Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  1a.ee OÜ märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 49, 50, 51  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
andreisavo
Kreisi kasutaja
andreisavo

liitunud: 03.09.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.02.2014 20:28:34 vasta tsitaadiga

rocki kirjutas:
andreisavo kirjutas:
woozy kirjutas:
Ära jumala eest siis rohkem sealt midagi telli eks..


Asi pole tellimises, vaid kui 1A klienditeenindaja lubas teatud kuupäevaks ja tuleb teine päev siis on ju natuke jamasti!

thumbs_up.gif


No kui kuller jääb nats hiljaks oma kolaga , siis pole see klienditeenindaja süüdi. Kui järgmine päev toodi, siis on see täiesti ok tulemus. Väikest viisi peab alati arvestama, et ei pruugi õigeks ajaks jõuda.


Tegelikult lubati 5 ndaks Jaanuariks. Kuna monitori neile ei jõudnud leppisin kokku, et kasti las saadavad reedel 6ndal ja monitor siis lubati esmaspäevaks 13. jaanuariks. Jõudis aga 14 Jaanuar. Asi ei ole vingumises, lihtsalt kirjutasin siia oma kogemuse 1A ga!
Kommentaarid: 109 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 100
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.02.2014 10:08:11 vasta tsitaadiga

owndyaa kirjutas:
Cooler Master Hyper 212X RR-212X-20PM-R1


Pole hetkel viitsimist kirjutada 1a'le kuid kas garantii alla läheb selline asi: Antud prosejahutus krigiseb-kragiseb 100% peal, vahepeal teeb vahepeal mitte. Paar esimest kuud sellist pulli ei olnud.

Ainult siis, kui tegu on ventika defektiga ja pole põhjustatud tolmust vms. Lase puhtaks ja vaata kas asi paraneb.
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Creat_1
HV veteran
Creat_1

liitunud: 29.11.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.02.2014 16:34:20 vasta tsitaadiga

tegin eelmine nädal testi tellides arvuti jagu juppe 3'mest erinevast kohast, ning 1a jäi kahjuks teiseks. (puhtalt selle pärast, et arvet ei saa kohe tasuda vaid peab ootama kuni inimene arve koostab ja email'ile saadab)

Tarneaeg suhteliselt mõstlik ja tasuta kättesaamine tartust on väga postiivne thumbs_up.gif Esmaspäeval tellitud mobo ja prose sain kätte neljapäeval (näitas et tooted partneri laos ja tarneaeg 2-4 tööpäeva)
Kommentaarid: 103 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 94
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Cerberus
HV vaatleja

liitunud: 14.12.2013




sõnum 18.02.2014 12:53:30 vasta tsitaadiga

Tellisin hiire sealt mis oli välismaa laos. Neljapäev maksin ära, reede pandi teele, esmaspäeval sain cargobussist kätte. thumbs_up.gif
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Freezedude
HV vaatleja

liitunud: 26.12.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.02.2014 21:38:40 vasta tsitaadiga

2010.a. tellisin 2 kõvaketast ning tol hetkel jäin teenindusega rahule.

Seekord siis mitte, nimelt soovisin tellida 3 asja, millest 1 oli müügilt vahepeal ära kadunud (täpsemalt laost otsas) ning 1 nendest oli klaviatuur, mille tahtsin eestikeelse klahvistikuga tellida. Viimast siis seetõttu, et on olemas varasemast kogemus, kus mulle suudetakse toode tellida, mida kodulehelt ei leia, eeldasin et selline võimekus on ka nimetatud poes olemas.

