Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Dark Souls II märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
madness
HV veteran
madness

liitunud: 11.10.2004




sõnum 29.04.2014 12:24:46 vasta tsitaadiga

Mis te esimest osa ei ole mänginud v? icon_lol.gif
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.04.2014 12:37:34 vasta tsitaadiga

Koba oled kui igalt poolt alla kukkud ja tappa saad. Mängu mõte ongi olla action rpg kus osa raskusest ongi maailmas hakkama saamine ja levelis liikumine.

PC taga ei ole mänginud, mängin konsooli taga ja soovitaks ka pc taga inimestel kasutada Xbox360 pulti. Kindlasti kõvasti parem kui hiir ja klaver kuna... wait for it... wait for it - > mäng on disainitud konsoolidele maast madalast. Isegi antud "teema" kui action rpg on konsoolidel mugavamalt mängitav.

Story on peidus esemetes ja npc'des keda kohtad. icon_rolleyes.gif

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
dstar
Kreisi kasutaja
dstar

liitunud: 27.11.2004




sõnum 29.04.2014 14:07:11 vasta tsitaadiga

Lugesin kusagilt, et Demon Souls ja Dark Souls 1 juhtfiguur DS2's enam kaasa ei teinud ja kui see on tõsi, siis seda on kahjuks igal sammul tunda. Jääb selline mulje, et mängu on kiiresti valmis soperdanud mingi B team. Esiteks näevad liikumine ja animatsioonid DS1'ga võrreldes palju odavamad ning lohakamad välja. Tegelane hõljub nagu udusulg mööda maad ringi, sujuvus puudub. Võrdleksin seda muutust GTA4 ja GTA5 autode juhitavusega - GTA5's oli see palju närvilisem ja arcade'ilikum.

Ka combat pole enam nii meeldiv. Liiga palju on mõttetut rahmeldamist ja ümber vastase keerutamist, sügavus ja strateegia puudub. Bosside võitlused on samuti arulagedamalt disainitud. Neid on selgelt liiga palju ja väga tihti peab mitu bossi korraga maha võtma.

Fast Travel on järgmine ajuvaba lisa, mis DS seeriasse kohe üldse ei sobi, selle all kannatab levelite ülesehitus ja põhimõtteliselt ka terve maailm. Kõige jubedam on aga mängu algus, eriti tutoriali osa. DS1 aeglane sissejuhatus Asylum Demoniga oli DS2'ga võrreldes lausa geniaalne. Firelink Shrine'i jõudmine oli sündmus omaette, aga DS2's visatakse sind kohe Majulasse - üllatusmoment puudub.

Kõige selle jama taustal on suudetud hoopis framerate ära parandada, aga sellest on vähe kasu, kui mängu graafika näeb kohutavalt aegunud välja. Eriti hale on tegelase loomine, mis pärineks justkui PS2 ajastust. Ja kunagi trailerites nähtud varjudemängust pole jälgegi...

DS1 on klassika, sest see oli eelkõige intelligentselt valmistatud. Juhi kätt oli igal pool tunda, iga pisemgi detail oli läbi mõeldud. DS2 on aga järjekordne Dragon Age 2 või Resident Evil 6, hingetu korralagedus, punnitatud fan service (Ornstein), mõttetu ajaraisk...
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
486
HV Guru

liitunud: 19.04.2004




sõnum 29.04.2014 14:30:35 vasta tsitaadiga

angel kirjutas:
demon souls oli über hea mäng icon_rolleyes.gif eusa_think.gif


no see sinu arvamus.
Kuid tegelt alles Dark Soulsiga sai see seeria kuulsaks. Enamus debiilsus demon soulsist sai parandatud. Mõned asjad sai kohe nii hästi tehtud, et teised mängud viskasid maha nagu Tomb Raider, et saab lõkke ääres leveldada jne. Ja uskumatu, et selles järjes see sitt kõik tagasi toodi. Selle osa disainer on küll f idioot.
Pealegi see, et rohkem leveleid on ei aita ka midagi kui iga üks nendest igav ja vilets välja näeb. Nagu ei olnud piisavalt aega, et midagi huvitavad teha.
Arvan, et tüübid tõesti tegid mängu alguses selle adv. valgustusega ja kui kohale jõudis et "oops, pleikar ei vea välja" võtsid välja mängust. Nagu see oleks esimene kord, et nad konsoolile mängu teeksid. Nii raha ahne ka ei saa olla, et sellise valega ostjaid petta!

