Avaleht
uus teema   See teema on lukus, sa ei saa siin muuta postitusi või vastata teemale! Uudised »  Varia »  BMW esitles isedriftivat autot märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele 1, 2  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 09.01.2014 13:04:19 BMW esitles isedriftivat autot vasta tsitaadiga


Kes ütles, et isesõitev auto peab olema aeglane, kohmakas ning läbima vaid sirgjoonelist sõiduteed? Saksa autotootja BMW usub, et isesõitvad autod on suutelised palju enamaks. Selle tõestuseks esitles firma CESi tehnikamessil isedriftivat (külg ees sõitvat) autot. Seejuures ei ole välisel vaatlusel näha ühtegi suurt kohmetut andurit või muud esteetiliselt koledat detaili. Auto saab driftimisega hakkama paremini, kui enamik autosõitjad.

Loe edasi kahvel.ee-st.


Link

_________________
Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 465 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 358
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
ummy
HV veteran

liitunud: 02.07.2011



Online

sõnum 09.01.2014 13:12:52 vasta tsitaadiga

tulevased lapsed ei saa KITTi eripärast aru enam nii icon_biggrin.gif
_________________
https://www.nöf.ee
Kommentaarid: 104 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 96
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Darth-Maul
HV kasutaja
Darth-Maul

liitunud: 24.10.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.01.2014 14:09:45 vasta tsitaadiga

Nii jäävad varsti rallisõitjad oma kohtatest ilma...
Kommentaarid: 62 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 56
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dijital
HV Guru
Dijital

liitunud: 09.06.2003




sõnum 09.01.2014 14:19:39 vasta tsitaadiga

See on saudi-araablastele hea uudis, sest siis saavad trahvist pääsemiseks öelda, et ega mina ei driftinud, auto tegi seda ise. Või siis teisalt vastupidi, äkki see ongi selles võtmes valitsuse poolne maksukogumise masin seal mail icon_biggrin.gif
_________________
OBSBOT veebipoe affiliate link/sooduskood: TUIKOTREW
Kommentaarid: 40 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 31
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Aulo
HV vaatleja

liitunud: 06.09.2011




sõnum 09.01.2014 14:33:07 vasta tsitaadiga

Minu reaktsioonid:

Ilus, aga veidi veenvam oleks olnud näha sõitmas sama autot inimese järel tandemis.
Kui jutt on ise sõitvast autost, siis vähemalt reklaamvideo veenvuse mõttes võinuks juht
jääda vähemalt sel korral raja äärde ning auto ka tõesti driftida mitte lihtsalt korra
arglikult külje ette visata ehk uisutada. Nurka polnud ja korraks "kummi vilistamine" pole
drift. Sellise jama eest saab võistlustel 0 punkti, kogu rada tulnuks läbida driftides, kõik
koonused, mitte suhteliselt sirgel ja laial rajaosal korra olematu nurgaga külge ette meelitades.

Põhimõtteliselt täpselt sama funktsionaalsust ehk "iseseisvalt raja läbimist" esitleti BMW puhul juba ammu:
* 26.01.2012 väidetavalt suutis märgata juhuslikke takistusi ehk nö tänane olukord;
* 31.08.2008 suutis korrata ette sõidetud rada.

Nüüd siis lihtsalt 2012. a. programmis rahva rõõmuks väikeseks külglibisemiseks ka veidi rohkem gaasi ja veidi suurem nurk icon_rolleyes.gif.
Ühesõnaga uuenduslikkus puudub. Järgmine video palun 3x2 ringi ehk 3 erineva inimese järel tandemis, niikaua palun ise driftivatest autodest ei räägi.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 09.01.2014 14:41:11 vasta tsitaadiga

