Tegin mõned ringid Imolas, paar videot kah, pole just ideaalne sõit, aga ... Minu arvates on tegemist väga hea simuga, pinget jagub. Palju kirutud alajuhitavus tekib enamasti ikkagi liiga suurest kiirusest, millega kurvi läbida proovitakse.
oot aga selgita lähemalt seda asja, et mismõttes klaviatuuriga ei saa või miks ei saa?
Klaviatuuriga on, nagu eelnevalt kirjutasin, vaid üks nurkkiirus võimalik. Kui oled ise ringrajal sõitnud, siis saad aru, miks see ei toimi.
tsitaat:
mina ei üritanudki kedagi naeruvääristada, seda püüdsin eelnevalt öelda...küll aga on paljudel siin suur tahtmine mind humoristiks nimetama hakata, igale poole saata jne. minu point on selles, et undetsteer käitumine auto poolt on JUURPÕHJUS sellele, miks auto kurvis ei keera. vähemalt antud juhul. mitte vastupidi, et kõigepealt keeran mina põmm ratta locki ja siis auto läheb otse kurvist murule. jah, sellest võis nii aru saada, aga ma olen näinud palju vaeve, et siin selgitada vastupidist. muidugi ei saagi inimene sellest aru kui tal puudub kogemus ja vastav teadmine, kuidas asjad tegelikult toimivad. seda siis just juhul kui tegelikult kiirus kui selline ei ole kohe kindlasti mitte liiga suur, nagu herr maatriks siin väita üritas (kuigi ta ei tea ju faktina, vaid tegi lihtsalt suvalise oletuse põhinedes sellele, et mina olen täielik võhik?!)
Võtad asja liiga isiklikult, mina ei pidanud oma väidet tehes küll mitte kedagi võhikuks. Ära loe tekstist välja seda, mida seal ei ole.
tsitaat:
saan ja sain aru jah, mida silmas peeti. küll aga läheneti asjale valest otsast ja minuteada on tegu ka vale termini kasutusega. no vähemalt otsetõlkes oleks oversteer = üle keeramine...siin aga käis meil ju jutt hoopis millestki muust.
oversteer - ülejuhitavus, ülejuhitavus ja üle keeramine ei ole minu jaoks samad terminid. Ma tõesti vabandan kui rinkaproffidele see terminoloogia arusaamatu ja vale oli. Samas selgitasin juba järgnevates postitustes, mida silmas pidasin, seega ei saa aru, miks sellest siiamaani probleem on vaja teha.
Küll aga arvan ma jätkuvalt, et simulaatori arvustamine klaviatuuri kasutades on naeruväärne. _________________ Tsensuur HinnaVaatluse foorumis
maatriks, mis seos on ringrajal autoga sõitmise ja klaviatuuriga arvutimängu mängimise puhul mingisuguse nurkkiiruse võrdlemise juures? äkki lõpetad nüüd targutamise ära ja räägid ka selgelt ja arusaadavalt, mida sa sellise asjaga mõtlesid ja mida see tähendama peaks, et "klaviatuuriga on võimalik vaid üks nurkkiirus". alustada võiksid sellest, et mille nurkkiirust täpsemalt sa mõõdud ning mille jaoks.
täpsustuseks, et minu eelnev küsimus oli küll tegelikult mõeldud kasutaja Koppelile, aga noh...kes selle asja lahti seletab pole loomulikult kokkuvõttes oluline, senikaua kuni sellest seletusest on võimalik ka aru saada _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
..ja mängus nagu ma ütlesin siis kuidagi ratta nurka ei näe ning seega minumeelest olukorda hinnata ei ole võimalik.
Kui cockpit viewga sõidaksid siis näeksid.... aga klaveriga tõesti ei ole võimalik hinnata ja siis ei ole võimalik vaielda ka
Rooliga tunned läbi FFB ja aju lõpuks saab aru, et mingi nurga all enam masin rohkem ei keera.