_________________
zero
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.04.2014 14:47:56 vasta tsitaadiga

Demon Soulsis leveldasid npc abil, Dark Souls 2'es leveldad NPC abil icon_cool.gif thumbs_up.gif beer_yum.gif Ehk siis level up soulide arvelt toimub npc kaasmõjul. Dark Souls 1 leveldasid lõkkesse.


Natuke kohmakam on kui eelmised osad aga on ka väga häid momente ja on ka halvemaid kohti.

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
486
HV Guru

liitunud: 19.04.2004




sõnum 29.04.2014 15:09:39 vasta tsitaadiga

Vastik vaadata
_________________
zero
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sukelduja
HV Guru
sukelduja

liitunud: 14.06.2007



Online

sõnum 29.04.2014 15:28:12 vasta tsitaadiga

m8markus kirjutas:
Kõvat kombatit nõuab ikka küll...istud lõkke juures killid lähima ümbruse puhtaks...tagasi lõkke juurde ja vennad jälle tagasi...teed nii 10 korda ja lähed võtad aga uusi leveleid...uskumatu õnnetus on see mäng pc-le...nupud on peavalu ja muuta ka ei lase nagu ise tahaks...hüppamine-kukkumine, ma ei tea meelega tehtud, et sa ikka kuskilt alla pudeneks...isegi stori asju mitte ei leia vaid mine osta raha eest...hea mäng piiksu keeratud ja muud midagi. Graafikast parem ei räägigi icon_smile.gif

Ja jah, lihtsalt lähed ja lippad mängu läbi. icon_smile.gif
Kommentaarid: 25 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Auron
HV Guru
Auron

liitunud: 19.08.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.04.2014 17:15:37 vasta tsitaadiga

Mind nagu graafika ega muud siuksed nippnapp muutused a'la lifegem'id (mida hiljem niikuinii sittagi ei saa) väga ei häiri.

Samas mis puutub bosside võitlusesse siis on imho tugev samm tagasi võrreldes DS1'ga ehk siis selliseid kavalaid taktikalisi võitmisi pole, õige relva, õige eq ja õige buffiga megadämmi tegemisi pole vaid on aint nüri tampimine ja ka tampima peab oluliselt kauem kui DS1'es.

Pluss veel muidugi fakin PC versiooni control hädad kus klaveri ja hiirega ei kannata mängida ning muud pulti peale XBOX360 puldi ei tunnista. See on täielik BS kuna DS2 oli juba popp ja oodatud mäng PC'le mitte mingi fännide nõudmise tõttu tehtud hädapärane port.
Kommentaarid: 152 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 129
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
dstar
Kreisi kasutaja
dstar

liitunud: 27.11.2004




sõnum 29.04.2014 19:09:11 vasta tsitaadiga

Ise ostsin wireless 360 gamepadi juba mitu aastat tagasi ära, kuna enamus arvutimängud on tänapäeval paratamatult konsoolipordid. Ja neid mänge tuleb üha rohkem peale, mida klaveri ja hiirega on peaaegu et võimatu läbida. Klaverit olengi viimasel ajal kasutanud GW2's ja teistes MMO'des, kuigi näiteks TERA's oli juba päris korralik pulditoetus olemas.

DS1 sai kenasti puldiga läbi mängitud, aga DS2 on niivõrd suur taandareng, et seal polegi enam tähtsust, mida kasutada. Tegelase liikumine ja üldine gameplay on niivõrd tuksi keeratud, et mõistus lausa tõrgub edasi liikumast ja sellega enam kahjuks ära ei harju... Konsoolipuldi nuppude ikoonid arvutiversioonis on ikka täielik fiasko, millega ülihea PC gamereid narrida. Lausa uskumatu, et seda ei viitsitud ära parandada.

Arvasin, et tehakse kvaliteetne järg, aga et kumm nii lõdvaks lastakse, seda küll ei oodanud. Pettumus on võrdne Dragon Age 2, Mass Effect 2-3 või RE4-6'ga. Silent Hill või Tomb Raider sarjast rääkimata - üks fail teise otsa. Ainult GTAV'ga võis rahule jääda ja loodetavasti tasub ka Witcher 3 ning Dragon Age 3 ootamist (Watch Dogs vaevalt et midagi erilist on, Assassin's Creed all over again...).
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
madness
HV veteran
madness

liitunud: 11.10.2004




sõnum 29.04.2014 20:03:09 vasta tsitaadiga

Mis selles liikumises nii erinevat on, võrreldes DS1'ga?
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
EvilKatarn
diivanilill
EvilKatarn

liitunud: 25.01.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.04.2014 20:47:48 vasta tsitaadiga

Erinev on.