Aulo, jutt pole ju ometi driftivõistlusest ja koonuste vahel ei pidanudki driftima.
_________________
Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 465 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 358
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Taun0
HV veteran
Taun0

liitunud: 22.07.2003




sõnum 09.01.2014 15:07:52 vasta tsitaadiga

Huvitav mis kindlustusfirma sellest arvab? icon_lol.gif
_________________
www.elektron.ee
Kommentaarid: 62 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 57
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
mikk36
HV Guru
mikk36

liitunud: 21.02.2004




sõnum 09.01.2014 16:11:47 vasta tsitaadiga

Taun0 kirjutas:
Huvitav mis kindlustusfirma sellest arvab? icon_lol.gif
Et sa võiks 3x rohkem kuus maksta, näiteks.
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sant
HV veteran


liitunud: 04.08.2003




sõnum 09.01.2014 22:11:28 vasta tsitaadiga

Nõrk drift, a bemm ise tegi muidu mõnusat häält thumbs_up.gif
Kogu asja puhul jäi arusaamatuks juhi vajalikkus autos. Kas ilma kuidagi poleks saand icon_neutral.gif

_________________
So, at the end of the day, after I have butchered all the nvidiots all around me, standing alone in a pool of blood surrounded by the corpses of my victims, a horrible truth reveals itself to me: I am an amd\ati fänboy...and I must do my dark masters bidding, for I am damned for all eternity...
Kommentaarid: 67 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 09.01.2014 22:20:16 vasta tsitaadiga

Te olete selles driftis liiga kinni - eesmärgiks oli ju tähelepanu püüdmine süsteemile kui sellisele, mitte uudsele driftirelvale.
Tegemist ilmselt ettevaatusabinõuga - selline asi ei lähe ju sellisel kuju tootmisse niikuinii. icon_biggrin.gif
Demonstratsioonesinemise mõte on lihtsalt demonstreerida sellise süsteemi võimekust.
Tulevikus tootmisse minevate isesõitvate autode mõte on sõitjad ikka turvaliselt sihtpunkti viia, mitte tänaval trikitada icon_biggrin.gif

tsitaat:
BMW sõnul ei jõua isesõitvad autod massideni seni, kuni nad ei suuda läbida keerukaid manöövreid iseseisvalt. See oligi isedriftiva auto arendamise eesmärgiks – panna tehnoloogia proovile. Kiireid ning keerukaid manöövreid sooritab BMW auto ülitäpseks kalibreeritud GPSi ning mõnede lisasensorite ja andurite abil. BMW rõhutab, et hetkel on tegu vaid ideeautoga, mis ei jõua veel lähiaastatel ühelgi turul müügile.

_________________
Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 465 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 358
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
alliance
The Transporter

liitunud: 23.11.2004




sõnum 09.01.2014 22:59:38 vasta tsitaadiga

Ei tea kas tulevikus on lootust autot omada ja sellega liigelda ka inimestel kel puudub juhiluba. Võiks olla. Kui auto on targem.
_________________
---
Kommentaarid: 531 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 5 :: 431
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Aulo
HV vaatleja

liitunud: 06.09.2011




sõnum 09.01.2014 23:04:27 vasta tsitaadiga

Arusaadav, lihtsalt pealkirjadest nii siin kui ingliskeelses meedias mulje jäi nagu üritataks tähelepanu võitmise künnist ületada just läbi drifti, sest drift on popp.
Jään põikpäiselt oma arvamuse juurde, et iseseisvalt driftida see masin ei suuda ning seetõttu nende kahe sõna koos kasutamist ka ei vääri.

Demo muidugi seisneb selles, et ootamatu takistuse ilmudes suudab auto sellest eemale põigata vajadusel kasvõi turvaliselt ja kontrollitult külglibisemisse
minnes ning lõppkokkuvõttes toob sõitja olukorrast terve nahaga välja. Iseenesest väga hea saavutus, mida ilmselt taheti ka esitleda, aga ilus oleks olnud
mitte drifti sellesse segada, sest toimugu öösiti kaupluste parklates mis tahes, on drift ikkagi päris kindlatele reeglite kohane ja aktiivselt arenev spordiala ning
kõik muu pigem kahjustab drifti mainet.