Negatiivsed märkused loetlen siis järgmised:
* Koduleht väidab, et teenindaja reageerib 2h jooksul peale tellimuse andmist (hetkel enam kodulehelt ei leidnud, aga 1a.ee kasutaja mainis seda sama ka siin teemas), tellisin eile ning tänane reaktsioon oli kell 11:03 (tööpäev algas kell 09:00). Ärge andke lubadusi kui ei suuda neid täita, tööle hilinemine ei loe. Järgmine vastus minu kella 12:15sel kirjale kell 15:03, 2 tundi 48 minutit, veel hullem.
* Kodulehel väidetakse, et saab tellida lisaks e-poele ka telefoni ning e-maili teel, esimesel reaktsioonil paluti e-poest tellida.
* Oma profiili alt ei saa juriidilist keha lisada.
* Kirjutasin ka samad märkused neile e-mailile, kuid vastati ainult nii, et ma täpsustaks uuesti, mida täpselt soovin tellida ja ainult neid kaupu, mis on kodulehel. Jäi mulje, et teenindaja ei osanud eesti keelt piisavalt, kuid oleks võinud vähe rohkem pingutada.
* Lisaks sellele, ma ei tea, kes antud suurepärane teenindaja oli, sest nime signatuuris ei kasutata.

Igatahes tänan ma 1a.ee'd selle eest, et te mu välja vihastasite ning lasite mul soodsamalt amazonist kauba ära tellida.
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
traks
HV Guru

liitunud: 07.03.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.02.2014 22:17:38 vasta tsitaadiga

pead sama posti kirjutama ka amazoni teemasse.
sest ei saa jätta kiitmata amazoni, kellel polnud mingit probleemi leida sulle vajalik eestikeelne klaviatuur, vastata kiiresti ja adekvaatselt kahe tunni jooksul, väljastada käibemaksuarve Eesti juriidilisele isikule ning mida kohe kuidagi ei saa rõhutamata jätta - kogu suhtlus toimus sulle nii armsas eesti keeles.

1a - are you even trying?

Freezedude kirjutas:

Seekord siis mitte, nimelt soovisin tellida 3 asja, millest 1 oli müügilt vahepeal ära kadunud (täpsemalt laost otsas) ning 1 nendest oli klaviatuur, mille tahtsin eestikeelse klahvistikuga tellida. Viimast siis seetõttu, et on olemas varasemast kogemus, kus mulle suudetakse toode tellida, mida kodulehelt ei leia, eeldasin et selline võimekus on ka nimetatud poes olemas.

Negatiivsed märkused loetlen siis järgmised:
* Koduleht väidab, et teenindaja reageerib 2h jooksul peale tellimuse andmist (hetkel enam kodulehelt ei leidnud, aga 1a.ee kasutaja mainis seda sama ka siin teemas), tellisin eile ning tänane reaktsioon oli kell 11:03 (tööpäev algas kell 09:00). Ärge andke lubadusi kui ei suuda neid täita, tööle hilinemine ei loe. Järgmine vastus minu kella 12:15sel kirjale kell 15:03, 2 tundi 48 minutit, veel hullem.
* Kodulehel väidetakse, et saab tellida lisaks e-poele ka telefoni ning e-maili teel, esimesel reaktsioonil paluti e-poest tellida.
* Oma profiili alt ei saa juriidilist keha lisada.
* Kirjutasin ka samad märkused neile e-mailile, kuid vastati ainult nii, et ma täpsustaks uuesti, mida täpselt soovin tellida ja ainult neid kaupu, mis on kodulehel. Jäi mulje, et teenindaja ei osanud eesti keelt piisavalt, kuid oleks võinud vähe rohkem pingutada.
* Lisaks sellele, ma ei tea, kes antud suurepärane teenindaja oli, sest nime signatuuris ei kasutata.

Igatahes tänan ma 1a.ee'd selle eest, et te mu välja vihastasite ning lasite mul soodsamalt amazonist kauba ära tellida.

_________________
The greatest trick the devil ever pulled
was convincing the world glossy widescreen is the way to go.
Kommentaarid: 337 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 304
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
-kristo
HV vaatleja

liitunud: 28.12.2012




sõnum 25.02.2014 23:16:19 vasta tsitaadiga

Vähemalt 1a vastab mingi aeg kirjadele aga teised e-poed ei vasta kirjadele.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Freezedude
HV vaatleja

liitunud: 26.12.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.02.2014 09:55:16 vasta tsitaadiga

Kohalikes poodides on märgatavamalt kõrgemad hinnad kui mõnest Amazoni poest tuleks tellides koos postiga, seetõttu ootaks ka meie müügimeestelt head teenindust, mida aga eile lihtsalt ei saanud.
Klaviatuuri ei hakanud seekord Amazonist tellima, sest ingliskeelse klaviatuuri hind tuli sama välja, mis eestikeelsegi oma kohalikus poes, seega jätsin selle tellimata.

