Timberg, ei oma mingit suuremat inside infot. Peale selle, et kuna olen tellinud DK2-e siis täna on tulnud OculusVR mitu posti kus kysitakse viisakalt minu arvamust ja väideti et peetakse meeles jne.....
Ka Facebooki kohta tegelikult pole minul suurt midagi öelda peale selle, et kasutan seda laste ja söpradega info vahetamises, uudiste lugemise jne. Midagi paha pole ise märganud. nüüd kui lugeda ja uskuda fb, siis jääb vähemalt mulje, et nende alluvuses olevad firmad saavad rahulikult oma projekte teha jne (see olevat ka OculusVR tingimus). Yksikute fb "vihkajate" kommentaare aga tösiselt vötta mina ei oska.Sorry.
Loogiliselt möeldes, ei tahaks uskuda, et selline firma nagu Facebook, kes ylemaailmselt on levinud ja saavutanud yhe suurima media "tiitli" oleks läbinisti jama või pätt, kuidas nüüd keegi tahab seda asja nimetada.
Mis puutub OculusVr otsusesse, siis sellest on juba nii palju kirjutatud et vast aitab. Siin on omad + ja -. Mina olen lihtsalt positiivselt äälestatud ja usun parimat. Vähemalt tahan nii uskuda. Kui peaks aga töesti Occulus "karile" minema, siis tuleb neid teisi VR tooteid nagu seeni peale vihma. Vaid aja kysimus, mille mina oma DK2-ga yle elan.
Avot sa räägid nagu omaksid mingit inside-infot. Ma ei viitsi sinuga vaidlema hakata. Lihtsalt mainin ära, et ka minu arust tegi oculuse meeskond päris halva valiku fbga liitumisel. Tüübid petsid enda toetajaid, kes on neid väga heldelt siiani toetanud jõhkralt.
Mismoodi toetajaid peteti? Saa aru, kickstarteri toetajad ei ole aktsionärid! Sa võid öelda, et peteti kliente siis, kui lükati tähtaegu edasi. Aga mitte praegu.
Ainuke moment millal vöime rääkida petmisest on see, et OculusVR on lubanud olla iseseisev. Kuna see aga pole vöimalik, siis on nad lihtsalt sunnitud koostööd tegema suuremate firmadega. Tahame või ei, aga raha määrab! Parem nüüd kuulata "virisemist" kui hiljem "kisa"! Mis juhtuks siis kui löplik toode on valmis ja ees on sedavörd suured tellimused, mida nad lihtsalt fyysiliselt täitta ei suuda. Kujutan ette milline "kisa" siis tuleks!
Seega ei alahinda nende otsust ja kes ma selline yldse olen et seda hinnata? Arvan, et nende "mätta otsast" vaadatuna on nad teinud ainuöige otsuse - "aamen"
elav näide: olen neilt tellinud DK2 ja saan selle alles juulis! Kuna piltlikult öeldes teevad neid prototyype praegu pölve otsas. Oleksid nad liitunud varem mingi suurema firmaga saaksin kindlalt oma tellimuse kätte märgatavalt varem.
Ainuke moment millal vöime rääkida petmisest on see, et OculusVR on lubanud olla iseseisev. Kuna see aga pole vöimalik, siis on nad lihtsalt sunnitud koostööd tegema suuremate firmadega. Tahame või ei, aga raha määrab! Parem nüüd kuulata "virisemist" kui hiljem "kisa"! Mis juhtuks siis kui löplik toode on valmis ja ees on sedavörd suured tellimused, mida nad lihtsalt fyysiliselt täitta ei suuda. Kujutan ette milline "kisa" siis tuleks!
Seega ei alahinda nende otsust ja kes ma selline yldse olen et seda hinnata? Arvan, et nende "mätta otsast" vaadatuna on nad teinud ainuöige otsuse - "aamen"
elav näide: olen neilt tellinud DK2 ja saan selle alles juulis! Kuna piltlikult öeldes teevad neid prototyype praegu pölve otsas. Oleksid nad liitunud varem mingi suurema firmaga saaksin kindlalt oma tellimuse kätte märgatavalt varem.
Mina ei olnud kickstarteri toetaja seega ei tunne ma ennast isiklikult puudutatuna ja arvan et rohkem raha tähendab paremat toodet. Oculus rift on ju lõpuks ainult display ja sisu mis selle jaoks luua saab ei ole ega hakka olema kuidagi piiratud või FB poolt kontrollitud.
