Ausalt öeldes minu jaoks erilist avhet ei ole, kas jätkatakse stoorit Shepardiga või võetakse midagi uut ette. Senikaua kui samad tegijad teevad asja samas vaimus kui eelnenud triloogiat, olen mina rahul
Loodan, et tegelased nagu The Illusve Man, Liara ja Joker oleks ka mängus, kuna need lemmik tegelased. Muidu endal ka vahet ei ole kas Shepard peategelane või mitte
TIM puhul loodan, et see oli tema kloon, kes suri ME3 lõpus
Liara, EDI ja Grunt võiks idee järgi veel kusagil eksisteerida (olenevalt lõpust) juhul kui lugu toimub sadu aastaid hiljem, nii et huvitav oleks näha mis suuna BioWare valib. Tahaks rohkem Leviathane ka näha, idee järgi võiks neil ka mingi suurem roll olla, kuigi see idee on vist juba korduvalt läbi käinud. Iseenesest poleks ka selle vastu midagi kui vanu tegelasi uues mängus sees pole, peaasi et korralik lugu jälle tuleb.
See oleks küll väga , kui saaks mängida erinevate rassidena. Mitte vist küll kõigina, aga ikka
Eks see aasta hakkab palju rohkem infot tulema, kuna arendus hakkab uude faasi jõudma.
Muutsin ka esimest posti. Frostbyte muutus Frostbyte 3-ks ja väljalaskekuupäeva panin 2015 aastasse, kuna ei usu, et see aasta veel näeb. Hea mängu tegemine võtab mitu aastat ikka aega
Vaevaliselt tuleb seda uut inffi, aga midagi tuleb. Tundub, et üritatakse tagasi tuua ME1 suht open world aladega planeedid ning ME2-ME3 detailsus ja mitmekülgsus, et oleks neis kohtades midagi teha ka. No shit, et seda fännid ongi alati tahtnud. - Sõita mööda galaktikat ringi ja maanduda suvalistele planeetidele ning seal muud teha, kui Makoga kehva rallit sõita ja bunkrites tulevahetusi pidada.
Vau pärast ME3 faili visati developerid pimedasse keldrisse ja sealt teevad video päevikut? Tõesti ei ole neil peale 1,5 aastat midagi rohkemat näidata?
Vau pärast ME3 faili visati developerid pimedasse keldrisse ja sealt teevad video päevikut? Tõesti ei ole neil peale 1,5 aastat midagi rohkemat näidata?
Arvan, et peale DAII hype faili ning ME3 hädasid on Bioware otsustanud vähe tagasihoidlikumalt oma mängude arenguid demonstreerida. Kui arvestada, kui pikalt DA3 on tegemises olnud ja kui aeglaselt ja tagasihoidlikult selle kohta inffi tiksutatud, siis ME4 1.5 aastat on köömes ning võib-olla näeme midagi konkreetsemalt alles järgmisel aastal.
Aga parem tehku kauem ja korralikult, kui kiiresti ja lohakalt . Ise arvasin, et äkki järgmise aasta lõpus tuleks välja ehk siis 2015 lõpp. Tundub nagu usutav.
Mind huvitab endiselt kõige rohkem story. Kuna ME seerias keskenduti iga mängija nö. isikliku Shepardi story loomisele, siis kuidas nad selles raamistikus täiesti uue story kavatsevad luua? Prequelit ma hästi ette ei kujuta kuna ME maailm ehitati juba liiga laialt üles, et seda nüüd uuesti kokku tõmbama hakata. Pealegi on key-eventid, mis toimusid enne Inimeste galaktika pilti saabumist ja vahetult peale seda, juba koomiksite ja raamatutega lahatud.
