Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Andmeside ja kõnelevi »  Telia TV märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 1075, 1076, 1077 ... 2332, 2333, 2334  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing

Kas kavatsed peale järelvaatamise lõppemist tellida salvestusteenust 5€ kuus?
Jah
9%
 9%  [ 51 ]
Ei
42%
 42%  [ 222 ]
Mul juba olemas
38%
 38%  [ 200 ]
Kolin mujale
9%
 9%  [ 48 ]
hääli kokku : 521

autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
ivokas
HV veteran
ivokas

liitunud: 14.10.2006




sõnum 07.02.2014 16:38:22 vasta tsitaadiga

pulse kirjutas:
wasist kirjutas:
Kõik kliendid said teate viitega sooviavaldusele (ka mina).

Pidevalt räägitakse, et Elion saadab e-mailiga mingeid teateid ja asju KÕIKIDELE klientidele. Mina saan Elionilt ainult arveid e-mailiga. Huvitav kas Elion on solvunud minu peale või olen valest kohast "linnukese" ära võtnud?


Sama siin. wasist, miks sa valetad? icon_biggrin.gif

_________________
Reisijate ja fekaali vedu kahekorruselise bussiga.
Praepelmeenid ja Vana Tallinn suudavad nii mõndagi muuta!
Kommentaarid: 65 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 61
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
wasist
HV kasutaja


liitunud: 19.03.2002




sõnum 07.02.2014 17:25:13 vasta tsitaadiga

ivokas kirjutas:
pulse kirjutas:
wasist kirjutas:
Kõik kliendid said teate viitega sooviavaldusele (ka mina).

Pidevalt räägitakse, et Elion saadab e-mailiga mingeid teateid ja asju KÕIKIDELE klientidele. Mina saan Elionilt ainult arveid e-mailiga. Huvitav kas Elion on solvunud minu peale või olen valest kohast "linnukese" ära võtnud?


Sama siin. wasist, miks sa valetad? icon_biggrin.gif

Ju on teil siis ühendused emme või issi nimel. Mina igatahes sain kirja. Kirjas oli selline lõik :
Andke oma soovist siin teada ning meie klienditeenindaja võtab Teiega ühendust. On oluline, et Te teaksite - uue nutiTV tehniliste murede lahendamine on hetkel meie kõige tähtsam ülesanne. Me oleme kindlad, et me suudame need kontrolli alla saada.
Lingi alt pääses vormile. Seda miks teie ei saanud, ei oska öelda.
Kommentaarid: 15 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 2 :: 9
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ivokas
HV veteran
ivokas

liitunud: 14.10.2006




sõnum 07.02.2014 17:27:49 vasta tsitaadiga

No ära siis targuta, et kõik said icon_rolleyes.gif
Ja minu ühendus on juba aastaid minu enda nimel. Vanemad ei puutu siin asjasse icon_evil.gif

_________________
Reisijate ja fekaali vedu kahekorruselise bussiga.
Praepelmeenid ja Vana Tallinn suudavad nii mõndagi muuta!
Kommentaarid: 65 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 61
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
wasist
HV kasutaja


liitunud: 19.03.2002




sõnum 07.02.2014 17:32:52 vasta tsitaadiga

ivokas kirjutas:
No ära siis targuta, et kõik said icon_rolleyes.gif
Ja minu ühendus on juba aastaid minu enda nimel. Vanemad ei puutu siin asjasse icon_evil.gif