Soovitan suurematel vigisejatel (neil, keda mäng reaalselt huvitab) teha power stance rakendav tegelane. Õpid uue liikumise nüansse tundma ja hindama. Dark Souls 2 on kilbita palju lõbusam ning natuke ADP stati pumbates on täitsa võimalik enamik rünnakutest kogenud mängijal läbi veereda. Uued rünnakud lisavad arsenali kõvasti paindlikkust juurde. Endale hakkas teise tegelasega läbides igatahes mäng palju rohkem meeldima. Kindlasti pole tegu nii ajatu teosega kui Dark Souls 1, aga mingisuguse nüri pasaga nagu Mass Effect 3 või Tomb Raideriga seda võrrelda on ka idiootne. FROM võiks kuue kuuga loodud prototüübi riiulitele müügiks panna ja tegu oleks ikka parema mänguga, kui 99% saadavalolev jura.

Siiski loodan, et Soulsil lastakse nüüd natuke pigem puhata ja et FROM pühendab end järgmise generatsiooni Armored Core lihvimisele.
Kommentaarid: 109 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 80
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
gekomees
HV vaatleja

liitunud: 14.08.2012




sõnum 29.04.2014 22:27:32 vasta tsitaadiga

Tsitaat ühelt let's playerilt "this game is so good, but it's so unrefined". See väljendab ka täpselt minu arvamust, tehti mingi release candidate valmis ja quality kontrolliga ei vaevutud. Paljud vead on võimalik kerge vaevaga parandada, tuleb lihtsalt natuke mängida ja mõelda, kas ikka need väärakad tegelase liigutused, vastik platformimine, vigane targeting suurte relvadega, ja muud lõbusad asjad on ka tegelt nii head mõtted nagu esialgu tundus.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
486
HV Guru

liitunud: 19.04.2004




sõnum 30.04.2014 03:37:27 vasta tsitaadiga

See mäng ei jookse elu sees uuel mootoril. Täpselt samad vigased animatsioonid, vigane hit detection ja juhtimine, et vaja pulti puruks suruda et char jooksma hakkaks.
Ilmselt ei saanud uuel mootoril korralikult käima ja tõstsid kogu kraami ümber vanale mootorile ja seda veel väga halvasti. Võimatu siukest sitta nautida.

_________________
zero
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.04.2014 09:39:04 vasta tsitaadiga

mis möga sa suust välja ajad? mis puldi puruks surumine, et tegelane jooskma hakkaks?

tulles otse demon souls ja dark souls 1 pealt võiks öelda et suht sama mäng koos paar vea ja möödapanemisega. Aga ikka parem kui enamus mänge, millega turg üle uputatud.

Liiga kerge on ainult kohati ja tunnen ka puudust sellest, et igale tegelasele on oma vastumürk olemas vastasel juhul läbi ei saa. Ise vehin ühe ja sama kahe mõõgaga terve mäng ja siiani ei ole ükski boss tegemata jäänud. ootan new game +'i, seal lubatakse asjalikumat kraami. Pidi vist teine loot ja vastased olema mõndades kohtades, eks näis...

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
gekomees
HV vaatleja

liitunud: 14.08.2012




sõnum 30.04.2014 12:55:48 vasta tsitaadiga

Ma kujutan ette, et see puldi puruks surumine puudutab fakti, et kui stamina nulli läheb, peab ta enne 100% peale minema kui uuesti joosta saad. See oli esialgu ikka tihti häiriv. Imelik on ta sellepärast, et DS1-s oli vist samasugune asi, aga seal ei häirinud üldse.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.04.2014 14:40:29 vasta tsitaadiga

eee kuidas see häiriv on.. .see on algusest saati mängus sees olnud ja pea enamikes teistes mängudes sama asi - lõpmatuseni ei saa sprintida. Endal on natu natu stamina uuendatud ja sõrmus, mis selle genereerimist kiirendab peal ja pms korraks lasen nuppu lahti ja stamina tõmmatakse mõne hetkega uuesti täis. Seega täiesti titekaks asi tehtud.