Juttu on rahalisest võidust, mitme kümnest eurost kuni mitme saja euroni, nii et pole mõtet küsida, kas see tõmblemine on seda väärt.
Enamasti on tehnilised vidinad ennem ära koolemist 2.a. ära teeninud, nii et garantii/pretensiooni mõttes pole ka mõtet Eesti poole vaadata.
traks, sina aga võid Eesti ülbet kaubandust edasi toetada kui tahad.

traks kirjutas:
pead sama posti kirjutama ka amazoni teemasse.
sest ei saa jätta kiitmata amazoni, kellel polnud mingit probleemi leida sulle vajalik eestikeelne klaviatuur, vastata kiiresti ja adekvaatselt kahe tunni jooksul, väljastada käibemaksuarve Eesti juriidilisele isikule ning mida kohe kuidagi ei saa rõhutamata jätta - kogu suhtlus toimus sulle nii armsas eesti keeles.

1a - are you even trying?

Freezedude kirjutas:

Seekord siis mitte, nimelt soovisin tellida 3 asja, millest 1 oli müügilt vahepeal ära kadunud (täpsemalt laost otsas) ning 1 nendest oli klaviatuur, mille tahtsin eestikeelse klahvistikuga tellida. Viimast siis seetõttu, et on olemas varasemast kogemus, kus mulle suudetakse toode tellida, mida kodulehelt ei leia, eeldasin et selline võimekus on ka nimetatud poes olemas.

Negatiivsed märkused loetlen siis järgmised:
* Koduleht väidab, et teenindaja reageerib 2h jooksul peale tellimuse andmist (hetkel enam kodulehelt ei leidnud, aga 1a.ee kasutaja mainis seda sama ka siin teemas), tellisin eile ning tänane reaktsioon oli kell 11:03 (tööpäev algas kell 09:00). Ärge andke lubadusi kui ei suuda neid täita, tööle hilinemine ei loe. Järgmine vastus minu kella 12:15sel kirjale kell 15:03, 2 tundi 48 minutit, veel hullem.
* Kodulehel väidetakse, et saab tellida lisaks e-poele ka telefoni ning e-maili teel, esimesel reaktsioonil paluti e-poest tellida.
* Oma profiili alt ei saa juriidilist keha lisada.
* Kirjutasin ka samad märkused neile e-mailile, kuid vastati ainult nii, et ma täpsustaks uuesti, mida täpselt soovin tellida ja ainult neid kaupu, mis on kodulehel. Jäi mulje, et teenindaja ei osanud eesti keelt piisavalt, kuid oleks võinud vähe rohkem pingutada.
* Lisaks sellele, ma ei tea, kes antud suurepärane teenindaja oli, sest nime signatuuris ei kasutata.

Igatahes tänan ma 1a.ee'd selle eest, et te mu välja vihastasite ning lasite mul soodsamalt amazonist kauba ära tellida.
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
j2pe
HV kasutaja

liitunud: 27.08.2010




sõnum 21.03.2014 11:54:07 vasta tsitaadiga

On norm, et viid miskit garantiisse ja siis ootad 1,5 kuud ja ei kipu ega kõppu?