Rääkides aga solvunud toetajatest siis ma saan neist väga hästi aru. Kui uudis oleks olnud et Facebook investeerib Oculus Rifti 400 miljonit dollarit siis fännid ülistaks praegu Suhkrumäge taevani... investeeringu puhul läheb raha reaalselt firmale toote arenduseks jne ja tavaliselt sellega ei kaasne kontrolliv omandus. See mis praegu toimus oli ju väljaost. Kogu see 2 miljardit läks omanikele otse taskusse. Need õnnelikud investorid kes pool aastat tagasi sinna paarkümmend miljonit alla panid saavad tagasi paarsada miljonit. Palmer Luckey ja Co saavad kõik suured summad. 9000+ inimest andsid oma raha ja võtsid kogu esialgse riski ilma ühegi garantii ega õiguseta... ainuke asi mida loota sai oligi see et Oculus Rift püsib iseseisva ja eduka firmana ja nende nägemus VRist saab reaalsusest. Ma pole seni näinud eriti seda et esialgsed toetajad nõuaks oma raha tagasi või osa sellest suurest 2 miljardisest pirukast. Nad on lihtsalt solvunud et keegi müüs nende rahastatud projekti edasi enne lõpptulemuse saavutamist.
Minule, kui kickstarteris osalejale see uudis erilist mõju ei avalda.
Jumal peab, mis sealt lõpuks tuleb, aga üks on selge, massides VR saab paremini läbi FB kui ta saaks iseseisvalt.
Kas ta sellisel kujul massidesse jõuab nagu me siin fantaseerime on iseasi. _________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!|
Facebook ei tähenda ainult palju rohkem raha, vaid ka uskumatult suurt reklaami, ning sellega karanteerib VR myygi "natuke" eri tasemel, kui seda oleks OculusVR ise suutnud! Selle peale yks hea vanasöna mis on kölab umbes nii :
koerad hauguvad, karavan jätkab oma teed.
Mina siiski arvan, et raha paneb rattad käima. On alati nii olnud ja on ka edaspidi. Usun, et tänu sellele näeme paremat toodet. Ning kuna FB on mõeldud massidele siis ka Oculus saab olema massidele, see tähendab kättesaasav! Just hinnas.
Avot, tänud. Ma ei olnud ise märganud, et nad olid lubanud iseseisvaks jääda. Tundub väga totter lubadus kuid kui nad seda teinud on siis on mulle vähemalt ka selgem see backslash mis nad said. _________________ next.Insiders - koht mängijatele ja tehnikahuvilistele toredaks ajaveetmiseks.
PT: Sony XE90 & LG C1 värvi kalibreerimine
Lecktor - 3D printerid ja lisatarvikud, Voron, Prusa jne
Põhiline on ikka see, et Rift suudab kõvasti toota-arendada suuremate rahapatakate tõttu. See on fakt.
Kas midagi nüüd enda müümisega totaalselt päraksisse keeratakse on teine küsimus ja fakti alla ei kuulu.
väljavaated peaks nagu paranenud olema, sõltub nüüd inimestest, kes otsustavad.
see on 100a juba tulemas, on mingi uudis kuskil, mis midagi konkreetset ka lubab? _________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!|
Huvitav on jälgida VR maailma arengut. Väga huvitav on see et, kui kaua vötab aega enne kui VR tavalise monitoriga mängimise täielikult asendab? Ise arvan et paar aastat peale öige VR myygile tulekut läheb veel aega. Muidugi hind määrab ka palju aga, ega tagasiteed enam pole kui korra öige "maitse" suhu saab!
Probleem tuleb kõigil selleks, et nad peavad tegema arendajatele asja hästi kergeks, et mäng sellel platvormil töötaks.. hardware võib tore olla küll aga kui sisu sinna peale ei teha siis on ikka nutune seis... Standardid jms sisendid pole veel tekitatud niiet hetkel on hea võimalus riistvara teha küll aga asi on riskantne
Probleem tuleb kõigil selleks, et nad peavad tegema arendajatele asja hästi kergeks, et mäng sellel platvormil töötaks.. hardware võib tore olla küll aga kui sisu sinna peale ei teha siis on ikka nutune seis... Standardid jms sisendid pole veel tekitatud niiet hetkel on hea võimalus riistvara teha küll aga asi on riskantne
Kõige traagilisem olekski olukord, kus ühtset standardit ei ole ja mänguväli killustatakse samamoodi nagu konsoolidel exclusive superduper specialitega.
Seda teemat täna veel täpsustati ja nüüd on jutt siis 2,5K lahutusega displayst.