Ja üldse, miks ei peakski pool tonni kergem võistlusfiat 500 kurvides kiirem olema, kui 80ndate hüperauto tänavarehvidel, mis on ehitatud rohkem sirgekiiruseks?
Ja üldse, miks ei peakski pool tonni kergem võistlusfiat 500 kurvides kiirem olema, kui 80ndate hüperauto tänavarehvidel, mis on ehitatud rohkem sirgekiiruseks?
Nende kaalu erinevus on ~40 kg _________________ Sarcasm is just one of the many services I offer to people who ask stupid questions.
Ja üldse, miks ei peakski pool tonni kergem võistlusfiat 500 kurvides kiirem olema, kui 80ndate hüperauto tänavarehvidel, mis on ehitatud rohkem sirgekiiruseks?
Nende kaalu erinevus on ~40 kg
Sõltub, mis versiooni vaadata. Ilmselt vaatasid F40 S3 versiooni. AC kodulehe andmetel on standardversioonide vahe 150kg, aga poolest tonnist asi ikkagi kaugel.
võiks siinkohal öelda, et suht hästi paika pandud! õpetab ehk kedagi edaspidi natuke vähem suurte ja uhkete numbritega lahmima.
anyway, mis puudutab erinevaid nö. vaateid ja erinevate vaadetega sõitmist siis noh, mina siin kellegi eelistusi kommenteerima ega vastavaid puudusi teiste "vaadeta" juures hetkel välja tooma ei viitsi hakata, reaktsioon sellele oleks juba ette aimatav. kuid kas arvate, et see on esimene mäng või nö. simulaator mida ma olen proovinud, või et ma kasutan esimest korda sellist vaadet, ja nüüd justkui imestan millegi üle? see on ju puht naeruväärne eeldus.
cockpit view'ga olen proovinud sõita, nägin väga veidrat "rooli keeramist" sealt kabiinist. oskasin sellest vaid järeldada, et see kas a) ei vasta tegelikule rataste sättimisele ja on seal näha rohkem animatsiooni pärast või b) on kuskil jälle mingid hästi kavalad settingud, tänu millele on see rooli keeramine või selle animeerimine by default täitsa mäda. pikalt ei süvenenud sest nagu öeldud, mulle ei meeldi absoluutselt see tankiavaga sõitmine, mille puhul auto tunnetes on absoluutne null! _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
võiks siinkohal öelda, et suht hästi paika pandud! õpetab ehk kedagi edaspidi natuke vähem suurte ja uhkete numbritega lahmima.
anyway, mis puudutab erinevaid nö. vaateid ja erinevate vaadetega sõitmist siis noh, mina siin kellegi eelistusi kommenteerima ega vastavaid puudusi teiste "vaadeta" juures hetkel välja tooma ei viitsi hakata, reaktsioon sellele oleks juba ette aimatav. kuid kas arvate, et see on esimene mäng või nö. simulaator mida ma olen proovinud, või et ma kasutan esimest korda sellist vaadet, ja nüüd justkui imestan millegi üle? see on ju puht naeruväärne eeldus.
cockpit view'ga olen proovinud sõita, nägin väga veidrat "rooli keeramist" sealt kabiinist. oskasin sellest vaid järeldada, et see kas a) ei vasta tegelikule rataste sättimisele ja on seal näha rohkem animatsiooni pärast või b) on kuskil jälle mingid hästi kavalad settingud, tänu millele on see rooli keeramine või selle animeerimine by default täitsa mäda. pikalt ei süvenenud sest nagu öeldud, mulle ei meeldi absoluutselt see tankiavaga sõitmine, mille puhul auto tunnetes on absoluutne null!
cockpit view'ga olen proovinud sõita, nägin väga veidrat "rooli keeramist" sealt kabiinist. oskasin sellest vaid järeldada, et see kas a) ei vasta tegelikule rataste sättimisele ja on seal näha rohkem animatsiooni pärast või b) on kuskil jälle mingid hästi kavalad settingud, tänu millele on see rooli keeramine või selle animeerimine by default täitsa mäda. pikalt ei süvenenud sest nagu öeldud, mulle ei meeldi absoluutselt see tankiavaga sõitmine, mille puhul auto tunnetes on absoluutne null!