Saatsingi kirja ja tuli välja asi oli lahendatud, ainult kelinti unustati teavitada, sealt tuli 1,5 kuud ootamist.


viimati muutis j2pe 21.03.2014 12:12:11, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Siim159
HV Guru
Siim159

liitunud: 16.08.2010




sõnum 21.03.2014 11:57:44 vasta tsitaadiga

Miks kohe selline loosung külge pookida? Või mitmeid eelnevaid kordigi garantiiga seal nii kaua läinud võrreldes teiste poodidega? Ning üleüldse, 1a ei teosta ise garantiid.
Miks sa nendega ühendust ei võta ja päri, milles asi on?
Kommentaarid: 22 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rocki
Kreisi kasutaja
rocki

liitunud: 15.01.2003




sõnum 21.03.2014 12:08:33 vasta tsitaadiga

Garantiidega on jah tihti nii, et kola müüja firma ise ei tee garantiid ja see saadetakse edasi ja vahest lähebki kaua aega. Kuigi 1a võiks nüüd ise ka siin sõna võtta ja natukene PR teha icon_wink.gif
_________________
Asju saab kah teisiti teha!


viimati muutis rocki 21.03.2014 16:02:28, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
NoIQ
HV vaatleja

liitunud: 08.08.2012




sõnum 21.03.2014 14:05:26 vasta tsitaadiga

Mõtlesin, et kirjutan ka oma kogemustest 1a.ee'ga.

Olen paar korda 1a.ee'st tellinud ja siiamaani on teenindus olnud vägagi kiire, ei mingit venitamist. Samas kui olen tahtnud saada mõne toote kohta täpsustust näiteks emaplaadi BIOS'i versioon kohta, mis määrab kas ma neilt selle toote ostan, siis kiputakse hätta jääma. Ühe korra olen emaplaadi tellimisega riskinud ja on ka õnneks läinud, aga selline asi ei toida, eriti kui veel kiire on ja eelarve piiratud.

Seega, kui 1a.ee'st tellida, siis teenindus on hea, aga võiks olla veel parem, sest toodete tellimisel loteriid mängida nagu ei tahaks.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.03.2014 13:04:02 vasta tsitaadiga

Kuidas peaks teada saama, milline BIOS-i versioon kinnises pakendis emaplaadil on? icon_eek.gif
Kommentaarid: 691 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 533
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.03.2014 13:43:11 vasta tsitaadiga

Betamax, Tihtipeale on ka karbil oleval kleepekal see kuskil väikses kirjas olemas. Probleem on pigem selles, et karp asub füüsiliselt kuskil euroopa laos mitte kohapeal icon_smile.gif
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Eric80
HV kasutaja
Eric80

liitunud: 01.05.2007




sõnum 23.03.2014 21:58:35 vasta tsitaadiga

Osadel asjadel juures märgitud, et mingi kingitus kaasas? Mida seal jagatakse? icon_smile.gif
Kommentaarid: 31 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 30
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.03.2014 22:49:15 vasta tsitaadiga

Tomorrow kirjutas:
Betamax, Tihtipeale on ka karbil oleval kleepekal see kuskil väikses kirjas olemas. Probleem on pigem selles, et karp asub füüsiliselt kuskil euroopa laos mitte kohapeal icon_smile.gif

Luks värk. Pole sellist asja täheldanud. Samas pole mitu aastat ühtki emaplaati pidanud ostma. Ajad muutunud vist.
Kommentaarid: 691 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 533
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Franzuu
HV kasutaja

liitunud: 15.11.2008




sõnum 24.03.2014 20:03:14 vasta tsitaadiga

Tellisin hiljuti 2 140mm kasti fan'i. Hind ei olnud küll hõige odavam aga sobisid kohaletoomise viisid. Kõik läks sujuvalt. Meeldib väga DPD paki poe variant. Saab järgi minna siis kui aega on ja kõik nad on hästi linna peale ära jaotatud.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ihvike
HV Guru

liitunud: 01.04.2002




sõnum 10.04.2014 16:22:50 vasta tsitaadiga

Hea koht. Nüüd juba mitu asja tellitud ja reeglina nende kontorist kätte saanud peale maksmist järgmisel päeval, vaatamata sellele, et tarneaeg 3-5 tööpäeva märgitud.
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hondaa
Kreisi kasutaja
hondaa

liitunud: 09.02.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.04.2014 12:10:17 vasta tsitaadiga