Mina saan sellest artikli lõigust siiski aru, et nad andsid teada uue nutiTV klientidele. «Kaks nädalat tagasi andsime oma klientidele teada võimalusest uue nutiTV pealt vana peale tagasi minna. Tegime seda soovist olla paindlikud ja tulla vastu neile, kelle jaoks uuendused liiga järsud olid,» Kui sina saad teisiti aru, siis palun väga.
Kommentaarid: 15 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 2 :: 9
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jägaja
HV Guru
jägaja

liitunud: 06.08.2004




sõnum 07.02.2014 17:34:15 vasta tsitaadiga

Ka minu postkasti tulevad ainult arved ning vahel ka Elioni reklaam.
_________________
" Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine."
Kommentaarid: 141 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 126
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ivokas
HV veteran
ivokas

liitunud: 14.10.2006




sõnum 07.02.2014 17:39:19 vasta tsitaadiga

wasist kirjutas:
ivokas kirjutas:
No ära siis targuta, et kõik said icon_rolleyes.gif
Ja minu ühendus on juba aastaid minu enda nimel. Vanemad ei puutu siin asjasse icon_evil.gif

Mina saan sellest artikli lõigust siiski aru, et nad andsid teada uue nutiTV klientidele. «Kaks nädalat tagasi andsime oma klientidele teada võimalusest uue nutiTV pealt vana peale tagasi minna. Tegime seda soovist olla paindlikud ja tulla vastu neile, kelle jaoks uuendused liiga järsud olid,» Kui sina saad teisiti aru, siis palun väga.


Kui ma nüüd õigesti mäletan, siis pidi see teavitus olema suunatud neile kundedele, kes vanalt uuele üle läksid. Need kliendid, kes liitusid Elioniga n.ö. puhtalt lehelt uuega, neile vanat versiooni ei võimaldata.

_________________
Reisijate ja fekaali vedu kahekorruselise bussiga.
Praepelmeenid ja Vana Tallinn suudavad nii mõndagi muuta!
Kommentaarid: 65 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 61
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
R3negadeX
Kreisi kasutaja

liitunud: 14.10.2010




sõnum 07.02.2014 17:43:21 vasta tsitaadiga

tsitaat:
Ilmselt loetakse õige pea paari inimese need mina olen rahul postitused kokku ja väidetakse, nagu mitusada inimest oleksid asjaga rahul

Sinu kahjuks mitusada inimest on uuega rahul, lepi sellega icon_wink.gif

Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
wasist
HV kasutaja


liitunud: 19.03.2002




sõnum 07.02.2014 17:44:53 vasta tsitaadiga

ivokas kirjutas:

Kui ma nüüd õigesti mäletan, siis pidi see teavitus olema suunatud neile kundedele, kes vanalt uuele üle läksid. Need kliendid, kes liitusid Elioniga n.ö. puhtalt lehelt uuega, neile vanat versiooni ei võimaldata.

Aga kuidas saakski nad vana tagasi, kui nad pole vanalt uuele üle läinud.
Kommentaarid: 15 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 2 :: 9
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
salatoimik
HV Guru
salatoimik

liitunud: 08.08.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.02.2014 18:41:25 vasta tsitaadiga

R3negadeX kirjutas:
tsitaat:
Ilmselt loetakse õige pea paari inimese need mina olen rahul postitused kokku ja väidetakse, nagu mitusada inimest oleksid asjaga rahul

Sinu kahjuks mitusada inimest on uuega rahul, lepi sellega icon_wink.gif
Elionis töötab tõesti mitusada inimest.
_________________
LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud
Kommentaarid: 39 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pulse
HV kasutaja

liitunud: 17.07.2003




sõnum 07.02.2014 18:45:56 vasta tsitaadiga

wasist kirjutas:
ivokas kirjutas:
pulse kirjutas:
wasist kirjutas:
Kõik kliendid said teate viitega sooviavaldusele (ka mina).

Pidevalt räägitakse, et Elion saadab e-mailiga mingeid teateid ja asju KÕIKIDELE klientidele. Mina saan Elionilt ainult arveid e-mailiga. Huvitav kas Elion on solvunud minu peale või olen valest kohast "linnukese" ära võtnud?