GameFace Labs Has the First VR Headset on the Block with a 2.5K Display—And It’s Mobile
Seda teemat täna veel täpsustati ja nüüd on jutt siis 2,5K lahutusega displayst.
GameFace Labs Has the First VR Headset on the Block with a 2.5K Display—And It’s Mobile
2.5k või olgu isegi 5k, aga kas keskmine kompuuter suudab seda üldse jooksutada?
Mina olen ka ennast sellega rahustanud et, DK2 on 1920x1080 ja seda jaksab minu arvuti veel "ringi ajada". Monitor ka sama resoga ja olen rahul, seega loodan, et see DK2 rahuldab minu nöuded (möneks ajaks). Juulit oodates!
ma soovitan gameface puhul olla natuke skeptiline. Toon mõned punktid.
1) Nende ärieetika on suht saast. Nad kasutavad nad läätsesid mis on Oculus Rift DK1 küljest võetud.
2) Nad kasutavad demosid mis on Oculus Rifti arendajate poolt loodud. Näiteks Tuscany demo (õnneks on nad nüüd paar enda demo ka teinud).
3) Nad kiidavad pidevalt, et nende suurim konkurentsieelis Oculuse ees on see, et Gamefacel puudub juhe ja kõik jookseb onboard androidi peal. Sellega promovad nad kohutavat VR-i sest android ei ole hetkel suuteline korralikult VR jooksutama. Latency on põhjas, lag on kohutav ja demod näevad jamad välja kuna mobiil ei suuda jooksutada väga detailseid 3d keskkondi. Loomulikult see tulevikud muutub aga sinna läheb veel aastaid aega. Palmer ütles ka, et Android on VR-i tulevik ja kunagi hakkab ka Oculuse peal VR jooksma ilma, et arvutiga ühendama pead. Kuid praegu seda üritada oleks viga kuna tehnoloogia ei ole veel piisavalt kaugele jõudnud. Neil on õnneks John Carmack kes praegu ehitab Android SDK-d ja otsib probleemidele lahendusi. Praegu on androidi põhiprobleem aku lühike eluiga, seadme raskus, latency, kole VR, headtracking ei ole täpne (kuna androidide gyro-l ei ole põhjust olla väga täpne). Ja kindlasti palju muud mida mina ei tea.
4) Gameface tüübid teevad VR-ile pigem kahju kui kasu. Inimesed kes proovivad Gameface ilma, et oleks kunagi Oculus proovinud ei oska vahet teha ja arvavad, et see ongi parim mida VR suudab pakkuda.
5) Gameface on tegelikult Android telefon millele on läätsed külge kleebitud. Igaüks võib seda kodus ise järgi teha. Paljud on seda juba teinud. https://www.durovis.com/index.html
Võite ka ise teha endale kodu VR ja selle kasvõi startupiks promoda https://www.youtube.com/watch?v=CIiIUiv6n8Q Demosit saate siit. https://play.google.com/store/apps/developer?id=LocoVR
6) Gameface tüübid valetavad. Nad ütlesin, et Palmer oli nende headsetist impressitud. Hiljem Palmer redditis parandas nende väidet ja ütles, et ta ei olnud üldse impressitud. Pigem oli see üks halvemaid VR kogemusi. Ta ütles, et on turul näinud mitmeid Androidil põhinevaid VR lahendusi ja Gameface oli nendest üks kehvemaid. Neil ootab veel pikk tee.
7) Gameface hind pidi kokku tulema 500 dollarit. VB tuleb see nüüd kallim kuna panind teravama resoga ekraani sisse.
Muidugi on suund õige ja VR hakkab tulevikus standalonena jooksma aga sinna läheb aega. Gameface tüübid aga üritavad haipida nagu oleks see lahendus juba praegu revolutsiooniline ning kuna juhet ei ole küljes siis see on konkurentsieelis. Samas jätavad nad mainimata ära kõik need miinused mis kaasnevad sellega, et nende seadmel ei ole juhet küljes.
Gotmilk + 1. Vägagi asjalik ja mötlema panev postitus. Lyhidalt: köik ei ole kuld, mis hiilgab.
Miinu meelest köik sellised arutelud ja mötted on siia teretulnud, olenemata sellest, kas nad on positiivsed või negatiivsed!
https://www.youtube.com/watch?v=CIiIUiv6n8Q, tegin siis ka kohe järgi Suurendus optika ei olnud öige, aga mingisuguse illusiooni ikkagi sain.
optika "klopsisin kokku" vanast jootmisele/tinutamisele möeldud maskist ja seega Fov jäi väga kitsaks.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.