praegune kellaaeg 16.06.2024 12:29:15
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
autor
sõnum
Arx07
HV veteran
liitunud: 08.01.2003
07.02.2014 14:57:05
Ma mõistan seda avatud maailma teemat, aga kas on lootust optimeerimiseks või peaks uue graafikakaardi peale mõtlema kerge performance boosti jaoks...?
Kommentaarid: 2 loe/lisa
Kasutajad arvavad:
::
0 ::
0 ::
2
tagasi üles
jt234
HV veteran
liitunud: 12.04.2005
07.02.2014 15:00:50
Arx07 , üldiselt ei ole mõtet enne optimeerima hakata kui kõik komponendid on olemas, seega ma ei kiirustaks arvuti uuendamisega, välja arvatud juhul, kui on kiire just seda versiooni paremini jooksutada.
_________________ Dima oli siin
Kommentaarid: 129 loe/lisa
Kasutajad arvavad:
::
2 ::
0 ::
121
tagasi üles
Arx07
HV veteran
liitunud: 08.01.2003
07.02.2014 15:11:56
jt234 kirjutas:
Arx07 , üldiselt ei ole mõtet enne optimeerima hakata kui kõik komponendid on olemas, seega ma ei kiirustaks arvuti uuendamisega, välja arvatud juhul, kui on kiire just seda versiooni paremini jooksutada.
Kommentaarid: 2 loe/lisa
Kasutajad arvavad:
::
0 ::
0 ::
2
tagasi üles
Timberg
ööKARU
liitunud: 27.06.2003
07.02.2014 15:39:25
Arx07 kirjutas:
jt234 kirjutas:
Arx07 , üldiselt ei ole mõtet enne optimeerima hakata kui kõik komponendid on olemas, seega ma ei kiirustaks arvuti uuendamisega, välja arvatud juhul, kui on kiire just seda versiooni paremini jooksutada.
Ära uuenda arvutit, konfi mäng normaalselt ära - lähtudes oma süsteemi eripärast. Õigete sätete leidmine ja steami startup parameetrite kasutamine võib mõjutada tohutult dayz sa judlust.
minu süsteemi näitajad:
geforce 560ti, 8 gb mälu, q9650 prose, 7200 rpm ketas.
steam launch parameetrid (muuda vastavalt oma süsteemi näitajatele)
-nosplash -nointro -noPause -cpuCount=4 -maxMem=8192 -world=ChernarusPlus -exThreads=7 -maxVRAM=1025
Siin on conf failide sisu. Mainin ära ka, et tasub näitajaid ise mängus näppida ja vaadata, mis meeldib, mis ei meeldi, kuidas töötab jne, kuidas sinu süsteemi jõudlust mõjutab jne. Suurim pauk mängu jõudlusele tuleb suurtes linnades, see on suuresti kinni prose ja kõvaketta koostööst (vähem videokaardist, kuid ka sellest). Näen, et sul on ssd - see hea. Saaksid veel parema tulemuse, kui paneksid mängu osaliselt või täielikult ramdisk (guugelda seda) lahendust kasutades ramdiskile (see on veel kiirem kui ssd).
