Eee... Siis on ju mõttekam hunnik odavaid kilesi osta ja kui vigastada saab, siis vahetad välja. Kaitsekile mõte on ikkagi ekraani kaitsta, mitte teist kile. Mis mõttega üldse teist kile alla panna? Ehk tuleb mõte veel panna sellele odavale ka veel kolmas veel odavam kile peale? Või telefon hoopiski šeifi panna? Enne muidugi pakendada mingisse pehmesse materjali.
Z1 Compactil vist tuleb ka tehasekile mahavõtmisega Sony logo ära. Siis kaob jah garantii ära. Kuid on ka telefone Sonyl (enda mäletamist mööda ka Z perekonnast mõned), millel ei tule see logo maha ja siis võib julgelt tehase oma maha kiskuda, kui soovi.
Z1 Compactil vist tuleb ka tehasekile mahavõtmisega Sony logo ära. Siis kaob jah garantii ära. Kuid on ka telefone Sonyl (enda mäletamist mööda ka Z perekonnast mõned), millel ei tule see logo maha ja siis võib julgelt tehase oma maha kiskuda, kui soovi.
Ma ei saa sellele garantiiloogikale pihta, kuidas sony logoga kile eemaldamine garantii ära kaotab. See kõlab sama jaburalt, kui uuel autol radikalt embleemi maha võtan on kogu garantii autole kadunud. Kas garantii loogika ei peaks käima ikkagi juhtumite kohta, kus tegemist on tootjapoolse veaga. See, et kile on maha võetud ei tohiks mõjutada, et aku lakkab töötamast või mõni muu tehniline rike. Saan aru, kui tootja saab tagasi telefoni millel on ekraan kahjustatud ja kile on ekraanilt eemaldatud, sel juhul võib tootja tõesti garantiist põhjendatult keelduda, sest kasutaja on ekraani kaitsva kile eemaldanud ja see võib olla aidanud kaasa ekraani edasisele kahjustamisele.
See on Sonypoolne vastus minule. Sai nii inglise supportist kui ka Eesti omast (ehk siin Baltimaades midagi teist) küsitud ning mõlemast öeldi, et kaob garantii, kuna Sony logo tuleb maha. Garantii saab "taastada", kui siis uus see ekraan (või kas just päris tervet ekraaniosa vaja) ära vahetada, kuna uuel on see kile peal.
Xda's kirjutatakse, et garantii kehtib ikka edasi.
Seoses selle kännuka kilega selline küsimus veel, et kas on sama libe, kui orikas ja kas kogub staatilist tolmu ka sama 'hästi'? Ja kas seda kännuka kilet kannatab sony orika peale panna või peab ikka tehase oma maha kiskuma?
Ma võtaks ikka tõsisemalt Sony enda vastust kui mingi foorumikasutajate.
Kuigi kui seal räägitakse olukorrast, et kile oli eemaldatud, kuid garantiiremonti võeti vastu, siis ehk oleneb garantiiteostajast endast.
Aga nagu ütlesin siis läbi arvuti Sony PC Companion pakkus mulle uuendust. OTA kaudu ei leidnud mingit uuendust. _________________ Remember this day, men, for it will be yours for all time.
DevilsCry, eestis ei mõjuta update saamist see, et kelle võrgus oled!!! Olen 2-3 erinevat telefoni uuendanud üldse ilma SIM kaardita üle wifi. Update jagatakse IMEI vahemike järgi ja korraga ei anta kõigile, sest siis oleks serverid kummuli.
DevilsCry, eestis ei mõjuta update saamist see, et kelle võrgus oled!!! Olen 2-3 erinevat telefoni uuendanud üldse ilma SIM kaardita üle wifi. Update jagatakse IMEI vahemike järgi ja korraga ei anta kõigile, sest siis oleks serverid kummuli.
Võib ka nii olla, mulle ka ei paku viimast uuendust. Kuskilt väljamaa foorumist jäi mulje, et uuenduste laekumine sõltus kasutatavast keelest, aga see võis ka ekslik olla. Et inglise ja suuremad keeled saavad uuenduse, kui väiksemaid keeli alles tõlgitakse.
Kas siin teemas viimase uuenduse juba saanud kasutavad oma telefonis eesti keelt või mõnda muud?
Tõlkimise taga vaevalt asi on, kuna iga kell saab ju keelt muuta. Nt kui isegi oleks selline asi, et inglise omad saavad varem, siis saavad nad peale uuendust ikka kohe eesti keele peale ju panna ja seetõttu ei saa öelda, et midagi seal tõlkimisega soetud.
Paremal juhul saaks ROMi ja operaatori järgi seda veel jagada aga ega see IMEI kood ka paha eristaja pole. _________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks!
Kahjuks see tööriist töötab vahelduva eduga, mäletan et paar kuud tagasi töötas hästi, samas eelmine kuu ei töötanud. Uuendatakse suht tihti.
See peaks põhimõtteliselt küsitlema Sony uuenduste servereid.
Ja mis puutub Inglismaasse siis vähemalt Xperia SP puhul olid nad küll suht viimased kes 4.3 uuenduse said. Miks, ei oska öelda.
Täna siis hakkas ekraan lõplikult streikima. Klahhvilukku maha võttes oli virvendus juba mõni päev tagasi ees aga see kadus tavaliselt 5-8 sek pärast.
Praegu aga seis nagu manusel näha. On keegi taolise veaga varem kokku puutunud?
Kas MTTC võtab telefoni otse remonti isegi kui see on ostetud väljaspool eestit, näiteks USA-st? Tahavad näha ostudokumenti ka või piisab IMEI koodist/ seeria nr-st? _________________ Remember this day, men, for it will be yours for all time.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.