba päris pikka aega. Ma ei süüdistaks klienditeenindajat, tema ei pea seda asja korda tegema. Ma oleks ka ammu juba loobunud sellest salvestamise teenusest kui mul oleks mingigi alternatiiv. Siiani maksan kuumaksu, kuulan naise vingumist et ta jälle ei saa oma seepi vaadata ja loodan et see saab ikkagi kunagi korda. Kui naine palju vingub, siis aeg ajalt vingun ise ka siin foorumis.
|
|
tagasi üles |
|
 |
ivar80
HV kasutaja

liitunud: 25.10.2004
|
17.09.2014 12:58:39
|
|
|
olafsand kirjutas: |
Mul Amino box magamistoa 32" Philipsi jooksutab kokku, aga elutoas töötab 37" Philips laitmatult. Kuna 32" puhul on tegu Philipsi tarkvaraveaga, siis tegelikkuses peaksin Elioni süüdistama ja nõudma töötavat lahendust? |
Kas Philips on reklaaminud välja, et Amino box nende toodanguga töötab? See pole nagu päris samaväärne võrdlus ju. Elioni reklaami sisuks on, et sa ei vaja eraldi digiboksi, kui sul on kaasaegne Samsungi teler jättes "üllatuseks" selle, et kõiki teenuseid sa sel juhul kasutada ei saa.
|
|
Kommentaarid: 40 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
38 |
|
tagasi üles |
|
 |
armjan
Kreisi kasutaja
liitunud: 27.05.2008
|
17.09.2014 13:20:35
|
|
|
Pailaps kirjutas: |
armjan kirjutas: |
Jazz, veel - millal sulle öeldi, et kui ei meeldi, loobu Elioni teenusest? Ma tõesti tahan teada ja ma isiklikult teen nii, et see info jõuaks sinna, kuhu peab. Sellist asja ei tohi teenindaja öelda!!! su väidet on väga lihtne kontrollida. |
Tore! Jõuame tagasi klienditeenindaja kiusamise juurde. Suunaks äkki jõupingutuse teenuse parendamisele. Siinkohal mõeldi võimalust leping ühepoolselt lõpetada, kui soovi on teenuse kasutamist mitte jätkata võttes põhjuseks teenuse mittevastavuse.
Mina isiklikult olen kompromisslahendusi klientidele välja pakkunud. Kuna osadele ei sobi näiteks Elioni HDMI-CEC implementatsioon, siis ei olegi suurt telefonitsi teha, kui asjaolusid selgitada.
 |
Klienditeenindust kiusata pole küll plaanis. Pigem kommunikatsiooni parandada. Süüdlasi ei otsi ja see pole eesmärk. Pigem kui on miskit parandada, saame abistada.
HDMI-CEC vastupidi tööle panna pole ka uusimas FW's võimalik, sest vastav featuur puudub. Motorola on planeerinud tulevikus FW selle arendada. Millal, ei tea ma öelda. Kui sellise toega FW on meieni jõudnud, saab teha edasise otsuse selle kasutuselevõtuks.
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
salatoimik
HV Guru

liitunud: 08.08.2006
|
17.09.2014 17:48:55
|
|
|
Hmm, ma oleks võibolla isegi nõus ostma elionilt uue nutitv puldi, kui see sisaldaks endas Gyrot.
Ehk siis näiteks OK nupuga kanalilist ette, pulti ette kallutades keriks edasi, pulti tagasi kallutades tagasi jne.
Vat sel juhul oleks see pult seda 10€ (või palju ta õieti maksab) väärt.
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
jägaja
HV Guru

liitunud: 06.08.2004
|
17.09.2014 18:28:51
|
|
|
jaakjaak22 kirjutas: |
dave55 kirjutas: |
Miks siiski Elion müüb Samsungit kliente ette hoiatamata, et teenuste kasutamisel võib esineda probleeme, ise teades, et probleeme esineb. |
Kas Jaguariga sõites on Tallinna tänavad vähem auklikud? Kui Jaguari esindus selgitab sulle, et muidu on sõidurõõm väga hea, aga vat Tallinnas kuni lahenduse leidmiseni on sõitmine katkendlik, siis oled ikkagi Jaguari peale vihane? Kas parem lahendus oleks Tallinna teede kordasaamiseni Jaguarite müük katkestada?
Teile anti ju mõistlik selgitus, et probleem on Samsungi pleierkomponendis ja probleemid kaovad kohe kui Samsung selle fiksitud saab. Sama probleem ilmneb järelikult ka teiste videoteenuste tarbimisel: youtube jt. |
Kiired ajad aga mõttetule võrdlusele tahaks vastu vaielda.
Teed, millel autod sõidavad, on igas euroopa riigis, nagu nad on. Kohati auklikumad, kohati paremad. Aafrika teedest me ei hakka vist arutlema.
Autod sõidavad igal pool ja autoostja teab juba autot ostes, milline on teedevõrgustik, milledel ta autoga sõitma hakkab. Kui kardab auto lagunemist, jätab auto ostmata.
ot: |
Jaguar on niikuinii ikka halva koostega auto olnud. See laguneks ka garaažis seistes. |
Aga, kui autoostja ostab omale sellesama Jaguari poest automaatkastiga ning poe ees võtmeid ulatades ja head sõitu sooviv müügimees jätab mainimata, et automaatkast hetkel ei tööta korralikult.
Hakkab klient autot kasutama ja vaat, käigud ise ei vahetugi, vaja käsitsi vahetada. Helistab müüjale, kes talle reklaamis ja müüs automaatkastiga auto, et mis sitta te mulle müüsite, ei tööta ju auto selliselt, nagu ma ta ostsin.
Jaa, mõmiseb müügimees, me oleme probleemist teadlik, ja auto tootja on ka asjast teadlik. Peaks tulema millalgi tarkvarauuendus, ja siis peaks kast ise käike vahetama. Senikaua aga vahetage käsitsi, kuni Jaguari tootja probleemiga tegeleb. No kasutada ju autot saate, mis sellest, et auto ei tee päris seda, mis müüja välja reklaamis.
EDIT:
Ehk siis mitte Samsung, vaid Elion reklaamib oma poes nutiTV kasutusvõimalusi Samsungi telerite juures. Kui Elion on probleemist teadlik ja siiski teadlikult ostjaid eksitab neid vigase tarkvaraga telereid müües, sest neile on ju probleem teada, siis on vastutav Elion, kui selle teleri müüja ja sellele müüdavale telerile läbi reklaami mittetöötava teenuse pakkuja, mitte teleri tootja.
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine." |
|
Kommentaarid: 141 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
126 |
|
tagasi üles |
|
 |
ahto42
HV kasutaja
liitunud: 26.08.2003
|
17.09.2014 22:30:48
|
|
|
H6650 koos motorola boxiga, vana nuti ja puldiga on pilt ja kasutusmugavus normaalne. Ainuke pind tagumikus ongi see, et salvestusteenus on alla igasugust arvestust. Ma tõesti ei saa aru, kuidas on võimalik, et ühel pakkujal on kõigidelt kanalitelt lubatud pm piiramata ajaks salvestusi hoida, aga eesti suurim pakkuja seda teha ai suuda:-8 kanalit ja 8 päeva, Hale! Jutt pirast on hale vabandus. Saaks selle poole ka toimima, oleks juba bueno.
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|