Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Muhekas
HV Guru

liitunud: 29.10.2011
|
21.07.2014 18:05:35
|
|
|
Rallih007 kirjutas: |
dohc-48v12, tundub, et tegu on netipulga mänguriga. Ilmsel tuleb korralik nett sebida omale. Ja sedetest võid hi-mingit update peale keerata, vähemalt minul kadusid seinataga suremised ära sellega. |
Üsna sisukas postitus.
_________________ #Olen küberkiusamise vastu! |
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
 |
dohc-48v12
Aeg maha 1p

liitunud: 28.07.2008
|
21.07.2014 18:48:02
|
|
|
Rallih007 kirjutas: |
dohc-48v12, tundub, et tegu on netipulga mänguriga. Ilmsel tuleb korralik nett sebida omale. Ja sedetest võid hi-mingit update peale keerata, vähemalt minul kadusid seinataga suremised ära sellega. |
Modemiks on inteno.
Head googeldamist nubinubstein
_________________ Ime tala, Nagu ime kepike.
Siga armastab muda, aga mudane siga armastab puhast aset!
Miks ADMIN Anti112 ambusib mind? andis 1p cooldowni aga ma ei saa peale selle enam mitteühtegi postitust teha! üks päev ei kuid! |
|
Kommentaarid: 112 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
6 :: |
0 :: |
85 |
|
tagasi üles |
|
 |
aim17
HV kasutaja
liitunud: 09.07.2005
|
21.07.2014 21:53:34
|
|
|
El-Fuego kirjutas: |
nagu ma aru olen saanud tahab ta helisid saada venekeelseks.
BL-s Fav list tühi. Mõned üksikud alles jäänud sinna. |
Just, just tahan inglise keelest hoopis lahti saada, veneks. Ma arvasin, et kui ostan multi keelse siis saan ise keeli valid, millist tahan, vene keel oli sellel mängul valikus ka. Aga nagu targemad rääkisid juba see multi keel hoopis riigi põhine, kus riigis elad selle keele saad, kahjuks.
_________________ Battlelog: eesti38 |
|
tagasi üles |
|
 |
Elvo
HV vaatleja

