Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
trip
HV Guru
liitunud: 15.03.2007
|
18.02.2014 19:34:07
|
|
|
Dave20, 2x HD7990 või 3x kehfforce titan.
täisgraafikaga i2500k/gtx670
@gravel 3 ringi / 11 opponents
Min Max Avg
34 52 44.03
@8 3 ringi / 11 opponents
Min Max Avg
49 92 71.808
@tarmac / 11 opponents
Min Max Avg
38 70 51.856
ja numbrid võivad muutuda, sest need on päikesega sõidetud, nagu aru sain siis mingi random daytime change rajadel, + start/finish kohad muutuvad, (nt tarmac rajal sõitsin päeva valgusel ja teine kord loojangu ajal).
|
|
Kommentaarid: 405 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
302 |
|
tagasi üles |
|
|
Dave20
HV veteran
liitunud: 18.01.2005
|
18.02.2014 19:38:18
|
|
|
34 fps-i on masendavalt vähe, see juba lag...
Gtx 770- ga peaks järelikult min fps tulema mingi 40.
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
|
Gunnar19
Kaevur
liitunud: 12.11.2008
|
19.02.2014 16:29:05
|
|
|
Kes soovivad enne mängu ostmist seda sneak-peak demo proovida siis laadisin latest versiooni (2.0) upload.ee-sse
_________________
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
4 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
|
Syncmahv
HV Guru
liitunud: 01.01.2006
|
19.02.2014 18:20:28
|
|
|
Gunnar19, sa ikka oled kursis et see ei ole mõeldud vabalt levitamiseks?
Aga teemasse ka, imo 2.0 demosse midagi erilist juurde ei tulnud peale majade jms.
|
|
Kommentaarid: 108 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
102 |
|
tagasi üles |
|
|
mikk36
HV Guru
liitunud: 21.02.2004
|
19.02.2014 22:32:23
|
|
|
Gunnar19, mis eesmärk on tasuta demo upload.ee'sse üles laadida?
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
|
Gunnar19
Kaevur
liitunud: 12.11.2008
|
19.02.2014 23:48:04
|
|
|
mikk36, tegelikult mul oli vaja seda mängu vanaema juures allalaadida aga hiljem hakkasin mõtlema et vb teised soovivad ka proovida ja pigem siis veenuvad positiivselt ning lähevad kohe rahakotti otsima et ost vormistada auru poes.
See ei ole karuteene!
_________________
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
4 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
|
elukaz
HV Guru
liitunud: 06.09.2004
|
20.02.2014 01:02:48
|
|
|
Syncmahv kirjutas: |
Gunnar19, sa ikka oled kursis et see ei ole mõeldud vabalt levitamiseks?
Aga teemasse ka, imo 2.0 demosse midagi erilist juurde ei tulnud peale majade jms. |
No tuli nii palju juurde et 2.0-s jätsid auto sinnapaika ja kõmmutasid kahuriga ringi. Päris hea füüsika, gaasiballoonidega tulistamist soovitan proovida.
_________________ Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale. |
|
Kommentaarid: 179 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
145 |
|
tagasi üles |
|
|
FurattoShutsuryoku
HV kasutaja
liitunud: 25.10.2005
|
12.03.2014 17:10:27
|
|
|
Spoiler
|
|
Kommentaarid: 38 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
36 |
|
tagasi üles |
|
|
trip
HV Guru
liitunud: 15.03.2007
|
12.03.2014 20:55:50
|
|
|
videos näha et juhid autode sees, huvitav kas ragdoll koos füüsikaga tuleb või ei
|
|
Kommentaarid: 405 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
302 |
|
tagasi üles |
|
|
kristian90
HV vaatleja
liitunud: 18.03.2014
|
18.03.2014 01:13:59
|
|
|
Hetkel küllaltki vähe conteti aga tundub v'ga paljulubav. Lubatakse, et läheb betasse varakevadel aga kipun arvama, et asi lükkub sügisesse.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
Dave20
HV veteran
liitunud: 18.01.2005
|
29.03.2014 01:55:44
|
|
|
Xbox 360 puldiga väga mõnus seda mängu pelada. Juhitavus väga mõnus ja eriti külglibisemised head...
Tore on et mängudes on hakatud tegema purunevaid poste, seinu jne. see lisab ikka väga palju mängule juurde. Nii väga ootan juba seda mängu
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
|
Arx07
HV veteran
liitunud: 08.01.2003
|
09.04.2014 11:51:15
|
|
|
Võtsin ka early accessi ligi, päris mõnusalt pudenevad pillid. On kuskilt läbi käinud ka info kuna umbkaudselt mäng täiesti valmis peaks saama?