Sama siin. wasist, miks sa valetad? icon_biggrin.gif

Ju on teil siis ühendused emme või issi nimel. Mina igatahes sain kirja. Kirjas oli selline lõik :
Andke oma soovist siin teada ning meie klienditeenindaja võtab Teiega ühendust. On oluline, et Te teaksite - uue nutiTV tehniliste murede lahendamine on hetkel meie kõige tähtsam ülesanne. Me oleme kindlad, et me suudame need kontrolli alla saada.
Lingi alt pääses vormile. Seda miks teie ei saanud, ei oska öelda.


Mille kuradi pärast mina arve saaja peaksin olema kui ühendus vanemate nimel? Mõtle peaga ikka. Või on kuskil mingi auk kus saab arved lasta ühele, reklaamid teisele ja teated kolmandale aadressile saata? Ja lisaks läksingi ju vanalt uuele üle nii et peaksin olema vastava teate sihtrühm küll. Või mis?
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
A.S.
HV Guru

liitunud: 27.10.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.02.2014 18:53:31 vasta tsitaadiga

pulse kirjutas:
Või on kuskil mingi auk kus saab arved lasta ühele, reklaamid teisele ja teated kolmandale aadressile saata?

Kui ma päris-päris mitu aega tagasi iseteeninduses meiliaadressi vahetasin, siis oli minumeelest tõesti meiliaadress kolmes kohas kirjas ja tuli neid eraldi muuta.
 
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
armjan
Kreisi kasutaja

liitunud: 27.05.2008




sõnum 07.02.2014 19:03:02 vasta tsitaadiga

pulse kirjutas:
wasist kirjutas:
ivokas kirjutas:
pulse kirjutas:
wasist kirjutas:
Kõik kliendid said teate viitega sooviavaldusele (ka mina).

Pidevalt räägitakse, et Elion saadab e-mailiga mingeid teateid ja asju KÕIKIDELE klientidele. Mina saan Elionilt ainult arveid e-mailiga. Huvitav kas Elion on solvunud minu peale või olen valest kohast "linnukese" ära võtnud?


Sama siin. wasist, miks sa valetad? icon_biggrin.gif

Ju on teil siis ühendused emme või issi nimel. Mina igatahes sain kirja. Kirjas oli selline lõik :
Andke oma soovist siin teada ning meie klienditeenindaja võtab Teiega ühendust. On oluline, et Te teaksite - uue nutiTV tehniliste murede lahendamine on hetkel meie kõige tähtsam ülesanne. Me oleme kindlad, et me suudame need kontrolli alla saada.
Lingi alt pääses vormile. Seda miks teie ei saanud, ei oska öelda.


Mille kuradi pärast mina arve saaja peaksin olema kui ühendus vanemate nimel? Mõtle peaga ikka. Või on kuskil mingi auk kus saab arved lasta ühele, reklaamid teisele ja teated kolmandale aadressile saata? Ja lisaks läksingi ju vanalt uuele üle nii et peaksin olema vastava teate sihtrühm küll. Või mis?


Kuidas peab teenuse pakkuja teadma, et teenuse kasutaja pole tema, kelle nimel on ühendus? Veel vähem saab Elion Sulle sellekohase teavituskirja saata, kui süsteemis on kontaktiks (ka e-maili aadressi andnud) ühenduse omaniku meiliaadress.
Teavituse said kõik kliendid, kes on uuele kasutajakeskkonnale vanalt üle läinud ja info saadeti meilidele, mille on kasutaja ise andnud.

Sooviavalduse saad täita siin: http://tv.elion.ee/vana_nutitv/. Kui rõõmustate spekuleeritavate numbrite üle, laske käia. Fakt on see, et lõviosa uue keskkonna kasutajatest on uuega rahul. Need, kes ei ole, saavad vanale tagasi suunduda. Asjakohaseid kommentaare võiks rohkem olla, mitte spekulatiivset pritsimist. Eestlane pole kunagi rahul. Need, kes on, ei räägigi sellest väga. Sama on tagasiside soovidega. Kui on probleeme, antakse teada, kui neid pole, siis pigem ollaksegi vaiki.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ivokas
HV veteran
ivokas

liitunud: 14.10.2006




sõnum 07.02.2014 19:10:13 vasta tsitaadiga

armjan kirjutas:

Teavituse said kõik kliendid, kes on uuele kasutajakeskkonnale vanalt üle läinud ja info saadeti meilidele, mille on kasutaja ise andnud.


