Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Tiim
HV veteran
liitunud: 11.10.2006
|
16.03.2014 14:24:19
|
|
|
et rohkem hagu saaks anda
_________________ mida sa vahid mu allkirja, AHV raisk |
|
Kommentaarid: 49 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
43 |
|
tagasi üles |
|
|
ricom2ger
HV veteran
liitunud: 15.04.2009
|
16.03.2014 14:29:25
|
|
|
Kas see 100kg/h pole, et >200kg kahe tunni kohta?
_________________ Kamehameha in your face! |
|
Kommentaarid: 121 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
109 |
|
tagasi üles |
|
|
prtv
HV Guru
liitunud: 20.03.2006
|
16.03.2014 14:35:59
|
|
|
Ei, sõidu jooksul tohib kasutada 100kg kütust ning tarbimine ei tohi olla suurem kui 100kg/h kui pöörded ületavad 10,500rpm.
_________________ |
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
1 :: |
73 |
|
tagasi üles |
|
|
Onedream
HV veteran
liitunud: 28.09.2008
|
16.03.2014 15:34:24
|
|
|
Kuskilt järgi ka saab vaadata? Võib lingi ps panna ei saa Tv6 ka "otse" vaadata ,sest õhtu sõidus.
|
|
Kommentaarid: 131 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
9 :: |
0 :: |
111 |
|
tagasi üles |
|
|
salatoimik
HV Guru
liitunud: 08.08.2006
|
16.03.2014 15:39:57
|
|
|
16:00 hakkab BBC pealt. Kuigi seal üht teist vähemolulist ilmselt sõidust välja lõigutud.
Või siis TorrentTV
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
|
Launger
Kreisi kasutaja
liitunud: 20.07.2010
|
16.03.2014 15:46:25
|
|
|
Ma loen redbulli twitterist välja, et ricciardo saigi disklahvi
edit: ei mingi fake fake uudis
kas siin foorumis kuidagi oma postitusi kustutada ka saab? vahest tahaks
|
|
Kommentaarid: 101 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
92 |
|
tagasi üles |
|
|
-Kaivo-
HV Guru
liitunud: 22.08.2007
|
16.03.2014 15:55:51
|
|
|
Jon Noble @NobleF1 10s
Ricciardo has been excluded from the results - loses his second place. Now official
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
|
jeesus188
kodustatud
liitunud: 14.04.2003
|
16.03.2014 16:08:21
|
|
|
http://sport.postimees.ee/2729484/massale-otsa-soitnud-kobayashi-paases-karistusest
tsitaat: |
Kohtunikud otsustasid, et intsidendi põhjustas tõsine tehniline rike, mis oli täielikult sõitja kontrolli alt väljas.
|
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
|
alpha
Kreisi kasutaja
liitunud: 04.12.2002
|
16.03.2014 16:43:29
|
|
|
red bull lubas otsuse peale kaebuse esitada, aga vähe usutav, et midagi muutub
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
|
-Kaivo-
HV Guru
liitunud: 22.08.2007
|
16.03.2014 16:58:26
|
|
|
tsitaat: |
Posted Today, 15:55
Adam Cooper @adamcooperF1 1m
A rival tech director told me they ran at 96 kg/hr to ensure it didn't spike above 100 kg/hr due to 'interference'. And that cost power
Adam Cooper @adamcooperF1 1m
Tech director said: "There is noise on the signal, it's that noise we have to manage to make sure we sit below 100kg limit all the time" |
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
|
connor
HV kasutaja
liitunud: 19.02.2003
|
16.03.2014 19:48:22
|
|
|
jah lugedes põhjendusi http://www.formula1.com/news/headlines/2014/3/15579.html siis oli kütust mõõtval sensoril mõõteviga. Sarnaseid vigu oli ka teistel meeskondadel. Seega öeldi RBR'ile et kasutage sensorit ja hoidke piirmäära natuke allpool (96kg/h). RBR otsustas ignoreerida kuna leidis et nende oma mõõtmissüsteem on täpne. Ka keset sõitu öeldi RBR'le et te kasutate liiga palju kütust, vähendage piirmäära aga meeskond otsustas soovitust ignoreerida.
Kuna sensor on viis kuidas FIA kütusekulu mõõdab siis RBR süsteem ei ole FIA jaoks kehtiv.