liitunud: 04.12.2010
|
21.07.2014 22:57:50
|
|
|
aim17 kirjutas: |
El-Fuego kirjutas: |
nagu ma aru olen saanud tahab ta helisid saada venekeelseks.
BL-s Fav list tühi. Mõned üksikud alles jäänud sinna. |
Just, just tahan inglise keelest hoopis lahti saada, veneks. Ma arvasin, et kui ostan multi keelse siis saan ise keeli valid, millist tahan, vene keel oli sellel mängul valikus ka. Aga nagu targemad rääkisid juba see multi keel hoopis riigi põhine, kus riigis elad selle keele saad, kahjuks. |
Nii, tegin katsetuse. Tõmbasin kunagi endale torrentiga selle nö BACKUP versiooni, et kui mängu saan siis ei ole kogu kupatuse alla laadimist vaid põhi olemas.
Kes saab aru, mida räägin, siis see saab. Kuid selles torrentis olid olemas siis sellised keeled nagu inglise, brasiilia, prantsuse, itaalia, saksa, hispaania, poola, vene. Ning just hetk tagasi tegin siis proovi selle postituse pärast, ning tulemus oli positiivne- vastavalt keele valikule muutub ka heli keel. Kõik töötas ilusti. Ning vene keeles hakkasid rääkima ka ameerika tiimi liikmed. Seega on sul vaja lihtsalt vastavaid faile või kui võimalus on siis tõmba torrent, lase origini updatega üle või copy vajalikud asjad.
Vaatasin üle ka update kausta- kusjuures mul on ka sinna tõmmanud uued failid igale keelele
_________________
 |
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
Degwees
Kreisi kasutaja
liitunud: 10.02.2007
|
22.07.2014 02:07:31
|
|
|
Elvo kirjutas: |
Ning just hetk tagasi tegin siis proovi selle postituse pärast, ning tulemus oli positiivne- vastavalt keele valikule muutub ka heli keel. Kõik töötas ilusti. |
Nii, et kui valid inglise keele, siis mäng on inglise keeles?
|
|
Kommentaarid: 111 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
parm
Kreisi kasutaja
liitunud: 03.11.2004
|
22.07.2014 11:13:39
|
|
|
Läheb põnevaks kui CTE patchid livesse jõuavad:
Flashbangs now hide the HUD (still shows the minimap – we will probable make them hide the FULL hud next).
Enemies flashbang time is now 10 seconds, and friendlies 5 seconds.
jne
Spoiler 
Initiative #3: Core Gameplay Patch #12
t1gge 14 hours ago 36
Today we got a BIG patch for you, sorry in advance for that. Unfortunately this is the only way to fix the patchsize – we are doing a new “baseline”, and this time it contains all BF4 maps to date (Base, China Rising, Second Assault, Naval Strike, Dragon’s Teeth).
NOTE: You will have to UNINSTALL the CTE-client before downloading this patch, or you will run into issues (and your harddrive will thank you too). So start by uninstalling the CTE first! The build looks to be about 35+Gb, so brace yourself for that kind of size.
This will hopefully mean our coming patches will be small and nimble however – so Hooray for that!
PATCH CHANGES
This is what is included in this patch:
Flashbang tweaks
Flashbangs now hide the HUD (still shows the minimap – we will probable make them hide the FULL hud next).
Enemies flashbang time is now 10 seconds, and friendlies 5 seconds.
Grenade HUD-icons only shows when needed
De cluttering the HUD, and only showing these icons when they are a danger to you
Netcode Automation
The AUTO option now uses a new value to track if the client has trouble with the High Frequency setting (to determine if it needs to lower or raise the setting). The time is also shortened from 30s to 5s to react.
UI TRIAGE
New UI cleanup and tweaks added:
Independent minimap scaling and visibility control added
Via the advanced gameplay options screen. Minimap scaling has much higher limit than the existing general HUD scaling option
Player’s own health bar/HUD world icon
Disabled your own third person healthbar to reduce HUD clutter
The global HUD scale option moved from the video options screen to the advanced gameplay options screen
Player name/health/vehicle now shown for any friendly unit at long distance on reticle rollover.
Was for squad mates only before but based on requests from players wanting to know the status of any friendly distant vehicle we added this
VISUAL RECOIL – WEAPON PASS 2
We’ve now finished these weapons & sight combinations:
All Assault weapons
All Handguns
All Carbines
All sights on all weapon now use high quality textures
The sights fixed includes all Closerange and medium range ones except:
Iron sights
IRNV
FLIR
Remaining weapons to be fixed: PDW’s, LMG’s, Recon rifles, DMR’s and Shotguns.
BULLET COLLISION CLEANUP
We now have a new effort where we look at the worst object in the game when it comes to bullet collision – and fix them. Much thanks to this thread: Open Forum thread by Zoutepoel - Thank you!
Collision fixes in this update:
Fixed collision issue on Dawnbreaker near lion statue
http://tinypic.com/view.php?pic=34td1qv&s=8#.U8h7wLEQ470
Lion statue in Siege of Shanghai, Dawnbreaker, Flood Zone, Lumphini Garden
http://tinypic.com/view.php?pic=2dlnfj4&s=8#.U8hADLEQ470
Caspian 2014 – Collision blocking bullet issue. large tubbles at gas station
http://tinypic.com/view.php?pic=xdcxgw&s=8#.U8cmFLEQ470
_________________ | SPARCO toolid https://www.carshop.ee/et/2374-sparco | Tuuningosad mootorsõidukitele - www.carshop.ee | |
|
Kommentaarid: 50 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
49 |
|
tagasi üles |
|
 |
Siim159
HV Guru