Spoiler
version=2;
blood=1;
singleVoice=0;
anisoFilter=8;
TexQuality=2;
TexMemory=2;
useWBuffer=0;
tripleHead=0;
useExtendetInfoType=1;
class Difficulties
{
class recruit
{
class Flags
{
Armor=1;
FriendlyTag=0;
EnemyTag=1;
HUD=1;
HUDPerm=1;
HUDWp=1;
HUDWpPerm=1;
HUDGroupInfo=1;
AutoSpot=1;
Map=1;
WeaponCursor=1;
AutoGuideAT=1;
ClockIndicator=1;
3rdPersonView=1;
UltraAI=0;
AutoAim=0;
CameraShake=0;
UnlimitedSaves=1;
DeathMessages=1;
NetStats=1;
VonID=1;
ExtendetInfoType=1;
};
skillFriendly=1;
skillEnemy=0.55000001;
precisionFriendly=0.99999994;
precisionEnemy=0.19;
};
class regular
{
class Flags
{
Armor=1;
FriendlyTag=0;
EnemyTag=0;
HUD=1;
HUDPerm=1;
HUDWp=1;
HUDWpPerm=1;
HUDGroupInfo=1;
AutoSpot=1;
Map=1;
WeaponCursor=1;
AutoGuideAT=1;
ClockIndicator=1;
3rdPersonView=1;
UltraAI=0;
AutoAim=0;
CameraShake=1;
UnlimitedSaves=1;
DeathMessages=1;
NetStats=1;
VonID=1;
ExtendetInfoType=1;
};
skillFriendly=1;
skillEnemy=0.69999999;
precisionFriendly=0.99999994;
precisionEnemy=0.45999998;
};
class veteran
{
class Flags
{
HUD=1;
HUDWp=1;
HUDGroupInfo=0;
Map=0;
WeaponCursor=1;
ClockIndicator=0;
3rdPersonView=1;
UltraAI=0;
CameraShake=1;
UnlimitedSaves=0;
DeathMessages=1;
NetStats=1;
VonID=0;
ExtendetInfoType=0;
};
skillFriendly=1;
skillEnemy=0.89999998;
precisionFriendly=0.99999994;
precisionEnemy=0.81999987;
};
};
showTitles=1;
useImperialSystem=0;
vehicleFreelook=0;
showRadio=1;
customScheme=1;
trackIR=1;
freeTrack=1;
controller="Default";
sensitivity="Medium";
vibrations=1;
class ControllerSchemes
{
};
keyMoveForward[]={17,200};
keyMoveBack[]={31,208};
keyTurnLeft[]={30,203};
keyTurnRight[]={32,205};
keyMoveUp[]={};
keyMoveDown[]={};
keyMoveFastForward[]={273};
keyMoveSlowForward[]={};
keyMoveLeft[]={211};
keyMoveRight[]={207};
keyEvasiveForward[]={};
keyEvasiveLeft[]={16};
keyEvasiveRight[]={18};
keyEvasiveBack[]={};
keyStand[]={46};
keyCrouch[]={45};
keyProne[]={44};
keyLeanLeft[]={16,524291};
keyLeanRight[]={18,524297};
keyLeanLeftToggle[]={272};
keyLeanRightToggle[]={274};
keyWalkRunToggle[]={298};
keyWalkRunTemp[]={42};
keyToggleWeapons[]={20};
keyFire[]={487653376};
keyDefaultAction[]={65536};
keyReloadMagazine[]={19};
keyLockTargets[]={486539279};
keyLockEmptyTargets[]={};
keyLockTarget[]={65537};
keyRevealTarget[]={65537};
keyTempRaiseWeapon[]={-1660944327};
keyToggleRaiseWeapon[]={57};
keyPrevAction[]={26,1048580};
keyNextAction[]={27,1048581};
keyAction[]={33,65538};
keyActionContext[]={65536};
keyActionFreeLook[]={65536};
keyHeadlights[]={38};
keyNightVision[]={49};
keyMiniMap[]={};
keyMiniMapToggle[]={};
keyShowMap[]={};
keyHideMap[]={};
keyHelp[]={35};
keyTimeInc[]={13};
keyTimeDec[]={12};
keyOptics[]={82,65665};
keyOpticsMode[]={181};
keyPersonView[]={156,28};
keyTacticalView[]={83};
keyLiteUnitInfoToggle[]={-1660944349};
keyZoomIn[]={78};
keyZoomInToggle[]={334};
keyZoomOut[]={74};
keyZoomOutToggle[]={330};
keyZoomContIn[]={};
keyZoomContOut[]={};
keyZeroingUp[]={201};
keyZeroingDown[]={209};
keyLookAround[]={56};
keyLookAroundToggle[]={55,312};
keyLookLeftDown[]={79};
keyLookDown[]={80};
