Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  F1 2014 hooaeg märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 50, 51, 52 ... 210, 211, 212  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Tiim
HV veteran
Tiim

liitunud: 11.10.2006




sõnum 16.03.2014 14:24:19 vasta tsitaadiga

et rohkem hagu saaks anda
_________________
mida sa vahid mu allkirja, AHV raisk
Kommentaarid: 49 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 43
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ricom2ger
HV veteran
ricom2ger

liitunud: 15.04.2009




sõnum 16.03.2014 14:29:25 vasta tsitaadiga

Kas see 100kg/h pole, et >200kg kahe tunni kohta?
_________________
Kamehameha in your face!
Kommentaarid: 121 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 109
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
prtv
HV Guru

liitunud: 20.03.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.03.2014 14:35:59 vasta tsitaadiga

Ei, sõidu jooksul tohib kasutada 100kg kütust ning tarbimine ei tohi olla suurem kui 100kg/h kui pöörded ületavad 10,500rpm.
_________________
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 73
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Onedream
HV veteran
Onedream

liitunud: 28.09.2008




sõnum 16.03.2014 15:34:24 vasta tsitaadiga

Kuskilt järgi ka saab vaadata? Võib lingi ps panna ei saa Tv6 ka "otse" vaadata ,sest õhtu sõidus.
Kommentaarid: 131 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 9 :: 0 :: 111
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
salatoimik
HV Guru
salatoimik

liitunud: 08.08.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.03.2014 15:39:57 vasta tsitaadiga

16:00 hakkab BBC pealt. Kuigi seal üht teist vähemolulist ilmselt sõidust välja lõigutud.

Või siis TorrentTV

_________________
LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud
Kommentaarid: 39 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Launger
Kreisi kasutaja

liitunud: 20.07.2010



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.03.2014 15:46:25 vasta tsitaadiga

Ma loen redbulli twitterist välja, et ricciardo saigi disklahvi
edit: ei mingi fake fake uudis
kas siin foorumis kuidagi oma postitusi kustutada ka saab? vahest tahaks icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 100 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 91
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
-Kaivo-
HV Guru

liitunud: 22.08.2007




sõnum 16.03.2014 15:55:51 vasta tsitaadiga

Jon Noble ‏@NobleF1 10s
Ricciardo has been excluded from the results - loses his second place. Now official
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.03.2014 16:08:21 vasta tsitaadiga

http://sport.postimees.ee/2729484/massale-otsa-soitnud-kobayashi-paases-karistusest
tsitaat:

Kohtunikud otsustasid, et intsidendi põhjustas tõsine tehniline rike, mis oli täielikult sõitja kontrolli alt väljas.

_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
alpha
Kreisi kasutaja
alpha

liitunud: 04.12.2002




sõnum 16.03.2014 16:43:29 vasta tsitaadiga

red bull lubas otsuse peale kaebuse esitada, aga vähe usutav, et midagi muutub
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
-Kaivo-
HV Guru

liitunud: 22.08.2007




sõnum 16.03.2014 16:58:26 vasta tsitaadiga

tsitaat:
Posted Today, 15:55
Adam Cooper ‏@adamcooperF1 1m
A rival tech director told me they ran at 96 kg/hr to ensure it didn't spike above 100 kg/hr due to 'interference'. And that cost power

Adam Cooper ‏@adamcooperF1 1m
Tech director said: "There is noise on the signal, it's that noise we have to manage to make sure we sit below 100kg limit all the time"
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
connor
HV kasutaja

liitunud: 19.02.2003




sõnum 16.03.2014 19:48:22 vasta tsitaadiga

jah lugedes põhjendusi http://www.formula1.com/news/headlines/2014/3/15579.html siis oli kütust mõõtval sensoril mõõteviga. Sarnaseid vigu oli ka teistel meeskondadel. Seega öeldi RBR'ile et kasutage sensorit ja hoidke piirmäära natuke allpool (96kg/h). RBR otsustas ignoreerida kuna leidis et nende oma mõõtmissüsteem on täpne. Ka keset sõitu öeldi RBR'le et te kasutate liiga palju kütust, vähendage piirmäära aga meeskond otsustas soovitust ignoreerida.
Kuna sensor on viis kuidas FIA kütusekulu mõõdab siis RBR süsteem ei ole FIA jaoks kehtiv.
Ma ei näe et mingit võimalust oleks otsusest pääseda - kui meeskonnale öeldakse kuidas käituda probleemide korral aga seda ignoreeritakse siis ongi kindel DQ. Ülejäänud meeskonnad kuulasid ja kasutasid maksimumina 96kg/h, RBR mitte.
Kommentaarid: 31 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
HDTanel
Overclocker
HDTanel

liitunud: 15.12.2002




sõnum 16.03.2014 22:21:16 vasta tsitaadiga

Tea kas RB on siis ikka nii kiire? Kui Ricciardo praegust tempot illegaalselt hoidis
_________________
Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel
Kommentaarid: 634 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 3 :: 495
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
prtv
HV Guru

liitunud: 20.03.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.03.2014 22:24:21 vasta tsitaadiga