Sai arvuti tellitud. Väike viga oli neil tekkinud kokkupanekul, kui mingil põhjusel ei oldud korpuse fan-e emaplaadi külge ühendatud, vaid üks oli ühendatud otse asja, mis muudab voolu külge ja teine rippus niisama. Niiet järgmine kord tuleb ikka üle kontrollida, mis ja kuidas ühendatud on. Aga tarne oli kiire (alla 1 nädala) ja hind hea, niiet ei nurise thumbs_up.gif
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 24
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.04.2014 12:34:33 vasta tsitaadiga

ot:
hondaa, toiteplokk, mitte toiteblokk icon_idea.gif

_________________
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Taaviup
HV kasutaja
Taaviup

liitunud: 13.04.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.05.2014 16:39:55 vasta tsitaadiga

Hiljuti tellisin sünnipäevaks sülearvuti endale sealt ning peale tellimuse esitamist kaudus toode järgmisel päeval nende kodulehelt ära. Mõtlesin, et ju siis ostsin viimase ära. Nüüd nädalake hiljem kui esitatud arve makstud ja ootan kaupa, selgub et neil pole seda isegi mitte laos, nad ei tea millal see tuleb ning nad esitasid arve kaubale mida neil pole. Raha saan tagasi aga hinge ajab seest küll tuld täis kuna ma olen kaupa juba pikki silmi oodanud! Nüüd tuleb lihtsalt natuke kallim mudel vaadata endale ja seda oodata, jälle.
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ab79
HV kasutaja

liitunud: 17.10.2012




sõnum 08.05.2014 23:06:24 vasta tsitaadiga

Taaviup kirjutas:
Hiljuti tellisin sünnipäevaks sülearvuti endale sealt ning peale tellimuse esitamist kaudus toode järgmisel päeval nende kodulehelt ära. Mõtlesin, et ju siis ostsin viimase ära. Nüüd nädalake hiljem kui esitatud arve makstud ja ootan kaupa, selgub et neil pole seda isegi mitte laos, nad ei tea millal see tuleb ning nad esitasid arve kaubale mida neil pole. Raha saan tagasi aga hinge ajab seest küll tuld täis kuna ma olen kaupa juba pikki silmi oodanud! Nüüd tuleb lihtsalt natuke kallim mudel vaadata endale ja seda oodata, jälle.


Kahju muidugi. Olin ise kahevahel, kas mitte samuti sealt tellida. Põhjus miks ei tellinud seisnes selles, et kuigi valik väga lai, selgus, et paljud tooted neil partnerite laos (kohapeal polegi), see neil kodulehelgi kirjas. Teiseks põhjuseks mitte eriti paindlikud järelmaksutingimused. Tean seda tunnet, mis tähendab, kui oled kauba ära tellinud, aga saad vastuseks, et seda polegi. See ei kehti läpakate kohta vaid üleüldse...

Ei hakka maha laitma ega kedagi kiitma, ise hüppasin samuti "pea ees vette", tellides oma Lenovo enda jaoks täiesti tundmatult müüjalt, tegelikult ei tahtnud neilt osta, esialgne plaan oli osta ikka tavapäraselt kaupmehelt kuid sellegipoolest ei pidanud pettuma, aus müüja on, sain väikese viivitusega seda mida tahtsin. Kui huvitab, siis leiad mu postituste seast üles, kellest jutt. Soovitan siiski järele mõelda, kas tasub esimese tagasilöögi peale sealt 1a-st uuesti tellida, mina ei riskiks. Müüja, kes tahab kindlasti oma kaubast lahti saada peaks hoolitsema selle eest, et laoseis oleks läbinähtav nii tema, kui kliendi jaoks. Miks? Aga seepärast, et kui kliendil esimene tehing õnnestub, siis äratab see usaldust ja suure tõenäosusega, ostab järgmisel korral samalt kaupmehelt uuesti. See pole leib ega sai, mis ühes poes otsasaanuna järgmisest kättesaadav on.
Üks mudel 2-s erinevas arvutipoes võib olla sootuks erineva konfiga. Ja võib juhtuda et teist sellist mida tahad, nii lihtsalt ei leiagi või peadki ootama või eraldi tellimuse sisse andma. Aga mida aeglasem on tarne seda suurem on tõenäosus et klient ostabki mujalt.