keyLookRightDown[]={81};
keyLookLeft[]={75};
keyLookCenter[]={76};
keyLookRight[]={77};
keyLookLeftUp[]={71};
keyLookUp[]={72};
keyLookRightUp[]={73};
keyLookLeftCont[]={524289};
keyLookRightCont[]={524295};
keyLookDownCont[]={524288};
keyLookUpCont[]={524294};
keyLookShiftLeftCont[]={524291};
keyLookShiftRightCont[]={524297};
keyLookShiftUpCont[]={524292};
keyLookShiftDownCont[]={};
keyLookShiftForwardCont[]={524299};
keyLookShiftBackCont[]={};
keyLookRollLeftCont[]={524290};
keyLookRollRightCont[]={524296};
keyLookShiftLeft[]={};
keyLookShiftRight[]={};
keyLookShiftUp[]={486539465};
keyLookShiftDown[]={486539473};
keyLookShiftForward[]={};
keyLookShiftBack[]={};
keyLookRollLeft[]={486539280};
keyLookRollRight[]={486539282};
keyLookShiftCenter[]={486539340};
keyFreeHeadMove[]={29};
keyPrevChannel[]={51};
keyNextChannel[]={52};
keyChat[]={53};
keyVoiceOverNet[]={};
keyPushToTalk[]={41};
keyPushToTalkAll[]={};
keyPushToTalkSide[]={};
keyPushToTalkCommand[]={};
keyPushToTalkGroup[]={};
keyPushToTalkVehicle[]={};
keyPushToTalkDirect[]={};
keyNetworkStats[]={23};
keyNetworkPlayers[]={25};
keyDSInterface[]={905969689};
keyTurbo[]={};
keyVehicleTurbo[]={42};
keyWalk[]={};
keyHoldBreath[]={65537};
keySalute[]={59};
keySitDown[]={61};
keyTaunt[]={62};
keySurrender[]={60};
keyGetOver[]={47};
keyAimUp[]={1048578};
keyAimDown[]={1048579};
keyAimLeft[]={1048576};
keyAimRight[]={1048577};
keyAimHeadUp[]={1048578};
keyAimHeadDown[]={1048579};
keyAimHeadLeft[]={1048576};
keyAimHeadRight[]={1048577};
keyIngamePause[]={1};
keyMenuSelect[]={};
keyMenuBack[]={14,65665};
keyHeliUp[]={16};
keyHeliDown[]={44};
keyHeliLeft[]={1048576};
keyHeliRight[]={1048577};
keyAirBankLeft[]={30,203};
keyAirBankRight[]={32,205};
keyHeliRudderLeft[]={45,211};
keyHeliRudderRight[]={46,207};
keyHeliForward[]={17,200,1048579};
keyHeliBack[]={31,208,1048578};
keyHeliFastForward[]={18};
keyAutoHover[]={299};
keyAutoHoverCancel[]={43};
keyHeliThrottlePos[]={};
keyHeliThrottleNeg[]={};
keyHeliCyclicForward[]={17,200,1048579};
keyHeliCyclicBack[]={31,208,1048578};
keyHeliCyclicLeft[]={30,203};
keyHeliCyclicRight[]={32,205};
keyHeliCollectiveRaise[]={16};
keyHeliCollectiveLower[]={44};
keyHeliCollectiveRaiseCont[]={};
keyHeliCollectiveLowerCont[]={};
keyHeliThrottleIncrease1[]={-1660944174};
keyHeliThrottleDecrease1[]={-1660944173};
keyHeliThrottleIncrease2[]={-1660944185};
keyHeliThrottleDecrease2[]={-1660944177};
keyHeliThrottleIncrease3[]={-1660944183};
keyHeliThrottleDecrease3[]={-1660944175};
keyHeliStarterToggle1[]={-1660944382};
keyHeliStarterToggle2[]={-1660944381};
keyHeliStarterToggle3[]={-1660944380};
keyHeliBatteriesToggle[]={-1660944336};
keyHeliRotorBrakeToggle[]={-1660944365};
keyHeliEnginesToggle[]={-1660944366};
keyHeliAPUToggle[]={-1660944354};
keyHeliWheelsBrake[]={-1660944367};
keyHeliTrimLeft[]={-1660944309};
keyHeliTrimRight[]={-1660944307};
keyHeliTrimForward[]={-1660944312};
keyHeliTrimBackward[]={-1660944304};
keyHeliTrimRudderLeft[]={-1660944305};
keyHeliTrimRudderRight[]={-1660944303};
keySeagullUp[]={16,1048579};
keySeagullDown[]={44,1048578};
