Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Sülearvutid »  Dell Vostro V131 anomaaliad märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.02.2014 12:08:00 vasta tsitaadiga

Forss kirjutas:
Esimene kord viisin 6. jaanuar.
Teine kord 27. jaanuar.
Kolmas kord 13. veebruar.

Siit saad ehk erinevate võimaluste kohta veidi täpsemat infot: http://tarbija24.postimees.ee/2604848/lugeja-kusib-mitu-korda-peab-telefon-remondis-kaima-enne-kui-uus-antakse
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Forss
HV kasutaja
Forss

liitunud: 11.04.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.02.2014 12:12:45 vasta tsitaadiga

Betamax kirjutas:
Forss kirjutas:
Esimene kord viisin 6. jaanuar.
Teine kord 27. jaanuar.
Kolmas kord 13. veebruar.

Siit saad ehk erinevate võimaluste kohta veidi täpsemat infot: http://tarbija24.postimees.ee/2604848/lugeja-kusib-mitu-korda-peab-telefon-remondis-kaima-enne-kui-uus-antakse


Tänan!

Saatsin Flexile ka meili ja küsin neilt nõu ja arvamust.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tahanteada
Lõuapoolik
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003




sõnum 14.02.2014 12:28:26 vasta tsitaadiga

Forss kirjutas:
Betamax kirjutas:
Forss kirjutas:
Esimene kord viisin 6. jaanuar.
Teine kord 27. jaanuar.
Kolmas kord 13. veebruar.

Siit saad ehk erinevate võimaluste kohta veidi täpsemat infot: http://tarbija24.postimees.ee/2604848/lugeja-kusib-mitu-korda-peab-telefon-remondis-kaima-enne-kui-uus-antakse


Tänan!

Saatsin Flexile ka meili ja küsin neilt nõu ja arvamust.

Kuna jutt on Dellist, siis on olemas ka veel see "õnnetus", et erinevatel müügikettidel on tihti olemas erinevad Garantiikeskused eri riikides. Ja siis ei tea veel kunagi ka lisaks seda, et mismoodi mingis Garantiikeskuses värgile lähenetakse.
Kui Garantiikeskus on Eestis, siis on lihtne minna kohale ja lärmi lüüa. Kui aga garantiikeskus asub kusagil Poolas või näiteks Inglismaal või koguni näiteks USA-s, siis on väga kulukas kohale minek, et kohapeal selgitustööd teha. icon_cool.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.02.2014 12:54:14 vasta tsitaadiga

Alustada tasuks sealt, kust aparaat ostetud.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Forss
HV kasutaja
Forss

liitunud: 11.04.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.02.2014 12:54:44 vasta tsitaadiga

undead kirjutas:
tere,

siin on väike sõbralik soovitus. kui nad masina sulle tagasi annavad, siis keera maha põhja kaan ja pane siis laua peale tööle, olen suht kindel et siis töötab palju paremini. Mul on päris mitmeid sama mudelieid käinud remondis, sest metall korpus on tugev asi aga insener on lihtsalt idioot olnud, see metallkorpus vajutades või ajapikku paindub vastu emaplaati ja lühistab seda.
Delli esinduses keegi seda emaplaati ei kuumuta, seal ikka vahetatakse uue vastu välja aga suht suure nõenäosusega mehaanik võttis lahti või pani korra laua peal käima ja talle tundus et kõik ok ja viga ei näinudki ega teinudki seepärast midagi.


Ma loodan, et sa teed nalja.
Korpuseta sülearvutit kasutada ei tohiks küll kellelegi soovitada.

Parem las lühistab emaplaati kui inimene saab elektrilöögi.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
undead
HV Guru

liitunud: 04.02.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.02.2014 13:53:00 vasta tsitaadiga

Forss, loe täheelepanelikult mu postitust, ma ei käskinud eemaldada tervet korpust vaid põhja kaant. ja sealt sa ei saa mitte mingit elektrilööki, sest suurem osa korpusest on alles ja teiseks läpaka emaplaadil on vooludeks 3,3 v ja 5 v. see kui sa 5 volti saad, seda sa ei tunnegi.
Ilmselgelt sa oled lammutamise kohapealt väga arvutivõõras inimene ja pole väga ketastki vahetanud, siis parem tõesti küsi garantiist uut. Dell annab tegelt suht lihtsalt uue masina kui mitmeid kordi seal käia.

_________________
www.raja.ee
Macbook air ning pro hooldus ja remont.
Veo- ja kolimisteenus.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
afex
HV kasutaja
afex

liitunud: 28.01.2004




sõnum 14.02.2014 14:51:27 vasta tsitaadiga

tsitaat:

Dell annab tegelt suht lihtsalt uue masina kui mitmeid kordi seal käia.