Betamax kirjutas:
Kuidas peaks teada saama, milline BIOS-i versioon kinnises pakendis emaplaadil on? icon_eek.gif


Ei saagi, kui karbil just revisjoni versiooni kirjas pole. Revisjoni järgi võib kontrollida veebist, et on nt biose esimene väljalase. Reeglina installitakse tehases ikka algversioon. Pikka aega seeriatootmises olev emaplaat võib muidugi ka uuema versiooni selga saada, aga see pigem vist erand, kuna emaplaatide seeriatootmise tsüklid on vist tänu tehnika ja tootmise hüperkiirele arengule lühikesevõitu. Nad ei jõuagi uut biost välja lasta, kui juba toode on discontinued staatuses... harva muidugi saab ka uuendatud versiooni tootmisest maas olevale seeriale, aga ikkagi, emaplaatidega on vist nii nagu arvutitega üldiselt, et tehasest kesklattu jõudes on tegemist juba vanarauaga icon_razz.gif Ostad täna, saad konkreetse tooteseeria, mis on toodetud 6 kuud tagasi. Toode ise on arendatud ja välja töötatud aasta tagasi... Oma Lenovo kohta lugesin pakendilt välja, et toodetud September 2013, ostsin Veebruar 2014. Napilt ca 5 kuud tootmisest...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dave20
HV veteran

liitunud: 18.01.2005




sõnum 08.05.2014 23:35:35 vasta tsitaadiga

Taaviup kirjutas:
Hiljuti tellisin sünnipäevaks sülearvuti endale sealt ning peale tellimuse esitamist kaudus toode järgmisel päeval nende kodulehelt ära. Mõtlesin, et ju siis ostsin viimase ära. Nüüd nädalake hiljem kui esitatud arve makstud ja ootan kaupa, selgub et neil pole seda isegi mitte laos, nad ei tea millal see tuleb ning nad esitasid arve kaubale mida neil pole. Raha saan tagasi aga hinge ajab seest küll tuld täis kuna ma olen kaupa juba pikki silmi oodanud! Nüüd tuleb lihtsalt natuke kallim mudel vaadata endale ja seda oodata, jälle.


Minu soovitus on see, et kui netist mingit kaupa tellida, siis alati tasub saata ennem meil neile ja küsida kas kaup on ikka olemas või tellitav. Ma usun, et ükski firma pole täiuslik, õnneks endal ainult positiivsed kogemused selle firmaga, sai arvuti tellitud, ok mõni päev läks küll kauem aega aga pole hullu icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Condamed
Kreisi kasutaja
Condamed

liitunud: 04.12.2011



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.05.2014 14:53:03 vasta tsitaadiga

Ei ole kindel, kas see on õige teema, kust küsida, aga mõtlesin, et ehk seda teemat loeb ka mõni 1A töötaja, kes saaks aidata.
Nimelt sooviks teada, millal võiksid uued Haswell refresh protsessorid 1A'sse jõuda (täpsemalt huvitaks i5 4590 ja i5 4590S)?
Arvuti ostuga suhteliselt kiire ja tahaks ikka 1A'st osta, kuna teiste komponentide hinnad samuti head. Siis teaksin arvestada, kas jõuan ära oodata, või tuleb kuskilt mujalt võtta.

Rohkem teemasse ka: enda kogemused on need paar korda, millal tellinud olen, väga positiivsed. Tegutsemine oli kiire ning kaup samuti lubatud ajaks kohal.
Kommentaarid: 63 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 58
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.05.2014 14:56:50 vasta tsitaadiga

Condamed, Intel 4590 prosede pakkumised tulevad siia icon_arrow.gif http://thv.hv.ee/search/?Type=products&category_group=0&Query=intel+4590&minPrice=&maxPrice=
_________________
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  1a.ee OÜ mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 49, 50, 51  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.