Videos küll spekuleeriti, et kogu ettevõtmine toimub Shepardi eluajal aga see iseenesest tähendaks juba mingi "standard" story paika panemist ja rämeda hulga story elementide streamlinemist eelmistest osadest. That's gonna piss a lot of people off. Die-hard fännid vaevalt tahavad mängida ME universumi mängu, kus sajad tunnid nende poolt läbi mängitud story't lihtsalt ära kaotatakse või muudetakse. Samas on raske ette kujutada, et nad teeksid juba neljanda mängu, kus mängija valikud üle kanduksid - eriti kuna viimase osa lõpuvalikud mõjutasid kogu teemat katastroofiliselt. Ning kui teha ME1 algusajal story't, kus tähtsamad valikud ei ole veel toimunud või teema on piisavalt kauge, et ei ole vaja neile viidata, siis kas suudetaks võistelda ME 1-3 seeria eepilisusega? A'la save the universe samal ajal kui Reaperid juba seda ohtu realiseerivad?
Story täiesti teises galaktika osas või üldse teises galaktikas? Annaks võimaluse suhtkoht "fresh start" jaoks. A'la stiil, et sinu laev(ad)/tiim läks ME1 storyline ajal mingist X-relayst läbi ja nüüd kuskil pärapõrgus lõksus? Ei peaks ME 1-3 eventidele viitama, kuid annaks võimaluse suht samal tehnoloogia tasemel asju ette kujutada ning kõiki mängu tuntud rasse sisse tuua. Avastada mingi räme oht paralleelselt Reaperite storyline'le ilma, et kumbki story otseselt teineteist segaks?
Loodan, et nad mõtlevad midagi head välja. Eelmiste osadega said gameplay päris pandavalt paika ning õppetunde peaks selle koha pealt piisavalt olema. Kuid ME seeria on liiga tugevalt story põhine, et sellega pange panemist välja kannataks.
Alad võiksid taas laieneda ja omada suuremat vabadust. Põhiosa tegevus oli ikka liialt kitsal alal ehk ala hakkas mängu kitsendama. Samas ega muidu poleks saanud teha kiiresti sellist hulka mänge.
Ehk 90% tahtiski sellist kogemust -kes ikka viitsib oodata
AC seeriaga on suudetud ka hoolimata kiirustamisest taset hoida (PC'l on tegelikult isegi paremaks läinud)...loodame, et see käib ka Mass effect kohta.
Alad võiksid taas laieneda ja omada suuremat vabadust.
AC seeriaga on suudetud ka hoolimata kiirustamisest taset hoida (PC'l on tegelikult isegi paremaks läinud)...loodame, et see käib ka Mass effect kohta.
_________________ Foorumis on ühe lolli kohta kümme tarka, nii et jõud on enam-vähem võrdsed.™
Kui aus olla, siis minu jaoks suri Mass Effect peale teist osa. Ma ei tea, mul kohati selle Shepardi surmast isegi ükskõik, aga see gay romancei peale surumine ja minu eest otsuste tegemine oli küll liig mis liig. Kõik tundus nii segane seal, et peale seda kui läbi tegin, siis vaatasin ühte kohta oma 5 minutit ning mõtlesin "Mida türblit ma just mängisin!?". Karakterid kellest ma otseselt nagu terve Mass Effecti seeria hoolisin, pidin ma külmavereliselt mõrvama, sest muid valikuid mulle lihtsalt ei antud. Nad nagu oleks meelega tahtnud oma fänne kaotada ja samas suunas jookseb ka Dragon Agei seeria mida ma juba esimesest osast fännanud.
Kui aus olla, siis minu jaoks suri Mass Effect peale teist osa. Ma ei tea, mul kohati selle Shepardi surmast isegi ükskõik, aga see gay romancei peale surumine ja minu eest otsuste tegemine oli küll liig mis liig. Kõik tundus nii segane seal, et peale seda kui läbi tegin, siis vaatasin ühte kohta oma 5 minutit ning mõtlesin "Mida türblit ma just mängisin!?". Karakterid kellest ma otseselt nagu terve Mass Effecti seeria hoolisin, pidin ma külmavereliselt mõrvama, sest muid valikuid mulle lihtsalt ei antud. Nad nagu oleks meelega tahtnud oma fänne kaotada ja samas suunas jookseb ka Dragon Agei seeria mida ma juba esimesest osast fännanud.