keySeagullForward[]={17,200};
keySeagullBack[]={31,208};
keySeagullFastForward[]={18};
keyCarLeft[]={30,203};
keyCarRight[]={32,205};
keyCarWheelLeft[]={1048576};
keyCarWheelRight[]={1048577};
keyCarForward[]={17,200};
keyCarBack[]={31,208};
keyCarFastForward[]={18};
keyCarSlowForward[]={16};
keyCarAimUp[]={1048578};
keyCarAimDown[]={1048579};
keyCarAimLeft[]={1048576};
keyCarAimRight[]={1048577};
keyCommandLeft[]={30,203};
keyCommandRight[]={32,205};
keyCommandForward[]={17,200};
keyCommandBack[]={31,208};
keyCommandFast[]={18};
keyCommandSlow[]={16};
keyVehLockTargets[]={704643087};
keyVehLockEmptyTargets[]={486539279};
keySwapGunner[]={};
keyHeliManualFire[]={40};
keyTurnIn[]={45,46};
keyTurnOut[]={44};
keyCancelAction[]={};
keyCommandWatch[]={};
keyGear[]={15};
keyGetOut[]={};
keyEject[]={};
keyLandGear[]={-1660944350};
keyLandGearUp[]={-1660944350};
keyFlapsDown[]={-1660944347};
keyFlapsUp[]={-1660944346};
keyHelicopterTrimOn[]={-1660944308};
keyHelicopterTrimOff[]={-1660944301};
keyBuldSwitchCamera[]={210};
keyBuldFreeLook[]={76};
keyBuldSelect[]={57};
keyBuldResetCamera[]={82};
keyBuldMagnetizePoints[]={63};
keyBuldMagnetizePlanes[]={64};
keyBuldMagnetizeYFixed[]={65};
keyBuldTerrainRaise1m[]={24};
keyBuldTerrainRaise10cm[]={22};
keyBuldTerrainLower1m[]={38};
keyBuldTerrainLower10cm[]={36};
keyBuldTerrainRaise5m[]={25};
keyBuldTerrainRaise50cm[]={23};
keyBuldTerrainLower5m[]={39};
keyBuldTerrainLower50cm[]={37};
keyBuldTerrainShowNode[]={35};
keyBuldSelectionType[]={31};
keyBuldLeft[]={203};
keyBuldRight[]={205};
keyBuldForward[]={200};
keyBuldBack[]={208};
keyBuldMoveLeft[]={1048576};
keyBuldMoveRight[]={1048577};
keyBuldMoveForward[]={1048578};
keyBuldMoveBack[]={1048579};
keyBuldTurbo[]={42};
keyBuldUp[]={201,16};
keyBuldDown[]={209,44};
keyBuldLookLeft[]={75};
keyBuldLookRight[]={77};
keyBuldLookUp[]={72};
keyBuldLookDown[]={80};
keyBuldZoomIn[]={78};
keyBuldZoomOut[]={74};
keyBuldTextureInfo[]={20};
keyDiary[]={};
keyUser1[]={};
keyUser2[]={};
keyUser3[]={};
keyUser4[]={};
keyUser5[]={};
keyUser6[]={};
keyUser7[]={};
keyUser8[]={};
keyUser9[]={};
keyUser10[]={};
keyUser11[]={};
keyUser12[]={};
keyUser13[]={};
keyUser14[]={};
keyUser15[]={};
keyUser16[]={};
keyUser17[]={};
keyUser18[]={};
keyUser19[]={};
keyUser20[]={};
keyItem0[]={2};
keyItem1[]={3};
keyItem2[]={4};
keyItem3[]={5};
keyItem4[]={6};
keyItem5[]={7};
keyItem6[]={8};
keyItem7[]={9};
keyItem8[]={10};
keyItem9[]={11};
keyItemsShow[]={};
keyAltTab[]={939524111,704643087,905969679,939524111,704643087,905969679,939524111,704643087,905969679,939524111,704643087,905969679,939524111,704643087,905969679,939524111,704643087,905969679,939524111,704643087,905969679,939524111,704643087,905969679,939524111,704643087,905969679,939524111,704643087,905969679,939524111,704643087,905969679,939524111,704643087,905969679,939524111,704643087,905969679,939524111,704643087,905969679,939524111,704643087,905969679,939524111,704643087,905969679,939524111,704643087,905969679};
revMouse=0;
mouseSmoothing=0;
perspective=1;
masterVolume=15457;
maxSamplesPlayed=32;