liitunud: 16.08.2010
|
22.07.2014 11:21:22
|
|
|
Kas viimasel ajal ongi CTE-l mingeid suuri uuendusi välja lastud? Mitu korda on ta alla tõmmanud viimasel ajal 11GB-seid updatesi ja nüüd praegu Origini avades hakkas alla laadima 36GB-st updatet.
//EDIT: Aa, sinu väljatoodud tekstis ongi jah see kirjas... Päris karmilt suured updated siis. Soovitatakse enne CTE ka maha lasta. Pole ennem maha kordagi lasknud, eks teen selle seekord siis ära.
|
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
Muhekas
HV Guru

liitunud: 29.10.2011
|
22.07.2014 11:22:19
|
|
|
Siim159 kirjutas: |
Kas viimasel ajal ongi CTE-l mingeid suuri uuendusi välja lastud? Mitu korda on ta alla tõmmanud viimasel ajal 11GB-seid updatesi ja nüüd praegu Origini avades hakkas alla laadima 36GB-st updatet.
//EDIT: Aa, sinu väljatoodud tekstis ongi jah see kirjas... Päris karmilt suured updated siis. Soovitatakse enne CTE ka maha lasta. Pole ennem maha kordagi lasknud, eks teen selle seekord siis ära. |
kogu see jama võiks ka õigele mängule olemas olla.
_________________ #Olen küberkiusamise vastu! |
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
 |
Elvo
HV vaatleja

liitunud: 04.12.2010
|
22.07.2014 13:38:14
|
|
|
Degwees kirjutas: |
Elvo kirjutas: |
Ning just hetk tagasi tegin siis proovi selle postituse pärast, ning tulemus oli positiivne- vastavalt keele valikule muutub ka heli keel. Kõik töötas ilusti. |
Nii, et kui valid inglise keele, siis mäng on inglise keeles? |
Tegin väikse näidis video. Kõik keelte vahetus töötab laitmatult. Ainus mida eile panin tähele, oli see et kunagi sain ma SP mängida ka jaapini ja korea keelega kuid nüüd enam ei saa
Spoiler 
_________________
 |
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
aim17
HV kasutaja
liitunud: 09.07.2005
|
22.07.2014 16:47:56
|
|
|
Ok, Elvo provin ära.
_________________ Battlelog: eesti38 |
|
tagasi üles |
|
 |
in-sane
HV kasutaja

liitunud: 18.03.2006
|
23.07.2014 19:46:15
|
|
|
tsitaat: |
kogu see jama võiks ka õigele mängule olemas olla.
|
El-Fuego mängi siis neid "õigeid" mänge ainult.
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
 |
reints
HV Guru

liitunud: 02.04.2006
|
23.07.2014 21:16:43
|
|
|
Nihuke küsimus kas 100+ level annab nähtamatuse või ?
Ailult püssi tuld näed ja kui surma saad siis meest ka
Võimalik et video on ka sitt r9 290
_________________ Töö tegi ahvist inimese
Äkki teeb sinust ka  |
|
Kommentaarid: 221 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
203 |
|
tagasi üles |
|
 |
softis
HV Guru

liitunud: 07.09.2004
|
23.07.2014 23:06:28
|
|
|
reints, ei anna. Isegi märganud, et saan surma ja siis tekib mees.
Või siis müüri tagant näen, et keegi laseb, saan surma ja siis järsku tekib tüübi pea sinna (ei kükitanud enne).
_________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks! |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
Muhekas
HV Guru

liitunud: 29.10.2011
|
23.07.2014 23:15:15
|
|
|
softis kirjutas: |
reints, ei anna. Isegi märganud, et saan surma ja siis tekib mees.
Või siis müüri tagant näen, et keegi laseb, saan surma ja siis järsku tekib tüübi pea sinna (ei kükitanud enne). |
mängi siis neid "õigeid" mänge ainult.
Error
Game disconnected: you have been banned from this server. Stated reason: Please choose a server in your own country!
_________________ #Olen küberkiusamise vastu! |
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
 |
Elvo
HV vaatleja