Paar sajandikku ringi peale ehk
_________________
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 73
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 17.03.2014 09:26:52 vasta tsitaadiga

connor kirjutas:
jah lugedes põhjendusi http://www.formula1.com/news/headlines/2014/3/15579.html siis oli kütust mõõtval sensoril mõõteviga. Sarnaseid vigu oli ka teistel meeskondadel. Seega öeldi RBR'ile et kasutage sensorit ja hoidke piirmäära natuke allpool (96kg/h). RBR otsustas ignoreerida kuna leidis et nende oma mõõtmissüsteem on täpne. Ka keset sõitu öeldi RBR'le et te kasutate liiga palju kütust, vähendage piirmäära aga meeskond otsustas soovitust ignoreerida.
Kuna sensor on viis kuidas FIA kütusekulu mõõdab siis RBR süsteem ei ole FIA jaoks kehtiv.
Ma ei näe et mingit võimalust oleks otsusest pääseda - kui meeskonnale öeldakse kuidas käituda probleemide korral aga seda ignoreeritakse siis ongi kindel DQ. Ülejäänud meeskonnad kuulasid ja kasutasid maksimumina 96kg/h, RBR mitte.

Meenutab juba seda dopingu teemat... icon_smile.gif
RBR ehk polegi siis nii kiire?
//
üldiselt tundub paras trikitamine RBR poolt, aga õnneks ei läinud läbi..."individually calibrated" icon_lol.gif
Läheks ka enda tarkvaraga kütust võtma icon_razz.gif
Enda erialalt meenub:
Mingi vene veemõõtja pani 200-400% puusse, sest seadme sisendväärtusi ei teadnud keegi...
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Max Powers
 

liitunud: 21.03.2003




sõnum 17.03.2014 10:48:01 vasta tsitaadiga

http://sport.postimees.ee/2729940/austraalia-vormelietapi-korraldajad-plaanivad-kohtuteed-autod-olid-liiga-vaiksed

Isegi telekast vaadates oli hääl jama
Kommentaarid: 215 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 182
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kimi
HV vaatleja

liitunud: 02.02.2012




sõnum 17.03.2014 11:28:46 vasta tsitaadiga

Vaatasin ka veits nüüd etappi ja autod tundusid ikka kahtlaselt uimased minu jaoks. Lisaks see hääl... või pigem selle puudus. Huvitav, kui lasta rev limit ikka 18k rpm peale ja kütusekulu ei piirata. Võib olla läheks asi paremaks? Mu arust on see F1 juba piisavalt roheline! Mootor 1,6, turbo, ERS-K, vaid 5 mootorit hooaja peale jne. Kuskil on ka piir, sest lõppude lõpuks on see ikkagi äri ja inimesed tahavad teatud teenust, millega ollakse harjunud.
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Launger
Kreisi kasutaja

liitunud: 20.07.2010



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.03.2014 11:51:51 vasta tsitaadiga

Minuarust on kahtlaselt uimased sellised vennad kes vaatavad etappe ainult ´veits´ ja seda ka ainult hääle kontrollimiseks. Nii võidusõitu kui ka sõidutehnikat vaadata oli põnev ja tehnoloogia äge, hääle ja visuaalse spektaakli jaoks on nascar icon_wink.gif
Põhimõtteliselt on kõik sama nagu 80ndate turbodega, lihtsalt tehnika uuem. Ma vean kihla, et enamik kes seda kütusehoidmist maha teevad pole kunagi vanu turbosõite otsast lõpuni vaadanudki, ainult mõnda kvali onboardi ja siis kohe senna pildid endale laua peale. Siis, nagu ka praegu oli kvalis rohkem jõudu kui pidamist aga võidusõit oli täielik taktika mäng, kohavahetusi kordades vähem kui praegu ja kui ka oli, siis kõik need olid ´turbo juurde keeramise´ tulemusel.
Natuke veel arendatakse see aasta patareisi ja mootoreid, siis võib kiirematel radadel vabalt rajarekordeid kvalis näha hakata. No ei ole igav tee mis tahad.


