Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  DayZ märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 22, 23, 24 ... 66, 67, 68  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
DeTHiCa.
HV Guru
DeTHiCa.

liitunud: 13.01.2006




sõnum 05.02.2014 03:38:28 vasta tsitaadiga


Link
Kommentaarid: 144 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 136
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
delef
HV veteran

liitunud: 12.12.2009




sõnum 05.02.2014 12:37:07 vasta tsitaadiga

Kui tuleb Dayz standalonele updatet, siis keegi võiks siis panna update log file, mis on muudetud, parandatud jne!
Kommentaarid: 139 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 123
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DeTHiCa.
HV Guru
DeTHiCa.

liitunud: 13.01.2006




sõnum 05.02.2014 13:29:05 vasta tsitaadiga

päts tuli juba, changelog: http://pastebin.com/vX6te0KG
Kommentaarid: 144 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 136
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
reaktiiv
HV vaatleja

liitunud: 05.02.2014




sõnum 05.02.2014 20:44:52 vasta tsitaadiga

kuidas ma mumble HV ONLY juurdepääsu saan?
Teisisõnu paluks tokenit:P

http://steamcommunity.com/profiles/76561198009222486
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
TauC
HV Guru
TauC

liitunud: 23.04.2007




sõnum 05.02.2014 22:29:41 vasta tsitaadiga

DeTHiCa. kirjutas:
Spoiler Spoiler Spoiler


Kus see raadiomast asub, mida 2:30 näitab ?
Kommentaarid: 328 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 272
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Cracker
Kreisi kasutaja

liitunud: 21.08.2007




sõnum 05.02.2014 22:37:04 vasta tsitaadiga

Green mountain, Zelenogorskist põhjas.
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 9
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Arvutipäss
Kreisi kasutaja
Arvutipäss

liitunud: 26.11.2011




sõnum 06.02.2014 04:57:48 vasta tsitaadiga


Link
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 43
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Helbeke
HV kasutaja
Helbeke

liitunud: 05.01.2002




sõnum 06.02.2014 13:53:14 vasta tsitaadiga

Arvutipäss kirjutas:

Link


Valus video ses mõttes, et ma tahaks ka elada kohas, kus on praegu nii soe nagu videos paistis olevat.

_________________
i like my sugar with coffe and cream
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
TauC
HV Guru
TauC

liitunud: 23.04.2007




sõnum 06.02.2014 14:53:36 vasta tsitaadiga

Helbeke">Helbeke , beer_yum.gif aitab alati.

viimati muutis TauC 06.02.2014 19:15:08, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 328 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 272
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tatslinkov
HV vaatleja

liitunud: 07.10.2012




sõnum 06.02.2014 17:00:11 vasta tsitaadiga

combat loggeritel on elu raskemaks tehtud:

Link

Aga nagu ikka tegid nad selle fixiga ka kohe uue vea sisse, nimelt laip kaob ära icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Max Powers
 

liitunud: 21.03.2003




sõnum 06.02.2014 17:25:25 vasta tsitaadiga

There is now a time penalty for server switching or alt-f4ing.
Bodies will not disappear if a player is close to them. There is now a 30 second logout timer (confirmed by Rocket, however this is not in the patch notes). -
See more at: http://dayzintel.com/dayz-standalone/dayz-patch-notes-early-february#sthash.Clc2Fo8S.dpuf


Ehk siis kui välja logida, siis tuleb enne 30 sekundit vastupidada?
Kommentaarid: 215 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 182
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
And3rs
HV vaatleja

liitunud: 11.03.2010




sõnum 06.02.2014 18:34:03 vasta tsitaadiga

Max Powers kirjutas:
There is now a time penalty for server switching or alt-f4ing.
Bodies will not disappear if a player is close to them. There is now a 30 second logout timer (confirmed by Rocket, however this is not in the patch notes). -
See more at: http://dayzintel.com/dayz-standalone/dayz-patch-notes-early-february#sthash.Clc2Fo8S.dpuf


Ehk siis kui välja logida, siis tuleb enne 30 sekundit vastupidada?


Ei sinu mängija keha on mängus sees veel 30 sekundid peale välja logimist/disconnecti seega tuleb leida ohutu koht kus välja logida.
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DeTHiCa.
HV Guru
DeTHiCa.

liitunud: 13.01.2006




sõnum 06.02.2014 19:19:38 vasta tsitaadiga

changelogis on täitsa kirjas kõik need logimismuudatused.
Kommentaarid: 144 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 136
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Max Powers
 

liitunud: 21.03.2003




sõnum 06.02.2014 19:56:37 vasta tsitaadiga

Login: Player queuing system introduced. Penalty waiting time added for switching server or disconnecting a server quickly
Login: Players receive a login timeout when disconnect, increased if disconnect within 30 minutes of joining (max 5 minutes)
Login: When players logout, their avatar sits on ground for 30 seconds. Players must make sure they logout somewhere safe

http://dayz.gamepedia.com/Changelog#0.28.113772


Nii see tõesti on
Kommentaarid: 215 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 182
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DeTHiCa.
HV Guru
DeTHiCa.