liitunud: 04.12.2010
|
24.07.2014 03:02:26
|
|
|
reints kirjutas: |
Nihuke küsimus kas 100+ level annab nähtamatuse või ?
Ailult püssi tuld näed ja kui surma saad siis meest ka
Võimalik et video on ka sitt r9 290 |
Kui nüüd siin nähtamatusest räägid siis täna olin ühes servus, kus minu tiimi mees jooksis kah nähtamatult ringi.
Ainus asi mida näha oli, oli tema relv. Lihtsalt relv jooksis ringi.
Ja seda ei näinud ainult mina, vaid kogu tiim.
Ma vene keelt eriti ei oska kuid peale seda effekti hakkas väga palju selle tüübi nimi chatis jooksma ja esines tihedalt ka fraasi CHEAT.
Seega kas tõesti mingi uus cheat või äkki serveripoolne kala.
Sest skoor tol tüübil mingit märkimisväärset ei olnud ja tõsisemates kohtades suri nagu iga teine.
_________________
 |
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
softis
HV Guru

liitunud: 07.09.2004
|
24.07.2014 08:27:00
|
|
|
El-Fuego kirjutas: |
softis kirjutas: |
reints, ei anna. Isegi märganud, et saan surma ja siis tekib mees.
Või siis müüri tagant näen, et keegi laseb, saan surma ja siis järsku tekib tüübi pea sinna (ei kükitanud enne). |
mängi siis neid "õigeid" mänge ainult.
|
Mida sina klähvid, kutsikas? Mind ei häiri see niipalju nagu sind mõned aspektid selle mängu juures, et lahmima minna kuskile foorumisse.
_________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks! |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
-Kaivo-
HV Guru
liitunud: 22.08.2007
|
24.07.2014 08:51:00
|
|
|
Elvo kirjutas: |
reints kirjutas: |
Nihuke küsimus kas 100+ level annab nähtamatuse või ?
Ailult püssi tuld näed ja kui surma saad siis meest ka
Võimalik et video on ka sitt r9 290 |
Kui nüüd siin nähtamatusest räägid siis täna olin ühes servus, kus minu tiimi mees jooksis kah nähtamatult ringi.
Ainus asi mida näha oli, oli tema relv. Lihtsalt relv jooksis ringi.
Ja seda ei näinud ainult mina, vaid kogu tiim.
Ma vene keelt eriti ei oska kuid peale seda effekti hakkas väga palju selle tüübi nimi chatis jooksma ja esines tihedalt ka fraasi CHEAT.
Seega kas tõesti mingi uus cheat või äkki serveripoolne kala.
Sest skoor tol tüübil mingit märkimisväärset ei olnud ja tõsisemates kohtades suri nagu iga teine. |
Seda olen ka mina näinud mitu kuud tagasi. Pigem mingi kala.
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
Muhekas
HV Guru

liitunud: 29.10.2011
|
24.07.2014 09:25:00
|
|
|
See jooksev relv on senikaua kuni mäng suudab end täielikult ülesse laadida siis tekib relva taha ka kloun
_________________ #Olen küberkiusamise vastu! |
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
 |
Jewman
HV vaatleja
liitunud: 15.04.2014
|
24.07.2014 10:07:06
|
|
|
Peab ütlema, et Dragon's Teeth ei ole seni pettumust valmistanud. Minu jaoks on Chain Link täielik nö. Battlefield 4 päästja. Kuna olen suur Urban ja Infantry Warfare fänn, siis Chain Link on suutnud minu jaoks tuua tagasi selle nauding, mis oli vahepeal kaduma läinud. Kaardid on ka väga head.
|
|
tagasi üles |
|
 |
Elvo
HV vaatleja

liitunud: 04.12.2010
|
24.07.2014 10:14:39
|
|
|
El-Fuego kirjutas: |
See jooksev relv on senikaua kuni mäng suudab end täielikult ülesse laadida siis tekib relva taha ka kloun |
Kui alguses sisse logides mõni vastu tuleb, siis on jah täitsa normaalne, kui ta on nähtamatu ja osad helid puuduvad.
See on tehtud kiirema sisselogimise eesmärgil nii.
Kuid see kestab tavaliselt max 10-15 sekundit.
Kuid kui tekib mingi tüüp keset raundi, mis on juba 30 minutit kestnud ja siis jookseb raundi lõpuni veel 15 minutit nähtamatult ringi, siis see on juba midagi muud.
_________________
 |
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
reints
HV Guru