Veidi kummaline arvamus minumeelest. Esiteks ei surunud keegi homoromanssi sulle peale. Tegelikult on romansid alati olnud sellised ME seerias, et variant kus sa ütled mingile tiimiliikmele "sa täitsa meeldid mulle" ja järgmisena juba suxutate on välistatud. Selleks pead pidevalt käima ikka selle karakteriga jutustamas ja sõltuvalt osast tegema ka mingi kõrvalmissiooni enne, kui asi nii kaugele läheb. See homovärk kolmandas osas panti sisse arvatavasti võrdsuse eesmärgil (nagu kõik tänapäeval). Mis puutub sellesse, et pole valikut tiimiliikmete päästmise osas, siis ka see tuli alles kolmandas osas. Isiklikult oli kahju Legioni kaotusest. Teise osas lõpumissiooni edukus sõltus sinust endast ja seda ei saa lugeda väljapääsmatuks olukorraks.
Peamised miinused minu silmis:
ME1: Kohmakas, kohati segane ja liiga kirju inventory süsteem.
ME2: Planeediskännimine mis muutus tüütuks ja see, et lifti/laadimisajad ära kaotati ja asendati need standard laadimisekraanidega.
ME3: Ilmselgelt lõpp. Mõistetev, et keegi ei oodanud 158 erinevat lõpplahendust, aga 3 mille värvid ja tekst/heli veidi erines oli kah sügav pettumus.
Peamised plussid:
ME1: Üsna innovaatiline minu silmis. Ülekuumenevad relvad mille ammot üles ei pidanud korjama. Laadimisajad mis olid maskeeritud liftisõitudeks humoorikate dialoogidega ja loomulikult planeetidele maandumine.
ME2: Väga hästi lihvitud ja poleeritud. Ei mingeid märgatavaid buge ja väga tugev stoori koos vist tugevaima mängu lõppmissiooniga üldse. Parim muusikaline skoor kogu seerias. Suurim hulk DLC-sid kogu seerias.
ME3: Parem graafika. Väga hea stoori ja võrdlemisi bugivaba. Plussiks üllatavalt hea co-op multiplayer mida ma senini mängin. Radikaalsed otsused mis tõmbasid seeria kokku.
Ekstra content. Olgu see tasuline (ME2) või tasuta (ME3_MP) on minu silmis pluss. Ausaltöelda ME2 poleks minu jaoks olnud nii hea, kui poleks olnud Lair of the Shadow Broker ja Normandy Crash Site DLC-sid. Jah teine neist oli tõenäoliselt töös koos mänguga aga ei jõudnud reliisi ajaks mängu ja muudeti DLC-ks. Samas LotSB oli täiesti originaalne ja igati oma raha väärt. Muidugi ma ei kiida heaks selliseid olukordi nagu nt ME3 From Ashes oli, kus oli selge otsus väga oluline stoori osa eraldi juurde müüa mängijatele. Ja ME3 MP tasuta DLC-d olid küll super. Enamus teisi arendajaid küsivad MP DLC-de eest kenasti raha.
Peamised plussid:
ME2: Suurim hulk DLC-sid kogu seerias.
Enamusega nõustun, aga seda nüüd küll plussiks ei loeks.
see pigem miinus jah, maksta DLCde eest veel mängu hinda otsa kui mitte rohkem
Õnneks ei olnud ME2 DLCd sellised, et tunned nagu oleks algsest mängust välja jäänud osad, nagu tänapäeval nüüd popp on.
ME3 kohta ei oska DLC osas kommida, ei ostnud neid. Multiplayerit küll tagusin ja seal oli küll ägedad DLCd, uued kaardid ja vastased _________________ PC: Planetside 2, Warframe
xbox tag: Plat0nius
see küll hea uudis, kui mass effect 2 välja arvata on kõva seeria imo, jään huviga ootama, ja mako on tagasi, loodan ainult et ei ole igavaid ja üksluised kõrvalqueste
see küll hea uudis, kui mass effect 2 välja arvata on kõva seeria imo, jään huviga ootama, ja mako on tagasi, loodan ainult et ei ole igavaid ja üksluised kõrvalqueste
Mass Effect 2 ei meeldinud? - IMO just seeria kõige viimistletum osa.
Aga pildid muidu lahedad ME4-st. Kuid eks peab veel mõned aastad mängu ootama arvatavasti.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.