Aa ja helid meeldivad ka, mõnusad tummised laksud käivad
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
Aeron
HV Guru
liitunud: 11.02.2002
|
|
Kommentaarid: 70 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
|
Arx07
HV veteran
liitunud: 08.01.2003
|
10.04.2014 10:17:18
|
|
|
Aeron kirjutas: |
Estimate: Early Spring 2014 |
Sel juhul peaks juba kohe varsti ju tulema. Steam ise updateb early access versiooni full versioniks?
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
äss
Kreisi kasutaja
liitunud: 12.07.2008
|
|
Kommentaarid: 29 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
|
Arx07
HV veteran
liitunud: 08.01.2003
|
17.04.2014 14:45:47
|
|
|
Tundub korralik update olema, proovin kohe varsti järgi
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
Syncmahv
HV Guru
liitunud: 01.01.2006
|
03.07.2014 18:18:58
|
|
|
Syncmahv kirjutas: |
Juhitavus on väga reaalne, kui ikka võimsa mootori ja tagaveoga kruusal pedalit anda siis <b>piix</b>(pepu) libiseb täpselt nii nagu IRL. |
http://nextcargame.com/update-5-2014-07-03/
Täna tuli suur update, 2.1GB.
Juhitavus on täiesti pekki keeratud, see mis oli detsembris on kadunud. Isegi AI ei suuda kurve enam läbida, kõik põrutavad seina, vahet pole kas abid on/off.
|
|
Kommentaarid: 108 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
102 |
|
tagasi üles |
|
|
FurattoShutsuryoku
HV kasutaja
liitunud: 25.10.2005
|
10.07.2014 00:15:19
|
|
|
tuli väike parandus mis oluliselt asja paremaks tegi.
CHANGE LIST:
- Increased steering angle and retuned controller settings. Especially gamepad and keyboard controllers should be more responsive now.
- Retuned all cars and suspension setups so that the cars would behave more realistically - with most suspension setups the cars now have a tendency to understeer while cornering unless grip is lost, at which point the cars will exhibit oversteer. However, except for the most extreme situations the oversteer should be manageable. In many cases different suspension setups now also have a significant effect on the car handling, so be sure to test them all to find your favorite!
- Increased tarmac and gravel friction.
- Reworked Stability Control profiles; the Full setting has more strength now while the Half setting should only counter for most serious errors by preventing from spinning out.
- Retuned brake balance for all brake kits to tame the tendency to spin when braking while cornering.
- Implement a three second no-collision cooldown period for resetting the car.
- Increased player advantage in car-to-car collisions.
- Increased wheel strength for 01_American (American Muscle) to prevent it detaching too easily.
- Reduced deform strength in minor impacts.
- Added a few more aggressive AI profiles.
- Added Sandpit1 alternative route, both normal and reverse layouts.
- Added Look Left and Look Right camera controls support for keyboard.
- Removed the obsolete Reverse Camera keybinding, should fix cases in which the Look Back button was not working when Reverse Camera was binded.
- Fixed an issue in which the vehicle strip in garage was out of screen boundaries when using extreme wide resolutions.
- Reduced vertical size of the launcher window to make it fit nicely on certain laptop screens.
- Set V-Sync to disabled by default.
|
|
Kommentaarid: 38 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
36 |
|
tagasi üles |
|
|
Dave20
HV veteran
liitunud: 18.01.2005
|
06.10.2014 17:42:12
|
|
|
See aasta vist lootust pole, et välja tuleb?
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
|
FurattoShutsuryoku
HV kasutaja
liitunud: 25.10.2005
|
06.10.2014 18:09:05
|
|
|
tuli just suurem uuendus mis lisas paar rada, uue auto ja mis kõige tähtsam multiplayeri.
Physics:
Improved tire load calculation
Tire forces scaled by sprung/unsprung mass ratio to correct accelerations
Corrected assumed load when calculating tire stiffness values
New differential implementation (supports open, spool, LSD & viscous differentials)
Added spring rate, damper rate & maximum deflection for tire dynamics
Added toe in for steering settings
Implemented SAE 950311 relaxation for slip angle & ratio
Changed "magic" damping force to use ground contact normal
Fixed torque from tires to use correctly roll center, wheel center & attach points
Added suspension lateral attach point (affects YAW from longitudinal forces)
Implemented loose/solid surface modes
Improved body torques from wheel assembly when tire is in air.
Implemented torque feedback scaling
Fixed lateral position of suspension forces
Disabled optimal shift point usage from player when using automatic transmission
Changed steering limits during drifting (drift lock enables more anti-steering during drift)
Added digital steering delay and fixed digital/analog controller selection
Controls:
Added speed sensitivity slider to options - controls how much steering is limited in higher speeds to prevent spinning
Accelerator and brake sensitivity sliders: 0% = cubic, 50% = linear and 100% = cubic root response
Initial mouse steering implementation: bind mouse to left/right in the settings menu
Basic XInput gamepad rumble
Gameplay:
Two new derby game modes: Deathmatch and Team Deathmatch
Time difference to winner and best lap times displayed in race results
Last lap time display in HUD for a few seconds when starting a new lap
Best lap time displayed in HUD during races
Best lap times for tracks are saved and displayed in event selection
Score displayed in derby results
Car reset will attempt to place the car away from the busiest racing line
Improve AI's ability to recover when stuck
Fixed AI's ability to reset car when e.g. out of track
Fixed AI considering wrecks as potential derby targets
AI cars now only reset when not seen by the Player.