liitunud: 02.04.2006
|
24.07.2014 11:35:04
|
|
|
Vähemalt sain vastuse, et see ei ole ainult minul nii
_________________ Töö tegi ahvist inimese
Äkki teeb sinust ka  |
|
Kommentaarid: 221 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
203 |
|
tagasi üles |
|
 |
Gap
HV Guru

liitunud: 20.03.2006
|
24.07.2014 13:17:35
|
|
|
Millal see dragons teeth mitte premiumi omanikele ükskord tuleb ?? tahaks ka juba uusi kaarte mängida
|
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
 |
Siim159
HV Guru

liitunud: 16.08.2010
|
24.07.2014 13:39:00
|
|
|
Nad mitu korda nüüd seda vist edasi lükanud. Esialgu pidi üldse nüüd see suvi tulema, siis lükati oktoobrisse ja nüüd viimase info kohaselt lükati novembrisse.
|
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
parm
Kreisi kasutaja
liitunud: 03.11.2004
|
24.07.2014 14:07:36
|
|
|
Gap kirjutas: |
Millal see dragons teeth mitte premiumi omanikele ükskord tuleb ?? tahaks ka juba uusi kaarte mängida  |
Premiumi omanikud saavad DLC-d teistest 2 nädalat varem. Premiumis on DLC-d tasuta.
Kui sul on tavaline BF4, siis pead iga eraldi DLC ostma.
Initiative #2: Core Gameplay Patch #13
Põhiline muudatus on see, et vähendatakse granaatide hulka taskus ning pikendatakse laadimisaega ammoboxist - lõpuks lõppeb see noobide ammoboxi peal kämpimine ja grenade spam. Metros ja Lockeris väga tüütu, mäng läheb kindlasti paremaks nendel kaartidel choke-pointides
Spoiler 
Today we release the first patch after the “reset” with the last HUGE release (sorry for that again). I am happy to announce that this did indeed FIX the patchsize!
This patch is ~130Mb! (Compared to patches with the same kind of changes that used to be several gigabytes).
Reminder:
If you are just coming back to the CTE, and have troubles joining servers etc – make sure you uninstalled the CTE before downloading and installing the huge update (37.6GB one).
PATCH CHANGES
This is what is included in this patch:
UI TRIAGE
Goal: de-clutter the HUD and give players options to customize the major components
Now drawing the squad leader/commander objective orders in the game status UI (good for hardcore!)
Moved the chainlink HUD a bit down so it doesnt overlap scoring messages
Made chainlink UI use the same “physics” effect as other UI elements on the HUD
Fixed an issue where the flashbang icons fading out feature broke the HUD visibility options for icons
Fixed a bug where remote controlled vehicles won’t show the vehicle health in the HUD
Revive HUD world icon now uses the visibility setting for the health bar/revive timer instead of the one for the main soldier icon
Minimap Scaling
Implemented scaling of commander related minimap assets.
Visibility now independent from the HUD visibility option
Added option for setting the minimap icons size and visibility independently from the background
SOLDIER MOVEMENT
Goal: Make soldier movement feel more immediate, direct and in control.
Third person crouch tweaks
One of the problems with “death behind cover” is crouching. As crouching is a finite state – we cannot predict if a player will crouch in the same manner we predict movement. This in combination with our client side authorative damage model means there is currently a possibility to get a pretty severe delay when crouching behind cover on someone elses side (and being able to damage it).We have tried to mitigate this by making crouch animations in third person quicker (in the beginning) – which should get rid of the worst of these issues.
These are transitions touched:
Transition Stand -> StandToCrouch_Node
Transition Run -> StandToCrouch_Node
Transition Run -> Sneak_Node
Transition StandTurn -> Sneak_Node
Transition Walk -> Sneak_Node