battleyeLicense=1;
lastMPMission="Dayz_Auto";
class MainMap
{
class WalkieTalkie
{
inBack=1;
position[]={0.093999997,-0.043000001,0.25};
positionBack[]={0.28,-0.155,0.625};
};
class GPS2
{
inBack=0;
position[]={-0.07330399,-0.16689751,0.22};
positionBack[]={0.057120003,0,0.12};
};
};
shadingQuality=10;
shadowQuality=3;
lastMPServer="188.138.32.72:2502";
lastMPServerName="DayZ DE 1-6 Hosted by MPGS.CO Regular 114557";
class JoysticksList
{
};
browsingSource="Internet";
class Filter
{
serverName="";
missionType="";
missionName="";
maxPing=100;
minPlayers=0;
maxPlayers=0;
fullServers=1;
passwordedServers=1;
battleyeRequired=0;
expansions=1;
};
headBob=0;
mouseSensitivityX=1.7288767;
mouseSensitivityY=1.7389036;
floatingZoneArea=0;
fov=1;
sceneComplexity=200000;
shadowZDistance=100;
viewDistance=2000;
preferredObjectViewDistance=2000;
terrainGrid=12.5;
volumeCD=6.5;
volumeFX=8.5;
volumeSpeech=5.5;
volumeVoN=10;
vonRecThreshold=0.029999999;
gamma=1;
bloom=1;
rotblur=0;
brightness=1;
fovTop=0.75;
fovLeft=1;
uiTopLeftX=0.074999988;
uiTopLeftY=0.074999988;
uiBottomRightX=0.92500001;
uiBottomRightY=0.92500001;
IGUIScale=0.85000002;
Spoiler
language="English";
adapter=-1;
3D_Performance=100000;
Resolution_Bpp=32;
Windowed=0;
Resolution_W=1280;
Resolution_H=960;
winX=16;
winY=32;
winW=1280;
winH=960;
winDefW=1280;
winDefH=960;
refresh=60;
Render_W=1280;
Render_H=960;
FSAA=2;
postFX=0;
GPU_MaxFramesAhead=0;
GPU_DetectedFramesAhead=0;
HDRPrecision=8;
lastDeviceId="";
localVRAM=1024917504;
nonlocalVRAM=2147483647;
vsync=0;
AToC=7;
SWLayersCount=64;
PipQuality=0;
PPAA=3;
mouseSmoothing=0;
Kommentaarid: 337 loe/lisa
Kasutajad arvavad:
::
0 ::
0 ::
268
tagasi üles
Arx07
HV veteran
liitunud: 08.01.2003
07.02.2014 17:03:04
See ramdisk tundub liiga kahtlane teema, selle ma jätan ilmselt ära .
Aga seda parameetrite asja guugeldasin ka ja leidsin selle lehe:
http://dayzintel.com/dayz-standalone/dayz-standalone-performance-guide
Märgin siin ära, kodus hea lahti võtta ja asja uurida. Võibolla kellelegi tuleb veel kasuks see link. Seletab veits pikemalt lahti sama asja nagu Timberg mainis
Kommentaarid: 2 loe/lisa
Kasutajad arvavad:
::
0 ::
0 ::
2
tagasi üles
Velociraptor
HV veteran
liitunud: 27.03.2004
Kommentaarid: 31 loe/lisa
Kasutajad arvavad:
::
1 ::
0 ::
29
tagasi üles
kala1
Kreisi kasutaja
liitunud: 02.12.2006
08.02.2014 15:44:15
Velociraptor , väga intellikente vastus, ära isegi maini, mis puudu ja las teised mõistatavad kas su IQ number on kinganumbriga sarnane või all pool
_________________ The German soldier has impressed the world, however the Italian Bersagliere soldier has impressed the German soldier.
Kommentaarid: 48 loe/lisa
Kasutajad arvavad:
::
0 ::
0 ::
44
tagasi üles
Cracker
Kreisi kasutaja
liitunud: 21.08.2007
08.02.2014 15:48:09
intelligentne**
Esiteks, kui kõik kuulevad erinevalt, kuidas sa saad kindel olla, kes kuuleb õigesti? Kas sina või keegi teine?
Teiseks, kui kõik kuulevad, et lask tuli erinevast kohast, on väga raske tulistaja asukohta selgeks teha ehk see on väga tõsine game-breaking bug.