Aga rahu, saime aru demo sisust ning hea näha, milliseid pingutusi liikluse turvalisemaks muutmiseks tehakse. Järjest enam kõlab erinevatest autouudistest läbi
kaugem eesmärk täielikult iseseisvalt sõitvate autode suunas ning see on järjekordne samm antud teel.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dijital
HV Guru
Dijital

liitunud: 09.06.2003




sõnum 09.01.2014 23:22:57 vasta tsitaadiga

Kõigepealt isesõitvad korralikud autod ja siis isesõitvad rullnokk-autod ning hiljem ka isesõitvad ärapanijad-autod icon_razz.gif
_________________
OBSBOT veebipoe affiliate link/sooduskood: TUIKOTREW
Kommentaarid: 40 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 31
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
xpander
HV veteran
xpander

liitunud: 24.10.2005




sõnum 10.01.2014 14:09:07 vasta tsitaadiga

ohh my god..
iga rulli märg unistus vist.
milleks see driftimine üldse vajalik on? rõhk on veits valele kohale pandud...
parem tehku auto mis sulle ise poest piima toob

_________________
Linux Gaming Videos: Xpander69
Kommentaarid: 18 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 10.01.2014 14:11:15 vasta tsitaadiga

xpander, loe nüüd uuesti mu viimane postitus läbi
_________________
Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 465 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 358
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Dogbert
HV Guru
Dogbert

liitunud: 03.05.2004




sõnum 10.01.2014 14:39:03 vasta tsitaadiga

Efekt oleks ehk veidi suurem olnud, kui oleks libedaraja katset näidatud asfaldil kummivilistamise asemel. Siis oleks ka asjal veidi rohkem jumet olnud selles mõttes, et masin ei jää hätta ka ootamatult väikese haardeteguriga pinnal (lahtine kruus, lumi, jää) külglibisemisse sattudes. Muidugi naftašeikidele sellega muljet ei avalda, aga Põhja-Euroopa klientuurile küll. Siin vastava oskuseta juht aastaringselt hakkama ei saagi, robotautod tuleks koos lume tulekuga garaaži seisma jätta.
________________________

Vaatasin nüüd video ka ära. Põhimõtteliselt nagu oligi libedarada. Märg asfalt pole küll päris sama, aga mõte jääb ikkagi samaks. See auto saab libedal ka hakkama, kohe ikka puusse ei pane.

_________________
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
e.k spikker: muhk on kumer, lohk on nõgus.
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 32
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tiiger15
HV veteran
Tiiger15

liitunud: 15.01.2004




sõnum 10.01.2014 14:51:07 vasta tsitaadiga

Pigem edasiarendus külglibisemisest väljatulemiseks läbi auto elektroonilise sekkumise? Miks mul vaja seda funktsiooni Ülemiste parklas. Iseenesest suht põnev, aga funktsiooni vajalikkus jääb hetkel segaseks. Kas sõpradele muljet avaldada ringrajal, saates auto ilma juhita rallitama, või on tegu pigem ohutusküsimusega??
_________________
My choices, my life - don't judge me, just try better!
Kommentaarid: 19 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mikk36
HV Guru
mikk36

liitunud: 21.02.2004




sõnum 10.01.2014 14:56:17 vasta tsitaadiga

Tiiger15, et muljet avaldada, kui täpne, osav ja kiire automaatika on auto juhtimisel.
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
wari
Kreisi kasutaja

liitunud: 29.11.2002




sõnum 10.01.2014 15:20:26 vasta tsitaadiga

driftimine on nii ehk naa mõme - milleks teha autot mis kogu raja driftides läbida suudaks? usun et BMW insenerid ja isegi PR inimesed on piisavalt intelligentsed et endale sellist ülesannet mitte püstitada. ja mis "nurgast" ja mitmest sekundist alates driftimine on?

kui neil auto niikaugele on jõudnud, et saab ka jääl hakkama küll siis PR osakond kibekiirelt video väntab. Hetke video ma arvan näitab parimat võimekust mis see süsteem näidata suudab.
Kommentaarid: 49 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 45
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.01.2014 15:31:17 vasta tsitaadiga

millest sa räägid wari? millega see auto neil seal jääl "hakkama" peab saama?

jääl ei ole muud teistmoodi kui see, et g-jõud on teised ja rehvide pidamispiir on madalamal, aga kokkuvõttes on libisemine ikka libisemine (seda see driftimine põmst ongi) ja seda kontrollida on üldiselt jääl/lumel pigem lihtsam. jäärajal oskab iga suvaline tont natuke trikki teha ja külge lasta, asfaldil oskavad/julgemad seda vähesed - õigemini vähesed suudavad seda teha kontrollitult.