Cockpit vaates nähtav rool on ratastega 1:1-le seotud. Täpselt see, mida seal näed, ka reaalselt toimub. Sellest me viimased leheküljed rääkinud olemegi ju.
Bumer kirjutas:
maatriks kirjutas:
Sõitsin täna Ferrari F40-ga kah Imolas, ajaks 1:54.364.
Las ma arvan: S3 ja slicks(90s).
Ei mäleta, kas slickid valisin aga S3 küll jah. _________________ Tsensuur HinnaVaatluse foorumis
maatriks, mis seos on ringrajal autoga sõitmise ja klaviatuuriga arvutimängu mängimise puhul mingisuguse nurkkiiruse võrdlemise juures? äkki lõpetad nüüd targutamise ära ja räägid ka selgelt ja arusaadavalt, mida sa sellise asjaga mõtlesid ja mida see tähendama peaks, et "klaviatuuriga on võimalik vaid üks nurkkiirus". alustada võiksid sellest, et mille nurkkiirust täpsemalt sa mõõdud ning mille jaoks.
täpsustuseks, et minu eelnev küsimus oli küll tegelikult mõeldud kasutaja Koppelile, aga noh...kes selle asja lahti seletab pole loomulikult kokkuvõttes oluline, senikaua kuni sellest seletusest on võimalik ka aru saada
Nurkkiirus on on nurga muutumise kiirus, antud hetkel on mõeldud rooliratta nurga muutumise kiirust. Arvutatakse küll radiaani sekundis (1 rad = raadiuse pikkune kõõl) aga see teisendus ei oma tähtsust.
Rooliga mängides saad keerata rooli kiiremini ja aeglasemini, vastavalt vajadusele. Klaviatuuriga seda teha ei saa. Võid ju tippida nagu segane aga head nahka ei saa.
Probleemi põhjust, mida korra juba kirjeldatud, seisneb selles, et Assetto Corsas ei ole klaviatuuriga juhtimisele mingeid täiendavaid abisid lisatud. LFS-is ei ole võimalik klaviatuuriga keerata rattaid "risti" sõidusuunaga, asendisse, kus esirattad autot enam soovitud suunas ei vii. Mingi maagiline jõud takistab ning seetõttu saad LFS-is klaviatuuriga alajuhitavust esilekutsumata kurve läbida. Niinimetatud speed-sensitive-steering-angle-limit vms.
Tavalistel automängudel selline asi on aga Assetto Corsal ei ole. Küllap tuleb aga ilmselt ei ole prioriteet kuna enamust see ei puuduta.
Ma oleksin väga rahul kui me saaksime nüüd edasi arutada sisulistel teemadel. Võrdleme ringiaegasid, jagame seadeid, arutame user interface-i appide üle.
idee poolest nagu on menüüs olemas vastavad seaded klaverile, mis peaks justkui laskma seadistada seda rooli nurkkiirust, nagu te siin nimetate. tundub, et midagi need seaded ka teevad, kuid paremuse poole asi minumeelest ei läinud ja mingit mõistlikku seletust või kirjeldust seal samuti juures ei ole, mida täpsemalt üks või teine asi teeb ning "range" on vähemalt minu jaoks seal üsna random numbrivahemik.
igatahes tänud Koppel, et võtsid vaevaks asja ka mõistlikult lahti seletada. tõepoolest, ei ole ise nii sügavuti süvenenud nende erinevate mängude madalamatesse kihtidesse, et täpselt teada kõike seda, mis funktsioon või asi ühes on ja teises ei ole. minu jaoks ongi tunnetuse vahe, kas tundub õige või tundub vale.