Kommentaarid: 10 loe/lisa
Kasutajad arvavad:
::
0 ::
0 ::
9
tagasi üles
Velociraptor
HV veteran
liitunud: 27.03.2004
08.02.2014 18:57:31
No kurat küll, squad play jaoks ikka. FPS mängudes on sound alati kriitiline, kui sa ei saa soundi usaldada, võib selle peldikust alla lasta.
Puudu pole midagi - lihtsalt broken on hetkel. Asi pole kellegi kõrvakuulmises, vaid engine paneb lihtsalt segast pidevalt.
_________________ 🕊 Kuruppo ぽ 🕊
https://www.last.fm/user/Ingvaarr
Kommentaarid: 31 loe/lisa
Kasutajad arvavad:
::
1 ::
0 ::
29
tagasi üles
NorthB
HV kasutaja
liitunud: 17.02.2004
08.02.2014 21:21:27
Velociraptor kirjutas:
Huvitav, kas audio fiximisega ka tegelevad või ?
Üks mees kuuleb, et lasud on lähedal, NW, teine mees kuuleb ,et kaugel kaugel south kuskil, 2 venda ei kuule lakse üldse, isegi kui nende kõrval lastakse. Lihtsalt ei saa uksuda, mida kuuled. Directional sound on viimases peal kräpp hetkel. See pole aksepteeritav minule
Minuarust võiks nad ka keskenduda rohkem sellistele asjadele. Tundub, et uute itemite genereerimine on vist tähtsam
Kommentaarid: 12 loe/lisa
Kasutajad arvavad:
::
0 ::
0 ::
10
tagasi üles
sireq
HV kasutaja
liitunud: 20.02.2008
Kommentaarid: 26 loe/lisa
Kasutajad arvavad:
::
0 ::
0 ::
22
tagasi üles
DeTHiCa.
HV Guru
liitunud: 13.01.2006
09.02.2014 21:59:14
VIDEO
Link
coming soon to dayZ.
Kommentaarid: 144 loe/lisa
Kasutajad arvavad:
::
0 ::
0 ::
136
tagasi üles
Max Powers
liitunud: 21.03.2003
10.02.2014 00:15:31
VIDEO
Link
Kommentaarid: 215 loe/lisa
Kasutajad arvavad:
::
3 ::
2 ::
182
tagasi üles
URM4Z
HV kasutaja
liitunud: 17.10.2010
10.02.2014 11:01:31
nalja peab saama
Kommentaarid: 14 loe/lisa
Kasutajad arvavad:
::
0 ::
0 ::
14
tagasi üles
Inim
HV kasutaja
liitunud: 19.10.2006
13.02.2014 10:03:33
teem eile mul oli kõik olemas ja lihtsalt keerasin suvalises kohas ümber nurga kõlasid lasud ja ...... ma isegi ei näinud kes lasi
Kommentaarid: 4 loe/lisa
Kasutajad arvavad:
::
0 ::
0 ::
4
tagasi üles
Max Powers
liitunud: 21.03.2003
13.02.2014 11:16:10
Inim kirjutas:
teem eile mul oli kõik olemas ja lihtsalt keerasin suvalises kohas ümber nurga kõlasid lasud ja ...... ma isegi ei näinud kes lasi
Jah, see on kõige nõmedam variant.
Soome / Rootsi serverites tunduvad mängijad sõbralikumad kui teiste riikide omades
Kommentaarid: 215 loe/lisa
Kasutajad arvavad:
::
3 ::
2 ::
182
tagasi üles
Inim
HV kasutaja
liitunud: 19.10.2006
13.02.2014 12:54:47
Max Powers kirjutas:
Inim kirjutas:
teem eile mul oli kõik olemas ja lihtsalt keerasin suvalises kohas ümber nurga kõlasid lasud ja ...... ma isegi ei näinud kes lasi
Jah, see on kõige nõmedam variant.
Soome / Rootsi serverites tunduvad mängijad sõbralikumad kui teiste riikide omades
Peaks proovima jah serverit vahetada
Kommentaarid: 4 loe/lisa
Kasutajad arvavad:
::
0 ::
0 ::
4
tagasi üles
TauC
HV Guru
liitunud: 23.04.2007
Kommentaarid: 328 loe/lisa
Kasutajad arvavad:
::
0 ::
1 ::
272
tagasi üles
Helbeke
HV kasutaja
liitunud: 05.01.2002
13.02.2014 13:36:28
Selle grupiga on nii, et kunagi tegin ja unustasin. Praegu vist pole isegi postitamisevõimalust. Parandan selle peagi ära. Võiksite pakkuda kandidaate, kes oleksid kogenud SA-s ja huvilised gruppi haldama.