Staminast sõltub kogu võitlus süsteem - mida vähem sul "võhma" on seda vähem sa peksad ja jooksed. Loogiline ja reaalne. Ega päris elus sa lõpmatuseni kah ei vibuta oma kaikaga...

doh.gifdoh.gifdoh.gifdoh.gif

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
gekomees
HV vaatleja

liitunud: 14.08.2012




sõnum 30.04.2014 15:02:53 vasta tsitaadiga

Loogikas ei olegi keegi kahelnud ja selles osas pole vaja midagi tõestada. See asi tundub lihtsalt kuidagi häiriv, olenemata et DS1-s oli sama asi. Võib-olla on asi selles, et stamina bar on väga väike ja tegelase hoiakust pole kuidagi aru saada, et ta väsinud oleks. Ei ole praegu viitsimist selle kohta teooriat luua, tegu väga väikse murega võrreldes mõne muu asjaga. Kindel on aga see, et puldi nupu surumine ei aita.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
bjaka
Kreisi kasutaja
bjaka

liitunud: 04.04.2007




sõnum 30.04.2014 17:35:28 vasta tsitaadiga

Tõesti häirivad sellised asjad nagu võitluse sõltumine staminast. Samuti võiks olla nooltega ära näidatud kuhu edasi minna. Samuti kui bossiga võitluseks läheb siis võik ikka tekkida ekraanile nüüd mingi märge, et vajuta seda või toda nuppu, et surmahoop anda, nagu ikka teistes normaalsetes mängudes on. Vahepeal võiks ka railshooteri tüüpi vahemissioonid olla, kus näiteks vibuga tulistad vastaseid maha, kelle peanupp müüri tagant välja vupsab. Rääkimata relvaarsenalist puuduvast lasermõõgast, mis oleks nagu elementaarne.
Kommentaarid: 86 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 81
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
486
HV Guru

liitunud: 19.04.2004




sõnum 30.04.2014 19:02:01 vasta tsitaadiga

Wow ajud siin koos on? Jutt käib sellest et kui fakking stamina täis on tüüp ei jookse vaid mingi 2-3 sek pärast alles! Väga äge kui kari ahve taga ajab ja tüüp rahulikult jalutab ja surma saab.

QTEs is a must have of course! Mu lemmik asi mängudes. thumbs_up.gif

_________________
zero
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Auron
HV Guru
Auron

liitunud: 19.08.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.04.2014 19:37:27 vasta tsitaadiga

Tegelt tundub mingi input lääg küll olema - reageerib tegelane kuidagi uimaselt võrreldes DS!'ga.
Kommentaarid: 152 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 129
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
486
HV Guru

liitunud: 19.04.2004




sõnum 04.05.2014 14:27:11 vasta tsitaadiga

sai see pask läbi tehtud ja minu jaoks totaalne fail of the year thumbs_down.gif . Mingit muud mängu see aasta nagunii ei oodanud. Väga pettunud.
From Shitware võib selle osa endale sinna tagasi toppida kust ta selle välja sittus. icon_evil.gif

_________________
zero
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
madness
HV veteran
madness

liitunud: 11.10.2004




sõnum 04.05.2014 14:31:29 vasta tsitaadiga

Nii saast mäng et pidi kohe läbi tegema? icon_lol.gif
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Auron
HV Guru
Auron

liitunud: 19.08.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.05.2014 15:20:03 vasta tsitaadiga

486 kirjutas:
sai see piix läbi tehtud ja minu jaoks totaalne fail of the year thumbs_down.gif . Mingit muud mängu see aasta nagunii ei oodanud. Väga pettunud.
From Shitware võib selle osa endale sinna tagasi toppida kust ta selle välja sittus. icon_evil.gif
Viriseme siis räägime ka ikka milles probleem icon_question.gif icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 152 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 129
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Erx15
HV kasutaja
Erx15

liitunud: 09.08.2008




sõnum 04.05.2014 15:21:55 vasta tsitaadiga

madness kirjutas:
Nii saast mäng et pidi kohe läbi tegema? icon_lol.gif

No kohe nii halb oli, et muidu ei saanud, pidi need 60 tundi sisse panema icon_razz.gif
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
bjaka
Kreisi kasutaja
bjaka

liitunud: 04.04.2007




sõnum 04.05.2014 15:24:01 vasta tsitaadiga

Tegu tavalise trollijaga lihtsalt, kes naudib tähelepanu.
Kommentaarid: 86 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 81
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Dark Souls II mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.