liitunud: 13.01.2006




sõnum 06.02.2014 23:11:17 vasta tsitaadiga

http://forums.dayzgame.com/index.php?/topic/171660-pending-changelog-experimental-branch-034xxxxx/

experimentalile uus changelog juba väljas, pole lõplik, muutub pidevalt. stable tuleb järgmisel nädalal, eeldavalt 12ndal.
Kommentaarid: 144 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 136
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Velociraptor
HV veteran
Velociraptor

liitunud: 27.03.2004




sõnum 07.02.2014 09:30:16 vasta tsitaadiga

Huvitav, kas audio fiximisega ka tegelevad või ?
Üks mees kuuleb, et lasud on lähedal, NW, teine mees kuuleb ,et kaugel kaugel south kuskil, 2 venda ei kuule lakse üldse, isegi kui nende kõrval lastakse. Lihtsalt ei saa uksuda, mida kuuled. Directional sound on viimases peal kräpp hetkel. See pole aksepteeritav minule icon_biggrin.gif

_________________
🕊 Kuruppo ぽ 🕊
https://www.last.fm/user/Ingvaarr
Kommentaarid: 32 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 30
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kala1
Kreisi kasutaja
kala1

liitunud: 02.12.2006




sõnum 07.02.2014 09:51:40 vasta tsitaadiga

Kui teised kuulevad valesti siis sulle ei kõlba mängida ?
_________________
M: LG 29wk500-p
The German soldier has impressed the world, however the Italian Bersagliere soldier has impressed the German soldier.
Kommentaarid: 49 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 45
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pots4t4j4
HV Guru

liitunud: 14.09.2002




sõnum 07.02.2014 09:55:46 vasta tsitaadiga

helid on tõesti väga fucked, trollid keset metsa ja siis kuuled et keegi ronib redelist või joob midagi, avab purke...
Kommentaarid: 490 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 3 :: 398
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Arx07
HV veteran
Arx07

liitunud: 08.01.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.02.2014 10:01:45 vasta tsitaadiga

Zombit pekstes tihtipeale on kuulda püssilasku, alguses arvasin et keegi sniperdades aitab mind vms, aga järgmisi zombisi tappes sain aru, et bug icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
in-sane
HV kasutaja
in-sane

liitunud: 18.03.2006




sõnum 07.02.2014 10:08:53 vasta tsitaadiga

Arx07 kirjutas:
Zombit pekstes tihtipeale on kuulda püssilasku, alguses arvasin et keegi sniperdades aitab mind vms, aga järgmisi zombisi tappes sain aru, et bug icon_biggrin.gif


Asi on lihtsalt selles, et arma mootoris puudub selline asi nagu "melee weapon" seega kui sa kirvega lööd siis reaalselt sa "nagu tulistaksid". Sellest tekivad ka relvade hääled vahel.
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 18
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Rasvane
Kreisi kasutaja
Rasvane

liitunud: 11.04.2006




sõnum 07.02.2014 10:27:34 vasta tsitaadiga

Minuarust need "fucked-up" soundid just lisavad sellele mängule seda hõngu juurde. Parakad tekivad koguaeg kui kuuled, et keegi laseb kuskil, või mingi aed kääksub kuskil tuulega jne..
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Leinö
HV veteran
Leinö

liitunud: 07.05.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.02.2014 11:06:51 vasta tsitaadiga

zombied tulevad ikka läbi uste?
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
in-sane
HV kasutaja
in-sane

liitunud: 18.03.2006




sõnum 07.02.2014 11:39:49 vasta tsitaadiga

Mõnus vaatamine kui hästi tegelikult magnum töötab.
Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 18
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Arx07
HV veteran
Arx07

liitunud: 08.01.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.02.2014 13:32:21 vasta tsitaadiga

Leinö kirjutas:
zombied tulevad ikka läbi uste?

Läbi põrandate ja seinte samuti ;D



Kuna ma pole kunagi niimoodi "early access" mänguga kokku puutunud siis kas see selline alpha on normaalne või selle mängulõpptulemus saabki olema selline kergelt lahjem võrreldes keskmise tänapäevase mängu graafilise/füüsilise lahendusega või saab olema selline korralik kraam nagu arma 3 vms? Ja kas on loota ka mängu jõudluse optimeerimist, tundub et justkui võiks paremini joosta see mäng(sama raali peal far cry 3 max setingutega idekas, dayz mediumiga fps 28-40)
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DeTHiCa.
HV Guru
DeTHiCa.

liitunud: 13.01.2006




sõnum 07.02.2014 14:51:43 vasta tsitaadiga

alpha tähendab seda, et toode ei ole "feature complete" - tal on komponente puudu (näiteks sõidukid)
beta tähendab seda, et toode on "feature complete", kõik komponendid on olemas kuid esineb vigu balansis, funktsioneerimises ja optimeerimises.

graafiliselt ei ole ta mitte kuidagi lahja, maailm on kena ja põhjalikult dekoreeritud, mudelid on detailsed ja hästi tekstuuritud.
tikutopsis on palju lihtsam ilusat graafikat manada, kui suures avatud maailmas.
Kommentaarid: 144 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 136
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  DayZ mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 22, 23, 24 ... 66, 67, 68  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.