_________________ i like my sugar with coffe and cream
Kommentaarid: 16 loe/lisa
Kasutajad arvavad:
::
1 ::
0 ::
13
tagasi üles
TauC
HV Guru
liitunud: 23.04.2007
13.02.2014 13:58:36
Peale selle grupi tuvastasin veel 3 Dayz Eesti gruppi, aga nendes 10 või vähem liiget. Seega võiksid kõik huvilised liituda ja saaks korraliku grupi kokku, kasvõi ainult need, kes seda H V teemat jälgivad, lihtsam ühismängimisi teha. Hetkel juba 18 liiget.
Kommentaarid: 328 loe/lisa
Kasutajad arvavad:
::
0 ::
1 ::
272
tagasi üles
DeTHiCa.
HV Guru
liitunud: 13.01.2006
13.02.2014 21:06:25
nice
Spoiler
Kommentaarid: 144 loe/lisa
Kasutajad arvavad:
::
0 ::
0 ::
136
tagasi üles
Timberg
ööKARU
liitunud: 27.06.2003
13.02.2014 21:16:28
TauC kirjutas:
Peale selle grupi tuvastasin veel 3 Dayz Eesti gruppi, aga nendes 10 või vähem liiget. Seega võiksid kõik huvilised liituda ja saaks korraliku grupi kokku, kasvõi ainult need, kes seda H V teemat jälgivad, lihtsam ühismängimisi teha. Hetkel juba 18 liiget.
Väga lahe. Meil väike seltskond, 3 inimest. Liituks ka meeleldi teiega. Kahjuks reede ja tulev nädalavahetus kinni. Võibolla pühapäeva õhtul leiab aega. Jäta oma steami kasutajanimi siia, võtan ühendust, kui on aega mängida.
Ps. Mis teil grupiga plaanis?
Kommentaarid: 337 loe/lisa
Kasutajad arvavad:
::
0 ::
0 ::
268
tagasi üles
TauC
HV Guru
liitunud: 23.04.2007
13.02.2014 22:56:22
Timberg kirjutas:
TauC kirjutas:
Peale selle grupi tuvastasin veel 3 Dayz Eesti gruppi, aga nendes 10 või vähem liiget. Seega võiksid kõik huvilised liituda ja saaks korraliku grupi kokku, kasvõi ainult need, kes seda H V teemat jälgivad, lihtsam ühismängimisi teha. Hetkel juba 18 liiget.
Väga lahe. Meil väike seltskond, 3 inimest. Liituks ka meeleldi teiega. Kahjuks reede ja tulev nädalavahetus kinni. Võibolla pühapäeva õhtul leiab aega. Jäta oma steami kasutajanimi siia, võtan ühendust, kui on aega mängida.
Ps. Mis teil grupiga plaanis?
http://steamcommunity.com/groups/DayZ-SA-EE
Liituge grupiga kui seda veel teinud ei ole, sealt saad mu steami ka. Edaspidi saab ühismängude suhtlust seal arendada, lihtsalt kokku leppida, jooksvalt peale lennata või event ette planeerida kui huvilisi on.
Hetkel juba 26 liiget
Kommentaarid: 328 loe/lisa
Kasutajad arvavad:
::
0 ::
1 ::
272
tagasi üles
Arvutipäss
Kreisi kasutaja
liitunud: 26.11.2011
14.02.2014 00:51:33
Liitusin, pooled seal juba endal sõbrakas
Kommentaarid: 45 loe/lisa
Kasutajad arvavad:
::
1 ::
0 ::
42
tagasi üles
Chardin
HV vaatleja
liitunud: 10.11.2011
14.02.2014 00:58:31
Polnud pikka aega mänginud, nüüd sisse logides avastasin et kõik esemed on damaged või worn enne olid kõik täitsa korralik. Kas asjade olukord halveneb kui sisse ei logi pikemat aega.
Kommentaarid: 9 loe/lisa
Kasutajad arvavad:
::
0 ::
0 ::
9
tagasi üles
lisa lemmikuks
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.