Transition Sprint -> Sneak_Node
Sprint accelleration tweaked to match that of general movement
You now reach top speed faster/more directly and it vibes better with the previous change (no change to top sprint speed).
VISUAL RECOIL
Goal: Get guns to always point where you shoot. Remove randomness from shooting. Finalizing this is a prerequisite to look at gun damage and _real_ recoil tweaking.
TEST: M9 Pistol now has a single fire animation
This test is an answer to feedback we’ve gotten where the pistols “kick” and the way it randomly picks an animation was called out at something that makes it hard to hit targets (without adding depth). We’ve as a test removed all but one animation on the M9 pistol – to see what that does to shooting the gun.
TEST: New Red Dot is now smaller on request (feedback in forum!)
Pending this works out – we will look at replacing the other “red” (really pink) sights with this more red and “red-light” looking version
Tweaked size of Pistol Delta sight down a notch
Fixed visual issues for ALL weapons (find any issues? report them in forum!)
PWD, LMG, Sniper Rifles, DMR, Shotguns
FOUND ISSUE IN TESTING OF BUILD:
Red dots on the Coyote and Reflexs RDS sights is clipping again after the downscaled red dot. Will be fixed in next update, Sorry about this!
GAME MODES
Goal: Improve selected gamemodes to deliver the intent and playstyle envisoned for the gamemode in question
Obliteration Competitive
Bombs can now be placed in any order.
Reduced bomb disarm time from 10s -> 8s. There is a 3s warmup when defusing.
Reduced radar sweep on home bases to 40 meters on competitive.
Chain Link
Decreased the rate of ticker bleeding by 40%.
Increased round timer to 30 minutes.
WEAPON/GADGET BALANCE
Goal: With the changes to visual recoil, head flinching and netcode weapons have become deadlier and kills faster. Tune weapons to take this into consideration and find clear roles for them in doing so.
Grenade Balancing
First out is a grenade pass. We think the game currently is a bit spammy when it comes to grenades. We want to make grenades something that is powerful – but not used lightly in any situation, also we want type of grenade you pick to mean something – and give the different grenades more clear roles.
Reduced RGO capacity 2->1
Reduced RGO inner blast radius 1.65->1
Reduced v40 capacity 3->2
Reduced v40 blast radius 7->6
Reduced v40 inner blast radius 2.5->1
Increased ammo bag pickup time for grenades:
Flashbang 5s->9s
RGO 7s->25s
v40 8s->13s
Handflare 1s->6s
M18 5s->9s
M34 8s->25s
M67 5s->25s
XM25 DART 1s->3.5s (5->4 rounds)
XM25 3.5s->6s
40mm 3GL 8s->18s
40mm Smoke 2.5s->5s (matching flashbang now)
40mm LVG/HE 8s->9s
BULLET COLLISION CLEANUP
Goal: Find and clean up inconsistencies in visual collision for bullets and players. Improve on the clarity of game environments.
Fixed poor collision issue in cover assets like free standing pillar and store stack.
Affected levels: Operation Locker, Pearl Market, Flood Zone
Pearl Market
Fixed issue with collision of wall between C and D bases
_________________ | SPARCO toolid https://www.carshop.ee/et/2374-sparco | Tuuningosad mootorsõidukitele - www.carshop.ee | |
|
Kommentaarid: 50 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
49 |
|
tagasi üles |
|
 |
Muhekas
HV Guru

liitunud: 29.10.2011
|
24.07.2014 14:16:55
|
|
|
Siim159 kirjutas: |
Nad mitu korda nüüd seda vist edasi lükanud. Esialgu pidi üldse nüüd see suvi tulema, siis lükati oktoobrisse ja nüüd viimase info kohaselt lükati novembrisse. |
Mis mõttes nagu? prem saab praegu ja teised alles novembris? väga pikk ootamine sel juhul siis
_________________ #Olen küberkiusamise vastu! |
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
 |
|