Ei saanud icon_exclaim.gif

_________________
Reisijate ja fekaali vedu kahekorruselise bussiga.
Praepelmeenid ja Vana Tallinn suudavad nii mõndagi muuta!
Kommentaarid: 65 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 61
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
freestyler
Kreisi kasutaja


liitunud: 30.03.2002




sõnum 07.02.2014 19:19:13 vasta tsitaadiga

Huvitav, et ka mind on teavitusest ilma jäetud. Kontaktide all e-mail ilusti olemas, vanalt uuele läksin ka üle. Tundub, et see teavitussüsteem streigib Elionis.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
erko
Kreisi kasutaja

liitunud: 11.07.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.02.2014 19:29:08 vasta tsitaadiga

ivokas kirjutas:
armjan kirjutas:

Teavituse said kõik kliendid, kes on uuele kasutajakeskkonnale vanalt üle läinud ja info saadeti meilidele, mille on kasutaja ise andnud.


Ei saanud icon_exclaim.gif

Oeh, ilmselgelt järjekordne Elioni vandenõu. Tõmbame uue soiu käima, mis katab vähemalt 6 järgmist lehekülge.
Miks ometi inimesed tahavad järjepidevalt kaevelda foorumis selle asemel et teenusepakkuja klienditeenindajatega või iseteeninduses oma asjad korda ajada. Soigumine et kõik on sitt ja valesti ei vii ju tulemuseni.
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
ivokas
HV veteran
ivokas

liitunud: 14.10.2006




sõnum 07.02.2014 19:30:24 vasta tsitaadiga

Ei tõmba mingit soigu käima. Lihtsalt teatud valeinfo tuleb ümber lükata.
_________________
Reisijate ja fekaali vedu kahekorruselise bussiga.
Praepelmeenid ja Vana Tallinn suudavad nii mõndagi muuta!
Kommentaarid: 65 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 61
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
freestyler
Kreisi kasutaja


liitunud: 30.03.2002




sõnum 07.02.2014 19:35:13 vasta tsitaadiga

Ja kuidas peaks elion siis teadma, et kuskil viga on, kui keegi ei "soiu"? Kui foorumites ei kajastata puudujääke, arvavad üksikkasutajad, et viga ilmselt nendepoolne ja lüüakse käega.
Kui 5 meest kirjutab, et neil sama seis, siis saab kasutaja ka aru, et viga hoopis teenusepakkujas ja teavitab sellest teda.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pulse
HV kasutaja

liitunud: 17.07.2003




sõnum 07.02.2014 19:35:39 vasta tsitaadiga

armjan kirjutas:

Kuidas peab teenuse pakkuja teadma, et teenuse kasutaja pole tema, kelle nimel on ühendus? Veel vähem saab Elion Sulle sellekohase teavituskirja saata, kui süsteemis on kontaktiks (ka e-maili aadressi andnud) ühenduse omaniku meiliaadress.
Teavituse said kõik kliendid, kes on uuele kasutajakeskkonnale vanalt üle läinud ja info saadeti meilidele, mille on kasutaja ise andnud.