Servisa ICT ja suht lihtsalt ???
Ühte V131 näinud, millel katkine ekraanikaabel lõpetas ka emaplaadi töö.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
undead
HV Guru

liitunud: 04.02.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.02.2014 15:27:38 vasta tsitaadiga

afex, delli esindusi on rohkem kui üks, kui ühes esidnuses jutule ei saa, siis võib ju alati teisi kohti ka proovida.
Ma soovitaks pcexperti külastada, nendel on sõbralik teenindus ja vaata, mis nemad räägivad. http://www.max.ee/footer/garantii-ja-hoolduspartnerid/

_________________
www.raja.ee
Macbook air ning pro hooldus ja remont.
Veo- ja kolimisteenus.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
tahanteada
Lõuapoolik
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003




sõnum 14.02.2014 15:53:25 vasta tsitaadiga

undead kirjutas:
afex, delli esindusi on rohkem kui üks, kui ühes esidnuses jutule ei saa, siis võib ju alati teisi kohti ka proovida.
Ma soovitaks pcexperti külastada, nendel on sõbralik teenindus ja vaata, mis nemad räägivad. http://www.max.ee/footer/garantii-ja-hoolduspartnerid/

See ei puhu üleüldse pilli, et Dellil palju garantiiremondi kohti olemas on. Hoopis Delli sisemised mängureeglid määravad, et millise keti garratiis või mitme keti garantiis sind üleüldse jutule võetakse ja garantiid tehakse.
PS: Olen näinud nii Inglismaalt kui USA.st pärit Delle, milledega ei tehta Eestis näiteks mitte kui midagi. Ainult siis Inglismaa ja USA garantiiesindused.
Nii, et ainult uurimine mingis esinduses annab selle vastuse, et kes teeb tasuta garantiid, kes teeb osaliselt tasuta garantiid (osad tasuta, tuleb juurde tööraha) ja kes ei tee seda garantiid üleüldse.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
undead
HV Guru

liitunud: 04.02.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.02.2014 16:39:24 vasta tsitaadiga

tahanteada, sa ei saa võrrelda eestist ostetud delle välismaalt pärit dellidega. välismaalt pärit masinatega on väikseid erinevusi sees, osasid masinaid ei võeta eestis tõesti jutule. Küsimus ei ole üleüldse praegu ju garantiis või selle kehtivuses. Inimene ju kirjutas, et on selle flexist ostnud, järelikult ju eestist ostetud. Inimene on juba ju 3 korda viinud masina garantiisse, vaid küsimus on selles, et kas inimene saab endale teise masina või raha tagasi, kui ta nii palju on käinud garantiis sellega. Inimesel ja inimesel on suur erinevus sees, lihtsalt mõni esindus võib olla vastutulelikum kui teine.
Kuid alati aitab tarbijakaitse ja meediaga hirmutamine

_________________
www.raja.ee
Macbook air ning pro hooldus ja remont.
Veo- ja kolimisteenus.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.02.2014 18:06:11 vasta tsitaadiga

undead kirjutas:
Kuid alati aitab tarbijakaitse ja meediaga hirmutamine

See võiks jääda küll kõige viimaseks alternatiiviks icon_neutral.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Forss
HV kasutaja
Forss

liitunud: 11.04.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.03.2014 13:08:20 vasta tsitaadiga

Nonii sain arvuti tagasi ja seekord vahetati ära LCD, kaablid ja kõvaketas.
Praegu töötab arvuti korralikult ja tundub et vead parandatud.

Kokku võttis arvuti töökorda seadmine aega kaks kuud (6.jaanuar - 3. märts) ja kolmanda korraga saadi kõik asjad parandatud.

(Esimesel korral vahetati emaplaat ära.)
(Teisel korral väideti, et arvuti 100% korras)

Eelmisel kohtumisel väideti küll, et kõvaketas 100% terve, aga õnneks vahetati ikkagi ära ja arvuti uimasus ja pidev "not responding" kadunud.

Huvitav oli küll näha ilma litsentsita arvutis Windows 7 Home Premiumit. Servisal vist litsentsidest täiesti poogen. icon_rolleyes.gif
Enne oli dreamsparki litsentsiga win 7 pro peal ja installisin pärast uuesti.

Kokkuvõtteks võib öelda, et garantiiga tegelemine vajab ikka korralikku kannatust,
sest raisatakse kliendi aega ja hämatakse täiega kui enda õigusi taga ei aja.

Samas kiidan Flexi, kust see arvuti osteti, nemad pakkusid asendusarvutit ja torkisid Servisat tagant ja nõudsid selgitusi. thumbs_up.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Sülearvutid »  Dell Vostro V131 anomaaliad mine lehele eelmine  1, 2
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.