selle klaviatuuriga tippimise kohta, minumeelest LFS's nii oligi (kuigi mälu võib mingil määral petta preaguseks), et lihtsalt ka klaveriga juhtimist oli võimalik nii paljude erinevate parameetrite kaudu ja nii täpselt seadistada, et tippima küll endiselt pidi korralikult, kuid sellel oli siis ka soovitavat tulemust.
jätkake siis nüüd peale seda meeletut offtopicut oma sisuliste teemadega _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Ma sõidan siduri ja H-shifteriga ka veel lisaks, enamus aega pidurdusmaal ainult üks käsi roolil, päris keeruline minu jaoks. _________________ Tsensuur HinnaVaatluse foorumis
Ma sõidan siduri ja H-shifteriga ka veel lisaks, enamus aega pidurdusmaal ainult üks käsi roolil, päris keeruline minu jaoks.
Täpselt sama seis, sain ise ka ajaks 1:54.300. Labade ja sidurita lihtsam sõita, aga et tunne oleks võimalikult autentne, tuleb sõitmine enda jaoks keeruliseks teha.
Panin kah RSR Live timingusse F40S3 imola aja
Päris huvitav, et mul näitab infos täpselt palju ma selleks ajaks practicisin ka, teistel nii palju inffi pole.
Alguses ei märganud, et sõitsin semislikkidega, üle 1.53 ei saanud jumala agoonias olin, et ehk peab mingi muu hobi leidma aga siis suvalt panin 90s slicks ja ai ajad kukkusid.
Ma lükkasin päris palju cambereid ja esi toe-in ka juurde, et kurvidest niisama läbi ei libiseks, ehk kunagi veel parandan, päris lõbus aga fps veits madal. Peab mingid cfg settingud ja steam launch optionid läbi käima ja igast trikke sinna panema.
Panin kah RSR Live timingusse F40S3 imola aja
Päris huvitav, et mul näitab infos täpselt palju ma selleks ajaks practicisin ka, teistel nii palju inffi pole.
Alguses ei märganud, et sõitsin semislikkidega, üle 1.53 ei saanud jumala agoonias olin, et ehk peab mingi muu hobi leidma aga siis suvalt panin 90s slicks ja ai ajad kukkusid.
Ma lükkasin päris palju cambereid ja esi toe-in ka juurde, et kurvidest niisama läbi ei libiseks, ehk kunagi veel parandan, päris lõbus aga fps veits madal. Peab mingid cfg settingud ja steam launch optionid läbi käima ja igast trikke sinna panema.
Launger, sa oled siis viies praegu? Peaks ikka ka veel proovima parandada. Enne sõitsin default setupiga aga nüüd on natuke kinnitust, et seadete näppimine ka midagi anda võiks.
Tegin oma lemmik comboga ka veits edumaad
http://www.radiators-champ.com/RSRLiveTiming/index.php?page=rank&track=4&car=13
Kohanumber ise võibolla ei tundu imeline, aga tegu on ühe popima comboga (~500 osalejat) siis päris hea
aga selle autoga vaja juba setupiga kõva tööd teha, kindlasti tipuvendadel on mingid erilised nipid aga ma sain enda teadmistega ka päris heaks. võin setupi saata kui keegi tahab, default on väga alajuhitav
Mina sooviksin küll setup-i. Võid PS-iga saata.
Üldiselt setingutega aega raisata ei taha. Rohkem jääb mul enda sõiduoskuste kui setupi taha. Selle F40 S3-ega ei võitnud erinevaid setinguid kasutades midagi juurde. mingi 1:50.140 sain aga Launger on ikka veel sekund kiirem.
Isegi kui pool sekundit ghostist ees olen, siis keeran viimases kurvis ikkagi midagi pekki.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.