öelda lihtsalt, et driftimine on nõme, see on umbes sama hea nagu öelda, et nõme on kunagi kasutada oma autol suuremaid mootoripöördeid kui 2k rpm. päris idiootne väide ühesõnaga. bemmi arendus seisneb pealegi ilmselt ikka selles, et auto pardal olev arvuti on suudetud teha sedavõrd osavaks, et see oskab juba autot kontrollida VÄGA keerulistes olukordades, saada korraga väga palju signaale erinevatelt põnevatelt anduritelt ja teha väga kiireid arvutusi ning simulatsioone nende andmete põhjal. läbi sellise driftimise video on lihtsalt popp ja kasulik seda kuvada, kuna driftimine on IN!

_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Kommentaarid: 275 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 9 :: 3 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
wari
Kreisi kasutaja

liitunud: 29.11.2002




sõnum 10.01.2014 15:37:10 vasta tsitaadiga

ma arvan et driftimine on IN ainult kivipeade seltskonnas, aga ka see sihtgrupp on piisavalt suur et tasuks hea video teha.


Jah olen sinuga nõus, et jäärajal on kõik märksa teisiti kui asfaldil, ja seetõttu ongi ilmne, et palju raskem on teha elektroonikat mis toimetaks jäärajal sama efektselt kui asfaldil.
Kommentaarid: 49 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 45
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Max Powers
 

liitunud: 21.03.2003




sõnum 10.01.2014 16:03:39 vasta tsitaadiga

Mille üle te nüüd virisete?
Kommentaarid: 215 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 182
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.01.2014 02:27:23 vasta tsitaadiga

mida juttu icon_lol.gif thumbs_up.gif jah, ma olen ka sinuga nõus, et sa ajad täielikku ulliaugu mulli, härra wari!


kivipeade seltskond ja sihtgrupp on õnneks tõesti piisavalt suur, et puupead oma videotega enam väga areenile trügida ei saaks. suht kurguni juba nendest surmigavatest "vaata seda ilusat punni, mis tasakesti sõidab siin imeliste prantsusmaa aasade vahel" reklaamikestest...mitte, et ma neid kunagi väga vaadanud oleks, aga kurguni sellegipoolest icon_biggrin.gif


vaatasin kusjuures isegi selle video veel korra uuesti ära ja kui aus olla siis ega seal tegelikult mingisugust driftimist ei toimugi. see drifti tag on ka ilmselgelt üldsegi mingisuguse noorukese ajakirjaniku poolt sinna juurde lisatud, kes teab ilmselt autodest, külblibisemisest ja driftimisest kui ametlikust autospordi alamliigist sama "palju" kui meie härra wari siin foorumis...

_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Kommentaarid: 275 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 9 :: 3 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Alan
HV veteran
Alan

liitunud: 12.02.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.01.2014 03:33:43 vasta tsitaadiga

wari kirjutas:
Jah olen sinuga nõus, et jäärajal on kõik märksa teisiti kui asfaldil, ja seetõttu ongi ilmne, et palju raskem on teha elektroonikat mis toimetaks jäärajal sama efektselt kui asfaldil.


Ma arvan, et erinevatel teekatetel, sh. jääl auto käitumine füüsikamootorile ära defineerida ei olegi NII keerukas. Keiss, mis paljud asjad keeruliseks (ja ka võimatuks) ajab on see, et elektroonika teab, mis toimub autoga _praegusel hetkel_ ja kõik arvutused ning käigud mõeldakse ette _praeguse hetke_ andmete järgi. Auto, vähemalt tänapäevasel kujul, ei tea, mis hakkab toimuma järgmisel hetkel. Näiteks kui kaotada kontroll jääteel, aga sentimeetri pärast jõuavad rehvid (või siis ainult 1 rehv) juba kruusale - siis jääteel alustatud arvutused ning käigud tuleb ümber arvutada aga selleks hetkeks ei pruugi aga enam auto juhitavuse taastamine võimalik olla. Tegelikult ei ole vaja isegi kontrolli kaotada - kui auto ise piisava kiirusega väga libedasse kurvi läheb, ka siis oleks põnev näha, mida see elektroonika tegema hakkab. Piisavalt palju andureid ja põhjalikult kirjutatud füüsikamootor suudab nii mõndagi, see on selge. Et asi 100% igas tingimuses ilma juhita as-safe-as-possible oleks, peab mingi täiesti revolutsiooniline muudatus tulema - auto peab otsuste tegemiseks teada saama rohkem infot ette, kui nad praegu saavad. Aga hea on näha, et selles suunas liigutakse ja seda tehnoloogiat arendatakse, isegi kui seda autodel kunagi kasutusse ei võeta võib see abiks osutuda hoopis muudes rakendustes/valdkondades.