Vaata ürita nüüd natuke rahuneda. Olukord on nii, et ühendus on eluaeg minu nimel olnud, e-maili aadress samuti minu oma. Nagu tellitult, tuli Hetk tagasi isegi Elioni hooldustööde teavitus mulle meilile aga ühtegi teadet mis mingilgi moel nutiTV'd puudutaks, mulle tulnud EI OLE! Üle läksin uuele umbes siis kui see tuli. Mul isegi pole plaanis vanale tagasi minna, kuna kasutan Samsa appi ja olen rahul. Tundsin lihtsal huvi miks mind JUST KÕNEALUSTEST teavitustest ilma on jäetud. Või jälgib elion mind läbi TV kaamera ja on juba ise teada saanud et ma nagunii tagasi minna ei taha ja siis ei vaevunud mind võimalusest teavitamagi? icon_razz.gif
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Clover
HV veteran
Clover

liitunud: 26.03.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.02.2014 20:16:45 vasta tsitaadiga

ot:
Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 111 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 102
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.02.2014 20:31:51 vasta tsitaadiga

No kinnitage siis vähemalt seda, et IT spetsidest foorumlaste meilikast nii turvaliseks keeratud pole, et kõik firma logodega kirjad, mis pole arved, just spämmikasti lendavad. Igasuguseid olukordi võib ette tulla aga Elionil oli ilmselt kõige lihtsam tallata uuele nutitv teenusele üle läinud klientidele üks kirjapõhi saatmiseks, ega te ei arva, et keegi neiukene ükshaaval kopipeist kellelegi kirju saatis?

Ma arvan, et see kiri on tegelikult lisateavitus kliendile sest meediast on kliendid piisavalt infot saanud. Viimane info tuleb ilmselt teenidajalt kelle poole klient oma küsimusega ise pöördub, kui ei pöördu, järelikult ei ole ka probleemi.
Kommentaarid: 259 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ivokas
HV veteran
ivokas

liitunud: 14.10.2006




sõnum 07.02.2014 20:40:20 vasta tsitaadiga

Rahuga võin väita, et pole postkast kinni keeratud. Igasugu ostuöö pakkumised ja tagasiside küsitlused jõuavad lisaks arvetele kenasti kohale icon_smile.gif
Lihtsalt pole vaja rusikaga vastu rinda taguda, et "kõik said selle teavituse".

_________________
Reisijate ja fekaali vedu kahekorruselise bussiga.
Praepelmeenid ja Vana Tallinn suudavad nii mõndagi muuta!
Kommentaarid: 65 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 61
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.02.2014 20:44:37 vasta tsitaadiga

ivokas kirjutas:
Rahuga võin väita, et pole postkast kinni keeratud. Igasugu ostuöö pakkumised ja tagasiside küsitlused jõuavad lisaks arvetele kenasti kohale icon_smile.gif
Lihtsalt pole vaja rusikaga vastu rinda taguda, et "kõik said selle teavituse".

Kõigile kes läksid vana nutitv teenuse pealt üle uuele nutitv teenusele, nendele saadeti teavitus... kas kõik said, nagu näha vist mitte.
Vähemalt saite teavituse meediast ja foorumist kätte.
Kommentaarid: 259 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pulse
HV kasutaja

liitunud: 17.07.2003




sõnum 07.02.2014 20:58:46 vasta tsitaadiga

Nagu selgub siis on taaskord klient süüdi.
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
harakas
Kreisi kasutaja

liitunud: 23.06.2004




sõnum 07.02.2014 20:58:56 vasta tsitaadiga

tahanteada kirjutas:

Aga miks sa endale siis n-ö "nivoopiirajat / lõikurit" ei ehita. See siis lõikab maha liigse helitugevuse, kuigi jah, helimoonutuse hinnaga. icon_razz1.gif


Minu Philipsil on sihuke asi nagu"automaatne helitugevuse taseme ühtlustamine". Kui selle sisse lülitan jääbki heli samale tasemele nagu ma ta sättisin
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.02.2014 21:05:46 vasta tsitaadiga

harakas kirjutas:
Minu Philipsil on sihuke asi nagu"automaatne helitugevuse taseme ühtlustamine". Kui selle sisse lülitan jääbki heli samale tasemele nagu ma ta sättisin

Räägi lähemalt - kus see seadistus menüüs on?
Kommentaarid: 729 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 550
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Andmeside ja kõnelevi »  Telia TV mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 1075, 1076, 1077 ... 2332, 2333, 2334  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.