Players only drive the current lap to its end after the first car has crossed the finish line (like in real life races)
Cameras:
New cinematic track side camera
Automatic look back camera after a short while when reversing
Can be disabled and adjusted from settings
User configurable FOV offset
Hood/bumper look back cameras moved to the back of the car
Allow more zoom in photo mode / replay lens effects
General car camera tweaking
Cars:
New European car
Tracks:
New race track: Speedway
Route variants: Oval and Figure 8
Added track side cameras to all tracks
Increased impact speeds required to break objects, e.g. concrete barriers now require 100km/h (62mph) impact to get damaged
Decreased friction on concrete barriers to prevent them from sucking cars in
Improved start positions in Figure 8 track
Fixed holes in Derby Stadium
DetailMap texture for Sandpit1
Tarmac memory optimizations
User Interface:
Access main menu and options in respawn screen, lobby etc.
Really fixed car selector with large resolutions
Fixed car selector car class display
Show all cars' performance index in car selector and lobby
Display current results during race with TAB
Display Steam avatars in MP lobby
Several remap menu bug fixes
Scroll scrollbars and sliders with mouse wheel
Misc fixes and tweaks
Multiplayer:
Internet games through Steam (You need to forward some ports to be able to host if you sit behind a NAT router)
Upgrades work
Client side prediction to combat lag
Kicking
Searching for servers with Steam friends
Faster search
Configurable max player count 2-18
Configurable server update frequency
Password protected lobbies
Random starting positions
Games are also displayed in Steam's own server browser
LAN networking goes also through Steam if it's not in offline mode
Improved chat with line wrapping
Ability to join a lobby when the race is in progress
Allow all LAN IP ranges: 10.0.0.0/8, 172.16.0.0/12, 192.168.0.0/16
Bandwidth optimizations
Effects:
Reimplemented backfire and window smash effects
Particles toggle in launcher changed to particle quality slider
Updates to existing effects
Improved skid marks
Sounds:
More different engine sounds
Improved tire slip sounds
|
|
Kommentaarid: 38 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
36 |
|
tagasi üles |
|
|
Dave20
HV veteran
liitunud: 18.01.2005
|
16.12.2014 02:22:04
|
|
|
Kas mängu tehakse ikka edasi või jäeti pooleli?
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
|
v0ltage
HV kasutaja
liitunud: 16.01.2006
|
16.12.2014 02:25:25
|
|
|
Ikka teevad edasi, hetkel tegelevad ka rehvifüüsika ümbertegemisega. Äkki isegi see aasta veel uuendus tulemas.
|
|
Kommentaarid: 36 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
|
Dave20
HV veteran
liitunud: 18.01.2005
|
16.12.2014 02:26:56
|
|
|
Tahaks juba täisversiooni
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
|
HDTanel
Overclocker
liitunud: 15.12.2002
|
16.12.2014 05:40:55
|
|
|
v0ltage, vennad on täiesti unustanud millepärast FlatOut üldse lahe oli... masendav, terve mäng oli neil paar aastat tagasi juba põhimõtteliselt valmis aga siis hakati ma ei tea mida tegema...
Veidi kurb vaadata aga see saab olema uber fail mäng kui üldse välja tulla jõuab enne kui pankrotti lähevad.
Kunagi ammu aega tagasi polnud erilist valikut ja selline romuralli oli vägagi fun, tänapäeval on kõvasti sarnaseid mänge ning suureks miinuseks tahavad nad teha sellest tavalist metsavahelist arkaadi, mis on nii ajast ja arust igav, et kohutav.
Ahjaa, muutke teema nimi ära, see pole Next Car Game, Next Car Game on aegade algusest olnud nende uute mängude koodnimi.
_________________ Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel |
|
Kommentaarid: 634 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
4 :: |
3 :: |
495 |
|
tagasi üles |
|
|
Jack.igg
HV kasutaja
liitunud: 10.02.2013
|
16.12.2014 09:35:25
|
|
|
HDTanel kirjutas: |
Ahjaa, muutke teema nimi ära, see pole Next Car Game, Next Car Game on aegade algusest olnud nende uute mängude koodnimi. |
Huvitav Steamis on just nimelt selle mängu nimi see millena ta siingi on.
|
|
tagasi üles |
|
|
|