Ma ei näe et mingit võimalust oleks otsusest pääseda - kui meeskonnale öeldakse kuidas käituda probleemide korral aga seda ignoreeritakse siis ongi kindel DQ. Ülejäänud meeskonnad kuulasid ja kasutasid maksimumina 96kg/h, RBR mitte.
|
|
Kommentaarid: 31 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
|
HDTanel
Overclocker
liitunud: 15.12.2002
|
16.03.2014 22:21:16
|
|
|
Tea kas RB on siis ikka nii kiire? Kui Ricciardo praegust tempot illegaalselt hoidis
_________________ Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel |
|
Kommentaarid: 634 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
4 :: |
3 :: |
495 |
|
tagasi üles |
|
|
prtv
HV Guru
liitunud: 20.03.2006
|
16.03.2014 22:24:21
|
|
|
Paar sajandikku ringi peale ehk
_________________ |
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
1 :: |
73 |
|
tagasi üles |
|
|
Magic
HV Guru
liitunud: 28.12.2001
|
17.03.2014 09:26:52
|
|
|
connor kirjutas: |
jah lugedes põhjendusi http://www.formula1.com/news/headlines/2014/3/15579.html siis oli kütust mõõtval sensoril mõõteviga. Sarnaseid vigu oli ka teistel meeskondadel. Seega öeldi RBR'ile et kasutage sensorit ja hoidke piirmäära natuke allpool (96kg/h). RBR otsustas ignoreerida kuna leidis et nende oma mõõtmissüsteem on täpne. Ka keset sõitu öeldi RBR'le et te kasutate liiga palju kütust, vähendage piirmäära aga meeskond otsustas soovitust ignoreerida.
Kuna sensor on viis kuidas FIA kütusekulu mõõdab siis RBR süsteem ei ole FIA jaoks kehtiv.
Ma ei näe et mingit võimalust oleks otsusest pääseda - kui meeskonnale öeldakse kuidas käituda probleemide korral aga seda ignoreeritakse siis ongi kindel DQ. Ülejäänud meeskonnad kuulasid ja kasutasid maksimumina 96kg/h, RBR mitte. |
Meenutab juba seda dopingu teemat...
RBR ehk polegi siis nii kiire?
//
üldiselt tundub paras trikitamine RBR poolt, aga õnneks ei läinud läbi..."individually calibrated"
Läheks ka enda tarkvaraga kütust võtma
Enda erialalt meenub:
Mingi vene veemõõtja pani 200-400% puusse, sest seadme sisendväärtusi ei teadnud keegi...
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
|
Max Powers
liitunud: 21.03.2003
|
|
Kommentaarid: 215 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
2 :: |
182 |
|
tagasi üles |
|
|
kimi
HV vaatleja
liitunud: 02.02.2012
|
17.03.2014 11:28:46
|
|
|
Vaatasin ka veits nüüd etappi ja autod tundusid ikka kahtlaselt uimased minu jaoks. Lisaks see hääl... või pigem selle puudus. Huvitav, kui lasta rev limit ikka 18k rpm peale ja kütusekulu ei piirata. Võib olla läheks asi paremaks? Mu arust on see F1 juba piisavalt roheline! Mootor 1,6, turbo, ERS-K, vaid 5 mootorit hooaja peale jne. Kuskil on ka piir, sest lõppude lõpuks on see ikkagi äri ja inimesed tahavad teatud teenust, millega ollakse harjunud.
|
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
|
Launger
Kreisi kasutaja
liitunud: 20.07.2010
|
17.03.2014 11:51:51
|
|
|
Minuarust on kahtlaselt uimased sellised vennad kes vaatavad etappe ainult ´veits´ ja seda ka ainult hääle kontrollimiseks. Nii võidusõitu kui ka sõidutehnikat vaadata oli põnev ja tehnoloogia äge, hääle ja visuaalse spektaakli jaoks on nascar
Põhimõtteliselt on kõik sama nagu 80ndate turbodega, lihtsalt tehnika uuem. Ma vean kihla, et enamik kes seda kütusehoidmist maha teevad pole kunagi vanu turbosõite otsast lõpuni vaadanudki, ainult mõnda kvali onboardi ja siis kohe senna pildid endale laua peale. Siis, nagu ka praegu oli kvalis rohkem jõudu kui pidamist aga võidusõit oli täielik taktika mäng, kohavahetusi kordades vähem kui praegu ja kui ka oli, siis kõik need olid ´turbo juurde keeramise´ tulemusel.