viimati muutis Launger 17.03.2014 11:56:20, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 100 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 91
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Porno Parm
mugavuspagulane
Porno Parm

liitunud: 30.11.2003




sõnum 17.03.2014 11:55:22 vasta tsitaadiga

tsitaat:

visuaalse spektaakli jaoks on nascar

icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 66 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 6 :: 47
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
-Kaivo-
HV Guru

liitunud: 22.08.2007




sõnum 17.03.2014 11:55:23 vasta tsitaadiga

Launger kirjutas:
Minuarust on kahtlaselt uimased sellised vennad kes vaatavad etappe ainult ´veits´ ja seda ka ainult hääle kontrollimiseks. Nii võidusõitu kui ka sõidutehnikat vaadata oli põnev ja tehnoloogia äge, hääle ja visuaalse spektaakli jaoks on nascar icon_wink.gif

Kas sõit oli põnevam ei kui eelnevatel aastatel tänu turbole ? Ei.
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 17.03.2014 11:56:52 vasta tsitaadiga

Olgu mainitud, et kuna ennustvõistluse sait Speedee poolt üles ei saanud, siis esimest etappi me ei arvesse ei võta icon_arrow.gif https://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?p=8100943#8100943
_________________
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Porno Parm
mugavuspagulane
Porno Parm

liitunud: 30.11.2003




sõnum 17.03.2014 11:57:16 vasta tsitaadiga

samas alati teada et Kobayashi hoiab asja põneva ja tuju hea
Kommentaarid: 66 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 6 :: 47
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
connor
HV kasutaja

liitunud: 19.02.2003




sõnum 17.03.2014 12:02:00 vasta tsitaadiga

No selle sõidu huvitavuse põhjal oli suureks miinuseks HAM, VET ja MAS katkestamine esimestel ringidel. Esimene sõitja oleks ilmselt olnud ainukene kes oleks ROS liidrikoha konkurentsi pakkunud (kui meeskond lubab, emba kumba pidi) ja ülejäänud 2 olid kvalitulemustes märgatavalt tagapool kui masin sõidus võimaldas.
BOT 2x tõusu oli huvitav vaadata kuid see oli ka paraku ainuke põnev osa sõidus....
Ehk Turbo andis juurde ainult segaminipaisatud pingerea aga muu paistab ikka sama olevat.
Kommentaarid: 31 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kimi
HV vaatleja

liitunud: 02.02.2012




sõnum 17.03.2014 12:18:39 vasta tsitaadiga

Eks see hääl olegi maitse (loe: kuulmise) asi aga ega ma ei ole ainuke, kes väidab, et mingi element on puudu. Põhimõtteliselt võid sa nüüd ülejäänud etapid Launger vahele jätta...tehnika nägid ju ära icon_smile.gif Võin sulle saladuskatte all öelda, et ega need nüüd hooaja peale väga ei muutu. Õnneks on hetkel veel F1-e eesotsas Bernie, kes jagab minu arvates suht hästi, mida rahvas tahab - heli ja visuaalset spektaatlit icon_wink.gif

Pole jah 80-date sõite vaadanud, sest pole huvi olnud neid alla laadida. Ma ei mõista, miks on üldse vaja kütusetarbimist piirata. Ma saan sellistest reeglitest aru, et keelati selline kulutamine nagu toimus mitmed aastad tagasi kvalis, või siis RBR-i engine mapping, kus isegi pidurdamise ajal töötas mootor ja väljalaske torustikust pärit gaasid tekitasid survejõudu jne. See oli mõttetu kulutamine aga ma ei kujuta ette, et palju hetkel siis võistlussõidus selle piiramisega säästetakse? Mingi 30L (eeldusel, et saaks kulutada nii palju kui tahad)? Tundub ju ajuvaba, et ei saa võidu sõita ja veel enam mööda sõita, sest on vaja kütust säästa. Mille nimel me siis võidu sõidame? Ja oujee...loed wikipediast 2014. aasta Spa etapi kokkuvõttet...ja no johhaidii kus oli alles sõit. Tehti uus rajarekord! Meeletu! Fantastiline! Kuigi sõidus oli vaid üks möödasõit... Edu siis sellega icon_smile.gif


PS: tahaks näha, kes töö ajal saab endale lubada vaadata 3h pikkust sky ülekannet. Seepärast vaatasin "veits".
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 17.03.2014 12:26:01 vasta tsitaadiga

tsitaat:

Ma ei mõista, miks on üldse vaja kütusetarbimist piirata.

rohelised pressivad peale ju

_________________
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
prtv
HV Guru

liitunud: 20.03.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.03.2014 12:26:28 vasta tsitaadiga

Kas mitte kütusekokkuhoid ja V8->V6 ei olnud mootoritootjate lobitöö, et oleks ka F1'l relevantsus tavaautode R&D's tulevikus?
_________________
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 73
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  F1 2014 hooaeg mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 50, 51, 52 ... 210, 211, 212  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.