Usun et peagi, kui mitte juba, on pardaarvutil võimalik: kui juhitavus kaotada, siis arvutuste järgi kindlaks teha, et juht ei suuda näiteks sellisel kiirusel sellest olukorrast kiiremini kui 0.5 sekundit välja tulla ja viimaste radarite/sensorite info järgi tõenäoliselt tekib 0.8 sekundi pärast crash, seega a'la katapulteerime juhi icon_razz.gif Muidugi ei saa arvuti olla kindel, kas crash tekib või mitte, aga potentsiaali võib ennustada küll. Näiteks kui juht satub 120km/h kiirusel külglibisemisesse ja "lane-assist" laadne tehnoloogia tuvastas, et ees ootab järsk kurv, siis on ohupotensiaal suur ning mõistlik oleks reageerima hakata juhi turvalisuse tagamisega, mitte enam kontrolli saavutamise üritusega.
Kommentaarid: 131 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 121
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
rex
HV Guru
rex

liitunud: 09.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.01.2014 19:52:43 vasta tsitaadiga

alliance kirjutas:
Ei tea kas tulevikus on lootust autot omada ja sellega liigelda ka inimestel kel puudub juhiluba. Võiks olla. Kui auto on targem.

Võib praegugi igal istmel peale juhi oma. Nii kõrval kui taga ongi üldiselt mugavam, kui pole kohustust (kel seni veel luba pole, ei peagi seda ilmselt mingiks naudinguks) juhtida.

Aulo kirjutas:
Jään põikpäiselt oma arvamuse juurde, et iseseisvalt driftida see masin ei suuda ning seetõttu nende kahe sõna koos kasutamist ka ei vääri.

0:59 - 1:09 täiesti olemas. Kui on tõestatud, et väljast filmides juhi käpad tõesti roolist eemal olid.

Aulo kirjutas:
...aga ilus oleks olnud mitte drifti sellesse segada, sest toimugu öösiti kaupluste parklates mis tahes, on drift ikkagi päris kindlatele reeglite kohane ja aktiivselt arenev spordiala ning
kõik muu pigem kahjustab drifti mainet.

Driftimiseks või "külje laskmiseks" nimetati seda ka enne kui sellest "spordiala" sai. Nii et paluks mitte selle "spordiala" asjasse segamisega vastava tegevuse mainet kahjustada! Sõna "drift" on täiesti tavaline inglisekeelne sõna, eestikeelne vaste on "triivima" ja seda teeb näiteks külgtuules iga laev. On ka iga auto teinud igal hetkel, kui liikumissuund ja pikitelg (kõverdame seda pööretel lihtsuse huvides) paralleelsed pole. Ei ole mõtet seda sõna üle müstifitseerida.

xpander kirjutas:
milleks see driftimine üldse vajalik on? rõhk on veits valele kohale pandud...

Enesest lugupidavale autopedele (ei taha selle omistamisega kedagi solvata ja võtan selle tiitli hoopis endale) sama vajalik kui mõnele analoogile foorumis või fakebookis kommenteerida. Tuleks juba rohkem lund...

Targaks loeks mina autot alles siis, kui ta saaks iseseisvalt hakkama ilma rööbasteta, olgu need siis valgete või magnetjuttidena tee servas või sputnikutena kosmoses.
Kommentaarid: 247 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   See teema on lukus, sa ei saa siin muuta postitusi või vastata teemale! Uudised »  Varia »  BMW esitles isedriftivat autot mine lehele 1, 2  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.