Natuke veel arendatakse see aasta patareisi ja mootoreid, siis võib kiirematel radadel vabalt rajarekordeid kvalis näha hakata. No ei ole igav tee mis tahad.
viimati muutis Launger 17.03.2014 11:56:20, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 101 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
92 |
|
tagasi üles |
|
|
Porno Parm
mugavuspagulane
liitunud: 30.11.2003
|
17.03.2014 11:55:22
|
|
|
tsitaat: |
visuaalse spektaakli jaoks on nascar
|
|
|
Kommentaarid: 66 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
6 :: |
47 |
|
tagasi üles |
|
|
-Kaivo-
HV Guru
liitunud: 22.08.2007
|
17.03.2014 11:55:23
|
|
|
Launger kirjutas: |
Minuarust on kahtlaselt uimased sellised vennad kes vaatavad etappe ainult ´veits´ ja seda ka ainult hääle kontrollimiseks. Nii võidusõitu kui ka sõidutehnikat vaadata oli põnev ja tehnoloogia äge, hääle ja visuaalse spektaakli jaoks on nascar |
Kas sõit oli põnevam ei kui eelnevatel aastatel tänu turbole ? Ei.
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
Porno Parm
mugavuspagulane
liitunud: 30.11.2003
|
17.03.2014 11:57:16
|
|
|
samas alati teada et Kobayashi hoiab asja põneva ja tuju hea
|
|
Kommentaarid: 66 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
6 :: |
47 |
|
tagasi üles |
|
|
connor
HV kasutaja
liitunud: 19.02.2003
|
17.03.2014 12:02:00
|
|
|
No selle sõidu huvitavuse põhjal oli suureks miinuseks HAM, VET ja MAS katkestamine esimestel ringidel. Esimene sõitja oleks ilmselt olnud ainukene kes oleks ROS liidrikoha konkurentsi pakkunud (kui meeskond lubab, emba kumba pidi) ja ülejäänud 2 olid kvalitulemustes märgatavalt tagapool kui masin sõidus võimaldas.
BOT 2x tõusu oli huvitav vaadata kuid see oli ka paraku ainuke põnev osa sõidus....
Ehk Turbo andis juurde ainult segaminipaisatud pingerea aga muu paistab ikka sama olevat.
|
|
Kommentaarid: 31 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
|
kimi
HV vaatleja
liitunud: 02.02.2012
|
17.03.2014 12:18:39
|
|
|
Eks see hääl olegi maitse (loe: kuulmise) asi aga ega ma ei ole ainuke, kes väidab, et mingi element on puudu. Põhimõtteliselt võid sa nüüd ülejäänud etapid Launger vahele jätta...tehnika nägid ju ära Võin sulle saladuskatte all öelda, et ega need nüüd hooaja peale väga ei muutu. Õnneks on hetkel veel F1-e eesotsas Bernie, kes jagab minu arvates suht hästi, mida rahvas tahab - heli ja visuaalset spektaatlit
Pole jah 80-date sõite vaadanud, sest pole huvi olnud neid alla laadida. Ma ei mõista, miks on üldse vaja kütusetarbimist piirata. Ma saan sellistest reeglitest aru, et keelati selline kulutamine nagu toimus mitmed aastad tagasi kvalis, või siis RBR-i engine mapping, kus isegi pidurdamise ajal töötas mootor ja väljalaske torustikust pärit gaasid tekitasid survejõudu jne. See oli mõttetu kulutamine aga ma ei kujuta ette, et palju hetkel siis võistlussõidus selle piiramisega säästetakse? Mingi 30L (eeldusel, et saaks kulutada nii palju kui tahad)? Tundub ju ajuvaba, et ei saa võidu sõita ja veel enam mööda sõita, sest on vaja kütust säästa. Mille nimel me siis võidu sõidame? Ja oujee...loed wikipediast 2014. aasta Spa etapi kokkuvõttet...ja no johhaidii kus oli alles sõit. Tehti uus rajarekord! Meeletu! Fantastiline! Kuigi sõidus oli vaid üks möödasõit... Edu siis sellega
PS: tahaks näha, kes töö ajal saab endale lubada vaadata 3h pikkust sky ülekannet. Seepärast vaatasin "veits".
|
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
17.03.2014 12:26:01
|
|
|
tsitaat: |
Ma ei mõista, miks on üldse vaja kütusetarbimist piirata.
|
rohelised pressivad peale ju
_________________ HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
prtv
HV Guru
liitunud: 20.03.2006
|
17.03.2014 12:26:28
|
|
|
Kas mitte kütusekokkuhoid ja V8->V6 ei olnud mootoritootjate lobitöö, et oleks ka F1'l relevantsus tavaautode R&D's tulevikus?
_________________ |
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
1 :: |
73 |
|
tagasi üles |
|
|
|